Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#97001) #08205312 válasza vacs (#97000) üzenetére


#08205312
törölt tag

A bónusz az első

(#97002) dptrsk válasza vacs (#97000) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Az fogy elsőnek ami hamarabb lejár.

Ha pl. megújuló neted van, és 04.15 újulna meg, akkor az fogy előbb, mert hamarabb lejár, ha 04.15 megújul a net, akkor már a bónusz fog hamarabb lejárni, így azt fogyasztod.

Maraton esetén a Bónusz fogy előbb, mert a Maraton a SIM érvényességének végén jár le, ami 5000 feltöltés esetén 1 év.

(#97003) #12681728


#12681728
törölt tag

Sziasztok!
Lenne egy alapvetően hülye kérdésem, de próba szerencse. Kb 3 Hete vettem megújulós előfizetésem mellé részletre egy iphone 8-at viszont nem igazán jön be. Szerintetek van lehetőség kicseréltetni a T-mobilnál, vagy ez teljességgel lehetetlen? Igen, tudom hogy a 14 nap lejárt, de hátha van rá mód.
Köszönöm előre is!

[ Szerkesztve ]

(#97004) dptrsk válasza #12681728 (#97003) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

szerintem esélytelen

(#97005) #74774528 válasza #12681728 (#97003) üzenetére


#74774528
törölt tag

iPhone-t nem szoktak cserélni, és 14 napon belül is csak webes rendelésnél tudsz elállni.

(#97006) Watto1991 válasza #12681728 (#97003) üzenetére


Watto1991
senior tag

Esélytelen, beaktivált telefont nem vesznek vissza. Meg amúgy is, ha 3 napon belül baja lenne, akkor is típus-azonosra cserelnék.

(#97007) #86564352


#86564352
törölt tag

Vicceset olvastam: az osztrák T-nél plain textben tárolták a jelszavakat

Vajon nálunk is?

[ Szerkesztve ]

(#97008) fornettisuti válasza #86564352 (#97007) üzenetére


fornettisuti
veterán

Sony után szabadon

iPhone 13 - Apple Watch Series 7 - LG 65” QNED - Ryzen7 5800X - MSI RTX 3070 - 32GB Kingston HyperX Predator - 34" Iiyama - Redragon Surara Pro - A4Tech X7 - Voopoo Argus MT - Voopoo Argus Pod

(#97009) dragon1993


dragon1993
őstag

Ma azon gondolkodtam, hogy van egy NetPlusz S csomagom és hozzá korlátlan böngészés kiegészítőm.
Ennek a sebessége 30/10, elfogyott a NetPlusz S ezért a korlátlant is lassították.
Vettem egy maraton 200MB-t, aminek alapból 300Mbit lenne a sebessége, de mégis vonatkozik rá a 30/10 limit böngészéskor.

Nem halok bele csak érdekes.

(#97010) csako válasza dragon1993 (#97009) üzenetére


csako
veterán

A maratonról már régebben kiderült, hogy a gyakorlatban nem 300-as, csak a weboldalon van hibásan hirdetve. ÁSZF-ben emlékeim szerint nem szerepel a sebessége.

Holnap országszerte 10 fok várható. Ebből 2 Budapesten, 1 Győrött, 2 Miskolcon...

(#97011) kovacsmi_74 válasza dragon1993 (#97009) üzenetére


kovacsmi_74
aktív tag

Korábban azt olvastam a telekom fb oldalán (t-s válasz volt), hogy eseti bővítő után ugyanúgy működik a korlátlan böngészés opció. Én még nem próbáltam, nekem nagyobb csomag mellé van ez. Esetleg próbálta már valaki? Ha így van, akkor maraton helyett jobb megoldás lehet.

(#97012) btudos válasza kovacsmi_74 (#97011) üzenetére


btudos
veterán

A korlátlan böngészés opció (és minden korlátlan opció március óta, köszi EU) akkor működik, ha van felhasználható adatmennyiség, legyen az az alap díjcsomagban foglalt adat, vagy eseti bővítőből származó.

Amúgy nem feltétlen, de teljes mértékben majdnem igaz.

(#97013) viktorhu válasza btudos (#97012) üzenetére


viktorhu
veterán

Inkább köszi NMHH az értelmezésért. Mert máshol úgy csinálták inkább a semlegességet, hogy mások is feliratkozhassanak a korlátlan szolgáltatásra, pl. ha csinálsz egy korlátlan tvgo csomagot, akkor a konkurencia mytv szolgáltatását is engedd fel rá korlátlanul.

(#97014) dragon1993 válasza viktorhu (#97013) üzenetére


dragon1993
őstag

Ebben a kontextusban nem tudom értelmezni a korlátlan böngészést. Ha csinálok új HTTP protokollt akkor szólok nekik vagy hol van itt a konkurencia akadályozása?

(#97015) viktorhu válasza dragon1993 (#97014) üzenetére


viktorhu
veterán

Az nmhh nem így értelmezte a dolgot, hanem hogy nem lehet bizonyos típusú adatforgalmat előnyben részesíteni, pedig az eredeti probléma nem ez volt, hanem hogy pl. bizonyos amerikai szolgáltató a netflixnek kevesebb szávszélességet adott, hogy akadozzon, hogy a netflixet arra kényszerítse, hogy fizessen nekik.

De ha az nmhh értelmezését vesszük alapul, akkor meg semmi értelme nincs ennek a "ha van még szabad adatforgalmad, akkor lehet korlátlan tematikus csomagod is, ha nincs, akkor nem lehet" megoldásnak, de ehhez már végképp semmi köze az eu szabályozásnak, csak az itthoni értelmezésének.

Szerk: és igen, pl. a korlátlan böngészésnek nem lenne szabad problémának lennie, amíg nem mondják azt, hogy csak bizonyos weboldalakat lehet korlátlanul böngészni.

[ Szerkesztve ]

(#97016) jbnd-007


jbnd-007
tag

Már megint nem lehet belépni a Telekom fiókba. Se hibaüzenet, se semmi. A programozók legalja kerül oda, vagy mi?

(#97017) dptrsk válasza jbnd-007 (#97016) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

privát böngészéssel és/vagy sütik törlésével sem megy?

(#97018) #08205312 válasza jbnd-007 (#97016) üzenetére


#08205312
törölt tag

Nálam is ez van már több hónapja.
Webes felületre kis trükk: kiválasztod a készülékek-összes mobiltelefon menüt, és amíg betölt az oldal be is léptet automatikusan a fiókodba.

(#97019) kali válasza jbnd-007 (#97016) üzenetére


kali
legenda

Most biztos működik, mert az imént beléptem és befizettem a számlát:

Amennyi hibát itt írnak néhányan, annak nagy részével nem szoktam találkozni, akiknél jellemző a probléma, azoknál érdemes a korábban többször írt módszereket kipróbálni, mert lehet, hogy náluk (is) van gond, például másik böngészővel tesztelni, a böngésző(k) tárolóját törölni, bővítmények nélküli belépést eszközölni, privát/inkognitó lapon kipróbálni.

[ Szerkesztve ]

(#97020) Lackooo84 válasza kali (#97019) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Már mindent töröltem, amit csak lehet, chrome-mal akkor sem tudok belépni. Resetelni nem fogom emiatt a böngészőt.

The Truth is out there...

(#97021) kali válasza Lackooo84 (#97020) üzenetére


kali
legenda

Leginkább Chrome-ot használok én is, amivel most is tökéletesen működik nálam laptopon és mobilon is.

Ha több munkaállomáson is kipróbáltad és sehonnan sem tudsz belépni, akkor telefonálj az ügyfélszolgálatra, jelezd a problémát, ha hozzáértő és alapos illetékest fogsz ki, akkor járulj hozzá, hogy ő is megpróbálja a te fiókodba a belépést, add meg a jelszavadat - később módosíthatod, ha gondolod -, ha neki sem fog menni, akkor továbbítja az illetékesek felé a hibát.

(#97022) jbnd-007 válasza dptrsk (#97017) üzenetére


jbnd-007
tag

Inkognitóban sikerült harmadszorra bejutni, köszi.

(#97023) k-adi


k-adi
nagyúr

Hello.
Holnap utazom külföldre.... Tavaly is voltam, akkor benyomtam a world gprs-t és volt netem... azóta nem nyomtam ki ezt a szolgáltatást (nem deaktiváltam)... szóval ha holnap megyek, átlépem a határt akkor érzékelni fogja és lesz netem? a world gprs limitig? Ami 16 390 Ft-os limit (1,92 Ft/MB, ami az EU-ban ~ 8,3 GB) ??

Most nekem van belföldön Maraton 4GB, amiből még van 800mb a telekom app szerint. Azt felhasználhatom holnap külföldön vagy ez az world gprs fog életbe lépni azonnal? (ha felismeri hogy átléptem a határt?)

Vagy hogy van ez? tudna valaki infót adni? :) köszi!!
ha nem muszáj akkor nem vennék pár megát horror árért meg ezeket a Domino Net csomagokat se nagyon :D

[ Szerkesztve ]

(#97024) Lackooo84 válasza kali (#97021) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Másik böngészővel be tudok lépni, de legutóbb Chrome-on is be voltam lépve, ők léptettek ki, azóta nem tudok visszalépni.

The Truth is out there...

(#97025) Donki Hóte válasza k-adi (#97023) üzenetére


Donki Hóte
veterán

Hol van az a külföld?

EU-ban a Maraton teljesen jó (még akár a neten gyorsban vehetsz is plusz 4 GB-ot 3560 Ft-ért).

Ha EU-n kívülre mégy, akkor érdemes a World GPRS-t használni.

Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.

(#97026) k-adi válasza Donki Hóte (#97025) üzenetére


k-adi
nagyúr

Eun belül, igen. Akkor először a maratont szívja le, aztán kapcsol át world gprs-re ha jól értem? igazából csak online térképhez kell, meg 1-2 dolgot kigooglezni ha kell, menetrendek stb.

(#97027) kali válasza Lackooo84 (#97024) üzenetére


kali
legenda

Akkor a böngésződben nem stimmel valami, akár egy korábbi kapcsolódó előzmény vagy süti is befolyásolhatja, azzal pedig a szolgáltató nem tud mit kezdeni.
Amikor komolyabb karbantartások vannak, akkor mindenkit kiléptet a rendszer és több tényező függvénye, hogy mikor tud a böngésző elmentett adatok alapján visszaléptetni és mikor nem, bizonyos esetekben muszáj törölni az előzményeket.

(#97028) Lackooo84 válasza kali (#97027) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

De ha minden sütit előzményt stb töröltem, akkor nem értem mi lehet még. A megjegyzett bejelentkezéseket nem akarom törölni.

The Truth is out there...

(#97029) szabogabor10


szabogabor10
veterán

VoLTE-ről csúnyán elfeledkeztek.

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#97030) dptrsk válasza szabogabor10 (#97029) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Jeleztem a Telekom felé is a VoLTE hiányát, állítólag rajta vannak...

(#97031) lugosi válasza szabogabor10 (#97029) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Nálam már nemcsak az nem működik. Pl a hívásvárakoztatás se. Régen mikor bekapcsoltam a telefonon, akkor egy kicsit körözött a szolgáltató neve mellett (volt valami forgalom) majd a beállítás bekapcsoltra váltott és működött. Most egyszerűen bekapcsol minden hálózati forgalom nélkül, és nem működik a hívásvárakoztatás. A telekom fiókban természetesen nem kapcsoltam ki.

(#97032) goop válasza lugosi (#97031) üzenetére


goop
őstag

Így vagyok én is, csak az értesítő smsek jönnek később.

(#97033) lugosi válasza goop (#97032) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Jaa, olyan van hogy nem is jön. Mióta jött a volte, egy csomó probléma van.

(#97034) dptrsk válasza lugosi (#97033) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Ha jól tudom lehet kérni a VoLTE központi kikapcsolását a hívószámon.

(#97035) Ice&Lime


Ice&Lime
veterán

Sziasztok!

Adategyeztetés.., márciusban jött egy ált. sms, hogy májusban lejár a határidő, hogy pontosan mikor az lemaradt úgy látszik belőle. Aztán jött még egy második ált. sms árilisban, hogy lejár a határidő, de ebben már a hónapot sem írja, csak annyit, hogy hamarosan lejár.

A kérdésem az volna, nagyon nagy gond lenne, lett volna, legalább az áprilisi sms-ben belefoglalni a lejárati határidőt, vagy esetleg ők sem tudják már? Mert, hogy május 1-2. vagy 31.-e az azért nem mindegy. Komolyan, milyen rendszer ez, ami nem közül dátumot 2018-ban?
Küldenek még hasonló használhatatlan sms-eket konkrétumok nélkül?

[ Szerkesztve ]

(#97036) -secret- válasza Ice&Lime (#97035) üzenetére


-secret-
Arcképgyáros

Vagy 15 embernek megcsináltam idén és mindenkinek az sms-ében volt napra pontos konkrétum.

(#97037) Ice&Lime válasza -secret- (#97036) üzenetére


Ice&Lime
veterán

Ez évben még nem történt reg., az sms-ekben kellett volna közölni az ez évi lejárati dátumot.

(#97038) anadroid válasza -secret- (#97036) üzenetére


anadroid
senior tag

Az általam kezelt számokra érkezett SMS-ek (kb. a fele jött meg) egyikében sem volt lejárati dátum. 12 Dominós szám, 4 embernél. Na erre kössön valaki csomót. Viszont a megtörtént egyeztetést követően még kétszer jött SMS, hogy most aztán igazán, de hűde... Persze lehet, hogy felelőtlen voltam, mert február 20-a táján (ezek szerint túl korán) egyeztettem.

A nem Telekomtól jött SMS-ekben volt dátum.

Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.

(#97039) G@ben


G@ben
addikt

2 hete váltottam Blue Mobile-ról Telekom Dominora, akkor ez az adategyeztetés csak jövő márciusban érint engem, igaz?

Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!

(#97040) kali válasza G@ben (#97039) üzenetére


kali
legenda

Igaz.

(#97041) G@ben válasza kali (#97040) üzenetére


G@ben
addikt

Köszi! :)

Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!

(#97042) DFlash


DFlash
tag

Nálam se jön dátum csak egyeztessek, megcsináltam jött még egy sms, egyeztessek. Aztán ránéztem a telekom fiókban és mind 2019-es lejárati dátumú már.

(#97043) Ice&Lime válasza anadroid (#97038) üzenetére


Ice&Lime
veterán

Az milyen már, regelsz egy szg.-es rendszerben és nincs meg, nem kapsz visszaigazolást...
Akkor minek regelni, ha a regelés ezek szerint megsem történik?
Tavaly 2x kellett regelni, mert először hiába lett megcsinálva és az nem túl hamar volt, hanem márciusban.
Ráadásul még egy sms sem jön konkrét dátummal.
Minek ez az egész akkor?

(#97044) bopeti98


bopeti98
őstag

Abban mi a turpisság, hogy pl a Mobil M + 2 GB csomag esetén a kedvezmény nélküli havidíj 5090 Ft, a vállalt költési szint viszont 5390 Ft? Így ha felváltok nagyobb csomagra hűségidő alatt, akkor később ugyan erre nem lehet majd visszaváltani, hiszen kevesebb lesz a havidíja a minimum költési szintnél?

(#97045) dptrsk válasza bopeti98 (#97044) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Szerintem elírás.

(#97046) Soulfly842 válasza bopeti98 (#97044) üzenetére


Soulfly842
addikt

Nyugodtan visszaválhatsz, ha új havidíj/eszköz kedvezményt nem vállalsz.

A differencia az e-pack kedvezményből adódik (ezeket a vállalt költési kereteket mindig e-pack és egyéb kedvezmények nélkül kell érteni (20-25% havidíjkedvezmény pl. 'társkártya/integrált kedvemény' sem számít bele)). A vállalt költési szint mindig e-pack nélkül értendő.

[ Szerkesztve ]

(#97047) milenda válasza kali (#97040) üzenetére


milenda
tag

Nono! Én márciusban hoztam át két kártyát egyszerre, az egyiket májusban, a másikat júniusban kell egyeztetnem a rendszer szerint. 2018-ban természetesen.

(#97048) Ice&Lime válasza milenda (#97047) üzenetére


Ice&Lime
veterán

És azt is tudod melyik napon van a hátáridő, vagy csak a hónapot?

(#97049) bopeti98 válasza Soulfly842 (#97046) üzenetére


bopeti98
őstag

Így már világos. Köszönöm! :R

(#97050) milenda válasza Ice&Lime (#97048) üzenetére


milenda
tag

A napot is tudom. De nem sms-ben küldték, a honlap írja ki a fiókba belépés után.

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.