Hirdetés

2024. március 19., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#66001) Zeki válasza tylerddd (#66000) üzenetére


Zeki
nagyúr

(#66002) Soulfly842 válasza tylerddd (#66000) üzenetére


Soulfly842
addikt

[link]

Megelőztél :)

[ Szerkesztve ]

(#66003) tylerddd


tylerddd
veterán

Köszi, én csak sim aktiválásra kerestem :DDD

Csak egészség legyen, meg térerő!

(#66004) kali válasza tylerddd (#66000) üzenetére


kali
legenda

itt a leírás hozzá; link
bocsánat, nem lapoztam az új oldalra, pedig közben már belinkelték.

[ Szerkesztve ]

(#66005) totron


totron
őstag

Dominós net: 200 Ft-tal több vonódott le az automatikus meghosszabbítás során, mint amennyi a csomag ára. Ez nem oké. Fordulónaptól távol, tehát az aktuális időszak 3. hetében nemrég közel 24 órán át lassítatlanul kaptam a netet. Eme kellemes anomália okára lennék kíváncsi és hogy lehet-e összefüggésben a mostani töblettel, bár nem rendeltem semmit és nem is tudok ilyen árú vagy idejű kiegészítőről. Továbbá érdekelne még, hogy várhatóak-e fejlesztések a jövőben. A mindenkinek szélessávot programra gondolok, például kevésbé terhelt időszakokban felugorhatna a sebesség vagy egy általános emelés sem ártana, van ilyenre esély bármikor is a lassított állapotokra vonatkozóan?

(#66006) kali válasza totron (#66005) üzenetére


kali
legenda

melyik csomagról/bővítőről van szó?
nem lehet, hogy a korábbi áremelés az ok? (például a netplusz m 990 ft -> 1190 ft)
előfordul néha, hogy a gyakorlatban nem aktív a korlátozás akkor, amikor elméletileg annak kellene lennie.
nem hiszem, hogy direktben összefüggés lehet a kettő között.

[ Szerkesztve ]

(#66007) werszomjas


werszomjas
őstag

Sziasztok.

Ha olyan telefont veszek, ami nem kezeli a 800 MHz-et (band 20), akkor azokon a területeken milyen hálózatra csatlakozik? 3G, vagy ott az sem megy?

Ez azt jelenti, hogy csak a net lesz lassabb, vagy problémák lehetnek a térerővel és telefonos elérhetőséggel is?

üdv

(#66008) phanfantom válasza werszomjas (#66007) üzenetére


phanfantom
senior tag

lesz neted, levált arra amit éppen talál, szóval nagyon nem kell aggódnod:)

(#66009) kali válasza werszomjas (#66007) üzenetére


kali
legenda

szia,

jobb esetben lesz 3g, de ha megnézed a szolgáltatós lefedettségi térképet (link), akkor nagyok sok olyan hely van az országban, ahol 4g/lte - vidéken 800 MHz - van, 3g nincs, 2g van, amiből a jobbik edge is necces már netezésre, rosszabb esetben a szinte használhatatlan sebességű gprs lesz csak.
a net lesz lomhább, a telefonálás tekintetében nem kimondottan problémás a helyzet.

(#66010) werszomjas válasza kali (#66009) üzenetére


werszomjas
őstag

&phanfantom

Köszi, net lassúság annyira nem aggaszt, a lényeg, hogy telefonálás szempontjából nincs rá hatással :R

üdv

(#66011) DBC


DBC
tag

Sziasztok!

Telefonom tönkrement, mérgemben bementem a Telekomhoz, kértem szerződéshosszabbítást, készüléket és részletfizetést. Esélytelen visszacsinálni az egészet 1 nap után? Azt tudom, hogyha online rendeltem volna akkor sima ügy.

Köszi.

(#66012) prozodus válasza DBC (#66011) üzenetére


prozodus
őstag

Olvasd el az apróbetűst, nem kizárt, de nem is vszínű. A upc-nél legalábbis 8 napig még vissza lehet mondani a szerződést.

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#66013) prozodus


prozodus
őstag

"Hívásindításkor a hívás díjmentes megszakítására a telefonszolgáltatók ezentúl kötelesek legalább 5 másodpercet biztosítani a hívó fél számára a korábbi 3 másodperc helyett a hangpostára irányítás előtt."
??? :)

palyazatfigyelo.info/2015/09/13/fontos-valtozas-tevenezo-telefon-elofizeto-nem-tudja-mindenkit-erint.php

+ DBC-nek uitt: 14napos felmondási lehetőség az új szerződésekre, meg kell nézni, mikortól hatályos.

[ Szerkesztve ]

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#66014) Vangelis válasza DBC (#66011) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Most 1-étől új szabályozás van.

Nekem telenor 72 órán belül egyszer visszacsinálta.

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#66015) DBC válasza prozodus (#66013) üzenetére


DBC
tag

az a baj, hogy meglévőt hosszabbítottam, ráadásul személyesen.

(#66016) prozodus válasza DBC (#66015) üzenetére


prozodus
őstag

Attól az még vszleg új szerződésnek számít, mert aláírtál vmit, nem? Ha azt visszamondod, akkor a régi verzió él tovább. Ha módosításnak számít csak, akkor nemtom, olyan kitételre nem emlékszem, csak a ráutalóval kapcsolatban.

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#66017) Cranium


Cranium
tag

Hali, domino feltöltőkártyás vagyok, nincs havidíjas csomagom. SMS-en keresztül fizettem elő 200 mb-os mobilnetre. A kérdésem, hogyha most váltok át egy 2 GB-os mobilinternetre, amíg tart az előfizetés akkor 1590 lesz az átváltás NetPlusz S-ről, NetPlusz L-re, vagy 2490?

(#66018) zebede


zebede
őstag

Online felületen hol lehet beállítani, hogy mobilvásárláskor a kapcsolat pontjaimat használja fel, ne a haviszámla terhére történjen a levonás?

(#66019) kali válasza Cranium (#66017) üzenetére


kali
legenda

domino esetén (is) attól függ, hogy milyen díjcsomagban van, surf esetén az olcsóbb, mert abban van alapban benne foglalt adatkeret és a bővítő aktiválódik hozzá, más esetben a drágább adatcsomag.

(#66020) ferob válasza zebede (#66018) üzenetére


ferob
őstag

Online elvileg itt lehet belépni a Mobil Vásárlás felületére, de már egy ideje nem működik, mert a belépés után csak átirányít egy régi címre, amit nem tud betölteni.
Összességében egyszerűbb felhívni az ügyfélszolgálatot és kérni, hogy állítsák be úgy, ahogyan szeretnéd.

[ Szerkesztve ]

(#66021) Kolondrum


Kolondrum
félisten

Na most berágtam! Ha a szolgáltató nem tudja biztosítani a szolgáltatást akkor felmondható a 2 évem minden egyéb költség nélkül? Hát az i b meg komolyan sms hegyek, hogy hívni akarnak és nem tudnak. Bezzeg videóra nem tudom venni mert akkor épp jó, de csinálok felvételt. 4G alatt jó terérővel csak kifele tudtam telefonálni. A fenti dologra írjon valaki valami okosat. Thx!
Ja ez az utolsó csepp nem az egyetlen gond!

[ Szerkesztve ]

(#66022) kali válasza Kolondrum (#66021) üzenetére


kali
legenda

4g/lte hálón nem lehet telefonálni, az csak adatkapcsolatra alkalmas, híváskor átkapcsol 3g, vagy ha az nem elérhető, akkor 2g módba.
azt kell kiderítened, hogy a készülék, sim kártya, hálózat - netán csak adott cella - hibája, hogy nem jön létre a hívás.
oda és vissza kell tesztelni másik sim kártyával és tefonnal, úgy szűkíthető a hibalehetőség.
ahhoz, hogy a felmondást kezdeményezni tudd, hibajelentés hegyek kellhetnek, amiknek nyoma van, vizsgálják ki, ha te egyértelműen leszűkítetted a problémát a szolgáltatóra.
a telefont a szolgáltatótól vetted, vagy máshol?

[ Szerkesztve ]

(#66023) Kolondrum válasza kali (#66022) üzenetére


Kolondrum
félisten

Jaajj ez egy utolso csepp volt csak bajom van a nettel stb. Ide oda kapcsolgattak és senki nem tud segíteni mert BlackBerry, de én nem üzleti vagyok hanem lakossági. Nem leszek lusta a nyakukra járok remlem olvassa valaki! Bannolni nem akarom magam de írnék olyat...

Külön vettem a telót. Független.
Tény : telenorral nem ismertem ezeket a hibákat!

[ Szerkesztve ]

(#66024) ShadowX válasza Kolondrum (#66021) üzenetére


ShadowX
őstag

Szeged belvárosában (aminél már nincs belvárosabb) rendszeresen elôfordul. Plusz a van adatkapcsolat, de net nincs szindróma is...

(#66025) hr2 válasza ShadowX (#66024) üzenetére


hr2
őstag

Szeghalmon is ez van, adatkapcsolat van 3G-HSDPA térerő full, viszont net az nincs.
Ha van is, megszakad adatkapcsolat, ki-bekapcsolása után újra jó, kb. 2 percig.
Note 4 és S4 (I9506) is ezt csinálja. Gyári ROM.
kb. 2-3 hónapja csinálja ezt, előtte jó volt.
Ideje lenne már megoldani nem? :F :W

[ Szerkesztve ]

(#66026) Kolondrum válasza ShadowX (#66024) üzenetére


Kolondrum
félisten

Dettó, csak ennyi bajom van! Kérdem én mi lesz akkor amikor egy üzleti díjcsomagba vesznek például egy passportot és ott ugyanígy nem fog működni az internet ugyanis tudomásom szerint már lehet megint blackberryt vásárolni a Telekomnál. Ezt amúgy diktáltam mert sík ideg vagyok. :DD
A BlackBerry ügyfélszolgálat viszont kap egy piros pontot mert az unott savanyú hang helyett egy nagyon kedves hölgy vette fel és nagyon nagyon nagyon segíteni akar csak nemtudott mert nem üzleti előfizető vagyok .

Hr2! Van internet de nem azonnal indul el tehát amikor lefagy akkor vársz mondjuk egy két 3 percet mert ugye nem idő és utána hirtelen ismétel indul az internet hogy mikor áll meg újra azt nem tudni de össze-vissza megy.
Jó ez a diktálósdi csak kicsit még finomítani kell és mondani neki hogy.,! Satöbbi

[ Szerkesztve ]

(#66027) ShadowX válasza hr2 (#66025) üzenetére


ShadowX
őstag

Szintén 2-3 hónapja vettem észre. Egyébként illene igen, mert 2000 ft az 500 mb. Mindenhol reklámozzák, hogy milyen hiperszuper a 4g-jük, de ezek hazavágják.

Az érdekes meg az, hogy itt a legutolsó külterületen is jobban hasít, mint a belvárosban.

(#66028) Kolondrum


Kolondrum
félisten

Én úgy gondolom hogyha Telekom nem tud normális internet Ééés Telefonszolgáltatást biztosítani a BlackBerrysek számára akkor én fel mondhatom a két éves szerződésemet gyakorlatilag egész nap ide hozhatnám azokat a hibákat amiket produkál a nem bejövő hívás csak az smsek jönnek hogy próbálnak hívni akkor a megálló internet az épületen belül nem működő 3G. 2G is csak egy-két csíkkal van a 4G meg kimondottan álom és mindez Budapest határában van amúgy épületen belül.

(#66029) Kolondrum


Kolondrum
félisten

Ott hibáztam nagyot hogy a hibabejelentésnél megemlítettem a telefonom típusát és márkáját ugyanis onnantól kezdve engem folyamatosan a nulla hat 80-as BlackBerry számra akartak átirányítani amivel csak az a baj hogy én nem üzleti előfizető vagyok úgy pedig ott sem tudnak segíteni ergo ide oda kapcsolgatnak de segíteni senki nem tud.

(#66030) prozodus válasza Kolondrum (#66028) üzenetére


prozodus
őstag

Olvasd át a HMHH új dolgait, én úgy emlékszem, azok értelmében felbonthatod következmények nélkül. Szintén szerződésbontás a téma a Blue Mobile topikban is.

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#66031) Kolondrum válasza prozodus (#66030) üzenetére


Kolondrum
félisten

Ez természetes, de hogyan bizonyítom? Kamerázzam a hibát? Mert mint mondtam kívülről úgy tűnik minden rendben. Jellemzően úgy tűnik. Azért én megnézem a voda net ajánlatai, azt vagy elkezdek fúrni vagy nem, ez nem állapot.

(#66032) Mauddip


Mauddip
aktív tag

Sziasztok!
Ha ismerősöm szeretne németből egy Telekomos Samsung Galaxy S4-est behozatni a bátyjával, akkor az fog az itthoni úgyszintén Telekomos Sim kártyával működni a mi adótornyainkon?
Üdv

Nikon D5300 | Gigabyte-Z490 GamingX | i5-10600K | GIGABYTE RTX 4070 Gaming OC | G.Skill DDR4 16GB/3200 TridentZ | LG 50" 4K Tv

(#66033) lugosi válasza Mauddip (#66032) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Ha nem független, akkor nem.

(#66034) Danny365


Danny365
őstag

Hello

Aranykártyásként szeretnék 3 hónappal a hűség lejárta előtt új készüléket venni, tegnap meg is volt a nagy visszaszámlálás, minden szuper. Igen ám, de szerintem tök érthetetlen, amit rám akarnak sózni.

Jelenleg Next S előfizetésem van, gondoltam ezt is viszem tovább. De nem lehet, mert csak Music S díjcsomagot tudok választani (no meg nagyobbakat, de az most lényegtelen). Alapból én már ezt nem értem, hogy a Next S-t miért nem tudom tovább vinni... De aztán ami még jobban logikátlan, hogy ha átváltok arra, hogy nem egyben, hanem kamatmentes részletre venném a telefont, akkor már a Music S mellett ott a Next S is, mint opció. Miért? Miért nem tudom egyben kifizetni Next S-sel? Mi értelme van ennek?

Nem tudjátok, hogy olyat lehet csinálni, hogy elhozom kamatmentes részletre, aztán egy hét múlva bemegyek a Telekomhoz, hogy én inkább kifizetném egyben és itt a lóvé, tessék?

(#66035) prozodus válasza Kolondrum (#66031) üzenetére


prozodus
őstag

Igen, pl videó. Egymás mellé teszed egy másik telóval, és arról hívod, és látszik, h nem reagál, stb. Csak legyen tutibiztos, h nem a Bb-vel van a baj.

Azonkívül, ha újrahívod, és nem mondod, h Passport, nem biztos, h fogják tudni :D

[ Szerkesztve ]

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#66036) Kolondrum válasza prozodus (#66035) üzenetére


Kolondrum
félisten

Az összes BB ezt csinálja, nem csak az enyém. Ergo telefonhoz és szolgáltatóhoz köthető a hiba, mert telenor alatt nem volt.
És tudod miben más a szitu pl 1 héttel korábbhoz nézve? hogy a té árul BB-t üzelti ágon, ergo nem mondhatja, hogy hát mi olyat nem is árulunk. :))

kali! Én kifele tudtam telefonálni, beszéltem is azzal aki nem tudott felhívni. Még a hívásom után is azt mondta neki,hogy nem vagyok elérhető.
Ez akkor is abszurd, ezért nem akarok fizetni már ne haragudj.

[ Szerkesztve ]

(#66037) kali válasza Kolondrum (#66023) üzenetére


kali
legenda

érdemes kipróbálni oda és vissza a dolgot, mert akkor hivatkozhatsz arra, hogy több telefonnal is adott a hiba - már ha tényleg azt fogod tapasztalni -, ami okán nem háríthatják a készülékedre a problémát.
az lte fejlesztések óta vannak ilyen nincs net, pedig a térerő okés jelenségek is - leginkább 3g módozatokban -, bár nem mindenhol területe válogatja és változó az is, arra gyanakszom, hogy az év végéig ez lesz, mert addig vetítették elő a kapcsolódó munkálatokat.
többen átmentek emiatt a vodafone-hoz, erre mostanság ott is tapasztalnak hálózati problémákat, mert az a szolgáltató is elkezdte a 4g fejlesztést.

Danny365; szia, az előrehozott készülékvásárlás adta 3 hónap kedvezmény csak az előfizetésre vonatkozik, a díjcsomagra nem lehet úgy korábban (direktben) hosszabbítani, csak ha kifutott a hűség.
másik díjcsomagra is csak (ár)kategórián belül, ellenkező esetben kötbéres a dolog.
úgy is felkínálja a rendszer, hogy csak az előfizetésre írsz alá hűséget, a díjcsomagra nem, de akkor más lehet a konstrukció árazása.
telefonos segítséggel volt már példa a köztes megoldásra.
részletre vásárolt készülék esetén van rá lehetőség, hogy bármikor és bármennyit befizess előre, akár az egészet is.

[ Szerkesztve ]

(#66038) szaniszlokar


szaniszlokar
aktív tag

Én augusztus 13 óta szenvedek az LTE hálón, hogy van kapcsolat, de nincs net. Nálam rendszeresen megáll az adatforgalom a hálózaton. Van amikor néhány perc múlva magától újra elindul, de van, hogy csak az eszköz újraindítása használ. Aztán egy idő múlva megint nincs net, kezdődik megint.
A sokadik hibabejelentésen vagyok túl, mindig azt mondják, hogy rossz az eszközöm. A saját eszközöm legyen rossz, a telekomos mifi, ok legyen az is, de hogy a telekomos S4-es mobilom is rossz, azt már nem nyelem le. Elegem van belőle, hogy teljesen hülyének néznek hibabejelentéskor. Mindhárom eszközben tapasztalom a problémát, de megoldás még nincs!

(#66039) Kolondrum válasza szaniszlokar (#66038) üzenetére


Kolondrum
félisten

Ez új, hogy BB-n kívül is van ilyen.

(#66040) Danny365 válasza kali (#66037) üzenetére


Danny365
őstag

Köszi! Igazából mondanám, hogy értem, de nem értem.

Nekem alapból nem ad olyan opciót, hogy csak előfizetésre írok alá, díjcsomagra nem, de ez végül is mindegy is, mert annyi pénzért amúgy is inkább függetlenül venném...

"A díjcsomagra nem lehet úgy korábban (direktben) hosszabbítani, csak ha kifutott a hűség" - Nekem mégis engedné, de csak akkor, ha részletre venném a telefont. Ennek mi az értelme? Vagy inkább úgy kérdem, hogy a Telekomnak miért lenne rosszabb, hogy ha egyben van kifizetve az adott készülék? Főleg ez azért érthetetlen, ha tényleg úgy van, ahogy írod, hogy a részletet előre kifizethetem nekik, hisz így tényleg ugyanaz lenne a két dolog végeredményben (mármint hogy Next S-t hosszabbítok úgy, hogy egyben fizetem a telefont, illetve hogy szintén Next S díjcsomagot választok részletfizetéssel, amit mondjuk másnap egyben kifizetek)

Persze nem igazán várok semmilyen választ, mert honnan tudhatnád (ha esetleg náluk is dolgozol), csak hát tényleg tök hülyén van ez kitalálva. Vagy én vagyok hülye, amit viszont nyugodtan megmondhatsz.

(#66041) Prien válasza szaniszlokar (#66038) üzenetére


Prien
addikt

Nekem is ez van Note3 telefonon, jellemzően akkor van ez a jelenség, ha váltania kellene H+ és 4G hálózat között, akkor "megragad" H+ és a torony nem válaszol... adatkapcsolat ki-be oldja meg időlegesen. :(

A kevés is több a semminél.

(#66042) Kolondrum válasza Prien (#66041) üzenetére


Kolondrum
félisten

Igen vagy elindítasz egy hívást, az is kizökkenti. A baj az adatkapcsolat ki-be dologgal, hogy nálunk mire a szeder jel is előjön az az örökkévalóság. Gyakran percek. Ergo az eddig leggyorsabb üzenetküldő szolgáltatás a leglassúbbá vált (BBM). Melóba nem érnek el amikor percekről van szó gyakran két folyamat között. Mert ami 5:13 az nem 5:14 nálunk, hosszú. Ha sms-em jön tudom, hogy gebasz van azonnal fel kell hívnom.

(#66043) dptrsk válasza Kolondrum (#66026) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

polonic fórumtárs nekem azt írta, ez csfb(amikor LTE-->3G hálóra vált a bejövő hívás miatt) hiba, amit a Telekomosok tudnak finomhangolni.

Nekem S5, o+o és honor6 esetén volt ilyen, most LG G4em van s még nem fordult elő.

Ha van türelmed, minél pontosabb adatok megjelölésével az mtkapcsolat@telekom.hu-ra írj.

Tapasztalatom szerint ezen a csatornán sokkal felkészültebbek/készségesebbek...

[ Szerkesztve ]

(#66044) Kolondrum válasza dptrsk (#66043) üzenetére


Kolondrum
félisten

Egy próbát megér, bár akkor sem lesz jobb térerőm melóba. :D Az egy kis hab a tortára. Párom nem irogat, de szerinte is r az egész.

(#66045) kali válasza Danny365 (#66040) üzenetére


kali
legenda

nem ott dolgozom, csak segíteni próbálok, nagyjából ismerem a rendszert.
addig gondolom érted, hogy az arany és platina kiemeltséggel rendelkező ügyfeleknél, a 21 letelt hónap után lehetséges előrehozott készülékcsere csak az előfizetésre vonatkozó hűségre érvényes, a díjcsomagosra nem, utóbbi esetben kivárandó az aláírt 24 hónap letelte, vagy csak (árkategórián belül lehet módosítani.
milyen készüléket akarsz vásárolni? mert a részletfizetésre a rendszer által felkínált konstrukció a telefon típusának a függvénye is, soknál engedi olcsóbb díjcsomagokra is - csak az előfizetésre aláírt hűséggel -, de van olyan - jellemzően iphone -, ahol a next s és kategóriája a minimum, tehát a díjcsomagra is alá kell írni hűséget, nem csak az előfizetésre - itt is lehet elásva a részlet anomáliás kutya...
belépsz a fiókodba, megkeresed a megvásárolni szándékozott készüléket, amennyiben több előfizetésed is van, úgy kiválasztod a megfelelőt, átnyomod a meglévő előfizetéssel szekcióra, ha nem arra áll be alapban, utána van az egy összegben vagy a kamatmentes részletre kiválasztásra kerül, eztán mit kínál fel?

(#66046) Danny365 válasza kali (#66045) üzenetére


Danny365
őstag

Igazából nekem csak ez a 2 opció van a "Meglévő előfizetés" menüpont alatt.

Aztán ha lenyitom a választható előfizetéseket, csak a Music S van ott, mint opció, ha egy összegben fizetném. Míg ha részletre, akkor ott a Next S is (még írja is, hogy jelenlegi).

Tehát nekem csak ez a történet furcsasága, hogy miért kényszerítenének rá a részletfizetésre ahhoz, hogy továbbra is Next S-es maradhassak. Még ha nem kamatmentes lenne a dolog, azt mondom értem, de így.

(#66047) dptrsk válasza Danny365 (#66046) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

megveszed részletre, másnap besétálsz egy Telekom üzletbe és egyben kifizeted, ha nem szeretnéd részletekben.

(#66048) kali válasza Danny365 (#66046) üzenetére


kali
legenda

a rendszer problémája miatt lehet, de vedd meg akkor részletre, aztán bármikor befizetheted előre akár a teljes fennmaradó hátralékot.
a díjcsomagot nem módosítod, így kötbér nem lesz végül, illetve a kiemeltség miatt mobil előleggel sem kell számolni, ha nincs tartozás vagy egyéb probléma.

(#66049) hurenzon válasza Prien (#66041) üzenetére


hurenzon
senior tag

Nekem is ez van. De lg g3 al tökéletes.

(#66050) szaniszlokar válasza Prien (#66041) üzenetére


szaniszlokar
aktív tag

Nalunk nincs ilyen. Vagy 2G vagy LTE halozat van. Az eszkozok fixen LTE halozat valasztasra vannak allitva.

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.