Hirdetés

2019. augusztus 22., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2018-11-27 17:56:13

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobil szolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#7001) tjb007 válasza canniball (#6999) üzenetére


tjb007
(nagyúr)

Szép is lenne, kár, hogy a valóságban ilyen nincs.
Ha van valami nyereményjáték akkor az megtalálható a T-Mobile oldalán.

(#7002) canniball válasza blueye (#7000) üzenetére


canniball
(nagyúr)

A legutolsó "bonyodalmam" amire vissza tudok emlékezni évtizedekkel ezelőtt kisiskolás koromban volt (amikor itthon még szó sem volt mobiltelefonról).

tjb007!
Ezt sem tudtam.

Samsung microUSB->Type-C adapter és Caberg Duke bukósisak eladó: http://tinyurl.hu/Y7eB/ *** Only the good die young...

(#7003) tjb007 válasza canniball (#7002) üzenetére


tjb007
(nagyúr)

Ha valami csoda folytán tényleg igaz lett volna akkor már réges-rég visszahívtak volna.
Tudomásom szerint az Info Totó játékot leszámítva semmiféle nyereményjáték sem fut jelenleg.
Ha van valami játék akkor az megjelenik a minden hónapban megjelenő Mobil Infó -ban is.

[ Szerkesztve ]

(#7004) canniball válasza tjb007 (#7003) üzenetére


canniball
(nagyúr)

"Ha valami csoda folytán tényleg igaz lett volna..."
Emiatt egy percig sem aggódtam. :N

Samsung microUSB->Type-C adapter és Caberg Duke bukósisak eladó: http://tinyurl.hu/Y7eB/ *** Only the good die young...

(#7005) lindermen


lindermen
(aktív tag)

Valaki tud valamit a nokia messaging változásairól? Most akkor ingyenes, amíg még igénybe lehet venni, aztán nem is lehet igénybe venni, vagy ingyenes lesz, esetleg egyéb módon fog működni?

 iphone 7 *  iPad mini4 * Huawei Band 2 Pro

(#7006) dedike válasza lindermen (#7005) üzenetére


dedike
(addikt)

Szerintem a Nokiától kellene érdeklődni... :U

Jó szerencsét!

(#7007) 1430 válasza canniball (#6999) üzenetére


1430
(senior tag)

Ha ráértél volna, akkor jött volna az a rész, hogy vegyél gyorsan 10-20-30 ezer Ft értékben feltöltőkártyát... Ez már évek óta megy...

lindermen
01.13-tól nem lehet T-Mobile-nál aktiválni, mert innentől csak a Nokia biztosítja a szolgáltatást. Akinek most van a T-Mobile-nál ilyen szolgáltatása, annak januárra már 0 Ft, februártól pedig már nem lesz (a Nokia viszi tovább, tennivaló nincs).

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#7008) lindermen válasza 1430 (#7007) üzenetére


lindermen
(aktív tag)

:R

 iphone 7 *  iPad mini4 * Huawei Band 2 Pro

(#7009) krisztian112


krisztian112
(senior tag)

sziasztok! Arról szeretnék érdeklődni, ha mondjuk veszek egy telefont, hazamegyek, beüzemelem és észreveszem hogy pixelhibás, vagy esetleg hibás a képernyője azt ha visszaviszem kicsérélik vagy egyáltalán kezdenek vele valamit? válaszokat köszi!:D (T-mobile-nél venném)

Huawei P10 lite

(#7010) RexpecT


RexpecT
(addikt)

Sziasztok!

Idén Február végén jár le a hűségem(2 éves), annyit szeretnék kérdezni, hogy köthetek-e új előfizetést másik telefonszolgáltatóval a saját nevemre?

Köszi :R

----------------------------------------------Heisenberg----------------------------------------------

(#7011) tjb007 válasza krisztian112 (#7009) üzenetére


tjb007
(nagyúr)

Ha 72 órán belül vagy akkor kicserélik neked (ha van mire).
Ha interneten rendelted (webshop) akkor 8 napod van arra, hogy visszakérd a telefon árát. Ez akkor jön jól ha:
1. nem tetszik a telefon.
2. kicsúsztál a 72 órából de szeretnéd kicserélni a telefonodat mert hibás de nem szeretnéd szervizbe vinni (1-2 db pixelhiba esetnén nincs is sok értelme mivel nem fognak vele semmit sem csinálni).

Ha ezekről a határidőkről is lecsúsztál akkor csak két dolgot tehetsz:
1. együtt élsz velük, úgy használod
2. eladod a telefont.

(#7012) krisztian112 válasza tjb007 (#7011) üzenetére


krisztian112
(senior tag)

Értem. köszi!:D és ha nincs mire kicserélni akkor mit csinálnak? Mivel meghosszabítom az előfizut mindenképp személyesen csinálnám. Ezesetben a ZTE blade miatt, kicsit félek ettől a pixelhibától.

Huawei P10 lite

(#7013) krisztian112


krisztian112
(senior tag)

Esetleg olyat lehet hogy netes rendelés keretében hosszabítom meg a szerződést vagy aláírni mindenképp kell?

Huawei P10 lite

(#7014) tjb007 válasza krisztian112 (#7012) üzenetére


tjb007
(nagyúr)

Ez majd csak az adott szituációban derül ki.

[ Szerkesztve ]

(#7015) dedike válasza RexpecT (#7010) üzenetére


dedike
(addikt)

Miért ne köthetnél? (Amennyiben megfelelsz a szolgáltató feltételeinek!) ;)

krisztian112:

Rendeld meg a webshopból, aztán ha nem tetszik 8 munkanapon belül vissza tudod küldeni, ahogy azt tjb007 már leírta! :K

(Hosszabbítás esetén nem kell aláírni különösképpen semmit, ha meg új előfizetéssel veszed sincs baj, mert a futárnál ott van minden szükséges papír!)

Jó szerencsét!

(#7016) krisztian112 válasza dedike (#7015) üzenetére


krisztian112
(senior tag)

Értem:D köszi nektek:D

Huawei P10 lite

(#7017) pityu360


pityu360
(csendes tag)

Sziasztok
Azt szeretném kérdezni hogy kaptam karácsonyra egy nokia 5230ast előfizust és küldtek egy smst hogy kaptam ajándék 500mega adatforgalmat.
Mikor felakarok menni a netre 2 lehetőség jön fel :web'walk vagy WAP T-mobil.
Az mindegy hogy melyikre megyek fel?mindkettő addig ingyen amig nem jár le az 500 mega vagy csak az egyik?

(#7018) lindermen válasza pityu360 (#7017) üzenetére


lindermen
(aktív tag)

Szerintem mindegy. csak ha netezel, azaz weboldalakat nézel, akkor wnw, ha wapozol (csinál még ilyet valaki?) akkor a wapos. Az adatforgalom elvileg mindkettőre használható ha jól tudom, csak a megfelelő beállítással, de ha felajánlja hogy válassz, akkor már meg vannak a beállításaid mindkettőhöz. Esetleg itt utána olvashatsz.

[ Szerkesztve ]

 iphone 7 *  iPad mini4 * Huawei Band 2 Pro

(#7019) RexpecT válasza dedike (#7015) üzenetére


RexpecT
(addikt)

Mert gondolom azért van a hűség.Vagy ahogy én is gondolom az csak arra van, hogy amíg le nem jár az előfizu addig rendesen fizetem a havidíjat?

----------------------------------------------Heisenberg----------------------------------------------

(#7020) tjb007 válasza RexpecT (#7019) üzenetére


tjb007
(nagyúr)

Neked van X szolgáltatónál egy februárban lejáró előfizetésed, ennek a lejárta után te Y szolgáltatónál szeretnél új előfizetést kötni.
Igazából nem értem a kérdést. Miért ne köthetnél ? Akár mind a 3 szolgáltatónál is lehet egyszerre előfizetésed.

(#7021) RexpecT válasza tjb007 (#7020) üzenetére


RexpecT
(addikt)

Nem a lejárta előtt hanem már most szeretnék előfizetni, de köszönöm a felvilágosítást :R .

----------------------------------------------Heisenberg----------------------------------------------

(#7022) whitezo88


whitezo88
(nagyúr)

ismét egy kérdés: mytmobile oldalon azt írta kell egy kód amivel feloldhatom a többi opciót, de ez mikor, hogy jön meg?

Too bad she won't live... but then again, who does?

(#7023) dedike válasza whitezo88 (#7022) üzenetére


dedike
(addikt)

A folyószámla szintű jelszóra gondolsz? :U

Jó szerencsét!

(#7024) 1430 válasza whitezo88 (#7022) üzenetére


1430
(senior tag)

Korlátozott jelszót hoztál létre? Mert akkor postai úton kapsz egy véglegesítő kódot.

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#7025) whitezo88 válasza 1430 (#7024) üzenetére


whitezo88
(nagyúr)

igen írta is h levélben jön de mikor? a legutóbbi számlán még nincs ilyesmi. kb egy hete adminisztáltam ott először.

Too bad she won't live... but then again, who does?

(#7026) girl19


girl19
(csendes tag)

Sziasztok!
Nokia C6-00 csinálhat-e olyat, hogy minden előzetes figyelmeztetés nélkül frissíti a telefon szoftverét, hálózaton keresztül?

(#7027) kali válasza girl19 (#7026) üzenetére


kali
(titán)

fota képes a készülék, de alapban azért illene rákérdeznie, ha nincs minden szándékosan automatikusra állítva...
nézd meg a beállításokat; menü -> beállítások -> telefon -> telefonkezelés -> eszközfrissítések!

(#7028) KennyONE


KennyONE
(aktív tag)

Sziasztok!

T-mobile-os vagyok de át szeretnék menni a Djuice-hoz,csak van egy problémám.Én és a családom flotta csomagban vagyunk és csak én szeretnék átmenni.Az lenne a kérdésem hogy akkor is fizetnem kell valamennyit ha a kártyát nem használom?

Nincs hűségidőm mert nem vettem már náluk jó pár éve telefont.Mert mi nem havidíjat fizetünk hanem minden családtag után annyit fizetünk amennyit telefonáltunk.

Előre is köszi!:)

(#7029) tjb007 válasza KennyONE (#7028) üzenetére


tjb007
(nagyúr)

Nincs semmiféle havonta, kötelezően fizetendő díjtétel ?
Ezt elég nehezen tudom elképzelni :F

Ha valóban nincs akkor semmit sem kell fizetned ha nem használod.

[ Szerkesztve ]

(#7030) KennyONE válasza tjb007 (#7029) üzenetére


KennyONE
(aktív tag)

Hát...szerintem nincs.

Mert milyen lenne már az hogy fizetünk X forintot havonta 6 emberre és még rá is kéne fizetni pluszban 5-6 ezer forintot.

Szóval szerintem nincs.De a T-mobileból mindent kinézek... :(((

(#7031) dedike válasza KennyONE (#7030) üzenetére


dedike
(addikt)

Bocsáss meg, de ha téged ennyire nem érdekel, fizetsz-e -avagy sem- havidíjat is (ld. számla!), akkor szerinted ki az, akit érdekeljen? :F

Ne érts félre, de számomra nem érthető az, hogy te váltani akarsz valamire, de nem tudod, mi az, amit jelenleg használsz! Neked nem furcsa? :U

(Egyébként ha úgy van, ahogy írtad, akkor nem kell fizetned, hiszen nincs havidíj, csak forgalmi díj van, esetleg még a számod is hordozhatod, ha van ilyen igényed, illetve a flottaszerződés lehetővé teszi.)

[ Szerkesztve ]

Jó szerencsét!

(#7032) hyperspace


hyperspace
(őstag)

sziasztok!

ikon 400at hasznalok, 2 evre fizettem elo, es arra lennek kivancsi, hogy lehet-e nagyobb vagy kisebb ikonba atlepni? majdnem 2 eve megvan a szerzodes.

ha azt mondom neked van igazad, nekem van igazam... :)

(#7033) dedike válasza hyperspace (#7032) üzenetére


dedike
(addikt)

Szia!

Ha díjcsomag-hűséget is aláírtál, akkor felfelé válthatsz, lefelé nem! ;)

Jó szerencsét!

(#7034) Klemice


Klemice
(senior tag)

olyan van most, hogy régi készüléket leadok és x-ezer kedvezmény?

(#7035) dedike válasza Klemice (#7034) üzenetére


dedike
(addikt)

Jelenleg nincs, legutóbb 2009-ben, karácsonyt megelőzően volt ilyen... :(

Jó szerencsét!

(#7036) albiosz


albiosz
(senior tag)

Üdv!
A kérdésem félig off, de ezen törtem a fejem nemrég. Miért lett a 06 60-as hívószámokból 30-as annak idején?
Köszönöm, ha valaki tudja esetleg a megoldást! :)

(#7037) sifarr válasza albiosz (#7036) üzenetére


sifarr
(tag)

Nem egészen a 60-asokból lett 30-as.

Amikor a Westel az analóg mobilszolgáltatást beszüntette, akkor a 60-as körzetszámot is visszaadta.
Azok az analóg westelesek, akik átmentek a Westel900-hoz (gsm), azok új, 30-as körzetszámmal megkaphatták a régi, 60-as számukat. Nekik így csak a körzetszám változott a telefonszámukban.

(#7038) dedike válasza sifarr (#7037) üzenetére


dedike
(addikt)

Azért futott a 450 és a 900 MHz együtt is, ezt ne feledjük.

albiosz:

Volt egy koncessziós pályázat, amelyen a Westel 900 és az akkor még Pannon GSM néven futó két társaság (akkor talán még kft) nyert, így ők építhették ki Hazánkban a 900 MHz-es rendszert. Mivel ez egy teljesen új szolgáltatás volt (műszakilag értem), gondolom így kellett egy teljesen új "körzetszám" is neki, ezek lettek a 20-as és a 30-as. (S ugye kicsivel később csatlakozott a harmadik társaság Vodafone néven, 70-es előhívóval.) :)

Bővebben ezen a linken tudsz olvasni erről! :R

Jó szerencsét!

(#7039) sifarr válasza dedike (#7038) üzenetére


sifarr
(tag)

Bocs, de én a feltett kérdésre válaszoltam. :)
Miért lett a 06 60-as hívószámokból 30-as annak idején?
A kérdés nem analóg digitális átállásra, hanem a telszámok változásának okára vonatkozott.

Erre írtam azt, hogy nem minden 60-asból lett 30-as, csak azokból, akik átmentek a westel900-hoz és kérték.

(#7040) sifarr válasza dedike (#7038) üzenetére


sifarr
(tag)

Mivel ez egy teljesen új szolgáltatás volt (műszakilag értem), gondolom így kellett egy teljesen új "körzetszám" is neki, ..
Nem csak és nem elsősorban műszaki, technológiai okokból kellett a 60-as mellett a 30-as körzetszám.
Az analóg (60) és a gsm (30) rendszert két külön cég szolgáltatta a párhuzamos működés ideje alatt. Bár a tulajdonos ugyanaz volt.
A körzetszám megkülönböztetés azért kellett (30 és 60), mert ugyanazt a körzetszámot két cég közösen nem használhatta. Számhordozás pedig akkor még sem jogilag, sem technológiailag nem volt.

(#7041) dedike válasza sifarr (#7040) üzenetére


dedike
(addikt)

A körzetszám megkülönböztetés azért kellett (30 és 60), mert ugyanazt a körzetszámot két cég közösen nem használhatta.

Kétlem, hogy a MATÁV nem oldotta volna meg a dolgot, ha akarja... (1994-et írtunk akkor, ha minden igaz...) ;)

Jó szerencsét!

(#7042) Tshuhash


Tshuhash
(csendes tag)

Halihó!

T-mobile-os telefonos rendeléssel kapcsolatos kérdésem lenne. Előfizetéssel rendeltem telefont a 30/636-3630-as számon, ahol az adatok felvétele után tájékoztattak, hogy vissza fognak hívni adategyeztetés illetve a rendelés véglegesítése céljából. Tapasztalatok szerint ez mennyi időn belül szokott megtörténni?

(#7043) dedike válasza Tshuhash (#7042) üzenetére


dedike
(addikt)

Én úgy tudom, hogy 3 munkanapon belül. :K

Jó szerencsét!

(#7044) albiosz válasza sifarr (#7037) üzenetére


albiosz
(senior tag)

Köszönöm a részletes választ és persze dedike-nek is a kiegészítést. :)

(#7045) iceman1988


iceman1988
(tag)

Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni.
A problémám a következő. Adott egy t-mobilos mobilnet előfizetés. A kimenő levelek nem mennek el. Tehát nem tudok küldeni. A t-mobile-ban azt mondták a szervizesek hogy csinálni kell egy t-email-es fiókot azt kell beállítani a hitelesítésnél és akkor működni fog. Lett is csinálva egy fiók. A bukó az egészben már az hogy a t-email-es fiók a tesztelésnél megakad azzal hogy a bejövő levelek kiszolgálójára nem tud rácsatlakozni. A kimenőről már nem is beszélek. igazából egy céges fiókhoz kellene, hogy működjön. Annyi lenne a kérésem hogy valaki árulja már el hogy hogyan lehet egyáltalán működésre bírni a t-email-es fiókot. Milyen beállítások kellenek stb... Illetve utána a céges fiók beállításánál, a hitelesítésnél mit kell még tenni hogy az a fiók is menjen.
Nagyon fontos lenne. A segítséget előre is meg Köszönöm!

(#7046) kali válasza iceman1988 (#7045) üzenetére


kali
(titán)

szerver minden esetben befelé és kifelé is; mail.t-email.hu
port; pop3 - 110 ; imap4 - 143 ; smtp - 25 ; apop - 110 ; imaps - 993

(#7047) iceman1988 válasza kali (#7046) üzenetére


iceman1988
(tag)

ok. ezt én is tudom. de össze vissza jelszót felhasználónevet nevet kér amikor tesztelem a fiókot. mit és hova kell írni? 1 hete szívok vele. t-mobile-ban nem tudják miről van szó.

(#7048) kali válasza iceman1988 (#7047) üzenetére


kali
(titán)

milyen eszközön/rendszeren/felületen és milyen módon (pop, imap...stb) akarod beállítani?

(#7049) iceman1988 válasza kali (#7048) üzenetére


iceman1988
(tag)

hp laptop (probook 5310m). win7. outlook 2007. nokia t-mobile-os usb stick. pop3.

(#7050) kali válasza iceman1988 (#7049) üzenetére


kali
(titán)

2007-es esetén némi kínlódás meg szentségelés lesz, de;
eszközök -> fiókbeállítások -> új -> név, e-mail cím és jelszó (2x) adott -> alul kipipál a; kiszolgálóbeállítások vagy további kiszolgálótípusok kézi megadása -> tovább -> internetes e-mail -> tovább -> itt tudod megadni a fiók típusát...stb, de jobb alul a további beállításokat is nézd meg, mert a kimenő levelek, a kapcsolat és a speciális beállítások miatt szükség lehet rá!

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.