Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] Real Racing 3 - Freemium csoda
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] A használt VGA piac kincsei - Július I
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
pube111
senior tag
Van egypár előnye is. Fél év gari, 8 gumi+feli, 40 e km.
[ Szerkesztve ]
BigBlackDog
veterán
Arra azért készülj fel, hogy szerintem zajszigetelés szempontjából visszalépés lesz a Honda.
gzbotii
veterán
Ha el akarod adni a közeljövőben, akkor most, míg van rajta még garanci, szvzs.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
F_Zolee
veterán
Ma lemostam a verdát idén először rendesen, a téli szezon után. Nem lőttem képet a végén, mert már sötét lett. El sem hiszitek gondolom.
Nem sikáltad eléggé, mert nem látszik a golf forma.
Qru
MODERÁTOR
Lehet, hogy ahol nem fogy olyan jól ott kiveszik a kínálatból.
#nincsbennetarcsi
Végre, már kezdtem lemondani róluk
2x Ryzen 5 3600 # 2x Sapphire RX 570 8GB # 2x G.SKILL 16GB Ripjaws V DDR4 3600Mhz # KINGSTON 500GB NV1 M.2 PCIe M.2 3,500MB/s read, 2,100MB/s write,
#89309696
törölt tag
Nagyon finom és angolos megfogalmazása annak, hogy egy szívó 1.4 egy átlagos súlyú autóban mire képes.
Én tudok úgy menni 1,4- el, hogy a 3,5 éves fiam rámszól, hogy apa ne száguldozz, mert megbüntet a rendőr
Természetesen nem száguldok, csak hamar elérem a megengedett sebességet
2x Ryzen 5 3600 # 2x Sapphire RX 570 8GB # 2x G.SKILL 16GB Ripjaws V DDR4 3600Mhz # KINGSTON 500GB NV1 M.2 PCIe M.2 3,500MB/s read, 2,100MB/s write,
sutszi
veterán
Szép.
Én a múlt hétvégén lemostam a kocsit. Utána 3 napig eső... De már nem lehetett halogatni. Most azért jobb. Közben kaptam egy jó erős habot. Legközelebb kipróbálom.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
Qru
MODERÁTOR
Ja és a fogyasztás volt ma már téma?
Jazz-et megtankoltam E10-el (előtte is az volt benne), egészen frenetikus 9,4-es átlagot dobott a gép (bc: 8,4).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Gergőke88
addikt
Oké, de az a J Astra 1300-1400kg üresen.
Qru
MODERÁTOR
Mert abban még volt anyag...
#nincsbennetarcsi
sutszi
veterán
Tegnap volt egy Kékestető oda-vissza. Gondoltam a papás időszak után legyen kicsit dinamikusabb a történet... Igencsak más az étvágya a gépnek. A szintjelző a felénél állt 300 papás km után. Most meg alig van meg a 200km.
Azért annak is volt egy diszkrét bája, hogy 150-nél konvojban haladva harmadikként egy BMW és egy Insignia úgy otthagytak, mint a sz.rt. Én meg kerestem a második gázpedált.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
dj79
senior tag
5.3l /100km. már volt benne pálya is.
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
Nagy hó volt/van fent. Utak milyenek voltak?
Rakassál bele egy MPS blokkot és akkor nem kell keresned.
dj79: Pedig nálad a pálya fogyinövelő tétel szépen.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Én le nem cserélném... 2015 Astra-t egy 2013-as civic-re?
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Na jó a tipo 1150-1195kg teletankal (50 liter) írják ezt is azt is
2x Ryzen 5 3600 # 2x Sapphire RX 570 8GB # 2x G.SKILL 16GB Ripjaws V DDR4 3600Mhz # KINGSTON 500GB NV1 M.2 PCIe M.2 3,500MB/s read, 2,100MB/s write,
dj79
senior tag
Jaja, néztem is, hogy megyeget felfelé, de szerintem ez sem rossz. Asszony 2 nap után annyit mondott, hogy nagyon meg kell küzdenem vele, ha majd le akarom cserélni a kocsit, főleg ha valami hagyományosabb kivitelre
Biqci
aktív tag
Ezt a Jazz-el? És a kéziféket kiengedted?
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
szabonagyur
félisten
MIért ne cserélnéd? Az az 1.4 kb 100 LE lehet, 1.6-al is vérszegény, 1.4T a minimum J-be.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
MunezXBK
nagyúr
Stuttgart-Pforzheim-Stuttgart, 8.7.
Egyessel ritkán kezdődött sebesség.
#89309696
törölt tag
Persze, egy Twingo is jól megy az 1.4-gyel.
Lehet, hogy most megharagszanak rám (két éve is szét lettem oltva érte), de ma egy szívó 1.4, de még egy 1.6 is kalap szarra való a mai 1200+ kilós kocsiban. F#.....k se kéne többet, konkrétan.
Sokan utálják a turbós kukiköszörűket és nekem se fröcsköli ki a tesztoszteronomat, de ezerszer inkább kéne egy 3 hengeres literes turbós, mint egy szívó 1.4 unalmas visító foshalmaz. Valami elképesztő módon megutáltatta velem a Megane a kis szívómotorokat.
Következőnek vagy minimum 2 liter lesz szívóbenzinből vagy dízel. És három egész számjegy alatt nem lehet a kW-ban megadott értéke.
Pedig én nem vagyok sietős és még csak nem is megyek sokat, de mint férfi elképesztően lekókasztó élmény még a boltig is elmenni egy 1.4-es Megane-nal. Pedig maga az autó nagyon jó, csak hülye voltam mikor elkapkodtam a vásárlást a kis motorral. Nem baj, megtanultam a következő életemre is.
Rakok ide egy szmájlit, hogy ne legyen annyira búskomor a komment.
MunezXBK
nagyúr
Az utolsó szívóbenyás autóm is 2.5 V6 volt. 1.4-gyel kölökgólya koromban közlekedtem, borzalom.
pube111
senior tag
Főleg, hogy ez nem egy átlagos súlyú autó. 😁
Qru
MODERÁTOR
Csak boltbajárás és hasonló 1-2-3 km-es utak. 350 km-re tankoltam 33 litert. De legalább az E10-nek csak 347,9 Ft litere.
#nincsbennetarcsi
Peter.70
őstag
Hol tankoltál olyan olcsón?
Magnum_
nagyúr
Totalcar csinalt egy jo videot a 330xd kombirol.
I humbly and respectfully decline™
-v-
addikt
Jók lehetnek ezek az új 3masok, 330i-ről is csak jót mondott a Vida Jani a tesztben, laptimingban is odab*szott.
Ezt dobta a gép, erre volt lőszer, amúgy 1,4 és 1,4 között is lehet elég nagy különbség, sok múlik a karakteren, súlyon és a váltón. Egy rövid váltó tud rajta élénkíteni, egy erős motort is el lehet maszatolni , ha hosszú a váltóval.
Meg euro normától is függ mit érzel mikor letaposod a gázpedált.
2x Ryzen 5 3600 # 2x Sapphire RX 570 8GB # 2x G.SKILL 16GB Ripjaws V DDR4 3600Mhz # KINGSTON 500GB NV1 M.2 PCIe M.2 3,500MB/s read, 2,100MB/s write,
Gergőke88
addikt
Pedig az csak 2 liter 4 henger...
Ez pedig 6 henger.
tboldi
nagyúr
E5-tel (V-Power 100) 7,3-at produkált legutóbb a big block.
#89309696
törölt tag
Nyilván akinek csak közlekedni kell annak elég az 1.4 is tökéletesen, de ha valaki ebbe a topikba bejön az már nem csak közlekedni akar, így értelem szerűen minden ami egy ásványvizes palack méretével van egy szinten és nincs külső egységgel nyomás alatt tartva, az kordé.
Én 2 literest akartam, de kombi nem készült azzal, csak szedán és ferdehátú. Az 1.8 volt a legnagyobb, de nagyon ritka még német oldalakon is. 1.6 és 1.4 van, de valamiért az 1.6-ok ugyanazért az árért jóval lelakottabbak voltak két és fél éve, de nemrég mondta valaki, hogy végignézte a hahut és abban a pillanatban 1.6-os kombi se volt épp.
Szóval alapvetően kényszer és türelmetlenség szülte a kis motort. Ráadásul ez eredendően is gyenge (nyomatékszegény) az 1.6 is az, ilyenre tervezték.
Nem mertem dízelt venni a kis távok miatt, de most a mai tudásommal már teljesen másképp gondolom, simán meg kellett volna vennem az 1.9 dci-vel 106 lóval. Bár az sem sebességbajnok, fél másodperc az előnye csak (mivel még nehezebb), de érzetre sokkal dinamikusabb és az rengeteget nyom az élményben.
A Megane viszont kellett nem néztem más autót helyette, mert ennyiért a választható opciók közül ez volt autónak nevezhető, ebben volt 4 légzsák, ABS, ennek volt 4 csillaga, ennek volt utascellája, tervezett gyűrődési zónája, meg pár biztonsági okosság és ezek kellettek.
Ráadásul nekem nagy langyosságom, hogy nem szeretem a kéziváltót, nyilván ebben az van, mert automata szintén nem volt kombiban. Szóval ha most autót akarnék cserélni ilyen paraméterekkel azok valahol 800ezernél kezdődnek ami nagyon nem egy liga a feleannyiba kerülő M1-gyel. Ekkorát nem tudok lépni sajnos. És ahogy telik az idő egyre kevesebbet ér a kocsi is. Úgyhogy ez van, használom. Még egy darabig ordítani fog a motorja.
Már megrendeltem az olajat is neki, hogy friss olajjal bőghessen, mert a mostani kicsit megfutott 15 hónapos már. De ezek a kőkorszaki szerkezetek nem nagyon panaszkodnak ilyenekre.
Biqci
aktív tag
Ja értem, így nem nehéz De ismerős a dolog, tavaly télen, mikor otthon voltam, igen csak hideg volt. Hasonló módon, mint most neked, plusz indulás előtt ketyegtettem is egy kicsit, a dízel automata Accordba 200 km-re 23litert tankoltam. 11,5-es átlag. Majdnem kiugrott a szemem. Azt hittem valami gond van. De hazafele visszatért a szokásos fogyi, azóta sincs semmi gond. Ennyit jelent még a dízelnél is...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
#89309696
törölt tag
Az nekem is kéne. A háttérben amúgy Tapolca van, megismerem a házakat a Teszkóval szemben.
sutszi
veterán
Délelőtt mentünk és akkor nagyon rendben voltak az utak. Hó csak az erdőben volt, de ott elég rendesen. Én meglepődtem, mert Mátraházánál a lekanyarodás után megcsinálták az utat. Full sima volt. Tavaly ilyenkor olyan kátyús volt mint egy földút.
Mátraháza - Gyöngyös meg tragédia...
A fizetős parkoló meg poén, mert az meg hó/jég felület volt teljesen. Egy-két érkezőn látszódott a meglepetéssel vegyes rettegés, hogy fog most oda beparkolni...
Áh...MPS blokk. Szép is lenne.
Jó kis autó és sok dolgot tapasztaltam meg rajta keresztül, de nem biztos, hogy Mazda vonalon lépek fentebb majd. Most nagyon bekattant a Lexus. De egyelőre csak álmodozás megy.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
Zizmand
aktív tag
Nekem is kéne, de csak kombibol touringbol!
[ Szerkesztve ]
thefreeman
aktív tag
Mazda után én is Lexus/Toyota vonalra fogok menni. De az még jó pár év. Addig még kap egy új kipufogó dobot mindenképp mert nagyon sportos lett a hangja .
#89309696
törölt tag
Anti amúgy miért Tapolca fele megy mindig? És ott meg is áll valahol kajálni vagy megfordul a körforgalomban és jön is vissza?
Tavaj nyáron amúgy hallottam mikor a Mustangot vezette, áthallatszott a hegyen mikor Kapolcsnál járt vele. Mikor megláttam pár nappal később a videót megjelenni egyből leesett, hogy ő volt az. Bekakilás.
szabonagyur
félisten
Tavaly
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
#89309696
törölt tag
Linuxos FF az ly-t hibásnak jelölte a j-t pedig nem, azért javítottam, de nekem is gyanús volt.
Hiába, ingyen szoftver.
[ Szerkesztve ]
brumi1024
veterán
Ugyan csak 4 henger, de csak 7 lóerővel gyengébb a dízelnél és könnyebb, szerintem pályán jobban megy (ugye szélesebb a használható fordulatszám tartomány is). Mondjuk árban másféllel több a dízel, nekem a benzines kéne, a Miniben szeretem ezt a motort. Szvsz nincs túl különleges hangja a BMW újabb sorhat dízeleinek.
Mondjuk nem tudom mitől ilyen lassú a videóban a vonóhorog előhúzás, az X5-ben ez egy 10 sec körüli folyamat.
[ Szerkesztve ]
fant0mi
addikt
Mert azt írtad le, hogy teavaj.
Na, abbol a masfelbol legalabb majd jut motorfelujitasra
Kulonleges hangja nincs, meg ezek a sokfokozatu automatak is megoltek a hajos vagtat a nagydizeleknel. Az enyem is mar 15 eves, de mar hetfokozatu, jo pillanataban kell elkapni, hogy megcsusztassa (altalaban gurulobol, megallashoz kozel), mert amugy nem. Azt szeretem benne.
#89309696
törölt tag
Valami nyűgje van, ha beírok egy hibás szót akkor van mikor egy perc is eltelik mire aláhúzza és mikor kijavítom kell egy perc mire elveszi az aláhúzást. Visont nem mindig csinálja. Majd rákérdezek a topikjában. Ez ráadásul nem simán linuxos FF, hanem a Mintben lévő beépített 1.0 verziós, tehát az Ubuntuson belül is még variált verzió.
Ettől függetlenül persze tudnom kéne magyarul, de nézzétek el nekem, én kéziváltót sem tudok használni.
#89309696
törölt tag
Ez a bajom nekem is a sokgangos automatákkal, hiába wandler meg jóság, teljesen kiöli az úszást belőle, mert minden százas fordulatra jut már egy fokozat, nincs szükség az olajra csak addig amíg vált. Gyakorlatilag ezek már inkább DSG viselkedésűek, mert 99%-ban fixelve megy úgy is. Ha van rá lehetőség bele kell túrni a vezérlőjébe és a lockupot meg a váltási tartományokat átprogramozni. Aztán kapja be az emisszió, a fogysztás meg Gréta is. Kúszós automata kell a népnek ami pazarol és nyomatékot fogyaszt.
Az amcsik tudtak élni, 3 fokozat és vége. A Swift sem véletlenül jó autó vele. Igaz 3200RPM 90-nél, de az élménynek ára van. Gyorsabban meg ne akarj menni.
Nyilván V8 mellett a 3 fokozat ki van tolva az egekbe áttételben, nem pörög ennyit, sokkal élhetőbbek, mint egy Swift.
Qru
MODERÁTOR
Ez a 9,4 botrány, lehet a napi számlálót resetelte fater idő közben és azért lett ilyen rossz a fogyi.
mod:
Biqci: Városi rövidtávozva nálunk is bever 11,3-at simán a 2.0 TDI.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
yodamester10
őstag
Azé ne szóljuk le az egynégyet
#89309696
törölt tag
Van az a csiga és nyomás amivel az 1.4 is jó lesz.
-v-
addikt
ha valaki ebbe a topikba bejön az már nem csak közlekedni akar
Hanem fogyasztást is nézni
Egy jó 5G-Tronic kéne neked. Egy ML-ben nagyon krémes a téma vele, imádtam azt vezetni. 270 CDI-vel (legjobb hangú dízel), pont annyira gyenge, hogy mégsem és tök jó. Vagy egy utolsó szériás Omega 2.5 vagy 3.0 benzin. Utóbbit csak egy próbakörön vezettem, mai napig kéne. Az autózás minden szeretét mellőző Voyagerbe is vigyorogva szállok be, a 4 sebességest gyakorlatilag bármelyik fokozatban a piros mezőig csúsztatja.
[ Szerkesztve ]