Hirdetés
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- 5¼ floppy meghajtó izzítás 30 év pihi után
- MárkaLánc
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Trump vagy Harris
- Kompakt vízhűtés vége 3 év használat után, vagy mégsem?
- Asszociációs játék. :)
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz macilaci78 #228449 üzenetére
A3 nem írtam, csak össze folyt a 3-as BMW-vel.
Mindenképp használt autót veszek, hisz ennyiből nem jön ki új, de ha kijönne sem vennék újat, mert pár évente cserélem (utóbbi időben évente). Nyilván a teljes élettörténete ennek sincs meg csak amit a szervizkönybe írtak, de amióta a családban van tudom, hogy minden kötelező dolog ki volt benne cserélve, le volt szervizelve rendesen és amint valamivel gond volt az rendesen meg lett csináltatva nem pedig össze gányolva.
Tudomásom szerint ezek a motorok igen jók és 6-700k km is el mennek, tehát azért nem félek annyira ettől a 330k-tól, még 2-3 év alatt 400 is lesz benne általam. A plusz még ugye az lenne, hogy elég jó áron venném meg, mert HAHU-n 3 felett kezdődnek ezek.Azok a típusok jöhetnének szóba amiket írtam, de ahogy gyorsba szét néztem 2-3 évvel fiatalabbakat tudnék venni viszont "ismeretlentől".
Szerintetek melyik az okosabb döntés?
The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
MODERÁTOR
Sziasztok! Tőletek is érdeklődöm. 1 év 100-as tankolás utána most lejjebb adtam MaxxMotion 95-re. Várható valami érzékelhető különbség? 1.4 CVVT Kia Ceed JD (100 ló).
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
veterán
Jogi HELP-et kérek szépen!
Megjött a levél a tilosban parkolásról.... (nem volt szándékos, volt érvényes jegyem is). [kép]
Az a bajom, hogy egyből azt kéri fizessen az üzembentartó (feleségem), ahelyett hogy azt kérne, nevezze meg a szabálysértés elkövetőjét. Feltételezem, a felszólítás az elkövető megnevezésére akkor következik, ha nem fizetem be 30 napon belül a büntit.
Jól gondolom?Megéri ez a hercehurca? Nem biztos, de ez esetben nagyon drága hajvágás volt (4000 fodrász + 400 parkolás + 10000 bünti = 14400).
Köszönöm szépen!
-
macilaci78
nagyúr
válasz syIex #228451 üzenetére
A miénket előzőleg apósom hajtotta 14 évig, ő hozatta be Németországból. Gondos gazdája volt, viszont nem ért hozzá, így szerelőhöz hordta.
Mi nem akartunk dízelt, a városi használat miatt inkább benzinest. De inkább egy ismert előéletű dízel mellett maradtunk, mint egy ismeretlen benzines mellett.Szóval ha csak 2-3 évet nyernél korban, akkor maradj a már említett Audinál, ahol nem tagadtak le sem hibát, se kilométert. A 2-3 évvel fiatalabbra is kell költeni indulásnál, olajcsere biztos, automata váltó esetleg, vezérléscsere esetleg. Az ismerős autónál ezekben is lehet bízni.
Mi például friss kuplunggal, 1-2 éves első fékkel és futóművel vettük át. Ezekre azóta sem kellett költeni.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Doki16
addikt
válasz bulikavagyok #228457 üzenetére
Várható volt sajnos. Az utóbbi 1/1,5 évben csak a drágulás megy folyamatosan. Gyakorlatilag aki nem tud otthon tölteni annak nem éri meg. Töltöttem fizetős oszlopon én is néha, de most megint nem fogja megérni, mert olcsóbb lesz benzinnel járni. Aztán ha emelnek a benzinárakon is akkor megint a villany fog nyerni
Nekem 20kWh/100-at fogyaszt a kocsi kb. Tehát 100 km-t 2600 Ft-ból teszek meg durván. Az 5,5 L benzin.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
macilaci78
nagyúr
válasz focvis #228458 üzenetére
Az érvényes parkolójegy parkolóhelyre szól, nem rakodási területre. 400 Ft-ot spórolhattál volna. Ha már tilosban parkolsz, minek fizetsz parkolási díjat?
Ha van üzemben tartó, nem feltételezi, hogy nem ő használja az autót.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
grizlisandor
veterán
-
veterán
válasz macilaci78 #228462 üzenetére
+bandus
Miért parkoltam tilosban? Bakker, nem tűnt fel, hogy 16:00 óráig rakodási terület az adott parkolóhely, előtte alkalommal ugyanazon a helyen parkoltam, csak az 17:00 óra magasságában történt.
Bónusz: a mellette lévő hely is szabad volt, de ez jobban tetszett. -
-
Peter.70
addikt
-
veterán
válasz grizlisandor #228466 üzenetére
Szerintem is sok, konkréten 32xx, adok 4-et.
Szumma 15 perc, előtte megmossa (amúgy mindennap megmosom mert egyszerűbb ekkora hajat megmosni, mint nem megmosni) géppel nyírja, oldalt 1 mm, fent 10 mm, közte némi átmenet. Ennyibe kerül Bp-en, "Csakhajvágás" szalon, semmi flanc.MasterMark: Nem néztem, mert előtte alkalommal is azon a szent helyen parkoltam. A mobilparkolással tököltem.
radiátor: Akkor ahogy sejtettem. Még kitalálom.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Doki16 #228460 üzenetére
"Gyakorlatilag aki nem tud otthon tölteni annak nem éri meg." - ez így van. A hármast fizetős oszlopról töltöttem az utolsó egy hónapban amikor nálam volt. A 100 forintos émászos árammal kb ugyanannyira jöttem ki mintha benzinnel mentem volna. Csak azért "bajlódtam" a töltögetéssel, mert városban nem szerettem a négyhengeres motor hangját hallgatni. Mondjuk ez télen volt, tavasszal azért valamivel jobb lett volna a matek. De ezzel az áremeléssel ez megint fordult volna.
Szerk.: Télen jóval több mint 20kWh volt a fogyasztásom.
[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz bulikavagyok #228473 üzenetére
Pénzügyileg nem éri meg, de ugye nem az a lényege a pluginnek, hanem a környezeti hatások csökkentése.
Meg ugye nyugaton vannak olyan városok, ahova a centrumba csak 0 emisszióval tudsz bemenni. Erre is jó a plugin, hogy akkor átváltasz EV módba.Ha engem kérdeztek szerintem sincs létjogosultsága pluginnek Magyarországon, ahol még nincs ilyen szigorú szabályzás. Esetleg annak, aki otthon napelemről tudja tölteni.
⭐ Stella
-
szőröscica
addikt
válasz bulikavagyok #228473 üzenetére
En mindig toltok oszlopon, ha tudok, pedig a topik legnagyobb szarragoja vagyok. Jobb villannyal menni, es az Ampera hatekony, meg olcsobb is mint benzinnel, de mikor 300ft volt a benya, akkor is toltottem.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz bulikavagyok #228473 üzenetére
24 körül lehettél, nekem is annyi volt
Most kezd lemenni, már csak 23,8Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz radi8tor #228474 üzenetére
Szerintem bőven van létjogosultsága itthon is. Mondjuk az olyan embereknek mint én, akik sokszor mennek rövid (max 15 kilométeres) távokat naponta. Otthon töltve olcsóbb, kulturáltabb, környezetkímélőbb és nem utolsó sorban sokkal kímélőbb a technikára nézve is. Nekem például egy télen-nyáron 100 km hatótávú, hathengeres benzines PHEV tökéletes választás lenne.
joamilestoné: Én is töltöttem, annak ellenére , h nem spóroltam vele semmit. Városban jobban esett villannyal menni.
Tsebacsi: A pontos értékekre már nem emlékszem, de hűvösebb nyári napokon klimatizálás nélkül nagyon sokszor volt 50 km felett a hatótáv. Úgy emlékszem 61 vagy 62 km volt a rekordom. Télen ennek a fele kb.
[ Szerkesztve ]
-
bandus
veterán
válasz focvis #228467 üzenetére
hát akkor ezek szerint azért, mert ott volt a kiegészítő tábla. nem értem ezt sosem, ha valaki valamilyen büntit kap, egyből jön a hsz a topikba, hogy lehet így-úgy kibújni alóla, üzembentartó, sötétítettablak, neménvezettem. és csodálkozunk, hogy hol tart az országunk. hogy várunk el bármiféle felelősségre vonást odafent, ha idelent is egy nyomorult parkolási bírságot nem akarunk befizetni, mert nem vagyunk képesek vállalni a felelősséget azért, hogy benéztünk egy kiegészítő táblát.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
nagyúr
válasz bulikavagyok #228477 üzenetére
A leírt 100km-es PHEV nekem is jöhet kombiban
A rekord itt 33km szellőzés nélkül, szellőzéssel 29 szokott lenni, klímával 27.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-v-
addikt
Egy ilyen i4 is jo lenne nekem szaladgalni [link]
(mekkora fos lett a TC szokoevente olvasok el valamit de az is mindig gagyika)
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz grizlisandor #228466 üzenetére
Nekem ingyé’ van, körben 4 mm-re anyum is le tudja nyírni. De még a gép (valami Philips) is gyakorlatilag ingyen volt, 8-9000 Clubsmart pontért hoztam el a régi kedvenc Shell kútról.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz bulikavagyok #228473 üzenetére
Télen én is inkább töltöttem, mint, hogy be kelljen indítani a hidegben 4-5 km-re a benzinmotort. Ha drágulni fog az üzemanyag akkor szerintem már mindenképpen rá fogok szokni a fizetős oszlopokra. Most már ebben a jó időben egész baráti a fogyasztás. Tegnapi napra a 25 km-re már 16-17 kwh volt a Passat GTE. Persze az Ioniq-ot nem lehet überelni. Az szélviharban és szakadó esőben a Mecsekben 2 fokban is elvolt 15kwh-al
#228463macilaci78: Ez igaz, erre nem is gondoltam
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
veterán
Köszi srácok!
Egyetlen aggályom van az Audival, de az sem motorikusan hanem felszereltség. Bluetooth kihangosító van benne telefonra, de zenét stb nem tudok lejátszani és ahhoz már nagyon hozza szoktam és sokat is használom. Hol tudom megnézni, hogy tanítható e a fejegység benne?
Ha lenyitom a kesztyűtartót csak a 6-os CD tar és a Navigáció DVD olvasó van ott és azon két SD kartya hely, de semmi típus jelzés.The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz bulikavagyok #228486 üzenetére
A BMW nem hatékony Szerintem 20 alá nem fogom tudni vinni, de majd néha törekedni fogok rá.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
-
Bdanyy
addikt
válasz syIex #228485 üzenetére
Ezekhez van már mindenféle kiegészítő, amivel megy a bt stream is, illetve akár a gyári kijelzőn mehet az android auto.
Ilyesmi kell hozzá [link]http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
Doki16
addikt
válasz bulikavagyok #228486 üzenetére
Állandó tempóval országúton 15-20 között alakul. Persze ez mind fűtés nélkül. Kellemesen fogyaszt ahogy én használom. Ez egy friss kép. [kép] #poros #semmiresincsidöm.Város-főút-falu táv. A Golf mindent vitt a kisebb súly miatt, nem volt ritka a 12-13.
Az Ioniq meg parádés egyszerűen. Sokkal több hozzá hasonló elektromosra lenne inkább szükség az átlagembereknek. Bőven elég a 118 lóérő és 295 Nm. Amikor az a rohadt szar idő volt szombaton, szakadt az eső fújt a szél rohadtul úgy indultam Dunaújvárosból Pécsre és vissza. 22 fokon a klíma, abból nem engedek. Visszafele már nem volt eső legalább Ez lett a vége neki. [kép]
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
nagyúr
válasz bulikavagyok #228489 üzenetére
De az az i3 úgy is néz ki
A mienk meg egy elektromosított Luxus szedán, majd 2tonna a súlya alapból. Ez nem fogyibajnok, hanem mindenes. Imádom is!Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz Doki16 #228491 üzenetére
Meglepő értékek ezek. Én korábban nem gondoltam, h egy "normális" autóval le lehet menni 15kWh alá.
"Bőven elég a 118 lóérő és 295 Nm." - ezt aláírom. A hármas villanymotorja 113 lóerőt és 265 Nm-t tudott, tök jól elvoltam vele.
Tsebacsi: Persze, teljesen más a három autó. Az enyémen 255-ös gumik voltak hátul - az sem csökkenti a fogyasztást... De azért lehetne takarékosabb. Arra gondoltam, h elég rég gyártják (gyártották) már az i3 ahhoz, h jobb fogyasztású autókat fejlesszenek a "konkurenciától".
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
A mai nap tanulsága, hogy a Jazz menettulajdonságai pariban vannak egy újabb fajta RAV4-gyel.
Nemtom, milyen hajtás volt benne, de a műszaki adatokat elnézve a legcsóróbb, 2 literes szopóbenzin lehetett CVT-vel.A szitu az volt, hogy nekiállt engem megelőzni a pályán, de kb. 2 km/h-s különbséggel, és nekem a külsőben közeledett egy kamion. Nem akartam elveszteni a nehezen megszerzett lendületemet, így ráléptem a gázra, de ő is elkezdte jobban nyomni, hogy nehogy elé menjek. Én nyertem.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest