a hangot utólag így alárakni, az kemény
az nem is lett jó.
istálló? gazemberség? hupákolás?
a hangot utólag így alárakni, az kemény
az nem is lett jó.
istálló? gazemberség? hupákolás?
Most megnéztem hanggal is.
Mint reklám, szerintem vállalható.
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
Talán a háttérhangoknál nem is zavaró, de a beszélgetések elég suták.
Ezzel együtt tetszetős nagyon.
Mert nem biztak profikra.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
ó, b+
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
nem voltak ilyen elhivatottak.
istálló? gazemberség? hupákolás?
Hinnye ez odabasz!
Aztakurva! Ez mi? meg hogy?
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
Attól függ hogy ülsz rajta. De rövidgatyóban tutira vigyázni kell.
Vannak olyan motorok, ahol extrém magasan megy a cső, mondjuk van felette távtartó. De attól még nem szívesen raknám oda a combomat.
Itt aztán nem alapfokon dolgozott a ReelSteady. Mondjuk még mindig le kellett tudni repülni egy menetben, szóval szép teljesítmény.
Emlékszem, hogy még 386-os időkben egy cimborának volt 486DX2/66 talán és valami "bitang" VGA. Ott mutatott valami nyálcsorgató repülőszimulátort, amiben körül lehetett nézni és valamiféle picit talán Commanchera hajazó algoritmus rakta alá a tájat.
Most a különféle HOTAS cuccokkal már komplett cockpit lehet, de ez a VR-es és headtrackeres téma egy új dimenzió az egész tetején.
Én már teljesen kiestem belőle, hogy mi a frankó manapság. Be volt tervezve, hogy "majd" játszom a World of Warshipsszel, de azóta sem nyúltam hozzá.
Lehet megint elmentek otthonról, de a NewBeeDrone kínálatának nem tudtam ellenállni.
Ez a canopy mindenhol out of stock, de itt volt vidám színekben is.
De a fő attrakció a neoprén goggle szivacs. Az volt a Fatsharkon is és valami kegyetlen jó. A SkyZone "bőr" szivacsa egyrészt nem bőr, másrészt ízzasztó izomból.
USA-ból jön, így még lehet nézegetni egy ideig a trackinget...
Most nézem az Excel táblát. A 4" LR build kábé 3,1k SEK. A TP3 meg 3k SEK. Valahogy mindig ide érkezek, ha építek valamit.
Egydül a TinyHawk lett volna olcsóbb, de ott sem bírtam lenyugodni. Ment rá Foxeer Toothless 2 Nano kamera, meg Crossfire Nano RX. És konvertáltam XT30-ra. Az egyedüli része amihez még nem nyúltam hozzá a VTX, de az igazából elég jó rajta. Lehet 200 mW-ra is rakni, amivel valamennyivel jobb lesz a vétel.
Most azt teszteltem, hogy ha a goggle kap alulra egy patch antennát és kábé az étkező felé irányítom a fejemet, akkor nem túl meglepő módon sokkal jobb lesz a kép még a sarokban is. Most a kábé legolcsóbb antennák vannak rajta. Ha két omnival nyomom, akkor nagyon hangyásodik a kép az étkező sarkában függetlenül az adó teljesítményétől.
Megnéztem Bardwell táblázatát, a VAS Ion Pro omni kapható itt Skandináviában is teljesen racionális áron.
Hasonló árban van a True RX X-Air patch is. Az is kapható errefelé. A következő kwaddal együtt alighanem upgrade. Akkor a vevő szép tiszta jelet kap.
pedig a vezetékes átvitel az egyetlen igaz stabil megoldás.
istálló? gazemberség? hupákolás?
Úristen, a Besiege repülős modelljeit tuningoló jóember bemodellezett CIWS Phalanxokat. Kegyetlen jól locsol vele.....
Pedig ez szép! Mondjuk attól a kipuf leehtne lentebb.
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
Ha ráadásul 3 adag kell belőle egy embernek, akkor még drágább lesz a kínai, de nem baj, legalább még több jut a jóságos vezér zsebébe.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
Azt hiszem erre lehet mondani, hogy az anyagi kár jelentős...
Részeg ukrán tiszt csapódott autóval egy parkoló vadászgépbe, mindkettő ripityára tört
Telefonnal függőkegesen videózva, hógyne.
Gondolom valami augmented reality haziprojekt. Ennyit lattam belole csak, de ugyes. Nagyon ugyes.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Ilyet csináltak múltkor a Loricatus-osok is a várban, egy Matrice 300 lógott a vezetéken kb. 8 órát egy fix ponton, és lőtték vele a kontentot.
érdekelne a dolog jogi háttere.
istálló? gazemberség? hupákolás?
Nem hülyeség, mert ha csak emelkedni kell, akkor minek szopni az akksival. Ha tartja a pozíciót, akkor jó. Ha van rajta egy akksi, ami csak akkor kell, ha a "kötél" megadja magát, hogy le tudjon szállni, akkor kábé biztonságos is.
Mármint ez tavaly ősszel volt. Volt légtér, mindenféle kockázat és biztonségi izék. Nem támadtak a készenlétisek sem.
Vagy ezen felül valami?
nem, hanem hogy a madzagon lógó kopter légijárműnek számít-e egyáltalán.
istálló? gazemberség? hupákolás?
Majd rákérdek.
Az játék, mert nem megy 100 méternél messzebbre
Phülöp, itt valami nem teljesen kóser.....
A ruszki dashcam kompilésün nemzetközi részében benne van a göteborgi buszos baleset, amikor a vonat elnyomta a bedöglött buszt.
Aztaqrva e.
Küldöm is havernak a meleghengerműbe.
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
ezen a buszon mi doglott be pont ott?
több drón kell ;P
Csak le kell piszkálni egy bottal, amíg még piros, nem? Nagy baj nem lehet...
Nem tudom, most vizsgálják erősen. De a C-tengely volt kábé a vágányon. A sofőr kiszállt és telefonált, de már nem tudták a vonatot értesíteni. Egy régebbi csuklós busz volt, a helyi közlekedési vállalat nem viszi túlzásba a karbantartást, úgyhogy bármi lehetett. Légrendszer, elektromos rendszer, üzemanyagrendszer.
Szerintem Gabibácsi rámondaná, hogy műszaki hibára gyanakszik....
ilyenkor oninditozva sem megy le a sinrol?
több drón kell ;P
Tesla Björn kezd jobban lenni....
Teslabjørn
otgSpon2shhored ·
I am happy to inform you that today I had two type 2 discharge. No type 3c. That's good. This morning I went out of Turtle Mode but I still have massive power limit and very low SoH. My on-board charger is starting to get back to normal power again. Fast charging is no go.
Ezek automaták. Ott szerintem önindítózva semmi nem lesz, mert a citrom nem zár akkor még.
Ha mondjuk elmegy a levegő és ráfog a fék, akkor azt csak úgy lehet elvontatni, ha van elég nyomatékod a blokkolt kerekű gépet elhúzni. Ha valami miatt üresbe sem lehet tenni, akkor el sem tudod tolni. Szóval sokféle oka lehet.
El lehet azt tolni.
Akár tengelyirányba is, ahogy a példa mutatja.
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
Úgy érted, hogy kellett volna egy vonat, ami előre tolja és akkor az oldalról jövő vonat nem ment volna neki? Meg-ol-dot-tuk!!!
Igen, ez olyan Annyit tennék hozzá, hogy lehetőleg hosszú bot legyen. Vagy inkább cső, az nem hajlik annyira.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
Na, ha az irányítás csak a vezetékkel mehet, akkor nem drón (kvázi kötöttpályás), ha ez nem áll fenn, akkor UAS.
lehet, hogy lenne fantázia az irányítás vezetékre ültetésében.
istálló? gazemberség? hupákolás?
Akkor az áram is mehet, ez hmm... Az 5" gépemmel egész sok drótot fel lehet vinni, onnantól elzümmög egy áramszünetig ott.
Elég tisztességes akkupakkokat lehet lelni néhány százasért.
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
Az utolsó tetszik.
De én nem értek hozzá.
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
Az egy fa. Belülről.