Az utolso az bejgli? En cukrasznak is tanultam, segithetek?
toltelek / teszta, elkeszites / innet
Videon: Gundeles lanyok eloadasaban
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Az utolso az bejgli? En cukrasznak is tanultam, segithetek?
toltelek / teszta, elkeszites / innet
Videon: Gundeles lanyok eloadasaban
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Régen jártam erre felétek... Remélem, mindnyájan jól vagytok!
Nagyon rohan az idő... Azóta "kisWiZARD" hamarosan érettségizik , Blueboi pedig biztosan megvette jubileumi, 25. BMW-jét...
Ezúton kívánok Nektek áldott, békés, szeretetteljes karácsonyi ünnepeket!
Phülöp pedig gyógyuljon meg teljesen és mihamarabb, ezt kívánom! ;-)
"Aquila non captat muscas."
Most kipróbáltam egy új lisztet és valami elképesztően küzdelmes lett a tészta. Meg nem nyers élesztővel nyomtam, hanem porlasztott szárazzal. Nem tudom mi nyomott a latban jobban, de nem vagyok elégedett a tésztával.
A töltelékből "gazdagon" teszek bele, akkor tészta alig van, csak töltelék...
Én ezt a receptet szoktam használni. Tavaly teljesen jó lett. Más liszt, nedves kocka élesztő.
Itt éppen 54A-t szív az ESC....
Itt pedig tesztelem az 1000 fok / másodperces limitet. Észnél kell lenni, mert gyorsan forog...
voltam hugomeknal a labancoknal
kifele megvettem a autopalyamatricat Győr előtt, csak ugyesen nem allitottam be a "Vignette AT"-t a Waze-ban , na olyan utakon vitt, hogy mar eccercsak azt lattam kiirva, hogy Maribor ->
elotte atmentem vmi vizeromu duzzasztogatjan is, onnan lefele 17km olyan kanyargos ut volt, hogy neha 1-sben kellett fordulni
----------------
tesomek dec elejen koltoztek az uj helyre, a mosogep, meg a konyhaba a mosogatogep tuzhely meg ezekhez a konyhabutor egy resze meg a mosogatotalca + csaptelep tegnapelott jott meg vala
ugyhogy elvoltunk vele, amig ezeket osszeraktunk meg stb
uj elektromos tuzhely 10.5kW loeroigenyu, a falban meg 3 eres a kakaokabel 5 helyett...
ugyhogy az kimaradt
meg jo, hogy vittem egy elektromos kis rezsót a MM-bol, az muxik addig
A haznal... egy kisebb hav leugrott a multheten:
ez a feher technika a hugi vasa a vezergep mellett
Spar parkolo, a havat felrepattintottak:
Villach-ban 1.274EUR volt diesel ma reggel
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
Nova, Blueboi, voltam kinn tesztelni. Zsenge -9 fok volt, de alig mozgott a levegő, így igazából nem volt hideg.
A Nap kábé ilyen magasra megy, szóval annyi fénnyel gazdálkodtam, ami jutott.....
Teszteltem milyen a teligáz (borzongató, főleg a hangja) és milyen a teljes botkitérésnél az 1000 fok / sec. Az is jó móka.
En perpill Miskolcon vagyok. -3 fok, szakad a hó. Le is mentünk ökörködni egyet Ki tudja mikor lesz ilyen lehetőség legközelebb.
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
Ezt a halasat majd megpróbálom, utoljára szerintem nem sikerült túl jól, de lehet kevés volt az indirekt grill. Hümmm.
Mondeo-t nem használtam néhány napja és ma indításkor elég rossz hangja volt, csattogott, kerepelt. De elmúlt néhány másodperc múlva. Utána leállítottam, porszívóztam, majd megint elindítottam. Nem volt rossz hangja, de ahogy kerültem egyet a garázsban kuplung kinyomásnál jobban leejtette a fordulatot, mint szokta. Lehet, hogy a normál 95-ös benzin nem tetszik neki? Korábban a 15 forinttal drágább OMV 95-öst tankoltam mindig, de legutóbb az árfixálás miatt csak normál 95-ös volt a kúton.
Olajszintet megnéztem kb. 10 perc állás után, maximum alatt volt kb.3-4 mm-rel. Laikus szemmel semmi különös nem látszik a motornál.
https://www.ferfiakonyhaban.hu
Mariborban óvatosan a lépcsőkön. Amúgy nagyon jó hely.
hat nem az volt a cel, de lementem a SLO hatarig a 69-s uton, kb 100m-rol lattam a Drava folyot, ami a hatar Ausztria meg Szlovenia kozott
...csodalkoztam is, hogy a rakba kerultem ide
hat a Waze kikerulte az autopalyat
aztan amikor egyszercsak meglett egy A2-s felhajto es rafordulva a Waze allandoan le akart rola terelni, rajottem mit felejtettem el
több drón kell ;P
tesom is berendeli vmi ettermet vezeto karintiai magyaroktol a halaszlevet, erre egyetlen vevokent jelentkezett Villach tersegebol, igy erte kellett menni
Klagenfurt-ba, ami onnan 75km
bravo...
ha lett volna 5-6+ vevo, akkor elhozzak Villach-g
elmentunk a sogor F11 3er 35XD-jevel
nem mondom, odalepve azert elindul, de amit erre el lehet kolteni, azt el is koltotte ra masfel ev alatt
amiota megvan neki egy 3-3.2millio ra lett tapsolva, meg most fogy az oil belole
megnezed az iDrive-n a menuben, olajszint a fullrol 2/3-ra lement kb 7-800km alatt, 7 liter kell bele, 1 liter siman bele is ment
de sok ertelme amugy nem nagyon van a 313 loeronek benne, amikor tele van 100-s tablaval az autopalya is, meg az alagutak eleve 100km/h szinten, meg IG-L sebkorlat 100km/h, nagyobb csomopontok elagzasok 100km/h, meg atlagsebesseget is mernek, es igazabol nem is nagyon sietnek a osztrakok se
(viszont nappal meg DRL-l sincs bekapcsolva a 80%-n, nem hogy a tompitott...)
alig elozott meg par auto ~300km alatt, pedig 95-110 kozott mentem csak az A2-n ezek miatt, neha 120 egy tgk elozeshez, es nem volt havas sem az ut, Graz-nal +11 fok volt ma
a hegyi utakon sok helyen 50, meg 30 is van, es mernek ott is fix trafikkal
amig leersz Villach-ba Bleiberg-bol 3-4 fix trafi van telepitve ~12km-n egy sima 2x1 savos uton is
en is csak akkor nyomtam "jobban", amikor mar hazai palyan voltunk az M1-n
M85 vagy mi az az uj ut Szombathelytol, 120 tempomattal
ott egy Logan MCV elozott csak meg roman rendszammal kb 1.5km-n at vegrehajtva a muveletet
több drón kell ;P
Nem a mindennapi kö,lekedéshez kell a sok lóerő, inkább a végletekhez. Vezettem közel 3000 méteren 90 és 180 lóerős Hondát, ott kb felének érződtek az autók. A 90 lovas enyhe emelkedőn padlógáznál sem tudta tartani a 100-at, az Accord még elmászkált. Na ilyenekre vesz a hegyi Osztrák nagyobb motoros izéket.
OK, 3000m-n nyilvan a szivobenzin lebutul, de mi csak 920m-en voltunk fent, Villach meg vmi 450m korul van a volgyben
a turbos az meg kikorrigalja a barometrikus szenzorral a magassagot plusz nyomast adva
ezt mar a PuntoGT is tudta 1993-ban, es gondolom akkor sem volt ujdonsag utcai vasban
több drón kell ;P
Nova, Blueboi. Ez szerintem jobban gyorsul, mint egy erős dízel....
Akkor van gond, ha elég magasan vagyok (mondjuk 4000 méter) és bár a feltöltés adná a nyomást, csak nem jutsz el odáig, hogy a turbo töltsön.
Kollégák mesélték, hogy extrém magasságokban nem olyan egyértelmű a képlet, mint "alacsonyan"
A vicc az, hogy az elektromos járművek sem ugyanúgy viselkednek magasan, mert az egyébként szigetelő felület mentén "elmászó" vezetőképesség és a levegőn keresztüli átütési távolság is változik magasság függvényében.
Az esélye alacsony, hogy valaki egy BEV-el csinál egy frankó rövidzárat Nepálban, de ha odafigyel a részletekre az OEM, akkor ez is ki van pipálva még időben.
Én most ezt eszem reggelire és vacsorára, mert a gyerekek persze most éppen nem eszik. És lecsukott szemmel sóhajtozok közben, mert valami kegyetlen jó lett
Ezek szerint a Volvo erre is figyel
https://www.ferfiakonyhaban.hu
Rajta tartom a portáról a szememet....
Nova, baj van. Nem nagy, csak pici. Az SMSL fejhallgatós kimenete elkezdett zsizsegni. Szerencsére a line out nem, szóval a hangszórók felé tiszta jel megy.
Angol lordok és lordnők gépjárműveket tesznek tönkre.
Amikor anyu a Minivel vizet akar tömöríteni és a kocsi bebólintva áll meg, majd önindítózik és kábé azonnal megáll az önindító is (!!!), akkor meg lehet érteni, hogy a vizet csak nagyon-nagyon picit lehet összenyomni...
az a landroveres muki ott, aki kihuzza oket gennyesre keresheti magat minden esozes utan
több drón kell ;P
amugy ide miert nem raktak egy vasracsos emelest, amin a viz at tud folyni, de az autok nem merulnek el benne?
50cm magassagban lenne, akkor az autok siman atmennenek mar ennyi vizen
több drón kell ;P
Azért több tonnás teherbírásra vasrácsot méretezni, háááát. Nyilván lehet olyat, csak a mittomén. Különben is, angolok és kész
Bömösnél mikor kinyitja az ajtót és folyik a víz. Mint egy rajzfilmben a napi poén
vagy akar a gyalogos hidmagassagaban futo normal hid is lehetne
több drón kell ;P
Csak ez jó eséllyel sok 100 éves műemlék maradvány.
nincs rá szükség, korábban azt írták, hogy kis kerülővel ki lehet hagyni a pusztítást.
istálló? gazemberség? hupákolás?
Boldog Piftukát, karácsonyt
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
Ezt a lámpatesztet minden reggel elindítanám munkába menet, hogy leellenőrizzem a világítás működését. A biztonság kedvéért.
Csoda, hogy a végére nem merül le.
Egyébként ez az angol patakonátkelős hely olyan, mint az amerikai alacsony vasúti híd, ahol megskalpolják magukat a teherautók, csak itt nagyobb a merítés.
Komolyan mondom ez az egesz annyira felb.sz. Ertem en hogy hulye autos, de a sok kreten kiall videozni meg nezni hogy masok kart tesznek a kocsijukban. Hogy egynek sincs annyi esze, hogy keresztbe lealljon es elzavarja a nyomorultakat a keruloutra. Ezzel az erovel molotovkoktelt is dobalhatnanak rajuk, hiszen hulyek, minek jottek erre. Megerdemlik. Vagy legalabb a rendorseg, onkormanyzat lezaratna ezt a resz ilyenkor.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
szerintem azert ezek nem feltetlenul turistak voltak...
több drón kell ;P
Ha helyi hulye, akkor se kellene csak nezni, hogy kart tesz a kocsijaban. Azt is visszarantod aki a metro ala ugrana, es nem csak rohogsz rajta.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Biztos a helyi traileres és autószervíz támogatásával készült az átjáró.
https://www.ferfiakonyhaban.hu
Miért én álljak keresztbe? Ezek angolok (meg ki tudja mifélék), múltkor is írtam, hogy van előrejelzés, legalább 2 tábla és jó pár éve kiraktak egy sárga vízmércét is biztos ami tuti alapon.
Ha kirakom a kocsit vagy odaállok tárcsával, akkor képes rinyálni, hogy miért állok az útjába, mi közöm hozzá, nem vagyok én rendőr. Vagy éppen én álljak ott 24 órásban forgalmat irányítani? Na jó, nem kell 24 órás, mert annál gyorsabban változik a víszint. Ez ilyen, kár fennakadni. Motoros gyerek volt a nagy király, amelyik ment még egy kört
Kinn van a Road Closed sárga méteres tábla amikor egy bizonyos szint felett van a patak. Ha akkor is belehajt, akkor gyakorlatilag kéri, hogy legyen fenn fésztyúbon.
Én abszolút nem sajnálom őket, ha valaki ennyire gyökér, akkor csak tolja a szopórollert.
Az öngyilkossági kísérlet és egy hazavágott motor között azért van pár nagyságrend különbség. Ez csak anyagi kár. Majd vesznek másikat. Hadd pörögjön a gazdaság.
Jo, hat nyilvan kulonbozoek vagyunk. En azert igyekszem segiteni, ha tudok. Ha a hulye hat haljon meg elvet kovetjuk nem jutunk sehova.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
De erted, nem lehet szivoszalat kapni, mert fuj, csunay kornyezetszennyezes. Itt meg hany tonna szemetet gyartanak? Vizkaros auto, dobhatja ki a villamos rendszert, a karpitokat, mindent.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
A vízkáros autó "baleset", még ha az atomsötét sofőr hülyesége miatt is történik. A szívószál pedig egy tömegtermelt környezetszennyező hülyeség, mert "képtelenség" pohárból vagy üvegből inni.
Egy vízkáros autó szépen pörgeti a gazdaságot, mindenféle szolgáltatás és termelés is követi, több angol patakot mindenfelé
Ha leeg a hazad az is egy baleset, porgeti a gazdasagot meg minden. De azert csak megprobaljak eloltani es nem rohogve nezik.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Nem-nem, ellenállok! Először bringát veszek, csak aztán nézegetek ilyesmit
És ha szándékosan felgyújtom, akkor viselem a következményeit.
Megint bringa?
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
Ha kapok bónuszt tavasszal, akkor erős a késztetés, hogy vegyek egy Canyon Commuter 6-ost. Mert arra megy rendes sárhányó és ami még fontosabb szegecses abroncs. A mostanival "picit" mellényúltam, a sárhányót keserves rajta megoldani, de a szegecses abroncs kábé lehetetlen. 2-3 mm van a normál mintás abroncs gördülési felülete és a fékek között. Oda szegecses nem megy sajnos.
- sárhányó
- integrált világítás
- Gates szíj
- Nexus 8 agyváltó
- olajos tárcsafék
- csomagtartó
Van a 7.0 változat, amin 11-es Alfine van, ami szerintem semmiben nem jobb. Ha nagyon meg akar őrülni az ember, akkor inkább Rohloff konverzió.
A fixit lehet megtartom bevásárlásra és hasonló szaladgálós témákra. Például edzésre menni gyerekkel vagy csomagot felvenni.