Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Qru
MODERÁTOR
A miénk egy visszavett autó így kemény 5k km-errel került hozzánk '99-ben (amúgy '98-as példány). Én nagyon szeretem sokáig az 1-es rajtszámot viselte a családban (ez mindig az aktuális vezérgép privilégiuma ). Sokszor jártunk vele külföldön de még a németországi 1200 km-es túrát (egyhuzamban!!) is simán bírta (jó a végén a váltó már kicsit akadozott a nagy dugó miatt de a visszahűlés után ok volt).
Soha nem hagyott ott sehol önhibájából a gép. Megbízható, a kötlezőkön kívül nem kellett költeni csak a felfüggesztésre (magyar utak hurrá) de arra sem horror összegeket (kormányösszekötő, gólyaláb, ilyenek mentek el benne).
Az aglitását nem kell dícsérnem azt tapasztaltad nyilván, a váltója is nagyon korrekt (jó nem egy Honda váltó nyilván), a fogyasztása is rendben van nagyon. Én szerettem és elégedett vagyok vele, nagyon jó vétel volt és az így ennyi év távlatából azt hiszem nagyon-nagyon jó ajánló levél. Az alkatrész nem drága hozzá és kb minden sarkon értenek hozzá. A teljesítményéhez képest egész korrektül megy mert csak 850 kg (bár kétféle váltó áttételezéssel készült, nekünk a rövidebb áttétes változat van). A felfüggesztése kicsit lehetne keményebb ilyen szempontból (is) a Jazz nekem jobban bejön/bejött nem csak a váltója okán.
Igazából semmi egetrendető negatívumot nem tudok mondani róla. A bele is korrekt minőség szempontjából is, a 2010-es Suberb anyagminőségétől konkrétan hánytam ahhoz képest ez az "öreg" mérföldekkel jobb minőséget képvisel. A belseje is tágas, haver Insigniájában feszengtem mint kurv rosszlányok a misén, ebben kényelmesen, szellősen elvan az ember. Pedig ez a kettő autó megint nagyon nem egy kategória akár csak a Superb esetében...
Jah és még egy érdekesség: a 3 ajtós változat magassága 5 cm-el nagyobb mint az 5 ajtósé (könnyebb legyen kimászni hátulról).
Ha 1,2-esnek írják akkor nem tudnak rendesen kerekíteni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi