Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#15001) hobizoli


hobizoli
nagyúr

nemtom a haldoklo akksi miatt lehet-e ilyesmi ezeknel, de tultolteni -gondolom- akkor nem toltene tul az inditas utan, hogy 15V fole is felmegy

Alfa-knal akkor szokott ilyen fantom hibakat belokni, amikor az akksi megpusztul, akkor jon VDC ASR ABS error...

több drón kell ;P

(#15002) Jahno válasza BobaHWSW (#14972) üzenetére


Jahno
őstag

Idei naptár alapján május 4es szombaton pont nem lesz hold. Legfeljebb felhők és így jártunk, de a tervem az, hogy meglesem végre mit tudnak a nagyobb Olyk és mindenféle Laowak, egyéb 2.8as Pro szirszarok.

(#15003) Jahno válasza NauTiLUS_HUN (#14998) üzenetére


Jahno
őstag

Okés, ez így volt, de hát na. Ez jobban megoldotta, mint sógornőé, de mérnök vagyok, ki kellene próbálni mitől is volt baja, mert szerintem attól, hogy nem fogja fel milyen a leszedálós részegség. Aztán ahogy homályosodik a látás és nem működnek a lábai az pont elég okot adott a pánikra.

(#15004) FőDudu válasza Jahno (#14996) üzenetére


FőDudu
addikt

A 'Mindenhez IS' melyik resze nem vilagos? :)

FőDudu

(#15005) zetor2000 válasza Grillo (#14994) üzenetére


zetor2000
senior tag

Azért amilyen túrások vannak a városban, néha kelhet egy ilyen. Picit többet kajál, mint a dzsipp, de hát valamit valamiért. Ráadásul rá tudsz parkolni valamire, meg nem annyira kényes a fényezés, ha meghúzzák a bevásárlóközpont előtt. :)

Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.

(#15006) FőDudu


FőDudu
addikt

https://youtu.be/SnbRZJBt9uE
Tradicionalis ujevi uszas. Tengerben. Neopren nelkul :)

FőDudu

(#15007) Atti777 válasza zetor2000 (#15005) üzenetére


Atti777
senior tag

Akkor már inkább ilyet, ez kicsit dinamikusabb, a rugóút is megvan, és némelyik még négykerék-kormányzású is

Путин, иди нахуй!

(#15008) FőDudu


FőDudu
addikt

(#15009) BobaHWSW válasza Jahno (#15002) üzenetére


BobaHWSW
újonc

Helyes!