Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [wapee:] Eltávozott a kis angyalom
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] Bluetooth dongle-k PC / PS4 mellé
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [bitpork:] 2024 phautós tali ?
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Szada85
aktív tag
Gondolom a "moduláris" építés minden márkában dívik.
A kormánykapcsoló, tempomat is mind-mind ismerös régebbi i30-ból pl.
Igazából 1 före szükségtelenül nagy ez az autó (bár tudom, a gallonos tej országában nincs olyan, hogy túl nagy ), útközben relatíve sok sedan Kia-t láttam, most rákerestem, és ez a Forte modell, egészen pofás is, böven elegendö lett volna egy ilyen kis kompakt:
Kár, hogy Európába ilyeneket már nem visznek el, pedig a kis 1,6-os 200 lovas turbómotorral, kézi váltóval kimondottan kívánatos, és a ~24ezer dolláros ár mai viszonyok mellett még nem is annyira sokkoló a csúcsmodellhez képest.