Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#5751) -NoVa- válasza Gabibácsi (#5747) üzenetére


-NoVa-
őstag

Intel drone light show.

(#5752) Jahno válasza FőDudu (#5748) üzenetére


Jahno
őstag

Egy családi házat is építenk 1 évig, nem? Itt kicsit komplexebb és hiába lenne 200 ember, ha nem fér oda, függőségek vannak meg miazmás.

(#5753) Gabibácsi válasza -NoVa- (#5751) üzenetére


Gabibácsi
tag

én is drónra tippeltem, de valahogy valószínűtlen volt nekem, mert nem értek hozzá

Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.

(#5754) -NoVa- válasza Gabibácsi (#5753) üzenetére


-NoVa-
őstag

Az intel a wifi mesh kommunikációját meg az IOT cuccait reklámozza ilyen drónfelhős cuccokkal. Kínában kicsit többet engedtek fel, animált magasabb poligonszámú 1200 drónos madarat mozgattak meg, mert kicsit lelkesebben öntöttek bele pénzt.

https://fstoppers.com/bts/bts-incredible-2018-pyeongchang-winter-olympics-drone-light-show-221780

Nálunk meg a pirotechnika után ez kicsit szerencsétlen béna izé volt. Magában még vicces, de az előzmény túltolta az ingerküszöböt ezen.

(#5755) qnadam válasza -NoVa- (#5751) üzenetére


qnadam
veterán

valaki valami olyat írt, hogy ez nem intel, hanem valami eltés fejlesztés. de hivatalos infót nem láttam erről

istálló? gazemberség? hupákolás?

(#5756) Jahno válasza Gabibácsi (#5753) üzenetére


Jahno
őstag

Kínai videókat már linkeltünk. Az is érdekes, mikor 1-1 azért megáll vagy leesik, kiesik a ritmusból, de ezek állatok, a pár ezer drón már nem is mennyiség.

(#5757) -NoVa- válasza qnadam (#5755) üzenetére


-NoVa-
őstag

Akkor már értem, miért nem tudtak egy magasságban pontosan odavonulni, szétcsúszott a GPS. Akkor vagy valami arducopter, PI, vagy Parrot open source alapra reszeltek valamit. Mindegy is, az egész drónozás annak látványos csak, aki csinálja, amíg kicsik a gépek, és kevesen repülnek. Párezer apró cucc zümmögése már meggyőzőbb, de egyetlen katonai nagyvas egyszerű védekező megmozdulása látványosabb:

(#5758) FőDudu válasza Jahno (#5752) üzenetére


FőDudu
addikt

(#5759) Jahno válasza -NoVa- (#5757) üzenetére


Jahno
őstag

Azért haversrácot most kicsit irigylem, hogy ilyesmiket fotózott közelről valami AirBus bemutatón.

(#5760) Jahno válasza FőDudu (#5758) üzenetére


Jahno
őstag

Akkor józan paraszti ésszel mondj egy számot, hogy mennyi építési hulladék jött ki pld. az Árpád hídnál lévő megállóból.

(#5761) -NoVa- válasza Jahno (#5760) üzenetére


-NoVa-
őstag

Elég csak meggyőző volt a struktúramerevítő acél cuccok leverése is, néhány hétig verték óvatosan csak az itteni megállóét. Meglett volna akár egy óra alatt is, csak akkor más épület nem marad egyben a környéken, így is remegett a födém, amikor nekiestek a konténer méretű öntömeggel kalapáló célgéppel.

(#5762) eattila válasza Jahno (#5743) üzenetére


eattila
csendes tag

Nem elkerülő. Határ után rögtön a mellékút, ami nem pálya olyan félelmetesen jó, hogy na.

e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/

(#5763) eattila válasza Gabibácsi (#5744) üzenetére


eattila
csendes tag

Amikor én voltam, jobb volt. Igaz az 7 éve volt kb.

e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/

(#5764) -NoVa- válasza eattila (#5762) üzenetére


-NoVa-
őstag

Ez fordított irányban egyfajta magasságkapu. Még azelőtt megfordítja a túlültetett, porcelánfutóművű retteneteket, mielőtt túlságosan eltávolodnának az otthonuktól.

(#5765) blueboi69 válasza hobizoli (#5655) üzenetére


blueboi69
csendes tag

Uhh ez durva. (cgi-s videok)

(#5766) blueboi69 válasza -NoVa- (#5754) üzenetére


blueboi69
csendes tag

Ez is menő!

(#5767) FőDudu válasza -NoVa- (#5761) üzenetére


FőDudu
addikt

Miert kell mindent erovel megoldani?
Furnak eleg melyre, berakjak az acel izeket, aztan kiontik yool....
Ott meg az az elony is megvan, hogy x tavolsagonkent belekapaszkodos legyen mint a tipli.

Biztosan van ilyesmi megoldas is - nem mindenutt dongolessel vernek le tarto pillereket.
Pile driver a neve az ilyen leveros gepnek.

[ Szerkesztve ]

FőDudu

(#5768) -NoVa- válasza FőDudu (#5767) üzenetére


-NoVa-
őstag

Ez itt, még ha a látszat nem is azt mutatja, de ez egy mocsár. Ott ha fúrsz, és öntesz, akkor a következő 10-20 évben a talaj saját maga oldja meg a sűrítést, elhelyezést, arrébbvándorlást. Jobb azt előre elkészíteni, akkor ott lesz minden később is, ahová építéskor tervezted.
Persze lehet kapkodva odarakni az épület, aztán a szomszédokhoz viszonyítani a süllyedés sebességét, konkrét céges esetben 2 centi / évvel gyorsabban merülünk alá a sárba, mint a falszomszéd.

(#5769) FőDudu válasza -NoVa- (#5768) üzenetére


FőDudu
addikt

Jol hangzik.

Errefele csak golfpalyat csinaltak lapra - az is erdekes mikor a golfkocsi tengelyig sullyed :)
Pedig az nem egy nehez szerkezet - bar van benne eleg rendes meretu akku.

FőDudu

(#5770) -NoVa- válasza FőDudu (#5769) üzenetére


-NoVa-
őstag

Általában nincs vele nagy gond, évente van pár nap, amikor vízszinttetőzésekor felszorulnak a mélygarázsból a Ferrarik a felszíni pórkolóba. Lent meg a búvárszivattyúk elvannak, amíg vissza nem megy a medrébe a Duna.

(#5771) FőDudu válasza -NoVa- (#5770) üzenetére


FőDudu
addikt

tulajunk must fizetett kb 1M Eurot, hogy a kornyekbeli csatornakat kibovitsek.
Durva volt, amikor nagy esozes eseten a csatorna fedelek lukaibol spriccel 2m magasra a viz...

Altalaban nincs gondunk a vizzel - de volt mar meter magasan nalunk is tele a melygarazs.
Annyi eso zudult le a hegyrol, hogy utat talalt a melygarazs racsan keresztul lefele. Pedig ott is van rendes vizelvezetes - csak nem annyi esore mereteztek (azt sem).

Es azon szint alatt van a szerver szoba :)

[ Szerkesztve ]

FőDudu

(#5772) Phülöp válasza FőDudu (#5771) üzenetére


Phülöp
addikt

Ide hozzánk nem lennw elég 1M euró, de legalább viccesek a téli esőzésekről készült videók. Jókat vigyorgok rajtuk itt a dombtetőn.

A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem

(#5773) Jahno válasza -NoVa- (#5761) üzenetére


Jahno
őstag

Lehet csak az erőforrásokat kellett volna növelni, 9 terhes hő 1 hónap alatt kihord egy gyereket, nehh?

(#5774) Jahno válasza FőDudu (#5771) üzenetére


Jahno
őstag

Nálunk ezekben középen rács van gyűjtőmedencécel és szívattyúval. 5 évente egyszer kell, de akkor nagyon,

(#5775) FőDudu válasza Phülöp (#5772) üzenetére


FőDudu
addikt

Van elonye a dombon levo haznak.
Mi kb felig dombon lakunk egy kanyarban (van tolunk fentebb is, de felenk mar pont nem er el akarmilyen nagy a viz).

A legdurvabb par eve volt, akkor az felszedte a beton utat es a vasuti kocsikon szokasos 63000 literes tartalyt a a folyo partjarol bevitte tokek koze vagy 300 meternyit. Tulaj meg szokta tolteni egy szivattyuval a tartalyt a folyobol, aztan szepen csepegteto ontozessel megy napokig a teljes foldjen az ontozes.Szivattyu is ilyen tuzolto tomlo vastagsagu aluminium csovekre taplal ra - eleg jol kitalalta a muki.

FőDudu

(#5776) FőDudu válasza Jahno (#5774) üzenetére


FőDudu
addikt

ezek a melygarazs elotti racsok egy 5x5x5 meteres beton godorbe viszik az esovizet - az van bekotve a varosi vizelvezeto halozatba. Nem volt eleg. Most ezt is kibovitettek - es egy nagy cso (~2m atmeroju) az egeszet beviszi a tengerbe 400 meterre a parttol. Vasarnap jon valami durva eso - az lesz a teszt :)

FőDudu

(#5777) Jahno válasza FőDudu (#5767) üzenetére


Jahno
őstag

Biztos így van, ahogy mondod ezek meg mind hülyék. Ellenben van 1-2 ismerősöm aki meg bírja mutatni, gyere el, fél évre ülj be a J1re, mentek ide-oda, megnézhetsz kb. bármit, aztán beszámolsz a tapasztalatokról. De tervek alapján egy jó mentes kóla mellett (évente félszer sörözik, jogi feleősségge is van, legtöbbnél folyamatos a szolgálat és autózni kell) konkrétabb dolgokról is lehet elmélkedni. Én már nem nagyon kérdezek, úgyis visszakérdeznek, hogy milyen balfasszal vitakozol már megint a fórumon, vagy milyen idióta blogot olvastál?

Igazából ha körbenézek, akkor legalább két szakágban minden ilyen beruházásnál van valami ismerősöm, aki nem csak simán lapátolós Sanyika. Villamos, metró, út. felüljáró, csiribiri. Grillot nem számoltam, mert annyira nem közvetlen ismerős és amúgy is csak valami alibi melós kelekólás homályzóna.

(#5778) Jahno válasza eattila (#5762) üzenetére


Jahno
őstag

Összevontam a két témát. És akkor kérdezzük meg a helyi parasztot, hogy mi a véleménye Svájcról. Hozzájuk viszonyítva teljesen kikelt magából, hogy nem sokat látott belőel, kanyon/vízesés szép, de alapban milyen putri szemetes egy környék :-D Én meg csak lapítottam itt pestiként.

(#5779) qnadam válasza FőDudu (#5775) üzenetére


qnadam
veterán

mármint bevitte a víz a tartálykocsit, és azóta az övé?

istálló? gazemberség? hupákolás?

(#5780) FőDudu válasza qnadam (#5779) üzenetére


FőDudu
addikt

Mar eleve az ove, csak a viz 300 meterrel arrebb vitte.
Szoval volt ott ero rendesen.

FőDudu

(#5781) FőDudu válasza Jahno (#5777) üzenetére


FőDudu
addikt

En annyit mondtam, nem kell mindent erovel megoldani.
Tuti van ra valami ertelmes megoldas a kornyek lerombolasa es zajterhelese nelkul is :)

Elkepzelheto, hogy az ismeroseid a szakmajukban profik - max nem talalkoztak meg a vilag ezen reszen ilyen megoldassal. De ez nem jelenti azt, hogy nincs es nem is mukodne ;)

[ Szerkesztve ]

FőDudu

(#5782) hobizoli válasza Jahno (#5743) üzenetére


hobizoli
nagyúr

jajaja, tesom itthon volt ket hete, aszondja Voralrberg-ben (Boden see, CH, D, A hármas határ) is olyan tuti utak vannak, hogy hihetetlen
pedig ott vannak hegyek, max telen esik a ho is rendszeresen

es nem akar szetesni az auto amig vegig mesz egy 3km-s szakaszon, mint pl Kobanya egyes reszein

több drón kell ;P

(#5783) Jahno válasza FőDudu (#5781) üzenetére


Jahno
őstag

Le sem romboljűák a környéket, zajterhelés meg X, betont vágni, sínt igazgatni, aljzatot tömöríteni az olyan.

Biztos van olyan ami máshol van, max. nézzük meg azt is. Nem az a baj, hogy nincs és nem létezik, esetleg nincs gépészet és szakérttelem, valamint a paraszt (ért: én) sem viselné el a 3ezer pénzes vonaljegyet. Ez avegyünk Macet, mert az biztos kurva jó megmondás. Jó, de minek?

Akad 1-2 arc, aki olyan munkát csinál, amihez a földkerekségen kb. 5 ember ért. És ha tényállás van, akkor három ott lesz a helyszínen. Na, akkor sír a paraszt, hogy miért tart sokáig és mi kerül ezen ennyie :-D Mármint olyan 5 ember, aki meg is bírja mutatni és van mögötte tapasztalat és meglepő módon a korral is halad.

Nézd meg mennyi papírmunka van csak a környező házakkal, panaszkezeléssel, hatástanulmánnyal, amit le kell rendezni és iktatni. És még sorolhatnánk. Én meg erőt nem teszek bele, úgysem érdekel senkit, de gyere el, odatollak valamelyik megmondóember mellé és szocializálódj sisakban, bakanccsal.

(#5784) Gabibácsi válasza hobizoli (#5782) üzenetére


Gabibácsi
tag

és mennyit adózik érte?

Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.

(#5785) Jahno válasza FőDudu (#5780) üzenetére


Jahno
őstag

Ezért kellett volna rendesen megtervezni és rögzíteni, ami időben hosszabb, akár csak a metró felújítás, nem csak lebaszni a kert sarkába slendrián módon. Ez simán balesetveszélyes volt, alsó hangon 3 év letöltendőt érne.

(#5786) #09908736 válasza Jahno (#5734) üzenetére


#09908736
törölt tag

1 link
2 link

[ Szerkesztve ]

(#5787) Jahno válasza #09908736 (#5786) üzenetére


Jahno
őstag

Van éjszakai járat, értelmesen hazajutok, mennyivel drágábban? Ellenőrzés itt sem gond, max. kicsit többet fognak és a brazilokkal azért megküzdenek.

(#5788) FőDudu válasza Jahno (#5785) üzenetére


FőDudu
addikt

Beton talapzaton van/volt. Csak a viz siman letepte rola a csavarokkal egyutt.
Masfel meter magas arvizre nem mindig keszul az ember.
Termeszet meg neha fura dolgokat muvel. :)

FőDudu

(#5789) Jahno


Jahno
őstag

Hümm, megint szembejött egy melóhelyes lehetőség. Egy ideje nem talának ember, viszont rám nézve elég jók a követelmények, mert Avaya VOIP, Polycom cuccok és hasonló réteg baromságok is vannak a kiírásban, amit már pont láttam fényképen. Ráadásul ismerem a HR-est :-D Nemtom matekozzak-e kifele itt a mocsárból esetleg több pénzt bepróbálkozva. Hivatalos feltételek közt már előre emlegetik az utaztást mindenfelé, ez azért nem mindig olyan jó ha az elvett időről beszélünk, de persze azt is lehet magyarázni, hogy tapasztalt meg karrier és izé lehetőségek. Amikben egy ideje konkrétan nem hiszünk :-D Idehaz a szokásos csehek, írek, németek, Luxemburg, Belgium vonal, aztán Santa Clara, Vancouver, Brisbane. Már az a gyanús, hogy Boston/Atlanta nincs a sorban :-D

(#5790) Jahno válasza FőDudu (#5788) üzenetére


Jahno
őstag

Oldja meg. Börtönbe vele, rendesen meg kellett volna csinálni.

(#5791) FőDudu válasza Jahno (#5783) üzenetére


FőDudu
addikt

En speciel nem a metro felujitasrol beszeltem, hanem a toronyhazi colopvero szuksegesseget kritizaltam :)

FőDudu

(#5792) FőDudu válasza #09908736 (#5786) üzenetére


FőDudu
addikt

En epp ma vettem kartyat a tomegkozlekedesre.
Ilyen 'kontaktless' kartya - aztan tettem ra 10 Eurot.

Holnap megyek Piranba az eves kivizsgalasra - oda meg nem lehet autoval behajtani.
Igy vagy hasznalom az ingyenes jaratot ami nem onnan indul ahol az autot lerakom - vagy veszek egy ilyen feltoltokartyat es a helyi busszal megyek. Inkabb utobbi.

Elvileg ez a kartya jo az osszes szloveniai buszon - majd max utazunk a fiammal passiobol :)

FőDudu

(#5793) Jahno válasza FőDudu (#5791) üzenetére


Jahno
őstag

Ott is vannak haversrácok, gyere ide nézzük meg.

Ilyemsiket szokott fényképezni, amik azért nem a sarki tyúkól építésére jellemzők. Meg olyanokat, ahol nem lehet fényképezni, vagy éppen lehetőség kevés, mikor egy viharban félig megcsuklott olajfúró torony korlátjához kötözve próbálnak paramétert gyűjteni, hogy mit is kellene, de hirtelen.

Valami rendeset majd lefényképeztetek Velük, bár felének nincs ilyen látványos melója.

(#5794) Jahno válasza FőDudu (#5792) üzenetére


Jahno
őstag

Mi több 10 éve minden hónapban megvesszük és néha van nálam 10es akciós pakk a vidéki turista ismerősöknek. Azt, hogy ne a P+Rből menjen a járat, azt szerintem még mi sem engedhetjük meg magunkank, mert minden kivándorolt ismerős fellázadna ellene. Félelmetes.

(#5795) -NoVa- válasza FőDudu (#5791) üzenetére


-NoVa-
őstag

(#5796) Phülöp válasza Jahno (#5789) üzenetére


Phülöp
addikt

Vállald el, legalább lesznek új sztorik.
Csak értelmesen írd le őket...

A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem

(#5797) FőDudu válasza Jahno (#5789) üzenetére


FőDudu
addikt

Akkor vallad el, ha a sok marhasag mellett meg pozitiv a hozadeka (nem csak penz szamit).
Utazas is lehet moka - meg lehet total szopas a sok atszallas/rohanas miatt.

Avaya voip is mar csak par evig lesz - polycom meg tenyleg nagyon reteg cucc.

Itt mar a telekomos fonok is cloud PBX-et tesztel majd nalunk - jobb a mobilitas.
Mindenfele konferencia, mellek a telefonon/tableten/laptopon. ott csorog ahol a user epp tartozkodik.

Wifi ugyis lassan epp olyan alap lesz mint az aram.

FőDudu

(#5798) FőDudu válasza Jahno (#5794) üzenetére


FőDudu
addikt

Onnan megy, de en nem akarok a P+R-ben parkolni.
Parkolok a hutott melygarazsban es indulok a sarokrol.
100m seta.

FőDudu

(#5799) FőDudu válasza -NoVa- (#5795) üzenetére


FőDudu
addikt

Napokban lattam - erdekes megoldas. :)
Igazi kalaka.

FőDudu

(#5800) Jahno válasza FőDudu (#5797) üzenetére


Jahno
őstag

De, csak a pénz számít és a kevés túlóra.

Előre úgysem lehet tudni semmit, oszt ha jövő héten változik A Terv? Vagy bármi? Itt most főnököm is motyogott az orra alá, hogy igazából nem is ez a dolga, nem is ezért vették fel és nem érti az egészet mit is akarnak.... De nálam is kezdődik, tervezzek rendszert. Okés, de az a tervező dolga.

"Avaya voip is mar csak par evig lesz"

Ezt mondták 10 éve, mikor megvette a Nortelt, közben senki nem szeretné a teljesen jól működő, több 10 millióért bevezettt és támogatott rendszerét lecserélni, csak ha nagyon muszáj.

Többi is emélet kérdése, nálunk speciel a wifi nem támogatott, Siemnsnél sem és utóbbi azért elég nagy húzóerő a világpiacon. Nálunk meg júzerek miatt nehéz bármit is megoldani. Leírni tök jó, aztán csak káosz lesz belőel ha fut a szoftver és kirántja alóla a dokkolót, átmegy másik tárgyalóba akkor változik a MAC address, izé. Egyelőre marketingileg jó, mi meg az idegbetegséget hozzuk ki belőle.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.