Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-18 13:56:47

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#75501) Gardaai válasza V/ (#63388) üzenetére


Gardaai
senior tag

Ugyan ebben a cipőben járok!
Azt írják megsemmisült, közben ismerős aki rengeteget üzletelt külföldiekkel, azt mondja ilyen nincs!
Így vagy úgy, visszaér a csomag, ha 1-2 hónap, akkor is!
Ezt valahogy tudom bizonyítani? Egyelőre 12 nap telt el, hogy elhagyta a BP repülőteret, semmi update nincs a trackingen.

Esetemben garanciális csomagot küldött. EO szerintem kamuzik, hogy kihozták a csomagot, mert bár állítják, hogy se telefonszám, se e-mail cím nem volt a csomaghoz kötve, annyiszor rendelek kintről, (szinte mindig EO hozza a csomagjaimat), hogy a futár úgy ismer mint a tenyerét.
Ha otthonra rendelem a csomagot, de hétfő van, akkor automatikusan az irodába hozza, mert tudja, hogy ez az egy nap vagyok ott.
De most is várok tőlük csomagot, majd megkérdezem tőle, hogy 2 hete vett-e fel csomagot a részemre.. :U
Az ügyfélszolgálat persze lerázott, hogy már elment a csomag, nincs ráhatásuk. De abban persze nem tudnak segíteni, hogy akkor kinek kell írni, hogy megforduljon..

↪ PlayStation játékok / PS Plus előfizetés - olcsóbban - akár több ezer forint kedvezménnyel!! https://bit.ly/hardverapro-psn-gift-cards-by-gardaai

(#75502) Baloo27 válasza V/ (#75499) üzenetére


Baloo27
aktív tag

Köszi a segítséget!
Nem tudom, hogy a dispute nyitásakor volt-e e-mail cím kérés, de van pár képem:
[kép] [kép] [kép]

(#75503) V/ válasza Baloo27 (#75502) üzenetére


V/
Topikgazda

A View esetleg mutatna valamit és nálad is ott kellett volna lenni a 15 napon belül, de a problémák rendezésére jobb a böngészős felület mert ott eleve megjelenik amit az előbb feltettem.

[ Szerkesztve ]

(#75504) Baloo27 válasza V/ (#75503) üzenetére


Baloo27
aktív tag

Notiról a view-re kattinta csak az alábbi link jön be:
[link]

(#75505) V/ válasza Baloo27 (#75504) üzenetére


V/
Topikgazda

A dispute-ra volt valami reakció? Ha nem vond vissza és nézd meg hogy előjön-e amikor újból indítod, mert akkor visszaküldöd, indokláshoz esetleg egy kép a teszt programból ahol írja nem megfelelő procit. Persze az előfeltétel hogy a megérkezés igazolva leegyen hiszen akkor nem tudja a rendszer hogy honnan számoljon.

[ Szerkesztve ]

(#75506) Baloo27 válasza V/ (#75505) üzenetére


Baloo27
aktív tag

Április 16.-án érkezett meg, Április 19.-én igazoltam vissza a megérkezést és írtam az eladónak, valamint nyitottam disputot.
A disputra az eladó részéről nem jött reakció, csak az Aliexpresstől:
[kép] [kép] [kép]
Ha bezárom a dispute-ot újra tudom nyitni?

[ Szerkesztve ]

(#75507) Baloo27 válasza Baloo27 (#75506) üzenetére


Baloo27
aktív tag

Illetve kaptam egy e-mail-t is:
"Current solutions

Solution1:Return goods,full refund 140.60 USD (buyer pays the return shipping fee ) Notice:This is a FreeReturn order, if you are qualified to get a Free Return label this time, you will see a label on your Return&Refund page. Please download shipping label and ship out your items in time. If you do not get a label but only a return address, please send your order at your own expense first and negotiate with the seller if the seller needs to pay return shipping fee. Solution2:No refundResponseDays:3(Days)"
Ezzel csak az a baj, hogy nincs free return label ott, ahol írják.

(#75508) V/ válasza Baloo27 (#75507) üzenetére


V/
Topikgazda

Ugye nem a mobilban nézed?
Azon a helyen nincs, mert megadod az e-mail címet és arra küldik el. Az a szöveg egy másik szituációra vonatkozik.

(#75509) cof válasza Wasp91 (#75490) üzenetére


cof
veterán

De simán. Számodra ha nem mozdul X napig valami akkor az elveszett/ellopták. Pláne ha a delivery time is lejárt. Nem a mi dolgunk bebizonyítani egyiket sem normális tracking-el rendelkező küldeménynél. Az ECSCCA... más tészta mert ott tudják, hogy országon belül már nincs több nyomkövetés, és általában idáig el is jön mindig 99.9%-ban, ezért hárítanak ránk az eladók, hogy a postán járjunk utána. És ki is használják, hogy menj utána a postára. Mint régen az UX123456789XX mint untracked nyomkövetésnél.

V/ itt annyit tévedett, hogy EU-n belül nincs 90 nap (hivatalosan, papíron), nálam volt 14 nap legutoljára spanyol raktárból, 90 nap csak kínai raktárnál van bármilyen kézbesítési módszerrel.

[ Szerkesztve ]

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#75510) Baloo27 válasza V/ (#75508) üzenetére


Baloo27
aktív tag

Nem, nem mobilon nézem.
[kép] [kép]
Ez egy másik termék:
[kép] [kép]
Ugyanígy nézett ki, amikor nyitottam a disputot.
Ezek szerint el kell fogadnom a visszaküldést, és azután kapom meg a free returning label-t? Azért nem mertem rákattintani, mert itt azt írja nekem kell fizetni a visszaszállítást [kép]
Bocsi, hogy értetlenkedem, de eddig ilyen problémám nem volt. Köszi a segítséget, nagyon hálás vagyok!

[ Szerkesztve ]

(#75511) V/ válasza cof (#75509) üzenetére


V/
Topikgazda

Annyira nem tévedtem, mert azért említeni szoktam hogy ez az idő függ a szállítási módtól, értelemszerűen az EU-n belüliek rövidebbek.
Ez egy példa volt:
A szállítási védelmi idő a maximum időn pörög mostanában, azon senki nem tud már állítani, a 90 nap az 90, a 30 az 30 ha olyan a szállítási mód,...

Nem szándékoztam felsorolni az összest, ha GLS_EU akkor az 14 nap, ha DHL_EU akkor 21 nap és így tovább.
A logikára akartam csak utalni.

[ Szerkesztve ]

(#75512) V/ válasza Baloo27 (#75510) üzenetére


V/
Topikgazda

Szerintem az egy általános kiírás ha van free return akkor az az érvényes. Legfeljebb megreklamálod hogy nem jött meg a címke.

(#75513) Wasp91 válasza cof (#75509) üzenetére


Wasp91
aktív tag

Nálam is lökte már az eladó a local post office szöveget...rendes nyomon követhető trackingnél.

Enyésszen minden rút kötöttség korlátozás, szabály életterem ne szűkítse ócska, poros morál

(#75514) Baloo27 válasza V/ (#75512) üzenetére


Baloo27
aktív tag

Köszi a segítséget!
Írtam a dispute supporting info-ba, hogy még nem kaptam meg a free returning labelt.
Aztán majd kiderül mi lesz.

(#75515) stomi61


stomi61
tag

Sziasztok!
Ha Choice vásárlás volt és nem azt küldték amit rendeltem, az eladónak írjak, vagy azonnal dispute?
Azóta már nincs az eladó palettáján a termék.
Free return is szerepelt a rendelésnél.

[ Szerkesztve ]

(#75516) V/ válasza stomi61 (#75515) üzenetére


V/
Topikgazda

Teljesen mindegy hogy milyen vásárlás ha nem azt kapod amit kifizettél, ha lenne még belőle akkor egyezkednék az eladóval, egyébként meg dispute. De legyél jófej jelezd felé hogy mi a helyzet. Az jó hogy van visszaküldés de az ő hibája miatt hosszadalmas a pénzt visszakapni ha ez van használva.

(#75517) bigmasterg válasza bigmasterg (#75444) üzenetére


bigmasterg
addikt

A Collected by courier rendelésemre visszaírt az eladó, hogy
"很抱歉,我查到这个订单被物流商退回了,你可以退款吗??
"I'm sorry, I found that this order was returned by the logistics provider. Can you refund it??"
为我现在无法操作再次发送给你,
"Because I can't operate now and send it to you again,,"

Cancellezni persze nem tudom a rendelést, mert:

Gondolom azt nem szabad csinálni, hogy itt confirm received, majd utána refoundot kérni?
Ha semmit sem csinálok, akkor pedig 60(?) nap után kapom vissza a pénzt?

[ Szerkesztve ]

(#75518) stomi61 válasza V/ (#75516) üzenetére


stomi61
tag

Köszönöm!

(#75519) V/ válasza bigmasterg (#75517) üzenetére


V/
Topikgazda

Erre írtam hogy nem igazán tudunk értelmes dolgot csinálni. Ha visszaküldik az eladónak akkor neki kellene újraküldeni ha még igényt tartunk rá, vagy neki kellene törölni a vásárlást mivel nem tudja elküldeni. Erre én töröljem, igazoljam le hogy megérkezett ami el sem indult ide hogy visszakapjam a pénzt? Vagy 90 nap után (vagy ami ehhez a szállítási módhoz tartozik védelmi idő letelte után) kapom vissza, no ez a probléma, nem az hogy késik az ECSC000....
Esetleg várj egy kicsit, az enyémre rányomom a megérkezett státuszt és majd kiderül mi történik.
Annyi a gond hogy nem lehet értelmesen tárgyalni az ügyfélszolgálattal hogy erre a szituációra hülyeség a megoldási lehetőségük.

[ Szerkesztve ]

(#75520) Czimby


Czimby
addikt

Üdv az uraknak!

Mi történehetett, hogy kb alig van termék az alin amit megvásárolhatok?
Szinte mindenre azt írja ki, hogy már nem kapható vagy az eladó nem szállít hozzánk?

Nem volt semmiféle incidensem a közelmúltban és korábban sem különösebben, nem szoktam disputolni csak ha nagyon indokolt.

Volt kb 30+ termék a kosramban ebből most kb 6-ot tudnék megvenni, a többi nem elérhető.

A címem jól van megadva.

Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.

(#75521) V/ válasza Czimby (#75520) üzenetére


V/
Topikgazda

Miért akarsz €-ban fizetni? ;] Állítsd át USD-re vagy HUF-ra és mindent meg tudsz venni. Ha nem te állítottad át akkor téged is elért ez az átállás hiba.

(#75522) Czimby válasza V/ (#75521) üzenetére


Czimby
addikt

Köszi ez megoldotta!

Én állítottam EUR-ra, mert magtától Holland nyelvre és pénznemre váltott,
gondoltam jó lesz az EUR mert az van most éppen Revoluton. :DDD

Köszönöm mégegyszer! :R

Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.

(#75523) t420s


t420s
aktív tag

Aliexpress eladó beleköthet-e ebbe vagy nem lesz más választása mint a full refund?

Megjön a termék, futár hozza. A doboz bontatlan lezárt, nem sérült, de a dobozt megmozgatva üvegcsörömpölés hallatszik mintha szilánkokkal lenne tele.
Na elő a mobilos kamerát és video indít.
Levideózom, ahogy a teljesen bontatlan csomagot késsel felvágom és a tartalmát kiborítom. Az jön ki amire számítani lehet: egy marék üvegtörmelék. merthogy egy mintás pohár volt a rendelés, ami szemétként ért ide.
Ezt a videót egy rövid esetleírással feltöltöm az ali dispute felületére.
Gondolom, az eladó erre egyet léphet: refund.
Más választása nem lehet?

(#75524) hubber19


hubber19
kezdő

Urak, PNLUC továbbra is döglött lassú? Úgy látom :(

(#75525) KRoli92


KRoli92
tag

Másoknak is van itt beragadt csomagja? Arrived at linehaul office. 19.-e óta nem mozdul. Köszönöm :R
158271900297995613601203

(#75526) kbyte1024 válasza KRoli92 (#75525) üzenetére


kbyte1024
addikt

Van ám! Szaros 4db Hidrogélfoliat várok csilliard eve :C

Csak a halott látja a háború végét. - Platón

(#75527) herrká válasza kbyte1024 (#75526) üzenetére


herrká
senior tag

Én 4db szelepsapkat. :-) 14-re volt ígérve. Dispute. Nem fogadták el. 17-en megjelent, hogy az elosztó központba érkezett. Azóta ott is van.
Igaz, az előző ilyen csomagom az elosztó központba érkezés után 7 héttel jött meg váratlanul.

(#75528) helixP


helixP
nagyúr

Sziasztok,
Bocs, ha volt korábban egy pár napja nem tudok rendelni semmit:
"Aliexpress this item cannot be shipped to Hungary"

Google pay-es fizetés, és MINDEN termék esetében.

Mi lehet a gond?
Köszönöm! :R

[ Szerkesztve ]

(#75529) bigmasterg válasza V/ (#75519) üzenetére


bigmasterg
addikt

Amúgy pc-n véletlenül rányomtam a "confirmed received"-re és igazából arra sem reagált a rendszer, csak bezárja a felugró ablakot, mintha bezártam volna.
Maradt ugyanabban a collected by courier státuszban a rendelés.

(#75530) dzf007 válasza hubber19 (#75524) üzenetére


dzf007
aktív tag

PNLUC nekem eléggé gyorsan megérkezik, de a legjobb az EO 158... az rögtön másnap itt van. Legrosszabb a követhetetlen ECS, hetek hónapok mire megérkezik..

(#75531) Gardaai válasza helixP (#75528) üzenetére


Gardaai
senior tag

Nekem is nem egy termékemet már kifizetve, refundoltak, hogy nem szállják Mo.-ra.
Ahogy néztem, ez abban az esetben van így, ha elfogy.
Vagy tényleg nem szállítanak ide, de akkor miért tudom végig vinni a vásárlást? Plusz már korábban is rendeltem a boltból (2 héttel azelőtt, hogy újra rendeltem). :U

↪ PlayStation játékok / PS Plus előfizetés - olcsóbban - akár több ezer forint kedvezménnyel!! https://bit.ly/hardverapro-psn-gift-cards-by-gardaai

(#75532) stomi61 válasza helixP (#75528) üzenetére


stomi61
tag

Állítsd át a fejlécen a pénznemet USD-re!

(#75533) yogibear válasza dzf007 (#75530) üzenetére


yogibear
addikt

MPL-es ide mindig ideér 10-11-ig, de volt már hogy 9kor hívott, az EO-s meg mindig délután, és úgy hogy dél körül kényelmesen meg is ebédel valahol több, mint egy órát... most is utolsó leadottja 12:01 és 57. cím és még mindig áll valahol... ráadásul 9 előtt ki sem jönnek a depóból...

[ Szerkesztve ]

„Magyarországon analfabétizmus nincs! – Összeírva…”

(#75534) helixP válasza stomi61 (#75532) üzenetére


helixP
nagyúr

Köszönöm!

(Röhej :) )

(#75535) dzf007 válasza yogibear (#75533) üzenetére


dzf007
aktív tag

Nekem ma jött egy MPL üzleti csomag, 10:52-kor jött az email, hogy 9-12 óra között hozzák... :DD

(#75536) yogibear válasza dzf007 (#75535) üzenetére


yogibear
addikt

Nálam EO-s másfél órája rágcsálja a rántott szeletet, lehet még csak most vágták le a malacot neki. :DDD
Ha ritkán MPL-es jön az nekem max 11-re mindig itt van de jellemzően előbb... EO-s az sose jön ide délelőtt, csak az ebédje után jóval délután...
MPL 8kor kijön a depóból, EO az nagy kényelmesen csak 9kor...

„Magyarországon analfabétizmus nincs! – Összeírva…”

(#75537) hubber19 válasza dzf007 (#75530) üzenetére


hubber19
kezdő

Ez most csiga lassú, ECS* is van - na az valóban kriminális :(

(#75538) V/ válasza helixP (#75528) üzenetére


V/
Topikgazda

HUF vagy USD legyen az előbb írtam

(#75539) rasotamas


rasotamas
veterán

Sziasztok! Rendeltem pár cuccot aliról.
Szeretnék minőségi problémával reklamálni, az lenne a kérdésem, hogy először nyomjak rá a confirm received-re, vagy először reklamáljak? Üzenetben érdemes, vagy returns/refunds gombbal?

Az egyik egy mobiltelefon belső kábel, aminek az egyik csatlakozója laza, nem pattan be a helyére, úgy kellett leszorítanom, a mikrofon mostmár működik, de a 2-es sim viszont nem.
A másik egy processzor lefogató keret, aminek a belső oldalán ahol leszorítja a processzort a sík felületen van egy megmunkálási hiba, kiáll egy kis fém, és így nem sík.

https://tinyurl.com/rasoapro

(#75540) V/ válasza dzf007 (#75535) üzenetére


V/
Topikgazda

Többször írtuk hogy sokszor hamarabb jön a futár mint az értesítés, de az előzetest ha megkapod akkor a követésben láthatod hogy ha átveszik akkor az 1 munkanapos kézbesítés következik. 98%

(#75541) V/ válasza rasotamas (#75539) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha nem érkezett meg akkor honnan tudod hogy gond van vele?

(#75542) rasotamas válasza V/ (#75541) üzenetére


rasotamas
veterán

Megérkezett, csak nem tudom rányomjak-e.

https://tinyurl.com/rasoapro

(#75543) stomi61 válasza V/ (#75516) üzenetére


stomi61
tag

Nos visszakerült a cucc a palettájára (harmadával drágábban), már rinyál a dispute miatt, de nem érdekel.
Már megrendeltem máshonnan ugyanannyiért, mint előtte tőle.
Majd az Ali eldönti.

(#75544) rasotamas válasza rasotamas (#75542) üzenetére


rasotamas
veterán

Na elkezdtzem a refund-ot, a procilefogató kerettel úgy néz ki nincs gond, de a telefonba való kábelnél csak olyat látok, hogy free return. Érthető okokból nem annyira szeretném megint kiszerelni a telefonomból, amíg nincs a kezemben egy tuti működő másik. Hagyjam azt a 2 ezrest, vagy mi legyen?

https://tinyurl.com/rasoapro

(#75545) djsunstealer


djsunstealer
aktív tag

Sziasztok!
AliExpress Saver Shipping esetén ez egy logisztikai azonosító csak, ugye?

(#75546) V/ válasza rasotamas (#75544) üzenetére


V/
Topikgazda

Az ingyenes visszaküldés egy jó opció mert egyébként neked kell fizetni a visszaküldést aminek az induló ára 5700 Ft még egy ilyen kábel esetén is. De nem kötelező igénybe venni a free return-t.
Ha nem jó akkor mit szeretnél a kábel esetén
?

(#75547) V/ válasza djsunstealer (#75545) üzenetére


V/
Topikgazda

Igen, de még változhat, bár a Parcelsapp-on nézd mert az Aliexpress még nem javított a nyomkövetési rendszerén, az azonosító váltás nem látható

(#75548) djsunstealer válasza V/ (#75547) üzenetére


djsunstealer
aktív tag

Köszi, Mester! :R
Rendben, csak furcsa volt ez a szám, eddig nem volt ilyen vagy nem tűnt fel. :)

[ Szerkesztve ]

(#75549) V/ válasza djsunstealer (#75548) üzenetére


V/
Topikgazda

No meg is változott, ECSCCA0056521226 bér ez is logisztikai azonosító ami csak a kézbesítést szervező logisztikai céghez való megérkezésig működik, azután már nem lesz nyilvántartása a Magyar Postánál aki kézbesíti.

(#75550) rasotamas válasza V/ (#75546) üzenetére


rasotamas
veterán

Neki fogok mégis, a régi kábelt visszatéve ugyanis működik a dual sim, biztos az alis kábel rossz

https://tinyurl.com/rasoapro

(#75551) stomi61 válasza stomi61 (#75543) üzenetére


stomi61
tag

Ezt írta az eladó:
"Please modify the application without any reason to return the goods for free and place the order again."
Kérjük, módosítsa a kérelmet indoklás nélkül az áru ingyenes visszaküldéséhez és a rendelés újbóli leadásához.
Szerintem ha ezt megteszem, akkor én fizetem a visszaküldést.

(#75552) V/ válasza stomi61 (#75551) üzenetére


V/
Topikgazda

Van a képen látható mező? Mert ennek az lényege hogy 15 napon belül meggondolhatod magad és visszaküldheted, ehhez kapsz egy visszaküldési címkét. Annyi gond merülhet fel hogy nem azonnal küldik a pénzt, hanem ha megérkezett a címre és ott ellenőrzik és leigazolják hogy a pénz visszaadható.

(#75553) Xtomi


Xtomi
tag

Sziasztok! Meddig érdemes várni egy február 20-n rendelt cuccra (3,5$) ami március 26-a óta a local delivery centerben van (ECSCCA), a jósolt kézbesítési dátum április 23 volt.
27 nap múlva lesz automata konfirmáció.

(#75554) kbyte1024


kbyte1024
addikt

Hihetetlen de ma meg jott :C

Csak a halott látja a háború végét. - Platón

(#75555) stomi61 válasza V/ (#75552) üzenetére


stomi61
tag

Igen, volt ilyen, ki is töltöttem az e-mail mezőt.
Elvileg majd jön a cimke, de előtte ki kellett választanom a felső mezőben, hogy részleges (visszaküldés nélkül) vagy teljes (visszaküldéssel) visszatérítést szeretnék.
Nem szeretnék már üzletelni ezzel az eladóval, mert simlisnek tűnik.
Bár az értékelése 94% feletti.
Végigvinném az Alival, az eladó kihagyásával.

(#75556) stomi61 válasza Xtomi (#75553) üzenetére


stomi61
tag

Nekem hétfőn megérkezett egy ilyen márc. 26. óta beragadt tétel.

(#75557) P41N


P41N
senior tag

Üdv!

LP00643833717104

Ilyen esetben mit érdemes csinálnom ? :DDD Összesen 4 dolgot vettem Choice-val, az egyik eladónak írtam is még tegnap hogy valamiért vissza küldték az egészet és annnyit írt, hogy nyissak egy dispute-ot és vissza küldik a pénzt. Ezt ugyan így a másik három eladóval is eljátszam, vagy várjak még ? :F

Szerk: Első ilyenem ügyem, eddig minden szépen megjött azért sem értem hogy ilyenkor mi a helyes megoldás.

[ Szerkesztve ]

(#75558) V/ válasza Xtomi (#75553) üzenetére


V/
Topikgazda

Lásd a tied utáni hozzászólást. Kézbesítik csak némi késéssel kerül a Postához.

(#75559) V/ válasza P41N (#75557) üzenetére


V/
Topikgazda

Ez egy egybecsomagol termékek csomagja 158271900299532543607511. Ha ez lett visszaküldve akkor abba benne volt mindegyik.
Ami ebbe belekerült azoknál mindegyiknél mehet a reklamáció.
Itt ellenőrizd az LP000-ás azonosítókat hogy mindegyiknél ugyanez a Next tracking numbers látható-e és egyeznek a bejegyzések. Ha valamelyik eltérő annál meg látod a jelenlegi helyzetét.

[ Szerkesztve ]

(#75560) P41N válasza V/ (#75559) üzenetére


P41N
senior tag

Sajna mindegyiknél ugyanaz az LP azonosító van amit írtam, szóval ugyan ott van mindegyik cucc. :DDD Mindegy, megy a reklamálás aztán megrendelem újra őket csak most mástól, aztán hátha. Tényleg nem tudom mi lehetett a gond, amit előtte pár nappal rendeltem az gond nélkül megjött (meg eddig minden is) Mindegy, legalább legközelebb ez már nem lesz nekem újdonság. Köszöntem! :R

(#75561) yogibear


yogibear
addikt

Úgy tűnik, kicsit gyorsult mostanában a szállítás, legalábbis a choice-ok, nálam, mind EO-s számot kaptak...
14-ei rendelés, estimated delivery május 3 - tegnap hozta az EO (23-án)
17-ei rendelés, estimated delivery május 7 - ma hozta az EO (24-én)
19-ei rendelés, estimated delivery május 9 - ma vitték ki a tranzitból, holnap hozza az EO (25-én)
Ha ez mindig így menne... :P
Futár már napszámban jár ide... :DDD

„Magyarországon analfabétizmus nincs! – Összeírva…”

(#75562) szaszlaci


szaszlaci
addikt

50 % refundot kértem a megbízhatónak tűnő eladótól chaten, amire azt válaszolta, hogy a korlátozások miatt csak május 7-én utalja.

"Hello, I have seen the video, due to the platform restrictions, I can't refund you at present, I will take the initiative to refund half of your money on May 7, is that OK?"

Ameddig a védelmem él... Még egy képet is mellékelt a "visszatérítésről":

Ez a hiba egyébként, az 50 üveg legalább fele rossz, belül el van repedve egy alkatrész.

Mielőtt elküldeném őt valahová... Ugye csak giga pofátlan módon át akar verni, és indítsak egy dispute-tot?
Akkor már 100 % refundot, prevenciós célzattal. :D

■■■ pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt

(#75563) tUbThUmPER válasza yogibear (#75561) üzenetére


tUbThUmPER
lelkes újonc

Nálam Choice szállítás (első Alis rendelésem :D), 10.-ei rendelés, 23.-án hozta az EO-s futár és minden oké. Sajnos a másik a kettőt Saver Shippinggel rendeltem (nem Standarddal, én tudatlan), így azt a posta hozza valamikor, pedig elvileg már Magyarországon van..
Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de az EO szerintem a legjobb futárszolgálat jelenleg, menő az online követés és nálunk borzasztó rendes a futár, aki hozza a csomagokat. Pedig ha jól tudom, régen ez a Trans-o-Flex nevű förmedvény vót..

I wanna give out

(#75564) V/


V/
Topikgazda

Az én ingerküszöbömet is elérte hogy a kínai logisztikai központban az összecsomagolás nem igazán működik, írhatnám azt is hogy lopnak. Ráadásul az adott tétel is hiányos.
Két csomagba rakták amit aztán egy nyomkövetési azonosítóval küldtek.
1. csomag

2.csomag

Az utolsóból hiányzik a napszemcsi és a szandi, ezek lettek volna a lényegesek.

Na akkor most hogy reklamáljam hogy csak egy csomag és ezekkel:

(#75565) asdasdasd


asdasdasd
tag

Vettem aliexpressen valamit, kinyitottam, rájöttem, hogy nem ezt kellett volna vennem, a darabokat nem bontottam szét, mindent visszatettem a nagy csomagba.
Van Free returns a terméknél jelezve. (Free shipping is volt)
Mi a folyamata a visszaküldésnek, hogy visszakapjam a teljeses összeget (gondolom a visszaszállítási költséggel) ?
Még nem nyomtam Confirm-et az átvételnél.
Kösz

(#75566) V/ válasza asdasdasd (#75565) üzenetére


V/
Topikgazda

A free return szó szerint azt jelenti hogy ingyen küldöd vissza, akkor nincs költség.
Leigazolod hogy megérkezett és dispute hogy nincs rá szükséged és visszaküldés Megadod az e-mail címed a Free returns résznél, arra küldenek visszaküldési címkét, csomagra rá és a címkéhez tartozó szállítónál leadod, felveteted. De ne gondolkozz csomagautomatás feladásban.

[ Szerkesztve ]

(#75567) PuffyDog válasza V/ (#75564) üzenetére


PuffyDog
junior tag

Most légy okos, Domokos. :)
Amikor más problémázott, akkor az Ali az Isten, az Ali nem lop, a Posta szintén valami isteni eredetű dolog. :P :B

=>> iPad Pro 11 128GB (2021) 100%-os akksival eladó! | ZenBook eladó! | Tefal Robotgép eladó! <<=

(#75568) tUbThUmPER válasza V/ (#75564) üzenetére


tUbThUmPER
lelkes újonc

Erről a mini portable printerről írhatnál valamit. Néha szívesen nyomtatnék ki ezt azt (főleg szövegeket, receptek, bevásárló lista, rendeléssel kapcsolatos dolgok, ha személyesen kell valamit intézni stb.) Úgy gondolom, ez az eszköz erre célra megfelelő lenne.

[ Szerkesztve ]

I wanna give out

(#75569) V/ válasza PuffyDog (#75567) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem vagyok annyira humoros kedvemben, de ilyeneket nem írtam és nem vagyok megsértődős állapotban, szóval elengedtem a megjegyzésed.

(#75570) V/ válasza tUbThUmPER (#75568) üzenetére


V/
Topikgazda

Én is ezért vettem, egy tekercs van benne így ki tudom próbálni hogy megéri-e a 10 USD-t (3700 Ft). Ha még a mobilomat notit is rá tudom beszélni a használatára akkor meg főleg megéri.
Jelzek majd.

[ Szerkesztve ]

(#75571) PuffyDog válasza V/ (#75569) üzenetére


PuffyDog
junior tag

Jól van na, bocsánat. ;]
Az a pici printer engem is érdekel. :R

=>> iPad Pro 11 128GB (2021) 100%-os akksival eladó! | ZenBook eladó! | Tefal Robotgép eladó! <<=

(#75572) tUbThUmPER válasza V/ (#75570) üzenetére


tUbThUmPER
lelkes újonc

Köszi, várom :R

I wanna give out

(#75573) cof válasza V/ (#75564) üzenetére


cof
veterán

Én ezt úgy csináltam, hogy leigazoltam minden átvételt, majd dispute, és írtam, hogy melyik csomagok lettek összevonva orderid azonosítóval. Arra a termékre nyitottam az ügyet amelyik nem volt meg, items/missing... valami ilyesmi volt. Visszakaptam a pénzt 5-10$-os tétel lehetett, nem variáltak.

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#75574) szaszlaci válasza szaszlaci (#75562) üzenetére


szaszlaci
addikt

Erre valaki? Induljon a dispute?

Gondolom ha vissza kell küldeni a "free return" segítségével, ráragasztom a küldött cimkét, beviszem a postára, ami kézbesítette, és ennyi.

[ Szerkesztve ]

■■■ pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt

(#75575) cellpeti


cellpeti
veterán

Sziasztok!

3500Ft felett szedtem össze cuccokat. Most ugye a szállítás ingyenes. Mikor ki akarom fizetni azt írja, hogy "Unavaible items", és nem tudom megvenni? Mi a gebasz?

Tigris, tigris, csóvafény...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.