Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- ldave: New Game Blitz - 2025
- jakra: Retro gyujtemenyem (cloud synced for safety...)
- sh4d0w: StarWars: Felismerés
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
-
LOGOUT
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
chris0000
őstag
thx. most igazából jól gondolom, h ha utántöltök akkor mindig le is kell légtelenítenie magát a rendszernek, mert kinyitottam a tartályt és visszazáráskor a levegő helyére folyadék kerül és ezért kicsit csökken a szint a tartályban? azért is hallhattam a bugyogást a rendszerben? thx.
-
Honda567
tag
válasz
Micsurin
#112100
üzenetére
Én vettem egyet H7 fekete hátteres lámpát H astrara
karc volt rajta elvittem polirozni, utánna derült ki hogy a búrán van repedés látszott vissza vette a bontós.
Van itt másik lámpám azon jó a búra hölègfúvóval
próbáltam melegíteni de teljes olvadás pontig kell
és akkor csavarhúzóval lehetne szét feszíteni.
De utánna nem fog zárni rendesen be párásodik, mondják is
hogy a xenon lámpa amit könnyen szèt lehet kapni.
A h7 erősebb ragasztóval van ragasztva. -
-
chris0000
őstag
-nálam lecsökken, feltöltöm és úgymarad, ha nem járok vele.
-nyáron nem csökken, ha járok vele akkor sem.
-télen lecsökken, de nem drasztikusan, ha használom a fűtést.
-belül full száraz minden, beltérben és a motortérben is.-korábban volt a középső konzol alatti radiátor cserélve, mert az akkor tényleg elpukkant 10 év után, meg most nemrég termosztát cserélve, mert a szerelő azt mondta, h azzal van a gond. most 20 éves a kocsi.
-
Honda567
tag
H astra első lámpák fekete hátteresböl melyik márka ami használható?
Depo-t most hallottam hamar ki mattul de ha azonnal le fóliáztatom akkor lehet tartós szerintem. -
mephi666
nagyúr
válasz
chris0000
#112087
üzenetére
nálunk akkor bugyogott, amikor megrepedt a tartály és forrni tudott a víz... nem is tudta így elérni a 110-112 fokot, mivel megszűnt a rendszer zártsága... egyik nap én is töltök majd rá, mert mintha 1 centivel lejjebb lenne a víz... de ebben lehet hőtágulás is nyárhoz képest
-
Bilux
veterán
Autodoc 4000Ft kupon AC30856722
-
chris0000
őstag
most, h így említed a bugyogást, azt hallottam kb. két napja mikor indítottam a kocsit és indultam 1-esben... akkor levegős lenne a rendszer? mikor felöntöttem most nemrég volt egy kis szisszenés a kupaknál, tehát van benne nyomás, de egy kicsit csökkent a szint, h jártam vele.. ez a G astra magát légteleníti úgy tudom.. mit javasolsz, öntögessem fel most egy darabig, aztán beáll vmikor és eltűnik a levegő a rendszerből? thx.
-
gban
veterán
válasz
chris0000
#112085
üzenetére
Vagy csak simán a fűtési kör levegős lett, és ahogy bekapcsolod a fűtést, visszatöltődik.
Szerintem ha hengerfejes lenne, nyáron is elfogyna a víz, plusz semmi köze nem lenne a fűtéshez.
Megerősítheti a fentieket hogy hallasz-e bugyogást bent ha kinyitod a fűtést és adsz egy nagyobb gázt mondjuk egyesben.
Valamint ha gond lenne és elfolyna valahová a víz, akkor folyamatosan csökken a szint - nálad ez van, vagy lecsökken, feltöltöd, és úgy marad? -
chris0000
őstag
hi. nálam is előjött az opel astra G 1.4 2005-nél a hűtőfolyadékos probléma, h lecsökken a szint használat után. nyáron semmi gondom nincs/nem volt eddig, viszont ahogy használni kell a fűtést, mint lassan már itt novemberben, kicsit csökkent a szint sajnos...
ha belül semmi gond nincs, radiátor már volt cserélve 1x és teljesen száraz a beltér, nem párásodik, motortérben semmi szivárgás sehol, nincs nyoma, ha vhol kinyomná, akkor hengerfejtömités vagy hengerfejes probléma lesz? thx. üdv. chr -
norrberth
addikt
Jött papír légzsák hiba vissza hívásról.
Érinti a H es J Astrakat is -
Damage401
senior tag
Sziasztok!
Adott egy Astra H. Benzinkijelző hogy oszlik el? Minden rublik hány liter benzin jelenthet? 52L a tank azt vágom. -
TomX
tag
válasz
deny330
#112043
üzenetére
Én megcsináltam, igaz nem úgy ahogy a gyárban kitalálták. Vettem két tropa xenonfényszórót, hiányoztak róla a trafók, foncsor szarrá volt égve, búra ramaty állapotban.
Előtte egy H7-es xenonszettet használtam faszán beállítva(egyszer nem villogtak rám), refibe LED, az sem volt rossz, de a rendőrnek nem feltétlen tetszett volna.
Szépen felújítottam a xenon fényszórókat, megcsináltam a fekete hátteret, újrafoncsoroztattam a projektorokat, felpolíroztam a búrákat, alakítottam a vezetékelésen, USA helyzetjelzőt szereltem be, külső xenontrafósra alakítottam át.
Beszereztem a szükséges dolgokat, világításkapcsolót, fényszórómosót, a szintező kivételével, mert azt még azóta se találtam.
Be lett építve minden, fényszóró beállítva, hibátlan volt.
Aztán vettem ehhez is ledeket, D2S helyére, H7 helyére, aztán éjjel is nappal lett.
[Pár kép] -
TomX
tag
Próbáld meg itt nézegetni, összes kapcsolási rajz megvan, plusz a testelési pontok is.
["Opel TIS"] -
Honda567
tag
Sziasztok
cromaxba vettem tetőléc takaró fedeleket
szerintetek ez uv álló műanyag lehet?
Nem is méret pontos az egyik vége be süllyedt
de szerintem az erős nyári napfény szét is olvassza majd.
-
rszp
aktív tag
válasz
Zola007
#112073
üzenetére
Fontos, mert következetes a 0.2V a féklámpa vagy a tolató lámpa bekapcsolásakor. A kettő együtt többet visz el.
Ez egy testelési vagy vékony vékony gyári vezeték miatt lehet. A gyári vezetékkel elsőre nem kezdenék semmit, de a testelési pontokat ellenőrizném, ha tudnám hol vannak.
Az ilyen jellegű hiba felett nem szabad elsiklani, mert ki tudja mikor okoz nagyobb hibát máshol.
Lehet, hogy ilyen ingadozások vannak a kilóméteróra részben és az szerintem nem egészséges, mert az a vezérlés része. -
nrg.960
tag
válasz
Markizmark
#112069
üzenetére
Nálam is teljesen nyomtatott darab van bent, eddig jó.
-
nrg.960
tag
Sziasztok!
Astra H esetén találkozott már valaki olyan "hibával", hogy az óracsoport kialkszik, és lesesik a fordulat és a sebesség mérése, de az autó működésében ezt nem érezni, csak a műszeregységnek egy pillanatnyi kihagyása. 1 éven belül most fordult elő 2.-szor.
Merre lehet a hiba?
-
dethroner
veterán
válasz
Markizmark
#112069
üzenetére
Ja, de azért ha rajta a korlátozó elektronika, akkor nem kéne hogy kiszakítsa magát a csavarból pár hónap alatt, nem?
-
dethroner
veterán
válasz
Markizmark
#112064
üzenetére
Tőle vettem ezt ami most megkotlott.
-
rszp
aktív tag
válasz
Markizmark
#112065
üzenetére
Indítás tökéletes. 1 éves akku 70Ah. Előzővel is ezt csinálta.
Meg nem mondom mekkorát mértem, de tökéletesnek ítéltem.
A fényszóró bekapcsolása esetén nem érzékelek feszültségesést, de néha 0.1V esés
összejön a szivatgyújtóban lévő mérővel. A motortér kábelezése jó, szerintem.Aminél mindig esik 0.2V -tot a féklámpa, a tolató lámpa. Közös vezetéken lehetnek és
vagy a verzeték nem elég vastag, vagy a testelés nem jó.Az ECU-nál nem látszik a 0.2V esés ami szivargyújtóban igen.
-
-
Honda567
tag
válasz
Markizmark
#112058
üzenetére
A komplett zsalu csak jobb, mert a ragasztás ha nem sikerül akkor csak le törik egy idö után.
-
dethroner
veterán
válasz
Markizmark
#112058
üzenetére
Pécsi és Kiss Gergely a neve?
-
rszp
aktív tag
Sziasztok!
Segítséget kérek, hogy Astra G Hatchback Z16XE -nél hol vannak a testpontok?
A szivargyújtóban 0.2V feszültségesés van fékezéskor, tolatásnál. A kettő együtt még többet elvisz. Az akkuról a kasztnira már kapott plusz kábelt, de nem ér semmit.Esetleg más lehet a gond?
Köszönöm!
-
Honda567
tag
válasz
dethroner
#112054
üzenetére
Ma meg mennem kellett az autóval be is ragadt a vezető ajtó. Most láttam YouTube videón az ajtó oldalába teljes fel
kell lazítani a torx csavart a zár betét be rakása előtt valószínű ezért ragadt be. Opel astra H Hungary OAHH
facebook csoportba lépj be ott árulnak zsalu javító darabot
és korlátozó elektronikát. Gyárilag erösre csinálták a motort
azért töri el a zsalut. Nekem mióta benne a korlátozó elektronika azóta nem törte el a zsalut. -
Honda567
tag
Sziasztok
H astra bal első ajtó amibe a zár van ennyit nyílik ez
normális így?
-
dethroner
veterán
H Astra-ban aksit lekötöttük egy időre, és azóta fordítva működik a belső keringés retesz(nyitott állapotban van amikor zárva kéne lenni, és fordítva), valamit a gyújtás ráadásakor egy pár másodpercre kivillan a biztonsági öv lámpája, majd anélkül kialszik hogy becsatolnám
Tényleg lehet ilyen hatása ha megszűnik az áramforrás? -
_seth_
veterán
-
Bilux
veterán
D1S xenon helyett valami nagyon jó minőségi LED kéne, de olyan sok féle fajta van, hogy az ember elveszik benne.
-
deny330
senior tag
válasz
dethroner
#112042
üzenetére
H-sból az összes xenon kanyarkövetős, vagy ez már a non plus ultra verzió? G-sbe létezik Xenon azt tudom, de a nulláról kellene elkezdenem összerakni, azt annyira nem erőltetném. Van a háznál egy G astra opc, az gyári lámpamosós, meg valaki behúzta korábban a hátsó hídra az automata magasságállítónak a kábeleit, szóval annál inkább látok fantáziát megcsinálni. Ellenben eddig csak 1x láttam normális állapotú xenon szettet használtan, de az is trafók nélkül volt. Világítás kapcsolót pedig kb lehetetlen vadászni.
-
dethroner
veterán
válasz
deny330
#112038
üzenetére
Én eddig 1 autóval láttam igazán éjszaka, pedig vezette néhányat az elmúlt 30 évben. A jelenlegi H Astra kanyarkövető xenonnal. Azt hiszem akik ezeket a lámpákat kitúrták a ledek javára, azok egyrészt hülyék voltak, másrészt a sofőrök ellenségei. Mondom ezt úgy, hogy a garázsban áll egy gyárilag ledes suzuki is, aminek a lámpa fényereje rendben van, de a megvilágított terület lóf@sz a xenonhoz képest. Mindkét kocsit villamosság szerelő haver állította be műszerrel.
Ha látni akarsz, xenon a legjobb, ami elérhető árú. Vagy új autót kell venni
[link] -
-
deny330
senior tag
válasz
dethroner
#112036
üzenetére
Az összes hepehupás úton ha jön szembe xenonnal/leddel közlekedő kolléga kisül a szemem, és mivel kishazánk úthálózata 90%-ban említésre sem méltó minőségű, szerintem majdnem mindegy, hogy én szabályosan állítom be a lámpámat vagy nem, mivel egy gödrösebb úton mindenképp szidni fognak. A látótávolság/fényerő dologban igazad van, ezt el is felejtettem nézni az izzón mikor rendeltem, csak a fényerősséget és élettartamot néztem.
A lámpa beállításnál valami olyasmire gondoltam, amit ncc kolléga is ír, de mivel nem én fogom beállítani, hanem műhely, így sanszos hogy ez mindegy.
Amúgy félreértés ne essék, nem várom azt, hogy nappalt csinál az új lámpa az éjszakából, de ez lesz a harmadik szett lámpa ami a kocsiba lett rakva, és most már nem bánnám, ha valóban látnék is. 🤣 -
dethroner
veterán
válasz
deny330
#112035
üzenetére
Szerintem egy jobb lámpa nem ad annyival több esélyt, mint várnád. Ha valami nemvárt dolog történik, először észleled a helyzetet, ezt nevezzük észlelési időnek, majd elindul a cselekvés, fékezésre és/vagy kormányzásra tett cselekvés megkezdése, ezt így együtt pedig reakció időnek. Az ember átlagos reakcióideje kb 1mp, és ez idő alatt országúton 90km/h sebességnél 25 métert teszel meg. Tehát az agyad észleli a veszélyt és elkezded nyomni a féket, tekerni a kormányt és már 25 méterrel közelebb vagy az akadályhoz. 90km/h sebességnél szerintem a legjobb fék+gumi párositás se áll meg 30 méternél hamarabb. A kettő összege 55 méter. A kérdés az, hogy a szabályosan beállított fényszóród elvilágít-e ilyen távolságra. Mert az hogy az izzók dobozára ráírják hogy +millió % a hagyományoshoz képest, az leginkább azt jelenti, hogy a jelenleg megvilágított területre jó esetben mennyivel több fény vetül, nem pedig azt, hogy mennyivel világít messzebb. A távolabbra világítást a fényszóró feljebb állításával tudod elérni, de ha az vakítja a szembejövőt, szabálytalan lesz.
-
deny330
senior tag
válasz
deny330
#111991
üzenetére
Egy kis update:
2 hete vasárnap voltunk bringázni Ausztriában haverokkal, hazafele bőven sötétben jöttem haza. Eplény előtt a 82-es főúton belebotlottam őzikékbe, de szerencsére megúsztam a találkozást egy nagyon apró "koccanással", és egy körömnyi festék pattant csak le az autó lökhárítójáról jobb oldalon, de este nem is vettem észre, csak másnap világosban, szóval tényleg semmiség. A sztorihoz hozzátartozik, hogy tompítottal mentem, mivel elég sűrűn jöttek szembe, nem volt kedvem fel-le kapcsolgatni a refit. Itt vissza is kanyarodunk az előző témához, hogy az njoy lámpák hiába szépek, polírozottak, valszeg a 20+ éves foncsor nem úgy vetíti a képet, ahogy újkorában. Továbbra sincs balos, szép állapotú lámpa, pedig csoportokban is kiírtam, hogy keresek, még ebay-t is átforgattam.
Az eset után eldöntöttem, hogy új lámpát fogok venni, közvetlen a Hellának írtam is ez ügyben - kíváncsi leszek, hogy pontosan mennyit fognak mondani. Ezen kívül berendeltem Philips GT200-as H7-es izzókat, legjobb tudomásom szerint ennél nincs erősebb, jobb, ami még nem led. Refinek marad a Philips X-tremeVision Pro150, ködlámpának meg agyalok, hogy kipróbálnék valami kadmiumsárga led vagy halogén h11-et. -
-=Vacsek=-
senior tag
Hali! Fater Insignijának a fejegysége elég bugos. Nem menti el az órát leállítás után, nincsenek ott a telefonos előzmények eltűnt a sávtartás opció és hasonlók. Gyári opel szervízbe volt gyári beállítások visszaállítása de nem segített a problémán. 2019 2.0 dízel opc. Belga volt az autó kb fullos annyi hogy manuál váltó. Van aki ért ezekhez a fejegységekhez?
-
ncc1701
veterán
Insigniánál hogyan működhet az olajcserére figyelmeztetés? Idén mentem vele 8100km-t, gyakorlatilag 90%-ban csak hosszú távon. Ma reggel szólt, pont mikor vittem haverhoz cserére. Van benne valami érzékelő?
Bár, ha jobban belegondolok, és utána néztem, pont ma 1 éve volt csere. Na, lehet csak a dátumot nézi. Elötte 8%-ot írt az olajra. -
Honda567
tag
Sziasztok
H astran a tetőlécbe merre fele nyílik a takarófedél?
3 hónapja le van szedve még csak most lett le festve, el felejtettem hogy volt. Fotót tudna valaki felrakni jó lenne.
-
dethroner
veterán
Szerintetek attól hogy ki volt véve az aksi egy időre, meghülyülhet a belső keringés és a hűtőfolyadék érzékelő? Pénteken volt az aksi saru művelet és egy kb fél óráig nem volt a kocsiban az aksi, azóta úgy érzem a belső keringés akkor van zárt állapotban amikor nyitottnak mutatja és fordítva, valamint minden indításkor kiírja hogy ellenőrizzem a folyadékszintet, de végig a vonalon van
Mi a picsa ez? -
dethroner
veterán
válasz
Micsurin
#112023
üzenetére
Mit megfúrni? Nem értem.
Délután vettem 1 pár új sarut, de nekem nincs hozzá képességem hogy csináljak vele bármit, így megvárom a jövő hét közepét, amíg az ismerős ráér vele foglalkozni.
Csajomnak van fészbukja és azt hiszem talán be is lépett már egy ilyen csoportba, szóval ha nagyon elakadok valamivel, őt meg tudom kérni hogy keressen írást, infót. -
Micsurin
nagyúr
-
dethroner
veterán
válasz
Micsurin
#112021
üzenetére
Nincs fészbúkom
A kábelt nem, a sarut tapogattuk, igen, érezhetően melegszik, de nem forró azért.
Jobban megnézve igen, látszik némi kehesség a fém és a kábel csatlakozásnál. Még a végén tényleg csak elég lehet annyi, hogy leszedjük, picit levágunk belőle és újraforrasztjuk.
-
dethroner
veterán
H Astra töltésem 12,8V az aksi sarun mérve. De ha a negatív vezetéket megszurjuk, akkor normális 14,3V. Valami bebasz van a negatív saruval, mindjárt megyek és veszek újat. Amúgy nem rozsdás, nem látszik semmi rajta, csak ellopja az áramot. Járt már így más is?
-
Tikakukac
titán
válasz
Markizmark
#112017
üzenetére
A "baromságot" akkor cáfold meg.
Ha nem tudod, csak fogd be és ne citálj oda a beszélgetésbe olyan dogokat, amik nem voltak ott soha.
Itt csak te vergődsz, mert nem vagyok hajlandó felülni a ragebait vonatodra.
Viszlát.
-
Tikakukac
titán
válasz
Markizmark
#112015
üzenetére
Nézd már meg az Isten szerelmére, hogy mi a kiinduló poszt.
Hogy te mit és mihez hasonlítasz nem érdekel. Válaszoltál egy olyan sub-threabe amiben nem erről volt szó.
Akkor abban megegyezhetünk, hogy ennek nincs értelme.
Végeztem.
-
Tikakukac
titán
válasz
Markizmark
#112013
üzenetére
Környezeti hőmérséklet, aktív-passzív hűtés, chipsűrűség.
Alma és körte összehasonlítani GU10-es ledes fényforrást H7 leddel és ugyanezt egy sofitával. Totál full atom mega tejesen más a felállás.
-
Tikakukac
titán
válasz
Markizmark
#112011
üzenetére
Attól ez az írás igen messze van, de rendben.

-
ncc1701
veterán
válasz
Markizmark
#112008
üzenetére
Ez érdekes, nem is tudtam. Azt tudom, h ez volt anno 45eft, volt ott 25eft körül is, csak arra valami 2500 lumen volt írva. Akkor megnyugtató, h valószinűleg a road legál is erősebb.
-
Tikakukac
titán
válasz
Markizmark
#112006
üzenetére
Nincs vita, egyszerű tények vannak, amik az alap fizikán nyugszanak és fognak is

-
Markizmark
addikt
válasz
ncc1701
#112007
üzenetére
Más, de simán leveszik azt is a polcról. Nem túl naggyal van kiírva, hogy offroad, külsőre pont úgy néz ki, beteszik és örülnek. Aztán nem örülnek.
Egyébként lumeneten nézelődve konkrétan volt egy kérdés, hogy hogy-hogy a LED is csak 1550 lumen? Erre a lumenet válasza: mert azt szabad ráírni. Lol.
Jó lenne ez a legal led téma, ha értelmesen be lehetne építeni, de a CAN miatt szükséges ellenállás bekavar. -
ncc1701
veterán
válasz
Markizmark
#112005
üzenetére
Hát, az offroad verzió ugye teljesen más téma.
Ha már illegál, akkor inkább led. -
Markizmark
addikt
válasz
Tikakukac
#111999
üzenetére
Arról megy a vita, hogy a halogén vagy a LED a melegebb?
Ugye ez elég egyértelmű, egy nem túl korszerű LED is már legalább 100 lumen / watt fényt hasznosít, a jobbak pedig 200-at, egy halogén kb 25-30 lumen / watt. Ezt ki is adják a számok bármelyik izzó adatlapján, 55W és 1550 lumen.
Road legal osram LED teljesítményfelvétele 16W (és 1550 lument tud legalább), egy halogén pedig 55W, a LED mégis több fényt produkál, egyértelműen következik, hogy a bevitt teljesítményből töredék annyi hő keletkezik egy LED-nél egy halogénhez képest.
Nem kétség, hogy egy erős szofita vagy bármilyen LED sok hőt termel, de az izzós szofitát előbb el fogod engedni ...
Egyébként az első gyárilag ledes fényszóróknak volt egy olyan nem kellemes meglepetés mellékhatása, hogy télen lejegesedtek, nem kell magyarázni, hogy miért ...
Új hozzászólás Aktív témák
- Újabb 20 db Lenovo ThinkPad X1 Yoga G6 (6th Gen) - i7-1185G7, 32GB, 512GB SSD, multitouch + TOLL
- Új FULL HD webkamera + Számla
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro 128GB Space Black -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3590, 100% Akkumulátor
- Apple iPhone 15 Pro Max / 256GB / Kártyafüggetlen / 12 Hó Garancia / 98% akku
- LG 32GS95UX - 32" OLED / UHD 4K / 240Hz - 480Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő




Tényleg lehet ilyen hatása ha megszűnik az áramforrás?


