Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Toomy: FOXPOST: régen jó volt, de már jobban jársz, ha elfelejted
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Gurulunk, WAZE?!
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
-
LOGOUT
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Alpachino
#70647
üzenetére
Ha a Nexen nem vált be télen se, a nem sokkal feljebb pozícionált Kumho is kérdéses lehet.
vzsryl: Volt Nexen 4S-em, télen vállalhatónak éreztem (Volvo, kapcsolható AWD, nyáron szerintem is ratyi). Alpachino fórumtárs télen se szerette, ez egy nyomatékos, hátsókerék-meghajtású autó, még fontosabb a biztonságos tapadás, mert könnyen keresztbe áll taknyos úton.
-
Alpachino
veterán
válasz
focvis
#70643
üzenetére
225/45 r17 van jelenleg is rajta és ezzel vettem, de a gépkönyv szerint is ez a méret kell rá.
Kunho PS72 ecsta sport. 26190ft ugyanezen az oldalon. Ez sokkal rosszabb lenne ?
Ó basszus, W204, (a többi stimmel)....most látom, hogy W205 írtam.
Szerintem azért gondoltad a 205/50 R17-et
-
Alpachino
veterán
Nyári gumi vásárlás előtt állok, gontoltam, az ünnepek után, jan. elején megveszem a Nexent 4 évszakost leváltó szettet. Idén márciusban kerültek fel, de a nyarat végigszenvedve vele, ősszel és jelenleg is ( pedig havat még itt az alföldön nem látott
) nem vagyok megelégedve vele
Tehát kb. 12.000km után lekerülnek.Mercedes CDI C220 ( 185Le) W205
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 225/45 r17 36.000-ért.( most akciós) Ő lenne a kiválsztott, de más ajánlatot is elfogadnék
-
Daemon09
őstag
Sziasztok!
Lassan megvenném a nyári gumit az Accord-ra (2006, 2.2 diesel) 205/55 r16 méretben.
Kumho Ecsta HS52-t néztem ki, tesztek alapján egész jónak tűnik. Esetleg tudtok jobbat ajánlani ár/érték arányban? Eddig Hankook VP3 volt, annyira nem jött be.Előre is köszönöm a segítséget!
-
Dorien
veterán
Akkor viszont szerencsés vagy, hogy nem kellett használni.

A gumijavító spray amúgy milyen? Belefújod, elmész a gumisig és az a gumi megy is a kukába vagy még menthető?
Szeptemberben nálam hétvégi vészhelyzetben kukaccal lett megjavítva az egyik gumi, kb. eddig bírta. Pár hete megcsinálták rendesen, de erősen javallották a cserét, mert közel az oldalfalhoz volt a sérülés és szálszakadás gyanús a helyzet. Azóta beletettem vagy ezer km-t, de nem akarok kockáztatni, így még az ünnepek előtt cserélem a szettet. Jan. 5-én meg megy futóműállításra a verda.
-
Morris
veterán
válasz
rbalint88
#70628
üzenetére
Adatokkal nincs is baj. Még a 7.5 szélesség is jobb a 7-nél. Egyszerűen nem tetszik annyira. Egy snassz, hétköznapi, unalmas 15 éves kinézete van.
Én is gyárit vennék. Csak mocskosul korlátozott a kínálat. Ami tetszene, az már 20 meg 21".
De ugyanígy jártam a Golffal. 18-ba tök jó felnik voltak. Kár hogy már a 17 is fogta a motort. Maradt a 16.
Most 20"-t már nem szeretnék. A menet komfort is fontos.
19-be meg alig van kínálat. -
svedmalac
tag
válasz
BigBlackDog
#70562
üzenetére
Valószínűleg peremkosz.
Volt, hogy melóhelyről elmentem boltba (3km) és mikor kiszálltam, akkor vettem észre, hogy a bal elsőm szinte tök lapos.
Előtte azért nem, mert hidrós C5 volt.
Felfújtam ott a parkolóban egy kis kompresszorral és egészen a tavaszi gumicseréig nem volt semmi gond vele. -
rbalint88
veterán
válasz
Morris
#70605
üzenetére
Hat, ilyen replika felnit nem vennek ingyen se kb, ezert meg szemmel lathato penzt is kernek… mi a baj azzal, amit linkeltem? Ha RS Q3-ra jo a 7,5”, akkor szerintem a polgari 2.0tfsihez is
wheel-size.com ezt irja hozza:
235/50R19 99V 7Jx19 ET43 (teli)
255/45ZR19 104Y 8.5Jx19 ET38RS-hez meg 225/50R19 100V gumi van telikent jelolve a 7,5-es felnihez.
-
Gabesz87
veterán
Jan. 2-4 közt kirándulni megyünk ROmániába, Felsőgirdára. Nem mi vagyunk a programszervezők, nem tudom pontosan, hová fogunk menni, mennyire magasra, hegyes utakra, és nem tudom milyen időjárás várható (hidegen kívül amennyire néztem, hóesés is várható már dec. utolsó napjaitól). Úgyhogy ebből kifolyólag gondoltam jobb felkészülni, és beszerezni hóláncot. Mit gondoltok? Ez ügyben kérnék segítséget. Passat GTE-vel nem jók a tapasztalataim nagy havon, úgy 2 éve már Árpádföldre is nehezen küzdötte fel magát. FB csoportban valaki írta egyszer, hogy neki bejött a Michelin Easy Grip Evolution kompozit hólánc (zokni). Úgyhogy erre gondoltam. 215/55/R17-es gumi, Michelin honlap szerint ha minden igaz az evo 11 a rá való. Amazonon van jó árban. Ha valóban ez az evo 11 jelű kell nekem.
-
Badboys
őstag
Újra meg próbálom hátha valaki megtenné, ha tudja a választ le írja. Elég lenne annyi, hogy igen vagy nem.
70586 -
-
kenguru99
senior tag
válasz
gyulaszu
#70608
üzenetére
"Mi történik a forgásirányos gumival, ha a másik oldalon van feltéve?"
Akik válaszoltak neked azok inkább találgatnak, meg riogatnak.
Szerencsére a Tyre Reviews kipróbálta, megmérte. Az egyenes aquaplaningban van jelentősebb (13%-os) gyengeség. Kb minden másban minimálisan gyengébb csak. Hogy mást ne mondjak a fordítva felszerelt SF3 a legrövidebb fékutat hozta. Ezzel természetesen nem azt akarom mondani, hogy bárki is így használja a gumit. De pótkeréknek, átmenetileg használva pont semmi sem fog történni, ha nem egy özönvízszerű esőben fogsz száguldozni. -
válasz
T0mBd1gg3R
#70615
üzenetére
Az összefoglalóban is van link egy táblázathoz, ami hozza a méreteket: [link] .
Azt feltételezem, hogy a magasabb oldalfal nagyobb deformációra képes, emiatt:
- nagyobb eltérés lehet a futófelület és a felni szélessége közt,
- kellhet a szűkebb felni, hogy feszesen tartsa a gumit.
Ez csak privát agymenés, bízzunk a linkelt táblázat mögötti szaktudásban. -
válasz
focvis
#70606
üzenetére
Azt nem értem, hogy ha neked a 235-höz jó a 6,5 R19 és /50 esetén, nekem gyárilag a 225-höz miért kell a 17" R17 és szintén /50 esetén?
Van két gyári 17-es méretem:
205/50 6,5x17 ET39
225/50 7x17 ET42 (40-44 ajánlott)Én felraktam a 225/50-et a 6,5x17-re, majd ha akad egy jóáras 7x17 felni, esetleg 7,5" vagy 8" akkor váltok.
-
gyulaszu
senior tag
Előre bocs ha túl láma a kérdés:
Mi történik a forgásirányos gumival, ha a másik oldalon van feltéve? (Csak pótkerék lenne, vagyis ideális esetben soha nem fordulna elő) (és csak addig, amíg nem találok rá rendes megoldást) -
válasz
Morris
#70605
üzenetére
Oké, oké, a "ballonosabb"* gumiknak kevésbé széles felni kell, a 235/50R19-hez 6,5 és 8,5 közötti dukál, így a 7,5 kb. az arany középút.
* A /50 persze nem a klasszikus értelemben vett ballonos kerék, de manapság már bőven vannak /30-as gumik is utcai használatban.
-
Morris
veterán
válasz
focvis
#70604
üzenetére
Persze, jó rá a 7" is. Ez is gyári méret. Most is az van rajta. Csak bután néz ki egy 235 széles gumival.
Egy 225-ös gumi jól mutat egy 7"-os felnin. De a 235 már szvsz nem. Ezért is nézek 8" széleset.
Néztem MAM-t. Kinézetre tetszik. Nyilván nem egy modern fekete polír, de egynek jó lehetne ha jó a MAM.
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ncc1701
#70598
üzenetére
Nekem lemezfelnim van az könnyű és strapabíró. Cserébe randa de ugye bent ülve úgysem látom.

Van egy gyári 16-os alum is a kocsihoz de 5+ év alatt nem jutottam oda, hogy felkerüljön. Valószínűleg már nem is kerül rá sor.
Kb 1 éve focvis majdnem rábeszélt egy használt szett 17-es Enkei felnire (nagyon jó áron volt) de akkor gumi is kellett volna és nem rég kapott új 16-os papucsokat... -
Morris
veterán
válasz
focvis
#70587
üzenetére
Sajnos nem egyszerű a történet, mert különleges méret kell.
19" 57.1 5x112 8" ET 30-40
Az ET szám 8.5" szélesség esetén pontosan 38. És ez a maximális engedélyezett gyári szélesség. Ennek megfelelően kell a keskenyebb felnik esetén megválasztani az értéket.
Az agyméretet egy központosító gyűrűvel lehet orvosolni. De az ET nagyon nem mindegy. És ez be is határol rendesen. -
Badboys
őstag
225/45/18 ról mennék vissza 17 re a szenzorokat kel e kalibrálni vagy maradhatnak a jelenlegi kalibráláson? Sajnos nagyon nem jött be a 18 as felni a jó utainkon.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Morris
#70584
üzenetére
Nagyon nem. Bár a 5zigen, Work és Rays felnikhez sok szerencsét, nem olyan egyszerű hozzájuk jutni Japánból.

szerk.: Vagy Compomotive, mint a B csoportos S1 Quattrón.

szerk. 2: Hogy komoly is legyek, én anno hasonló indíttatásból választottam OZ Superturismo GT-ket a Hondára, és most az Alfára is azt vennék legszívesebben, OZ Formula HLT-t, csak ne lenne olyan drága.
-
Morris
veterán
Néznem kellene valami faja 19-es felnit egy Audi Q3--ra. Mely márkákból érdemes szemezgetni?
Mam, dezent, AEZ, Ronal, Borbet? Más egyéb? -
Qru
MODERÁTOR
válasz
BigBlackDog
#70567
üzenetére
Sima habszivacs es raragasztod gumiragasztoval. Persze ujra kell centrirozni de azt amugy is.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
T0mBd1gg3R
#70569
üzenetére
Igen vastagabb/masszivabb acelkarkaszt kap a nagyobb tempo miatti surlodas okozta hot jobban birja. Cserebe ugye nehezebb is kicsivel.
-
válasz
BigBlackDog
#70567
üzenetére
Egy rugóra jár az agyad Apámmal
Ő is ezt kérdezte rögtön. -
-
válasz
BigBlackDog
#70567
üzenetére
Nekem hankook téli gumiban folyamatos a szivacs.
S valamit tud, mert halkabb a téli gumik mint a nyári Bridgeston volt
-
Nem láttam még zajcsökkentett gumit belül, hát ez ilyen.

-
Qru
MODERÁTOR
válasz
T0mBd1gg3R
#70561
üzenetére
Érdemi előnye nincs de hátha egyszer dombról lefele felgyorsul a verda...
-
-
Ma hoztam el egy szett 185/65 R15 Vredestein Quatrac gumit a Kiss Gumitól Maglódon. DOT4825 tehát friss ropogós, árban is korrektek.
T helyett H sebességindexűt kértem, kb egy ezres volt a szett felára, hátha minimálisan jobb. -
rbalint88
veterán
válasz
BigBlackDog
#70556
üzenetére
Lehet valami kosz vagy kenoszappan maradek az illesztesnel is, remelhetoleg csak ennyi. De barmi bejatszik, kolleganak pl egy repedt felni. Sajnos az volt a tippem es bejott
-
válasz
BigBlackDog
#70556
üzenetére
Simán a hideg időre gondolnék. Az a fél bár teljesen normális.
Nézzed pár napig, ha stabil akkor no para. -
rob210
nagyúr
válasz
BigBlackDog
#70556
üzenetére
Ekkora ingadozás simán lehet a hőmérséklet miatt.
Az nagyobb kérdés, hogy miért csak egy keréknél.
Peremek szépek, nincs megütve esetleg? -
BigBlackDog
veterán
0.4 bar nyomáscsökkenés mennyire aggasztó? November 11-én kerültek fel a téli pacskerek, rá pár napra belőttem a nyomást 2.5 barra (kb. 5-10 °C között lehetett). Azóta -őszintén bevallom- nem ellenőriztem a nyomást.
Ma napközben bejelzett a jobb hátsó kerékre; abban 2.0 bar volt, másik háromban 2.4. Felfújtam kúton 2.6-ra mindegyiket, azóta eltelt kb. 20 km és 2.5 óra, de egyelőre maradt a 2.6 bar nyomás. Lehetséges, hogy valami átszúrta a gumit és csak bizonyos helyzetben ereszt, vagy akár a szelep is lehet rossz?
-
Dorien
veterán
A Vredestein egy márka, aminek lehet(ne) akár egy gyengébb gumija is, de a sima Quatrac konkrétan veri az összes prémium négyévszakost nedves fékezésben / kezelhetőségben meg zajban is. [link] Ha valakinek kicsit erősebb / értékesebb autója van, az szerintem ne adja ez alá. Városi szaladgálós kiskocsira meg mehetnek a normálisabb diszkont árú négyévszakos gumik.
killer1203: Attól függ, hogy a spórolás faktor mennyire játszik. A Laufenn G Fit 4S nagyon jól szerepel a tesztekben, én most ilyet vettem a Citroen C3-ra. Drágábban meg a Vredestein Quatrac-ot venném.
-
killer1203
senior tag
Sziasztok!
225/45 R17 méretbe keresnék 4 évszakos gumit, jelenleg Laufennt használok téli és nyári szettnek, évi 12-15 ezret megyek kb. Mit ajánlanátok ?
-
tasiadam
veterán
Hankook iCept RS2:
Szombaton volt egy korunk szekesfehervaron. Ugye nalam a mar lassan szavazokoru RS2 (DOT 2022) van fent a BMW-n. Annyit vettem eszre, hogy bug, de elegge. Lehet, hogy zene elnyomja a hangjat, de hangosabb, mint tavaly volt. A tapadasra nincs gondom. Nedves volt az ut mindenhol, palyan is, de nincs gond a tapadassal igy 3 evesen sem. Fekezesnel sem csuszik, kanyarban gazadasnal sem szol az auto, hogy nem kene. Padlozva meg a 225os nyari is bevillog, ugyhogy az nem relevans.Laufenn i Fit+:
Vele tokre elegedett vagyok a skodan. Nem csuszik kb sosem, ABS lampat nem lattam meg iden. Pikorgetni se nagyon birja, nem ugy, mint a korabban rajta levo 601 mintas sebringet. Latyakos uton is szepen fogott.
-
LLKobe
veterán
Nem is tudtam erről a topikról, csak most találtam meg mikor már megjött a rendelt nyári gumi.
Ahogy nézegetem a teszteket az összefoglalóban, érdekes eredményeket látok. Ugyanaz a gumi elég széles skálán mozog különböző tesztekben.Végül azt vontam le hogy rosszul nem döntöttem, a Vitarára teljesen jó lesz a Hankook ventus prime 4.
-
Dorien
veterán
válasz
7Sony7
#70517
üzenetére
Négyévszakos:
A 2 éves ~40e km-t futott 185/60 R15 Debica Navigator 3 baromi jól tapad ahhoz képest, hogy már alig van rajt pár mm minta. Talán túl puha is ez a gumi, mert néhány nyári satu után kis "cafatok" szakadtak ki a futófelületből. Ilyet más guminál még soha nem tapasztaltam... Most Laufenn G Fit 4S LH71 lesz helyette 20.400Ft / db áron. Tudom, hogy itt nem valami népszerű a márka, de a teszteken nagyon jól szerepel ez a típus és a vevők is elégedettek vele. ~90% intenzív városi használat lesz. Meglássuk... -
GIJoe
addikt
Sziasztok MG MG4re szeretnék vmi extra halk 4 évszakos gumit... Vmi jó ajánlatot lattatok?

-
ncc1701
veterán
Anyának yarisra jövőre már új téli fog kelleni, mi a tapasztalat, érdemes megvenni tél végén, vagy várjak jövő őszig vele? Nem szoktam tavasszal nézni téli gumi árakat.

-
LLKobe
veterán
Sziasztok!
Valaki tudja esetleg hogy hogyan kell megfejteni ezt a DOT számot?:

Most vettem, szeretném tudni mikor gyártották, de ezt nem tudom megfejteni

-
válasz
krono.
#70528
üzenetére
Erre a célra tényleg megteszi a Goodride, valami 20 e./db 205/45r17-ben.
- Vélhetően téli keverék, a tesztekben havas körülmények közt jól teljesít. Nem fogom kipróbálni (a rozsdaveszély miatt).
- Vizes úton lehúzzák, jellemzően az utolsó helyek egyikét kapja, nekem teljesen vállalhatónak tűnik városban épeszű felhasználás mellett.
- Szárazon is lehúzzák, nem merem feszegetni a határait, azokon belül a kelleténél jobban tapad. Ellenben autópályán lobog vele az autó. Csendes, minimális forgásirányos fütyüléssel.
Összefoglalva: ősztől tavaszig kirándulni vele, városban használni kvázi problémamentes. -
krono.
tag
válasz
focvis
#70520
üzenetére
Lehet kéne vennem az MX-5-re két Goodride-ot hátra.
Kaptam téliszettet a kocsihoz, bele is néztem a zacskóba anno, 2021 dot, de jó hankook, bőven van minta, haver fel is dobta felnire, erre kiderült, hogy sikerült egy első gumira rálesnem, mert a két hátsó botrányos állapotban van. Bár lehet überillegál négyévszakost rakni téli mögé.
(Mondjuk nem igazán tervezek vele járni télen, de most muszájból kellett) -
-
chizuru
csendes tag
Sziasztok!
Az alany egy Mitsubishi L200, Michelin CC2 SUV gumival. Az utóbbi hetekben észrevettem hogy sokkal csúszósabb az autó az úton, mint volt, erősebb fékezésnél azonnal indul az ABS, és kanyarban sem érzem stabilnak a dolgot, kicsit nagyobb tempóval mintha taknyon csúsznék.
A gumik kb egy évesek, tavaly ilyenkor kerültek fel, viszont van bennük azóta 60-70 ezer km. Ez már csereérett?
-
rob210
nagyúr
Na akkor jelentem a meganeon jól vizsgázott a kumho wp2 + , szóval rendeltem a saját cliomra is ilyet. 😂
-
7Sony7
addikt
Köszi, akkor cserés. Reménykedtem, hogy jövő őszig kihúzza, de úgy tűnik nem.
Általában defenzíven vezetek, tartok követésit, de sokszor éppen ezért bevának elém, és oda a távolság. Inkább az ilyen váratlan eseményektől tartok. Vagy mint amit írtál, olyan nálunk is van a főúton, hogy hirtelen szinte állóra fékez a kocsisor.focvis: Az MX-5 hátul hajt ugye? Az enyém elöl, de így is kiforgatta még 2. ban is, pedig az 1.6 tdci azért nem egy paripa.
-
válasz
7Sony7
#70517
üzenetére
MX-5-ön alapvetően rendben volt tegnap a ködszitálásban, bár induláskor tényleg könnyebben elforgatta a kereket, mint akár 2 héttel korábban esős időben (a köztes 2 hétben a garázsban állt). Egy hasonló kvalitású téli sem tapadt volna jobban szvsz. Elöl asszem 4 éves, hátul 2 éves DOT, ami alig futott 1000 km-t (kínai Goodride).
-
BaLee
addikt
válasz
7Sony7
#70517
üzenetére
Nagyon jól tapadnak a négy évszakos gumik ilyen utakon, újonnan és az első pár évben.
4,5 éves a tiéd, cserélni kell, ha ennyit bírt az nagyon jó, Michelin sem bír többet.Ha bejött, veheted az utódát, van már Nexen 4s gen 2. Hóban nagyon jó, szárazon sem rossz, nedvesen középmezőnyben szerepel.
Nekem is ilyen van egy Mazda 3-on, 2 napja volt egy vészfékezés a pályán, elég jól vizsgázott. Szerencsére volt kellő követési távolság, de majdnem összehoztak egy balesetet előttem, átterelés volt a másik oldalra, záróvonalon bevágott egy kocsi, hogy mégis átjön, majd satu fékkel előzékenyen beengedett maga előtt még 1 kocsit aki szintén a záróvonalon át ment, mögöttük meg jöttek ketten normál sebességgel 100 körül..
Valamelyik kocsiról repültek műanyag elemek. Amúgy a követési távolság fontos, esélyem sem lett volna megállni, ha a seggükben megyek, mint ahogy az előttem lévő 2 vészfékezőnek sem, ők kihúzták oldalra a kocsit a bóják közé azért nem volt csattanás. -
7Sony7
addikt
Sziasztok. Ford C-max, 109le/240Nm. Most Nexen 4s van fent rajta, 4,5 éves. Az első 3-4 évben az árához képest érzésem szerint jól teljesített. Nyáron vizes úton azért már érződött, hogy nem az igazi, de most ebben a ködös, nyálkás időben épphogy nedves úton nagyon elkezdett csúszni. Próbáltam egy satuféket, azonnal indul az ABS, olyan, mint új korában jégen. Körforgalomban meg az ESP is bekapcsolt, pedig nem nyomtam neki. Minta van még, nincs simára kopva. Ti hogy érzitek ilyen úton, mennyire tapadnak a négy évszakos gumik?
-
G Astrára akarunk venni négyévszakost, ki van nézve a Vredi Quatrac, bár hogy honnan kéne megvenni hogy friss is legyen a gumi, és szállítással és/vagy szereléssel se legyen drága még nem tudom (várok tippeket, est megye keleti fele-Budapest környékén)
Jelenleg van 2 lemezfelni szett, mindkettőn látom GM feliratot, 185/65 R15 a méret, talán a kocsin lévő rozsdásabbnak látszik:
A másik szebb fényesebb (legalábbis kívülről):

De felmerült bennem, hogy lehetne venni valami alufelnit, méretet is váltani akár, bár gyanítom nem nagyon akar már a fiam költeni a kocsijára, 4 éve nem képes megcsináltatni a klímát, másrészt más méretek drágák lehetnek.
Jó lesz a letárolt felni ehhez az új gumihoz? -
gabor9991
addikt
Allegróról kuponnal 12500/darab
szállítással együtt.
Nyilván nem tesztgyőztes gumi de ennyiért szerintem lehet érdemes kipróbálni.


Profilmélység 7mm -
Ezt néztem ki végül az autóra, mit gondoltok?
CONTINENTAL ALLSEASONCONTACT 2 275/40 R22 107Y XL FR 3PMSF EVCAzért ezt, mert azt olvastam hogy a Michelin CC2 SUV inkább téli hangolású és itthon már igazából nincs rendes tél.
Plusz a Conti eleve EV gumi. -
-
Dorien
veterán
válasz
juvegamer
#70489
üzenetére
Triangle SeasonX TA01 - Gondolkodom rajta, mert kínai gumi ide-oda, de igazából csak jó véleményeket olvastam róla. Ez a teszt meg elég meggyőző. Én általában kétévente cserélem a gumikat, mert az intenzív városi használatban mindig valami szög, csavar, fúrófej, fémszilánk, stb. végérvényesen kinyírja valamelyiket. (185/60 R15)
-
Andreas Weav
újonc
Pár hónapja itt is kerdeztem mert valami olcsot szerettem volna aztán lett nekem is végül Krisalp HP3. Meggyőzött.Nekem télibe manapság a legfontosabb hogy hideg,vizes nyálkás időbe tudja a dolgát.
-
rob210
nagyúr
köszi a kléber mellett döntött.
-
Ukeve
tag
Ha már Kumho, akkor inkább WP52+ a javasolt. Idei fejlesztés, teszten is jól szerepelt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPhone 15 / 128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia / Akku:83%
- Apple iPhone 11 Pro Max / 256GB / Kártyafüggetlen /12Hó Garancia / Akku:84%
- Számlás!Windows 10 Pro 11 Pro,Windows 10 Home 11 Home, Office 2016,2019,2021 ,Vírusirtok,Mac
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H510M i5 11400F 16GB DDR4 500GB SSD RTX 2060 6GB Zalman T4 Plus Cooler Master 650W
- Felsőkategóriás Gamer PC! Csere-Beszámítás! R9 9800X3D / RTX 5080 16GB / 32GB DDR5 / 2TB SSD!
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Szerintem azért gondoltad a 205/50 R17-et
de a Kunho PS72 is nézem, az még jóbb árban is van, kérdés mennyivel tud kevesebbet, ár/érték arányban.
Tehát kb. 12.000km után lekerülnek.

![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)


A másik szebb fényesebb (legalábbis kívülről):




Plusz a Conti eleve EV gumi.

