Azt tudom, hogy a dji-nál van más sensorhadsereg is. De akkor fpv esetén mi a járható út?
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] Real Racing 3 - Freemium csoda
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] A használt VGA piac kincsei - Július I
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
blueboi69
csendes tag
földközelben a phantom elég pontosan tartja a magasságot, feljebb meg úgyse látszik de ha mégis, akkor hamar kiderül, hogy egy padlógázas vízszintes mozgás után nagyon ritkán áll meg síkban. élőben rég láttam, de ha jól emlékszem, megálláskor süllyed egy jó 30 centit, és utána áll vissza nagyjából az eredeti magasságra.
istálló? gazemberség? hupákolás?
szonárt szerelhetsz az aljára, de miért olyan fontos ez?
istálló? gazemberség? hupákolás?
-NoVa-
őstag
Leszarni, megtanulni repülni, és minimalizálni a fölöslegesen nehéz vagy áramzabáló alkatrészeket. Pár óra után úgyis átáll az agyad, és nem az irányításra figyelsz, hanem csak repülsz, és tudod, merre.
blueboi69
csendes tag
Nem fontos, csak jó lehet látni repülés közben, hogy milyen magasan vagyok, mert egyelőre saccolni sem tudok. Csak úgy, utólag kiértékelni, hogy fúbazeg 100m magasról ilyen a látkép vagy ívek repülése közben mennyire tartom a magasságot.. Meg mondom én repülős világban "éltem" eddig, és megszoktam, hogy van mindenre is műszer, itt meg most kb az akkutöltöttségre saccol valamit és kész.
Itt neki működik a barometer:
https://www.youtube.com/watch?v=8lwkElPUdDI
blueboi69
csendes tag
De attól még érdekelhet
100 méter magasságban a kép szempontjából tökmindegy, hogy 96 vagy 103 méter magasan vagy, ha ilyen szinten érdekel a dolog, a gps is jó.
a magasságtartásra a szonár jó lehet talajközelben, legfeljebb begyakorlod lent, és alkalmazod feljebb
itt is van mindenre műszer, csak eszi a villanyt ésvagy nehéz eleve egy multikopternél jobban számít a súly az akksiidőben, mint mondjuk egy vitorlázónál, mert aktívan kell a levegőben tartani az egész hóbelevancot.
istálló? gazemberség? hupákolás?
-NoVa-
őstag
Jahogy, akkor neked csak egy korrektebb OSD, vagy egy OSD-vel is integrált FC kéne csak, az még valami. Az 5"-on van barometer szenzor, de akkor még nem volt az OSD ilyen elterjedt, maradtam a kamera embedded dolgainál. Ott meg szintén tele lehetne szórni vezérsíktól mindenféléig a képet, de az akkufeszültség a lényeg, a többi csak zaj.
blueboi69
csendes tag
Nem akarnám teleszórni, de egy magasság, sebesség jól jöhet Megszokás Bár sokszor a simulátorozás közben és végiggondolom, hogy most azzal, hogy felfelé állítom az orrát, még nem fog felfelé menni. Szóval egy lefelé zuhanásból ha felhúzni akarom, akkor ahhoz sok gázt kell adni, úgy hogy lehetőleg előrefelé nézzek.
Jó ezt nem úgy kell érteni, hogy értetlenül nézek magam elé, hogy most akkor miért is esek lefelé, csak néha-néha még tudatosítani kell, hogy balkézzel gázt is adjak.
Na mindegy tudom, ezek nélkül is lehet repkedni, csak néha jó lenne ha lenne némi pluszinfo.Azt mondjuk utálom, ha a kép fele az csak a kiírás, az már tényleg zaj, de 3-4adat még oké.
blueboi69
csendes tag
Még mndig ezt néztem ki:
Mondjuk azt nem vágom miért van rajta két vtx, meg két külön TX, de oké.
Grillo
senior tag
Jaja, Oly dolgot vágom.
Most ezzel a 17 vs. 25 kérdéssel megfogtál, bár ha széles kell, akkor 14ről indul a kisebb üvegem, ha beltér kéne valahol.
Az egyik yt srác mondta, hogy ő azért rakja fel néha a fixet, miközben általában zoom objektíveket használ, mert az rákényszeríti arra, hogy ő mozogjon a cél körül, és így olyan kompozíciókba mászik bele, amire máshogy nem találna rá.
igazsága lehet a dologban, ha fix van fent, egészen másképp gondolkodok.
istálló? gazemberség? hupákolás?
asztali dell ws, nyomok egy hibernálást, de csak lekapcsolja a monitort, egérmozdításra már hozza is a login screent. beállítások szerint semminek nincs megengedve az ébresztés, de valójában el se alszik:
PS C:\Users\a.q> powercfg -lastwake
Wake History Count - 0
PS C:\Users\a.q> powercfg -devicequery wake_armed
NONE
PS C:\Users\a.q>
mi a jó életet lehet csinálni vele, hogy rendesen hibernálódjon? biosban is meg van engedve elvileg.
istálló? gazemberség? hupákolás?
vkp
aktív tag
Hibernálás az az ördögtől van. Sose volt jó semmire, cserébe mindig is bugos volt. Állítsd le szépen mint a rendes emberek
zetor2000
senior tag
A nagyobbik gyerek egy prototípus. Vagy elhiszed vagy nem. Én is öccs vagyok, csak tudom.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-NoVa-
őstag
Bekötési diagram, mit hogyan hová mire. Nem olyan bonyolult, ha már 2-3 ilyenen túlvagy
Jahno
őstag
Persze gondolkodás más. Néha jó jön ki belőle, néha fáj, jó ég tudja. Mindenki szeret bazi nagy axiómákat magyarázni, aztán kinek mi. Fele csak fotelmegmondás. Ki kell próbálni és megfejtődik.
Jahno
őstag
Használom egy ideje mindenféle gépeken.
blueboi69
csendes tag
Azt értem bazz, csak azt nem, hogy miért van két vtx az ábrán Lehet opciós...
Na meg miért van külön külön a frsky és egy tbs crossfire külön lábakon..
Jahno
őstag
Naja, kicsit havas esőben kimentem januárban egy lehetetlen estén, hogy felmérjem a terepet. Erre mindenféle mugli esett ki a bokorból szeblámpázva, hogy juhúúúúúú megtaláltuk a civilizációt, éljen, hurrá. Ennyit a nyugis csillagfotózásról. Sok másra alkalmas lehet, de jobb idő esetén még többen járnak fel hupákolni, az meg nekünk nem annyira jó.
oszt mikor zavart engem az, hogy az ürdüngtől van?
istálló? gazemberség? hupákolás?
vkp
aktív tag
Láttál te már olyat is amit más se
Jahno
őstag
Nem szopolok vele. Most az a gyanús ami nem gyanús? Amúgy Mikrobival Neked is volt valami körbesétálós, hogy Skype ment valami meg nem vagy fordítvamittomén. Vissza tudom keresni, de mindegy :-D
-NoVa-
őstag
Az a baj, hogy nagygépes elvárásokkal készülsz könnyű kisgépet tákolni. A magassághoz barométer kell, az vagy van az FC-n, vagy nincs. Ráadásul nem a talaj fölötti magasságot fogod kapni, hanem a kiindulóponttól számol, és az egész addig működik, amíg DJI tempóban, DJI finomsággal repülsz, sok fejjel lefelé nagy gázzal zuhanás, meg oldalra kigyorsítás után tippje sem lesz a valóságról.
A GPS kell a sebességhez, de pusztán egy számért kábelekkel, rögzítéssel és tartóval együtt 10-15 gramm többletsúlyt egy 200 grammos repült tömegű gépen nagyon nem indokolt. Ez megint addig érdekes, amíg új a gép, és még nem érzed a teret.
Persze könnyen mondom ezt úgy, hogy mindig alacsonyan repülök, mert fent úgyis minden lassúnak és lustának tűnik, a föld fölött pár centivel meg extrém sebességérzet van akkor is, ha csak 60-nal húzok el egy fűcsomó mellett, nem kell rögtön feltolni 120-ig 4s-el, vagy tovább nagyobb emelkedésű propellerekkel. Ha van ismert távolságú viszonyítási pontod, akkor könnyen leméred a sebességeket, és DVR-ről be tudod azonosítani, hogy mennyi idő alatt repülsz el közöttük, aztán már csak matek, és megvan a max tempó.
Efféle kísérletezős dolgokra a klasszikus út egy ZMR250 váz volt, 2204 motorokkal, aztán a világ összes helye adott szenzort, antennát, adót, vevőt odailleszteni. A végeredmény dögnehéz, stabil, kezdőbarát, de nem elpusztíthatatlan olcsó próbagép, amit könnyű szerelni, és rárakni efféle mindent:
Vagy hasonlók. Ez volt az én első 250-esem, benne az akku helyén a sárga, hogy a méret meglegyen:
Meg hozzá 6" propeller és 280-as karok, modellreptéren egész jól ment, illusztráció ugyanilyen gépről: [link]
Erős hátránya, hogy több, mint fél kiló 110 fölött kicsit veszélyes. Annyira, hogy az EU-ban 80 Joule becsapódási energia fölött kell biztosítás, ez meg kicsit meghaladja. 350J.
Átépítés után lefaragtam 200J környékére, szintén nem kerti játék kategória... Úgyhogy inkább szobában röpködtem vele többet
A kék az már békésebb, 4S-el 88J, 3S-el sokkal alatta. Ezt úgy mérd, hogy egy betonvéső, igaz kemény és pontszerű felülettel, de 60Joule energiával üt. Nem szeretnéd padlógázzal tarkónrepülni magad.
Szóval én ezért nem építek több olyat, és repülök nagy gépekkel mostanában. Ahhoz el kell menni messzire, biztonságos területre, egyedül gyerekek nélkül, és ott is aggódni, nehogy történjen bármi. Nem hiányzik.
-NoVa-
őstag
Pont azért van rajta mindkettő, hogy lásd, mit hogyan köss. Te csak egyet fogsz. Aztán iBus, sBus, PPM, vagy egyéb serial UART megoldás mind más dedikált forrasztási pontokra megy.
-NoVa-
őstag
Kicsit továbbmész felfelé a Szépvölgyin, Kecske hegyi mindenféle üres parkolóplaccoknál elvagy egyedül a töksötétben, ha ez az igény.
blueboi69
csendes tag
"Ahhoz el kell menni messzire, biztonságos területre, egyedül gyerekek nélkül, és ott is aggódni, nehogy történjen bármi. "
A legutóbbi repkedések pont ilyenek voltak. Amíg a gyerekek aludtak, kisétáltam a szántóföldre aztán go. Messzebbre is tudnék menni, pl bringával. 5p tekerés és máris bokros/fás részen vagyok, időnként 1-1 vadászles, vagy valami fészer.
Nemsemmi amúgy, ezek a vázaid megvannak még?
"A végeredmény dögnehéz, stabil, kezdőbarát, de nem elpusztíthatatlan olcsó próbagép, amit könnyű szerelni, és rárakni efféle mindent"
Ezek nem hátrányok, kivéve a súlyt
Én pont azt látom, hogy beltéren nem nagyon lesz lehetőségem most repkedni a gyerekek miatt. Mondjuk a kertben igen, ha nem túl hangos, mert a gyerekszobák ablakai, erkélyajtó a kert felé néznek.
blueboi69
csendes tag
Oké, erre gondoltam én is, csak odaírhatták volna, hogy optional, na sebaj.
-NoVa-
őstag
Ezt meg csak úgy linkelem, 20 gramm alatti indoor FPV gép rendes repülési idővel az mindig jó: [link]
WiZARD
addikt
Aznap délután vissza is kaptam az autót. Szakember végre rögzítette a hibát, jöhet a cella csere az akkuban.
Ezt csak 1 szervizben csinálják az országban az amúgy kellően rossz hírű Gablininél.
Csereautót nem ad senki, pedig amikor vettem az autót akkor még ígértek ilyet - a jól hangzó "Nissan Ígéretek Program" keretein belül. Ezek tényleg csak ígéretek, most lesz@rják az egészet és ráfogják importőr váltásra.
Trailerrel viszik innen Bp-re, meg majd hozzák vissza.
Alkatrészt előre nem tudják berendelni, csak miután kiszerelték az eredetit Így legalább 9 nap mire kész lesz. Erre kiváncsi leszek, de úgyis ráfogják covidra, külföldi rendelésre társaira, hogy amiatt tart tovább.
Van másik autó, megvagyunk 1 autóval és nem is vágyok arra hogy valami foskotrót adjanak csereautónak. De azért elmehetnek az anyjukba az ígéreteikkel...
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
blueboi69
csendes tag
Bazzeg. Dehát ott van a papíron a csereautó, akkor mitizélnek?
Meg ezt nem tavaly vetted? Máris megmakkant benne az akku?
-NoVa-
őstag
MKKP program része volt valami ilyesmi:
Számunkra az ígéreteink nagyon fontosak, ezért igyekszünk nem tartani egyiket sem. Ha betartjuk, az már nem ígéret.
onkelz
aktív tag
jó napot a hwsw-s különítménynek
WiZARD
addikt
Érdekes lenne jogilag beleállni, mert a nissan sales cee kft még létezik, a program megszüntetéséről nem értesítettek...
Csak ők is tudják, hogy átlag usernek erre nincs ideje/kedve.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
Phülöp
addikt
Na, még egy kétkerekű :)
/iguana
[ Szerkesztve ]
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
helló helló
istálló? gazemberség? hupákolás?
onkelz
aktív tag
hellóóó, hát mi ez a név? foglalt volt az igu?
csodálkoztam is, hogy nem látlak sehol.Egymilliárd éve nem láttalak, mizu?
NoVa mondta, hogy felkerekedtél a nagyvilágba
Phülöp
addikt
Nincs már gyík, de volt helyette akkoriban egy blog (aláírásomban azóta is), osztakkor az lett a nick.
Hétvégén írok majd hosszabban.
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
blueboi69
csendes tag
Nos, ezt az osztrák drónos vizsgát elsőre megugrottam. A tananyagot átgörgettem, de elég unalmas volt, néhány ábrát memorizáltam azt kész. Egyébként a kérdések könnyűek, életszerűek voltak.
Legalább ez is megvan. Majd kinyomtatom, aztán ha majd hónapokkal később megyek legközelebb repkedni, legalább viszem ezt is, sosem lehet tudni.
-NoVa-
őstag
" Az osztrák vizsgát letehetjük, tanulhatunk is belőle, de nem vagyunk teljesen biztosak abban – a hatósági állásfoglalás ellenére sem – , hogy ezt elfogadják itthon."
Azért jobb, mint a semmi, majd én is végigkattintom.
blueboi69
csendes tag
Van angol verziója is, ez már az indításkor derült ki.
1-2német szó belecsszott, és 10perccel előbb végeztem. Rányomtam a submitra, ahol jelezte, hogy vége legyen a vizsgának? ezzel a két gombbal: AND NO
bármelyiket is nyomtam visszaugrott, így végigvártam
Azt nem írja ki, hogy hány pont.
zetor2000
senior tag
Pl. Teamviewerrel...
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-NoVa-
őstag
-NoVa-
őstag
Tényleg, mennyibe tellett volna ezt így itthon átvenni? Open A1-ben igen ritkán érint a cumulonimbus vagy stratocumulus, és ezen ismeretek nélkül is elvagyok, de az EU-ban hajlandó vagyok európai polgár módjára viselkedni .
Grillo
senior tag
Gratula!
Mondjuk az Abschluss-t először Anschluss-nak olvastam, de ez szakmai ártalom lehet...
És igen, itthon ugyan így kéne az alapot. Mondjuk legalább a tananyagot összerakták.
[ Szerkesztve ]
Jahno
őstag
Vannak felém mindenféle fura északi drónos cuccok és vasárnap asszem útba is esel.
blueboi69
csendes tag
hajajajajajjjj itthon leszünk elvileg, kb mikor?
Jahno
őstag
Telegrácsolok majd, késő du. lesz. Fasza szép hongkongi csomagnak néztem, pislogtam is, hogy mi a fenét vehettem részegen :-D
npera
újonc
Aaaaaa.... Én a vízzel óvatos vagyok. Még nem mertem víz fölé menni.
npera
újonc
Már 3. napja nem alszom éjszaka a megfázás miatt. Most lefutott a PI planning és ma reggelre a szervezetem lement limbóba. Fél 9 körül megértettem, hogy én ma nem fogok dolgozni, mert csak néztem a monitor mögé és nem jött ki belőlem egy értelmes mondat. Lejelentettem, hogy beteg vagyok és lefeküdtem.
A gyerekek a nappaliban zúztak, de félig-meddig az ébrenlét határán egyensúlyozva "aludtam" 3 órát. Aztán főztem nekik ebédet, majd újra lefeküdtem 3 órára. Most elkezdtem valamennyire működni.
Edzéseket lemondtam, hétvégén kúrálom magam.