Hát az a helyzet, hogy fogsz egy országúti kerót, teszel rá egy könyöklőt és kipróbálod. 99%, hogy nem lesz jó. Leveszed a könyöklőt, átteszed a trekking bringára, kipróbálod. 99%, hogy kifejezetten szart lesz.
A TT bringának más a vázgeometriája, a felsőcső és a nyeregcső nyitottabb szögben áll, tehát teljesen másmilyen, sokkal komfortosabb rajta hasalni.
Ezen felül pl. a lenti képen láthatod, hogy a nyeregcsövön is két rögzítési pont van a nyeregnek, azzal is lehet összesen vagy 10 centit játszani, hogy a nyereg előre-hátra mozogjon, ezzel is változtatva az ominózus szöget.
Mondanám, hogy gyere el és ülj rá az enyémre, de az is kényelmetlen lenne, mert ha csak 5-8 centivel magasabb vagy, mint én, akkor már nem kényelmes neked az ami nekem igen...
Tényleg elég kényelmesen lehet rajta könyökölni, én azt szeretem a legjobban, hogy a csuklóm nem fájdul meg, illetve, hogy közben lehet használni a kezem. Csokit nyitni, térképet csekkolni, stb. és közben teljes kontroll alatt van a kormány, mert a könyökeim lent vannak.
Amit még lehetne fejleszteni, ha sok pénzem lenne, hogy a 2x10-es 50/34-11/28-as hajtást le kellene cserélni egy elektromos 1x12-esre, ahol 48-10/32 lenne a hajtás (ez kb. 1000 EUR). Mert akkor lehetne egy picike arduinót tenni rá, ami venné a jelet a wattmérőről és a teljesítmény, pedálfordulat paraméterek alapján lehetne automata váltót hergelni a keróra. De ezt majd ha nagyon ráérek (=sosem)!