Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Reaper
őstag
Szerintem már rég szervizelni kellett volna ezt a motort csak ugye nagy motor, nagy nyomaték "erősnek" érzed így "nincs semmi baja". Az automata váltó a marhanagy konverterrel meg szépen kisimítja, ha lenne is a motornak bármi rángatása.
Amúgy a kommentek engem is felb*sztak, hogy vehetett volna ezt meg azt. De ha neki ez tetszett, akkor fogadjuk már el, hogy ez vette meg, boldog vele, ennyi. Az amcsi V8aknak megvan a maguk hangulata, egyenetlen járás, fos illesztések, itt-ott olajfoltok alatta. Szerencsétlen gépeket meg a jó kis emissziós szabványok fojtották meg, elég csak a GM 350es motorját megnézni, 300+ lóról indult, egy nem túl jó gyári karbival a 60as években és a 80as évekre ugyanez a motor képes volt kb 150 lóra.