Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Qru
MODERÁTOR
Ez attól is függ, hogy mekkora kerék van rajta. Gyárilag szerelt kerékmérethez (amivel legurul a szalagról) igazítják a csalást. Ha utólag nagyobbat teszel fel akkor csökken a csalás mértéke.
kisza25: Jó a kopásállósága de nem tapad (főleg vízen). Sok gyártó teszi fel gyári szerelésű guminak a kedvezőbb fogyasztás miatt (pl az Opel).
mod:
Tsebacsi: Növeli a rugózatlan tömeget de nem veszed észre. Legalábbis nekem a nonXL (BS Potenza) -> Misi CC XL váltáskor nem vettem észre komfortromlást. Lehet egy keményebb csillapításnál meg kevésbé ballonos méretnél jobba kijön a difi.
EQM: Elkaptál egy kátyút? Mi történt?
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi