- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- ldave: New Game Blitz - 2025
- Klímaváltozás, természetszennyezés
- bambano: Bambanő háza tája
-
LOGOUT
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
-=RelakS=-
veterán
válasz
Szakbarbár #125595 üzenetére
Unalmat némi zenével meg lehet oldani szerintem, de ha tényleg xar kint az idő, akkor inkább ez. Tavaly is csomószor azért nem tekertem, mert jajj, esik fúj, hideg, illetve ezek bármely kombinációja.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Közel hajolva,kézzel hátrafele hajtva,esetleg előre be-beakasztva,hallani lehet ha a kilincsmű (reteszelés,kalapácsok,ahogy teteszik) vacakol.Hallanod kell ahogy közvetlenül.egymás után pattognak a reteszelők,ellenkező irányba meg beakadnak.Ha a lánc ugrik annak más a hangja is,de a reteszelés nem csak egy lánckereken ugrik,hanem mindenhol terhelés alatt.
parkr+Napfénysüti...tény,hogy bár lassú,de egyértelmű javulás tapasztal6ó úgy a burkolatok minőségében,mint általában a vezetési morálban.
-
parkr
őstag
válasz
Runner_fxr #125566 üzenetére
vannak azért jó utak, szerencsére egyre több. ami meg nagyon gáz, arra úgysem megy senki
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz
-=RelakS=- #125571 üzenetére
Néhány hónapja én is szemezgetek a görgőkkel, lehet egy ilyet kipróbálok. A Decathlonost próbáltam néhány percig az nem tűnt túl hangosnak de azért panelba nem vinném.
Ha azt számolom, hogy 10 alkalom Spinning 15-20.000 forint között van helytől függően, akkor már 10 alkalom után a pénzednél vagy és ráadásul akkor tekersz amikor akarsz. Nekem most egy alkalom (45 perc) spinning elvisz 2-2,5 órát utazással, öltözéssel együtt, viszont nem olyan unalmas mint egyedül tekerni a garázsban a hidegben. -
-
jjeahh
nagyúr
válasz
deny330 #125588 üzenetére
Nálam a 3C Rekon hóban vállalhatatlan, olyan helyen is vészesen sodródik ahol a Nobbyval teljesen biztonságosan lehet gurulni. Persze azért ez almát körtével eset, a Nobby egy jóval bütykösebb gumi mint a Rekon, ami szerintem egy enyhén durcásított gyors gumi. A Maxxis anyagkeveréke valóban nagyon jó, de hóba én úgy érzem nagyon kellenek a normálisan kialakított nagy bütykök, szal marad tavasz-nyár-őszre, most télen inkább a Schwalbe-t használom.
Continentaltól én csak a Trail King-et próbáltam, ami sajnos pont a legantipatikusabb Conti gumi a befele néző szélső bütykei miatt, én sem mernék gyors kanyarokat bevállalni vele
Amúgy én is szívesen maradnék a Maxxisoknál és kipróbálnám sorban az összeset ami első blikkre tetszik, de sajnos nálunk helyben nem kaphatóak és az összevissza méretezés miatt rendelni nem merek, mert túl drágák ahhoz, hogy befürödjek... -
RWD
tag
válasz
ivana #125591 üzenetére
Köszi neked is. Közben okosodtam, látom hogy a racsni külön egységet képez a lánckerékhez képest.
Szerk:
Vagy mégsem.
Jobban bele kell másznom ebbe a témába. Autót még hengerfejezek is alkalom adtán, de bringát nem nagyon szerelek. Sajnos az egyetlen szerelő akiben bízok, nagyon lassan dolgozik. Ezek meg azért nem rocket sciencek, na. -
Mérj láncnyúlást, a váltó tényleg ferde, de attól nem fog ugrani, max. szarul vált.
Ránézésre a racsnid jó, nem hiszem, hogy a lánc nagyon kopott lenne. Tippre a racsni ment szét, de az is lehet, hogy csak letapadt a hidegben. A cserés akkor sunrace-t rakj fel, a shimano drágább és biztosan nem jobb.
-
RWD
tag
válasz
6030D #125589 üzenetére
A lánc ugrik át a lánckeréken vagy hátul a racsni szalajt?
Ezt hogyan tudom kiszűrni? Szerintem a lánc a keréken, mindig mintha esne egy pár centit a pedál a lábammal együtt, én meg majdnem pofára esek közbenborzalmas.
A racsni a komplett hátsó "agy" a lánckerekekkel együtt, ugye? -
6030D
őstag
A lánc ugrik át a lánckeréken vagy hátul a racsni szalajt?
Mérd meg a láncot, ha kell, akkor csere. Valószínű racsni csere is kell, főleg, ha az szalajt. Netről rendelve 5-6000 Ft, de kell egy racsnileszedő meg láncbontó a cseréhez. A kattogás meg jöhet a pedálból is: 15-ös villáskulccsal hajtsd ki (fentről nézve hátrafelé hajtva a kulcsot fog lazulni), takarítsd meg a menetet, majd bezsírozva rakd vissza. -
deny330
senior tag
válasz
jjeahh #125560 üzenetére
Engemet csak esztétika szempontjából zavar a dolog, mert igazából a sárférő helyem elől baromi nagy, de hátul is akad még hely, ha nagyobbat szeretnék felrakni mint a 2.4-es Ardent. Szerintem én csak +size gumikkal tudnék befürdeni a sárférőhelyet tekintve, de előre még így is megmerném kockáztatni a 2.7-es / 2.8-as Minion gumikat, vagy akár a 2.6-os Maryt. Tapadás szempontjából szerintem többet számít a gumi keverék és a bütykök nagysága. Ahhoz képest, hogy a Trail Kingem mennyivel szélesebb, ballonosabb volt mint a 3C Minion.. hát sokkalta szarabbul tapadt. Laza, sáros, leveles talajon olyan tempókat jöttem a kanyarokban ezzel a gumival, amit a Trail Kinggel semmi pénzért nem vállaltam volna be. Kíváncsiságból leteszteltem egy autó feljárón is a gumikat. Az autó feljáró le van szórva murvával, alatta föld, szóval laza az egész. Ha nagyobb sebességgel megy rá az ember és a végén úgy akar ki kanyarodni a füvesre, akkor k*b@szott nagyot lehet taknyolni. A trail kinggel számtalan alkalommal lejöttem ott, kanyarodni csak nagy ívben mertem kis sebességgel. A fűre érve éreztem magamat megint biztonságban..
A minionnal nem volt ez. Ha nagyon döntöttem a bringát a kanyar miatt, akkor tudott sodródni a murván, de elég gyorsan visszanyerte a tapadását. A keményebb füves talajra kiérve meg áh.. mint amit oda tapasztottak. Szóval én személy szerint nagyon is megszerettem a Maxxis gumijait, egyedül ez a méretezés szúrja nekem is a szememet. De eddigi tapasztalataim alapján többet számít a gumi kialakítása és a keveréke, mint a szélessége. (Persze bizonyos kereteken belül.)
Egyébként érdemes kipróbálni különböző gyártó gumijait. A Continentalban én kellemeset csalódtam pl. Ez a black chili keverék tényleg elég kopássálló, bár a tapadás laza, poros talajon megkérdőjelező a Trail King esetén, ahogy fentebb is írtam. (Ez mondjuk inkább a gumi kialakításának a hibája, nem a keveréké.) Egy Kaiser / Baron biztosan jobb ezekben a szituációkban, majd egyszer adok ezeknek is egy esélyt, de egyenlőre van itthon elég gumim amit tudok koptatni. A Schwalbe gumijai a fix méretezés miatt szimpatikusak, de a gumikeverékükkel kapcsolatban vegyes érzelmeim vannak. A hátsó Hans Dampf gumim pl hasonlóan ballonos, széles volt mint a Trail King, és ha jól tudom akkor SuperGravity keverék volt. Ha laza talajon fékeztem vele akkor elég könnyedén megcsúszott, ennek ellenére a gördülési ellenállása hatalmas volt. A nyomással sokat játszottam, de amit én jónak éreztem hogy "nah most tapad mindenhol" , az folyton felütéses defekttel járt (tudom, tubeless..). Első kerékre én biztosan nem merném feltenni ezek után. A Magic Mary 2.6-os verzióban volt alattam, ha jól tudom a mostani Addix keverékek egyikével (talán addix soft?!). Az brutál szélesnek tűnt. Aszfalton meghajtani nem igazán lehet viszont (nem is irigylem haveromat), terepen durvulásig nem jutottam el vele azonban. Egy kis mászást betudtam vele vállalni még, akkor nem kapart el sehol se. Mindenesetre majd adok egy esélyt még az új Addix keverékes Schwalbe gumiknak is, de egyenlőre Maxxis.
-
RWD
tag
Hali!
Nyár közepén jött vissza a szervízből a bringa. Nem mai csibe (10+ éves), Caprine. Totál amatőr vagyok.
Összeszakadt monoblokk miatt volt szervízben, kapott helyette újat. Elhoztam, minden rendben volt egészen 1 hónappal ezelőttig.
- elkezdett szalajtani (ha jól mondom) amikor hátul a legkisebb, elől a legnagyobb lánckeréken vagyok. Már ki se kell állnom a nyeregből, se nagyon taposni a pedált, akkor is csinálja. Egyre többször. Váltások egyébként simák és gyorsak. Váltót nem piszkáltam. Ellenben kicsit görbének tűnik a hátsó váltó, fotók alant. Lehet hogy ez a görbeség okozza a szalajtást? Esetleg mérjek láncnyúlást? Ha kopott lett volna, csak szólt volna az öreg. A lánckerekeken a fogak nem néznek ki rosszul (nincsenek hegyesre kopva), bár az első legnagyobbon van 1 max 2 kicsit ferde fog.
- elkezdett brutál kattogni a monoblokk(?) - hajtókar párosból valamelyik. Ez is kiállástól függetlenül. Tekerés alatt egyértelműen, ha nem tekerek de RÁNEHEZKEDEK a pedálra kicsit, akkor is mintha meg meg szólalna. Elég ilyesztő a hangja, nem periodikus, inkább véletlenszerű. Ezzel, és a hátul tapasztalható ugrásokkal konkrétan használhatatlan most a bringa.Lassan vennék egy újat (heti ~60-70 kilométert szoktam összehobbizni, tópart, vegyes felület (50% rossz aszfalt, beton - 50% kavicsos, zúzott köves, földes szakasz), de még azért megcsinálnám a kis szarost ha olcsón megoldható. Mit gondoltok? Köszi előre is!
-
IMIIKE1998
őstag
válasz
Hasaggymeg #125583 üzenetére
Igen, úgy értettem. Én is gyakrabban veszem elő az mtb-t városon, vagy mellékutakon, mert sokkal kényelmesebb és annyival nem lassabb, olyan rosszak az utak.
Runner_fxr: Ez is igaz, jobban le sem lehetne írni. Nekem is elegem van már, hogy még a mellékutakon is életveszélyben vagy... Esetleg kisebb településeken, pl. Eger, Tokaj jó lehet, de amúgy szívás. Nem azért megyek bringázni, hogy idegeskedjek a bukó autóvezetők miatt, hanem hogy élvezzem a tekerést.(Tisztelet a kivételnek persze.) Esetleg még egy cross trekking lenne a jó, de abból meg drága a minőség. Montiból viszont fillérekért van ilyen Magellán és társai, tartós, minőségi, dobsz rá egy városi gumit és mindenen elmegy.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
IMIIKE1998 #125581 üzenetére
Arra gondol,hogy a kelet európai utakra minimum cross kerékpár kell.Kis túlzással olyan egy vérbeli országúti kerékpár helyzete a magyar utakon,mint egy Ferrarrié,még a kerékpárutak 80%-a is legfeljebb olyan minőségű mint egy jobb,döngölt földút.
...lemaradtam. -
válasz
IMIIKE1998 #125581 üzenetére
Jó mondjuk nekem a CX is hülyeség, de az más kérdés.
Nem igazán tudom értelmezni a koskormányt terepen. Visszatérve az országútizásra, tök jó dolog, megvan a maga hangulata, de nem Magyarországon, itt se az úthálózat, se a közlekedési kultúra nem passzol ehhez a sporthoz. Ausztria, Svájc, Olaszország, Franciaország stb. Ilyen helyeken én is szívesen országútiznék, biztos, hogy lenne is országúti bicajom.
De idehaza inkább a mtb. -
IMIIKE1998
őstag
válasz
Runner_fxr #125566 üzenetére
Hülyeség? Igaz, tényleg nem ezekre az utakra lettek kitalálva, de most ha olcsón akarsz koskormányos gépet, nincs más. Nekem is ideálisabb lenne egy CX/Gravel kicsit kényelmesebb, de mégis sportos eoval, 30-as körüli gumikkal, de kétszer ennyibe lenne legalább.
-
válasz
Runner_fxr #125566 üzenetére
Ilyenem van [link], csak nem ilyen buzi rózsaszín, hanem piros, illetve modern cuccok vannak rajta. Azért elég necces már a 30-as is, a 32-est próbáltam befért, de annyira kicsi a hely, hogy inkább nem.
Szerencsére a nagyon vékony peremes gumi elég rövid ideig volt divat, mert rohadt szar érzés vele menni. Egy régi 20-as szingó komfortban kb. olyan 25-ös peremes.
-
Tomi_Sci
őstag
válasz
ZolkoW #125568 üzenetére
Köszi, látok mindent, amit kell
(#125570): Nekem egy régi Tacx van, aminek ránézésre nagyon hasonlít a felépítése, csak kb kétszer ekkora a lendkerék. Annak is fém hengere van, semmi kopás így ~100 óra után. Használtan vettem, az előző tulaj szétizzadta a bovdent, szóval gyanítom ő is rakott bele pár km-t.
(#125575) ß3NC33: Ráadásul ha valami bajod van vele (mármint nem az, hogy ellustulsz két alkalom után
), akkor 3 évig szó nélkül pénz vissza.
-
emiki6
veterán
válasz
Runner_fxr #125566 üzenetére
A Crossfittel se lenne baj, ha az edzők elvárt színvonala nem lenne ilyen alacsony...
6030D jól írja, tisztelet a kivételnek, mert vannak jók ott is. A kettlebell rendszere (StrongFirst) talán egy kicsit jobban szabályzott.
A CF, mint ötlet tök jó lenne (súlyemelés + saját testsúlyos edzés), de tele van idióta dolgokkal. Meg ott ugye a versenyen az idő és az ismétlésszám számít, de a forma alig szabályozott. -
dunkel
őstag
válasz
trialboj #125551 üzenetére
Kezdő és életunt görgőzők ugorjatok be Dan LLoyd mellé és garantáltan nem fogtok unatkozni.
-
ZolkoW
őstag
válasz
-=RelakS=- #125569 üzenetére
pár percet tekertem csak, hogy milyen. az Elite legolcsóbbjához tudok viszonyítani, összességében nem tűnik rosszabbnak (az kintről is 43 volt), de az alu henger gyenge pontnak tűnik, a gumi szerintem jobb. de csak később tudok igazából nyilatkozni. de ha megnézed,hogy ennyiért használtan sem kapsz...
-
6030D
őstag
válasz
Runner_fxr #125566 üzenetére
Öröm nézni, ahogy dobálják a fejük fölé a 60 kg-os rudat, a derekuk meg nyeklik, nyaklik. Kettlebell helyett/mellett sokan kezdtek el crossfittezni, és mondják, hogy ami az elsőnél kötelező volt (feszes derék, talp a földön, feszített izomzat emelésnél), az itt nincs, vagy nem mondják. A kukacmozgásos fekvőtámasz, meg húzódzkodás is nagyon mókás, de hát ugye az ismétlésszám meg a stopper nagy úr.
Tisztelet a kivételnek, persze!
-
válasz
Napfénysüti #125561 üzenetére
Az lehet, de én most itt a klasszik országútira gondoltam.
emiki6: A hagyományos súlyzós edzéshez sem árt az edző, ha valaki full kezdő.
Én inkább azt látom, hogy maga a cross fit lett nagy divat, most ez a menő, hogy cross fit edzést csinálnak az emberek. Amivel még nem lenne akkora baj, ha lenne egy korrekt súlyzós edzés múltja annak aki ezt elkezdi, de ezzel kezdeni elég gáz. Rengeteg olyan gyakorlat van, ami feltételez egy jó alap kondíciót.ivana: De gondolom neked valami régi országútid van, ezekbe simán beférnek a trekking kerekek, külsők, az más. Meg a magyar utak is más tészta, idehaza épp ezért hülyeség az országúti, véleményem szerint, amivel nyilván sokan nem értenek egyet.
-
Massmurderer
őstag
válasz
Hasaggymeg #125559 üzenetére
X-king van nekem,2.0-ás,terep,de inkább kerékpárút meg sima úton megyek,és tökéletes.2.1-eset nem mertem rendelni mert sajnos nekem a váz nem olyan széles hogy beférne a vastag gumi.
-
válasz
Runner_fxr #125555 üzenetére
Ma már 25 az ajánlott minimum
A magyar utakon meg a 28 sem eretnekség. Én tavasszal 30-as CX gumit akarok felrakni
(#125559) Hasaggymeg Ha ilyeneket nyomnék akkor leginkább doublefighter én azt használok városban, kicsit nehéz, de elég semmi zaj. A defektvédelme is fasza, tegnap átzúztam a népligetben valami üveg törmeléken, ropogott alattam, azt hittem tolni kell az Infoparkig.
Vagy valami low cost acél outi. -
emiki6
veterán
válasz
Runner_fxr #125541 üzenetére
Azt tudom, hogy rehabnál szokták használni. Igazából nincs vele baj, ha indokolt, csak mivel ma már ez trend lett, boldog, boldogtalan is csinálja, ami nem feltétlen jó. Sokan csinálják rosszul, veszélyesen. Gondolom ehhez is kell egy megbízható edző/gyógytornász, aki tudja mit csinál.
-
trialboj
őstag
válasz
Hasaggymeg #125559 üzenetére
Tény hogy én nem megyek 100as köröket, és nem is vagyok 75 nél nehezebb, de nem érzek semmi féle vibrációt elölről, ami pl hátul race king ről ikonra váltásnál érezhető volt. Elöl kevesebb súly van, alig terheled a gumit, szerintem az nem nyel el olyan sok energiát.
Aztán lehet tévedek, de a terepes tapadás érdekében én ennyit hajlandó vagyok beáldozni. -
Napfénysüti
nagyúr
válasz
Runner_fxr #125555 üzenetére
Újabb tárcsás endurance gépeket már van ahol gyárilag 28-as külsővel szerelik.
-
jjeahh
nagyúr
válasz
deny330 #125547 üzenetére
Ezek szerint nem csak minket zavar a dolog... nekem a maxxis anyagkeveréke őszintén szólva jobban tetszik mint a schwalbe gumiké, de az összevissza méretezés miatt valszeg sosem fogok teljesen átnyergelni maxxis gumikra, hanem maradok a schwalbe-nél
. Valamivel kevésbé tapadósak, de legalább bármelyik modellt veheted, mert a méretük teljesen azonos. Így egyrészt nem néz ki furán ha két különböző gumit raksz a bringára, másrészt ha mondjuk egy 2.25-ös belefér a vázba, akkor biztos lehetsz benne, hogy az összes bele fog, harmadrészt ha a ballonosság és tapadás miatt veszel szélesebb gumit, akkor sosem fürödsz be vele, magyarul 2.4-es helyett nem 2.2-est kapsz... mert szerintem azért anyagkeverék és bütykök ide vagy oda, a szélesség sokat változtat a karakteren, a keskenyebb gumi porban-sárban-kavicsokon sokkal hamarabb kisodródik vagy megcsúszik és könnyebb felütni is. Most nekem a rekonnal szerencsém van, mert nagyjából ennek stimmel a mérete, de ha elkopik, akkor valszeg ilyent veszek, nemrég még le voltam meredve, hogy a maxxis a 670 grammos súlyával mennyire könnyű, de ez 520 gramm, 127 TPI és ahhoz képest nem is olyan drága
-
-
deny330
senior tag
válasz
Runner_fxr #125555 üzenetére
El is hiszem, télen nagyobb hóban kipróbálnám egyszer.
-
válasz
deny330 #125553 üzenetére
Ekkora méretben még a szar is tapad.
IMIIKE1998: A 28-as külső már nem igazán outi külső, természetes, hogy nem fér el a vázban vagy a villában, outira 25-ig szoktak külsőket tenni.
Az, hogy egy külsőnek mennyi az élettartama és milyen a teljesítménye 2 külön dolog, általában a legjobb külsők (legkönnyebb, legnagyobb tapadású) kopnak a leghamarabb és a legszarabb külsők kopnak a leglassabban, és vannak a kompromisszumok, amikor a minőség már vállalható, de kompromisszumos, viszont az élettartam is viszonylag hosszú.
-
ZolkoW
őstag
Lidl görgő: szerintem megvehető, bár csak pár percet tekertem rajta. komplett váltást kellett csetélnem a bicómon,és egyéb extrák is voltak, szóval elment az idő. ennek fém a hegere,ami nekiszorul a külsőnek,ennek eleinte örültem,de valszeg előbb fog elkopni,mint az a gumis,ami sok más görgőn van. a 3 perc alatt jól összefeketítette a kék gumimat, hát meglátjuk, mennyit bír majd. a szerkezet egyszerű,de működik. a fokozatállító rögzítése teljesen használható,jobb a sajátomnál. terheléstől féltem még, hogy kevés lesz, de kicsivel érzem csak kevesebbnek az Elite-emnél, valószínűleg nekem elég lesz
kicsit játszani kellett a szorítóerővel,hogy ne csússzon meg a gumi, ez is okozhatott fokozottabb elszíneződést. az Elite-nél amúgy ha jól emlékszem, 500 wattig ment a grafikon, sebesség függvényében, ennél semmi ilyen nincs megadva.
-
deny330
senior tag
válasz
Runner_fxr #125552 üzenetére
A kinézet elhiszem hogy brutális, de szerintem a tapadástól jobban vigyorognék.
-
válasz
deny330 #125547 üzenetére
Ezért jó a plus méret, még ha nem is olyan ballonos, akkor is egy állat a kinézete.
A 2,8-as DHF/DHR brutális, mind megjelenésben, mind tapadásban.Hasaggymeg: A fatbike-ra még esetleg rá lehet húzni azt is, hogy divat, bár abszolút megvan a létjogosultsága, tehát csak a divat nem tartaná fent ezt a kategóriát, viszont a plus size abszolút nem a divat kategória. Egyszerűen rájöttek, hogy az átlag Trail/Enduro felhasználónak ezek a külsők nyújtják a legnagyobb felhasználói élményt. Csak professzionális felhasználás mellett jelentkeznek a hátrányai, de a legtöbb Trail és Enduro felhasználó csak profitál belőle, mert jóval nagyobb a tapadása, illetve a ballonossága miatt még a rugóúthoz is hozzáad, hajtani pedig alig nehezebb mint mondjuk egy átlag 2,35-ös külsőt.
A Plus-os külsők elterjedését az elektromos mtb-ok hozták el, itt a nagyobb tömeg miatt nem volt kérdés, hogy kell valami masszívabb mint az átlag monti külső, de ma már elég sok normál hajtású Trail/Enduro gépen is 2,6/2,8-as méret van. A Boost pedig a 29"-es kerekek miatt is kellett, hogy nagyobb merevséget tudjanak elérni. -
trialboj
őstag
válasz
ß3NC33 #125524 üzenetére
Nekem ez van. Ma lett vele tele a tököm teljesen, na nem azért mert gagyi, hanem mert rettenet monoton.
Ez amúgy elég csendes, 30 kmph felett már kezd hangja lenni, de szerintem 35-40-ig korrekt, utána már visít ami gond lehet kisebb lakásban.
Számold hozzá, hogy új gumi kell majd amit görgőzésre találtak ki, nekem kék tacx van a gumi futófelületén még ott a sorja : ))Itt a fórumon is sokszor kitárgyalták már, keress rá a görgő kulcsszóra. Mindenek előtt azt tisztázd le magadban hogy tényleg elég elszánt vagy-e. Én is azért vettem hogy tavasszal kicsit jobb formában legyek, de 2 tél alatt szerintem 200KM sem került bele. 15 perc után izzadsz mint 1 ló, ventilátorral is gagyi, okos eszközök nélkül még unalmasabb, sorozatok közül ami minőségi azt nem tekerés közben nézném, ami meg annyira nem érdekel, az izzadás közben még kevésbé bejövős.
Igaz h drágább volt, de én hasznosabbnak tartom a téli ruházatot, igaz eső, sár, és dúrva hidegek ellen az sem megoldás, de sokkal kellemesebb mint a szobában izzadás.
Ez egy erős ellen vélemény volt, biztos találsz olyat is aki szerint ez jó dolog AKKOR IS ha nem versenyre edzel vele.
(#125544) Hasaggymeg
Aszfalton szerintem túl durva lenne az X-King. Nem fura és feltűnő,hogy elől vastagabb?Ne viccelj már, azt oda találták ki. 2.2. xking elöl és hátra a barátságos 2.2 race king. Hegyen völgyön csapatod, és mindenhol elég, aszfalton is lehet haladni, de csúszósabb úton sem hagy cserben az eleje sosem. Elbambulva nem 1 nyomvájatba sikerült bekúsznom, és az első kerék mindig betapadt és felmászott a szélén. RK-vel elöl, lehet sikerült volna megnyalnom a földet, idén többször is.
Új hozzászólás Aktív témák
- Bittorrent topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Windows 11
- Autós topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- LibreOffice topik
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Nemzetbiztonsági aggályok merültek fel a TP-Link kapcsán
- Gumi és felni topik
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Dell XPS 13 9305 üzleti notebook - i7 1165G7 16GB DDR4 512GB SSD Iris Xe IGP Win11
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- Beszámítás! Oculus Rift virtuális valóság szemüveg garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9700X 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest