Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
#89309696
törölt tag
Nyilván akinek csak közlekedni kell annak elég az 1.4 is tökéletesen, de ha valaki ebbe a topikba bejön az már nem csak közlekedni akar, így értelem szerűen minden ami egy ásványvizes palack méretével van egy szinten és nincs külső egységgel nyomás alatt tartva, az kordé.
Én 2 literest akartam, de kombi nem készült azzal, csak szedán és ferdehátú. Az 1.8 volt a legnagyobb, de nagyon ritka még német oldalakon is. 1.6 és 1.4 van, de valamiért az 1.6-ok ugyanazért az árért jóval lelakottabbak voltak két és fél éve, de nemrég mondta valaki, hogy végignézte a hahut és abban a pillanatban 1.6-os kombi se volt épp.
Szóval alapvetően kényszer és türelmetlenség szülte a kis motort. Ráadásul ez eredendően is gyenge (nyomatékszegény) az 1.6 is az, ilyenre tervezték.
Nem mertem dízelt venni a kis távok miatt, de most a mai tudásommal már teljesen másképp gondolom, simán meg kellett volna vennem az 1.9 dci-vel 106 lóval. Bár az sem sebességbajnok, fél másodperc az előnye csak (mivel még nehezebb), de érzetre sokkal dinamikusabb és az rengeteget nyom az élményben.
A Megane viszont kellett nem néztem más autót helyette, mert ennyiért a választható opciók közül ez volt autónak nevezhető, ebben volt 4 légzsák, ABS, ennek volt 4 csillaga, ennek volt utascellája, tervezett gyűrődési zónája, meg pár biztonsági okosság és ezek kellettek.
Ráadásul nekem nagy langyosságom, hogy nem szeretem a kéziváltót, nyilván ebben az van, mert automata szintén nem volt kombiban. Szóval ha most autót akarnék cserélni ilyen paraméterekkel azok valahol 800ezernél kezdődnek ami nagyon nem egy liga a feleannyiba kerülő M1-gyel. Ekkorát nem tudok lépni sajnos. És ahogy telik az idő egyre kevesebbet ér a kocsi is. Úgyhogy ez van, használom. Még egy darabig ordítani fog a motorja.
Már megrendeltem az olajat is neki, hogy friss olajjal bőghessen, mert a mostani kicsit megfutott 15 hónapos már. De ezek a kőkorszaki szerkezetek nem nagyon panaszkodnak ilyenekre.