Hirdetés
- Öregszem
- Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Gurulunk, WAZE?!
- Szólánc.
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
hoffman_
nagyúr
bmx-es videók nem szoktak lenni, de asszem ezt berakom nektek mégis. egy oka van, magyar, és kőkemény világszínvonal, amiket bead. egy cimbi linkelte, neki is azt írtam, hogy látom a srácot, de nem hiszem el. brutál. tényleg érdemes meglesni!
ui.:
17 éves a srác.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
rii
nagyúr
válasz Runner_fxr #12897 üzenetére
" ... mert téged zavar a 3 méter széles járdán a kerékpáros .... "
engem az zavar, hogy ezzel élhetetlenebbé tették BP-et ...
3 méter soknak hangzik így ebben a kontektusban, hogy "3 méter" és hogy "kerékpáros"
de ebből 2 méter az oda-vissza haladó kerékpáros ... és akkor mi marad a járdából? 1 m?sétáljál már a csajoddal egy 1 m széles járdán )))))-. melletted meg a kerékpáros forgalom ...
k.rvaromantikus ... így aztán nyugodtan lehet andalogni ....pláne mikor egy retardált f.sz még 3 sávot csinál mert ő még a szembejövő ellenére előzni is akar
ahogy munkatársam mondaná: "sonak ott akarják megdönteni a tour de france-t"
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
rii
nagyúr
válasz Runner_fxr #12897 üzenetére
a kerékpár út igen .. jobb lenne ... de az nem kerékpárút.
és ha kritikát kapsz a gyalogosoktól,akkor az csak azért van, mert óvatosabban mész el mellettük, és akkor ők meg megtalálnak Téged a dühükkel, amit az előtted elhaladó 20-30 kerékpáros keltett fel bennük.
amúgy a kerékpár jármű - nem járdán a helye
az autósok közé kellene kiterelni mindenkit - engem is - nem a gyalogosok közé be - mert ez megint az autósok malmára hajtja a vizet ....az autósoknak mindent - 2x3 sáv, a gyalog meg kerékpár meg férjen el a járdán" .... Már ne is haragudj, de a gyökér az, akinek lehetősége lenne egy élhetőbb Budapestet kialakítani, .... "
az ___is___ ... szándékosan csinálják ... állandó feszültség kerltés a céljuk ... nagyon jól cisnálják sajnos ... szerintem a kátyuk is ennek a tervnek a szerves részét képezik .. az alacsony bérek ... a bedobott ál-rémhírek (rendszám kerékpárra, adó kerékpárra, autósok fizessen havi 10.000 et a bkv-nak) ... trafikmutyi (ez egy ördögien zseniális ötlet volt ... mert mindennap látod, szembesülsz vele, előtted van) ... mind-mind azt a célt szolgálja, hogy az idegeid pattanásig feszüljenek, lefoglaljanak, lekössenek, és ne juss el addig, hogy az akutálpolitikával foglalkozzpiros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
Runner_fxr
Ármester
Nézd, lehet kicsit csípősen fogalmaztam, én alapvetően tök nyugodt ember vagyok, előzékeny is. Nem terrorizálok én senkit sem, a gyalogosokat sem. Még egyszer mondom, engem az bosszant fel, hogy némely ember úgy beszél velem mint akit a seggéből rángatott elő, holott semmi veszélyeset nem csináltam rá nézve. Valószínű nem véletlenül dühös ő sem, biztos sokan száguldoztak el már mellette, aztán ha meglát egy kerékpárost már mutogat meg magyaráz, akkor is ha tőle 3 méterre gurul el.
Már ne is haragudj, de a gyökér az, akinek lehetősége lenne egy élhetőbb Budapestet kialakítani, de b@szik rá és az autóknak rendel alá mindent. Nem érdekli, hogy lassan már megfulladnunk a szmogtól, de csak nem tesz semmit. Az kurvár@ nem a kerékpáros hibája, hogy felterelik a járdára. És attól még nem gyökér mert nem óhajtja elüttetni magát egy barom autóssal mondjuk épp a te kedvedért, mert téged zavar a 3 méter széles járdán a kerékpáros. És igen sétáltam már a rakparton, nem katonásan, de a gyalogos sávba húzódva , van ott elegendő hely a gyalogosnak, pont annyi mint a kerékpárosnak. Szerintem ha már ez van meg kéne próbálni normálisan egymás mellett meglenni, a kerékpáros se veszélyeztesse száguldozásával a gyalogost, de a gyalogos se akarja lezavarni a kerékpárost az autók közé. A kerékpár út a kerékpárosoknak is jobb lenne elhiheted.
[ Szerkesztve ]
-
rii
nagyúr
válasz Runner_fxr #12893 üzenetére
" ...... Én inkább úgy vettem észre, hogy többnyire a gyalogosok pattognak nem a bicajosok. ..... "
hát persze ... a kerékpáros nem pattog hanem lecsöngeti a szerencsétlen gyalgost, aki ilyedtében félreugrik ...
vagy becélozza és 20-al elmegy 2 cm-re tőle ... nem ő kap agyf.szt, minek pattogna? a gyalogod meg már mire megszólalna, a kerékpáros rég eltünt ...mondd, Te sétáltál már a rakparton? Vagy próbáltad már?
3-4 kpmh-val tudod milyen sz.r amikor 15-20-25-tel elszáguldoznak melletted?
vagy amikor szemből is jönnek meg mögötted is és nem tudtok ketten egymás mellett menni a ___járdán__? állandóan hátranézegetni, hogy jön-e egy baszom kerékpáros aki gyökér mind a kocsik közt menni, gyökér mind a villamossinen menni, de a gyalogost bezzeg tudja terrorizálni ... mint írtam korábban is ... ez a legnagyobb gyökérség ... a gyengébbel szemben keménykedni ....ahhoz kell erő, hogy a kerékpáros előzékeny legyen a gyalogosokkal szemben
és ahhoz kell erő, hogy a kamionossal-busszal szemben kivívja az elsőbségadástnem a járda.kerékpárúton terrorizálni a gyalogost.
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
rii
nagyúr
válasz Runner_fxr #12893 üzenetére
egy gyalogostól nem várhatsz el semmit sem ... nem vonatkozik a járdára semmilyen kresz.
te katonásan mész a járdán, szigorúan jobbra tartva?ha két sáv a kerékpárosoké, akkor marad kb. 1 méter a gyalogosoknak ... ez aztán a remek hozzáállás úgy, hogy az 20-30-40 éve járda ... Te hogy éreznéd magad, ha a kerékpárútra felengednék a motorosokat, és 80-al mennének el melletted? Kb. így érzik most magukat a gyalogosok ...
Láttam, hogy egyszer 3 turista ment egymás mögött ... libasorban ... katasztrófa.
menj a villamossinen .. és akkor nem fog zavarni, hogy a gyalogos hogy kóvályog a járdán
mert bár a jogot megadták, hogy ott menjen a kerékpáros, de ez nem az a lehetőség, amivel élni is kellene ... ez gyalázat. ez szégyen, ami a BPi járdákon törtlénik annak következményeként, hogy sárga jelekkel bringautakká avanzsálták őket ....
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Gyufaaa #12861 üzenetére
A trelock lámpák szarok, mármint nem szar, csak a teljesítményéhez képest nagyon drága.
Mondjuk ez elmondható a legtöbb lámpáról. Én azt javaslom, hogy vegyél egy cree ledes lámpát. Nekem cree xml-t6 ledes van. 1db ilyen leddel elég komolyat világít (1200 lumen). Hidd el, 35-40 ezerért veszel egy ilyen trelock lámpát és nagyon megbánod. Egyébként ezekkel az olcsó cree ledes lámpákkal csak az a baj, hogy a rögzítése nem a legjobb. Hát valamit valamiért. Viszont kb 15 ezer újonnan, én használtan 8-ért vettem.
A trelockból az LS750-es van kb egy árban az én cree ledes lámpámmal, na most az enyém szó szerint kb 8-10 szer erősebb, nem vicc. Ha minőségibb gyártótól akarsz lámpát akkor kb 40-50 ezerért vannak bbb lámpák, hasonló tudással mint az olcsóbb cree ledes 15-ért. A csúcs a lupine, de annak olyan ára van, hogy abból egy elég jó bringát is lehetne venni és szerintem nem világít jobban mint a kínai utánzat, elvégre ugyan azt a ledet használják. Az olcsóbb cree ledes lámpáknak csak a rögzítése gagyi, de néhány gyors kötözővel lehet rajta segíteni.Nekem egy ilyen szettem van, csak van hozzá műanyag rögzítő bilincs amivel a kormányra rögzítem.
-
Runner_fxr
Ármester
A rakparton a járda egyik fele a bicajosoké, de a legtöbb gyalogos ezt telibesz@rja, kóvájognak összevissza mint az ökörhugyozás.
Abban igazat adok, hogy a kerékpáros ne száguldozzon a gyalogosok közt, akkor valóban menjen az autóúton. Viszont ha normálisan közlekedik a járdán akkor a gyalogos se pofázzon. Én inkább úgy vettem észre, hogy többnyire a gyalogosok pattognak nem a bicajosok.Több kerékpárút kéne, még ennél is több bicajos lenne Budapesten, pedig már így sincs kevés. Majd talán egyszer...
[ Szerkesztve ]
-
Kiss_R
tag
válasz lsebestyen #12886 üzenetére
Szerintem a János-hegy a legnépszerűbb a bringások között, de onnantól a Mátyás-hegyig is van járható út, érintve a Hárs-hegyeket és a Hármashatár-hegyet.Egész délutános programnak tökéletes, főleg, ha nem a fogaskerekűvel mész fel a János-hegyre.
-
hNp88
aktív tag
ma hazaértemkor ő fogadott el sem hiszem, végre itt van, megvan, enyém. ... nézegethetem tavaszig.
bicajjal-feszítve pózolás -- kis költségvetésű falusi edition
[ Szerkesztve ]
Beatam Mortem Expectans. "kötél&diófa - business solutions"
-
lsebestyen
addikt
Ha már monti...Jövő héten szeretnék menni egy kicsit montizni, 17.kerből indulnék, mik a lehetőségeim? Budán van vlmi lájtos erdő, turista út, stb, ami járható montival?
-
deicide
veterán
Holnap veszek gumit a mountira és elkezdek hegyen is tekerni, kíváncsi leszek, hogy bírom majd az emelkedőket, meg úgy általában a terepet.
Ezeket néztem ki:
A conti megéri a több, mint dupla árat, ha mondjuk csak heti 100-at akarok hegyen tekerni, murvás, köves, sáros turistautakon?
559x19-es felnire rámegy a 2.2 még biztonságosan? A 2.1 biztosan, mert gyárilag is az volt rajta.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
D.Orion
veterán
BOCCS! -
aclandiae
senior tag
Sziasztok!
Lehet, hogy kissé off-topic: szeretnék vásárolni egy háttámlás szobakerékpárt. Mire kell figyelnem?
-
Toomy
senior tag
válasz deicide #12873 üzenetére
A gyengébb fényerőn 8 órát tud, míg az erősebben kb. 1,5 órát megy el. Ár / érték arányban bizony hogy verhetetlen, nem véletlen ajánlottam és ajánlom én is mindenkinek. Ráadásul a fókuszálhatósága miatt lehet nevelni a szembejövő köcsög reflektoros autóst is a stroboszkópjával. Persze csak messziről érdemes azt alkalmazni.
-
SOAD19
addikt
Igen, és ha lemerül, kint út közben, akkor... Városba való inkább.
A múltkori tekerésemre visszatérve. Azért volt egy-két autós, aki nem vette le a távolsági fényszóróját, elég kellemetlen volt, meg is kellett majdnem állnom, mert semmit se láttam az útból.[ Szerkesztve ]
-
deicide
veterán
válasz SOAD19 #12874 üzenetére
Mostanában egyre többet használom én is. Reggel 4:10 körül szoktam az utóbbi 2 hétben indulni, akkor legalább nincsenek szembe autók, üresek az utak, szépen be lehet világítani az aszfaltot.
De mondjuk arra a max 1.5 órára az egy akksi is elég, aztán otthon újratöltöm.Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz lsebestyen #12869 üzenetére
Én is azt használom, 3 óra felett bír egy belevaló akksival és van mellé 2db pót, ami szinte semmi helyet nem foglal, azaz 9+ órát át tudok hidalni ha kell.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
SOAD19
addikt
válasz lsebestyen #12869 üzenetére
Azt hittem, hogy jóval többet kibírnak egy töltéssel. Múltkor mikor tekertem hazafele Váradról, kicsit elszámoltam magam, és az út felét (1,5-2 órát) sötétben kellett megtennem. Első lámpám egy Blackburn flea, ami szintén csak vagy 2-3 órát bír ki egy töltéssel. Ezért, ahogy észleltem, hogy hamarabb fog besötétedni, mint ahogy gondoltam, "nagyobb fokozatra" kapcsoltam, hogy minél kevesebbet kelljen sötétben tekerni, nehogy lemerüljön időközben a lámpám. Próbáltam spórolni is a lámpával, és ha olyan útszakaszon tekertem, ahol a csillagok adtak egy kis fényt, ott lekapcsoltam a lámpát, és csak akkor kapcsoltam vissza, ha jöttek szembe autósok, vagy ha fás részen tekertem, ahol tök sötét volt. El is gondolkodtam akkor, hogy lehet nem ártana valami erősebb lámpa, meg ami nem csak 2-3 órát bír ki.
-
Zola007
veterán
válasz Gyufaaa #12863 üzenetére
Nem ismerem a trelockot, de a philipsnek van egy jo ledes lampaja 25e korul. Minosegi darab es nagyon jol iranyitott fenye van
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Muton
addikt
nem győztél meg
szerintem ha egy biciklit betekernék krepp-papírral, és menne egy tesztelő vele egy túrát, nem hinném, h megmondaná, h hány küllős a kerék, meg, h slx, vagy xt a váltó, stb. meg ha x telóval menne, de utána azt mondanám, h y teló volt benne, tuti, h megmagyarázná, hogy igen, mert... (és itt fel lehet sorolni amit a neten olvasni lehet az y telóról ), mindezt megfűszerezve a fpeter07 által is emlegetett középfokokkal
na mindegy, ha meg tényleg éreznek mm-eket (értem itt azt, hogy a szokásos x távot mérhető eltéréssel tette meg, mert ugye ez következménye lenne, h pl kezelhetőbb, vagy kevésbé kezelhető), akkor grat hozzá
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Bandus99
őstag
Batorkodnek en is feltenni egy kerdest vilagitassal kapcsolatban.
Tudom szamotokra nem tartoznak a kerekparosok taboraba azok akiknek kosar van elore felszerelve, ennek ellenere nekem szuksegem van ra, idonkent sokmindent kell cipelnem benne.
Itt jon a kerdes. a hagyomanyos kormanyra felrakott lampa fenyenek nagyreszet kitakarja a kosar.
Tudtok ajanlani vmi lampat amit a kosarra lehetne felrakni?Van me'g ve'r a koffeinkeringe'semben
-
fireproof
őstag
Sziasztok. Szeretném építeni egy fixi-t (első lenne) kis pénzből. A kérdésem az lenne hogy ezek közül szerintetek melyik lenne a legmegfelelőbb váz?
1. Váz
2. Váz
Puch Jungmeister
Favorit[ Szerkesztve ]
-
Zola007
veterán
válasz Gyufaaa #12861 üzenetére
jelezném, hogy az első duplaledes nagyon melegszik, bár ilyenkor azért már kevésbé, de nyáron fog.
a második meg nagyon nagy fénykört rajzol és vakítja a többi közlekedőt.
Ha nem szeretnéd hallgatni, hogy valamelyik felmenődet emlegessék a szembejövők, akkor minimum egy kis fényterelőt javaslok ráapplikálniMʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Gyufaaa
veterán
Skacok. Szeretnék valami tényleg brutál lámpát venni előre. Akksis kell mindenképp, mert ha meg lesz az OUTi akkor ne kelljen arra is külön venni. Ezt néztem ki: Trelock LS950. Szerintetek milyen?
Más: Végre a telefonomat is visszakaptam szervízből. Hiányzott már. Nem volt mivel rögzítsem az útvonalakat. Még egy erősebb refi kell sajna, mert mire hazaérek melóból, már korom sötét van.
-
fidig
tag
válasz ---Lasali--- #12852 üzenetére
Köszönöm a kimerítő válaszodat!
Igazából ezért kérdeztem, nem értek hozzá sajnos.
Valószínűleg akkor majd egy másik telót nézek, ilyen árban úgyis lehet már jobbat kapni.A remény hal meg utoljára...mert ő a gyilkos :)
-
cekkk
veterán
Na ezt még én nem vette észre
(I)mondjuk a járdán szabad-nem szabad kérdéssel nem vagyok tisztában ... egyszerűen nincs rá időm ... az én utolsó információm a 10 kmph-ról szól, és hogy a gyalogosforgalom zzavarása nélkül.(/I)
Nem szabad csak akkor ha az útnak a minősége olyan, hogy szinte járhatatlan vagy ha (talán) 12 éven aluli gyerek vagy, de abból már kinőttünk És akkor lehet max 10el menni.
[ Szerkesztve ]
-
ati012
őstag
-
rii
nagyúr
ki van téve a kerkpárút vége jel, hpgy 140 m után folytatódik a kerékpárút mindkét irányból
de persze ez a kis tábla borzasztóan megtévesztő, és abszolút nem egyértelmű (számomra sem, pedig van jogsim) hogy ott hivatlasosan véget ér a kerékpárút
"sebesség korlátozó táblára sem"
a józan ész követeli meg
és a tudat, hogy az valaha járda volt
szerencsétlen gyalogosok hogy érezhetik magukat, hogy eddig ténfereghettek (minden gyalogos ténfereg, ... jó én már nem mert 2002 -be mikor elitóttek, azóta a járdát is n+1 sávra osztom fel, és sávváltás előtt ha nem is indexelek, de jobbra-balra nézek) most meg már 20-25-30 -al elsuhanó bringásoktól 1 m-t nem tudnak nyugodtan menni .... én ezt nézni is alig, de részt venni benne meg végképp nem bírok, inkább a villamossinen megyek ....na meg is találtam ... bár dolgozni kéne'
" .... Itt az a bizonyos vitatott közlekedési jelzés. Az alsó tábla ugye mindenki számára egyértelmű. Arra hívja fel a figyelmet, hogy ezen a ponton véget ér a közös gyalogos és kerékpáros forgalom számára kijelölt szakasz. A kérdés csak az, hogy mi az ami itt elkezdődik. Több kerékpáros állítása szerint a tábla utáni szakasz csak kerékpárút és ennek hangot is ad. Körülnéztem az interneten. Teljesen egyértelmű, hogy a felső egy útirányt jelző tábla, amely arról tájékoztatja a kerékpárosokat, hogy 140 méter múlva kezdődik a kerékpárút. Magyarul a közös kerékpár és gyalogút végét jelző táblánál a kerékpárosnak le kell szállnia a kerékpárról és a jelzett 140 méteren keresztül tolnia kell azt a kerékpárút eléréséig. A járdán a KRESZ szerint kerékpározni tilos! Javasolnám a hídról érkező gyalogosok érdekében az oszlopon elhelyezni a GYALOGÚT jelzőtáblát, amely egyértelművé tenné a járda jellegét és annak használatának módját. ...... "
mondjuk a járdán szabad-nem szabad kérdéssel nem vagyok tisztában ... egyszerűen nincs rá időm ... az én utolsó információm a 10 kmph-ról szól, és hogy a gyalogosforgalom zzavarása nélkül.
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz superecneB #12854 üzenetére
Az az anya csak fixálja, nem az húzza be, úgyhogy nagyon nem kell tépkedni, csak megszakítod a menetet. Most kapató ékeknél könnyen szakad. A bekalapálással megy be a helyére.
Jó fele vannak beékelve az oldalak, terhelésnek megfelelően? Meg kell nézni hogy a tengely nem-e sérült, tipikusan akkor szokott lötyögni ha már szét van cseszve a tengely ott ahol az ék feltámaszkodna. Hajtókart is érdemes megnézni, valamint új szépen bereszelt ékkel próbálkozni. -
superecneB
őstag
Régi szovjet bringa, baloldali hajtókarja kottyan. Ékes hajtómű. Az éket már kalapáccsal megkínáltam, utána húztam az anyának óvatosan (tudtommal hajlamos beszakadni a menet - bár szovjet cucc, lehet meg lehetne jobban izmozni)
Még nem szedtem szét a közepét, gyanítom nem lesz egyszerű levarázsolni a hajtókarokat. Esetleg lenne tippetek így látatlanban mi okozhatja a kottyanást? Mindig ugyan annál a pedál állásnál, mikor ráterhelnék, akkor jön elő.
Amiatt érdekelne mert vennék előre alkatrészeket hozzá, ha már szétkapom, cserélném benne a gyanús alkatrészt/alkatrészeket. -
cekkk
veterán
Lehet én nem emlékszem jól, de én nem láttam még ott olyat, hogy bicikliút vége jel. Egyik irányból sem, sőt sebesség korlátozó táblára sem
Én nem megyek gyorsan az ilyen helyeken, mert ezek kifejezetten baleset veszélyes, mint végig az a budai szakasz.
De a gyalogosok is tudnak nagyon szépen kóvályog, így legalább tudják, hogy érkezik valaki[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
Szerintem, sajnos nagy a beépítési magasságbeli különbség. Ezt a villát inkább fittnes biciklikbe tervezték, minthogy cross trekkingbe.
A Kellys Coach egy trekking bringa, 63 at mozgó suntour villával ha minden igaz. Pontosan nem tudom most a beépítési magasságát, kb 485mm lehet? De ezt te is meg tudod mérni ha van egy colstokod.
A Suntour Swing meg 435mm-es beépítési magasságú. Tehát 5 centivel lejjebb kerül a bicikli eleje, ami sok.
Kerestem képeket neked hogy szemmel is láthasd a különbséget:
Megellan cross trekking eredeti telójával.
Ugyan az a váz a Swinggel.
Szerintem nagyon megdőlt a bicikli előre. Az egész geometriát megváltoztatja. A kormányzás közvetlenebb lesz a meredekebb fejcső szög miatt. Tehát idegesebb, bizonytalanabb lesz a kormányzás, elengedett kormánnyal nem akar majd egyenesbe maradni a kerék. Viszont kisebb körben fog fordulni.
Nyilván ezzel az ~5 centivel lejjebb kerül a kormány is, azt mondjuk lehet korrigálni ha az új villa nyaka elég hosszú. Nyerget is újra vízszintesbe lehet állítani valamint kicsit hátra kell tolni mert ezzel előrébb is kerül a nyereg a hajtáshoz képest.. Viszont a bicikli közepe is jelentősen alacsonyabb lesz. Kanyarban leérhet a pedál. Ha ezekkel a kompromisszumokkal meg tudsz barátkozni, akkor belerakhatod.
Egyébként lehetnek "enyhítő és súlyosbító körülmények". Pl vannak kevesebbet mozgó teleszkópok, más geometriájú vázakba építve, azoknak nem módosítaná annyira a fejcsőszögét. Vagy vannak nagyon "dzsopperes" lapos fejcső szögű biciklik, főleg ha magasan van a közepük is, azokban sem állna olyan bután. De egy "menő" cross trekking geometriánál, ami 63 ne adj isten 73 as teleszkóp van, ott azért én meggondolnám az át építést.[ Szerkesztve ]
-
rii
nagyúr
válasz pengemetal #12844 üzenetére
5-el kell belemenni (mármint 5 kmph)
ha nem látjuk be az adott útszakaszt, akkor arra nem az a megoldás, hogy csöngetünk
mert ha már összeütközött bent két kerékpáros (némelyik még előz is ott bent) , akkor a csöngetés nem véd megde ha csak 5-el mész, akkor meg tudsz állni, jobban tudsz reagálni
" Az említett szakaszon szerintem azért is csöngetnek az alagútban, hogy a szembejövő biciklis észlelje, hogy bent van valaki, "
járdáról beszélünk
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
Frenky89
addikt
Keresek rossz Polar pulzusmérő órát.
(A vevő elektronika kellene belőle.)
Pm-ben zargassatok.[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
sztem egy gyári hibás terméknél, amit vissza is hívnak, nem számít hányadik tulaj vagy. persze elég, ha a tiétek más évjárat, már bukott a dolog.....
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
valamelyik webshop oldalán régebben láttam egy merida villákra vonatkozó visszahívási 'akciót', lehet pont ez a típus volt, talán 2-3 éve.
mod: megtaláltam, nem speederre vonatkozik, bár lehet hogy a villa ugyanolyan:
Kedves Merida S-Presso tulajdonos!
Köszönjük, hogy megtisztelt bizalmával és vásárlásakor a Merida S-Presso kerékpár mellett döntött.
Sajnálattal értesítjük ugyanakkor, hogy a 2008-ban, 2009-ben és 2010-ben gyártott Merida S-Persso modellek első villája - egy beszállító gyártástechnológiai hibája miatt � eltörhet.
A balesetek elkerülése miatt a Merida gyár az ezen években gyártott összes S-Presso modell azonnali, garanciális visszahívásáról döntött. Kérjük, mihamarabb vegye fel a kapcsolatot az önhöz legközelebb eső Merida kereskedő partnerünkkel, ahol szakembereink ingyenesen kicserélik a kerékpárja első villáját a gyár által biztosított, új villára.
Partnereik listáját itt találja: http://www.bikefun.hu/dealersAz új, továbbfejlesztett villák november végétől érhetők el a kereskedőknél
A kellemetlenségért elnézését kérjük, további balesetmentes kerékpározást kívánunk!
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
cekkk
veterán
Ott én is csöngetek, pont azért, hogy ha jön valaki szembe velem akkor tudja, hogy ott vagyok.
Ellen mindenhol vannak hülyék, de ahogy látom egyre több a hülye nem törődöm ember mint aki oda figyel a másikra, és az mind vonatkozik a kocsisokra, biciklisekre, motorosokra gyalogosokra és mindenkire aki részt vesz a közlekedésben. -
pengemetal
aktív tag
Teljesen egyetértek! Én igyekszem nagyon ritkán járdára vagy járda/kerékpárútra tévedni (valahogy nagyobb biztonságban érzem magam az autók közt, számomra kiszámíthatóbbak), de ha előfordul ilyen akkor nincs csöngetés, anyázás, hanem csendben kerülés, előzékenység. Bezzeg ha a csak kerékpár úton kóricál a kedves gyalogos..
Az említett szakaszon szerintem azért is csöngetnek az alagútban, hogy a szembejövő biciklis észlelje, hogy bent van valaki, eléggé beláthatatlan a hely. Legalábbis amikor sokat jártam arra én ezért csináltam[ Szerkesztve ]
"Nem a berúgás a cél, de útba esik"
-
rii
nagyúr
valaki nem jár Pápa - Budapest között?
egy kerékpárt kellene elhozni, mert a tulaj nem akarja postázni.
a postaköltséget oda tundám cserébe adni.piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
fidig
tag
válasz ---Lasali--- #12833 üzenetére
Egy 2009-es Kelly's Coach-ba passzolna a beépítési magasság?
Valahol mintha azt olvastam volna, hogy van egy kis különbség, ez számíthat valamit?A remény hal meg utoljára...mert ő a gyilkos :)
-
rii
nagyúr
válasz Runner_fxr #12828 üzenetére
de nincs kerékpárút
ezért a járdára vannak felteterlve a kerékpárosok - a járda van kijelölve kerékpárútnak (vagyis járda és kerékpárútnak) szerintem már ittsem volna szabad csengetni, mert nem alá-fölé, hanem egymás mellé rendeltség van ...a kerékpárosok abba nem gondolnak bele, amikor keménykednek a járdából avanzsált járda-kerékpárúton hogy ők hogy éreznék magukat, ha a kerékpárúton megjelennének a 700 ccm-es motorok, mert felmehetnének oda
továbbá rengeteg kerékpáros szeret keménykedni a gyalogosokkal - gyökérség
keménykedjen az autósok közt - de ott meg már bekussolez a legnagyobb szégyen rájuk nézve - a gyengébbel szemben keménykedni
továbbá ha valaki annyira sietni akar, ott az úttest .. ne a gyalogok közt szlalomozzon - kiváncsi lennék egy ilyen kerékpáros hogy érezné magát, ha ő sétálna a csajával a felső rakparton, és egy cm-re suhanna el mellette egy bringás és még szemből is jönne pár - na erre mondom, hogy nincs kultúra mert ebbe nem gondolnak bele ...
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
Toomy
senior tag
válasz Zola007 #12837 üzenetére
Nos ezek után már én is így fogok cselekedni. Ha megvan még a telefonomban a srác száma akkor megkérdezem Tőle. Ha nincs akkor kap egy másik telót zsebből és az lesz a tanulópénz. Addig meg szegény Timi tekerheti az acélvázas mountit, de legalább slick gumikkal.
(#12838) Mansi - Ezt úgy könyvelem el, hogy már most sikerrel jártunk, hogy a forgalmas 6-os vagy 7-es úton nem állt fejre egy kátyú után az autók előtt.
[ Szerkesztve ]
-
Zola007
veterán
Hijjnye, ezért igyekszem én mindent papírral venni.
Ez így kacifántosabb lesz, valahogy fel kellene hajtani az első tulajt, legalább azt kideríteni, hogy pontosan melyik üzletben vette.
ott tudnak kiadni neked róla számlamásolatot az első tulaj kérésére és akkor lehet menni a Meridához nyugodtanmagánvélemény következik, nem vita tárgya: Sose értettem, hogy hova a f.szba teszik az emberek ilyen cuccoknak a papírjait. Mert az még érthető ha egy vízforraló papírja elkeveredik. Én sem tartom meg a blokkot egy usb kábelről
Ellenben úgy vagyok vele, hogy ha valaki nem képes pár évig megőrizni egy 200 ezres bringa, TV, fényképezőgép vagy laptop papírjait, attól inkább nem veszek semmit[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Runner_fxr
Ármester
válasz ---Lasali--- #12833 üzenetére
Ja az jópofa villa, ilyen gépebe ideális.
-
Mansi
csendes tag
Profilkép a TT kormányos volt, de az is testbike-os kép
Kimentem megnézni, szerencsére semmi sehol.
Legalább letöröltem ronggyal a villát, de tényleg a fene se figyeli alaposan, repedések után kutatva a vázat.
Nappali fénynél azért majd megforgatom, fejre állítom, tényleg azért 15K után nem árt, nehogy menet közben... -
Zola007
veterán
Ez kuka!
DE: mielőtt kidobod, még ha nem is garanciális, szavatosság alá tartozik.
Legalább 2 évig, de bizonyítható anyaghiba esetén később is elő lehet szedni a dolgot.
Ha jó helyen kopogtatsz, akkor kinéz nektek egy új villa ingyen, szavatosság keretén belül.Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Toomy
senior tag
válasz ---Lasali--- #12825 üzenetére
Használtan vettem még az év elején. Azóta kb. 4000-et ment vele a Timi. Megvételnél nem hiszem, hogy ez megvolt, mert azonnal feltűnt volna.
Amúgy mennyibe fáj ebbe egy villa? Ha kiszedem akkor teszek fel még képet róla.(#12827) Mansi - ..és tényleg. Valahonnan nagyon ismerős volt. Ez volt az endo profil képed. Szerintem Te is nézd át a vázadat, mert mentél nem keveset idén.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Azt elismerem, hogy vannak barom kerékpárosok is, de talán ha lenne normális KERÉKPÁR ÚT, akkor nem kéne a járdán is kerékpározni. Ezt most nem konkrétan a te általad említett eset miatt írom, hanem úgy általánosságban. Én megfordítom a dolgot, nehogy már nekem mondja meg egy xy jóska vagy marinéni, hogy mikor és hol kockáztassam az életem mert nincs rendes kerékpárút. Ha elég széles a járda és én normálisan közlekedek nekem ne mutogasson meg szólogasson be. Ott megyek ahol tudok, persze úgy, hogy mást ne veszélyeztessek. Persze vannak olyan szakaszok ahol megyek az autóúton, de a nagyon veszélyes részek helyett inkább a járda, akár tetszik akár nem tetszik.
Az utóbbi időben a gyalogosoknak is nagy lett az arca, ha meglátnak egy békésen kerékpározó embert, teljesen mindegy, már úgy néznek vagy be szólnak mintha éppen direkt el akarná őt ütni. Szerintem egyik félnek sem kéne a konfliktust keresni, se a kerékpárosnak azzal, hogy túl gyorsan megy a gyalogosok között, se a gyalogosoknak azzal, hogy beszólogatnak meg mutogatnak mindenkinek aki csak kerékpáron ül és éppen nem az autóúton megy hanem a járdán el merészel menni mellette.[ Szerkesztve ]
-
Toomy
senior tag
válasz ---Lasali--- #12823 üzenetére
(#12823) ---Lasali--- . Kiszedtem a kereket és már lötyög magában. Szóval elég ha egy lepke rászáll.
[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
-
Toomy
senior tag
Íme a villa.
(#12820) Mansi - Kicsit szégyellem is magam, hogy Ő vette észre. Lehet hogy nyáron a Balatont is már így tekerte velünk körbe.Ha másikat veszek, akkor valószínűleg lockolható telós lesz. Mert Battán a városban is simán kiteker 50-100km-t egyszerre úgy hogy 8-10 km a város max. hossza. Rendesen elkapattam a tekeréseimmel. De nem is baj.
-
Mansi
csendes tag
válasz Szakbarbár #12819 üzenetére
Nálam is így történik.
Patentszem le, külön erre a célra tartott Cappys literes (mert annak széles szája) brigéciolos flakonba be, lögybölés, áztatás, maradékot fogkefével plusz tiszta ronggyal szárazra tisztítani.
Utána a fogsorom is csillog benne -
Szakbarbár
aktív tag
válasz ---Lasali--- #12816 üzenetére
Jelenleg úgy szoktam láncot mosni, hogy ecsettel és petróleummal vagy brigéciollal bekenem, majd fogkefével végigdörzsölöm, utána lemosom. Ha leszedem a láncot, akkor beleteszem egy félliteres üvegbe, öntök rá annyi petróleumot ami ellepi és rázogatással lemosatom róla az olajsarat. De most szereztem egy ütött-kopott ultrahangos mosót, gondoltam hatásosabb lenne.
Toomy, én lehet hogy nem javíttatnám azt a villát, hanem vennék egy újat.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
D.Orion
veterán
Garancia v. régebbi gép?
Egyébként igen, lehet hegeszteni mindent, csak kérdés, hogy érdemes-e. A hegesztés után az az oldal már nem úgy fogja elnyelni, közvetíteni az ütéseket, rengéseket, mint a másik. Valamelyik túl fog terhelődni idővel. Kisiparos aluhegesztő 4-6ezerért megcsinálja, profi nagy cég 8-10 és húzzák a szájukat, hogy ez milyen nehéz.Képet dobj róla fel, alu tipusa?
[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
Villát én inkább kidobnám minthogy javíttatnám. Elég veszélyes dolog ha az eltörik. Profi hegesztővel meg lehetne hegeszteni de én lehet nem tenném.. ha egy villa megreped, főleg ha vállban, akkor az tervezési hibás, vagy már rengeteg feszültséget gyűjtött és kifáradt az anyag.
Tudsz mutatni képet a villáról?Magasnyomású meg nem jó lánc mosásra, meg egyébként bicikli mosásra se nagyon... hogy a vázról hamar levereti a sarat.. azt egy autó mosó kefével meg egy vödör autósamponos vízzel pár másodperccel több idő alatt még jobban is el tudod végezni. Hogy nem vezeted rá a csapágyakra a sugarat, az meg egy dolog, annyira szar a tömítése a csapágyaknak, hogy elég ha kap egy kis ziccert a víz a csapágy felé, és máris be van áztatva.
Olajsarat a láncból nem viszi ki, nem is lehet jól ráirányítani mert eltolja a láncot, inkább csinálj valami üllepítős tálcát amiben ki tudod mosni, veszel hozzá oldószer álló kesztyűt, patent szemmel lekapok, aztán kisikálod kefével a motormosóba, az a tuti.
Tányérokat meg a kazettát se lehet vele kimosni, csak ha előtte vittél fel rá motormosót ami meglazítja az olajsarat, azt le tudod csapatni, de arra meg egy slag is, elég, a nagy nyomás csak a hajtómű csapágyába meg a hátsó agyba, szabadonfutóba beleveri a vizet..(#12814) Szakbarbár
Szabad de én biztos nem tenném, fogkefével, vagy körömkefével, motormosó folyadékban kevésbé technokrata és lehet hatásosabb.[ Szerkesztve ]
-
Toomy
senior tag
válasz ---Lasali--- #12811 üzenetére
Na bazz... Pont most beszéltünk róla, hogy nem olcsó mulatság. Részvétem!
Párom észrevette, hogy a alu fitness bringáján el van repedve a villa jobb oldali szára. Megnéztem és tényleg. Jól gondolom, hogy lehet ilyet hegesztetni?
(#12814) Szakbarbár - Szerintem felesleges. De várd meg mások véleményét is. Én most hezitálok egy ilyen mosó vásárlásán. Vázmosásra és szigorúan láncmosásra használnám. Csapágyak közelébe nem irányítanám. Nekem jól jön egy ilyen mert minden nap kellene mosnom a láncot hogy télen ne csak 1000-1500km-t bírjon ki a dzsuvás utakon. Ha már a dupláját elmegy a lánc akkor talán jövőre visszahozza az árát.
[ Szerkesztve ]
-
Szakbarbár
aktív tag
Üdv!
Szerintetek túlzás lenne ultrahangos tisztítóval kimosni a láncomat? Egyáltalán szabad?
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
rii
nagyúr
válasz ---Lasali--- #12811 üzenetére
nekem múltkor -és pont a lehető legrosszabb szituációban (a Taksony vezér hídján kellett volna át'dzsalnom) a katonani táskámon rosszul rögzített felesleges pánt tekeredett rá úgy a fogaskerékre, hogy a lánc még tovább is vitte egy teljes fordulaton ...
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
rii
nagyúr
de rühellem, hogy semmi kultúra nincs ...
Széchenyi lácnhíd alatti "alagút" ... az a 140 m az járda
és sok barom belemegy 15-el végig csöngetve
mi a f.szt képzelnek maguktól? Hogy mindenki ugráljon félre mert jön őőőőőőőő a kerékpáros???? hozzáteszem megint: J Á R D Á N ....
úgy, hogy be sem látja az útszakasztrájöttem amúgy ... a budaesti városvetetés a járdára felfestett sárha jelekkel adta meg a kerékpárosoknak a gyalogosok feletti terrorra a jogot .... nincs ezen mit szépítgetni.
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
---Lasali---
Közösségépítő
Na rommá törtem az első bontrager karbon kulacs tartómat.. hát ku*vára örültem neki..
Utcai ruhába mentem át siófoki haveromhoz a műhelybe, laptoppal meg mindennel, aztán csak a jobb gatya száramat tűrtem be a zokniba, balt nem, erre nem beleakadt a kulacs tartóba mikor gyorsítani akartam aztán szétrottyantottam az egészet...
Eszembe jutott amúgy hogy ugyan így akadt már bele régen gatya száram aluba is amit szintén majdnem letéptem, meg kompozitba is, amiből kiakadt, aztán azért nem téptem le.. persze ez csak azután jutott eszembe hogy már megvolt a baj.[ Szerkesztve ]
-
Solad
addikt
Igen, szuperül védhet egy ilyen fejlégzsák a nagy, lapos felületek ellen mint pl az útburkolat.De mi a helyzet mondjuk ha a kormányrúd áll bele? Kösz inkább maradok a hagyományosnál
Ma majdnem elütöttem egy bringást, móka volt. Felsőbb rendű útba derékszögben csatlakozott be amin én jöttem, balra szerettem volna kanyarodni, bácsikám arról az útról kanyarodott szintén balra arra az útra amin én jöttem. Sötétben, mellény nélkül, küllőprizma nélkül úgy hogy lámpa csak a fején volt, azzal is valoszínűleg valamerre másfelé sasolt mert fényt csak az utolsó pillanatban láttam. A legmókásabb az egészben az, hogy kis ívben kanyarodott balra, a sávomat olyan helyen keresztezte, hogy én satuzva a megállás helyét jelző vonal előtt álltam meg és így múlt centiken hogy eltrafáljam a valszeg ittas emberkét. Persze utána az én kurv@ anyám volt
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
D.Orion
veterán
Rossz topik.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz ati012 #12801 üzenetére
Szerintem az utóbbi évek legnagyobb kerékpáros találmánya az a kormányról állítható nyeregcső. A vicc az, hogy épp a megjelenése előtt agyaltunk rajta egy ismerősömmel. Akkor építettünk enduro-t, én egy stinky vázra, ő meg egy coiler vázra. Nyilván előbb kitalálták mint mi, de érdekes volt, hogy nem sokkal megjelenés előtt ezen agyaltunk. A másik hasonló eset a sisakba építhető index volt, amit nem rég olvastam, hogy valaki kitalálta és valami díjat nyert vele. Kb 10 éve beszélgettünk erről egy gépészmérnök ismerősömmel.
Zola007: nem gondolnám, hogy ezek a hétköznapi kerékpározásba betörnének, persze ki tudja, minden esetre itt még nagyon sokat kell rajta fejleszteni és az árat drasztikusan mérsékelni.
[ Szerkesztve ]
-
Zola007
veterán
válasz Runner_fxr #12803 üzenetére
nem akadt be sehová, csak a kövek szedtek ki a lábamból egy tyúktojásnyi darabot
szerintem egy 15 ezres sisak megvédi a koponya felső részét.
de nem védi meg az arcod, az állkapcsod és a nyakcsigolyáid.
Csupán ez a "nüansznyi" differencia a sisak és a felfújódó gömböc között.Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Runner_fxr
Ármester
válasz ati012 #12799 üzenetére
Gépzsír és napraforgó olaj? Erről az jut eszembe, amikor egy ismerősöm büszkén meséli, hogy elvégzett egy kerékpárszerelői szakmunkást. Akkortájt volt, hogy 7-en 8-an is összejöttünk közös bringázásra, egyik alkalommal jött az említett újdonsült kerékpárszerelő barátunk és a láncolajozáshoz előkapta a napraforgó olajat, azt hittem megfulladok a röhögéstől, még meg is sértődött. Hugyozott mindenki a röhögéstől, mondjuk ő komolyan gondolta, hogy az jó lesz.
A gépzsír szerintem rosszabb mintha nem kennéd.
Miért szerinted egy 15 ezres sisak nem védi meg a fejed?
Zola007: Ha beakad valahova a lábad és a súlyodnál fogva tovább visz a lendület akkor törik a csont mint a ropi ha fújódik a naci ha nem.
[ Szerkesztve ]
-
Zola007
veterán
válasz Runner_fxr #12800 üzenetére
nem tudom mennyibe kerülne, de az a 3 műtét sem volt olcsó, amiből rendbe szedték anno a lábam
szóval visszamenőleg szívesen beruháznék egy felfúvódó gatyóra is[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
ati012
őstag
válasz Runner_fxr #12800 üzenetére
Ez még egy prototípus, nincs kiforrva. Lesz ez ember-barát áron.
Másrészről, az életed nem megér 120ezret? A biztonságon sose szabad spórolni. Mondom ezt úgy hogy még egy kibszott villogó sincs a kecskémen
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest