Hirdetés

2021. március 8., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#54001) Gabibácsi válasza Jahno (#53998) üzenetére


Gabibácsi
tag

Kaptam még két monyo sörcsomagot is, mitiszó?

Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.

(#54002) ncc1701 válasza FőDudu (#53997) üzenetére


ncc1701
addikt

Üffél biztosan örülne neki, h ~30 napig várhatná, h kimenjünk. :)

(#54003) eattila válasza qnadam (#53999) üzenetére


eattila
csendes tag

Ha ceged lenne es alkalmaznad magad, akkor. Szerintem

e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/

(#54004) eattila


eattila
csendes tag

Ha mar sor. Akartam ma melo kozben sorozni. Erre a meloval keszen vagyok.... Sort meg nem ittam.

e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/

(#54005) FőDudu válasza ncc1701 (#54002) üzenetére


FőDudu
senior tag

40 nap, mert majus 1.2. Unnepnap ;)

FőDudu

(#54006) zetor2000 válasza FőDudu (#53996) üzenetére


zetor2000
aktív tag

Ilyen 4terás SSD cache jöhet nekem is a NASba :D

"Tűzoltó, csavart tűzoltó vagyok"... ©Google Translator

(#54007) qnadam válasza eattila (#54003) üzenetére


qnadam
addikt

cégem van :D

szerdán elsüllyedt a kedvenc űrhajóm, ráadásul benne volt a halszálkás zakóm

(#54008) Jahno válasza qnadam (#53995) üzenetére


Jahno
tag

Azért...

Persze most nem találom a másik képet, de akkor idővel belebotlok és vissza keresem, mert az alap várat már láttátok:

Bár lyesmiket kora reggel lehet csinálni, pár üres híd is mehet.

(#54009) Jahno válasza eattila (#54004) üzenetére


Jahno
tag

Én tegnap megittam a maholnapi adagom (:-

(#54010) FőDudu válasza zetor2000 (#54006) üzenetére


FőDudu
senior tag

A cache az samu965, a vinyok hozza 4 teras wd red. 12db egy tombben.

Sinology...

FőDudu

(#54011) Jahno válasza Gabibácsi (#54001) üzenetére


Jahno
tag

Nyomjad Csupi, nekem még van a vodkátokból, most ittam valami falusi narancsücsit meg joghurtot. Majd a hétvégénfelé fröccsözöm.

(#54012) Jahno válasza FőDudu (#53997) üzenetére


Jahno
tag

Kérdés milyen sűrűn mire adják meg. Nekem már két fajta papírom van, nagyobb főnök minimalizálta aztán betiltotta az irodai melóvégzést, amennyire csak lehet viselkedni kell. Nyomtatott papírom meg alkalmas arra, hogy melóhely közt mozogjak.

Itt Csepelen egész jó volt a helyzet, Teszkó/Pennyban pár ember lézengett, Teszkóba vissza is szaladtam mert olyan fagyasztott babot sikerült venni, mint amit már egyszer megettek vagy nem is tudom :-D Másik márkára becserélték egy pillanat alatt.

Postán 5 ember a sorban, táv 3+ méter, külön beléptetős néni aki válogat, hogy ki merre mehet, ablakok közt meg 10+ méter.

(#54013) eattila válasza qnadam (#54007) üzenetére


eattila
csendes tag

Akkor vedd fel magad :D Nem KATA-s vagy? Nem azt mondtad?

e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/

(#54014) qnadam válasza eattila (#54013) üzenetére


qnadam
addikt

katás bt.

szerdán elsüllyedt a kedvenc űrhajóm, ráadásul benne volt a halszálkás zakóm

(#54015) Samott


Samott
őstag

Elindult a Polestar 2 sorozatgyártása - Kinaban? Azt hittem ez Volvo lesz...

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#54016) Jahno


Jahno
tag

Pfúúúúúúúpusztulavilág. TVben lement a reklám, aztán most pislogok itt a Google és a wikipédia előtt, mert mindenre is gondoltam volna, de nem arr,a hogy ezt reklámozza:

https://www.youtube.com/watch?v=xFla2GNFYng

[link]

(#54017) Jahno válasza Samott (#54015) üzenetére


Jahno
tag

Polestar mindig saját vonalat képvisel, sosem Volvózták le.

(#54018) Samott válasza Jahno (#54017) üzenetére


Samott
őstag

De a volvobol nott ki es fole pozicionaltak. Olyan volt a volvonak mint az AMG a mercinek. Nem vartam hogy kinabol jon hajon...

[ Szerkesztve ]

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#54019) Jahno válasza Samott (#54018) üzenetére


Jahno
tag

Én nem értem miért nem vártad, mert világpiacról is hasonlók jöttek le, meg azért itt régóta emlegették a vágóhíd tulajdonosi körét, távlati terveit.

(#54020) Samott válasza Jahno (#54019) üzenetére


Samott
őstag

A Jaguar meg indiai megse ott gyartjak. Ha a dragabb autokat is ott csinaljak majd akkor az EU gyar megy a kukaba.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#54021) npera


npera
újonc

Ma megnéztem a bringát csak úgy rutinból. A Continental GP S5000-es 25 mm-es hátsó gumi nem élvezte a telet. Teljesen széttöredezett a futófelület, kábé málik az egész (pereg szét)...

alt="" title=""

Úgy nézem, hogy a só, a sok hegyes csúszásmentesítő kavics és valami néha előforduló vészfékezésből adódó farolás megadta neki a kegyelemdöfést.

A következő akkor megint egy inkább trekking jellegű Schwalbe lesz.

alt="" title=""

[ Szerkesztve ]

(#54022) npera válasza Samott (#54015) üzenetére


npera
újonc

Volvo S90 is ott készül asszem. Már teljesen globális a márka. Van végszerelő üzem USA-ban, Kínában és Svédországban.

Ha a Volvo változata kell, akkor lassan jön ugyanaz a hajtáslánc XC40-es gúnyában. Csak majd jobbat lép, mint a szokásos D4... Meg nem kerreg úgy.

(#54023) npera válasza Samott (#54018) üzenetére


npera
újonc

A Polestar Wiki oldala tartalmazza a történelmet.

The Polestar name originates from the STCC Polestar racing team which spawned Polestar Performance AB[4][5], in turn acquired by Volvo Cars in July 2015. The racing team changed its name to Cyan Racing, while maintaining close ties to both Volvo and Geely, later focusing on Polestar sister brand Lynk & Co.[6]

In June 2017, Volvo announced Polestar would begin producing high-end electric performance cars under its own name and badge, to compete with brands such as Tesla Motors.[7] Polestar also functions as an innovation lab for the Volvo Car Group, developing designs and technologies of a more experimental nature[8].

Egy racsingos cégből lett a Volvo tuning részlege, majd aztán egy "független" OEM. A Volvo márka főbb alapelveibe nem fért bele a Polestar tervezett arculata, így kénytelenek voltak külön céget grundolni. A Volvo "befogadó" (inclusive) design, a Polestar pedig exclusive. Nem mindenkinek szól.

Bizonyos technológia lépcsőket a Polestarban vezetnek be először, aztán esetleg a Volvo is bevezetheti később.

Röviden.

(#54024) npera válasza FőDudu (#53982) üzenetére


npera
újonc

Nejlonharisnya!!!! :C

(#54025) Samott válasza npera (#54022) üzenetére


Samott
őstag

Az teljesen rendben van, hogy van ott vegszerelo uzem, a BMW is gyart kinaban de nem hordja ide onnet az autokat.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#54026) npera válasza FőDudu (#53997) üzenetére


npera
újonc

(#54027) npera válasza qnadam (#53999) üzenetére


npera
újonc

(#54028) Samott


Samott
őstag

#comic pictures

:DDD

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#54029) npera válasza Samott (#54020) üzenetére


npera
újonc

Különféle clusterek különféle helyeken készülnek. Próbálnak optimalizálni a piacok igénye és a motorgyárak elhelyezkedése között. Meg a volumenek, a valuták és a vámok és hasonlók. Igazából tök egyszerű, csak össze kell rakni az autót, túlméretezni és hűteni.... :C

(#54030) npera válasza Samott (#54020) üzenetére


npera
újonc

Őőőőő.....

Nem angliai gyárakat beollóztam ide:

Vehicle Assembly plants:[51][52]

Pune, India[53]

Jaguar XF, Jaguar XJ, Range Rover Evoque – assembly of complete knock-down kits only

Chery Jaguar Land Rover, Changshu, China[54]

Range Rover Evoque, Land Rover Discovery Sport, Jaguar XE, Jaguar XF

JLR Brazil, Itatiaia, Brazil[55]

Range Rover Evoque, Land Rover Discovery Sport

JLR Slovakia, Nitra, Slovakia[56][57]

Land Rover Discovery, Land Rover Defender

(#54031) npera válasza Samott (#54025) üzenetére


npera
újonc

Tuti?

(#54032) npera válasza Samott (#54028) üzenetére


npera
újonc

Ez kegyetlen jó! :C

(#54033) Samott válasza npera (#54029) üzenetére


Samott
őstag

Ha a Teslanak sikerult talan a tradicionalis gyartok is boldogulnak vele. Szep lassan. :)

Doug: The Tesla Model Y Is the Tesla Everyone Is Waiting For

Ezt meg Karotta emlitette: Inside Elon Musk’s plan to build one Starship a week—and settle Mars - ez a faszi vagy teljesen megorult vagy tenyleg megcsinalja.

SpaceX’s stretch goal is to build one to two Starships a week, this year, and to pare back construction costs to as low as $5 million each.
“That’s fucking insane,” I said.
“Yeah, it’s insane,” Musk replied.
“I mean, it really is.”
“Yeah, it’s nuts.”
“As I look across the aerospace landscape, nobody is doing anything remotely like this,” I said.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#54034) Samott válasza npera (#54030) üzenetére


Samott
őstag

Na szep, igy mulik el a vilag dicsosege. A szlovak gyar meg derengett is mert versenyben voltunk erte.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#54035) Sipi-


Sipi-
tag

(#54036) npera válasza Samott (#54033) üzenetére


npera
újonc

A Model Y az instant get számomra. Ami fontos:

- tetőablak (gyerekek élvezik, asszony élvezi)
- rendes csomagtér, rendes nyílású ajtóval (kvázi kombi)
- van benne hely
- takarékos hajtáslánc
- "mindenhol" tölthető
- lesz hozzá vonóhorog

(#54037) JonesC válasza npera (#54036) üzenetére


JonesC
csendes tag

Jelentkeznél teszternek?

(#54038) qnadam válasza Samott (#54028) üzenetére


qnadam
addikt

*kevesebbet

szerdán elsüllyedt a kedvenc űrhajóm, ráadásul benne volt a halszálkás zakóm

(#54039) qnadam válasza npera (#54027) üzenetére


qnadam
addikt

próbálkozzak az agarakkal?

szerdán elsüllyedt a kedvenc űrhajóm, ráadásul benne volt a halszálkás zakóm

(#54040) Jahno válasza JonesC (#54037) üzenetére


Jahno
tag

Még nekünk is írt riportot (:-

(#54041) hobizoli válasza Samott (#54033) üzenetére


hobizoli
veterán

[link]

ez gyors volt

powered by intel Xeon E5 series ;)

(#54042) Sipi- válasza hobizoli (#54041) üzenetére


Sipi-
tag

A mérnökök nem házi, hanem gyári karanténban voltak, amíg el nem készültek a tervezéssel és a gépek programozásával és el nem kezdődött a gyártás.

https://www.ferfiakonyhaban.hu

(#54043) Jahno válasza hobizoli (#54041) üzenetére


Jahno
tag

Ezeken azért elgondolkozok, hogy láttunk mi már gyártósort és telepítettünk is, de azok eléggé célcuccok voltak, sokszor ha 5x5ös kockát gyártanak, majd 6x6ra kellene átállni az is elég erős fejvakarás, átépétés, satöbbi.

Itt nem tudom melyik részét vállaták be, de ennyire egyszerű lenne hátsó hajtás és csomagtartófedél helyett lélegeztetőre átállni ilyen rövid időn belül? Főleg ha a "gyártó" is jópár alvállalkozón keresztül modulokból szokta összerakni, most akkor kaptak terveket és azt nyomják? Még ha a Teslába tervezett kijelző pont bele is megy, azért látok néhány különbséget egy autóhoz képest :think: Ráadásul idehaza ha lenne is, ahhoz érteni kell és üzemeltetni, ott is látok némi szűk keresztmetszetet.

(#54044) JonesC válasza Jahno (#54043) üzenetére


JonesC
csendes tag

Ez az alapvető különbség közted és Musk között. Ha valami ilyesmi merül fel, akkor te azon gondolkozol el, hogy miért nem lehet megcsinálni, ő meg azon, hogy hogyan lehet megcsinálni.

(#54045) Jahno válasza JonesC (#54044) üzenetére


Jahno
tag

És hogyan lehet? Mármint azon kívül, hogy nagy marketingarc a csávó és szokott fasságokat beszélni, nagyobbakat, mint én :C

(#54046) Jahno válasza JonesC (#54044) üzenetére


Jahno
tag

Összességében a licensz/technológia miatt a legérdekesebb, meg azért mert ha nagyon hivatalosan nézzük akkor orvosi cuccokra is külön kellene engedély, külön az adott ermékre és a gyártóra is... Gógyszeripar már csak ilyen.

Ezért simán lehet, hogy gyorsan beugrik egy cégbe és azt mondja, hogy Ő csinálta :W Összeszerelő kapacitás manuális, ha cuccok lennének (gondolom mindenki ezerrel pörög rajt és megy a világba) akkor összeszerelő üzemben embert ad, de az is necces, mert nem egy alap betanított munka. Max. végén a tesztelése, az kvázi tök eccerű.

Tényleg megfejteném ja. Lehet Twitteren ígér valami extrém horrort, aztán beszállít a GE vagy valaki, ráteszi a Tesla logót és megint megmentette a világot :-D Max. tesz mellé akkut is, hogy mennyire menő, erről is működik, az is Tesla :C És minden ágy mellé rak egy autót, aminek az akkuja vizet bont, a hidrogénnel zöld módon állítanak elő meleg vizet, oxigén meg kell a csövekbe.

5 nap múlva ránézek a hírekre, hátha már dőlnek a sajtótájékoztatók.

(#54047) hobizoli válasza Jahno (#54043) üzenetére


hobizoli
veterán

regi Tesla alkalmazottak mondtak, hogy Musk siman kepes 16orakat dolgozni egy nap, es baromi gyorsan reagal dolgokra
mas cegeknel ami fel ev volt atfutasa, az nala 2-3nap
ha annyi ido alatt kiderul, hogy vmi szar, akkor az mindig jobb, mintha fel ev utan bukik ki, hogy vmit beneztek az elejen, es kuka az egesz

a Model S egy rajzbol 4 ev alatt lett piackepes auto
kerdezd mar meg npera-t hogy a Volvo mennyi ideg fejleszt egy uj technikat
es neki a gyar keszen volt melle

szerinted ezt a heti egy raketat epitunk dolgot is hogyan gondolta most...?
NASA meg qrva raerosen csinalt 4-6 honapig egy ujabb felkeszulest

[ Szerkesztve ]

powered by intel Xeon E5 series ;)

(#54048) JonesC válasza Jahno (#54045) üzenetére


JonesC
csendes tag

Csak ő meg is csinálja.

Nem bántásból írtam, mert jóarc vagy, meg jómunkásrmber, de képtelen vagy kilátni a dobozból, ő meg világ életében a dobozon kívűlről látott mindent.

(#54049) Jahno válasza JonesC (#54048) üzenetére


Jahno
tag

Mármint a felelőtlenül ígérgetést és majd visszamenőleg kitörlik Twitterről?

Fordítva van, én meg szoktam váltani a világot és nagyjából tudjuk, hogy mivel jár (:- Pár nap múlva meg kell lesni a híreket, tuti, hogy nálam nagyobb koponyák és gyártók is hasonlókat fognak mondani, hogy hátazosztaz nem egyszerű.

(#54050) hobizoli válasza Jahno (#54049) üzenetére


hobizoli
veterán

mondjuk nezd meg hozza kepest a 80 eve autot gyarto VAG-t vagy a Toyota-t
a vilag ket legnagyobb autogyartoja
bejelentenek, ledemoznak vmit, aztan ja majd 2 ev mulva
2 ev mulva: ja, majd ujabb 2 ev mulva

powered by intel Xeon E5 series ;)

Hirdetés

Copyright © 2000-2021 PROHARDVER Informatikai Kft.