- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- erkxt: A Roidmi becsődölt – és senki nem szól egy szót sem?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Random25: Windows 11 telepítés Pendriveról
- VoidXs: Tényleg minden játék optimalizálatlan?
- gerner1
- Hieronymus: Három júniusi képem
-
LOGOUT
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Újabb kuponok.
Kuponok július 12-ig: https://s.click.aliexpress.com/e/_oBvBaNY
A linkelt oldalon lévő termékekre:
https://s.click.aliexpress.com/e/_onluTK4
19$/2$ - AFFBC2
39$/5$ - AFFBC5
59$/7$ - AFFBC7
79$/10$ - AFFBC10
119$/15$ - AFFBC15
169$/20$ - AFFBC20
259$/30$ - AFFBC30
369$/40$ - AFFBC40
469$/50$ - AFFBC50
US $2 off orders $19+: AFFBCFC2
US $5 off orders $39+: AFFBCFC5
US $7 off orders $59+: AFFBCFC7
US $10 off orders $79+: AFFBCFC10
US $15 off orders $119+: AFFBCFC15
US $20 off orders $169+: AFFBCFC20
US $30 off orders $259+: AFFBCFC30
US $40 off orders $369+: AFFBCFC40
US $50 off orders $469+: AFFBCFC50
US $100 off orders $799+: AFFBCFC100 -
dredjudge84
őstag
Egy kis tapasztalat, fordulat lett nálam a dpd, és az express one között. Még eddig az előbbit utáltam jobban, most egy rendelésnél fordult a kocka.
Rendeltem egy eladótól három terméket, amit három külön csomagban adott fel. Kettő csomag express one csomag számot kapott, míg a harmadik dpd-t. Gondolom azzal mindenki tisztában van, hogy ha több csomag jön egyszerre ami express one csomagszámot kap, akkor azokat összevonja a rendszer egy csomagszám alá, és egy csomagként kezelik őket, hiába áll több darabból. Ennek egy súlyos hátránya van, hogy nem lehet se csomagpontra, se csomag automatába irányítani a csomagot. Dpd esetén nincs ilyen, ott minden csomag külön csomagszám, és simán át lehet irányítani bárhová, például alzaboxba.
Számomra ez így elég nagy hátrány, mert elég hektikus hogy hogyan tartózkodom itthon, de tudtam egy fix napot amikor itthon leszek, így kértem későbbi napra módosítást. Érdekes hogy amikor ők megkapták a csomagot másnap már simán kiszállították volna, de egy három nappal későbbre irányítás során ez nem jött nekik össze. Szokásos kapacitás hiány problémára hivatkozva nem kézbesítették a későbbre módosított csomagot sem aznap, sem pedig következő nap, csak a harmadik napon de azt is úgy, hogy felhívtam az ügyfélszolgálatot, akik írtak a helyi depónak e-mailt, hogy holnap igenis mindenképp hozzák ki. És a poén az egészben az az, hogy az ügyfélszolgálatos hölgy azt mondta, hogy látja a rendszerben hogy a futár lecsippantotta a csomagot, még sincsen nála mert fel is hívta telefonon. Most akkor ezek szerint a futárok döntik el, hogy mi fér be az autóba és mi nem? Illetve a futárnak van joga egy eleve már későbbi időpontra módosított szállítást nem teljesíteni? Most eléggé csalódtam bennük, úgyhogy szinte már azért imádkozom, hogy dpd csomag számot kapjanak a rendeléseim.
-
jojoando
aktív tag
válasz
laskr99 #81738 üzenetére
Amennyiben nincs messze a rendelt termék a másiktól, össze szokták tenni egy csomagolásba, ha messze van a másik termék képesek vagy odahozatni, de külön is feladják más számmal, szolgáltatónak a Mayong Townba szállítás a mániájuk, de Fenggangba is indítanak szállítást. Kérdéses a szortírozó center, hova fut be ott van az irányítás, küldés, az idő is érdekes, van mikor képesek 1-2 nap alatt küldeni, de van mikor ot reked és meg sem mozdul, ilyenkor érdemes az ügyfélszolgálattal beszélni, elvileg nekik rálátásuk van rá, és igéret szerint tudják gyorsítani a szállítást.
Persze az is belejátszik, milyen a termék, és milyen kiszállítási időt válaltak, a sima küldés 2 hónap is lehet, a Choice 15 nap körüli.Hogy melyik kereső mit dob ki az passz, én a fentieket használom.
-
válasz
jojoando #81737 üzenetére
Mint mondtam máshol megjelennek az adatok. Most megnéztem amúgy a china postos csomagot böngészőből, ott is egyedül a china post jelenik meg, 17track a magyar postát is írja.
Más:
kínaiak szoktak olyat, hogy az országból kilépés előtti utolsó raktárban összecsomagolnak csomagokat?Van egy 5-7 darabos rendelésem, abból 1 kivételével mind DPD, 1 EO. EO beért abba a raktárba reggel 9-re, a többi este 11re. Többi június 28-án kilépett Kínából, ez meg azóta is ottmaradt, nekem gyanús emiatt az egész.
-
jojoando
aktív tag
-
Nem a pontossággal van baj. Szimplán hulladék az app. Megnyitom, ráfrissítek, és semmi. Majd 5-10. próbára talán lefrissíti, ezeket pl a 17 track azonnal frissítette.
De jobb, China post air mail, szépen követte, hogy merre megy a cucc, majd gondolt egyet és a Júni 28 utáni csomagadatok "eltűntek" és csak az volt meg, hogy feladva, néha frissítve feldobta de kuka volt kb, mert eltűnt.
Aztán rámentem 17trackra és érdekes külön kiírta a postáét és a kínait, ami végig szépen frissül. -
válasz
laskr99 #81733 üzenetére
Neked az, nekem nem hulladék. Írtam néhányat az Összefoglalóba, de nem létezik teljeskörűen pontos nyomkövetés, ezek abból az adat maszlagból dolgoznak amiket a szállítók publikussá tesznek. Az meg olyan amilyen.
Ha pontos információt szeretnél akkor használd az adott nyomkövetési azonosítóhoz tartozó cég saját nyomkövetőjét -
Parcelsappra van valami jó alternatíva? Elég hulladék az egész.
-
jojoando
aktív tag
válasz
kicsiPistike #81730 üzenetére
Értem, de míg megérkezik a Spanyol vagy más Európai telephelyre, utána még vizsgálgassák, és szerencsés esetben 2 hét múlva lehet belőle pénz.
Az eladó "puszira" nem küld semmit sem, kifizeted és küldi, de cserét nem bonyolíthat, ő egy kereskedő egy cégegyüttesnél, ahol a cégegyüttesnél van a termék ára, hogy panasz esetén tudja rendezni a vásárlás tisztességét. Mikor bevizsgálják a terméket, az Aliexpresz adja vissza a pénzed, nem az eladó, szóval amit fentebb írtam újra kell hogy vásároljad.Illetve az Ebay oldalain is érdemes kutakodni!
-
jojoando
aktív tag
válasz
kicsiPistike #81728 üzenetére
Visszaküldöd, majd megküldik az árát, Akármikor rendelheted újra azon terméket, miért lenne drágább? Árfolyamfüggő inkább illetve bizonyos értékek felett kapsz kedvezményt, plusz ingyenes szállítást 3500Ft feletti vásárlás esetén, vagy 3 db rendelése esetén is létezik.
Logikai alapon 3000 Ft-ként lépnek a kódok szóval lehet több is például 3600Ft körül a FSSV01 vagy ad kedvezményt vagy sem, De ez az ÉN meglátásom! 14eFt-nál a FSSV04,... -
kicsiPistike
tag
Sziasztok!
Rendeltem egy palackot amit sérülten, csorbán küldtek. Inditottam vitát ott felajánlottak részleges refundot amit kevésnek éreztem vagy teljes visszatérítést full refunddal. Ezeket elutastottam. Erre kaptam egy végleges döntést hogy full refund és ingyenes visszaküldés. Cimkét már küldtek is hozzá. Az a gondom, ha visszaküldöm akkor ugyanazt a terméket már jóval drágábban tudom megvenni újra. Olyant lehetőség, hogy ingyen visszaküldöm és helyette küld egy hibátlan darabot, vagy van valami lehetőségem még vagy ennyi?
Köszönöm -
I'mNotOkay
újonc
válasz
Donki Hóte #81723 üzenetére
Basszus Donki, mit indítottál el egy kis humorral.
Én a Confirm helyett a
Yes, cancel
opciót hiányolom.. -
jojoando
aktív tag
válasz
Donki Hóte #81723 üzenetére
Nem szükséges messze menni, használj Google Chrome böngészőt, [link] egéren jobb klikk
fordítás magyar nyelvre, ha ilyen kérdésbe vagyok véletlen, vagy nyomok egy frissítést F5, de még az ANDROIDOS telefonra is tehető a Google fordító ami ingyenes.
Nem tudom az angol nyelvet, mégis érthetően tudok az ügyfélszolgálattal csetelni [link] ennek az oldalnak a segítségével. -
-
yogibear
addikt
válasz
Donki Hóte #81723 üzenetére
Ha nem tudsz angolul, akkor maradj a magyar webshopoknál.
.
Vagy használj fordítót pl. [deepL]Törli a rendelést?
Mégsem (cancel) / megerősítés..(confirm)
Igen bonyolult. -
Imádom az alit
Megpróbálok törölni egy rendelést. Ezt a képet dobja fel:
Mit kell nyomni a Cancel-hez
Azt, hogy Cancel, vagy azt hogy Confirm
-
yogibear
addikt
Engem is felavatott az Ali, megvan az első lábakélt csomagom...
Carrier note: Parcel outbound from transit facility2025-06-30 14:57:32 GMT+2
Import customs clearance completeCarrier note: Import customs clearance complete
2025-06-30 00:39:09 GMT+2
Már az indulásnál volt erős kavarás a sorting centerben... a rendelés egy részét, az egyik eladóét hozzácsapták, a 2 nappal korábbi rendeléshez, az tegnap meg is jött a DPD-vel, a 2 nappal későbbi rendelés másik része meg EO számot kapott és eddig jutott... -
I'mNotOkay
újonc
Megvolt az első refundom, szerintem jó deal volt.
Rendeltem egy két gumi csíkot [link] . Csak egy 1 jött meg (ami egy az egyben olyan, mint az eredeti, meg is lepődtem), ezért refundot kértem. Nos én végül coinokkal együtt $5.33 vettem a két csíkot, refundként pedig kaptam 5 dolcsit (5 perc alatt megjött a számlámra, miután leokéztam). Ami elég nagyvonalú, gyakorlatilag ingyen volt a rendelésem. Most újrarendeltem tőle a felső csíkot, coinokkal együtt $3.56 volt. 1200 coinért kaptam két gumicsíkot, meg $1.16-ot kápéban. -
Atomgeszi
nagyúr
Ha megküldték emailben a gls-es return labelt, hány napom van feladni?
-
válasz
headhunter #81715 üzenetére
Itt ha emelkedik az ár az azért van mert kevesebb lett a kedvezmény amit visszatérít az AliExpress. Eddig akár 40% az lehet hogy 20-ra csökkent, ez már 20% áremelkedés és még jöhet rá az általános drágulás 4-6 %-a. Sajnos a piaci folyamatok és az AliExpress vegzálása visszanyeri a kedvezményeket.
-
headhunter
addikt
válasz
Intruder2k5 #81710 üzenetére
Most meg -15-20%
-
Winne
nagyúr
Urak arra van 5letetek, hogy a gyereknek korábban vettem egy lego autót, most találtuk meg és nincs meg a füzete? írni nem tudok már neki, mert ez a konkrét bolt nincs meg, egy hasonlóra írtam, ott a bot annyit írt, hogy ott van a leírás részben, de nincs ott, egy pdf jó lenne.
Ez az:
-
válasz
headhunter #81709 üzenetére
Néztem én is, hogy eléggé megugrottak az árak, konkrétan volt termék ami bundleban 7700Ft körül volt, szólóban meg 5800-ért meg tudtam volna venni. Kb. két hete még 5200 volt bundle-ban. Pedig ezt most az USD HUF árfolyam se indokolja.
-
headhunter
addikt
Bundle Deals-ben, szinte minden termékre rádobtak +20% áremelést július 1-től?
-
-
lacoka55
tag
Sziasztok
Nemrég fedeztem föl hogy a Message center-ben számítógépen laptopon is ugyanúgy megjelennek a képek ajánlások kuponok mint a mobilon
nem tudom hogy mióta van ez így mert régebben ez nem működött
csak mobilon -
Köszi, megnéztem, azt írja, hogy még 31 nap a postázásig
Ehhez képest eredetileg június 28-a volt a kiszállítás végső határideje
Nyilván nem fogok 31 + ki tudja mennyi napot várni, máshonnan rendelve addigra röhögve megérkezik, nyomtam egy cancel ordert, kiváncsi vagyok, hogy mi lesz.
-
Holnap reggel 9-től.
AliExpress ChoiceDay!
Érvényes: július 1-6 között
Kuponok: https://s.click.aliexpress.com/e/_oDk7sAu
US $2 off $19 code: AFFJS2
US $5 off $39 code: AFFJS5
US $7 off $59 code: AFFJS7
US $10 off $79 code: AFFJS10
US $20 off $169 code: AFFJS20
US $30 off $259 code: AFFJS30
US $40 off $369 code: AFFJS40
US $2 off $19 code: juli2
US $5 off $39 code: juli5
US $7 off $59 code:juli7
US $10 off $79 code: juli10
US $20 off $169 code: juli20
US $30 off $259 code: juli30
US $40 off $369 code: juli40 -
yogibear
addikt
Fizetés után én is látom, weben is, azzal nincs gond, de anno mikor erre rákérdeztem, azt mondtad, hogy appban látszik fizetés előtt is, azért kérdezem... mert jó lenne előre tudni, hogy melyik eladó mennyi időre vállalja a csomag elindítását... volt már akinél 15 napot írt és kb 10 nap után indította el, közben meg ha ezt előre is látom, olyan keresek, akinél ez kevesebb idő... de ha appban sem látni előre, akkor mindegy marad a lutri.
Az app ugyis kell pár coin begyűjtésére... -
válasz
yogibear #81692 üzenetére
Szerintem ott is látszik miután már ki lett fizetve, de a mobil app mutatja.
Mostanában nem néztem de a szállításnál ahol a csomagméret is meg volt adva a feladási határidő is látszott. Most ránézve a csomagméretet sem látom, így ezek szerint az ki lett véve, így marad a vásárlás után a To ship, ha ott nem lenne akkor nem tudnánk hogy mikor kell kérni a hosszabbítást. -
jojoando
aktív tag
Ügyfélszolgálat lássa mizu, avval kezdtem, aztán megoldják. Illetve reagálnak a szituációra. Csetelni kellene az eladóval is vagy írni rá, és csetelni az ügyfelessel.
#81692 Általában 10 nap, a kézbesítést írja, mikor a vásárlás megtörtént, hogy meddig kéne hogy megkapjad max. -
yogibear
addikt
Weben nem látni azt hogy az eladónak hány napja van feladni a terméket, csak mikor már megrendelem... de egyszer azt írtad, hogy ezt az applikációban lehet előtte is látni az eladónál... felraktam az appot a tabra, de én ezt ott sem találom az eladónál, hogy mennyi max időre vállalja a cucc elindítását, továbbra is csak akkor ha már megrendelem, akkor látni, hogy 5-10-15 napja is van rá akár (ezt eladója válogatja)...
-
válasz
Donki Hóte #81688 üzenetére
Ha nem adják fel akkor visszakapod a pénzed automatikusa ha lejár a feladási határidő (erre is van egy számláló), de ha nincs feladva akkor nem lehet várható kézbesítés a vásárlási tételsornál, mert az csak a feladott küldeményeknél van.
-
jojoando
aktív tag
válasz
Donki Hóte #81688 üzenetére
Az ügyfélszolgálattal tudod megbeszélni az ügyedet, rálátnak a rendelésre és arra is hogy mit tudnak segíteni benne. A nyomkövetést van mikor nem frissítik, de velük jobb ezt tisztázni, illetve az eladót megkérdezni hol a kifizetett terméked.
Egyébként ha jól tudom 10 napig nem küldi az eladó, akkor az Alinak kéne automatikusan visszafizetni az összeget. -
Június 18-án rendeltem és fizettem ki egy terméket, a rendelés státuszánál még mindig az van, hogy "To ship", viszont már nincs olyan lehetőség, hogy Delete order
Eredetileg a rendelésnél az Estimated delivery date az június 28-a volt, már az is elmúlt, ehhez képest még fel sem adták a terméket
Mikor és hogyan törölhetem a rendelést és kérhetem vissza a pénzt?
Vagy ez automatikusan meg fog történni egy idő után?
-
prsq
aktív tag
Kaptam emailt termékvisszahívásról, azt írják, kapok refundot.
A terméknél 646 Ft-os ár szerepel, ha elindítom a refundot, akkor ott már 1263-at ír.Ő ugyan csak egyet említ, de én ebből vettem korábban másik színűt (amúgy ugyanaz), lehet, hogy mindkettő árával számol (bár a kettővel szorzás nem stimmel
).
Namost az egyik megvan, de a másik szüleimnél van, úgy 300+ kmre.
"A free return label will be ready to download after your return request was approved."Ha vissza kell küldenem, és az egyiket nem tudom megoldani (időben), akkor mi történik?
Nem kapok refundot, világos. Azon kívül? Kapok valami feketepontot?
Egyáltalán vissza kell küldenem? (Az email szerint áramütésveszély miatt kell visszaküldeni.)Vagy írjam át az összeget 646-ra (olyat enged), és akkor csak az egyiket küldöm vissza, ha ad címkét?
-
Valkűr
addikt
10 ezerért normális okos óra a világon nincs.. Ami 10 ezer ott valami nagyon xar lehet
Egy 10 ezres okos óran az NFC-be sem bíznék, ki tudja hova viszik a pénzt, mert ennyiért támogatott szoftver sem létezik ami megbízható!
a legtöbb esetben egyiknél nincs normális aktiv számlap, csak egy hatterkép. Az akku legtöbb esetben kamu es nem birja ami ra van irva. Szoftver azon kívül h bugos nem csinál semmit. Sportfunkciok megbizhatatlanok.
-
dethroner
veterán
Köszi srácok, kicsit jobban belenézek a Lige és a Zeblaze kínálatába is.
Kinéztem, kifizettem egy Mibro Lite 3 Pro-t szürke színben, aztán az Aqua visszautalta a pénzem, mondván mégsincs nekik szürke színben. Csak arany színben van 24-ért, de az nekem túl rajos30-at meg nem adnék érte, inkább belemegyek az Ali kínálatába.
Mindenképp Amoled kijelzőset keresek, de szerencsére már ez is elérhető olcsónRánézésre vannak szépek, de a visszajelzések mindig vegyesek. Hogy lehet hogy egyesek mindennel meg vannak elégedve, másoknak meg hibák tömege van? Aki mindennel elégedett, alacsonyra tette a mércét, és elég ha tudja cserélgetni az óralapokat?
-
Voice24
őstag
Hali!
Valami bug van a rendszerükben? Már a múlt héten megkaptam két külön rendelést, a fiókomban "Completed" mindegyiknek a státusza, ennek ellenére lényegében minden nap kapok emailt tőlük, hogy frissült a szállítási infó (delivery update), ráadásul egy emailbe összevonva a két külön rendelés egy-egy elemét, az egyiket megduplázva. A honlapon a fiókomban persze semmi nyoma nincs ennek, csak ezek a fals emailek jönnek napi szinten. Másnál is volt ilyen? [kép] -
Ka999
tag
válasz
I'mNotOkay #81669 üzenetére
Igen, korábban is lehetett, de most már marad a magasabb coin kedvezmény, amiket így már lehet halmozni
-
-
Az Összefoglalóban ott a vámolásos téma.
Az AliExpress bruttó árat ír ki.
Nettó 150 €-ig (bruttó 207 USD) ők szedik be az áfát, eddig vannak rá feljogosítva, ha ennél több a termék értéke, akkor a kiírt fizetendő összegből levonják az áfát, nálad ez a -135 USD és így nettó árat fizetsz, az országba érkezéskor fogja a szállító cég vámoltatni és beszedni az áfát és vámolási díj is lesz felszámolva. -
tlala
addikt
OK, Összefoglaló elolvasása után világos - töröltem.
-
dethroner
veterán
Sziasztok!
Van köztetek aki vett már valami okosórát Aliról kb 10-15 ezres árban? Mik a tapasztalatok, mennyire bóvli, vagy használható? -
stomi61
tag
Köszönöm a válaszokat!
Csak azért írtam, mert ha EO számot kap, akkor szépen követhető bármelyik nyomkövetővel. A DPD-s meg csak azután, hogy itthon átvették. -
I'mNotOkay
újonc
válasz
stomi61 #81661 üzenetére
Cainiao trackerén ott tart a DPD-s számmal, ahol az LP-vel, csak az előtte lévő sok bullshit nélkül. Én az UPT-t nem igazán szeretem, mert néha meg tud zavarodni. Pl. eBayes csomagom egyszerre volt New Yorkban és Phillyben is.
Arra jó, hogy láttunk ilyet is.mzso: Több mint 1 éve használtam, de gondolom igen. Elveszett csomagként írtam nekik, kétszer is várnom kellett talán 1 hetet, aztán a végén elindult. Nem igen szeretnek pénzt visszaadni, inkább megkerestetik a csomagot.
Ka999: Ezt eddig is lehetett nem ? Csak olyankor kisebb a kedvezmény, mintha egyből megvennéd, nem ?
-
Ka999
tag
Nem tudom másnak is feltűnt-e, de már hozzá lehet adni a kosárhoz a coin kedvezményes termékeket is, nem kell egyből megvenni. Így több kis értékűt is lehet ingyen szállítással venni, ha összejön a 10 dolláros minimum érték
-
mzso
veterán
válasz
I'mNotOkay #81656 üzenetére
A suppot az most milyen? Cseten kell kínlódni velük?
-
miti5
tag
Semmi más opciót nem kaptam a selejt ,ócska termékre csak a visszaküldést! nem szórakozásból nem kell,szaaar és még 20 dollárt sem adnának vissza! undorító banda ez ALI!
Ilyenkor postán adjam fel,ki fogják ezt fizetni? valaki kapott ilyen "végzést" ??
Return -label már megszünt, GLS ponton kellett visszaküldeni..?-köszi -
stomi61
tag
Sziasztok!
Nálatok is van olyan probléma, hogy amikor az LPxxx szám megváltozik DPD-re, amíg a DPD nem veszi át, nem követhető a pacelsappon és a ninján sem. Az LPxxx számon továbbra is követhető, sőt írja is az alternatív DPD számot, de azt beütve csak az a "belső adatokat cserélünk" bejegyzés látható.
[link] [link] -
-
efemm
tag
Ezzel lehet/kell már valamit kezdeni, megsürgetni az eladónál, stb.? Június 1-i rendelés, és június 9-óta "Awaiting flight". Cainiao Heavy Parcel Line. Tracking number: CK136510670NL
-
rhymes
csendes tag
Rendelt valaki ólomtartalmú forrasztó anyagokat már aliról? Lehet belőle probléma a vámnál? Azt olvastam, hogy az EU-ban a lakossági felhasználók számára az ólomtartalmú termékek forgalmazása tiltott (REACH rendelet), és amit láttam magyar webshopokban is "kizárólag szakmai felhasználók részére" felirtattal futnak a forrasztóónok? Van vkinek konkrét tapasztalata ezzel kapcsolatban?
-
miti5
tag
Hello! Mostanában ,hogy megy a refund Alinál? lassan havonta változtatnak, már a dispute menete is más ,mint pár hónapja.
Gondolom full refund megszűnt ,csak ha vissza küldöm a selejt árut akkor talán. Visszaküldés után legalább fizetnek rendesen vagy utána is kötözködnek ? Ffejkamerával menjek be a csomagot átadni ,ha visszaküldöm ? köszi. -
I'mNotOkay
újonc
Ez lehet, hogy beragadt. Rá kellene kérdezni a supportnál (ott viszont csak cainiaos screenshotot fogadnak el, ha jól emlékszem), mert nekem is volt már ilyen, aztán hirtelen előkerült, sértetlenül.
Nektek már volt olyan coinos terméknél, hogy ahányszor rámentetek, mindig más volt a kedvezmény mértéke ? De így másodpercenként más mértékű kedvezményt adott ($20+ androidos kis gép volt, 3-12 dollár között mozgott a kedvezmény mértéke). Ezt még azelőtt soha nem tapasztaltam és nem tudtam egyszer se reprodukálni azóta.
-
Atomgeszi
nagyúr
44 dollárért rendeltem. Sajnos mégsem olyan, mint vártam.
Nem ingyenes visszaküldős sajnos.Egy 10x20x15 os dobozban jött. 380g.
Vajon anyagi csőd lehet visszaküldeni? -
jojoando
aktív tag
A 3 linkből simán kitalálható, hol van jelenleg a csomag és ki fogja kiszállítani, egyébként manapság 6-9 nap alatt a kiszállító céghez ( Choicés általában) kerül, más kérdés hogy mikor szállítja ki. Szerencsémre a depó tőlem nincs messze, ha odaérkezett, bemegyek és átveszem.
-
válasz
Yamaha R1 #81649 üzenetére
Van egy topik Összefoglaló, 7. Az AliExpress-en megvásárolt termékek vámkezelési szabályai.
De akkor röviden, az AliExpress bruttó árat ír ki Magyarország célirányos szállítással 27% áfás.
Ami EU- kívüli az mindig vámkezeléssel jön be az országba, nem értékhatár függő.
A 150 € az nettó érték (190,5 a bruttó) ha alatta van termék ár, akkor egyszerűsített, elektronikus vámkezelés van, ha több az összeg akkor meg normál vámkezelés, amihez kérnek be igazolásokat.
Ne EUR-on állj, ha csak nem EU raktárastól vásárolnál, az nem vámolásos egyébként.
USD-ben érdemes fizetni, most júniusban 207 $ felel meg az €-os bruttónak.
Csak a Magyar Posta esetén és normál vámolás alkalmával kell az egy csomagban lévő termékek árának az összegét figyelembe venni. -
Yamaha R1
tag
Sziasztok!
Vámolással kapcsolatban lenne néhány kérdésem. Próbáltam keresni a topicban, de ezekre a kérdésekre konkrét választ nem találtam.
- A nettó 150 eurós vámhatár melyik árra vonatkozik? A termék hirdetésben kiírt árára, vagy arra, amit ténylegesen fizetek? Ha egy eredetileg 200 euróba kerülő termék árát kedvezményekkel le tudom vinni 150 euró alá, akkor is vámolás alá esik?
- Mi történik akkor, ha 1 rendelésben különböző termékek együttes vásárlásával érem el a vámhatárt? Tehát ha veszek mondjuk 4 darab egyenként 50 eurós dolgot. Ilyenkor külön-külön vizsgálják a termékek árát, vagy a végösszeget fogják irányadónak tekinteni a vámkötelességet illetően?
Köszönöm a választ!
-
mzso
veterán
válasz
jojoando #81642 üzenetére
A parcelsapp az egyik amit bemásoltam képkén, és írja azt a marhaságot, hogy "csomag befejezve".
Vajon miért írogat magyarul halandzsát, amikor a Cainiao-ra hivatkozik, ami nem tud magyarul...A Cainiao a másik kép , de érdekes módon teljesen mások a bejegyzések mint ami ténylegesen megjelenik az Ali-n (én ezt hívnám inkább a sajátjának). Lásd egyel feljebb.
-
válasz
Pancsermeste #81645 üzenetére
Hát a lengyelek nem vonták vizsgálat alá az AliExpress-t
Technikai hiba lesz. -
Pancsermeste
őstag
Értem...
Kis érdekesség... most átállítottam Lengyelországra, ott jól működött, de nem csak, hogy levonta a 2 dollárt, hanem észrevettem, hogy az alap árak is kedvezőbbek (általában).
Aztán visszaállítottam Magyarországra, és most itt is jól mutatja, levonja a 2 dollárt, csak hát bosszantó, hogy nekem ez 4 dollárral drágább, mint a lengyel kollégáknak... -
válasz
Pancsermeste #81641 üzenetére
Értem, azért kell tovább lépned mert akkor látod azt hogy levonja az igért 2 USD-t, ez már régebb óta megy. Én tööb alkalommal használtam már és mindig meg volt.
Mutatom
5 van kiválasztva6 és a piros sáv 10-re emelkedik, mert az a következő kedvezmény, két pipa jelet látsz ahol az utolsó nincs még elérve, az a 10-es, de arra meg 3 USD-t járna így az alábbi kép sem jó.
De jól gondolod hibásan működik, nem csökken az ár, viszont nálam beszámolja ide is a nyári vásáros eltárolt kupont az adott értékhatár elérése után. Ami viszont itt nem lenne érvényes.
Nemsokára lejár és akkor lehet hogy jó lesz ez is -
Pancsermeste
őstag
Ez a Bundle Deals. Elnézést, azt hittem a kép alapján egyértelmű, bár, ha valaki nem használja, valóban nem biztos, hogy felismeri...
Eddig ugye 3 termék után volt ingyenes szállítás.
Most plusz 3 termék, vagyis 6 termék után 2 dollár kedvezmény, 10 termék után 3 dollár kedvezmény lenne elvileg. A 3 termékig működik is, arra megadja az ingyenes szállítást, majd tukmálja a további termék vásárlást, mert 6 termék után kedvezményt ígér, de valami rendszer hiba lehet....#81638 Degeczi : Igen, gondoltam, hogy nem annyit kér, csak valami program hiba, és talán pont ezért nem működik a kedvezmény.
-
mzso
veterán
Helló!
Van egy pár LP számos rendelésem ami ami 14-e óta "Package arrived at consolidation warehouse", az Ali saját követője szerint.
Jun 14, 18:31 (GMT+2)" viszont nem kaptak új csomagszámot. Ilyenkor mi van benn ragadt valamelyik raktárukban?
Egy másik rendelésem van csak de az ECSC-s, minden más rendelésem már megjött.Más nyomkövetők szerintem hülyeséget mutatnak, pl a parcelsapp mást mutat mint a Cainiao, pedig arra hitakozik...:
-
Degeczi
nagyúr
válasz
Pancsermeste #81636 üzenetére
Nem 1070003 terméket kér, hanem a {1070003} kódot cserélné le az oldal programja egy megfelelő értékre, ha rendben megtalálná. Hiba a weboldal kódjában, ne láss bele sokat. Persze kérdés, mire/mitől jön elő, de nem nálad a hiba.
-
válasz
Pancsermeste #81636 üzenetére
Ez kevés információ még így is. Mindegyik amit beleraksz az mondjuk Choice kedvezményes, vagy vonatkozik rá ez az akció?
pl 5 choice promóciós mellé ha 10 nem olyat teszel akkor sem lesz meg a kedvezmény.
Vagy ez a kedvezmény meghatározott termékek esetén adódik össze hogy meg legyen a 2 $.
Vagy menj tovább és akkor látható lesz hogy miről van szó.
Adj néhány linket. -
Pancsermeste
őstag
5 terméknél írta, hogy tegyek még be 1 terméket, a 2 dollár kedvezményhez.
Mint látható a képen, betettem a 6. terméket, de nem adott kedvezményt, és már 1070003 terméket kér a kedvezményért. 10 termék után már 3 dolar off lenne, de ha 20 terméket teszek be, akkor is ugyan ezt írja, nem ad kedvezményt.
PC-ről és mobilról is ez van. -
válasz
Pancsermeste #81633 üzenetére
Vegyél még egy valamit (add a kosárban lévők közé) és kapsz 2 $ kedvezményt. Nem egészen értem a kérdést, elég egyértelmű utalás.
-
Pancsermeste
őstag
Sziasztok!
Ez mi? -
Degeczi
nagyúr
válasz
jojoando #81630 üzenetére
Nem, fix helyre ültetnek az okmányirodában fényképezéskor, hogy a rendelkezésre álló helyet amennyire lehet, kitöltse az arcod. Nyilván így is lehet egyéni eltérés, de nem ez a fő probléma hanem hogy a személyin ez sokkal nagyobb hely: kb. 70%-a teljes magasságnak, míg a jogsin csak 40%-a, és a tartó kivágása láthatóan ehhez áll közelebb.
-
-
jojoando
aktív tag
válasz
Donki Hóte #81624 üzenetére
Már ezer bocs, de ha megnézed az oldalt, van olyan opció hogy Specifications
Azaz tulajdonság, oda minden szépen le van írva, de lásd kivel van dolgod, lefordítva adom a fotóját. Aztán hogy azon belül hogy állítod a személyidet már legyen a te gondod. [kép]
#81625Degeczi
Szerintem a szig és a jogsi egy méretű, de még a bankkártya is..... -
-
zombei
aktív tag
válasz
shokobanana #77597 üzenetére
Gyökerek ezek a DPD-nél, én is átirányítottam egyet csomagpontra, egy hét múlva se történt semmi, írtam mailt is, hívni ugye nem lehet őket, fél órákat nem lógok a telefonon. Bementem érte a depóba, a sarokba leba..va pár csomaggal ott volt... Következő jön a mail, hogy holnap jön oké, akkor home office, várom nagyban nézem néha, hogy merre jár a futár, ránézek jó ez még messze van, 2 perc múlva jön a mail, hogy sikertelen kézbesítés, na délután bemegyek a depóba, hát még nem ért vissza a csávó, számát megadja, hogy talán vissza felé arra jönne, hebegett-habogott, hogy hát próbált hívni, de biztos elütötte a számot...
Nem tudom minek vállalnak be ilyet, ha egyszerűen nincs rá kapacitás, meg szimplán tojnak rá. Express One ehhez képes teljesen jó volt.
-
Degeczi
nagyúr
válasz
Donki Hóte #81624 üzenetére
Román személyi már nem is számít?
(pár éve volt ez folyton visszatérő kérdés itt)Amúgy írja, h 10x7 cm, az alapján szabványos lehet, a kártyaméret biztosan jó, de hogy a kép pont megfelelő helyen és méretben van-e, az már más kérdés. A személyin szerintem túl nagy van, ez inkább a jogsihoz való.
-
-
jojoando
aktív tag
válasz
Donki Hóte #81622 üzenetére
[link] ilyet találtam 2 perc alatt
-
Vennék egy ilyet. Látott valaki ilyet magyar személyi kompatibilisben az alin
-
cof
veterán
válasz
Trebron09 #81619 üzenetére
Ha új regisztráció akkor nagyon alacsony árakat ad a welcome deal termékekre, viszont ezekből csak egyet tudsz vásárolni. Szerintem vegyél egy terméket, lehetőleg choice promóciósakból, és utána a többit. Az árak is változni fognak az első vásárlás után sok-sok terméknél.
-
válasz
Trebron09 #81619 üzenetére
Adj egy-két termék linket.
A regisztrációt megerősítetted a kapott e-mailben?
Megadtad a szállítási címet a kosárba rakások előtt a Shipping address menüpontban? Mert ez szükséges, addig nincs értelme vásárolni. Ennek és a PayPal címnek egyeznie kell.
A PayPal-t nem lehet előre hozzáadni, csak bankkártyát, a fizetéskor jelölöd a Payment methods részen a PayPal gombot és azután az lesz az alapértelmezett.
Amit tettem fel két képet ott látod, nekem a PayPal az alapértelmezett de a sorában a Change-el lehet változtatni, előtte bankkártya volt az alap. -
Trebron09
őstag
Ettől nem lettem okosabb.. nyilván azért írok ide mert még sosem rendeltem innen, ha tudnám ezeket nem írnék.
Akkor miért nem elérhető úgy a termék? A 9-ből egyik sem mind más eladótól.Választhatom, ott van, csak nem megyek vele semmire. A beállításokban azonban nem lehet hozzáadni csak a kártyát kéri.
Az összeset USD-vel fizetném.
Én elhiszem hogy van, de egy új regisztrációnál ahol nincs még egy rendelés sem úgy hogy semmi más segítséget nem ír hogy miért nem elérhető nem vagyok sajnos előrébb.
800 meg 2500Ft-os dolgokról beszélünk nagyobb értékű cuccokat maximum a bangoodról mernék rendelni legalább az egyértelmű meg tudom hogy működik
-
válasz
Trebron09 #81616 üzenetére
Mi köze van ahhoz szerinted a PayPal fizetésnek hogy neked azt írja ki hogy egy adott termék nem elérhető, teljesen eltérő rész, köze nincs egymáshoz
Ami nem EU raktáras azt USD-ben fizesd, csak EU raktár esetén jó az EUR.Most azért hidd már el hogy van PayPal, nagyon egyértelmű a két kép amit feltettem, az hogy neked nincs valamiért, az nem az hogy egyáltalán nincs.
Ha választhatod a PayPal-t akkor neked is van. -
LouiS22
veterán
válasz
Trebron09 #81616 üzenetére
Neked kell tudnod, hogy mekkora kockázatot vagy hajlandó vállalni - de ez igaz minden netes vásárlásra (azzal a különbséggel, hogy egy magyar vagy EU-s netes rendelésnél tudod, hogy mire számíthatsz vitás helyzetben).
Szubjektív persze, mert számos ellenpéldát is lehet olvasni itt is, de én például nagyobb értékű elektronikai eszközt csak egészen kivételes esetben rendelek Kínából. -
Trebron09
őstag
Google pay-el vagy csak simán?
Oké de ha itt a paypalra megyek azt írja az összes termékre hogy nem elérhető.. tehát nincs paypal.
Nem izgat az egybe csomagolás csak ne "vesszen" el út közben.
Igen csak van amit nem is lehet itthon kapni, azért is nézem ezt a megoldást.
Oké de akkor mi a legjobb megoldás? -
LouiS22
veterán
válasz
Trebron09 #81613 üzenetére
Az ali saját fizetési szolgáltatója legalább annyira biztonságos (sőt, a nyilvános információk alapján biztonságosabb is), mint a PayPal.
Azt írtad, hogy tudnál itthon is vásárolni. Nem részletezted, hogy mit veszel (nem is lényeges amúgy), azzal viszont számolj, hogy garanciális ügyintézésnél elképzelhető, hogy problémáid lesznek: egyáltalán nem biztos, hogy az adott termékre van INGYENES visszaküldés, ha neked kell fizetned, az egy kellemes 5-10 ezer forintos költség alsó hangon.
-
válasz
Trebron09 #81613 üzenetére
Tévedés. Most 17:13
Add hozzá az AliExpress fiókhoz a bankkártyát fizetőeszközként, az is biztonságos.
Nincs szabály arra hogy egybe csomagolva jönne a free shippinges több vásárlás, eleve eltérő lehet a szállítás módja. A Choice és azonos szállítási módúak esetén előfordul az egybecsomgolás bár van amikor 10 USD felett van lehetőség ingyenes szállításra és összecsomagolásra
A csomag tartalmának esetleg összevont értéke csak a Magyar Posta vámolásnál merülne fel, amikor nem 150 € alatti, vagy ugyan az lenne de ellenőrzés alá vonják..Minek írnám be a fizetési lehetőséget, látja mindenki hogy magyar versenyző mivel fizethet. Volt egy időszak hogy PP nem volt, most megint van. Maximum ez a 3 lehetőség van.
-
Trebron09
őstag
Sziasztok!
Úgy látom hogy nem lehet paypallal fizetni már, mivel fizessek ami biztonságos? Google pay?
Milyen lehetőségek vannak? (Érdemes lenne az összefoglalóba beleírni mert semmilyen fizetési rész nincs benne..).150€ alatt szeretnék vásárolni, csak free shipping termékeket, érdemesebb egyesével megvásárolnom vagy mehet egyben? Ez így biztosan eljut hozzám vagy keressek olyat ami fizetős a szállítás? (igaz úgy jópár dolgot akkor inkább megveszem itthon...)
-
jojoando
aktív tag
válasz
Surci1 #81610 üzenetére
Vannak olyan dolgok, melyeket csak az öreg árusok tudnak "jól feladni", lehet a 2024-ben nyitott üzletesnek nem megy át a reptéri vizsgálatokon, hiába ugyanabba a dobozba küldi.
Buktam párszor ezen akár késekkel, de elektromos kerékpárral is, mondjuk az drága volt a kovid idején.6x fizettem és buktam is az árfolyamot meg a..... -
jojoando
aktív tag
válasz
lacoka55 #81600 üzenetére
A videó kiterjesztése se mindegy illetve ne 1 percet küldj, hanem amennyire lehet, a lényeget. A Bandicam videót elfogadja azzal lehet részleteket rögzíteni a géped videójáról, még az ablak méretét is huzogathatod, majd az eladó nagyítja, ha valamit nem lát. Nekem elfogadja mindig ÜGYENKÉNTI 1 percet.
-
shokobanana
csendes tag
válasz
Valkűr #81605 üzenetére
Ha egy fontos funkció használhatatlan (ha jót akarsz magadnak, nem változtatsz, nem irányítasz át semmit) az nem "nem tökéletes", hanem sz@r. Engem az idióta ügyintézőik vagy negyed évig kerestek időnként, hogy mit tudok a csomagról, sose válaszoltam. Csak a saját nyomkövetőjükben kellett volna megnézniük.
-
Valkűr
addikt
válasz
shokobanana #81583 üzenetére
Közben megjött a csomag, sajnos a rendszerük nem tökéletes, ez volt a válasz..
-
válasz
dredjudge84 #81602 üzenetére
Szerintem ennek semmi jelentősége. Megérkezik, lekerül a gépről a fogadó logisztikára, valamikor futtatják az adat feldolgozást, a valamilyen mértékben ellenőriznek a tiltott dolgok ügyében, átkerül a kézbesítést logisztikázó részleghez, majd onnan kiszállítják, elviszik a tényleges kézbesítést végzőknek, ezekre a folyamatokra nincs előírt végrehajtási idő meghatározás.
Egy biztos hogy nem igazán csökken a küldemény mennyiség, de csak jár a dolgozóknak is szabadság amit legtöbben nyáron, a gyerekesek meg az iskolazárás után szeretnének kivenni, a cégek működésében lehetnek gondok. Ezért még az egyszerűbb tevékenységek is lassulhatnak, mert a helyettesítések nem igazán jó megoldások, ugyanannyi pénzért többet dolgozni? -
cof
veterán
válasz
KRoli92 #81468 üzenetére
Most én is megszívtam egy vásárlással, ugyanez...:
Sorry, this order has been closed due to shipping problems. You can place the same order again.
16-án rendeltem, és csak ma lett expired. A héten már ide is érhetett volna simán. Most rendelhetem meg újra.
Ennél az eladónál már nem érhető el a termék, tegnap még rendelhető lett volna.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- DELL Universal Dock D6000 docking station (452-BCYH) (DisplayLink)
- Csere-Beszámítás! Felsőkategóriás számítógép PC Játékra! I9 13900KF / RTX 4080 / 32GB RAM / 1TB SSD
- Gigabyte BRIX GB-BXi3H-4010 mini PC eladó
- Frederick Forsythe: Isten ökle (nem olvasott)
- Samsung Galaxy Xcover 5 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest