Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #43924 üzenetére
Schwalbe Kojak-ot lesd meg. Munkatársamnak azt dobtunk rá, és nagyon elégedett.
#43925 Runner_fxr: Szép canga, persze a színe is bejön. Mondjuk egy átlag user-nek nem biztos hogy megéri egy 29er Cube Analog-al szemben.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #43978 üzenetére
Akkor megvan a nyomvonal, ergo 2.0-2.2 gumik között nézelődj. Esetleg Continental Mountain King/Race King?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
D.Orion
veterán
válasz runner 125 #44112 üzenetére
Bocs, lemaradtam a kerékméretről. Gondolom 26". Ha nem találsz Super Moto-t, akkor esetleg Schwalbe Crazy Bob?
(#44114) Crytec210: Talán a Schwalbe Nobby Nic Evo HS365-re gondolsz, azon van egy szürkés csík az oldalfal és az első mintázat találkozásánál. Vagy inkább Nic Evo Pacestar-ra, azon fehér a csík.
Vagy Schwalbe Rapid Rob, ebből van olyan aminek a futófelülete szürke, a széle fekete, az oldalfala megint szürke.De persze lehet, hogy csak valami gagyi gumival tolta, mert sok ilyen desing festett abroncs van.
Az a baj, hogy még a gyártó weboldalán sincs képpel illusztrálva mindegyik variáns egy azonos típusból.
Nobby Nic Evo-ból én eddig hat különbözőt láttam, évjárattól függően. Nekem is valami spéci Evo van, de fejből nem tudom a típusát.[ Szerkesztve ]
-
Because
őstag
válasz runner 125 #53069 üzenetére
csinálhatsz magadnak is: [link]
-
Because
őstag
válasz runner 125 #53099 üzenetére
bike-discount-on is van gyári : [link]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz runner 125 #53099 üzenetére
C.guide eco a pontos típusa.
-
Bicskás
senior tag
válasz runner 125 #53643 üzenetére
Van szobabringa csak pici, mondjuk apám nagy varázsló lehet hogy megkérem csináljon vele valamit.
Érdekes szerkezet egyébként a pedálok egy szíjtárcsát hajtanak amely egy másik nagy szíjtárcsát hajt amit két oldalról szorít össze két bakelit patkó ahogy állítod egyre nehezebbre a fokozatot. -
Bicskás
senior tag
válasz runner 125 #53649 üzenetére
Érdekes egyébként hogy az emberi test szinte bármely részén lévő szervekről, azok működéséről, betegségeiről és azok gyógyításáról milyen sokat tudnak, ennek ellenében a pajzsmirigy területén az orvostudomány ma magyarországon még nagyon fejletlen, mondhatni gyerekcipőben jár.
[ Szerkesztve ]
-
trialboj
őstag
válasz runner 125 #54049 üzenetére
Ez is elég szép darab. A nyereg alatti táska nem zavaró/hangos mikor földes/gyökeres ösvényen ereszkedsz?
Ebben a videóban a nyeregre erősített belsők, egész jó ötletnek tűnnek, esetleg nincs más praktikátok, hogy miként érdemes ezt-azt felpattintani a bringára, ha semmiképp nem szeretnék táskát vinni magammal?
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
runner 125
nagyúr
válasz runner 125 #54049 üzenetére
Kösz.
Nem, egyáltalán nem mozog. Ilyen az én táskám is, viszont érdekes, h ezen a gyári fotón a két műanyag tartószárra nincs ráhúzva 1-1 gumihenger, ugyanis azoknak köszönhetően tökéletesen ráfeszül az üléssínre, a tépőzárral pedig hozzá lehet húzatni a nyeregcsőhöz.
Max. a tatyóban lévő holmik (szerszám, sebtapasz, belső, ragasztó, stb.) szoktak zörögni, de annál sokkal hangosabb pl. a gumik hangja és ahogy a lánc veri az első váltó vezetőjét."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #54049 üzenetére
Köszi. Szép ez a 26-osod is, bár a rövid stucni nekem nem jön be.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
andrisbandi
őstag
válasz runner 125 #54686 üzenetére
Continental MTB 26 Downhill 26 x 2.3 - 2.7
- Nem itt vettem.
A bringaboltos ajánlotta egy pesti üzletben pár éve amikor új külsőket vettem.
WTB Prowler MXA szeleppel így jártam el, ahogy mondod. Sima 8-as fémfúróval átlöktem a felnit, szépen lesorjáztam és kész.
Vastag külsőbe vastag belső (plusz még defektgátlót is tettem bele)- Az eredmény;
azóta nem volt még defektem, kb 2 éve. Elötte heti rendszerességgel Schwalbe Black Jack-kel.A vastag külső belső hátránya még a nagy súly, ami felfelé aszfalton jelentős, ha nincs keményre fújva.
Terepen álomszerű. 80 kilósan elég 1.9 bárra pumpálni. Szinte teleszkóposan kényelmes. Van hogy a hosszú dombokon lezárom a telót, és elfelejtem visszanyitni mert olyan kényelmes a gumi miatt.
░░░▒▓ Specialized Turbo Levo ~700e ▶ https://bolha.testbike.hu/apro/-szep---specialized-turbo-levo-fsr-6fattie-m--508956
-
Integrale
veterán
válasz runner 125 #54686 üzenetére
Milyen Scwalbe külsőt használsz? Nekem a Rapid Robbal egy héten belül 3 defekt, ennyit a kevlárról.
"Bad reklám is reklám too"
-
Runner_fxr
Ármester
válasz runner 125 #54711 üzenetére
Én biztos nem fúrnám fel autószelepesre. Nincs azzal a prestával semmi baj. Kell egy normális nyomásmérős műhelypumpa. Nagyjából 5 ezer ft-tól kaphatóak. Azon látod mekkora nyomásra fújod. Egyébként ilyen bringával terepen 2,5 bar felett már jelentősen veszítesz a tapadásból. Nincs értelme túlzottan felfújni. Én 2,3 bar körül használom a 29"-es 2.25-ös nobby nic-et. Ugyanekkora nyomáson volt a 27,5" 2.35-ös nobby nic is. Még kis kézi pumpákban is vannak nyomásmérősek, ezzel útközben is tudod állítani a nyomást, ha esetleg Aszfaltozás után terepezés következne.
Nem tudom mennyire mész technikás terepen, meg milyen tempóval, de én nagyon érzem ha nem jó a keréknyomás. Ha túl kemény, akkor nagyobb sebességnél lesodródok az ívről, sokkal bizonytalanabb és idegesebb lesz a bringa. Alacsonyabb nyomáson sokkal durvábban lehet venni a kanyarokat. A legjobb amúgy a tubeless rendszer. Azzal 1.8-2.0 bar körül hihetetlen jó a tapadás.
Schwalbe light belsőket használtam mindig, nem szeretem a sár nehéz "DH" belsőket.[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #54822 üzenetére
Slime-t tubi-ba told, mert amúgy b@szott nehéz lesz.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
andrisbandi
őstag
válasz runner 125 #54822 üzenetére
"Slime defektgátló"
- Jó cucc. De lehet nem azt hozná amit vársz tőle.
Úgy tűnik a súlytöbblettel még nem barátkoztál meg.A Slimeból úgy emlékszem vagy két deci kellett kerekenként.
Plusz kell egy minipumpa, ha kiszökik valamennyi levegő.
Ezeknek is van súlya.Egy ideig nyomozgattam defektvédelem ügyében régebben, aztán a lejtőzős gumiknál kötöttem ki, vastag belsővel. Nehéz mint a kő, de defektem nem volt még vele. Aszfalton kb 5 km/órával vagyok lassabb, ha terepre van beállítva a guminyomás. Terepen meg annyival gyorsabb, plusz nem kell félni szite semmitől hogy kiszúja a gumit.
░░░▒▓ Specialized Turbo Levo ~700e ▶ https://bolha.testbike.hu/apro/-szep---specialized-turbo-levo-fsr-6fattie-m--508956
-
hackeeeee
Jómunkásember
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz runner 125 #66243 üzenetére
Nekem ebből van, Én nagyon szeretem. [link]
Véleményem szubjektív...
-
Runner_fxr
Ármester
válasz runner 125 #67083 üzenetére
Javítható persze, Dr.Bike-ba juttasd el.
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #67083 üzenetére
Szia. Ha gondolod Bringakirályban megcsináltatom neked. Nagyon korrekt srác, jó munkát végez, én is oda hordom a cangáimat.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
anorche1
őstag
válasz runner 125 #75557 üzenetére
Szerintem erősebb tőle a felni, mert kevesebb helyen van megfúrva. De csak tipp.
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
ivana
Ármester
válasz runner 125 #75557 üzenetére
Ez ha megnézed egymás mellé fűzött küllő és annyira nem kevés. Szvsz ez nettó hülyeség. Kevés küllőnek outin lehet értelme mert javítja a légellenállást, de bizonyos alatt kb. olyan 16-20 már nehezíti és gyengíti a karbon kereket is.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz runner 125 #75557 üzenetére
Szerelő szerint semmi csak dizány...a hagyományosan fűzött keréknél,szerinte még nincs jobb,erősebb.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Runner_fxr
Ármester
válasz runner 125 #181044 üzenetére
Ha az átalakítóba nincs gumi tömítés akkor ja, ezek elég szarok szoktak lenni. Esetleg vegyél egy nyomás mérőt és pumpálás után ellenőrizd, vagy vegyél egy másik adapter kb 2-3 száz forintért, amiben van gumi tömítés.
-
ivana
Ármester
válasz runner 125 #181044 üzenetére
Ha nem tömít akkor vagy az adapter nem jó vagy a szelep. Én nem mérethelyes szelepet még nem láttam, adaptert viszont igen szóval gyanúsan az adapter lesz az.
-
INTELligent
senior tag
válasz runner 125 #181044 üzenetére
Én is jártam így, pedig volt tömítés az adapterben. A presta széle fejét kitekered eléggé, hogy a kompresszor be tudja nyomni? Vagy ezzel, vagy az adapter - csak ha tömített, különben nem biztos, hogy megoldja a problémád - lerövidítésével szerintem működnie kell.
Lánctisztítás, wax:
Ha nincs patentszemem, hogyan lehet hatékonyan letakarítani a láncot? Mert a wd40es tisztító cucc sem tudja kiszedni a szemekbe rakódott koszt, meg a szappanos víztől sem lett nagyon szép.
Ha wax lenne fent, akkor az vizes időben is kevésbé koszolódik? Vagy ott is van száraz és nedves?[ Szerkesztve ]
Blog: https://path2phd.substack.com/ || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Politika
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Renault, Dacia topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Autós topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest