Hirdetés

2024. április 20., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#5501) Samott válasza -NoVa- (#5496) üzenetére


Samott
addikt

Tovabbra sincs szo autopalyarol, ez a 4-es fout szolnok megyei szakasza. Amugy 90-es ut szerintem. Max 110 ha autout, de arra nem ismerem a jarast.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#5502) -NoVa- válasza Samott (#5501) üzenetére


-NoVa-
őstag

Szoktam arra járni néha, nagyjából 110-120-as út, kamionforgalomfüggően. Mármint ennyivel halad rajta az átlag forgalom. Amúgy 90-es. Csak munkavégzésre hivatkozva 40-re korlátozni az utat sávterelések és aszfaltfelmarás nélkül az nem kicsit irreális. Ahol el tud menni 200-al egy motoros esés nélkül, ott a 40-es tábla az hülyeség. Mert az út szélén dolgoznak. Akkor a Dunakeszi út- Külső Szilágyi út szélére is rakhatnak korlátozást, ott is dolgoznak folyton. Ráadásul védőfelszerelésnek nem hardshell kalapot kapnak, csak egy vékony latex gumit, ami nem véd fejsérülés ellen, ezért nem is húzzák a fejükre.
Az egész városban is járnak az út szélén emberek, mégis 70-es a Váci, meg még sok másik út. Irreális.

(#5503) ncc1701 válasza Samott (#5501) üzenetére


ncc1701
veterán

Főúti melónál a sógoréknál 30-as tábla van kint, és kb 50-el mennek. És náluk 100-al lehet menni a sima főúton.

(#5504) Samott válasza -NoVa- (#5502) üzenetére


Samott
addikt

En a 40-es tabla felett latok egy elozni tilost is, szerintem ott lesz egy lezart sav is. Es csak annyit tudunk hogy a tablanal mennyivel ment a motoros, hogy a lezarasnal mennyire lassitott azt nem latjuk.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#5505) qnadam válasza Gabibácsi (#5484) üzenetére


qnadam
veterán

köszi, jövő héten benézek oda

istálló? gazemberség? hupákolás?

(#5506) eattila válasza ncc1701 (#5503) üzenetére


eattila
csendes tag

Asszem dormándon van városban 30-as korlátozó. alig tudtam olyaqn lassan menni. Ráadásul nem egy 200m-es szakasz, hanem igen hosszú. És mérni is szoktak ott.

[ Szerkesztve ]

e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/

(#5507) Gabibácsi


Gabibácsi
tag

El vagytok ti ott kényeztetve, itt autopályán simán volt 60-as és 40-es korlátozás is.

Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.

(#5508) blueboi69


blueboi69
csendes tag

Nem győzöm olvasni a topikot. 2-3nap kimarad és már 5-6oldalnyit kell lapozni :( Sajnálom és elnézést, ha valaki nekem írt és nem reagáltam.

Viszont lehet melóhelyváltás lesz nálam. Kezd nagyon fos irányba menni a cég és ennek mostanában többször is hangot adtam. Lehet ennek hatása, lehet az, hogy nem fekszik nekem annyira az értelmetlen technológiák ügyfélre tolása, de felajánlotta a cég, hogy részt vehetek egy partnercég projektjében. Svéd telekom cég, Eric fia :) Maradnék a Q-nál, csak eladnak a másik céghez. Annyiból jó, hogy van olyan opció, hogy ha néhány hónap múlva meggondolom magam, akkor visszamehetek, csak lehet már nem lesz értelme. 1éven belül úgy átszervezik az egész cég belső infráját, hogy amikor vázolta a vezetőség A Tervet, akkor konkrétan megkérdeztem, hogy oké, mit kéne tanulnom ahhoz, hogy maradjon még valami munkám. :(
Ez egy kicsit elszomorított, de akkor megnyugtattak, hogy no para, lesz meló így is. Hát valszeg nem lesz, de mégis találtak olyan megoldást, ami mindenkinek jó lehet. Aztán majd meglátjuk.
A projekt valamikor 1-2hónap múlva indul, még megy a toborzás.

(#5509) -NoVa- válasza blueboi69 (#5508) üzenetére


-NoVa-
őstag

"oké, mit kéne tanulnom ahhoz, hogy maradjon még valami munkám."

IT-s sysadminként? Hindi nyelvet, mosolyogni, és bólogatni.

(#5510) Sipi- válasza blueboi69 (#5508) üzenetére


Sipi-
tag

Valódi kollégák leszünk akkor, nem csak papíron? Melyik projektre? Helyileg is átkerülnél?
Ne reménykedj, ez sem jobb egyébként...

[ Szerkesztve ]

https://www.ferfiakonyhaban.hu

(#5511) blueboi69 válasza Sipi- (#5510) üzenetére


blueboi69
csendes tag

Fogalmam sincs még mi a projekt. Valami cas-t emlegettek, de passz. Helyileg maradnék itt Gréten, ahol most, csak másik emeleten ülnék. Nekem eléggé kibaszás lenne ha beljebb kéne menni a városban. Teljsen jó most ez az ingázás, egész nyáron talán 3x volt az, hogy kerültem a régi 7es felé, egyébként meg max30p és itthon vagyok.
Lehet, hogy nem lesz jobb, fenetudja. Viszont kerülne fölém olyan ember akitől tudok tanulni. Jelenleg ez nem megoldott a szarrá timesheet-elt környezetben, ahol minden nem munkával tölött perc fájó a cégnek.

(#5512) hobizoli válasza ncc1701 (#5497) üzenetére


hobizoli
nagyúr

igenis takaritsa le az utat a qrvaanyjaba

egy ipari porszivo felszivja 5 perc alatt

multkor az udvaron felporszivoztuk a kipotyogott PET resint a kis aszfalt meg beton godrocskekbol meg repedesekbol is, ott ahol a kamionok szoktak atfejteni a silokba, amikor leveszik a csovet ohatatlanul kipotyog vmennyi a csobol
a terulet szelein a kis beton meg az aszfalt darabkakat meg a kavicsokat is siman felkapta a porszivo
olyat tuti csili-vili lett, mintha vatta uj lenne :DDD

úgyhogy siman fel lehet szedni azt, nem tablaval kell utat javitani
es ez egy sima 3 motoros, ipari porszivo volt csak, ami vizet is tud szivni

nemeteknel erre kijön egy kulsos ceg, aztán az csinalja meg jopenzert ugyanigy egy tgk-s mobil porszivos jarmuvel
jar a tgk motorja, azt hajt meg vmi kompresszort, aztán a jomunkasember meg megy egy gégecsővel meg azon egy cserelhető fejjel
ugyanaz, mint egy otthoni porszivo, csak nyilván jóval nagyobbak a meretek

de ugyanigy fejtik be is
akkoris emelt rpm-n jar a kamion motorja es az hajtja meg a kompresszort, amivel atfujja a siloba a tartályból a PET resin-t, a 24t atmegy ~40-45perc alatt kb

funyirast is ugy csinaltak egy ideig, hogy damilos vagoval nyomtak esz nelkul, aztán par parkolo auto kaszni, fenyezes, ablak serulese utan, ahogy a damil odaqrja hozza a kavicsot, hamar raszoktak arra, hogy egyik muki vag, a masik meg egy nagy kartonlappal fedezi a vagast
igy az auto oldala sem lesz 1 meter magasan tele a raszaradt levagott fuszalakkal

[ Szerkesztve ]

több drón kell ;P

(#5513) blueboi69 válasza -NoVa- (#5509) üzenetére


blueboi69
csendes tag

Abban a kontextusban kérdeztem ezt, hogy az átszervezés esetén a mostani cégnél mit kéne tanulnom. Egyébként annyira nem parázok, még az sem kizárt, hogy összedobok egy linkedin profilt és vigyorgok :D
Nem érzem magam elveszve, visszatekintve jó kis tudást és tapasztalatot halmoztam fel, amit lehet értékesíteni,de pont ezen morogtam már vagy fél éve asszonynak is, hogy most az utóbbi 1-1.5évben nagyon megrekedt a meló és nehéz továbbugrani. Most meg lenne rá lehetőség.

(#5514) Sipi- válasza blueboi69 (#5511) üzenetére


Sipi-
tag

Akkor kollégák leszünk :)
A 9. kerületben is van irodája a Q-nak, az E melletti épületben. Bár az E-bam sem voltam már bent legalább 4 hete, jól elvagyok szabival és wfh-val.

https://www.ferfiakonyhaban.hu

(#5515) Jahno válasza hobizoli (#5499) üzenetére


Jahno
őstag

Ott a koordináta, énzzük meg, hogy kint felejtett-e vagy miért van az előzni tilos.

(#5516) Jahno válasza ncc1701 (#5497) üzenetére


Jahno
őstag

Nem is a kavics miatt, hanem mostanában elég értelmesen marnak, kivéve mikor nem és akkor már 40nél is anyáztok, hogy nem tisztelem az autót.

Ja, következő poszt, ma éppen itt barmoltam le a kocsi alját és akkor tegyük meg tétjeinket, hogy ki nem nézte volna be és nem mer felállni egy ilyen magas padkára itt jobb oldalt:

https://www.google.com/maps/@47.5292446,19.2026335,3a,75y,194.14h,74.49t/data=!3m6!1e1!3m4!1s6V7pxoJKts9yX3CAehRcjg!2e0!7i13312!8i6656

(#5517) Jahno válasza -NoVa- (#5502) üzenetére


Jahno
őstag

" Ahol el tud menni 200-al egy motoros esés nélkül, ott a 40-es tábla az hülyeség."

Leht ezért dőlnek ki a táblát tök egyértelmű helyen. Mondjuk a Váci úti elhúzások sem teljesen optimálisak.

(#5518) Jahno válasza blueboi69 (#5508) üzenetére


Jahno
őstag

"nem fekszik nekem annyira az értelmetlen technológiák ügyfélre tolása,"

10 év múlva már azt fogod mondani, hogy mindegy, ami üres telerakjuk, ha tele lett kiürítjük. ÉRtelmet nem keresel, fizessék ki és ne basztassanak vagy máson kérjék számon. Aztán ennyi.

Tanulni? I have a deal for you sir! Good day sir! Meg ilyenek. 3 alap mondattal teljesen jól el lehet vegetálni bizonyos pozíciókban.

(#5519) chris-77 válasza Jahno (#5516) üzenetére


chris-77
újonc

Pedig állnak ott páran. Látszólag sérülésmentesen..

HWSW Fórumra Csatlakozott:2002. szept. 13.

(#5520) Jahno


Jahno
őstag

Kezdő képet látván meg voltam róla győződve, hogy külső sávban állnak meg és belső sávos üti el. Ez érdekes volt.

https://444.hu/2018/08/17/nagyon-sulyos-videoval-sokkol-a-magyar-rendorseg#

(#5521) Jahno válasza chris-77 (#5519) üzenetére


Jahno
őstag

Most bekedvencelem a helyet, mégis csak közelebb van, mint franciáknál a parkoló.

(#5522) hobizoli


hobizoli
nagyúr

:DDD

több drón kell ;P

(#5523) blueboi69 válasza Jahno (#5516) üzenetére


blueboi69
csendes tag

Mi a baj ezzel a padkával? :) Az ,hogy valakinek a parkolóhelye?

(#5524) Jahno válasza blueboi69 (#5523) üzenetére


Jahno
őstag

Pld. itt szoktam összebaszni a kocsi alját.

(#5525) hobizoli válasza Jahno (#5516) üzenetére


hobizoli
nagyúr

es itt hogyan barmoltad le? :F

több drón kell ;P

(#5526) chris-77 válasza Jahno (#5524) üzenetére


chris-77
újonc

De hogy? Aláfekszel és kalapáccsal szétbarmolod?

HWSW Fórumra Csatlakozott:2002. szept. 13.

(#5527) -NoVa- válasza chris-77 (#5526) üzenetére


-NoVa-
őstag

Csalóka a Google street view, nagyjából 2.5+ méter magasból máshogy néz ki. A Fáy utcában akasztottam fel tegnap a Volvo orrát a padkára, ilyenkor kicsit megértem a Panamera/X5/Levante tulajokat.

(#5528) Jahno válasza hobizoli (#5525) üzenetére


Jahno
őstag

Tételezzük fel, hogy hozzáér és leverem. Szerintem nem kell hozzá akkora nagy logika még ha nem is írtam le 3 oldalban a komplett sztorit, (a tevékenység során során egyetlen állat sem sérült meg, a történet szereplői NEM kitalált alakok, mindennemű egyezésük a valósággal csupán a véletlen műve. Egyéb esetben PTK és idevonatkozó szirszarok.

(#5529) Jahno válasza -NoVa- (#5527) üzenetére


Jahno
őstag

Én már ezekre figyelek, de itt pont beszoptam. Kiszálltam, meglestem, nem is értem, hogy a Google felvételen miért nem látszanak a karcok, de aki nem hiszi annak ott a cím meg kell lesni és eldönteni. Ennél kivédhetelnebb Csepel rakparton a Lukoil kút előtti külső sávos felgyűrődés a lámpánál, azt évente 2-3 alkalommal elkapom a bal oldalával.

(#5530) Jahno válasza chris-77 (#5526) üzenetére


Jahno
őstag

Látsz a képen kalapácsot?

(#5531) hobizoli válasza blueboi69 (#5508) üzenetére


hobizoli
nagyúr

oooo nopara, nálunk is megy a kemenykedes
hogy most nuku tulora es a szabizasokat, betegácsikat oldjuk meg csokkentett létszámmal, mert fuuu koltsegcsokkentes kell
kozben meg a 51-srol nezve azt latod, hogy kibovitik a parkolót, kb 100 autonyi uj helyet csinalnak
erted…?

amikor hetvegen megy az uzem meg a raktar, akkor alig van ott auto a jelenlegiben, szoval nyilván nem azok telitik meg hetkoznap se a mostani meretu parkolót sem

kozben pl a laborbol elmegy 2 emberke szulni, ketto meg lelep
a tobbiek meg óóóggyák meg "valahogy", hogy hirtelen 4 emberke mínuszban lesznek par nap vagy het leforgasa alatt
par honappal ezelott is felbukott az irodaba onnan vki, vmi fenntarthatosagi csoportba, abban is vannak vagy 7-8-n, az helyett se jott meg senki

de laborvezetobol meg vezetovezetobol meg vezetovezetovezetovezetobol mar van vagy 3-4 szint egymas felett kb, meg kulon ceruzaodebbrakosgato mailforwardingmanager specialista erre, meg kulon specialista arra
akikkel csak a labor reszleg letszama meg a koltsege no meg kisse exponencialisan, de a napi uzemmenethez szukseges letszam az ugyanannyi, sot, az csak csokken, es abbol faragni kell, hogy ezeknek meglegyen a bérelt nyugdijas helye
meg gondolhatod, hogy ezek vezetovezetok meg specialistak erosen mas jobgrade-ben vannak, mint a vizsgalatokat vegzok, akik meg sem allnak kb a 12 oraban mar most se

de csokkentsuk a koltsegeket, mert fuuu, es magasak a (ber)koltsegek

több drón kell ;P

(#5532) Jahno válasza hobizoli (#5531) üzenetére


Jahno
őstag

Itt az a baj, hogy a parkoló bővítése és a létszám az legalább három különböző költségvetés.

(#5533) ncc1701 válasza Jahno (#5518) üzenetére


ncc1701
veterán

Ennyi. Jó pénzért a vizet is lapátolnám egyik oldalról a másikra, pont lesz@rom.

(#5534) -NoVa- válasza ncc1701 (#5533) üzenetére


-NoVa-
őstag

Nem veheted el a munkámat!

(#5535) FőDudu válasza Samott (#5495) üzenetére


FőDudu
addikt

Akkor mar csak egy kerdesem van: miert van 151-re allitva a trafi, ha nem autopalya tempoval illene ott kozlekedni?

FőDudu

(#5536) ncc1701 válasza -NoVa- (#5534) üzenetére


ncc1701
veterán

Úgy állok hozzá, hogy más is odaférjen. :)

(#5537) -NoVa- válasza FőDudu (#5535) üzenetére


-NoVa-
őstag

Ha 100-ra állítják, elfogy a számlatömb meg az iktatópapír, aktatároló műanyag szutyok, pecsét, tinta, és nem tudják büntetni a 150 fölött közlekedőket, mit nem értesz?

(#5538) -NoVa- válasza ncc1701 (#5536) üzenetére


-NoVa-
őstag

Konkrétan most épp egy discontinued terméken fejeztetnek be velem egy featuret, hátha mégis kiadatja a management majd egyszer. Imádom :D

(#5539) FőDudu válasza hobizoli (#5500) üzenetére


FőDudu
addikt

Hagyjad mar. Nem szokas esszel csinalni a dolgokat.

Nalunk az egyik kanyarban volt egy bokkeneo, pont jobb elso kerek ment mindig bele.
Egyik reggel lezartak az egyik savot, 200m hosszan leaszfaltoztak, majd a masik oldalt is.
Mire jottem haza a munkabol, mar a csik is fel volt festve.

Ennek ellenere az M70-en kb 5KM van egyben lezarva, volt rajta vagy 3 lapat tamaszto (2 hete szerda delutan).

Mondjuk 10 ev utan betomtek a godrot az M5 Tescotol Meta feluljarora Soroksar fele kikanyarodo savban...
Evekig kerulgettuk, de semmi sem tortent. Aztan mostanra betomtek (dobtak bele par lapat aszfaltot - de nincs rendesen bele dolgozva). Magyarul katyuztak, hidegben).

FőDudu

(#5540) FőDudu válasza ncc1701 (#5533) üzenetére


FőDudu
addikt

Vasvillaval is :)

FőDudu

(#5541) FőDudu válasza -NoVa- (#5538) üzenetére


FőDudu
addikt

Kiadjak majd kulon modulban, meg rairjak, hogy feature request, billable, oszt' csokolom :)

FőDudu

(#5542) Samott


Samott
addikt

#comic pictures

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#5543) seducertt válasza blueboi69 (#5513) üzenetére


seducertt
csendes tag

Jelentkezzél a BMW gyárba, debrecenben már elindult a toborzás.

(#5544) Jahno válasza -NoVa- (#5538) üzenetére


Jahno
őstag

Ugyan. Tegnap itt a vágóhídi portán olyan sztorit halottam, hogy ihajj. Kénygtelen vagyok többes szám első személyben elmesélni, úgy egyszerűbb :-D

Mi továbbra is olyan szolgáltatásokat ígérünk és adunk el a júzereknek, ami nincs a cégnél, egy részét a központi IT kifejezetten tiltja, másik fele csak nincs, ergó be kellene vezetni és tesztelni, megfejteni, infrastruktúrát építeni rá, aztán el lehtne adni.

Közben erőltetni akarják a távmunkát, de a VPN 100 kilobitre van korlátozva, mert csak. És mivel nincs c: meghajtó, de az asztal is vándorlós így azt sem mondhatjuk mentse le a doksikat amivel melózna, csinálja meg offilne és másolja fel. Mellé a VPN kapcsolatot sem tudja szabályozni, ha net van, akkor csatlakozik és megy. Mármint "megy".

Azok akik elvileg eddig távolról "dolgoztak", azokat nem tudjuk elképzelni mit csinálninak, duplakatt a belső ügyviteli cuccra alapban 15-20 perc gondolkozás mire elindul, de olyan is van, hogy ha szakad a net akkor összedől az egész és állhatunk vissza mentésből, mert régi tákolmány nem hibatűrő.

(#5545) Jahno válasza seducertt (#5543) üzenetére


Jahno
őstag

Főleg ha most vett házat vidéken.

(#5546) seducertt válasza hobizoli (#5531) üzenetére


seducertt
csendes tag

debreceni rendőrök mondták augusztustól nem fizetik nekik a túlórát, de lesz...

(#5547) seducertt válasza Jahno (#5545) üzenetére


seducertt
csendes tag

Bejár onnan is...

(#5548) Jahno válasza seducertt (#5543) üzenetére


Jahno
őstag

Ez az igazán vicces, néztem a legjobb munkahelyes listát, ott első helyeken olyanok vannak, mint a Tecsó, Merci, ésatöbbi. Akkor milyen lehet a többi?

Mint ahogy az év irodájás közösségi tere ez lett, ami egy jelentéktelen izé itt a felüljáró mellett?

http://azevirodaja.hu/nevezok/873

(#5549) -NoVa- válasza FőDudu (#5541) üzenetére


-NoVa-
őstag

Dehogy, nem megy ez sehová, mert nem raknak bele QA meg release enginer időt. Csak most még lendületből megy a fejük amerre eddig, annak ellenére, hogy most kaptak az új CEO-tól némi pofont Kanadában. Kimentek vele meetingelni, aztán rákérdezett, hogy mégis mi ez a szar, hogy a fenébe tudták ezt eddig eladni, miért nem csinálták már régesrég meg normálisan, és most azonnal hagyják abba a mostani teljes szarkupac fejlesztését, mert kár bele az energia. Ezt magyarázom itt már sok éve, most pislognak. Itt a döntési lánc másik végén összeraktam egy webapp prototípust pár nap alatt, demóztam, hogy így néz ki az SW fejlesztés 2018-ban, és nem kéne a 20 éve berögzült dolgokat tovább erőltetni tényleg, de még pár napig emésztik, mire végleg lehúzzák a dédelgetett szarjukat a wc-n.

Végülis csak annyi a gond vele azon túl, hogy architektúrálisan szar, olyan alapokra épül, amivel minden évben dedikáltan elvisz pár emberévet a GUI karbantartása, lokalizációs és hotkey meg screen reader hibák javítása, és minden verziónál ugyanazt újra, és hogy tulajdonképpen a keretrendszer nagy része nincs a kezünkben, hanem egy kínai cég fejleszti, tartja karban, és húzza le a céget, mi egy jelentősen lekorlátozott jogkörrel és lehetőségekkel ellátott pluginként futunk benne apránként egyenletesen elosztva az egész alkalmazásban.

Ja, és csodálkoznak, hogy 4 éve nem tudtak felvenni embert a projectre, csak egyetlen egyet, aki túl buta hozzá, hogy elmeneküljön. Viszont közel van, tényleg rugalmasan kezelhetem az időm, bármikor behozhatom a gyerekeket, szóval szinte ideális környezet :P

(#5550) Gabibácsi válasza seducertt (#5546) üzenetére


Gabibácsi
tag

Akkor tiszta Logmein

Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.