Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#63001) Bujdy81 válasza npera (#62992) üzenetére


Bujdy81
csendes tag

Én Look rendszert használok, ami ugye majdnem az SPD-SL.
Meg karbon talpú cipőt.
Meg nekem vastag a lábfejem. Nagyon.

Szóval én mezítláb járok ilyenkor, amit vázoltál, mert csak egy nagyon vékony, szintetikus zokni férne a cipőben, azt meg utálom. Meg így gyorsabb a depózás is! :D :D :D

(#63002) Bujdy81 válasza ncc1701 (#62963) üzenetére


Bujdy81
csendes tag

"Jelzem, h egyszerre húzni a két féket, illetve irányt is jelezni már 3 kezes művelet. Nem igazán életszerű."

Mondjuk önmagában az nem életszerű, hogy nem verseny körülmények között és nem vészhelyzetben egyszerre kelljen húzni mind a két féket. Ott már valaki rossz tempót választott...

(#63003) Bujdy81 válasza Gabibácsi (#62998) üzenetére


Bujdy81
csendes tag

"Ok, így igazad van. Akkor nemtom, én elbasztam volna pedig mindig figyelek a bringaútra"

Nem TE basztad volna el, hanem kb. 99%! Én is, simán. Mert az egy szar kereszteződés, szar időpontban és egy faszkalap kerékpárossal fűszerezve.

(#63004) ezittketto válasza npera (#62991) üzenetére


ezittketto
csendes tag

Ugyanígy jártam volna el én is. Ezért is írtam, hogy f@sz volt.

(#63005) qnadam válasza Gabibácsi (#62997) üzenetére


qnadam
veterán

ha egyenesen megy tovább, miért kellene jeleznie?

istálló? gazemberség? hupákolás?

(#63006) qnadam


qnadam
veterán

kreszben van olyan, hogy bringaútra vonatkozó sebességkorlátozó tábla? ha oda ki lenne téve egy 10-es, az már lehet segítene.

istálló? gazemberség? hupákolás?

(#63007) ncc1701 válasza qnadam (#63006) üzenetére


ncc1701
veterán

30-40-50 körül, meg sisakban, vagy nélküle, de a fene tudja pontosan.

(#63008) Samott válasza qnadam (#63005) üzenetére


Samott
addikt

Mert merolegesen haladt tovabb a korabbi haladasi iranyahoz kepest? Ott mar elfordult a hidrol levezeto ut, 90 fokot kellett fordulnia a zebrahoz.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#63009) Jahno válasza ezittketto (#62927) üzenetére


Jahno
őstag

Jajj, elsőbbsége lett volna, de jön zuhanórepülésben ahogy szoktak és kb. fellöki az autóst aztán pattog. Autóval is akad pár hasonló kereszt a városban, meg gyalogosként mikor könnyű egy kevésbé fénysebességű bicajos elé lépni.

(#63010) ezittketto válasza Bujdy81 (#63003) üzenetére


ezittketto
csendes tag

Amúgy meg a bringás baszta el az autót és nem fordítva.

(#63011) npera válasza qnadam (#63005) üzenetére


npera
újonc

Ő, most viccelsz, ugye?

(#63012) npera válasza qnadam (#63006) üzenetére


npera
újonc

Van.

Kerékpár sebességhatár részletezése10 km/h a maximum sebesség határ a “járdán” és „Gyalogos övezetben (zónában) miközben a gyalogosokat nem veszélyeztetjük.20 km/h a maximum sebesség határ a „Gyalogos és kerékpáros övezetben (zónában)”, de ez a sebességhatár ezen belül a kerékpáros útra vonatkozik, melyet út burkolati jellel vagy eltérő színű burkolattal különítenek el. Lakó-pihenő övezetben is maximum 20 km/h a megengedett.30 km/h a maximum sebességhatár a kerékpárúton.40 km/h a maximum sebességhatár lakott területen kívül az úttesten (ennél a sebességhatárnál még nem kötelező a fejvédő sisak) és lakott területen belül az úttesten.50 km/h a maximum sebességhatár lakott területen kívül az úttesten de csak abban az esetben, ha a kerékpáros fejvédő sisakot visel és utast vagy gyereket nem szállít. Vagyis most már mindenképp érdemes beszerezned egy bukósisakot, ha száguldozni szeretnél.

(#63013) qnadam válasza npera (#63011) üzenetére


qnadam
veterán

legalább annyira egyenes, mint nem.
viszont van benne egy S, hogy a bringásnak lassítania kelljen (és az autónak legyen ideje meglátni)

istálló? gazemberség? hupákolás?

(#63014) WiZARD válasza npera (#63011) üzenetére


WiZARD
addikt

Kérdés, hogy egyenesen megy-e a biciklis jogilag.
Szerintem egyenesen, kb olyan mint egy kanyarodó főút.

alt="" title=""

[ Szerkesztve ]

Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****

(#63015) qnadam válasza npera (#63012) üzenetére


qnadam
veterán

nem a sebességhatárt kérdeztem

istálló? gazemberség? hupákolás?

(#63016) Phülöp válasza npera (#63011) üzenetére


Phülöp
addikt

Ha a forgalmi sáv (kerékpárút, légifolyosó, stb.) arra vezet, akkor attól, hogy fizikailag irányt vált, közlekedés szempontjàból 'egyenesen halad' tovább ugyanabban a sávban.

A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem

(#63017) ezittketto válasza qnadam (#63013) üzenetére


ezittketto
csendes tag

viszont van benne egy S, hogy a bringásnak lassítania kelljen (és az autónak legyen ideje meglátni
Szerintem meg: 'viszont van benne egy S, hogy a bringásnak lassítania kelljen (és hogy mindkettőjüknek legyen ideje egymást meglátni)
A bringás is egy vak fasz volt, de én inkább arra tippelek, hogy szándékosan/tanító jelleggel ment bele a kocsiba..

[ Szerkesztve ]

(#63018) qnadam válasza ezittketto (#63017) üzenetére


qnadam
veterán

szerintem csak simán azt hitte, hogy meg fog állni. de nem látunk a fejébe, így ezek csak sima feltételezések.

istálló? gazemberség? hupákolás?

(#63019) ezittketto válasza qnadam (#63018) üzenetére


ezittketto
csendes tag

és az nincs, hogy mi van ha nem? :F
Ez nekem annyira fura. Én mindig defenzíven vezetek/bringázom.
(bringával meg pláne)

(#63020) qnadam válasza ezittketto (#63019) üzenetére


qnadam
veterán

nem látunk a fejébe, így ezek csak sima feltételezések.

istálló? gazemberség? hupákolás?

(#63021) npera válasza qnadam (#63013) üzenetére


npera
újonc

Ez irányváltás, mivel a fizikailag kanyarodó kerékpárútról kanyarodik az átjáróra. Fokozott figyelem, megfelelően megválasztott sebesség, irányváltási szándék jelzése időben, et cetera, et cetera.

Ne a fizikai kanyarulatot nézd a kerékpárúton, hanem a forgalmi helyzetet.

(#63022) npera válasza qnadam (#63015) üzenetére


npera
újonc

Igaz, leslienek kellett volna írjam.

(#63023) Bujdy81 válasza Samott (#63008) üzenetére


Bujdy81
csendes tag

Google Maps utcakép alapján nyilatkozom most csak.
A kerékpárút nyomvonalán haladt tovább. Amennyiben balra kanyarodott volna fizikailag, akkor lemegy a kerékpárútról és a gyalog és kerérpárúton halad tovább. Ez alapján azt gondolom, jogilag nem kellett volna jeleznie.

Ráadásul a kerékpárúton 30-cal mehet legálisan, szerintem nem ment gyorsabban.

Tehát megint ott járunk, hogy jogilag nem volt szabálytalan, emberileg viszont egy suicid fasz. Tényleg nem tudom, hogy autóval menve ott még mit lehetett volna tenni...

(#63024) Bujdy81 válasza npera (#63021) üzenetére


Bujdy81
csendes tag

Szerintem nem, lásd #63023!

(#63025) Jahno válasza ezittketto (#63017) üzenetére


Jahno
őstag

Youtubeon sok olyan bicajost látok aki elkerülhetőbb dolgokat is inkább kiprovokál, hogy aztán kirakja a videót és anyázhasson, hogy az autósok mennyire gyökerek.

(#63026) Jahno válasza Bujdy81 (#63023) üzenetére


Jahno
őstag

Videó alatt megnézve "Olvasónk, aki a felvételt készítette ezt írta VIBER KÖZÖSSÉGÜNKBE: “Én mentem 30-cal. Úgy húzott el mellettem, mint a szél. Már messziről csengetett rám is, hogy húzzak onnan, mert Ő jön."

(#63027) Samott válasza Bujdy81 (#63023) üzenetére


Samott
addikt

Nezd meg a videot, nem tudott egyenesen haladni mert ott szalagkorlat volt. A zebra is meroleges a jardara amin a biciklis jott. Elmeletben lehet hogy kanyarodo fout (de akkor meg mindenkinek jeleznie kellene, aki nem a zebra fele fordul hanem tovabbmegy.

[ Szerkesztve ]

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#63028) ezittketto válasza Jahno (#63026) üzenetére


ezittketto
csendes tag

Mellette nagyon sokkal ment el valóban, viszont a kocsiba már bőven nem annyival ment bele. Kb oktatósebességgel, hogy azért szívja a fogát az az autós, de neki ne legyen komoly baja..

(#63029) Sipi- válasza zetor2000 (#62990) üzenetére


Sipi-
tag

Igen, satuztak, én is, de a kocsi meg csúszott. Előttem fehér volt, előtte a BMW. Megtoltam a fehéret, aki már kicsit ferdén állt addigra, hogy ne érje el a BMW-t. Én segítettem neki elérni :DD
A Picasso-t buktam, Casco adott rá valamennyit, de a közel 1 milliót kellene befizetnem, hogy ne változzon a bonusom. Hát, inkább változzon :D

https://www.ferfiakonyhaban.hu

(#63030) ezittketto válasza qnadam (#63020) üzenetére


ezittketto
csendes tag

de azt viszont látszik a felvételen, hogy cseppet sem volt defenzív.
ilyet csak vagy direkt, vagy faszként csinál az ember.

(#63031) Gabibácsi válasza ezittketto (#63028) üzenetére


Gabibácsi
tag

Olyasmi volt mint az oroszok, hogy direkt nem kerüli el a balesetet, aztán mehet a szukábljáty

[ Szerkesztve ]

Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.

(#63032) Sipi- válasza Bujdy81 (#63003) üzenetére


Sipi-
tag

És ilyenkor ki fizeti a kocsi és ki a bicikli kárát?

https://www.ferfiakonyhaban.hu

(#63033) npera válasza Bujdy81 (#63024) üzenetére


npera
újonc

Én ezt vitatnám. Szerintem (aztán lehet tévedek) a kanyar ivében haladva tovább lett volna az "egyenes", aztán az átkelőn átkelés az irányváltás.

És innentől kellett volna jeleznie és lassítania időben.

Igazából jó lenne olvasni róla utána, miután a rendőrségi eljárás lezárult. Mert remélem lesz belőle eljárás. Walking away :)

(#63034) npera válasza Sipi- (#63032) üzenetére


npera
újonc

Főleg, ha a bringa annyit ér, mint a kocsi és még a mögötte kettő. Meg kiszakad a 3700 SEK-es Castelli nadrágocska...

(#63035) ezittketto válasza Sipi- (#63032) üzenetére


ezittketto
csendes tag

Szerintem egyértelmű, hogy az autós.. Papírforma szerint ő volt a hibás..

(#63036) ezittketto válasza Gabibácsi (#63031) üzenetére


ezittketto
csendes tag

Azaz :K

(#63037) qnadam válasza Sipi- (#63032) üzenetére


qnadam
veterán

ha az autós a hibás, akkor a bringát az autó kötelezője, az autót az esetleges casco.

istálló? gazemberség? hupákolás?

(#63038) Jahno válasza npera (#63033) üzenetére


Jahno
őstag

Autósnak kint van a bicajútra vonatkozó elsőbbségadás tábla, no de most akkor a másik verzió amin ilyenkor matekozik az ember, hogy mikor meddig próbáljak saccolni? Az érkező valójában merrefelé folytatja az útját?

Nekem is kanyar íve lett volna az egyenest. Az is bicaj út. Na nem mintha felfognám, ha jobbra kirakja a kezét vagy láttam volna már olyat aki azzal integetett.

(#63039) npera válasza Jahno (#63038) üzenetére


npera
újonc

Én már nem tudom hányszor voltam úgy, hogy haladok kocsival, látom a kerékpárost közeledni egy átkelő felé. Csak kóvályog, nem lehet egyértelműen látni merre fog menni. Aztán vagy kivágja a karját a kanyarodás megkezdésével egy időben (egyik kedvencem) és mégis kanyarodi. Vagy csak bekanyarodik és kész (másik kedvencem).

A legdurvább az elektromos kerékpáros. A legtöbb nem "képzett" kerékpáros, csak mennek maximális rásegítéssel 25 km/h-val mindenen IS át. Relatív gyorshajtás egyfolytában, ha a képességeiket tekinti az ember. Se fékezni, se kanyarodni nem tudnak.

(#63040) Sipi- válasza ezittketto (#63035) üzenetére


Sipi-
tag

Én azért rendőrt hívtam volna, ha én vagyok az autó sofőrje. Maximum hozzávágnak még 15ezer büntetést meg 2 pontot az elsőbbségadás meg nem adása miatt.

https://www.ferfiakonyhaban.hu

(#63041) npera válasza Sipi- (#63040) üzenetére


npera
újonc

Ha személyi sérülés van, akkor rendőr. És mivel esett, ezért lehet sérülés.

(#63042) ezittketto válasza Sipi- (#63040) üzenetére


ezittketto
csendes tag

Igen. Csak amiatt jársz jól, amit npera írt, mert még azzal is megvádolhatnak, hogy cserbenhagytad.
Ebből az autós szerintem sehogy sem fog jól kijönni sajnos..

[ Szerkesztve ]

(#63043) hobizoli válasza Gabibácsi (#62947) üzenetére


hobizoli
nagyúr

pedig ez gyarilag sem egy darabbol kipreselve keszul :DDD

több drón kell ;P

(#63044) hobizoli válasza qnadam (#63018) üzenetére


hobizoli
nagyúr

kivi lennek ez IFA ellen is ekkora arc lett volna, hogy kiabalva probalja felhivni magara figyelmet

több drón kell ;P

(#63045) halapidori válasza Sipi- (#62939) üzenetére


halapidori
csendes tag

Szép. Az összeg. Az autó nem :(

(#63046) Gabibácsi válasza hobizoli (#63043) üzenetére


Gabibácsi
tag

Az oldala általában igen, egyben, de ez semmiképp nincs a törésbiztonságba beletervezve, hogy a felénél össze lett hegesztve újra...

Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.

(#63047) npera válasza ezittketto (#63042) üzenetére


npera
újonc

Ázsiában a mopedesek csinálnak elképesztő dolgokat. Ott vannak olyan dashcam videók, ahol a kocsin van kábé 9 kamera. Nem viccelek, a tető irányából érkező mopedet kivéve mindent IS vesznek a kamerák.

És kell is, mert a mopedesek úgy mennek, mint a megveszekedett állatok. Egyszerűen mindenbe IS belemennek nyélgázon.

Meg nagyon sok biztosítási csalós próbálkozás is van.

(#63048) hobizoli válasza Gabibácsi (#63046) üzenetére


hobizoli
nagyúr

az utascella 4 fobb darabbol keszul, a padlolemez, a teto, es a ket oldala
ezek is heggesztve vannak egymashoz vhogyan, es mukodik

[ Szerkesztve ]

több drón kell ;P

(#63049) hobizoli válasza ezittketto (#63042) üzenetére


hobizoli
nagyúr

[link]

több drón kell ;P

(#63050) Gabibácsi válasza hobizoli (#63048) üzenetére


Gabibácsi
tag

Igen, ott vannak hegesztve, és olyan szilárdságúra ahogy a mérnökök megálmodták
és a négy fődarab sem igaz, ahány gyártó annyiféle, meg annyiféle szilárdságú acélt használnak
amúgy pont az oldalát vágta szét ahogy én is mondtam, és az egy darabból van

Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.