Hirdetés

2024. május 7., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#99700) npera válasza Samott (#99698) üzenetére


npera
újonc

Ha keret nélküli ajtó van, akkor az üveget picit le kell ereszteni, ha nyitni akarod, máskülönben téped a szigetelést és hajlik az üveg.

Gondolom ebből a helyzetből menekültek előre, hogy akkor a mechanikus részét imináljuk el teljesen és minden része legyen elektronikus a nyitásnak, akkor "tutira" lemegy az ablak. Hát, ha a 12V-os rendszert lelövöd vagy valami miatt leáll a DCDC és nincs backup akksi vagy egyéb okból áll meg az élet 12V-on, akkor szopó van.

Hogy ne csak a Teslát szapuljam. Finn bitkoinos kolléga unokaöccse nem csak ül a koinokon, hanem vett Taycant belőle. Amikor megkapta, akkor a hozzá való fali charger dobozt nem párosítotte össze a nettel, így a kocsi próbált kommunikálni a dobozzal és kábé 117x felébresztette magát közben. Aztán amikor ment volna valahova a srác, akkor a 12V-os rendszer lement aludni mély álomba. Ott 3 órát szoptak a kocsival mire apránként bejutottak elég mélyre, hogy hozzáférjenek az akksihoz. Mert ugye a géptető is elektromosan nyílik, meg az ablak is be volt reteszelve a helyére, szóval az ajtó sem nyílt olyan szépen. Végül fel tudták bikázni a 12V-os rendszert annyira, hogy utána már zárt a HV contactor és feléledt a DCDC, aztán a nagy akksiról már töltötte magát és futott a 12V-os rendszer és feltámadt a fenevad.

Ott nem alapfokon ment a satana és a perkele a 3 óra alatt.

A csókának volt egy másik futása is. Haverja ledöglött vidéken autóval, odament bikázni a Golf GTE-vel. És a helyszínen derült ki, hogy a GTE csak bebikázódni tud másik kocsiról, de ő nem tud bikázni. Hiába rakod akksitöltő üzemmódba, hogy fusson az ICE, akkor sem enged terhelést a pólusokra. Kiemelten benne van a leírásban is, hogy ne is próbálkozzál bikázni róla, mert nem fogja engedni.

Ott inkább hazament és a régi furgonjával visszahajtott, az még régimódi kocsi lehetett is bikázni.....

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.