- Ingyen kellene, de tegnapra
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Játékba csomagolt malware 85 GB-ban
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Gurulunk, WAZE?!
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT.hu
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
svedmalac
tag
Na felkerültek a C5-re az új Quatrac-ok futómű beállítással egybekötve.
Szerelés mindennel 18, futómű 17 ezer Szhelyen.
A levetett gumikat jobban megnéztem, a kopásjelzőhöz még volt kb. fél mm.
Az egyik pár kicsit félre volt kopva a cserélgetés ellenére, de azt már tavaly nyáron tudtam, így nem foglalkoztam vele túlzottan a csere előtt.
Hajszál pontosan 66109km van a gumikban, a jelzőig szerintem elment volna 70-ig.
Repedezés, hatalmas felületi hiányosságok semmi, csak apróbb kicsik, de az sem vészes.
Egy nagyon jól eltalált széria volt szerintem, talán a legjobb érzésre, ami valaha volt alattam.
Remélem ez így is marad...Volvo S70 2.0 T5, Citroen 2CV és C5 X7 1.6 Hdi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
tasiadam #66142 üzenetére
Attól még elállítódhat. Akár csak egy nagyobb kátyúba csattanás vagy sok kisebb ütés hatására is elmászhat a geometria. Szóval érdemes időnként ránézetni.
Legkésőbb még ha nem is kellett hozzányúlni a futóműhöz de új gumit kerül fel én mindig beállítatom.
[ Szerkesztve ]
-
tasiadam
veterán
Ha már téma, hogy a jobbik oldala legyen kívül, nézem a kis méretű 4évszakosakat, és látom, hogy pl a quatrac 5-nél egyik oldala téli, másik meg kevésbé télies mintával van. Ha jól gondolom, akkor forgásirányos is a gumi. Ilyenkor asszimatrikusan minden gumi egyik oldala lesz jobb valamiben? Vagy ilyenkor mi volt az elgondolás? A v mintánál érthető a dolog.
Még mindig másodrangú állampolgár
-
-
tasiadam
veterán
no, belőtték a futóművet, az elülső kicsit kopottabb szélű téliek mehetnek majd a kövi szezonra a hátsó tengelyre?
Még mindig másodrangú állampolgár
-
Zsolt802
csendes tag
Sziasztok help pls. Totál amatőr vagyok felni kérdésben és szeretnék venni Kia Vengára alufelni.
A wheelsize.com szerint 6J 15" ET48 az OG felni méret.
Helyette fel lehet tenni 6,5J 15" ET45 -ös felnit?
Ha kicsit is problémás lehet akkor már nem érdekes. Akkor inkább keresek tovább jobban illőt.
-
svedmalac
tag
Értelmes, kultúrált és fejlett társadalom kellene ahhoz, amit leírtál.
A hatalom nagyon is jól tudja, hogy mire képes a társadalom.
Próbálják is lejjebb vinni a mértéket (pl. oktatás átszervezése), mert politikailag ez a kifizetődő.
A népnek meg nagyon nem!
Egy elbutított társadalomnak nincsenek ilyen igényei és elvárásai, mint neked...
A rendszer elvezőinek és azok gyerekeinek meg nyilván adott minden, amit fizetni kell.Ezt kell legközelebb eldönteni, ez kell vagy más.
Az arányokon és a pénzen múlik minden sajnos, az intellektuell nem sokat ér...Volvo S70 2.0 T5, Citroen 2CV és C5 X7 1.6 Hdi
-
Qru
MODERÁTOR
Sarazáshoz milyen négyévszakost válasszak?
Minél nyitottabb, szélesebb mintaárkokkal gazdagon szabdalt mintázatot választ, elméletileg az annál jobban viselkedik saras földutakon.
A Michelin CC egész jó sárban, a telken teszteltem már. -
No.01
őstag
Szerintem is verlazito ez az egesz. Nincs osszehang meg varoson belul sem holott ennek orszagra kiterjedonek kellene lennie.
Ezert van az is, h meg itt videken is van olyan ahol gond nelkul mennek at a vilagito csekendzsines, rohado vagy epp TPMS-t megsporolni akaro autok, hogy a repedt szelvedorol ne is beszeljek.
Azt meg dontse el mindenki maga, h az vizsgaallomas fele meg mukodo fenyszoro pont a vizsgan nem kapcsol fol (Murphey) akkor az alapbol bukas, de ha kijavitod akkor ujabb vizsgadij utan johetsz ujbol 1 oran belul mennyire mozog egy szinten a fentebb emlitettekkel.
Sajnalom, h itt tartunk. Tudom jol, h itt videken az autoallomany fele siman elhasalna egy szigorubb vizsgan, de ugy meg oda a penz mert ugye kozlekedni csak kell... -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Motion_Blur #66130 üzenetére
Reméljük az új kreszben ezen szigorítanak picit.
-
Motion_Blur
félisten
"A végrehajtási rendelet amiatt tud ilyen megengedő lenni, hogy az 50 éves KRESZ felnőttként kezeli az autósokat ebben a témában" - az emberek (minimum) kétharmada szöveget se tud értelmezni, a világát nem tudja, nemhogy a DOT számot meg hogy milyen gumi van az autóján..
"Előre tehát mehet egy nyári szett országúti mintával, hátra pedig mehet egy pár téli terepgumi is, a műszaki vizsgabiztos ebbe nem köthet bele.
A 10 éves életkori határról pedig még csak említést sem tesz a jogszabály"Magyarisztán, trógerország...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Qru
MODERÁTOR
A gumis már fel a sem merte szerelni, olvasónk mégis bevállalta a műszakit
A műszaki vizsgán konkrétan észre sem vették, hogy elöl tízéves, 205/60R16-os nyári, hátul pedig ötéves, 215/55R16-os téli abroncsok forognak az autó alatt. Vagy észrevették, de szóvá egyáltalán nem tették. Mi alapján tették volna?
Oké, hogy nem ütközik szabályba de azért ezt nem kéne propagálni... -
svedmalac
tag
Én épp ezért inkább leadom a hulladék udvarban...
Volt ma sztorim a 8-as úton este.
Jöttem hazafelé, egy fehér Skoda ment előttem (utólag esett le az RBM rendszám), ment elég jól, 110 helyett 125. Gondoltam én mennék még jobban is, de csak nem akart lehúzódni.
Erre kirakta két villanásnyi időre a kék/piros villogót a hátsó ablakban.
Na fasza, gondoltam magamban, mára ennyi.
Egy darabig mentem utána mértékkel, mivel csak nyugalomra intett tulajdonképpen.
Aztán mikor később lefordult másik útra, akkor lettem nyugodt.
Már vasárnap este üres úton is ilyeneket kell nézni bakker...[ Szerkesztve ]
Volvo S70 2.0 T5, Citroen 2CV és C5 X7 1.6 Hdi
-
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #66118 üzenetére
Én ott hagytam a gumisnál a régi CC+-okat, és nem kaptam értük semmit.
-
válasz
szabonagyur #66123 üzenetére
Egész jó voltam, akkor 20-at ér annak, aki ilyent keres.
-
den89
tag
Maradok téli-nyári kombónál. Viszont 225/45 R17 méretben, jobban elérhető és kicsit épeszűbb az árazása, mint a 205/50 R17-nek. Milyen télit ajánlanátok, ami belefér kb 45-50k/db árba? Ezt a kettőt néztem: Hankook Winter Icept RS3, Dunlop Winter Sport 5. Szívesen fogadok ezekről véleményt, illetve más ajánlást is. Köszönöm!
Qru: gyors volt, köszi!
[ Szerkesztve ]
-
válasz
szabonagyur #66118 üzenetére
Hirdesd meg 20-ért, csak egyben vihető.
-
t1
veterán
válasz
szabonagyur #66118 üzenetére
Szerintem nagyjából 0.
-
szabonagyur
félisten
Mennyit erhet vajon 4 db, 32e km-t futott 185/55/15 meretben Conti ASC1?
Egy oldalan pici serules, de csak feluleti.
Szeptemberben lenne 5. eves, de mar le lett veve.
-
8
senior tag
Tudja valak azt a gumikeresőnek a nevét, ahol a mintázat bemutatásának éve alapján (is) lehet keresni?
régebben megvolt, de elfelejtettem a nevét, és sehogy sem találom meg.52.000Ft jóváírás Gránit bank kétperces okostelefonos számlanyitáshoz, feltétel nélküli 0Ft/hó számlával. Mastercard Platinum bankkártya. K&H vagy Erste számlanyitáshoz 50.000Ft. Raiffeisen kisvállalati ajánlókód. Revolut regisztrációhoz 8.500Ft. Privát üzenetben küldöm
-
deny330
aktív tag
Hát legközelebb ha ilyen van, akkor hamarabb döntök, nem húzom a végső pillanatig. Bár a téli GY gumik után várható volt ugyan ez a történet, mert ott is ahogy megrendeltem a gumikat, rá 2-3 hétre majdnem 6k-val ment fel az áruk/db.
Esetleg 215/40 R17 méretben vagy esetleg /45 méretben van valami ajánlott sportosabb abroncs 35k alatt? Vredestein Ultracot váltana továbbra is. Ha nincs más, akkor másnem a /45 FK520-at bevállalom picit drágábban. -
sagesz93
addikt
válasz
rbalint88 #66108 üzenetére
Nálam most 6 éves a csajszi, nekem meg azt mondja: apa, miért vagyunk gyorsabbak mindenkinél?
De tervezem elvinni idén olyan helyekre, ahol más is halad, nem csak a hétvégi suzukisok tötyörögnek
A GY-re állítottam be figyelőt, ott ha jön be valami értelmes webshopnál 40 alatt, azonnal rámegyek.[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz
focvis #66107 üzenetére
A mocskok, hogy raadasul a mintaja elegge egy pzero nero evolucionak tunik…
sagesz93: akkor gy vagy ps5, eladasnal is sztem segit a minosegi gumi (legalabbis bennem noveli a bizalmat, hogy minosegi alkatreszekkel volt karbantartva)
nalam a kabrio a gyerekkel van a leginkabb kihasznalva (apa, elozzuk meg, mindenkit elozzunk meg! Mindezt Dobogokon)
-
sagesz93
addikt
válasz
rbalint88 #66103 üzenetére
Van pár reakcióm FB csoportokból is, ott a Powergy-t nagyon leszólják(főleg hogy a gyári szerelése P Zero Nero), a Hankook V12-t nem ajánlják erre a kocsira, elvileg rendellenesen tud kopni, Yoko mintája nagyon hasonló ehhez. A GY-t nem írta senki, az szerintem nem lenne rossz, főleg 40 alatt ha el lehetne csípni.
Az autó képességeit 98%-ban abszolút nem használom ki, jó időben a gyerekkel mászkálunk nyitott tetővel, ott eleve nem nagyon lehet száguldozni, egy hasonló felhasználású tulajtól érkezett válasz, aki Matadort vett az autójára és meg van vele elégedve. Úgy érzem kicsit a pénztárcámnak is akarok dolgozni valami olcsó megoldássalDe valahogy az alternatívák nem győznek meg, lehet ilyenkor jobb maradni az eredeti PS5 elképzelésnél.
[ Szerkesztve ]
-
-
rbalint88
addikt
válasz
sagesz93 #66101 üzenetére
Ezt talaltam, ami nem ps5 ar es tapados lehet: [link]
Erdekes modon automaxnal es itt is inkabb eco vagy turagumik vannak ebben a meretben.
Egyeb otletek:
Hankookbol V12 evo2-t lattam, az egy eleg regi gumi, DOT-ra kerdezz ra rendeles elott
Yokohama V701
Goodyear Assy 6 [link]Nankang NS2R-t en nem eroltetnem, ha utcara kell a gumi. Esoben eletveszely, szarazon is bemelegitest igenyel, leven ez inkabb mar palyagumi.
[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
Van valami értelmes opció közötte? Hankook S1 Evo?
#66098cOxeR : ránézek erre is, megmondom őszintén a márkásabb gumikon kívül más még nem nagyon fordult meg nálam(így hiába hallottam a Nankangról már sokat, kicsit idegenkedek tőle), így nehéz lépés lenne alább adni, főleg erre az autóra. Egyedül a kihasználtság hiánya, illetve a kevés idő (2 szezon) ami gondolkodásra késztet most.
Előző nyáron még a gyárilag szerelt 10 éves pirellikkel nyomultam és nem éreztem magam veszélyben[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
Sziasztok, márkatopikból átjövök ide, mivel konkrétan Abarth témára nem fog nagyon reagálni senki, nyári gumi keresőben vagyok egy Abarth 595C-re, a méret 205/40 R17, ki mit ajánlana? Michelin PS5 volt az eredeti cél, mostanában 50-60k körül / db valahogy elment tőle a kedvem, főleg úgy, hogy valószínű pályanapozni nem fogok a kocsival, meg max 3-5 ezer km teszek majd bele a szezonban(és max 2 nyárra tervezek az autóval). FB csoportban pl. a Matador Hectorra 5-t ajánlották a kocsira, fele annyi lenne a Michelin, kérdés teljesítményben és tartósságban hol áll a michelin-hez képest..
[link]
Valaki mondjon valami okosat. -
Sasi82
csendes tag
válasz
szabonagyur #66088 üzenetére
2 hét múlva jön meg az új kocsi, addigra kellene valamit szereznem, hogy 0km-esként tudjam eladni a nyárit.
-
deny330
aktív tag
válasz
Sasi82 #66081 üzenetére
Ugyan így jártam a Falken FK520-szal. Ma akartam megrendelni, mert volt 215/40 r17-ben 37k ért, gondoltam akkor nem váltóméretezek, megrendelem azt. Ma meg nézem, hogy már csak 47k ért lehet kapni 2-3 webshopban, előtte volt 5 vagy 6 helyen is raktáron, ráadásul elég jó áron. A /45 lenne közel 37k ért, ami előtte aligha volt 31-32k. Vagy bevállalom a /45-öt, vagy nézek más gumit..
[ Szerkesztve ]
-
-
Sasi82
csendes tag
Eldöntöttem, hogy Pirelli SF3at veszek 4 èvszakosból, erre sehol nem lehet kapni, csak 80e fölött. Néztem a Conti ASC2-t, de az is 75-80 között. Mindenhol csak szállítással működik, sehol nincs személyes átvétel? Raktár készlet szinte sehol. Tudnátok ajánlani valami jó boltot?
-
t1
veterán
Sziasztok. 4 éves Quatrack mi lehet ez a 2 csík a gumiban?
-
tboldi
nagyúr
válasz
Tom1939 #66075 üzenetére
Csak belegondoltam, hogy a WagonR 165/60-ja és a MiTo 215/45-je mm-ben kifejezve közel azonos oldalfalmagasságot jelent (96 és 96,75), de nem biztos, hogy ezt mindenki tudja (most nem az aktív topiklakókra gondolok), és arra következtethet, hogy a nagyobb szám egyenesen nagyobb oldalfalat is jelent.
[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
/45-t akartam irni...
Egyebkent en nyomtam sokaig 225/40R18-al illetve 225/45R17-el is. Utobbi valoban kenyelmesebb volt, de sajnos nagyon konnyen talaltam olyan utszakaszt ahol lehetett volna akar /60 is az sem lett volna lenyegesen jobb.
Hiaba utalnak erte en ilyenkor lassitok -
tboldi
nagyúr
válasz
Akos1994 #66068 üzenetére
3-4 hónap erejéig 205/45R17-en volt nálunk a MiTo, amikor még anyum próbált megbarátkozni vele, belehajtott egy megsüllyedt csatornafedőbe. Nagyon nem volt kellemes élmény, de megúszta a gumi/felni/autó egésze.
Én már 215/45-öt vettem rá (szintén gyári méret Alfáéknál), egy fokkal elviselhetőbb lett.
-
Akos1994
aktív tag
Sziasztok!
205/45 R17 mennyire vészes sérülés szempontjából?
(Ez is) gyári méret, jelenleg ilyen van az autómon, de elég sok meghajlított eladó felnit láttam ilyen peres gumival. Ha van guminyomás ellenőrző, meg én is igyekszemn odafigyelni akkor is egy sötétben benézett kráter jóval könnyebben hazavághatja mint egy 205/50 R16-ot vagy inkább csak leeresztett (1.5 bar és lefelé..) gumival lehet felnit hazavágni?
Alig mentem még vele, de a gumi kopott rajta, így hamarosan döntenem kellene. Érzetre elég jó sportos, az egyedül nem tetszett, hogy a nyomvályuk nagyon 'megvezetik'.
Az alany egy Mini Cooper cabrio, nem egy vadállat, de bizsergeti az embert a gokart érzéssel, hogy minnél lendületessebben kanyarogjon vele, így azért valami virslit se szeretnék rá.. -
-
És sajna éghajlatváltozás is van, nem csak a 4 évszakos gumik fejlődtek. Azaz simán vannak januárban 15 fokos napok amikor biztosan jobb egy jó 4 évszakos mint a téli. És napon belül is simán van hogy reggel 2 fok, délután meg 12... Szóval ha nem szereled naponta 2-szer át a gumikat összességében nem lesz semmi ideális. 17 évig nyári/téli szettel nyomtam, 8 éve van 4 évszakos. Ha hegyekbe jársz sokat akkor vennék télit. Nekem 1.65 tonnás hybrid rav4-en van Conti ASC2, elvagyok vele. 2.5-3 évente csere, annyi alatt el is megyek 50-60k kilométert.
-
No.01
őstag
A gumis meg nyilvan ugyis lebeszel majd rola, hisz nem mesz majd annyit hozza.
Egyebkent a tengelyenkenti csere ~10e km-kent azert ajanlott.
Ja es ahogy BaLee is irta ne valassz alsopolcos 4S-t. En ugyan normal guminal sem tennem soha, de ez negyevszakosnal hatvanyozottan igaz.[ Szerkesztve ]
-
den89
tag
Köszönöm. Teljesen egyetértek veletek. Ha nem bizonytalanítanak el 3-an is egy nap leforgása alatt, akkor nem kérdés, hogy 4S lenne. A saját és az itteni pozitív tapasztalatokból is kiindulva. Gumist meg sem kérdezem, ő is tuti lebeszélne róla.
Még átgondolom. Autópálya nyáron 1x lenne, ha megyünk nyaralni , meg mondjuk még egy BP egy évben 1x (Dél-Dunántúlról). Plussz gyorsforgalmi, ahol azért egy 120-130 könnyedén beficcen, az pár hetente 1x (de csak 2x30 km). Amúgy meg 60-70% város.
Egyébként rossz, illetve "idegbeteg" sofőrnek sem tartom magam.Szeretek dinamikusan haladni, de ésszel.
[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
válasz
svedmalac #66061 üzenetére
Ezt adom! Aki nem a nyomulos, sportosabb stilusban vezet annak osszesegeben a 4S siman lefedi a normal kozlekedes 90%-at. hegyekbe sielni en sem mennek vele feltetlenul.
...bar ez is lehozhato ha az ember megfontolt es korultekinto.
Ami nekem feltunt az epp a kanukulaban valo autopalyazas. Nem mondom, h nem biztonsagos mert nem igaz (bar ilynekor erezhetoen kenodik kisse) de hogy ilyenkor nagyon kopik az tuti. En elettartam szempontjabol ezt neveznem meg a 4S gumik legfobb ellensegenek. -
svedmalac
tag
Súly és teljesítmény alapján simán mehet 4S.
A többi rajtad és a használaton múlik.
Ha hegyekbe is jártok, síelés, meredekebb domb esik útba rendszeresen, akkor téli.
Ha ezek nincsenek és tudsz ésszel vezetni (nem mászol rá a másikra, csak jó időben vagy sumaher esetleg pl.), akkor meg bőven jó a 4S is.Az enyém 110LE dízel, 1,5t és 3 év/65Ekm-t bírt a Quatrac.
Sokat városoztam vele, pálya is volt 150 körül elég sok a 40 fokban is, meg országút bőven, de az is sokszor 130-140 környékén, ha üres (este-éjszaka).
Volt pár erősebb fékezésem is, még egy hónappal ezelőtt is, egy az út közepén sétáló őz miatt. Semmi gond nem volt vele. Mármint a gumikkal.Szóval te érzed, milyen sofőr vagy, kb. hogy és milyen stílusban nyomod a dolgot...
[ Szerkesztve ]
Volvo S70 2.0 T5, Citroen 2CV és C5 X7 1.6 Hdi
-
den89
tag
Köszi a válaszokat! Közben elbizonytalanodtam. A lényeg röviden, most veszek autót, jövő hét közepe-vége körül vehetem át. Nyári gumi van rajta. Én már egy jó ideje úgy gondoltam, ha lecseréljük a családi autót, 4 évszakost rakok erre is, mint az asszony autójára. Mivel amúgy teljesen elégedettek vagyunk a GY-GEN3-al, és soha nem éreztünk 2 év alatt bizonytalanságot.
De egy nap alatt 3 ember próbált meg lebeszélni a 4 évszakosról (családtagok és az értékesítő is). Persze én döntök, nyilván. De ez a családi autó, minden körülmények között kell télen-nyáron, hosszabb utakra is, meg hát elég drága autó ahhoz, hogy ha 10 centin is múlik, hogy meg tudjak állni... Na szóval még morfondírozok. Nem akartam pár hét miatt téli gumit rakni rá, de elég hideg időt mondanak továbbra is, meg hát márciusban is ki tudja milyen idő lesz.
Szóval elég gyorsan kellene döntenem, hogy nyári-téli, vagy 4 évszakos. Na nem is tőletek várom, hogy döntsetek helyettem. Kérdés, hogy téliből ár-érték arányban mit ajánlanátok? Drága ez a méret (205/50 R17, a váltóméret sem olcsóbb 215/45 R17, meg azt én egy kicsit már túl "peresnek" érzem, maradnék az eredeti méretnél). Hankook RS3 W462, GY Perform. 3. 55-60k/db közötti áron vannak. A GY most egy helyen elég jó áron van (garazsmesternél, 55k/db), ezért hajlanék inkább utóbbi felé. Már ha ennél maradok, hogy téli-nyári.
[ Szerkesztve ]
-
Bacusuz
őstag
Sziasztok,
dísztárcsa választásban kérném a segítségetek. Olyan gyártót keresnék amely hasonlít minőségben a gyárira, nincs szükségem gyári emblémára sem. Régen volt Renault és Ford is nálam használatban és emlékszem sokkal jobb, erősebb és rugalmasabb volt a gyári dísztárcsa mint amiket most nyúzok (Jestic 16" Fox Ring (Prestige). Tudom hogy nem ajánlott és odarohad meg rozsdásodik de anélkül nem ül be a család :-(
tudtok nekem ennek tudatában ajánlani?ÜDV! Bacusuz. Veszélyes környéken lakom. Ahányszor becsukom az ablakot, mindig odacsukom valaki kezét.
-
deny330
aktív tag
válasz
focvis #66015 üzenetére
Így már értem, köszi!
A műszaki miatt amúgy okos dolog gyári kereket tartani. Nekem Alfa felnik vannak az egyik astrán, rendőr sosem szólt még érte lekopogom (*kopp*kopp*), de előműszakin jelezték, hogy ezzel biztos nem fog átmenni. Ismerőstől kértem el egy gyári opel kerékszettet amit ő is csak erre tart, a gumik is olyanok rajta, amilyenek.. Nem tudom a DOT számot nézhetik-e, de tavaly is már 8 éves volt a gumi, viszont a mintamélység több mint 6mm, szóval elfogadják.
-
BossBoss
őstag
válasz
BossBoss #65917 üzenetére
Még elmélkedem a gumi kérdésen. 4 évszak a terv de, ha maradnék a téli/nyári kombónál, akkor az alábbiakat néztem nyárra 225/50/R17-ben:
Falken AZENIS FK520
Hankook Ventus S1 evo3 K127S1 EVO 3-am volt már e92 325i-n. Nagyon szerettem. Viszont most látom jön valami Ventus EVO(K137). Tudni erről valamit a sajtóanyagon túl?
Sajnos egy elég meredek dob tetején lakunk, kb 600 m szerpentin 15%-os emelkedőkkel. Télen nem a legjobb, sokszor nem is takarítják, így elbizonytalanodtam a 4 évszakosban. Bár havat szerencsére nem sűrűn látni erre(Vas megye).
Plussz nálunk még nincsenek utak a dobtetőn, murvás részen kell jönni a házig, igaz az csak pár 100 méter. Ezért nagyon drága prémiumokkal sem kínlódnék itt.
A 16" kerék meg kapna egy Dunlop WS5-mondjuk.Vagy ilyen körülményekre még mindig azt mondjátok oké a 4S, Pirelli Cinturato AllSeason SF3,Vredestein Quatrac Pro+, Conti ASC2?
Szerk.: Most látom, Ventus EVO nem is lesz a méretemben.
[ Szerkesztve ]
-
Sasi82
csendes tag
Sziasztok!
2023 Toyota C-HR-re keresnék, 4 évszakos gumit. (225/50 R18)
Szerintetek melyik a legmegbízhatóbb és leghalkabb? (Hátha esetleg van aki tapasztaltabb)
Teszteket olvastam, de hátha vannak ily olyanok, akik valóban használták őket.Ezt a 4-et mondják a legjobbnak, de szívesen hajlok másik márka felé is
- Pirelli Cinturato AllSeason SF3
- Hankook Kinergy 4S2 X H750A
- Michelin Cross Climate2
- Continental AllSeasonContact2Előre is köszi a segítséget!
-
kolo01
újonc
sziasztok,
Év 3-4 ezer km-re keresek (90%-ban városi használat) négyévszakost 205/55 R16-os méretben, középkategóriát megcélozva (nincs preferált téliesebb, vagy nyáriasabb).
A következők közül a melyik az inkább ajánlható:
Nexen N Blue 4 Season
Kleber Quadraxer 3Köszönöm.
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #66032 üzenetére
De van, ez az EU cimke lenyege, hogy korrekten osszehasonlithato legyenek az ertekek.
-
tboldi
nagyúr
-
szabonagyur
félisten
Ha minden igaz a zaj mérésére nincs standard globálisan, illetve személy függő is milyen zaj zavaró vagy nem éppen.
Pl. nekem 2 különböző autón, 2 teljesen más méretben volt ASC1, mégis a nagyobb, sokkal újabb autón semmit sem hallok belőle, míg a régin lehetett kicsit.[ Szerkesztve ]
-
den89
tag
Köszi. Jól látom és ez reális lehet, hogy gördülési zaj tekintetében a CC2 69 dB, az ASC2 pedig 72 dB? Ekkora különbség lenne? Mondjuk vélemények között olvasok néhány olyat, hogy egész halk a CC2.
[ Szerkesztve ]
-
den89
tag
Sziasztok!
205/50 R17 méretben milyen 4 évszakos gumit ajánlanátok? Nem óccó méret, azt látom. Prémiumot szeretnék, viszont GY-GEN3-at kizárnám, az van a Clionkon és kicsit hangosnak érzem, valamint akkor már kipróbálnék másikat, ettől függetlenül nincs rá panasz, nagyon jó gumi.
Nem úszom meg 55-60k/db alatt, szóval akkor már az egyik legjobb legyen, azon a 20k/garnitúra különbségen már nem múlik. Ezekben gondolkodom: Conti AS2, Michelin CC2, Pirelli SF3, esetleg Vredi Q.
Évi 10-12k km, télen-nyáron, minden időjárási körülmények között kell az autó. 4-5 évre tervezek azért vele, ha esetleg van tapasztalat ilyen téren, hogy melyik öregszik a legkevésbé, azt is megköszönöm.Segítséget köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz
tasiadam #66019 üzenetére
Ha ugyis ritkan hasznalod az autot, akkor nem opcio egy negyevszakos szett?
Arra mar nem emlekszem, hogy a nagy vesszofutasban a felnik meg lettek vizsgalva mindehogy es tokeletesek, nincs bennuk utes semmilyen iranyba? Mintha remlene valami olyasmi, hogy az agy felol meg volt utve talan… -
tasiadam
veterán
gumis mizéria tovább: Megpróbálta a gumis hova járok a nokianokat még egyszer, hogy mit kezdenek vele, de zsákutca a dolog, viszont azt mondta, a 2 hátsóban kicsi a radiális ütés, és az első kettőt kéne kicserélni elsősorban. Kizárt, hogy nokiant vegyek újra. Mit tennétek mellé, ami hasonlóan "jó"(?????????)? 215 55 r16 méret, és kb 30 ezertől indulnak, plusz szállítás, de ugye ritkán használom az autót, akkor is főleg autopályán
Még mindig másodrangú állampolgár
-
eron009
tag
Sziasztok.
Remélem jó helyre írok, Hóláncot vagy valami az EU-ban mindenhol elfogadott alternatívát (müanyag/textil) keresek.
Csalásban két autó van:
- Suzuki SX4 S-cross, 1.4T benzines, első kerekes, lemezfelnin 215/60R16
- VW Golf7 kombi, 1.6TDi, első kerekses, alufelnin 195/65/R15Van esetleg olyan univerzális, ami mindkét autóra is jó lehet?
Alufelni esetén mire kell figyelnem, hogy a felni ne karcolja össze?
Valami jól beváltat tudtok esetleg ajánlani?
A barkács áruházas temékekhez képest egy többször (2-4-10x annyiba) kerülő érdemben jobb?(Alkalmankénti, szükség eseti használatra kellene, viszont olyat szeretnék, amit laikusként is könnyen fel lehet szerelni és használható is, nem csak a rendőr miatt dísznek a kocsiba kell)
[ Szerkesztve ]
-
válasz
deny330 #66009 üzenetére
Feleslegesen van a 4S szett, télen csak szép időben veszem elő az autót.
A sztori röviden; vettem egy szett gyári felnit, ezek voltak rajta, 2 félre volt kopva (tippre sokat drifteltek vele), azok helyett vettem újat (darabja 20 K), télen ezeken áll. Műszakira szintén ezen viszem, gyári méretű felni és gyári méretű gumi.
-
Richard!
addikt
Üdv!
Vw Golf 6-ra keresek 17-es 4évszakos gummát (225/45)
Még mindig a Michelin, Goodyear, Conti, Hankuki az ajánlott, vagy van esetleg egy titkos favorit, mint anno a Vredestein?
1.4 TSI, 140 nyihaMa kezdődik életed háralévő része
-
deny330
aktív tag
-
Srácok, vehetem majd innen az Eagle F1-eket? Valós ez az 5 év gari? Máshol pl. BHP csak 1 évet ír...
És mondjuk már a hónapban érdemes megvenni vagy várjak még? ÁrCsökkenésre van esély?*** Eladó Citizen Promaster és Orient Mako Panda - BMW 18" Alufelni Nyári Gumival és Szenzorral *** Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
tasiadam
veterán
Egy kicsi autora a laufenn nyari untig eleg, fuggetlenul, hogy S fit vagy G fit. En a G fit-et nem tudom megnyikkantani, annyival jobban tapad. Teli I fitjuk meg stabilan vizes uton rosszabb, mint a tobbi hankook, de (meg mindig sokkalta jobb, mint az igazi also polcosak, mint a kingstar, vagy westlake, taurus (kiveve UHP) es tarsai. azok meg ujonnan is rosszak.) szarazon meg hoban van olyan jo, mint egy RS2. Mondjuk az meg igaz ra, hogy veszettul kopik mind.
Még mindig másodrangú állampolgár
-
No.01
őstag
válasz
dokee78 #66002 üzenetére
Nem leszek nepszeru, de a Lauffen eleve egy erossen alsopolcos termek... Amit linkeltel hasonlo lesz, Tan egy kicsit jobb vagy kicsit rosszabb, de szignifikansan nem lesz mas.
Az, h volt egy olyan teszt ahol jol teljesitett az meg ne vedd feltetlenul szamitasba mert a meret amit linkeltel es amit teszteltek az nem egyezik.
Ha az a lenyeg, h olcso legyen akkor vedd batran azt a ketto kozul amelyik olcsobb. Ezen a szinten nincsennek csodak. -
svedmalac
tag
Conti UC gumit merem ajánlani, a Volvo szereti
Stabil, azt csinálja, amit akarok.
Nyáron megkínozom, akkor lesz 2,5 éves.Volvo S70 2.0 T5, Citroen 2CV és C5 X7 1.6 Hdi
Új hozzászólás Aktív témák
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Trollok komolyan
- Delta Force (2024)
- Polgári repülőgép-szimulátorok
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Mesterséges intelligencia topik
- Call of Duty: Black Ops 6
- Mikrotik routerek
- Intel Twin Lake platformra építkező, NAS-ként bevethető mini PC a CWWK-tól
- Háztartási gépek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest