Hirdetés

2019. augusztus 24., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2018-11-27 17:56:13

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobil szolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#97001) #08205312 válasza vacs (#97000) üzenetére


#08205312
(törölt tag)

A bónusz az első

(#97002) dptrsk válasza vacs (#97000) üzenetére


dptrsk
(Topikgazda)

Az fogy elsőnek ami hamarabb lejár.

Ha pl. megújuló neted van, és 04.15 újulna meg, akkor az fogy előbb, mert hamarabb lejár, ha 04.15 megújul a net, akkor már a bónusz fog hamarabb lejárni, így azt fogyasztod.

Maraton esetén a Bónusz fogy előbb, mert a Maraton a SIM érvényességének végén jár le, ami 5000 feltöltés esetén 1 év.

(#97003) plerix


plerix
(tag)

Sziasztok!
Lenne egy alapvetően hülye kérdésem, de próba szerencse. Kb 3 Hete vettem megújulós előfizetésem mellé részletre egy iphone 8-at viszont nem igazán jön be. Szerintetek van lehetőség kicseréltetni a T-mobilnál, vagy ez teljességgel lehetetlen? Igen, tudom hogy a 14 nap lejárt, de hátha van rá mód.
Köszönöm előre is!

[ Szerkesztve ]

Régi apró 89 pozitív, 0 negatív!

(#97004) dptrsk válasza plerix (#97003) üzenetére


dptrsk
(Topikgazda)

szerintem esélytelen

(#97005) #74774528 válasza plerix (#97003) üzenetére


#74774528
(törölt tag)

iPhone-t nem szoktak cserélni, és 14 napon belül is csak webes rendelésnél tudsz elállni.

(#97006) Watto1991 válasza plerix (#97003) üzenetére


Watto1991
(aktív tag)

Esélytelen, beaktivált telefont nem vesznek vissza. Meg amúgy is, ha 3 napon belül baja lenne, akkor is típus-azonosra cserelnék.

(#97007) twofatcat


twofatcat
(senior tag)

Vicceset olvastam: az osztrák T-nél plain textben tárolták a jelszavakat

Vajon nálunk is?

[ Szerkesztve ]

(#97008) fornettisuti válasza twofatcat (#97007) üzenetére


fornettisuti
(addikt)

Sony után szabadon

Samsung S7 - LG Gpad 8.3 - Xiaomi MiBand2

(#97009) dragon1993


dragon1993
(őstag)

Ma azon gondolkodtam, hogy van egy NetPlusz S csomagom és hozzá korlátlan böngészés kiegészítőm.
Ennek a sebessége 30/10, elfogyott a NetPlusz S ezért a korlátlant is lassították.
Vettem egy maraton 200MB-t, aminek alapból 300Mbit lenne a sebessége, de mégis vonatkozik rá a 30/10 limit böngészéskor.

Nem halok bele csak érdekes.

(#97010) csako válasza dragon1993 (#97009) üzenetére


csako
(addikt)

A maratonról már régebben kiderült, hogy a gyakorlatban nem 300-as, csak a weboldalon van hibásan hirdetve. ÁSZF-ben emlékeim szerint nem szerepel a sebessége.

Holnap országszerte 10 fok várható. Ebből 2 Budapesten, 1 Győrött, 2 Miskolcon...

(#97011) kovacsmi_74 válasza dragon1993 (#97009) üzenetére


kovacsmi_74
(tag)

Korábban azt olvastam a telekom fb oldalán (t-s válasz volt), hogy eseti bővítő után ugyanúgy működik a korlátlan böngészés opció. Én még nem próbáltam, nekem nagyobb csomag mellé van ez. Esetleg próbálta már valaki? Ha így van, akkor maraton helyett jobb megoldás lehet.

(#97012) btudos válasza kovacsmi_74 (#97011) üzenetére


btudos
(veterán)

A korlátlan böngészés opció (és minden korlátlan opció március óta, köszi EU) akkor működik, ha van felhasználható adatmennyiség, legyen az az alap díjcsomagban foglalt adat, vagy eseti bővítőből származó.

Az igazi pultos a hosszúból csak a lépést érti.

(#97013) viktorhu válasza btudos (#97012) üzenetére


viktorhu
(addikt)

Inkább köszi NMHH az értelmezésért. Mert máshol úgy csinálták inkább a semlegességet, hogy mások is feliratkozhassanak a korlátlan szolgáltatásra, pl. ha csinálsz egy korlátlan tvgo csomagot, akkor a konkurencia mytv szolgáltatását is engedd fel rá korlátlanul.

(#97014) dragon1993 válasza viktorhu (#97013) üzenetére


dragon1993
(őstag)

Ebben a kontextusban nem tudom értelmezni a korlátlan böngészést. Ha csinálok új HTTP protokollt akkor szólok nekik vagy hol van itt a konkurencia akadályozása?

(#97015) viktorhu válasza dragon1993 (#97014) üzenetére


viktorhu
(addikt)

Az nmhh nem így értelmezte a dolgot, hanem hogy nem lehet bizonyos típusú adatforgalmat előnyben részesíteni, pedig az eredeti probléma nem ez volt, hanem hogy pl. bizonyos amerikai szolgáltató a netflixnek kevesebb szávszélességet adott, hogy akadozzon, hogy a netflixet arra kényszerítse, hogy fizessen nekik.

De ha az nmhh értelmezését vesszük alapul, akkor meg semmi értelme nincs ennek a "ha van még szabad adatforgalmad, akkor lehet korlátlan tematikus csomagod is, ha nincs, akkor nem lehet" megoldásnak, de ehhez már végképp semmi köze az eu szabályozásnak, csak az itthoni értelmezésének.

Szerk: és igen, pl. a korlátlan böngészésnek nem lenne szabad problémának lennie, amíg nem mondják azt, hogy csak bizonyos weboldalakat lehet korlátlanul böngészni.

[ Szerkesztve ]

(#97016) jbnd-007


jbnd-007
(csendes tag)

Már megint nem lehet belépni a Telekom fiókba. Se hibaüzenet, se semmi. A programozók legalja kerül oda, vagy mi?

(#97017) dptrsk válasza jbnd-007 (#97016) üzenetére


dptrsk
(Topikgazda)

privát böngészéssel és/vagy sütik törlésével sem megy?

(#97018) #08205312 válasza jbnd-007 (#97016) üzenetére


#08205312
(törölt tag)

Nálam is ez van már több hónapja.
Webes felületre kis trükk: kiválasztod a készülékek-összes mobiltelefon menüt, és amíg betölt az oldal be is léptet automatikusan a fiókodba.

(#97019) kali válasza jbnd-007 (#97016) üzenetére


kali
(titán)

Most biztos működik, mert az imént beléptem és befizettem a számlát:

Amennyi hibát itt írnak néhányan, annak nagy részével nem szoktam találkozni, akiknél jellemző a probléma, azoknál érdemes a korábban többször írt módszereket kipróbálni, mert lehet, hogy náluk (is) van gond, például másik böngészővel tesztelni, a böngésző(k) tárolóját törölni, bővítmények nélküli belépést eszközölni, privát/inkognitó lapon kipróbálni.

[ Szerkesztve ]

(#97020) Lackooo84 válasza kali (#97019) üzenetére


Lackooo84
(addikt)

Már mindent töröltem, amit csak lehet, chrome-mal akkor sem tudok belépni. Resetelni nem fogom emiatt a böngészőt.

The Truth is out there...

(#97021) kali válasza Lackooo84 (#97020) üzenetére


kali
(titán)

Leginkább Chrome-ot használok én is, amivel most is tökéletesen működik nálam laptopon és mobilon is.

Ha több munkaállomáson is kipróbáltad és sehonnan sem tudsz belépni, akkor telefonálj az ügyfélszolgálatra, jelezd a problémát, ha hozzáértő és alapos illetékest fogsz ki, akkor járulj hozzá, hogy ő is megpróbálja a te fiókodba a belépést, add meg a jelszavadat - később módosíthatod, ha gondolod -, ha neki sem fog menni, akkor továbbítja az illetékesek felé a hibát.

(#97022) jbnd-007 válasza dptrsk (#97017) üzenetére


jbnd-007
(csendes tag)

Inkognitóban sikerült harmadszorra bejutni, köszi.

(#97023) k-adi


k-adi
(addikt)

Hello.
Holnap utazom külföldre.... Tavaly is voltam, akkor benyomtam a world gprs-t és volt netem... azóta nem nyomtam ki ezt a szolgáltatást (nem deaktiváltam)... szóval ha holnap megyek, átlépem a határt akkor érzékelni fogja és lesz netem? a world gprs limitig? Ami 16 390 Ft-os limit (1,92 Ft/MB, ami az EU-ban ~ 8,3 GB) ??

Most nekem van belföldön Maraton 4GB, amiből még van 800mb a telekom app szerint. Azt felhasználhatom holnap külföldön vagy ez az world gprs fog életbe lépni azonnal? (ha felismeri hogy átléptem a határt?)

Vagy hogy van ez? tudna valaki infót adni? :) köszi!!
ha nem muszáj akkor nem vennék pár megát horror árért meg ezeket a Domino Net csomagokat se nagyon :D

[ Szerkesztve ]

(#97024) Lackooo84 válasza kali (#97021) üzenetére


Lackooo84
(addikt)

Másik böngészővel be tudok lépni, de legutóbb Chrome-on is be voltam lépve, ők léptettek ki, azóta nem tudok visszalépni.

The Truth is out there...

(#97025) Donki Hóte válasza k-adi (#97023) üzenetére


Donki Hóte
(őstag)

Hol van az a külföld?

EU-ban a Maraton teljesen jó (még akár a neten gyorsban vehetsz is plusz 4 GB-ot 3560 Ft-ért).

Ha EU-n kívülre mégy, akkor érdemes a World GPRS-t használni.

16 éve a PH!-n :-)

(#97026) k-adi válasza Donki Hóte (#97025) üzenetére


k-adi
(addikt)

Eun belül, igen. Akkor először a maratont szívja le, aztán kapcsol át world gprs-re ha jól értem? igazából csak online térképhez kell, meg 1-2 dolgot kigooglezni ha kell, menetrendek stb.

(#97027) kali válasza Lackooo84 (#97024) üzenetére


kali
(titán)

Akkor a böngésződben nem stimmel valami, akár egy korábbi kapcsolódó előzmény vagy süti is befolyásolhatja, azzal pedig a szolgáltató nem tud mit kezdeni.
Amikor komolyabb karbantartások vannak, akkor mindenkit kiléptet a rendszer és több tényező függvénye, hogy mikor tud a böngésző elmentett adatok alapján visszaléptetni és mikor nem, bizonyos esetekben muszáj törölni az előzményeket.

(#97028) Lackooo84 válasza kali (#97027) üzenetére


Lackooo84
(addikt)

De ha minden sütit előzményt stb töröltem, akkor nem értem mi lehet még. A megjegyzett bejelentkezéseket nem akarom törölni.

The Truth is out there...

(#97029) szabogabor10


szabogabor10
(Topikgazda)

VoLTE-ről csúnyán elfeledkeztek.

iPhone X -- iPad Pro 10.5” -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods

(#97030) dptrsk válasza szabogabor10 (#97029) üzenetére


dptrsk
(Topikgazda)

Jeleztem a Telekom felé is a VoLTE hiányát, állítólag rajta vannak...

(#97031) lugosi válasza szabogabor10 (#97029) üzenetére


lugosi
(nagyúr)

Nálam már nemcsak az nem működik. Pl a hívásvárakoztatás se. Régen mikor bekapcsoltam a telefonon, akkor egy kicsit körözött a szolgáltató neve mellett (volt valami forgalom) majd a beállítás bekapcsoltra váltott és működött. Most egyszerűen bekapcsol minden hálózati forgalom nélkül, és nem működik a hívásvárakoztatás. A telekom fiókban természetesen nem kapcsoltam ki.

(#97032) goop válasza lugosi (#97031) üzenetére


goop
(őstag)

Így vagyok én is, csak az értesítő smsek jönnek később.

(#97033) lugosi válasza goop (#97032) üzenetére


lugosi
(nagyúr)

Jaa, olyan van hogy nem is jön. Mióta jött a volte, egy csomó probléma van.

(#97034) dptrsk válasza lugosi (#97033) üzenetére


dptrsk
(Topikgazda)

Ha jól tudom lehet kérni a VoLTE központi kikapcsolását a hívószámon.

(#97035) Ice&Lime


Ice&Lime
(veterán)

Sziasztok!

Adategyeztetés.., márciusban jött egy ált. sms, hogy májusban lejár a határidő, hogy pontosan mikor az lemaradt úgy látszik belőle. Aztán jött még egy második ált. sms árilisban, hogy lejár a határidő, de ebben már a hónapot sem írja, csak annyit, hogy hamarosan lejár.

A kérdésem az volna, nagyon nagy gond lenne, lett volna, legalább az áprilisi sms-ben belefoglalni a lejárati határidőt, vagy esetleg ők sem tudják már? Mert, hogy május 1-2. vagy 31.-e az azért nem mindegy. Komolyan, milyen rendszer ez, ami nem közül dátumot 2018-ban?
Küldenek még hasonló használhatatlan sms-eket konkrétumok nélkül?

[ Szerkesztve ]

(#97036) -secret- válasza Ice&Lime (#97035) üzenetére


-secret-
(Arcképgyáros)

Vagy 15 embernek megcsináltam idén és mindenkinek az sms-ében volt napra pontos konkrétum.

(#97037) Ice&Lime válasza -secret- (#97036) üzenetére


Ice&Lime
(veterán)

Ez évben még nem történt reg., az sms-ekben kellett volna közölni az ez évi lejárati dátumot.

(#97038) anadroid válasza -secret- (#97036) üzenetére


anadroid
(aktív tag)

Az általam kezelt számokra érkezett SMS-ek (kb. a fele jött meg) egyikében sem volt lejárati dátum. 12 Dominós szám, 4 embernél. Na erre kössön valaki csomót. Viszont a megtörtént egyeztetést követően még kétszer jött SMS, hogy most aztán igazán, de hűde... Persze lehet, hogy felelőtlen voltam, mert február 20-a táján (ezek szerint túl korán) egyeztettem.

A nem Telekomtól jött SMS-ekben volt dátum.

Csak mi vagyunk itt, értelmes gépek...

(#97039) G@ben


G@ben
(őstag)

2 hete váltottam Blue Mobile-ról Telekom Dominora, akkor ez az adategyeztetés csak jövő márciusban érint engem, igaz?

Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!

(#97040) kali válasza G@ben (#97039) üzenetére


kali
(titán)

Igaz.

(#97041) G@ben válasza kali (#97040) üzenetére


G@ben
(őstag)

Köszi! :)

Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!

(#97042) DFlash


DFlash
(tag)

Nálam se jön dátum csak egyeztessek, megcsináltam jött még egy sms, egyeztessek. Aztán ránéztem a telekom fiókban és mind 2019-es lejárati dátumú már.

(#97043) Ice&Lime válasza anadroid (#97038) üzenetére


Ice&Lime
(veterán)

Az milyen már, regelsz egy szg.-es rendszerben és nincs meg, nem kapsz visszaigazolást...
Akkor minek regelni, ha a regelés ezek szerint megsem történik?
Tavaly 2x kellett regelni, mert először hiába lett megcsinálva és az nem túl hamar volt, hanem márciusban.
Ráadásul még egy sms sem jön konkrét dátummal.
Minek ez az egész akkor?

(#97044) bopeti98


bopeti98
(őstag)

Abban mi a turpisság, hogy pl a Mobil M + 2 GB csomag esetén a kedvezmény nélküli havidíj 5090 Ft, a vállalt költési szint viszont 5390 Ft? Így ha felváltok nagyobb csomagra hűségidő alatt, akkor később ugyan erre nem lehet majd visszaváltani, hiszen kevesebb lesz a havidíja a minimum költési szintnél?

(#97045) dptrsk válasza bopeti98 (#97044) üzenetére


dptrsk
(Topikgazda)

Szerintem elírás.

(#97046) Soulfly842 válasza bopeti98 (#97044) üzenetére


Soulfly842
(őstag)

Nyugodtan visszaválhatsz, ha új havidíj/eszköz kedvezményt nem vállalsz.

A differencia az e-pack kedvezményből adódik (ezeket a vállalt költési kereteket mindig e-pack és egyéb kedvezmények nélkül kell érteni (20-25% havidíjkedvezmény pl. 'társkártya/integrált kedvemény' sem számít bele)). A vállalt költési szint mindig e-pack nélkül értendő.

[ Szerkesztve ]

(#97047) milenda válasza kali (#97040) üzenetére


milenda
(tag)

Nono! Én márciusban hoztam át két kártyát egyszerre, az egyiket májusban, a másikat júniusban kell egyeztetnem a rendszer szerint. 2018-ban természetesen.

(#97048) Ice&Lime válasza milenda (#97047) üzenetére


Ice&Lime
(veterán)

És azt is tudod melyik napon van a hátáridő, vagy csak a hónapot?

(#97049) bopeti98 válasza Soulfly842 (#97046) üzenetére


bopeti98
(őstag)

Így már világos. Köszönöm! :R

(#97050) milenda válasza Ice&Lime (#97048) üzenetére


milenda
(tag)

A napot is tudom. De nem sms-ben küldték, a honlap írja ki a fiókba belépés után.

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.