Hirdetés
- Vissza a jövőbe film Peabody fészere baki.
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Asszociációs játék. :)
- DVB-T/T2/C+FM+DAB USB tuner stick
- Gépház az asztalon. Soha nem fogom ezt megérteni.
- Készíts képet az igazi nevedből!
- Milyen mosógépet vegyek?
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Szoszo94 #162600 üzenetére
Utána közvetlen egy kabrió négyes BMW következett. Nincs bajom a japán autókkal, sőt! De mondhatni, h német autó párti vagyok. De abból sem minden, mert most a BMW-vel is úgy vagyok, h ez volt nekem az első és valószínűleg jó pár évig az utolsó is.
Nekem semmi bajom nem volt az IS-sel, a kötelező szervizeken kívül egyedül az első féktárcsákat és betéteket kellett rajta cseréltetnem. Őszintén szólva soha nem volt még dolgom ennyire megbízható autóval. Pedig tele volt mindenféle elektronikai jósággal, szval lett volna minek elromlania benne. Nálam volt sok-sok éven át, de hibátlan állapotban, sérülésmentesen adtam el 90valahány ezer kilométerrel. Szval lehet, h ezért.. Ez a kép eladás előtt készült kb két és fél évvel ezelőtt:Az IS-F-re nekem is fájt a fogam anno, de nem igazán engedhettem meg volna magamnak. Volt itt a környéken egy, amivel napi szinten találkoztam - imádtam azt az autót! 5.0 V8 - ettől számomra már nincs feljebb.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Redneck #162867 üzenetére
Ne is mondd! Néha én is sírni tudnék.. Vagy akár minden nap. Miskolcnak egy olyan részén lakom, ahová csak egy út vezet - szval bárhová megyek, azon mindig végig kell mennem. Kb 2 kilométeres szakasz, és végig van "szórva" keresztirányú repedésekkel. 18-as defekttűrő abroncsokkal, sportfutóművel egy igaz élmény. És jó eséllyel a következő autómon 19-es kerekek lesznek (használtan veszem, szval nincs sok választásom). Felháborító a helyzet, itt Miskolcon legalábbis...
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz EQMontoya #162872 üzenetére
Az is egy csodálatos útvonal, de Miskolctapolcán és az oda vezető úton talán még annál is rosszabb a helyzet. És az a baj, h egy éve már a kátyúzással sem nagyon bajlódnak. Bele sem merek gondolni, h mi lesz itt az elkövetkezendő 2-3 évben.
Gaben92: Bocs, de nem igazán tudlak sajnálni!
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz kisza25 #163383 üzenetére
Az 1.5-ös szívó motor sokaknak hibátlan választás lesz szerintem. Faternak egy 1.4-es 101 lovas Ceed-je van, városban teljesen élhető az autó azzal a motorral is. Jó látni, h még nem álltak le teljesen a szívó motorok fejlesztésével.
Az árról: tavaly ilyenkor 320 forint volt 1 euró (és onnan folyamatosan feljebb kúszott). 310-es árfolyamot utoljára 2 éve láthattunk.Ádám16: Ez tényleg nagyon érdekes kérdés lesz a jövőben. Csökkenő kereslet mellett elég nehéz lesz emelni az árakat. Nem lennék most a kereskedők helyében..
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz szabonagyur #163388 üzenetére
Az én haverom ugyanígy járt. Először elkezdte használni magyar rendszámmal az autóját, de rövid időn belül már kiutasítással fenyegették - szval kénytelen volt kifizetni a 100%-os regadót.
Én is folyamatosan figyelem az autóárakat, mert autót kéne vennem - pont a járvány "kirobbanása" előtt adtam el az autómat. Szerencsére nem létszükség, mert van mivel járnom. Plusz amúgy is, alig megyek valahová. Mondjuk én inkább egy kis esésre számítok abban a kategóriában amiben keresek, de egyelőre nem tapasztaltam semmilyen változást.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Gaben92 #163391 üzenetére
Ez teljesen logikus egyébként, csak az adó méretével vannak problémák.
Fehér Farkas: Ezt passzolom. Tavaly én választottam neki ezt az autót, az összes tesztet elolvastam, de nem emlékszem, h bárhol említették volna a kettős tömegűt. Illetve a részecskeszűrőt sem. A szívócső befecskendezést viszont igen!
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Gaben92 #163399 üzenetére
Mondjuk ez utóbbi már annyira nem szimpatikus nekem. Plusz felvet egy pár kérdést... például, hogy hogy határozzák meg az autó valós piaci értékét?! Mondjuk a tulajdonosakkal jót tesznek, mert ezzel mesterségesen fenntartják az "exkluzív" autók hazai árait.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
Szép az autód! Milyen színű egyébként? Használtató vásárlásnál nekem képben van most két daytona grey Audi is, amik egyébként nagyon tetszenek, de nem tudom, h mennyire "kényes" ez a szín?! Szval nem tudom, h be merjek-e vállalni egy ilyen sötét metál autót. A Tiéd ha jól látom hasonló színű - vagy talán ugyanaz.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Hiszed vagy sem, nekem nagyon tetszenek ezek az autók! Főleg szürkében. De az ára tényleg vicc kategória. Mivel nem megyek sokat ezért a fogyasztás engem nem nagyon érdekel. OK, mondjuk 10 liter felé ne nagyon menjen azért...
Nagyon hülye kérdés, de Te egészen biztos vagy abban, h ez Business szürke? Mert most nézem a konfigurátort és az egy ettől jóval világosabb szín. Persze egy fénykép sokat csalhat, de akkor is.. Én erre inkább azt mondanám, h ez a Sötétszürke metál.
Elvileg ez a Business Grey:
Sajnos az Audi Daytona szürkéje ettől sokkal sötétebb, szval sanszos, h sokat kínlódnék vele. Pedig nagyon tetszik.
-
nagyúr
Azért irigyellek ezért.... meg azokat a haverjaimat is akik ugyanígy "ingyen" kapják - vagy még szerencsésebb esetben maguknak konfigurálhatják 1-3 évente az új autókat. Én meg vehetem meg magamnak. OK, tudom, tanultam volna többet!
Mondjuk most pont egy olyan 2 éves autóval szemezek (többek közt), ami céges vezetői autó volt. Szval még akár jól is járhatok egyszer egy ilyen vassal.Szerk.: Sőt, jut eszembe! Korábban már vettem egy A3-as Audit a Porsche Győrtől. Az is Audi Hungáriás autó volt.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz CactuS #163470 üzenetére
Szerintem ez nem annyira egyértelmű. Volt már ilyen autóm, és az nagyon megkímélt volt. De van olyan haverom ami napi szinten jár (expressz) a Debrecen-Miskolc vonalon, és úgy vezet mint egy őrölt. Amikor utoljára ültem az autójában (Superb) már visított az első fék, pedig az autóban nem volt még 15e km sem. Na "tőle" mondjuk nem kéne autó. De van olyan ismerősöm is, aki úgy vigyáz a céges autójára mint én az enyémre. Szval soha nem lehet tudni. Mondjuk ezeket az autókat általában max 50e kilométerrel adják le, és elképzelhető, h az ebből adódó problémák csak később jelentkeznek?! Ezt nem tudom. Én mindig eladom az autóimat mielőtt belekerülne a százezredik kilométer.
De az mondjuk mindenképpen hátrány, h ezeknél az autóknál biztos, h nem végeztek köztes olajcseréket. Szval ha biztosra akarsz menni, tényleg érdemes lehet magánszemélytől vásárolni. Csakhogy a minőségi, fiatal használtatópiac legnagyobb szeletét nem a magánszemélyes autók adják. Mondjuk érthető is. Magánszemélyként kevesen engedhetnek meg maguknak egy akkora bukót amit egy 1-3 éves autón lehet "elszenvedni".[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz molnarpeter #163526 üzenetére
Érdekes, mert én nem látok ilyen autót az utakon - a másik kettőből viszont van bőven. Bár lehet, h ez annak tudható be, h a mi térségünk (Borsod) eléggé elmaradott a többihez képest. A végletek megyéje vagyunk. Itt eléggé torz képet mutat az autópark.
Tsebacsi: Nálam ilyen[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Milyen hatással lehet a járvány a használtató piacra?
Nem csak a használt autó piacról esik szó (összesen 15 perc kb - érdemes meghallgatni)[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz kisza25 #163854 üzenetére
Link helyesen.
Kár az újrafényezésért és az átkárpitozásért.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz tboldi #164040 üzenetére
Egyszer majdnem megvettem egy ugyanilyen színű Lexus-t de egy haverom akinek korábban volt egy hasonló színű Audija, lebeszélt róla. Hozzám hasonlóan ő is imádja ha tiszta az autója. Tanúja voltam, h otthon lemosta az autót, ment a városban egy rövid kört és mire találkoztunk, már egy közelről jól látható porréteg volt az autóján - max egy órával a mosás után. Azt mondta, h az az autó egy napnál tovább soha nem tud (láthatóan) tiszta maradni. Szval bármennyire is tetszik ez a szín, én nem merném megvenni.
Szerk.: Sry, most néztem a képet amit linkeltél! Ez nekem jóval világosabbnak tűnik.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Gaben92 #164057 üzenetére
Persze gondoltam, h ez az oka, de egy kicsit akkor is túl szigorúnak tartom ezt a szabályozást. De ők biztosan jobban tudják mint én. Egyébként nem tudom, h az autóápolásban mi a helyzet, de az itthoni takarítószerek között nálunk szinte mindegyik vegyszermentes (már amiket mi használunk). Sőt! Sokszor az autót és a bringámat is azzal mosom az udvaron.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz MunezXBK #164131 üzenetére
Lehet, h később majd leszoksz róla... Nálam legalábbis így történt. 25 éve van jogsim, levezettem minimum félmillió kilométert, fiatalabb koromban eléggé toltam neki, de az utóbbi 5-10 évben már sokkal visszafogottam vagyok. Persze nem mindig, de általában elég nyugodt a vezetési stílusom. Ez persze nem jelenti azt, h nem szeretek dinamikusan haladni, de azt megtehetem ECO módban is. Plusz ebben a módban nekem sokkal élhetőbb a tempomat is, szval ja, ez sokkal közelebb áll hozzám jelenleg mint a másik véglet. Az előző autómon szerintem 2 év alatt maximum ötször használtam a Sport+ módot, akkor is csak egy-két percig.
-
nagyúr
válasz MunezXBK #164153 üzenetére
Akkor Te már ilyen maradsz! Mondjuk nincs ezzel gond, sőt! Ha élvezed és boldoggá tesz, akkor hajrá! Ez a lényeg szerintem. Nyilván vagy már annyira rutinos, h másokat ne veszélyeztess, szaval nincs ezzel semmi probléma.
A fogyasztás egyébként engem sem izgat különösebben. Soha nem mentem azért lassabban, h kevesebbet egyen az autó.
Ja és még valami! Nem biztos, h összefügg, de mintha azóta lassultam volna le közúton mióta "komolyabban" elkezdtem szimulátorozni. Már sokat gondolkodtam ezen.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz kisza25 #164595 üzenetére
Ha már szóba jött: faterom autója, szívó 1.4-es Ceed (2019). Ennél elcseszettebb váltóátételezést el sem tudnék képzelni. 64-nél már kéri a hatodikat, és váltás után ezt látom. Városban hibátlan kis autó, de pályázni szerintem alkalmatlan. Városban és országúton kb 90-ig alig hallani a hangját, viszont pályán 130-nál már baromi hangos a kb 4000-es fordulatszám miatt. Ilyen alapon nyugodtan tehettek volna bele ötös váltót is.
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz kisza25 #164870 üzenetére
Ezt pár héttel ezelőttig én is így gondoltam, de tévedtem! Egy adott autóra kértem két ismerős alkusztól árajánlatot kötelezőre és cascóra is (Allianz és Uniqa), és szinte forintra pontosan az összeget mondták mint amit a kalkulátoron láttam. Nem kicsit voltam meglepve.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz stickermajom #165132 üzenetére
Érdekes amit írsz. Nekem soha egyetlen kamionos sem jelezte, h "levilágítanám" őt. Ettől persze lehet, h megtörtént..
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz cappa72 #165169 üzenetére
"...ütközésmegelőző/figyelmeztető is van benne, de azt inkább nem próbálnám ki ténylegesen." - pedig valószínűleg előbb utóbb ki fogod, ha akarod, ha nem! Eleinte nekem extra sokszor jelzett be, sőt, többször fékezett olyankor is amikor megindítottam egy előzést. Nem mondom, h centizem a többi autót, de gyakran elég közel megyek hozzájuk. Na ezt annyira nem tolerálják az ilyen rendszerek.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Ha minden jól megy pénteken 16 év gázolajozás után visszaváltok benzinre. Melyik az ajánlott "prémium" üzemanyag Magyarországon? Gázolajból az utóbbi években csak MaxxMotion-t tankoltam, mivel úgy tudtam, h az az egyetlen nem orosz anyag itthon. A benzinnel ugyanez a helyzet? Benzines autóknál van ennek egyáltalán jelentősége?!
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz tboldi #165427 üzenetére
Valahol sejtettem.
bbubby00: Ránézésre nem férne el a fejem a tető alatt. De eskü keresek egy eladót a környéken és beleülök. Tök jó lenne ha elférnék benne, mert baromi jó kis élményautó lehet. Nemrég adtam el egy nagyobb kabriót és érzem, h hiányozni fog. Ha nem is idén, de később szívesen beleülnék egy ilyenbe.
Amúgy, h éri meg Neked ilyen Euró árfolyam mellett autót importálni? Én bármit néztem mostanában, kint minden sokkal drágább volt mint itthon. Haverral komolyan elgondolkodtunk azon, h el kéne kezdeni exportálni az autókat Németországba.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz bbubby00 #165432 üzenetére
Én napi szintem figyelem az árfolyamokat, és most látok rá egy kis esélyt, h visszamenjünk 340-ig. Egyébként minőségi használt autó után kutatva valamelyik nap a lengyel piacon is kutakodtam egy kicsit, és láttam pár jó vételt! Szerintem megéri szétnézni náluk is.
Qru: Köszi Neked is! Spórolni nem igazán tudok, mivel nem járok túl sokat. Így a legjobbat szeretném adni neki. De megfogadom a tanácsodat és elkezdem tesztelgetni őket.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Peter.70 #165438 üzenetére
Nézem a chartokat. Kb 8 évig foglalkoztam napi 8-16 órában Forex kereskedéssel, elég jól ment a technikai elemzés. Most egy szép fej-váll alakzatot látok ami ha letörik, akkor lemegyünk 340-ig. Ez persze korántsem biztos, csak van rá némi esély. Arra talán nagyobb az esély, h kioldalazunk 350 és 358 között.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Diablo 3
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Milyen légkondit a lakásba?
- Autós topik
- Házimozi belépő szinten
- Ingatlanos topic!
- Viccrovat
- Milyen okostelefont vegyek?
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen