Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jahno
veterán
válasz blueboi69 #99649 üzenetére
Naja, csak belegondoltam, hogy most hazaesek valamikor és akkor kocsival visszamenni, ááááá, az sem tűnt jobb opciónak, legalább 1.5 óra kerülő. Ha meg jövő héten veszem át kiszállítva, akkor kipakol, bepakol, hétvégén ki tudja mi fér be a kocsiba és mi dolgom lesz mert bevállaltam egy keresztelő fotózást is havernak. Így ma egyből bedobtam a hátsó ülésre, holnap tanyán kirakom és béke. Mondjuk most már mindegy
-
npera
őstag
Nova, Blueboi, a listát megcsináltam lehetséges opciókkal és tömeggel.
Weight [g]
Avant X3 EVO W/O bat 173
Avant X3 EVO W/ bat 259
Amax F3 Nano 168
Amax F3 Deadcat 189
Rotorrama Meffie 3" 186Mindjárt kiderül, hogy szétesik-e a táblázat.....
Erősen hajlok a Meffie vázra, mert abba belemegy a mikro kamera, aminek sokkal nagyobb a lencséje és akkor jobb lesz a kép.
Az Avant X3 Evo tömegét sikerült előkeresnem a képes archívból. A nagy kérdés, hogy a jóval kisebb tömegre elég lesz-e az 500 mAh-s akksi vagy inkább 650 körül kell nézelődjek.
A vicc az, hogy ha megjönnek majd a 2S 500 mAh akksik, akkor tudok varázsolni pigtail segítségével 4S 500-ast belőlük, amivel tudom tesztelni. Ha az is másfél perces repülési időt ad, akkor persze nagyobb kell majd. Reménykedem, hogy kisebb akksi is jó lesz, mert az Avanthoz képest az akksi nélküli tömeg 45 grammal kevesebb. Azért az elég sok. 128 g vs 173 g a Rotorama Meffie javára.
-
zetor2000
őstag
"Importmoms 21,00 kr"
Ez majdnem olyan, mint a kedvenc torrentoldalamon az analmoms. Csak a tied gondolom más környezetben játszódik De lehet, be kéne gründolni a Brazzers-hez az importmoms sorozatcímet, ahol mindenféle bevándorló anyuka khm... izé... "mutatja be a művészetét".
Mint most hazafelé egy ilyen cziczanaczis kislány, akinek igen jól állt az említett ruhadarab. ahol kellett, bevágott...Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
npera
őstag
Ez a kamerás téma nem hagy nyugodni. Vannak kamerák 1/2"-os szenzorral, meg vannak a többiek tipikusan 1/3"-al vagy kisebbel.
A feles a RunCam Phoenix 2 és a Foxeer Toothless 2.
Aztán elég jó képe van még a Foxeer T-Rex, meg a Predator kameráknak is. De az utóbbi annyira racsing, hogy ott teljesen el van tolva a kép a HDR irányba. Míg a többieknek valamennyire realisztikus a képe.
A leginkább élethez közeli a Toothless, a Phoenix 2 ehhez képest sokkal szaturáltabb színeket ad, de ez nem megy az árnyékok rovására.
Ha micro méretben nézi az ember őket, akkor ráadásul még naplemente után is nagyon erősen teljesítenek.
Alighanem Novának van igaza és ezt is túlmérnökösködöm
-
blueboi69
senior tag
Én a T-rex-t néztem ki.
Egyébként, az 1/2" az nagyobb mint az 1/3", és ha a szenzor nagyobb, akkor az több értékelhető képpontot jelent.
Én eleve olyanokat nézegettem upgrade-nek, ami 1/2". T-rex-et nagyon dicsérik, de én lehet kivárom, hogy mi lesz a digitális vonallal, fog-e annyit olcsósodni, hogy megérje. Ha mázlim van, akkor nem kell szemcsit cserélni. Ha nem tudom eladni jó áron, akkor marad az analóg vonal.
Inkább valami olcsóbbabb akciókamera kéne most. Bár úgysem repülök, de dvr-al, sosem lesz szép repülési képem -
npera
őstag
válasz blueboi69 #99658 üzenetére
Én teszteltem volna a nano méretű Phoenix 2-est a Nano LR gépen, de annak igen fontos részeit küldte vissza a svéd vám és azóta sem kapták meg a csomagot usákiában. A Toothless 2 Nano van a TinyHawk-ban, az igazából elég patent.
Szóval ha micro vonalon Toothless 2 lenne, akkor sem esnék kétségbe. Lehet veszek mindkettőt, aztán akkor lehet cserélgetni
Én a digitális vonalat meghagyom a lelkes-pénzes vásárlóknak, ők végzik a fontos alpha-tesztet most, meg majd a beta-tesztet. Nélkülük sosem lenne olcsó csúcstechnika, örök hálával tartozom nekik
Az analóg szerintem tökéletes. A képét szeretem, látni mindent IS, aztán jutúbra a mai világban úgysem érdemes sokmindent feltölteni, mert egy idő után kilóg a lóláb, hogy állandóan találsz SD-kártyákat a fűben és lelkesen töltöd fel a tartalmát, hátha valaki ráismer és akkor vissza tudod adni a kártyát....
Úgy kell repülni, mint Gal Kremer csinálja Izraelben. Felcsap 4 db kamerát, meg hozzá 4 db DVR-t, aztán lehet összehasonlítani. Ha állandóan így repülsz, akkor csak egy kapcsoló kell amivel választhatsz a kamerák képe között. Ha racsingos hangulatban vagy, akkor olyat, ha freestyle, akkor olyat. Ha éppen csak éjszaka repülnél, akkor meg olyat.
-
npera
őstag
válasz blueboi69 #99658 üzenetére
RunCam5 Orange. Annál jobb és olcsóbb egyszerre nincs.
A GoPro kinyírta a Session vonalat, mert túl jó volt. A maradékot szoftveres butították le, hogy a ProTune ne működjön. Aki SuperView funkciót akart azt szétperelték, a jutúbbal szövetkezve pedig levadászták a jutúbereket, akik visszafejtették a SuperView működését és felraktak tutoriált, hogy post processzben hogyan lehet emulálni. Levetették velük a videókat, máskülönben a jutúb leveszi a monetizációt a csatornájukról, ami ha jutúber vagy eléggé érzékelhető különbség.
A ma kapható modern GoPrók árát szerintem nem szeretnéd, meg a mérete és tömege is brutális.
Alternatív vonalnak ott van a Nova által kedvelt kis kamera, aminek a nevét mindig elfelejtem. De jó az is.
Ha kell utólag állítható minden IS, akkor meg Insta360R a Zeiss lencsével és moduláris felépítéssel.
Én maradok a DVR-nél.
-
-
Jahno
veterán
Lassan minden kiderül, főleg mert kaptam pár csomagot így a posta akár élesben is tesztelhet rajtam
Ma is jött egy aktuális megmondás, hogy Evám és előre szóljak a csomag érkezéséről. Vicces lesz. [link]
Néha azt hittem értem, van postai táblázat, X pénz előre, Y pénz utólag. Most meg bekavarnak, hogy elvileg díjtalan, amit megint nem értek:
"Mit kell tudni a NAV új, eVÁM webalkalmazásáról?
Július 1-jétől a NAV új, eVÁM webes felületén keresztül is benyújthatjuk a vámáru-nyilatkozatot. Ez azért is éri meg, mert a vámkezelés ekkor díjtalan, ellentétben a fent említett postai tételekkel. A vámkezelt termék áfáját ezen az eVÁM portálon át is utalhatjuk."Tegnap jött egy laporellós nyomtatott értesítés, ma pár SMS. Hétfőn bemegyek lábon és meglepődök.
-
Sipi-
őstag
Megvan az ítélet a Dózsa György úti gázoló, M. Richárd ügyében
3 év 6 hónapot kapott. A múltjához képest nem sok...https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
-NoVa-
addikt
-
Samott
addikt
válasz -NoVa- #99668 üzenetére
Ugyanakkor jol hozza a hasznos idiota szerepet is, amikor eljatsza a "konstruktiv ellenzekit" (nem fideszes, de ugyanazt mondja mint ok) a hirtv-ben meg a tobbi partallami mediaban.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
veterán
válasz blueboi69 #99658 üzenetére
ha a szenzor nagyobb, akkor az több értékelhető képpontot jelent.
semmi köze a kettőnek egymáshoz. a nagyobb szenzor egy dolgot jelen biztosan, hogy nagyobb felületen gyűjti a fényt, ami sötétben hasznos elsősorban. cserébe nagyobb érzékelőhöz nagyobb optika is kell, ha azonos minőség a cél bár ilyen szempontból 1/3" és 1/2" között nincs drámai különbség.
hanyas vagy, te disznó?
-
Jahno
veterán
válasz blueboi69 #99658 üzenetére
1/2 és 1/3 közt nem lesz különbség, de akkor még az optikán is sok múlik. Meg lásd elias gépét, ami ugyanakkora érzékelős csak jóval kevesebb megapixel és éppen ezért zajmentesebb a kép. És két egyforma méretnél is baromi nagy különbségek vannak, de ezt a fotós társadalom 90%-a nem is nagyon akarja érteni szóval még rosszabb a helyzet. Világ végéig lehetne bogozni.
Haver ezekről az ISO/fénysűrűség/expó/érzékelő miazmásokról jobb cikkeket ír, mint néhány szaklap ami félrefordít egy amúgy is rosszul írt műszaki értelmezést, de szerintem inkább ne olvasd el [link]
-
npera
őstag
FPV kameráknál külön trükkös a téma, mert ott a latency és a felbontás között is megy a balanszírozás.
Vannak már 1200 és 1500 TVL felbontással reklámozott cuccok is, ami azért vicces, mert aztán megy az analóg feedbe a képe, amire jönnek a rádiós zavarok.
De valóban elképesztő különbség van akár az optika mérete miatt, akár a szenzor miatt, ha picit is sötétebb van.
A rendes fényképezőgépekhez nehéz viszonyítani, mert annyira miniatűr az egész és annyira másra van kihegyezve a kép jellege.
Én úgy látom, hogy a 19 mm-es kamerák képe már nagyon szép tud lenni. A 14 mm-es nano kamerák is lehetnek jók, de ott kiemelkedően jó dizájn (vagy szerencse) kell hozzá, hogy "szép" legyen a kép. És most FPV-s értelemben véve mondom a szépet, mert rendes fotós szemmel ránézve okádék persze.
-
WiZARD
addikt
válasz WiZARD #99604 üzenetére
"Tájékoztatjuk, hogy a 2021.07.01-én megjelent E-AUTO-2021 / GT konstrukció pályázati kiírása visszavonásra került, a módosított pályázati kiírást hamarosan megjelentetjük."
Remélem az új kiírásban elfogadják a tegnapi megrendelést.
(Eddig úgy szerepelt a kiírásban, hogy csak a kiírás megjelenése után rendelt autót fogadnak el a pályázaton.)Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. * phenomestraps.com *
-
Samott
addikt
Nem voltam felkeszulve a klipp vizualis vilagara: Tenacious D: You Never Give Me Your Money / The End
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
-igu-
addikt
#sarkikopkodo
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
zetor2000
őstag
válasz WiZARD #99677 üzenetére
Lehet, hogy a "Papi is kék szemet akar, és a kék szem drágább..."
De remélem, hogy bejön a terved, és lesz egy Teslád, és csinálsz összehasonlító teszet a Leaffel szemben.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Jahno
veterán
Na, mára fotós móka tervezet is volt, végül nem is képeztem annyit, csak baktattam egy kört a faluban. Tesztelni kellett, hogy mennyire bírom el a nagy hátizsákos felszerelést (+fotós táska és combtáska) ezért beraktam mindenfélét amire menet közben szükség lehet. 3 gép, orosz obik, 3 vaku, állvány, videós fények, zseblámpák, kioldók, konverterek, sallangok, 1 liter víz, tartalék akku, ésatöbbi.
Gyárból kifelé menet már hümmögtem, hogy lehet ezt nem teljesen gondoltam át, de közel van tömegköz, max. vonyítva hazaballagok és rájövök mennyire nem bírom. Egyelőre minden tartozék nem érkezett meg, azt pár hét múlva fogom tökéletesíteni. Kilóra így is ugyanaz, csak kevésbé rendszerezett.
Gyárból sok más választás nincs, gondolkoztam egy fogaskerekűvel fel a hagyre, vagy bármi de valahogy reflexből a vár felé kanyarodtam. Első lépcsőnél már volt szipogás, azt fele úton feladtam, elindultam az úton, ami viszont lejt és S alakban megy vissza a várba, szóval kis lejtmenet után egy még meredekebb lépcsőn felmentem. Ott persze átalakítás, lezárás, rendezvény, de már vitt a lábam. Legalább kuss volt és elmélkedtem az élet bölcsességein. Vár aljában vettem egy jobbost, ott a forgalom már csöppet zavart ezért mentem valami zöldebb park felé és ide-oda...
Pár villamosmegállónyi táv már nincs rajt a csiganyálon, mert már hazafelé igyekeztem, de aztán mégsem, az olyan 2 kilométer lehetett még pluszban, oszt most lepődtem meg, hogy igaz Bujdy nyomdokaiba nehéz lépni, de lehet nem is vagyok annyira ergya:
Átlagban nyilván nem egy rohamtempó, nem volt emelkedő, vártam ismerősre, leültem cinkét nézni, inni, napozni, ésatöbbi de összességében lehet nem is rossz.
-
eattila
őstag
A delelottot a leanyzoval 5 felnott es 8 kolyok border collie tarsasagaban toltottuk! Ez nem volt kis elmegy a gyereknek. Meg nekunk se
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
-
npera
őstag
Ez nem piskóta, hanem tiramisu.
Nálam volt grillezős este. Pénteken 4-re jött két volt kolléga (dízelesek a lelkeim alapvetően), aztán grilleztünk és trécseltünk. Kis sört is ittunk persze.
2-kor elraktuk magunkat aznapra (!). Felébretem 6-kor, 7-kor, aztán 9-kor. Utána elkezdtem elpakolni és készülődni a reggelivel.
A főzni tudó kolléga csinált csilis-savanyús mártást a szalonnás tojáshoz, az visszahozott az életbe mindenkit. Megittunk egy kanna kávét, majd kimentünk a kocsikhoz. Az idősebb kolléga kapott egy régi magasnyomásút, ami a csomagtérben pihent. Mármint nem csak pihent, mert kihasznáta az éjszakát a rohadék, amikor nem néztük árgus szemekkel mit csinál és kieresztette magából a mosószert és egy kis olajat. Bele a csomagtérbe a tálcába, ami megtelt, aztán átcsorgott a biztosítékdoboz mellett egy mély gödörbe a kaszniba, ahol volt egy kosztól eldugult leeresztő dugasz. Kikapirgattuk a koszt, kitöröltük a folyadékot, aztán kitörlgettük a tálcát és a kárpitot, majd aládúcoltuk a mosót egy nagy zacskóval és vastag törölközővel, aztán elindultak. Utána kimentem a parkolóba és felmostam az aszfaltot mosószerrel és erős kefével, majd több vödör forró vízzel leöblítettem.
Közben hívott az edzőtárs egyedülálló anyuka, hogy tudok-e vigyázni a lányára, de mire észrevettem a hívást, addigra egy barátnője átvette a kislányt. Szóval akkor majd tudok még mosni és takarítani nyugodtan mielőtt a család visszajön.
A köpcösebb kollága mesélte, hogy pár hete a városban elgázolta egy elektromos roller úgy, hogy az ütéstől elvesztette az eszméletét és kiesett az emlékezete is. Arra emlékszik, hogy jött valami oldalról gyorsan, aztán a következő kép az, hogy a buszon ül és fáj a feje meg az oldala. Beverte a fejét eséskor, aztán valami jótét lélek elvitte a telefonját is, ha már ott feküdt eszméletlenül. A rolleres cserbenhagyta, ahogy kell. Iszonyat, hogy hol tart a társadalom.
Amikor mondta, hogy elütötték, akkor kérdeztem, hogy hol ásta el a hullát, utána magyarázta el, hogy nem annyira volt megtorlás, hanem ő szopta a nagyobbat. Sajnálom a csókát, a rolleres meg kábé rohadjon meg.
-
Jahno
veterán
Felavatom az új grillt. Eredeti tervezet alap kolbász lett volna, aztán felgyűjt idehaza egy oldalas meg sok más is. Sajna a pác az csöppet kapkodós lesz.
Idehaza az új rolleres cégnél néztem, hogy magán a gépen felirat van, hogy járdán ne használd. Igaz ez csak tájékoztató jellegű és mivel angolul van, gondolom nem számít :-/
-
npera
őstag
Model S Plaid kigyulladt és az ajtó sem nyílt.
Az incidens során a tulaj is veszélybe került, mert a kigyulladás után nem működött az ajtó elektronikája, így azt nem lehetett a hagyományos módszerrel kinyitni, de végül a testi erejét használva kijutott a járműből, állítja az ügyvéd, Mark Geragos. Miután a férfi kikecmergett, a kocsi még gurult kb. 12 métert, majd „tűzgolyóvá” változott a beszámoló szerint.
Ezt nem szeretném kipróbálni. Bezárt kocsiban ha jönnek a lángok eléggé észnél kell lenni, hogy ne pánikolj, hanem kijuss. Nagyon hirtelen lesz nagyon magas hőmérséklet, aztán nem bírsz lélegezni sem.
-
npera
őstag
válasz eattila #99696 üzenetére
Az állattal elég sok meló és felelősség van. Szembeszomszédnak van kutyája, kora hajnalban már mennek vele, napközben a kiscsaj viszi ki többször, aztán szülők amikor hazajönnek, aztán még késő este is mennek egy kört. A macska az önműködően megy utánuk, tipikus lötyögős hasas (kinyúlt tréningnadrág) járással....
-
Samott
addikt
A vilag legnagyobb marhasaga ez az elektronikus nyitasu ajto. Es nem csak ok csinaljak. Mikozben mennyi az egesz? Egy kar meg egy bowden lenne?
Amugy meg egy ezres: biztonsági kalapács és övvágó
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
WiZARD
addikt
Azért hozzátehetjük azt is, hogy hogyan működik Tesláknál az ajtónyitás és máris nem hangzik annyira durván.
Van egy gomb, amit ha megnyomunk akkor elektromosan nyitja az ajtót.
Van 1 kilincs (kb mint az összes hagyományos autóban) amit ha meghúzunk "testi erővel" akkor pont úgy nyílik mint bármi hagyományos autó. (A Tesla ezt vész nyitónak hívja, mert ez nem húzza le a keret nélküli ablakot nyitás előtt, így sokat használva elvileg okozhat gondot)Most neki a kilincset kellett használni. Szörnyű.
#99698 Samott: ott a kar és bowden
[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. * phenomestraps.com *
-
npera
őstag
válasz Samott #99698 üzenetére
Ha keret nélküli ajtó van, akkor az üveget picit le kell ereszteni, ha nyitni akarod, máskülönben téped a szigetelést és hajlik az üveg.
Gondolom ebből a helyzetből menekültek előre, hogy akkor a mechanikus részét imináljuk el teljesen és minden része legyen elektronikus a nyitásnak, akkor "tutira" lemegy az ablak. Hát, ha a 12V-os rendszert lelövöd vagy valami miatt leáll a DCDC és nincs backup akksi vagy egyéb okból áll meg az élet 12V-on, akkor szopó van.
Hogy ne csak a Teslát szapuljam. Finn bitkoinos kolléga unokaöccse nem csak ül a koinokon, hanem vett Taycant belőle. Amikor megkapta, akkor a hozzá való fali charger dobozt nem párosítotte össze a nettel, így a kocsi próbált kommunikálni a dobozzal és kábé 117x felébresztette magát közben. Aztán amikor ment volna valahova a srác, akkor a 12V-os rendszer lement aludni mély álomba. Ott 3 órát szoptak a kocsival mire apránként bejutottak elég mélyre, hogy hozzáférjenek az akksihoz. Mert ugye a géptető is elektromosan nyílik, meg az ablak is be volt reteszelve a helyére, szóval az ajtó sem nyílt olyan szépen. Végül fel tudták bikázni a 12V-os rendszert annyira, hogy utána már zárt a HV contactor és feléledt a DCDC, aztán a nagy akksiról már töltötte magát és futott a 12V-os rendszer és feltámadt a fenevad.
Ott nem alapfokon ment a satana és a perkele a 3 óra alatt.
A csókának volt egy másik futása is. Haverja ledöglött vidéken autóval, odament bikázni a Golf GTE-vel. És a helyszínen derült ki, hogy a GTE csak bebikázódni tud másik kocsiról, de ő nem tud bikázni. Hiába rakod akksitöltő üzemmódba, hogy fusson az ICE, akkor sem enged terhelést a pólusokra. Kiemelten benne van a leírásban is, hogy ne is próbálkozzál bikázni róla, mert nem fogja engedni.
Ott inkább hazament és a régi furgonjával visszahajtott, az még régimódi kocsi lehetett is bikázni.....
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- XFX Radeon Speedster SWFT 319 RX 6800 - BONTATLAN - ALZA GARANCIA
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 3rd - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" 2K Touch I W11 I CAM I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo X1 Carbon G3: i7-G5 I 8GB I 256GB SSD I 14" QHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450s - i5-5GEN I 8GB I 128GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T14s - i5-10G I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest