Legutóbb bementem, hogy a gyerekeket kicsit bevigyem tanulmányi napon (az iskola zárva volt) és találkoztam egy dízeles kollégával, aki adott elképesztően finom füstölt húst.
Ez volt asszem januárban.
Jelszót változtatni szoktam bemenni, ami asszem 40-naponta szokott lenni korábban, de amióta korona van és van 2-utas identifikáció jóval tovább működik a jelszó. Szóval emiatt sem kell bemenni.
Ha tesztelek kocsikat, akkor persze bemegyek, vagy ha műhelyben kell megoldani dolgokat. Műszerekkel meló is bemenős.
De egyébként olyan ritkán megyek be, hogy elfelejtem ilyen irányba kell rángatni az ajtókat és tipikusan húzom nyomás helyett. Vagy vice versa.
Ja, amikor megkaptam az új wireless headsetet, akkor bementem a recepcióra felvenni, aztán húztam haza.
Azt kell mondjam, hogy nincs ellenemre a home office. A kocsik tesztelését többnyire én csinálom a csoportban, így emiatt tutira be kell menjek. És van egy csomó aktivitás a kocsik beműszerezésében, amit szintén nem lehet otthonról csinálni.
A műszaki projektvezető április második felében a Stridsfordon 90 nevű könnyűpáncélos 5. generációs változatára kap típusengedélyt (a srác lövész), akkor én veszem át a csoport irányítását. Akkor is benn leszek többnyire, mert a menedzsment is benn van és könnyebb odamenni a különféle főnökökhöz és megkocogtatni a vállát, mint Teams alatt elkezdeni percegtetni.
2021 elején kell elég sok benchmarkingot is csinálnom, jön a Tesla Model S Plaid és pár másik érdekes BEV, amit valakinek meg kell küldenie a tesztpályán. Azt sem lehet otthonról...