#comic pictures
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
#comic pictures
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
A kötelező pihenőidőkről nem is beszélve, amíg bőven fel tudná tölteni megfelelően kiépített hálózat mellett.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
En is vettem egy Crema nevu olasz instant kavet.
Ittam is belole, jol oldodik. 2-2 pupos teaskanallal raktam 1-1 bogrenyi tejbe, jo kremes is volt.
Ezt vagy 3x eljatszottam tegnap.
Ejjel kettotkor meg azt talalgattam miert nem tudok aludni....
Szoval ugy tunik jo sok kave van benne...en meg balfasz vagyok....
FőDudu
Az nekem is johet - szerencsere ritkan keszitunk es venni sem szoktunk (uzletben).
A masik kedvencem a profitterol - igaz en a forditottat szeretem.
Azaz kivul van a feher krem es belul van a csokis (profitterol bianco).
[ Szerkesztve ]
FőDudu
A Semi-t pont ugy terveztek, hogy ket piheno kozt kibirja egy toltessel. Szoval az atlagkamionosnak pont eleg lesz minden utra, mert amikor alszik/pihen akkor toltheti a parkoloban a kamiont. Oda kell toltot epiteni es maris mehet a valtas.
Egyetlen dologgal nem szamoltak, hogy mostanaban terjed az hogy parok vezetnek, amikor az egyik alszik a masik viszi a szerelvenyt. Tobbet mennek, hamarabb er oda az aru ezert nagyobb penzt keresnek vele.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Hány százalék lehet, amikor párban vezetnek?
Na ők lesznek a kamionos megfelelői azon pár százaléknyi autósnak akik állítólag hetente mennek 1 seggel 1000 kilómétereket és ezért nem fér bele nekik a töltés.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
Nem tudom, de ez egy viszonylag friss trend es versenyelonyben vannak a tobbiekkel szemben. Szoval terjedni fog. Nem is feltetlenul ferj/feleseg, hanem ket kamionos is osszeallhat.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Két kamionos összeállása az alkotmány szerint nem dicsőítendő cselekedet.
Ez valami vicc, ugye?
2 miller, mire ideér, csak a vételár+szállítás, erre jön vámmegáfa. Akkor lesz ~ˇ2.5M.
Annyiért lehet venni egy Simson S51et... Ja, többet is. Vagy valami sokkal jobbat.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
Autós kontent.
npera skippelheti, szerintem ismeri eléggé.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
Majd kiderül, hogy ez a nagyobb verseny előny, vagy az amit az elektromos hajtás nyújt
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
Egyebkent ez a kizsakmanyolas egy ujabb formaja, meg jobban kizsigerelik a melosokat ezzel. Mint az uber meg a tobbi hasonlo. Ugyan magatol valasztja, de ha nem megy bele akkor azokkal kell versenyre kelnie akik viszont igen.
[ Szerkesztve ]
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Az a baj, hogy ettől még nem lesz előbb itt az Aliexpresszről rendelt cuccom
Az igaz, hogy a boltban viszont lesz kenyér, tej, sör, stb... az is kell, perszehogy.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
Szerintem komolyan gondolja, és elég nagy a világ, hogy találjon egy hülyét egzotikus érdekességeket gyűjtő gazdag vásárlót valahol. De az biztos, hogy nem vagyunk célközönség.
Egyébként kifejezetten olcsón adja, ennyiért még egy rendes füleshez való kábelt sem kapni.
Szerintem eléggé átmeneti időszak lesz ez, az unattended autópályás önvezetés kamionoknál nincs olyan messze, mint a tetszőleges úton bevezetett hasonló. Onnantól meg országok közötti szállításhoz nem kell átküldeni a sofőröket, marad a helyi pár település között ingó sofőr, aki meló után hazamehet.
Pihenőidőben a vas nem biztos, hogy pihen.
Azt en nem is ertem miert kuszkodnek a varosi onvezetessel, mar az is oriasi segitseg lenne ha a jol belathato autopalyan, a viszonylag lassan halado szerelvenyeket megtanitanak kozlekedni.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
De legalabb nem fogadhatnak orokbe gyereket sem, kulonben azok is uton lennenek
FőDudu
Majd ha ideer az uj virus...
Londoni sogor szerint ott komoly panik van most az uj virustorzs miatt.
Kb mint erre tavasszal. Ures polcok, felvasarlasi laz, menekulo emberek (marmint Londonbol aki csak tud megy mashova).
FőDudu
Mert aki "teherautót" gyárt az sehol nincs az önvezetéssel.
Aki jól áll az önvezetéssel annak nincs kész teherautója.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
Majd Musk as alagutakat mindenhovea IS
Aztan ott mehet az autonom szallitas emberi beavatkozas nelkul..
Azt nem ertem a kutyakat gyarto robotos ceget miert adtak el...
Van jovojuk, jo az irany, par even belul biztosan kapnak par katonai megrendelest.
FőDudu
A jövő kamionja menő. Önmagától menő.
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
Néztem a grafikonokat, az röviden és tömören odabasz. Kezdtem megszokni az állapotot, de mi jöhet még :-O
Nem csak katonai, hanem ipari meg egyéb alkalmazás. Ezeket akár drónokkal összehozni... Ide is írtam a cikk alá, hogy meglepő ha manapság egy ilyen cég kb. veszteséges.
Eladták, mert eladták, cégeket is adják-veszik, néha olyan. Nyilván nem egy alap civileknek való gyógyszertári kiszolgáló robotot fejlesztenek és nehéz pozicionálni.
Mennyire kell önvezetőnek lenni? Vanb ott Volvos kamion. Igazából más sem áll vele túl jól, de érdekes, hogy az XC90es balesetre mindeni emlékszik, miközben azt sem tudják mi az a Waymo. De önvezető autó a Tesla és kész.
Közben a Volvos Überes dolgot kivizsgálták, ezek meg ilyenek:
[ Szerkesztve ]
Semmi jó, szerintem.
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
A VW Caddy azért jó, mert sok szempontból ugyanaz, mint a szidott franciák, ugyanúgy le tud benne térdelni a híresen jó VW motor, de legalább jó drága!
Amúgy igen, a funkcióhoz kellene kocsit választani, nem pedig a párás szemhez, aztán meg pingvinezni, hogy ezt-azt hogyan lehet elhozni...
(lehet mondani, hogy a BMW-vel is el lehet húzni az utánfutón a sittet meg a cementet, de attól még felpakolás után csak a szép autóba szállna be az ember ganyés ruhában)
Ma 1 éve tettem le a cigit.
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
Nyilván nem megbántani akartalak, de kívülről nézve az a BMW most eléggé betegágy, sajnos!
A "lenne rá pénzem, de nem arra akarom költeni" az valójában azt jelenti, hogy nincsen rá pénzem. Ismerem az érzést, sokszor átéltem, azért mondom!
Tudod, mennyit szívtam a fogam, hogy kiadjak-e 5 milliót a Rifterre? Pedig az még gazdaságilag is megéri, ha nem lopják el/törik GTK-ra a következő 6-10 évben. De mégis áll benne 5 millió Ft-om! Jobb lett volna máshova tenni, de ez van...
Gondold át, hogy mi a jobb? Egy minimál autó fenntartása, amit gyorsan kell megközelíteni a parkolóban, hogy minél kevesebb ideig fájjon nézni, de közben több zseton marad a házra, kertre, bármire, vagy inkább egy többet kóstáló autó?
Amit jó eséllyel keveset fogsz használni, mert home office lesz a melóban. Nem csak a COVID, hanem az iparág átalakítása miatt is...
Nekem sem volt rá pénzem, de arra kellett költeni. Hátvaze, nem tudom.
2.5-ös szívó benzines összkerékkel, azoszt igen! Lement a benzin ára, vagy lemaradtam valamiről? Cserébe az a Kuga nem olyan nagy ám belül...
Gratula!
Egyébként érdekes látni, hogy mennyi ismerős és rokon tette le az elmúlt 10-15 éve. Olyanok is, akik előtte majdhogynem láncban szívták. Apám is. És igazából nem látom, hogy szenvednének miatta.
Azért bátorkodtam előjönni vele, mert több olyan "problémakört" is vázolt, amire ez kábé megoldás. Család, szerszámok, gyerekülés, fasztuggya. Erre is jó. Nemszarfrancia, nemszarolasz, nemszarjappán, hanem szarnémet.
Tágas, lehet bele cuccolni, stb. Ha szerel rá vonóhorgot, teljesen ideális. Ha kicsit vág a rugókból, szerel alá air-ride felfüggesztést, tesz bele elölre egy V8as Hemi big-blokkot, nagy fékeket, akkor lehet belőle BMW alázó is. Nyilván nem egy sleeper, de...
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
És ha tudnák, mennyi marad másra... 1200 alatt szerintem nincs doboz. Heti 3 az nem vészes dohányos, de az ~12-15 ropi, per hó.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
A hirek szerint meg nem derult ki az uj torzs ellen hatasos lesz-e a vedooltas.
Valoszinuleg igen, de valtozott a virus tuske feherjeje is, szoval lehet hogy megsem.
Akkor viszont van baj.
Szerencsere a virusok altalaban gyengulnek - leven csak ugy tudnak szaporodni ha a virusgazdat nem pusztitjak el. Igy talaln virulensebb, de kevesbe halalos az uj torzs.
Majd kiderul.
[ Szerkesztve ]
FőDudu
Ja, hát ezen lehet kicsit csökkenteni, ha maga tekeri, de nem sokat gondolom.
Biztosan volt hatása annak is azért, hogy nyílvános zárt helyeken már nem lehet régóta. Sokan fázósak
Gratulalok!
Az nagy lepes.
FőDudu
Én sokszor próbáltam. De sosem tartott eddig.
Drága lett mostanság. Meg többen figyelnek magukra szerintem. A szenvedés csak annyi, hogy híztam Bár a január az elég nagy kihívás volt, de annyi.
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
Napi 1 dobozzal szívtam. De akkor még olcsóbb volt, mint most.
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
Annyit mondtak, hogy nem halálosabb, "csak" jobban tejed. Reméljük csak ennyi. És hogy megfogják. De az utóbbi esélytelen.
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
Köszi
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
"Ures polcok, felvasarlasi laz, menekulo emberek (marmint Londonbol aki csak tud megy mashova)."
Ez a megfogás biztos receptje, működő Olasz példákkal.
Ezért mondtam, hogy esélytelen. Csak ne jöjjenek el a szigetről.
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
Csak maga a naiv kommunikáció vicces, tipikus Angol humor. Amikor a pilóta remegő hangon bemondja, hogy urai vagyunk a helyzetnek, mire az utasok sikítással és rohangálással reagálnak.
Sokat nem tudnak tenni, egyik naprol a masikra jelentettek be a teljes lezarast.
A tomeg meg panikol.
(azt mondjuk nem tudom kaja hazhoz szallitas marad-e vagy azt is betiltottak. Elfelejtettem megkerdezni.)
(fodrasz es minden nem letfontossagu uzlet zar, mindenki maradjon otthon. Meg a munkaba jarashoz is indok kell - gondolom irodistat koteleznek HO-ra).
FőDudu
Ha ezt lemásoljuk, az lesz az igen. Pedig lehet ez lesz.
Btw: olaszok nagyon beszigoritottak Karacsonyra. Ha jol remlik teljes kijarasi tilalom, aztan 27-en kimozdulhatnak (1 napot) aztan Januar 6-ig megint teljes zarlat.
Kivancsi leszek milyen forgalom lesz olasz rendszamu autokbol erre.
Nalunk a hirek szerint kisse csokken a megbetegedesek szama.
Persze lemondott az egeszsegugyi miniszter. Indok: Orbanizalodas. (tenyleg ezt nyilatkozta)
Gondolom nem tetszett neki a kezi vezerles amit a Jansa kormany ra akart eroltetni.
FőDudu
Par napja nem kovetem a Covid hireket, nem is olvastam ilyen iranyu cikkeket.
Nezegettem sok laptopot - vagy egy Ryzen 4800u lapos lesz (Lenovo Yoga Slim7), vagy egy 1165G7+MX450 verzios (Ideapad 5). Utobbi sajnos hiresen gane kijelzovel szerelt, igy hajlok az elsore.
Mindezt azer, mert laposom fura lett. Nem lefagy, hanem elsotetul/elnemul.
Aztan power gombra ugyanonnan folytatja. Meg a zene is megy tovabb (streaming).
Franc se erti. Mintha lesleepelne.
Erre sogor mondja hogy mivan. Nehez kimaradni.
Diszitettunk fat/kertet/stb. Ki se dugtuk az orrunkat.
[ Szerkesztve ]
FőDudu