Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Jack Hunter:] Egérragasztó
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- [Re:] Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- [Re:] [czundermák:] Retro PC vol. #3 abit IP35 Pro-XE és a körítés
- [Re:] [Hieronymus:] Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
MC Pite
veterán
Hja, a 80as már model Y árban van, de használhatóságban is ahhoz van közelebb.
És nem egyértelmű melyiket venném hasonló árban a kettő közül... 55K-tól van a Coupe (403km).
Papíron 397km a 60as modell, 544km a 80as a simából (390/510 WLTP). 2,5miliót nem biztos, hogy megér +100km.
Azt mondjuk továbbra sem értem, ha a padlóban van az Enyaq akkupakkja, mégis mi a kínkeservért nem lehetett a hátsó üléseket rendesen megcsinálni, miért úgy áll mint a föld levegő rakétakilövő állomás?
Az össze családi autó bővíthetőségét elbaszták, mert kell belőlük PHEV változat, amiből az akkukat a hátsó ülés alá szuszakolják be. #süssékmeg De hogy direkt EV modellnél mi erre a mentség, végképp nem vágom. Vagy ez is olyan, mint a telefonok méretével kellene hogy nőjön folyamatosan a kezem és zsebem, az egyre nagyobb új autókba fogadjam el hogy egyre kisebb dolgokat lehet bepakolni?
40K €/ 16M-ért jó a T3; akinek jó egy szedán.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html