Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Qru
MODERÁTOR
Általában csak az adalékolásban térnek el és max a biokomponens arányában. Az igazán drága dolog az adalék (nem csak maga a kemikália, hanem a knowhow), az alapbenzin mindenkit ugyanonnan a 2-3 finomítóból hozatja, nincs nagy minőségi szórás mert az EU-s előírás megköti a kezüket. Az E10 hamarabb megromlik max fél év, az E5 az akár 1 évig is megőrzi minőségét.
A kezelési útmutatóban benne van, hogy mekkora etanol tartalmat bír el a gép és mennyi a minimum oktánszám elvárás.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi