-
LOGOUT
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Atilla001 #81098 üzenetére
Előfordult már nálam is ilyen. Amikor frissíted a mobil app-ot (az aktuális a 8.128.3) azután érdemes az app gyorsítótárat törölni, Settings, Clear cache.
Másik az hogy nézd meg be van-e kapcsolva a Settings, Inteligent Network Acceleration, ki vagy bekapcsolás csere attól függően hogy most mi az állapota -
Atilla001
senior tag
Üdv! Van annak logikája, hogy a coins részt app-ban nem nyitja meg a telefon, csak homályos marad már vagy 3 napja? Viszont próba képpen kikapcsoltam a wifit és mobilneten rötön bejön, aztán tudom pörgetni wifin. ideiglenest már töröltem.
thx -
btraven
őstag
Nekem ez a legrejtélyesebb állapot:
Megérkezett a főosztály irodájába -
-
djsunstealer
aktív tag
Az összefoglaló alábbi pontját szeretném saját tapasztalat alapján "bővíttetni": Az is előfordul, hogy ha egyidőben több csomagod fut össze a logisztikai cégnél az AliExpress Standard Shipping vagy AliExpress Saver Shipping fajtákból, akkor egybecsomagolják és egy Express One csomagszámon fogják kézbesíteni.
Nálam egyidőben rendelt 2 db AliExpress Saver Shipping fajtájú összecsomagolás után DPD számot kapott. [kép] Ez az első, eddig mindig EO-s szám lett belőle. Lehet, hogy csak véletlen.
-
válasz
dredjudge84 #81092 üzenetére
Nem, tegnap délután megkapták és már át is vettem 10:30-kor
-
dredjudge84
őstag
Csütörtökön kaptam e-mail üzenetet az ép-tól hogy pénteken jön csomagom. Eltelt a péntek a hétfő és ma már 11:00 óra van és mind a három nap kapacitás hiány van a követésben. Járt már valaki más is így?
-
Atilla001
senior tag
Sziasztok, csak egy olyan gyors kérdésem lenne hogy az egyik csomagomra véletlenül ráböktem hogy megérkezett ali app ban, de még bőven úton van. Jelenthet ez valami problémát lehet ezt esetleg visszacsinálni? Köszönöm.
-
válasz
janakbacsi #81088 üzenetére
Mivel küldenek egy csomagcímkét azt ráragasztod a csomagra, lehetőleg az eredeti csomagolásban, hiánytalanul becsomagolva (nem a külső szürke zacsira gondoltam) és átadod egy csomagponton vagy házhoz kéred a futárt. GLS címkét szoktak küldeni.
-
janakbacsi
őstag
Rendeltem egy akkupakkot a bringámhoz, de sajnos nem fér be a váz közé. Ezt írta az ali: OK, Now i send you a return shipping lable , You could the label to return the battery to us , Is ok ? Volt már valaki hasonló helyzetben? Hogyan kell visszaküldeni a terméket. Ráadásul ez jó nagy darab cucc, van vagy 5-6 kg. Köszönöm a válaszokat.
-
lacoka55
tag
válasz
Donki Hóte #81085 üzenetére
Szia
nézni kell a visszajelzéseket mert van aki méri teszteli és az után ad visszajelzést
nemrég vettem 30db 18650 vtc5 Liitokala aksit azok tudják a ráírt megadott kapacitást [kép]
a roller aksival kapcsolatban mint írtam 25E ft-ba kerül a 30db cella hollandiából javítok ilyeneket ki tudom cserélni ezért nem fogok fizetni másnak
aksik innen ezekből lesz összerakva kicserélve [link] -
válasz
Donki Hóte #81070 üzenetére
Emlékeim szerint egyszer megszívtam (gyanútlanul átvettem a postán a borítékot, ráadásul pár napig ki sem nyitottam
), nem tudtam bizonyítani, hogy üres volt
Onnantól csak úgy vettem át a borítékot, hogy gondosan átnéztem, ha üres volt, vagy látszott a sérülés, akkor jegyzőkönyvet vetettem fel a postán
-
-
Jarod1
veterán
km órát Bringához tudtok ajánlani? nem kell gps , háttérvilágítás, hőmérséklet mérés...
-
lacoka55
tag
Sziasztok
Vásárolt e valaki mostanában rollerhez akkumulátort ?
van nálam 2 kolégának a rollere amiben cserélni kellene ez a 10S3P 36V 10500mAh még lehetséges kapacitás de nagyon kevés visszajelzés ezért nem merem megvenni mert sok az átverés
olyat nem találtam aki mérte tesztelte volna vagy leírta volna hogy ugyan annyi kilométert ment volna vele mint a régivel
ha kicserélem a 30 cellát akkor 25E ft-ba kerülne de az biztos hogy jó lesz több évig
de jobb lenne készen megvenni olyat ami tudja a ráírt kapacitást de nem 100000mAh mert ez nem lehetséges -
válasz
Wolfram #81079 üzenetére
Én is azt írtam hogy van áremelés, most nem idézném, de ez nem "brutális" emelkedés, ami akkor is lett volna ha Trump nem mondogat vámokat.
A brutális áremelést állítom hogy nincs és másból tevődik össze.De jól értsd, most ami érkezne az USA-ba annál konkrétan 10% a vám még ma is, nem 125 %- és az van még hogy eltörölték a 800 USD-s vámmentes határt.
Azt is értsd már meg hogy nem a kereskedő fizeti az import vámot, hanem a végfelhasználó, a vásárló. Ezért nincs értelme a kereskedőnek árat emelni, mert csak több lesz a vám és a végső összege a terméknek a vásárló szempontjából.
Az is hülyeség hogy az elmaradt USA vásárlásokat az EU és a többi ország vásárlóira terhelik, nem egészen így működik a piac.
Adott két kereskedők által telített piac, USA, EU, ha az egyikből kiszorulsz mert a vásárlóknak nem éri meg a terméket beszerezni tőled, a másik piacra nem áremeléssel tudsz bejutni (ha sikerül) hogy majd azzal kompenzálod a elveszett bevételedet.Az hogy Trump hülye és szerinte a kereskedő fizeti ne tévesszen már meg. Szóval nem Trump miatt emelkedtek az árak. Ezt próbálom elmagyarázni.
Aki kereskedéssel foglakozik és megszüntet egy időleges akciós árat az nem árat emel, nem drágít annak ellenére hogy te többet fizetsz.
Ezért marhaság a Welcome deal-ből levezetni a drágulást.Röviden összefoglalom:
1. Van áremelkedés, de nem brutális és nem Trump vámja miatt, ez esetben pont csökkenteni kellene az árat hogy a magasabb vám ellenére is megtartsa a vevőit.
2. Nem kereskedő költsége a vám.
3. A Welcome deal kedvezmény mértékének csökkentése nem áremelés a kereskedő oldaláról.
4. Nem terhelődhetnek az USA vámok más piacok vásárlóira. Persze lehet olyat csinálni mint amit a Sony tett de az pofátlanság. -
internetezoo
senior tag
Üdv, április 20-n fejeződött be a vámolás itthon, azóta a logisztikai cég (Cainiao) nem adta át meg a Foxpostnak. Ez elveszett vagy még várható a csomag megérkezése? SunYou untracked eredetileg.
-
Ka_
csendes tag
A forint árfolyama nem változik akkorát, hogy 1-2 héten belül ekkora eltérés legyen, nem évekről beszélünk, hanem napokról, hetekről. Pl. volt egy termék, amit meg akartam venni, de épp dolgom volt, nem értem rá foglalkozni vele, könyvjelzőbe raktam, hogy majd másnap megveszem. Másnapra drágább lett és azóta is drágább, mint előtte volt.
"Már többször írtam a 50% helyett 25 % kedvezmény csökkenés az nem áremelkedésnek tekintendő."
Nem alapár, de ha kisebb a kedvezmény mértéke, akkor lényegében drágább a termék. Az teljesen mindegy, hogy welcome deal, ilyen sale vagy olyan sale.
Na mindegy, majd meglátjuk, hogy alakulnak a dolgok a jövőben.
-
Ne gyere már a Welcome deal-el, te állandóan új regisztrációval vásárolsz? Már többször írtam a 50% helyett 25 % kedvezmény csökkenés az nem áremelkedésnek tekintendő.
Maradj már a normál vásárlások körében és USD-ben viszonyíts, mert egy rakás 0 a forint árfolyama és nem a kereskedő emeli a forint árat hanem a gazdasági vezetésünk bénázik. -
Directors
senior tag
válasz
Donki Hóte #81070 üzenetére
Anno sikerült neked visszatérítést kicsikarni ?
Illetve nekem mit tudnál tanácsolni, mi tévő legyek ? Csináljak fotót és tegyem fel hogy üres volt a bubis zacsi, vagy inkább fotó ne legyen hanem csak hogy nem kaptam meg ?
-
Ka_
csendes tag
Nem csak 4-5%-ot drágultak az alapárak azoknál, amiket én mentettem el.
Van termék (karóra), ami welcome deal-ben (56% kedvezménnyel): 4 800 Ft (alapár ~ 12 000 Ft), miközben pl. a Temun mindenféle akció nélkül most 4 000 Ft.
A welcome dealek pedig sok terméknél 90% körüli voltak, most 50-70%, de van, ahol csak 14% (tizennégy!). Ha pl. volt valami vacak 380 Ft-ért azelőtt, az most 1500 - 2500 Ft akciósan. (Vagy hasonló nagyságrend, nyilván a terméktől és az alapárától függ)
-
Mi a durva? 4-5% az nem az most 2025 áprilisban.
A drágulás szokott lenni, emelkednek a gyártási költségek, emelkednek a szállítási költségek, országonként eltérő mértékben de van infláció, az általános gazdasági környezet változása, szezonális dolgok, húsvét , karácsony pl és természetesen a forint árfolyamának állandó gyengülése. (USD 2025.01.= 390,68 Ft, 2024.01= 351,12 Ft, 2023.01. = 379,31 Ft, 2022.01 = 326,1 Ft)Nem gondolom hogy mindent a Welcome deal keretében vásárolsz, (kivéve aki azzal trükköz hogy folyamatosan új regisztrációkat készít) mert az ugye egy specifikus promóció, nem a normál vásárlás, szóval ha itt kisebb kedvezményt kapsz az árból az nem áremelkedés kategória, hanem kisebb mértékű kedvezmény.
Az hogy Trump tudatlan nem jelenti azt hogy nekünk is annak kell lenni, szóval ha emeli a termék import vámjait, azt a büdös életben nem a kereskedő, hanem a vásárló fizeti meg, mert az adott ország vámhatósága a importőr cégen vagy közvetlenül a vásárlón hajtja be.
Itt jön kérdésem, ha a kínai 10 $-os kütyüre eddig az USA vásárló 0% vámot fizetett, ezután meg 100 %-ot így 20 $ lesz az értéke és ez esetben rezeg a léc (50% esély) hogy megveszik-e tőle, kereskedőként mi értelme lenne drágábban adni és ekkor 25 $-ért biztos hogy nem veszik meg tőle?
Trump vámjai pont nem árfelhajtó tényezőek, az elején említett gazdasági okok inkább azok. Persze ha Trump vámjai miatt világgazdasági válság lesz az már más dolog, de ott sem az árak emelkednek, hanem nem lesz kitől, valamit vásárolni és nem biztos hogy az értékét vesztett forintodból majd az AliExpressen vásárolsz, elég lesz kinyögni a napi megélhetési költségeket.
Az EU nem emelt vámokat, így engem az usákok bénázása nem igazán érdekel. -
Ka_
csendes tag
Szintén elég durva drágulást látok én is, volt pár termék elmentve későbbre, minden drágább lett. Az alapár is emelkedett és a welcome dealre sem adnak akkora kedvezményt. Én is azt hittem, hogy a April Sale miatt, de nem, azóta sem estek vissza az árak. Én is a Trump tarifára gyanakodtam, hogy nem különböztetik meg a US vásárlókat a többiektől és ugyanazokat az árakat kalkuláják, mert egyébként nem tudom, mi más okozhatta a drágulást.
-
válasz
Directors #81069 üzenetére
Amíg a postás hozta a kínából megrendelt termékeket, addig nálam is többször előfordult, hogy csak üres, sérült bubis boríték érkezett
Különösen a SincerityTrading borítékjait rágta ki a posta egere
Szerencsére amióta futárok hozzák a küldeményeket, azóta egyszer sem fordult elő nálam, hogy eltűnt valami a csomagból
-
Directors
senior tag
válasz
Donki Hóte #81068 üzenetére
Nálam azért másabb a helyzet, mert én a csomagolását megkaptam, csak magát a terméket nem.
-
-
Én vettem már laptopot (980 dollár volt akkor) és robotporszívót is, mind megjött és semmi baj nem volt vele. Pár apróbb szarral szívtam meg, de visszakaptam az árát. Olyan is volt anno, hogy a biztonsági idő 2 nap múlva lejárt volna, visszakértem a zsét vissza is adták majd 2 hét múlva megjött a csomag.
-
LouiS22
veterán
válasz
Intruder2k5 #81063 üzenetére
Nekem is ugyanez a taktikám.
-
válasz
Intruder2k5 #81063 üzenetére
Majd figyeljük, itt a Choice promóció lènyege az ingyenes visszaküldés, ha csökken az USA vásárlók száma nem biztos hogy a piac vesztést növelni kellene egy EU-s piacon biztosított promóció kivezetésével.
-
Hát pont a minap is láttunk olyat, hogy a vásárlási értéket ugyan visszatérítették, de a visszaküldést már nem fizették.
Én mondjuk pont az ilyen bonyodalmakat elkerülendő úgy vagyok vele, hogy nagyobb értékű dolgot sosem rendelek Kínából. A kisebb kacatoknál meg ha bármi probléma van, akkor jelzem, legfeljebb adnak valami részleges visszatérítést, de én tuti nem fogok vacakolni a Kínába postázással, sem meghitelezni azt.
-
válasz
Intruder2k5 #81060 üzenetére
Ez hülyeség, a hibás, széttört termékkel mit csinál az eladó? Kifizeti a visszaküldést és EU raktár esetén nem váltohat a fogyasztó védelmi szabályozás
-
Beni2360
félisten
válasz
Directors #81059 üzenetére
Én is így jártam ma. Rendeltem 6 terméket. Minden megjött egy kivételével.
Egy eladótól fém kevető tálakat S,M,L méretben. Egyben nem lehetett rendelni szürke volt az ikon csak egyesével. Két rendelésre tette a hármat, külön az S és egybe az M+L méreteket.
Mit adj isten az M-s nem volt az L tálba téve.
Átvétel szerint meg is jött meg nem is. Írtam az értékelésnél és az eladó felé is jeleztem. A külön külön csomagoló bubis zacsik meg vannak.
A fisputénél is valami csomagolásról írtak de nem értettem és kiléptem. Várok a személyes válaszra. -
Directors
senior tag
Sziasztok!
Volt egy megrendelésem, több másik csomaggal együtt. Egyben kaptam meg egy nagy zacsiba.
1 termék kivételével minden benne volt és megérkezett.
Nyomkövetési szám: 158271900424382443602740 Choice rendelés volt.
Express one hozta ki a többi csomagom.
Azt írja az Aliexpress hogy 23-án ezt is kiszállították a többi csomaggal együtt.
Így hogy nem csináltam videót a nagy csomag bontásról, elfelejthetem a visszatérítést ?
Mit tanácsolnátok ?Most megtaláltam a kidobott üres csomagoló közt ezt. De maga a termék nem volt benne.
[kép] -
cidalain
veterán
válasz
INGJOKE #81057 üzenetére
welcome back bónusz, vagy valami ilyesmi lehetett...
(gyanúsan 10 USD környéke az összeg amit írtál. én már kaptam olyat régebben, mikor nem volt egy évig virtuális kártyám, nem rendeltem, nem is léptem be, aztán amikor újra akkor kaptam kb 10 usd-nyi korlátozás nélkül elkölthető kupont) -
Már nincs ilyen gold/diamond szint alin? Nem találtam az appban. A feleségem aki kb 5 éve nem rendelt olcsóbban tudta ugyanazt ugyan onnan megrendelni 3500 huf-al, mint nekem aki folyton vásárol. Ez miért lehet?
-
Sziasztok. Mik mosta földnapi vagy milyen kuponok az alin? A 2-3 dollárost felajánlja, de van ha jól láttam 8 dolláros is, azt nem adj ki.
-
baly81
aktív tag
válasz
Donki Hóte #81052 üzenetére
Ja! Most olvastam és értelmeztem, hogy neked az ali bíróságához került az ügy... Így más.
-
válasz
baly81 #81051 üzenetére
Azt is a visszatérítési igénynél kell megadni, akkor amikor megegyeztek.
Nem volt semmilyen megegyezés, az ali döntése úgy szólt, hogy visszakapom a vételárat, de küldjem vissza a terméket, a visszaküldés költségét az eladó állja.
Ha rendben visszakapták volna a terméket, akkor nem lett volna lehetőségük vitatni a visszaküldés költségviselőjét, de mivel az eladó nem kapta vissza a terméket (hogy kinek a hibájából adott meg az ali rossz címet, azt majd maguk között leboxolják), így nem fizetik ki a postaköltséget.
-
baly81
aktív tag
válasz
Donki Hóte #81049 üzenetére
Azt is a visszatérítési igénynél kell megadni, akkor amikor megegyeztek. Szerintem utólag aligha sikerül bármit is behajtani.
Általánosságban elmondható, hogy a termék visszaküldésének költségét nem nagyon szokták visszafizetni. Én a korábban említett esetben azért kaptam vissza, mert ebből a store-ból rengeteget vásárolok. Elég jó "barátság" és bizalom alakult ki köztünk. Ráadásul valahogy el tudja az eladó intézni, (valami biztosítás), hogy neki se legyen a tizenx EFt szállítási díj, illetve a ~$130 termékár bukó. Nagyon korrektek.
Korábban volt egy Vapcell S4+ töltőm, aminek kiderült, hogy a firmware-ében hiba van. Felvettem az eladóval a kapcsolatot, akik amúgy a hivatalos boltja volt a gyártónak. Elmondtam mi a problémám, kaptam tőlük Whatsup elérhetőséget, megkértek, hogy ott folytassuk... Alin kívül megegyeztünk, Paypal-on küldtek 10 dollár kártérítést.
joy_k
Igen, olvastam nem is olyan rég, hogy ez történt veled. Ahogy tőletek tudom itt a fórumon, vannak ügyeskedő eladók... -
-
efemm
tag
válasz
Donki Hóte #81046 üzenetére
Nem tudom, volt-e már valakinek olyan pozitív tapasztalata, hogy akár EU-ba, akár Kínába visszaküldött tételnél visszafizették a visszaküldés postaköltségét is?
-
válasz
Donki Hóte #80743 üzenetére
Nos, lezárult a dispute a fake akkupakk ügyében.
Előre jelzem, hogy pusztán méregből nem adtam fel a legelején az egész ügyet, merthogy tavaly volt egy hasonló akkus ügyem, akkor is rossz akkut küldtek, de akkor az eladó genyó volt, írta, hogy ha törlöm a dispute-t és nekik közvetlenül elküldöm a videót az akku rosszalkodásáról, akkor ők közvetlenül visszaadják a pénzt. Töröltem a dispute-t, de mondanom sem kell, hogy addig húzták az időt, amíg kifutottam a védelmi időből, utána egyszerűen letiltottak az üzenetküldésről és az értékelésről is, pénzt természetesen nem adtak vissza semmit
Mivel most is azt írta ez az eladó, hogy töröljem a dispute-t, ők közvetlenül visszaadják a pénzt, ezért nekem bedurrant az agyam és azt mondtam, hogy csakazért is végigcsinálom az ügyet, semmilyen körülmények között sem törlöm a dispute-t
Naszóval, mint a legutóbbi hsz-emben írtam, az ali úgy döntött, hogy küldjem vissza az akkupakkot és visszakapom az árát. "Kicsike" probléma volt, hogy a múltkor berakott képen látható csirkeláb mintát adták meg címnek, amire a magyar posta nem volt hajlandó felvenni a csomagot.
Chaten felvettem az ali ügyfélszolgálattal a kapcsolatot, megírtam az ügyszámot, elküldtem nekik a csirkeláb minta képernyőképét és jeleztem, hogy erre a címre nem lehet csomagot feladni. Türelmet kértek, két nap után küldtek egy emailt a fehér ember által is olvasható betűkkel írva a címet.
Persze írták, hogy a cím pontosítása érdekében vegyem fel a kapcsolatot az eladóval. Ezt megtettem, de az eladó minimálisan sem volt segítőkész, azt írta, hogy az alinak megadta a visszaküldési címet, nekem már nincs szükségem a címre.
A megadott címre fel is adtam a csomagot, a csomagszámot megírtam az alinak.Kb. 2 hét múlva jött a dörgedelmes levél az alitól, hogy a megadott csomagszámú csomagot nem lehet kézbesíteni, biztosan rossz címet írtam rá, küldjem meg, hogy milyen címre küldtem.
Megküldtem nekik az általuk küldött címet, meg a csomag fényképét, hogy ők adták a címet, ha rossz a cím, az nem az én hibám
Erre írták, hogy ők azt írták, hogy pontosíttassam a címet az eladóval is, mire megküldtem az eladó levelét, hogy nem mutatott segítőkészséget, ő megadta az alinak a címet, a vevőnek már nem adja meg mégegyszer (milyen jó, hogy megfutottam ezt az elsőre feleslegesnek tűnő kört
).
Ali innentől nem tudott több kifogást felhozni, visszautalták az eredeti vételárat, ami meg is jött a számlámra
A sztori vége az, hogy jött a postás, hozta a Spanyolországból visszajött csomagot
Nem jártam jól (a csomagküldés 5000 Ft-os díját nem fizetik vissza), de van egy a meghirdetetthez képest negyed kapacitású akkupakkom és főként az ali nem fizette ki a csaló eladónak a vételárat, hanem visszaadta nekem -
válasz
internetezoo #81041 üzenetére
150 € alatt nincs vámhatóság, egyébként is a szállító logisztikai cégek csinálják az elektronikus vámolást, nincs hatóság.
-
stomi61
tag
válasz
internetezoo #81041 üzenetére
Szia!
Nekem sem, se a DPD, se az EO. -
internetezoo
senior tag
Üdv, ma valakinek átvette a futár a vámhatóságtól a csomagot? Nekem nem, ismerősnek se.
-
dredjudge84
őstag
Sebességkorlát van a repülnél is?
2 napja szállt fel, de még nem ért ide, pedig másnap már itt szokott lenni.
-
Értelek, de ennél a kevesebb kedvezmény, eddig 50% volt és most 25 % az nem tekinthető drágulásnak. Ezért nem ehhez viszonyítok.
Az év eleje óta változtak a piaci viszonyok, amit írtam áremelés az több dologból jön össze, Kínában is van infláció, a szállítási és termelési költségek is növekedtek. Az AliExpress is csökkentett eladói támogatásokat, azokis beépülnek az árakba, ezeket veszem szokványos ár felhajtó tényezőknek.
USA irányába az eladók részéről három dolgot láttam:
1. nem szállít oda
2. csökkentett árat, amivel neki észszerű határig kompenzálja a kivetett vámokat, hátha így is megveszik
3. mivel a termékét nem gyártják az USA-ban nem változtatott semmit, mert akinek kell az megveszi az eredeti áron aztán kifizeti majd a vámot az USA vámhivatalnak.
A gond az eljuttatás, a Hong Kongi Posta nem szállít, a DHL EXpress is értékhatártól függően nem szállít és a Kínai Posta is fogcsikorgatva még szállít, a Fedex meg egyenlőre csinálja a vámolást, de pontosan nem látni a szétzilált szállítási utak problémájának a megoldását -
A Welcome deal az ugye nem a normál kereskedés, több dolog lehet hogy miért kisebb mértékű kedvezményt adnak, erre nem kéne hagyatkozni drágulás témában. Nekem mostanában nem is jön, hiszen folyamatosan vásárolok.
Én nem vettem észre komolyabb kereskedői drágulást (az USD árfolyam változás az érzékelhető az árakban), a mi irányunkba emelni az árakat öngyilkos mód lenne, ha kiszorul az USA piacról és az EU irányba emeli az árakat akkor itt is ki fog szorulni, mert drágábban nem biztos hogy el tudja adni.
Visszanézve januárra néhány terméknél 3-4,5 % drágulás látható, de ez még a szokásos szint ilyen gazdasági körülmények közt, azért Kínában sem megy mindig jól a gazdaság.Még egy dolog Trump őrültségének eredményeként gyengül az USD, így többet kell költeni belőle, ez nem árdrágítás, árfolyam kockázat, mert nem biztos hogy az eladók USD-t kapnak a bankszámlájukra hiába abban fizetünk, gyengülő USD -> erősödő Jüan
Egyébként is az import áfát a vevő fizeti, mert amikor a termék belép az USA-ba akkor vámolják és számolják fel. Náluk nem volt IOSS, csak 800 USD-ig vámmentesség.
Az hülyeség hogy az USA piacról az elmaradt bevételt tőlünk kompenzálja, nem ilyen egyszerű a képlet. -
cof
veterán
Szoktak így trükközni, hogy előresorolja őket a rendszer ha növekvő ár szerint rendezed a keresést, de a szállítási költség meg jó drága. Másik trükk, hogy valami gagyi dolog olcsó, és a valós termék meg áránál van.
Más: Valaki kérdezte nemrég, hogy tapasztalható-e drágulás. Én a Welcome deal promóknál vettem észre, hogy igen és jó 5x-es szorzóval. Példa, egy eddig 380 Ft-os termék Welcome deal-ben most 2-2500 Ft. Eddig az April Sale promónak tudtam be, de az ugye ma reggel véget ért.
-
internetezoo
senior tag
Nekem a SunYou csomag tegnap vasárnap ment át a vámon, szombaton jött meg.
-
laleeee
őstag
Valaha meg fog még érkezni ez a csomagom vajon ?
ECSCCA0060677292 🤔 -
válasz
Intruder2k5 #77461 üzenetére
Ezt csak úgy itt hagyom, hátha valakinek jó lesz később.
Nálam azóta is jelen volt ez a
Due to our system upgrades, this content is currently unavailable in your region.
probléma, hogy szinte sosem tudtam értékeléseket nézni AliExpress-en, így elkezdtem keresgélni a témában, és egy Reddit thread alapján arra jutottam, hogy a problémát a Google DNS okozza. Mivel nálam eddig is együtt voltak beállítva a Cloudflare szerverekkel, így csak a sorrendet módosítottam, most a Cloudflare került előre, a Google pedig másodlagosnak, és a hiba azonnal elmúlt. -
válasz
dredjudge84 #81024 üzenetére
Oké túl tárgyaltuk, annak ellenére hogy nem egyezik a véleményünk. Trump vámháborúja és az EU 150 €-os vámmentes határ eltörlése teljesen más szituáció.
-
válasz
dredjudge84 #81020 üzenetére
A vámok emelése Kína felé büntetésből szembe megy az észszerű gazdasági tevékenységekkel, a WTO egyezménnyel.
Az EU-nak semmi ilyen érdeke mint az őrült Trumpnak nincs. Az EU miért követné az usákok példáját, itt még tisztességes és értelmes emberek irányítják 27-1 országban a gazdaságot.
Nem fognak olyan baromságot meglépni hogy azért vámolnak, mert valaki azt állítja hogy Kína árasztja el fentanillal az EU-t hogy tönkretegye.
Te azt írtad hogy követni fogja Trumpot az EU. Arra írtam hogy nem igazán az várható.Bennünket is büntetővámmal fenyeget, azzal nem szerzünk magunknak semmi hasznot ha belerúgunk egy potenciális és értelmesen gazdálkodó nagy piaccal rendelkező országba. Kiszorulunk mi is az USA-ból, a kisebb rossz érdekében érdemes átgondolni az eddigi Kína irányú gazdasági politikánkat, USA-n kívül más országokkal egyeztetni az felborított ellátási, szállítási láncok normális működését. Egyáltalán szükség van-e USA termékekre. Téves a Trump adminisztráció elképzelése és az kimondottan gáz hogy elfelejtették hogy a Smoot–Hawley Tariff Act nevű vámtörvény igencsak hozzájárult a gazdasági világválsághoz a 30-as években
-
Wolfram
aktív tag
válasz
dredjudge84 #81020 üzenetére
Láncreakcióra gondolok, a vámok miatt lemondott megrendeléseket, kiesett bevételt a megmaradt vevőkön fogják leverni.
Az alis árak hamarosan megindulnak felfelé mindenkinek. 🧐 -
Churpik
tag
válasz
Wolfram #81016 üzenetére
Nekem pont az ellenkezője logikus. Amikor elveszítem a vevőim felét, mert pld. a török rányit az én gyros büfémre, akkor gyorsan árat csökkentek, azért, hogy megmaradjon a forgalmam, és lőn szabad piaci árverseny. A kieső bevételt áremeléssel kompenzálni az konkrétan a boltom halála lenne, a maradék potenciális vevőt is elveszíteném, mennének a törökhöz gyrost enni, én meg húzhatnám le a rolót.
A termelésre ez fokozottan igaz: ha beragad az általam gyártott árukészlet a depóban, akkor vagy termelést csökkentek, leépítem a melósokat, és végignézem az ordibáló tüntetőket a gyáraim előtt (akiket persze tankkal letaposhatok), vagy engedek a profitból és olcsóbban viszem a tojást arra a piacra, ahol a potenciális vevők várnak. Így nem rohad rám az áru.
-
válasz
dredjudge84 #81015 üzenetére
Tévedsz az eddigi történések is mások mint amire utalsz. Ki az a marha aki az ellenségessé vált régi barátját támogatná elfogadná a hülyeségeit?
De ez már egy másik téma ami nem itt tárgyalandó. -
válasz
Wolfram #81016 üzenetére
Azért az USA vásárlók nem 50%-ban prezentáltak.
Ha emelkednek a kölségek mert vámot tesznek rá akkor nincs mit csodálkozni hogy többet kell fizetni. Trump eltörölte a 800 USD-s vámmentes határt, így mindenképp emelkedtek volna az árak.
Senki nem mutatott be olyat hogy ha egyszer Trump ténylegesen felemeli a kínai vámokat - mert most csak összevissza pofázik - akkor milyen mértékben csökken a vásárlók száma, van sok olyan dolog amit vagy 5 évig nem képesek előállítani vagy még drágább lesz mint a kínai vámmal növelt. Hazudik Trump mert nem véletlen hogy a külföldiek több terméket szállítanak, eleve nincs USA gyártó kapacitás és ezért külföldről importálnak, nem mi tukmáljuk rá őket, egyszerűen kell nekik. -
Wolfram
aktív tag
válasz
dredjudge84 #81015 üzenetére
csak nekem logikus, hogy ha kína bukja a vevői felét, akkor a maradéknak duplájára emeli az árakat? 🤔
-
Wolfram
aktív tag
Nagy vörös lángoszlopok: [link]
-
CMR
tag
Erre miért dobja ezt:
Order unsuccessful There's a problem with this order. Please try again without using an AliExpress coupon code or shop different items.
-
AE ír szállítási határidőt, azt nem szabad komolyan venni. Dehogynem, 90 %-ban igaz.
Az egy számolt statisztikai adat, az adott országba, az adott szállítási mód és a vásárló által leigazolt megérkezési adataiból készül.Van ami nem kerül bele és a szállítási körülmények és akár naponta változnak.
90 nap a szállítási védelmi idő egyébként. -
Puro
aktív tag
válasz
jojoando #81009 üzenetére
Cainiaoval váltottam pár sort ők is azt mondták várjak türelmesen. De már ezek az infók is többek, mint amit az eladó válaszolt, mert az full néma vagy nem tud angolul, de a kínai google fordítós mondatokra sem írt
Ezek szerint amit az AE ír szállítási határidőt, azt nem szabad komolyan venni. -
jojoando
aktív tag
Ez attól függ a vámosok melyik konténerbe teszik. szállítási száma: LP00722657252066 amíg az EO nem veszi át fizikálisan addig nincs értelme úgy keresni.
Ablakmosóval én is így jártam, 3 hétig repülésre várt, most legutóbb egy másik rendelésem 4 félét egy csomagba tettek, abban is hasonló cucc és 1 hét alatt ideért éppen az ünnepek miatt vár majd a kiszállításra, jó 1 hét alatt ideért Shationból.Kellemes Húsvéti ünnepeket! All!
-
-
válasz
luciferc #81004 üzenetére
Egyáltalán nem körülményes, de az első vásárlói kupon esetén amit felajánlanak abból érdemes vásárolni és más kedvezményt nem használni.
Még a regisztráció után be kell állítani a fiókot - meg kell erősíteni az e-mail címet, meg kell adni a szállítási címet, be kell állítani a fizetési módot, ha nem PayPal-t választod akkor hozzá kell rendelni a a fiókhoz egy bankkártyát - és azután vásárolni ha minden rendben van. És ne EUR legyen a deviza, ha csak nem EU-s raktárból történik a vásárlás.
Több első vásárlás pl elhasalt az oldal fordításon vagy kupon halmozáson. -
-
luciferc
őstag
Sziasztok. Mi lehet a gond, ha friss regisztrációval welcome deal-ben szeretnék venni valamit, de amint fizetnék, közli, hogy nem szállítható a régiómba. Válogatás közben is be volt állítva, hogy Hungary, akkor nem is volt gondja, csak fizetésnél. Nem működik se bankkártyával (ekkor azt közli, hogy vegyem ki kupon kódot, amit ugye nem lehet), se PayPal-lal (ilyenkor írja ki, hogy nem szállítható). Mindkét féle próbálkozás után már a termék oldalon is nem szállíthatónak írja, de csak a welcome deal-es csomagot. Ha másik kiszerelést választok (tehát ugyanabból dupla csomagot), akkor már szállítható.
-
Ez elismervény, ami igazolja hogy beszedték az áfát, valójában eddig is csak erre a célra szolgált az Invoice megnevezésű dolog. Egyiknek sincs jelentősége számodra, csak az IOSS rendszer elfogadásával az AliExpressnek az áfa átutalását a megfelelő ország adóhatóságához hozzá kellett kötni a vevőhöz és a termékhez.
Mivel az eddigi invoice a vámmentes termék áfa igazolása volt, így nem lehet vám probléma.
Egyébként sem felelt meg az EU-s és magyar számla szabályoknak amit kaptál.
A valódi ok meg írva van ha rákattintasz a Receipt gombra, lényege az hogy mivel nem az AliExpresstől vásárolsz ezért ők nem adnak számlát. Viszont adniuk kell egy igazolást amit fentebb írtam.Things to note:
1. Items are sold by a third-party seller, not AliExpress. For more information on the seller, please check online or in the AliExpress app.
2. Import tax, duties and fees may be applicable upon importation. This will depend on the tax and customs policies in your destination country.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Ezentúl Indiában készülnek majd az USA-ban árusított Apple iPhone-ok
- iPhone topik
- Építő/felújító topik
- Politika
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Nők, nőügyek (18+)
- One mobilszolgáltatások
- További aktív témák...
- B W PS PX8 jó áron eladó
- ÁÁÁ NE NÉZD MEG! A szórakozás, és a multitasking csúcsa, Lenovo Yoga 9i //3 OLED Modell Ajánló//
- UF Lenovo Yoga 9i x360 Érintős Hajtogatós Laptop Tab 14" -60% i7-1360P 16/1TB Iris Xe 2,8K OLED 90Hz
- Xbox Series X 1TB - 2 kontroller + 3 játék szabadon választható
- RYZEN 7 5700X / 32GB RAM / 1TB SSD / RX 6700 XT 12GB / 750W Gold Full Modular - AMD GAMER PC
- LG 42C3 - 42" OLED EVO - 4K 120Hz 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen6 CPU
- LG 55G4 - 55" OLED evo - 4K 144Hz & 0.1ms - MLA Plus - 3000 Nits - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium
- ÚJ Lenovo V17 G4 - 17.3" FullHD IPS - i5-13420H - 16GB - 512GB - Win11 - 3 év garancia - MAGYAR
- ÁRCSÖKKENTÉS Lenovo Thinkcentre E73 asztali gép eladó
- Samsung Galaxy A05s 64GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest