Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MM

    őstag

    válasz nandow #252067 üzenetére

    A teljes 60k km-re az átlag fogyasztásom 7,3 l volt, ennél pályán többet evett, de országút/város jóval kevesebbet. (Valós 130-at nem nagyon mértem, a valós 150 a preferált.)

    Egyáltalán nem gyenge, de intenzív gyorsításnál le kell padlózni, ez így működik, akkor hajt egyszerre a benzin + villany = 190 LE. Ez 0 km-ről 190-200-ig olyan "zsinóron húznak" feeling az eCVT-vel.

    Mikor átvettem pár száz km-el az egyik oldali menetfény nem égett, ezt garanciában cserélték, egyébként semmilyen gond nem volt, semmilyen zörgés nem jött elő. Fontos, hogy nem volt benne tetőablak, állítólag az tud zörögni. Mikor beülsz és becsukod az ajtót, süket szoba feeling van, durván kizárja a külső zajokat (is), illetve a motortér felé aktív zajszűrés is van. Nem is ez tűnt fel annyira elsőre, hanem a másfél év alatt bármibe ültem át, az hangosnak tűnt. (Sajnos az új Octavia is... ráadásul az zörög is itt-ott.)

    Az Ecoboost mellett a powershift sem a megbízhatóságáról híres, így automata váltóval Fordéknál nem nagyon marad más opció hosszú távra tudomásom szerint, mint a Hybrid.

    #252062 Gergőke88:
    Halogén, jó a vetítés, de gyenge volt a gyári izzó. Az automata reflektor vezérlés jól működött. Ha saját gép lett volna, kapott volna egy pár Nightbreaker Laser izzót és boldogság... A led mátrixosat Mondeonál nem próbáltam, így ez az egyik olyan a kevés dolog közül, amiben a mostani Octavia érezhetően jobb a LED Matrix miatt.

    #252063 bandus: Nekem pont városban tetszett a legjobban egyébként, ezt a hybridet erre találták ki. Suhan... :) Pályán valóban komfortosabb a DSG, de városi közlekedésnél nekem nem az igazi. (Vagy még szoknom kell.)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés