- Lalikiraly: Astra kalandok @Harmadik rész
- bitpork: MOD Júni 28- Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- Yutani: Yutani Retró Hangkártyái: OAK Mozart Wavetable
- ricshard444: Fényképező ? Telefon helyett
- Meggyi001: Egy olcsó vállfás megoldás a pólóimnak...
-
LOGOUT
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
Azt próbáld ki hogy tökhideg motornál nagyon alacsony fordulaton nyomsz egy padlógázt.
Ha megtorpan, dadog, az trafósor.
Hibakód nekem se volt.
Gyertya: 35 éve, a Kadett óta, F Astránál meg a J-nél is a gyári / Bosch alapverzió vált be a legjobban, pedig került mindbe mindenféle csoda. De ezt vedd saját véleménynek, lehet más mást gondol, nem is akarlak meggyőzni róla vagy rád erőltetni.
Olyat is írtak talán itt is hogy a trafósor is a mindenféle egyéb gyertyától sokkal előbb tönkremegy. De ezt se vedd fixre, csak mint infó. Bár tény hogy nekem is valami csoda gyertya volt benne amikor lehat trafósor, de akár lehet sima véletlen is. -
csoszogi
tag
Nekem is ilyen autóm van. Nem dob hibát. Nekem az alapjáraton szarakodott, hogy ugrált, meg mintha kihagyott volna egy henger, és igen hirtelen erőt vesztett lett menet közben. Mikor így szarakodott a trafósor volt a hibás. Mellé ajánlatos gyertyát is sűrűbben cserélni, mert az is okozhat ilyet. Nem én mondom, hanem a szerelőm. Tavaly előtt is szarakodott, épp utaztunk el. Vettem egy trafósort, a szerelőm meg cserélt gyertyát. Azóta se kellett trafósort cserélni..ott van a kocsi hátuljában.
-
-
SPF
senior tag
Sziasztok,
a következő hibára lenne ötletének?
Astra J, 1.6 benzin, 2010-es.
Kétszer fordult elő mostanában, hogy mentem egyszer 100km-t, majd pár héttel később 60 km-t. Mindkét hazaútnál indulás után pár száz méter után megtorpant az autó. A 100 km-es haza úton csak indulás után, utána az autópályán már nem. Viszont a 60 km-es hazaúton többször is. Hibát nem írt ki, semmilyen lámpa nem világított. Hibaolvasás nem adott ki tárolt hibát.Merre induljak szerintetek?
-
ParmaBoy
tag
Kozponti.
Van amugy, h "motorszamos", nekem is ilyen van most a nevemen, abban batran lehet cserelgetni a motort, ha a kod azonos.jatszos e36-ok eseten bevett gyakorlat, h rajta felejtik a savas rongyot a motorszamon, megrongalodik, kap egy szemlet es motorszamosrol motorkodos lesz. Onnantol legalis a motorcserelgetes.
-
válasz
ParmaBoy #111703 üzenetére
És milyen nyilvántartásban?
Csak azért kérdezem mert ez egy behozott autó, nincs motorszám, legalábbis én nem találtam a motoron, motorkód nyilván ott van, de ha lecserélem egy ugyan ilyenre hogy mondják meg hogy nem az eredeti? Forgalmiban szintén csak motorkód szerepel.
(18 körül lett behozva, akkori a forgalmi is) -
Nem értem a kérdésed. Benne van a forgalmiban az autó motorkódja. Megnézik a vizsgaállomáson a motorkódot az autóban. Ha közben cserélted az autóban a motort és nem jelentetted be, akkor megbuksz. Miért? Mert az új motornak már másik kódja van... Ugyanígy akkor is buksz, ha a motorkód nem olvasható, vagy sérült.
-
-
-
-
-
válasz
dethroner #111687 üzenetére
Hát azt nem tudom. 9 éve lett cserélve a középső dob, a szerelő hozta hozzá, de csak ennyi infót adott, hogy vagy Walker lett volna a boltban, vagy gyári, de nyilván a Walkert érte meg megvenni.
1.4 benzines H Astrára kerestem rá a Kovácsnál, valami ilyesmi árak vannak. Persze a pontos választékhoz kellene a motorszám meg az alvázszám, az alapján megmondják neked a boltban, hogy melyik kell rá és mennyiért van.
-
válasz
dethroner #111684 üzenetére
Azt nem tudom, hogy mennyire normális az ára, anno a C Corsára a középső dob Walker lett. Nagyon nem volt választásom, mert a gyári az kb. kétszer annyiba került, mint a Walker, más választás meg nem volt. A hátsó dob meg egy utángyártott noname lengyel dob lett, ami kibírta még kb. 5 évig, mire újra kirohadt.
-
KisTücsök
addikt
-
dethroner
veterán
H Astra kombihoz kell vennem teljes kipufogó sort. Gyakorlatilag a katalizátor utáni teljes mindenség kellene. Normális áron normális minőséget hol, melyik gyártónál kell keresni? Van ajánlott beszerzési hely?
-
-
KisTücsök
addikt
2004-es C vectrához kétféle első ködfényszóró van? Rendeltem egyet bontóból, naívan gondoltam, úgyis jó lesz, de ami eredetileg benne van kicsit kisebb meg szögletesebb, ez amit kaptam meg picit nagyobb meg nyújtottabb.
-
-
peet137
tag
Sziasztok! Astra H-ban a check control figyeli a rendszámtábla világítást is? Észrevettem, hogy a jobb oldali ki van égve. Nyilván kicseréltem, de eddig minden kiégett izzót jelzett a kocsi, vagy a rendszámnál csak akkor jelez, ha mindkettő kiment? Ha jól néztem a vezeték jobbról jön be és onnan megy tovább a bal oldalihoz egy leágazással.
Került bele egy univerzális, de check controlos vonóhorog elektronika vezérlő, ez is lehet ok? Bár az a rendszám világítást nem érinti... -
válasz
psion2101 #111673 üzenetére
Szia,
Ez így sorrendben szerintem jó lehet. Nálam a Corsában a lánc akkor csinálta ezt, mikor még nem volt eléggé bemelegedve az olaj. Mentem vele 20 km-t, utána már nem volt hangja. Valami jobb olaj is kellene bele. 5W30 vagy 5W40 kerüljön bele a Zafirába, ami tudja a Dexos 2 jóváhagyást és teljesen szintetikus és lehetőleg ne Mannolt. Erről tegnap szintén jókat hallottam, de csak 4 literesben van
, szóval kell mellé venni egy 1 litereset is.Szerk.: javítom a hozzászólásomat, elvileg a tiédben Z16XE motorkódú motor van, amibe 3,5 liter olaj kell? Akkor viszont elég a 4 literes kanna.https://www.arukereso.hu/motorolaj-c3678/aral/high-tronic-5w-40-4-l-p42450317/
Minden szűrőt cseréltess, olaj és levegő ALAP, üzemanyagszűrő, pollenszűrő.
-
psion2101
tag
Sziasztok!
Opel Zafira 1.6 benzinröl lenne szó.
Mikor indulok az autóval akkor alacsony fordulaton kisebb kerepelő hangot hallok.Utána már rendben van.Bocsi jobban nem tudom megfogalmazni.Mi lehet?Az autó sokat állt.Majd hamarosan megy olaj cserére,vezérlés cserére és szerintem a gyertyákat is meg kellene nézni. -
Jacob Gibbs
tag
válasz
Jacob Gibbs #111640 üzenetére
Pénteken reggel vittem a Corsa-t szerelőhöz, délután hozhattam is el.
A műhelyvezető elmondása szerint egy vékony vezeték okozta a check-engine/ gázpedál-jel problémát. Hogy pontosan melyik vezeték, az nem derült ki számomra, pedig még rá is kérdeztem.
A hiba nem volt állandóan jelen, hol előjött hol nem, attól függöen hogy mekkora volt az ellenállás a kábelen. Amikor megtalálták 5ohm körül volt, míg a többi ilyen 2-2,5 ohm.Jelen pillanatban teszt üzem van, a kocsi megy, check engine még nincs, és remélem nem is lesz.
-
-
dethroner
veterán
válasz
Markizmark #111669 üzenetére
Észben tartom, köszi. Motul használat előtt hangoskodott az okoskereked?
-
Honda567
tag
H Astran a klima rendszert át kell mosatni, mert kompresszor csere lessz most. Mikor érdemes kompresszor csere elött vagy után?
-
bul07
nagyúr
Hátha valakit érint
[link]
A Stellantis bejelentette, hogy visszahívást indít Európában a 2017 októbere és 2023 januárja között gyártott dízelüzemű járműveire, mivel az 1.5 BlueHDi motorral szerelt modelleknél idő előtti vezérműlánc-kopást észleltek.
Az érintett márkák között szerepel a Peugeot, Citroën, Opel/Vauxhall, DS és Fiat is. -
KisTücsök
addikt
2.2 C vectra. Ventillátor 1-3 fokozat nem megy. Amikor korábban ezt csinálta, kicseréltem az előtétszabályzón az ellenállást, aztán jó volt egy darabig. Vagy 2x eljátszottam. Most megint nem jó, vettem egy új szabályzót, de így sem jó. Valami baja lehet még, amire viszonylag könnyen rátudok nézni?
-
Az a csinos hogy Kauffernél nem is választható a szűrésben a Dexos R
-
-
dethroner
veterán
Voltam egy autósboltban és rákérdeztem hogy be tudnának-e szerezni Mobil 1 ESP X3 0W-40 dexos2 olajat. Manus telefonált egyet, és azt a választ kapta hogy már ők se tudják ezt rendelni, DE! Tud hozatni Mobil 1 0W-40 dexos R minősítésű olajat és ez elvileg használható a dexos 2 helyett. [link] Ismeri, használ valaki dexos R olajat?
-
válasz
Markizmark #111654 üzenetére
Nagyon köszönöm!
Akkor beigazolódott a gyanúm. Nem játszok vele a felesleges kockázatot elkerülendő.
Még folyamatban van a szivárgási pont felfedezése - leginkább mert állandóan elviszik a kölkök.
-
Markizmark
addikt
válasz
cappa72 #111653 üzenetére
A szelepfeléd az játék.
A hengerfej az más. Ha csináltál ilyet és utána jó lett akkor menni fog, ha nem akkor inkább hagyd, az kvázi motorbontás.
Rengeteg fogás van amit tudni kell, csavarok sorrendje, stbm gyakorlott kéz kell, ha még szeretnéd használni az autót.
Könnyű a hengerfejet leszedéskor meggyepálni. Ha már lent van akkor érdemes gépműhelyben rendberakatni, szelepszárszimeringezni, síkolni (ha kell) stb. Ez egy nagyon másik játék.
Meg ugye itt sok minden bontódik, vezérlés és egyebek.
Egyébként a folyás nyomát kellene megkeresni, nem hinném, hogy a hengerfej kifelé engedné. Nem kizárt, de nem gyakori. -
Ha már nem jó topikban kérdeztem először, kénytelen vagyok ide is betenni, a megfelelőbe (
):
Kicsi öreg autónk elkezdte az olajat szivárogtatni valahol a motor felső részén.
Amennyire tudtam, megpróbáltam értelmezni néhány olvasott dolgot, így vagy szelepfedél tömítés, vagy hengerfej tömítés lehet a ludas. (Laikus gondolkodással persze.)
Szelepfedél tömítés elvileg nem nagy agysebészet (olyan a még régebbi autón már csináltam.
Viszont a hengerfej tömítés esetén nagyobb-e a kockázat, ha magam szeretném megcsinálni? Vagy ott is csak a 8 (vagy 10) csavar le, óvatosan kicserél, visszarak, nyomatékra meghúz, azt' örő' é' bodóttá', vagy ennél a műtétnél már nagyon odafigyelés, esetleg alkatrészek rögzítése kell?
Astra F, X16szr. -
Richard!
addikt
Jó estét!
D Korzikára vagy bármilyen más autóra van ajánlott aktív cápauszony antenna? Nyilván csak univerzális lesz, de hátha van vmi bevált, ajánlott.
Amúgy is cserés a gumitalp, de inkább kukáznám ezt az rc autós fosch-t. -
Micsurin
nagyúr
válasz
Markizmark #111646 üzenetére
Ha a tüskét kiütöd átteszed a kulcsot is, aztán az alis elektronikát 5p feltanítani.
-
Markizmark
addikt
válasz
ncc1701 #111643 üzenetére
Biztos, hogy van benne immo chip is. De egyébként simán lehet venni nyers kulcsot elektronikával. A kulcsot kimarják amilyenre kell és diag kütyüvel simán hozzáadják az autóhoz az új kulcsot. Menni fog a nyitás zárás távirányítóval és az indítás is. Ehhez tudni kell az autó security kódját és kb ennyi. Nekem ez 3-4 éve 25 pénzbe került + 5 perc programozni. Helyi zárzorró intézte nekem teljes egészében.
-
313313
addikt
válasz
ncc1701 #111643 üzenetére
Bicskakulcsot 1-2 csavar tartja, azt kicsavarod és szétjön, a házat átrakod az elektronikára(központi zár és immobilájzer) aztán berakod a kimar gyári kukcsodat (játszós a rugó berakása/forgatása)
Másik kulcsom ilyen:Ez a másik, itt izzadtam, a kulcs egy vékony műanyag közbenső elemen van, arra rakod rá a két darab külsőt. A gyári ragasztott, idő mire szétfeszíted....
Ha kell plusz egy kulcs, akkor profi kulcsozhoz menj, az kimarja és rak bele elektronikát is, nem lesz ócsó, kérhetsz ajánlatot Opele szakszervízből is... -
-
313313
addikt
A mart részek átrakhatók.
Az én két kulcsom is cserélt, egyik 2 gombos bicska, másik a "szív" alakú 2 gombos. Útóbbit én cseréltem, na az küzdős volt szétszedni, a gyári ragasztott volt még...A bicskát a kereskedés cserélte, a másikat én rendeltem a Peppiről, de Opelos csoportakban is van aki hírdeti magát 2,5-3,5-4k áron/db....
-
Az ilyen kulcsházaknál a gyári toll is átrakható, vagy azt kulcsmásolóval kell kifaragtatni?
Az egyiknél egy 1 csillagos értékelés van, az így hangzik a gépi fordító által:
Ne vásárolja meg, mert a kulcs nem illik bele. Kívülről minden ugyanúgy néz ki, de belül a kulcsnak több lyukkal rendelkező másik típusa van, és nem lehet vele elforgatni vagy behelyezni. -
Honda567
tag
Sziasztok
H astra-hoz milyen márka Klíma kompresszort érdemes vásárolni? -
Sziasztok,
Adott egy 973 ccm-es 3 hengeres benzines C Corsa. Mitől lehet az, ha a mostani nagy melegben leállítom az autót, akkor utána nehezen indul be újra, sokáig teker az önindító. Hűvösebb időben nincs ilyen probléma vele.
SZerk.: elkokszosodott fojtószelepre is gondoltam. -
Markizmark
addikt
válasz
Jacob Gibbs #111613 üzenetére
H astra és B zafi esetén ilyenkor a motortéri bizti táblát (UEC) kell megpucolni, nagyjából sosem maga a pedál a rossz.
-
Findzs
addikt
válasz
Findzs #110427 üzenetére
Pár hónapja meghalt az akkum.
Azóta az új akkuval érdekes módon egyszer sem csinálta az index hülyeséget.
Semmi más nem lett az autóban cserélve.- vagy jót tett neki a teljes áramtalanítás
- vagy a régi akku feszültsége már nem volt stabil és az kavart be a relénekGondoltam megosztom hátha valakinek hasznos.
-
Tamy
őstag
Azoktól kérdezem, akiknek van/volt Z17DTH motorkódú H Astrája, hogy a klíma bekapcsolásakor náluk növelte az alapjárati fordulatszámot?
-
Honda567
tag
H astra-ba iridiumos gyertyát lehet használni?
1.6 benzines. -
Jacob Gibbs
tag
válasz
mephi666 #111625 üzenetére
Nem próbáltam. Igazság szerint az első az volt, hogy vittem vissza a szerelőhöz, hogy mondja meg mi a baja, főleg, hogy még benne vagyok a "garanciás" vagy "szavatos" időszakban.
2016-os 1.4-es benzines Corsa. Azt hiszem ez a szentgotthárdi motor, de mérget nem vennék rá.
Ezt a pedál tesztet kipróbálom!
-
mephi666
nagyúr
válasz
Jacob Gibbs #111624 üzenetére
ez általános hibakód... pedáltesztet próbáltál? (gáz+fékre rálép, majd ráadod a gyújtást, de nem indítod be... Pxxxx típusú kódot kellene dobnia)
ui: milyen modell? (nem látom, hogy írva lett volna) benzin/dízel/turbó? code84 sokmindent takarhat a gázpedáltól az üzemanyagnyomásig, vagy az ecu meghibásodásáig... pedálteszt konkrét hibakódja sokat segítene
-
Jacob Gibbs
tag
válasz
mephi666 #111622 üzenetére
Csak az amit a kocsi kidob a műszerfalon, code 84. Ezen felül más nincs. Hibakód olvasóm nincs, lehet érdemes lenne beszerezni egyet.
#111623313313
Egyet értek, gyári minőség a cél. Nálam a probléma az jelen esetben hogy egy napot se bírt check-engine nélkül a gyári sem, meg az utángyártott sem. Nem tudom elhinni, hogy tényleg gázpedál gondja legyen... volt szó még kábelkorbácsról meg motorvezérlőről is. Gondolom az lesz a következő.Már az is eszembe jutott, hogy megmondom az embernek akitől vettem, hogy vegyék vissza, a pénzemet meg adják ide, aztán felejtsük el egymást. Időm, energiám nincs hetente rohangálni a szerelőhöz, hogy "látod, még mindig nem jó". Pénzt meg nem akarok egy ilyen "bizonytalan" kocsiba tenni. (Februárban lett véve a kocsi, próbakörön semmi gondja nem volt, április közepén jött elő a hiba).
-
313313
addikt
válasz
Jacob Gibbs #111613 üzenetére
Utángyártottal lehet így járni...
Előző autóm 16-17 éves többek között gyári talpas/toronycsapágy alkatrészeket cseréltem Mon...ra és sz@rabb lett, mint volt. 2 év után ki akart szakadni a lerék a helyéről, aztán kapott rendeset....
Az olcsóbb alkatrészek 2-3 évet ha kibírnak, tapasztalat.
Vannak extra cuccok, amiből ha nem gyárit raksz bele, rosszabb lesz, mintha hozzá se nyúlnál.... -
mephi666
nagyúr
válasz
Jacob Gibbs #111621 üzenetére
konkrét hibakód van?
-
Jacob Gibbs
tag
válasz
DjDanee87 #111612 üzenetére
Köszi a linket!
84-es hibakódot írt a műszerfal, hogy a kocsiból milyen kódot olvastak ki, azt passzolom.
Délután el akartam menni a kocsival boltba, ~200 méter után újra csökkent motor erő... fordultam is meg, vittem vissza a kocsit, hogy tessék, még mindig nem jó.
Mondják, hogy továbbra is gázpedál probléma van, annak ellenére, hogy raktak bele egy ÚJ utángyártott darabot. Most beszerltek egy gázpedált egy másik Opelből, gyárit. Egyenlőre jó... Valahogy nem áll össze nekem a sztori, hogy mi a különbség egy gyári és egy utángyártott között, specifikációnak nagyvonalakban illene egyezni (főleg, hogy a gázpedál kritikus alkatrész).
Az egy aggályom az hogy elmolyolnak ezzel addig amíg kifut a "garanciából" és fizethetek, amíg a kocsi jó nem lesz.
Hazafele, meg bolt-körön működött a cucc, most megfigyelési időszak van. Mondtam feleségemnek, hogy hajtsa, és bizonyosodjunk meg róla, hogy nem jön elő a hiba.
4-én lesz egy újabb autó-villamossági vizsgálata. Kíváncsi leszek addig történik-e valami, vagy ott tudnak-e valami pontosabbat mondani.
-
DjDanee87
addikt
válasz
Jacob Gibbs #111610 üzenetére
Tapasztalatom nincs, de én néznék hibakódot megint a helyetekben. Google szerint pedálteszt ugyanúgy megy 2014es Corsánál is, mint a H Astrámnál. Kulcs off állásban, gáz+fékpedál padlóig, gyújtás 2. állásba (indítás előtti állás) és kiírni a hibakódokat a műszerfalról. Aztán segít dekódolni a [https://opelmuhely.com/hibakodok]
-
Jacob Gibbs
tag
Sziasztok,
Feleségem 9 éves Corsa-jában check engine és csökkent motorerő lámpa villant fel pár hónapja. Először a vásárlás után 2 hónappal jött elő a hiba, aztán egy idő után már el sem akart tűnni.
Visszavittem a kocsit a kereskedő/szerviz párosba, ahol vettük. Ott hibakód kiolvasás után azt mondták gázpedál jelhez köthető a hiba. A szerelvényt múlt héten cserélték, villamossági ellenőrzés után tegnap visszakaptuk a kocsit. Ma reggel újabb check engine és csökkentett motor erő...Valakinek van tapasztalata ilyennel? 4 hónapja van nálunk a kocsi, de sok egybefüggő check-engine mentes időszaka nem volt. Kezdem megbánni ezt a vételt.
-
válasz
Markizmark #111607 üzenetére
Azt mondták, az nem tud elég erős lenni ami nem veszett drága, de még a vezetékes elektromos se.
Én nem értek hozzá, így benzines lett ismét, amikor az előző benzines megadta magát.
Van amikor és ahol ez a benzines is erősen küzd, pedig figyeltem hogy erősebb legyen, ne a leggyengébb.
A tied oldalt kidobós vagy csak hátul, gyűjtős? A szomszéd vett egy hiper-szuper benzines önjárót, veszettül megtetszett neki, nem zavarta hogy csak hátul kidobós - gyűjtős.
Aztán az első nyírás után kivolt amikor elmehetett volna fradi-focistának mert az egész lába vastagon zöld volt a hátul, gyűjtő rátétele nélkül kidobott fűtől -
Markizmark
addikt
Akkus fűnyíró
Nekem is benzines volt évekig, elég volt a kannázásból meg az őszi karbi leengedésből, takarításból, zsinórrángatásból.
Vettem 2 éve 2 akkus Parkside-ot, mint egy álom. Csendes, erős, könnyű és kényelmes.
Ha nem 2 hektárt nyírsz, akkor elég. Ha nagy udvarod van akkor talán kell egy akkucsere közben. -
A kannázás marad, mint eddig is
Hátrányok:
- a kannát ha kiürül nem teszem be a kocsiba hogy 1-2 hétig ott álljon, és legyen benzinszag az autóban
- sose úgy fogy el a benzin hogy elég legyen a fűnyíráshoz
- így el kell menni a legközelebbi kútra - ha épp boltba is megyünk mellé akkor nem gond, de külön elmenni 20+ km
Bónusz a bekötőút őz-. nyúl- és fácán-állománya.
Ezért kezdtem el gondolkodni valami gyorsabb, olcsóbb, egyszerűbb megoldáson. -
Tikakukac
titán
2 oka van: 1. a hely, mert amorf tankok vannak, sokszor nem is pont ott ahol régen egyértelmű volt. 2. pont az, amit akarsz éppen csinálni, hogy ne lapjának benzint. Erre mondjuk tankot szoktak fúrni ami még rosszabb, de hát na.
Szóval kanna elő, 100-as benzin bele és mindenki boldog hidd el
-
válasz
Tikakukac #111599 üzenetére
Amúgy arra gondoltam, egy vékony slagot megpróbálok ledugni, és ha benzinszagú lesz a vége akkor leértem.
Azt írtad hogy 200 óta nem dugok le slagot, de ennek az az oka hogy van valami szűrő vagy szelep vagy bármi amin nem megy át a slag?
Mert ha így van, nem is próbálkoznék, nehogy tönkretegyek valamit.
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Ubiquiti hálózati eszközök
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Tőzsde és gazdaság
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Medence topik
- Lalikiraly: Astra kalandok @Harmadik rész
- EA Sports WRC '23
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Dell Latitude 5550 üzleti notebook - Intel Ultra 7 165U 16GB DDR5 RAM 1TB SSD WIN11
- LENOVO ThinkSystem NVIDIA Quadro RTX 6000 24GB PCIe Passive GPU
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte A620M R5 7500F 32GB DDR5 500GB SSD RX 6700XT 12GB Cooler Master CMP 520L 750W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 5070 GAMER PC termékbeszámítással
- Dell Latitude 8-11. gen i5, i7, 2-in-1 szinte minden típus csalódásmentes, jó ár, garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest