Intel drone light show.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Hozzászólások
Jahno
őstag
Egy családi házat is építenk 1 évig, nem? Itt kicsit komplexebb és hiába lenne 200 ember, ha nem fér oda, függőségek vannak meg miazmás.
Gabibácsi
tag
én is drónra tippeltem, de valahogy valószínűtlen volt nekem, mert nem értek hozzá
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
-NoVa-
őstag
Az intel a wifi mesh kommunikációját meg az IOT cuccait reklámozza ilyen drónfelhős cuccokkal. Kínában kicsit többet engedtek fel, animált magasabb poligonszámú 1200 drónos madarat mozgattak meg, mert kicsit lelkesebben öntöttek bele pénzt.
https://fstoppers.com/bts/bts-incredible-2018-pyeongchang-winter-olympics-drone-light-show-221780
Nálunk meg a pirotechnika után ez kicsit szerencsétlen béna izé volt. Magában még vicces, de az előzmény túltolta az ingerküszöböt ezen.
valaki valami olyat írt, hogy ez nem intel, hanem valami eltés fejlesztés. de hivatalos infót nem láttam erről
istálló? gazemberség? hupákolás?
Jahno
őstag
Kínai videókat már linkeltünk. Az is érdekes, mikor 1-1 azért megáll vagy leesik, kiesik a ritmusból, de ezek állatok, a pár ezer drón már nem is mennyiség.
-NoVa-
őstag
Akkor már értem, miért nem tudtak egy magasságban pontosan odavonulni, szétcsúszott a GPS. Akkor vagy valami arducopter, PI, vagy Parrot open source alapra reszeltek valamit. Mindegy is, az egész drónozás annak látványos csak, aki csinálja, amíg kicsik a gépek, és kevesen repülnek. Párezer apró cucc zümmögése már meggyőzőbb, de egyetlen katonai nagyvas egyszerű védekező megmozdulása látványosabb:
FőDudu
addikt
FőDudu
Jahno
őstag
Azért haversrácot most kicsit irigylem, hogy ilyesmiket fotózott közelről valami AirBus bemutatón.
Jahno
őstag
Akkor józan paraszti ésszel mondj egy számot, hogy mennyi építési hulladék jött ki pld. az Árpád hídnál lévő megállóból.
-NoVa-
őstag
Elég csak meggyőző volt a struktúramerevítő acél cuccok leverése is, néhány hétig verték óvatosan csak az itteni megállóét. Meglett volna akár egy óra alatt is, csak akkor más épület nem marad egyben a környéken, így is remegett a födém, amikor nekiestek a konténer méretű öntömeggel kalapáló célgéppel.
eattila
csendes tag
Nem elkerülő. Határ után rögtön a mellékút, ami nem pálya olyan félelmetesen jó, hogy na.
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
eattila
csendes tag
Amikor én voltam, jobb volt. Igaz az 7 éve volt kb.
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
-NoVa-
őstag
Ez fordított irányban egyfajta magasságkapu. Még azelőtt megfordítja a túlültetett, porcelánfutóművű retteneteket, mielőtt túlságosan eltávolodnának az otthonuktól.
blueboi69
csendes tag
Uhh ez durva. (cgi-s videok)
blueboi69
csendes tag
Ez is menő!
FőDudu
addikt
Miert kell mindent erovel megoldani?
Furnak eleg melyre, berakjak az acel izeket, aztan kiontik yool....
Ott meg az az elony is megvan, hogy x tavolsagonkent belekapaszkodos legyen mint a tipli.
Biztosan van ilyesmi megoldas is - nem mindenutt dongolessel vernek le tarto pillereket.
Pile driver a neve az ilyen leveros gepnek.
[ Szerkesztve ]
FőDudu
-NoVa-
őstag
Ez itt, még ha a látszat nem is azt mutatja, de ez egy mocsár. Ott ha fúrsz, és öntesz, akkor a következő 10-20 évben a talaj saját maga oldja meg a sűrítést, elhelyezést, arrébbvándorlást. Jobb azt előre elkészíteni, akkor ott lesz minden később is, ahová építéskor tervezted.
Persze lehet kapkodva odarakni az épület, aztán a szomszédokhoz viszonyítani a süllyedés sebességét, konkrét céges esetben 2 centi / évvel gyorsabban merülünk alá a sárba, mint a falszomszéd.
FőDudu
addikt
Jol hangzik.
Errefele csak golfpalyat csinaltak lapra - az is erdekes mikor a golfkocsi tengelyig sullyed
Pedig az nem egy nehez szerkezet - bar van benne eleg rendes meretu akku.
FőDudu
-NoVa-
őstag
Általában nincs vele nagy gond, évente van pár nap, amikor vízszinttetőzésekor felszorulnak a mélygarázsból a Ferrarik a felszíni pórkolóba. Lent meg a búvárszivattyúk elvannak, amíg vissza nem megy a medrébe a Duna.
FőDudu
addikt
tulajunk must fizetett kb 1M Eurot, hogy a kornyekbeli csatornakat kibovitsek.
Durva volt, amikor nagy esozes eseten a csatorna fedelek lukaibol spriccel 2m magasra a viz...
Altalaban nincs gondunk a vizzel - de volt mar meter magasan nalunk is tele a melygarazs.
Annyi eso zudult le a hegyrol, hogy utat talalt a melygarazs racsan keresztul lefele. Pedig ott is van rendes vizelvezetes - csak nem annyi esore mereteztek (azt sem).
Es azon szint alatt van a szerver szoba
[ Szerkesztve ]
FőDudu
Phülöp
addikt
Ide hozzánk nem lennw elég 1M euró, de legalább viccesek a téli esőzésekről készült videók. Jókat vigyorgok rajtuk itt a dombtetőn.
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
Jahno
őstag
Lehet csak az erőforrásokat kellett volna növelni, 9 terhes hő 1 hónap alatt kihord egy gyereket, nehh?
Jahno
őstag
Nálunk ezekben középen rács van gyűjtőmedencécel és szívattyúval. 5 évente egyszer kell, de akkor nagyon,
FőDudu
addikt
Van elonye a dombon levo haznak.
Mi kb felig dombon lakunk egy kanyarban (van tolunk fentebb is, de felenk mar pont nem er el akarmilyen nagy a viz).
A legdurvabb par eve volt, akkor az felszedte a beton utat es a vasuti kocsikon szokasos 63000 literes tartalyt a a folyo partjarol bevitte tokek koze vagy 300 meternyit. Tulaj meg szokta tolteni egy szivattyuval a tartalyt a folyobol, aztan szepen csepegteto ontozessel megy napokig a teljes foldjen az ontozes.Szivattyu is ilyen tuzolto tomlo vastagsagu aluminium csovekre taplal ra - eleg jol kitalalta a muki.
FőDudu
FőDudu
addikt
ezek a melygarazs elotti racsok egy 5x5x5 meteres beton godorbe viszik az esovizet - az van bekotve a varosi vizelvezeto halozatba. Nem volt eleg. Most ezt is kibovitettek - es egy nagy cso (~2m atmeroju) az egeszet beviszi a tengerbe 400 meterre a parttol. Vasarnap jon valami durva eso - az lesz a teszt
FőDudu
Jahno
őstag
Biztos így van, ahogy mondod ezek meg mind hülyék. Ellenben van 1-2 ismerősöm aki meg bírja mutatni, gyere el, fél évre ülj be a J1re, mentek ide-oda, megnézhetsz kb. bármit, aztán beszámolsz a tapasztalatokról. De tervek alapján egy jó mentes kóla mellett (évente félszer sörözik, jogi feleősségge is van, legtöbbnél folyamatos a szolgálat és autózni kell) konkrétabb dolgokról is lehet elmélkedni. Én már nem nagyon kérdezek, úgyis visszakérdeznek, hogy milyen balfasszal vitakozol már megint a fórumon, vagy milyen idióta blogot olvastál?
Igazából ha körbenézek, akkor legalább két szakágban minden ilyen beruházásnál van valami ismerősöm, aki nem csak simán lapátolós Sanyika. Villamos, metró, út. felüljáró, csiribiri. Grillot nem számoltam, mert annyira nem közvetlen ismerős és amúgy is csak valami alibi melós kelekólás homályzóna.
Jahno
őstag
Összevontam a két témát. És akkor kérdezzük meg a helyi parasztot, hogy mi a véleménye Svájcról. Hozzájuk viszonyítva teljesen kikelt magából, hogy nem sokat látott belőel, kanyon/vízesés szép, de alapban milyen putri szemetes egy környék :-D Én meg csak lapítottam itt pestiként.
mármint bevitte a víz a tartálykocsit, és azóta az övé?
istálló? gazemberség? hupákolás?
FőDudu
addikt
Mar eleve az ove, csak a viz 300 meterrel arrebb vitte.
Szoval volt ott ero rendesen.
FőDudu
FőDudu
addikt
En annyit mondtam, nem kell mindent erovel megoldani.
Tuti van ra valami ertelmes megoldas a kornyek lerombolasa es zajterhelese nelkul is
Elkepzelheto, hogy az ismeroseid a szakmajukban profik - max nem talalkoztak meg a vilag ezen reszen ilyen megoldassal. De ez nem jelenti azt, hogy nincs es nem is mukodne
[ Szerkesztve ]
FőDudu
hobizoli
nagyúr
jajaja, tesom itthon volt ket hete, aszondja Voralrberg-ben (Boden see, CH, D, A hármas határ) is olyan tuti utak vannak, hogy hihetetlen
pedig ott vannak hegyek, max telen esik a ho is rendszeresen
es nem akar szetesni az auto amig vegig mesz egy 3km-s szakaszon, mint pl Kobanya egyes reszein
több drón kell ;P
Jahno
őstag
Le sem romboljűák a környéket, zajterhelés meg X, betont vágni, sínt igazgatni, aljzatot tömöríteni az olyan.
Biztos van olyan ami máshol van, max. nézzük meg azt is. Nem az a baj, hogy nincs és nem létezik, esetleg nincs gépészet és szakérttelem, valamint a paraszt (ért: én) sem viselné el a 3ezer pénzes vonaljegyet. Ez avegyünk Macet, mert az biztos kurva jó megmondás. Jó, de minek?
Akad 1-2 arc, aki olyan munkát csinál, amihez a földkerekségen kb. 5 ember ért. És ha tényállás van, akkor három ott lesz a helyszínen. Na, akkor sír a paraszt, hogy miért tart sokáig és mi kerül ezen ennyie :-D Mármint olyan 5 ember, aki meg is bírja mutatni és van mögötte tapasztalat és meglepő módon a korral is halad.
Nézd meg mennyi papírmunka van csak a környező házakkal, panaszkezeléssel, hatástanulmánnyal, amit le kell rendezni és iktatni. És még sorolhatnánk. Én meg erőt nem teszek bele, úgysem érdekel senkit, de gyere el, odatollak valamelyik megmondóember mellé és szocializálódj sisakban, bakanccsal.
Gabibácsi
tag
és mennyit adózik érte?
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
Jahno
őstag
Ezért kellett volna rendesen megtervezni és rögzíteni, ami időben hosszabb, akár csak a metró felújítás, nem csak lebaszni a kert sarkába slendrián módon. Ez simán balesetveszélyes volt, alsó hangon 3 év letöltendőt érne.
#09908736
törölt tag
Jahno
őstag
Van éjszakai járat, értelmesen hazajutok, mennyivel drágábban? Ellenőrzés itt sem gond, max. kicsit többet fognak és a brazilokkal azért megküzdenek.
FőDudu
addikt
Beton talapzaton van/volt. Csak a viz siman letepte rola a csavarokkal egyutt.
Masfel meter magas arvizre nem mindig keszul az ember.
Termeszet meg neha fura dolgokat muvel.
FőDudu
Jahno
őstag
Hümm, megint szembejött egy melóhelyes lehetőség. Egy ideje nem talának ember, viszont rám nézve elég jók a követelmények, mert Avaya VOIP, Polycom cuccok és hasonló réteg baromságok is vannak a kiírásban, amit már pont láttam fényképen. Ráadásul ismerem a HR-est :-D Nemtom matekozzak-e kifele itt a mocsárból esetleg több pénzt bepróbálkozva. Hivatalos feltételek közt már előre emlegetik az utaztást mindenfelé, ez azért nem mindig olyan jó ha az elvett időről beszélünk, de persze azt is lehet magyarázni, hogy tapasztalt meg karrier és izé lehetőségek. Amikben egy ideje konkrétan nem hiszünk :-D Idehaz a szokásos csehek, írek, németek, Luxemburg, Belgium vonal, aztán Santa Clara, Vancouver, Brisbane. Már az a gyanús, hogy Boston/Atlanta nincs a sorban :-D
Jahno
őstag
Oldja meg. Börtönbe vele, rendesen meg kellett volna csinálni.
FőDudu
addikt
En speciel nem a metro felujitasrol beszeltem, hanem a toronyhazi colopvero szuksegesseget kritizaltam
FőDudu
FőDudu
addikt
En epp ma vettem kartyat a tomegkozlekedesre.
Ilyen 'kontaktless' kartya - aztan tettem ra 10 Eurot.
Holnap megyek Piranba az eves kivizsgalasra - oda meg nem lehet autoval behajtani.
Igy vagy hasznalom az ingyenes jaratot ami nem onnan indul ahol az autot lerakom - vagy veszek egy ilyen feltoltokartyat es a helyi busszal megyek. Inkabb utobbi.
Elvileg ez a kartya jo az osszes szloveniai buszon - majd max utazunk a fiammal passiobol
FőDudu
Jahno
őstag
Ott is vannak haversrácok, gyere ide nézzük meg.
Ilyemsiket szokott fényképezni, amik azért nem a sarki tyúkól építésére jellemzők. Meg olyanokat, ahol nem lehet fényképezni, vagy éppen lehetőség kevés, mikor egy viharban félig megcsuklott olajfúró torony korlátjához kötözve próbálnak paramétert gyűjteni, hogy mit is kellene, de hirtelen.
Valami rendeset majd lefényképeztetek Velük, bár felének nincs ilyen látványos melója.
Jahno
őstag
Mi több 10 éve minden hónapban megvesszük és néha van nálam 10es akciós pakk a vidéki turista ismerősöknek. Azt, hogy ne a P+Rből menjen a járat, azt szerintem még mi sem engedhetjük meg magunkank, mert minden kivándorolt ismerős fellázadna ellene. Félelmetes.
-NoVa-
őstag
Phülöp
addikt
Vállald el, legalább lesznek új sztorik.
Csak értelmesen írd le őket...
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
FőDudu
addikt
Akkor vallad el, ha a sok marhasag mellett meg pozitiv a hozadeka (nem csak penz szamit).
Utazas is lehet moka - meg lehet total szopas a sok atszallas/rohanas miatt.
Avaya voip is mar csak par evig lesz - polycom meg tenyleg nagyon reteg cucc.
Itt mar a telekomos fonok is cloud PBX-et tesztel majd nalunk - jobb a mobilitas.
Mindenfele konferencia, mellek a telefonon/tableten/laptopon. ott csorog ahol a user epp tartozkodik.
Wifi ugyis lassan epp olyan alap lesz mint az aram.
FőDudu
FőDudu
addikt
Onnan megy, de en nem akarok a P+R-ben parkolni.
Parkolok a hutott melygarazsban es indulok a sarokrol.
100m seta.
FőDudu
FőDudu
addikt
Napokban lattam - erdekes megoldas.
Igazi kalaka.
FőDudu
Jahno
őstag
De, csak a pénz számít és a kevés túlóra.
Előre úgysem lehet tudni semmit, oszt ha jövő héten változik A Terv? Vagy bármi? Itt most főnököm is motyogott az orra alá, hogy igazából nem is ez a dolga, nem is ezért vették fel és nem érti az egészet mit is akarnak.... De nálam is kezdődik, tervezzek rendszert. Okés, de az a tervező dolga.
"Avaya voip is mar csak par evig lesz"
Ezt mondták 10 éve, mikor megvette a Nortelt, közben senki nem szeretné a teljesen jól működő, több 10 millióért bevezettt és támogatott rendszerét lecserélni, csak ha nagyon muszáj.
Többi is emélet kérdése, nálunk speciel a wifi nem támogatott, Siemnsnél sem és utóbbi azért elég nagy húzóerő a világpiacon. Nálunk meg júzerek miatt nehéz bármit is megoldani. Leírni tök jó, aztán csak káosz lesz belőel ha fut a szoftver és kirántja alóla a dokkolót, átmegy másik tárgyalóba akkor változik a MAC address, izé. Egyelőre marketingileg jó, mi meg az idegbetegséget hozzuk ki belőle.