Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [Divinity:] Google Pay használata Magyarországon
- [Re:] [bitpork:] 2024 Phautós tali zaba táblázat
- [Re:] [PSti:] A fizetős víruskeresőknek leáldozott?
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/brumi1024.gif)
brumi1024
veterán
Megnézném azt a kutatást, hogy hol okoz egy rátüsszentett ólom réteg gondot egy motor csapágyában, ami ha minden jól megy az életben nem látsz többet összeszerelés után.
Mert az autók örökéletűek, és nem kötnek ki szegényebb országokban roncsként.
amin már rajta sem lesz a rátüsszentett ólom réteg.
Hát pont ez a probléma, az eltűnt rátüsszentett ólomréteg szerinted hova kerül abból a 1.5 milliárd autóból a világon? [link]
Mint ahogy írtam, akkuból is keresik az ólommentes alternatívát, de drága. Viszont egy akkut jó eséllyel nem dob ki a felhasználó, hanem leadja valahol, ellentétben a csapággyal.
És nem, nem ugyanaz a téma, az ólmozott csapágy ugyanis jó eséllyel olcsóbb, mint az alternatívák. De a gonosz gyártók ezt is azért csinálják, mert olcsóbb, többet kereshetnek rajta, elronthatják az autókedvelő szórakozását és a gázreakciót.