Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#7701) Killing válasza legiaap (#7700) üzenetére


Killing
addikt

Nem kell tenni semmit sem, az előfizetéseseknek automatikusan rendelkezésre áll a roaming. A díjcsomagja világjáró EU roaming, ezek szerint számláznak neki.

Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest

(#7702) legiaap válasza Killing (#7701) üzenetére


legiaap
nagyúr

Okés.
Köszi.

How are U today? Just kidding...I don't care!

(#7703) rongaucho


rongaucho
tag

Sziasztok!

2 telefonos előfizetésem van egy folyószámlán. Az egyiken van arany jogosultásgom, a másikon még nincs (kéknek jelzi a My T). Egy hét múlva lejár a 2 éves hűségem és készülékváltást szerettem volna mind a 2 előfizetéshez.
Jól gondolom, hogy csak az aranyszintú előfizetéshez fog menni a kedvezményes készülékváltás?
A "kék" szintűhöz semmilyen készülékváltás nem működik? Úgy értem, hogy nem kedvezményes? Mármint esetleg az 1000 Ft-os kedvezmény nélkül? vagy ennél az előfizetésnél csak úgy kaphatok új telefont (feltéve hogy sem dominósat, sem kártyafüggetlent nem akarok), ha a régit felmondom és újat kötök?
Esetleg ilyen esetben (egy arany és egy nem arany hűséghosszabbítás)szóba jöhet egy olyan akció, hogy 2 telefon egyszerre, mint pl. ez:
[link]

Egyébként Prémium kártyám van, mert T-home előfizetésem is van (ami szintén arany stzintű), de ez ebben az esetben gondolm nem oszt, nem szoroz.

[ Szerkesztve ]

(#7704) dedike válasza rongaucho (#7703) üzenetére


dedike
addikt

Igen, jól gondolod! Minimum arany kiemeltség kell a készülékváltáshoz!
Nem tudsz kék szintűvel sehogyan készüléket váltani... :(
Én a helyedben az arany kiemeltségi szintű előfizetéshez vennék társkártyás előfizetést! ;)

Jó szerencsét!

(#7708) rongaucho válasza dedike (#7704) üzenetére


rongaucho
tag

Akkor jól értettem a szabályozást.

De azt nem értem, hogy ha ugyanazon folyószámlához van egy arany és egy nem arany, miért nem mehet mind a k előfizetéshez a készülékváltás. Úgy értem, az aranyhoz kedvezményesen (értsd egy ezressel olcsóbban, mint új előfizetésnél), a nem aranyhoz meg kedvezmény nélkül (ugyanannyiért, mintha új előfizető lennék). Magyarul, miért nincs legalább annyi jogosultságom 2 év előfizetés után, mint egy teljesen új előfizetőnek. Az a T-Mobile-nak miért jó, hogy arra kényszerít, hogy lemondjam a régi, lejárt hűségű előfizetésem és kössek egy teljesen újat és így kaphassak új telefont. Ez nekem szívás (új tel. szám), de a T-mobile sem jár vele jól (ki kell adnia egy új SIM kártyát). Szóval üzleti szempontból nem értem.

Egyébként egy nagyon jó kis flottás előfizetésünk van (egymás közti ingyenességgel stb.), bonyolult lenne az egyik előfizetést felmondani és újat kötni. De lehet, hogy ez a megoldás marad.

Üzleti szempontból nem értem a T-mobile hozzáállását. Mindig pontosabban fizettem a számlákat, csak az a bűnöm, hogy az egyik előfizetésemen nincs nagy forgalom. Ezért már nem érek még annyit sem, mint egy tök új előfizető. Mert én maradni akarok még 2 évig a T-mobile.nál. DE csak a flottás kedvezmények miatt. Más esetben lehet, hogy mások inkább átmennek a Vodához vagy a Telenorhoz.

(#7709) legiaap


legiaap
nagyúr

Az hogy lehet, hogy kijöttem Londonba, kiválasztottam a hálózatok közt az itteni T-t, nyomtam egy *104#-et és nem enged sms-t küldeni haza?
(Samsung Galaxy Spicám van)

How are U today? Just kidding...I don't care!

(#7710) club1 válasza legiaap (#7709) üzenetére


club1
veterán

A *102# azt jelzi, hogy roaming limit (1125 Ft) felett vagy?
A *104# elküldése után kaptál sms-t?
Gondolom a +36xxxxxxxxx számformátumot használod a címzettnél...

[ Szerkesztve ]

(#7711) Killing válasza legiaap (#7709) üzenetére


Killing
addikt

Én úgy tudom hogy még itthon kell aktiválni a roamingot.

Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest

(#7712) legiaap válasza club1 (#7710) üzenetére


legiaap
nagyúr

Na akkor a pénz a gond. Nincs a kártyámon 1125 Ft.
:(

How are U today? Just kidding...I don't care!

(#7713) kali válasza rongaucho (#7708) üzenetére


kali
legenda

szerintem bizonyos szempontból (sajnos?) esetedben is jobban jár a szolgáltató az új előfizetéssel! egyrészt gondolják, hogy nehezebb megszabadulnod a régi - használt és sokak által ismert - számtól, másrészt statisztikai szemlélettel többet ér egy új előfizetés, mint egy lemondott régebbi! sőt, az esetlegesen lemondott régi számodat később eladják majd ismét, így azzal sem kimondottan buknak!

(#7714) dedike


dedike
addikt

Erről nektek mi a véleményetek? :U
Jó ez nekünk, vagy rossz, vagy lényegtelen?

Jó szerencsét!

(#7715) rongaucho válasza kali (#7713) üzenetére


rongaucho
tag

Szerintem azért nem jár jobban a T-mobile, mert nekem nehézségeket okoz egy új előfizetést kötni.
Hogy statisztikailag jó-e ez neki? Oké, ezt elfogadom, növelem az új előfizetők számát.
A régi számomat biztosan nem tudják eladni, mert az 20-as, számhordozott. Az legfelejebb a Telenornak lesz "nyereség".

Én ilyen esetben, ahol 2 előfizetés van egy név (folyószámla) alatt és csak az egyik arany szintű, biztosan megengedném, hogy a "kék" szintűre is lehessen készülékváltást, csak arra nem adnék 1000 Ft kedvezményt, hanem annyiért lehetne megvenni, mint az első utcáról beeső új előfizetőnek.

Azért majd lehet, hogy bepróbálkozom a T-nél, hátha ilyen esetben hajlandóak eltérni a szabályzatukból, egyedi mérlegelés alapján.

(#7716) tjb007 válasza dedike (#7714) üzenetére


tjb007
nagyúr

Valószínűleg ez volt a legjobb döntés mert így 31% -kal csökken az adósságuk és 8% részesedést szereznek az AT&T -ben amibe később 5 milliárd euró értékben szeretnének befektetni (aka. részvényt venni), plusz ezzel a korábbi ügyfelek is jól járnak.

Nekünk, európaiaknak ez kb. lényegtelen, nem nagyon érint minket.

(#7717) hhheni válasza kali (#7616) üzenetére


hhheni
tag

Köszi szépen!

(#7718) drstupid


drstupid
tag

Ez a család barát elég nagy lehúzás szerintem,mi akartunk a barátnömmel de havi 2000ft elég sok :Y :Y

Eladó termékeim : http://href.hu/x/ekrb

(#7719) dedike válasza drstupid (#7718) üzenetére


dedike
addikt

1900 forintért 200 óra? Marha nagy lehúzás... :W
Pontosan 0,158 FT/perc...
Előfizetéssel (2xECO=3700 FT+ 1900 FT= 5600FT)/12000= 0,46 FT/perc, s ekkor nem vettem figyelembe a havidíj lebeszélhetőségét....

Rohadt nagy lehúzás! Élni sem érdemes így! :W

Különben áruld már el mit szeretnél? Szerintem legyél Vodafone előfizető, ott elég sok hálózaton belüli kedvezményt adnak!

Jó szerencsét!

(#7720) ZoliM@ster válasza drstupid (#7718) üzenetére


ZoliM@ster
aktív tag

Szerintem meg a Családbarát az egyik legjobb a T-nél.950 HUF-ért gyakorlatilag korlátlnul beszélünk,hisz hol az egyikünk hívja a másikat,hol fordítva,így a 100-100 óra szinte lebeszélhetetlen,úgy,hogy naponta min. 20x beszélünk.Ha most mondjuk csak egy 30Ft-os percdíjjal számolom mindezt...bele se merek gondolni :O

Samsung Galaxy S22 Ultra

(#7721) drstupid válasza ZoliM@ster (#7720) üzenetére


drstupid
tag

sry akkor ugy mondom nem nekem való, mi ugyanis együtt élünk mondhatni és napi max 30 percet beszélnénk telefonon, szerencsére nem kell jelentenem minden percben :) Voltam telenornal flottába család ingyen beszélt egymással de volt olyan nap amikor nem is hivtuk egymást szóval számomra nem éri meg ezt :B
mit szeretnék ingyen beszélhetőséget :DD - környező országokban pár forintért lehet itt meg nálunk megy a lehúzás :K
Hidd el elég sok szolgáltatónál van/volt elöfizetésem immáron 8 éve szóval tudok viszonyitani

[ Szerkesztve ]

Eladó termékeim : http://href.hu/x/ekrb

(#7722) simii16


simii16
aktív tag

Sziasztok!

Felhívott egy kedves hölgy még hónap elején és rábeszélt sportról és időjárásról szóló MMS-ek fogadására (ami egy hónapig ingyenes, kipróbálás céljából). Viszont már nem az, hogy szükségem nincsen rá, idegesítő a napi 5-6 MMS, amit kapok.
Azt mondta a hölgy, hogy küldd egy SMS-t is azonnal a hívás után, a lemondáshoz szükséges információkkal, hogy ha nem szeretném majd tovább igénybe venni a szolgáltatást, viszont ez valahogyan elmaradt...
Tudja-e valaki, hogyan lehetne lemondani?

Illetve most megrendeltem a díjcsomagom mellé a 100MB-os internetcsomagot. Ez mikortól lép érvénybe? Honnan számolja a 100 megás adatforgalmat? Elég kellemetlen lenne, ha elkezdeném mondjuk holnaptól a böngészést és kiderülne, hogy mondjuk jövő hónaptól lép csak érvénybe, ezért 13Ft/10kb-ot számláznak ki a netre.. :B

Előre is köszönöm a segítséget! :R

(#7723) St3ven válasza drstupid (#7721) üzenetére


St3ven
addikt

Nem akarok senkit rábeszélni a Családbarátra, de ha utánaszámol az ember, láthatja, hogy két személy esetén, egy átlagos, 30 Ft-os percdíjjal számolva havi össz. 63 perc beszélgetés után már megtérül.

[ Szerkesztve ]

Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html

(#7724) Dave1984 válasza simii16 (#7722) üzenetére


Dave1984
őstag

Az MMS lemondast nem tudom.Hivd a 1430 at.ha ma rendelted meg a 100mb net csomagot akkor azt marciusban reszaranyosan hasznalhatod fel.Aprilis 1 tol pedig el a teljes 100 mega.Mindig 1.tol 1 ig tart a forgalmi idoszak.Azaz most Marciusban kb 25 megat hasznalhatsz fel tulforgalmazasi dij nelkul!

Nekem a tudat nem ad szabad utat

(#7725) aTom_DJ


aTom_DJ
tag

A családbarát kedvezmény aktiválásához mindenképpen be kell menni személyesen, vagy a 1430-on le tudom rendezni? My t-mobilban nem sikerül, hiába van ott a megrendelés gomb. Én előfizetéses vagyok, viszont a többi szám amit be akarok vonni mind dominós!

THX

(#7726) kali válasza aTom_DJ (#7725) üzenetére


kali
legenda

telefonon is sima ügy!

(#7727) simii16 válasza Dave1984 (#7724) üzenetére


simii16
aktív tag

Értem, köszi a segítséget! :R

(#7728) kungzi


kungzi
veterán

sziasztok

ide írok, mert részben ehhez a telóhoz is kapcsolódik az, amit kérdezni szeretnék.

ha a t-mobile-nál megrendelem előfizetéssel, mert így olcsóbb lenne, de a mostani sim kártyám domino-s, akkor hogyan tudom erre a kártyára kérni az előfizetést nem arra, amelyet alapból adnak a telóhoz?

ja és ha megrendelem weben, akkor csak futárral lehet kérni, vagy a boltban is átvehetem személyesen?

előre is köszi

ui: ja és a ZTE Blade-ről van szó :D

(#7729) Szancsó


Szancsó
aktív tag

Sziasztok!
Lenne egy kérdésem, hátha valaki tudja: mi van akkor, ha a T-mobile webshop -ban egy készülék hibás árral lett kitéve (pár órán belül javították a reálisra) és ezen sikerült megrendelni? (Tehát végigment a folyamat, jött visszaigazolás, ki is lett fizetve kártyával és jött egy újabb visszaigazolás, hogy a megrendelést jóváhagyták, szállításra vár.)
Kihozzák a cuccot pár napon belül, vagy el tudják valahogy sumákolni? (És mire hivatkozhatok, ha kötözködnek?)

My story is one of many thousands, and the world will not suffer if it ends too soon.

(#7730) kungzi


kungzi
veterán

az előző kommentemhez visszatérve, természetesen webshopos rendelésről lenne szó

(#7731) DonMedve válasza Szancsó (#7729) üzenetére


DonMedve
addikt

Elvileg ki kell,hogy szállítsák azon az áron.

"...Nekem nincs semmim ezen a világon,csak a tököm meg a puszta szavam...,és ezt a kettőt nem játszom el senkiért,megértetted?!..." <Tony Montana>

(#7732) kungzi


kungzi
veterán

nem akartam ide írni, bocsi

[ Szerkesztve ]

(#7733) 1430 válasza kungzi (#7728) üzenetére


1430
senior tag

1. A rendelést csak futártól veheted át, üzletben nem.
2. Ha Domino számot akarsz előfizetésre váltani, és ahhoz készüléket is venni, akkor csak személyesen tudod intézni, WebShopon nem.

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#7734) Szancsó válasza DonMedve (#7731) üzenetére


Szancsó
aktív tag

Kiderül pár napon belül, reménykedem...
Köszi!

My story is one of many thousands, and the world will not suffer if it ends too soon.

(#7735) kungzi válasza 1430 (#7733) üzenetére


kungzi
veterán

köszi

(#7736) aTom_DJ válasza Szancsó (#7729) üzenetére


aTom_DJ
tag

HTC Desire? Néztem én is vmelyik nap, hogy Dominóban jelentősen olcsóbb, de már nem az! :)

(#7737) Szancsó válasza aTom_DJ (#7736) üzenetére


Szancsó
aktív tag

Igen: hibás volt az ár és hamarabb vettem észre, mint ők.
Nem kötözködtek, már ki is hozták :D

My story is one of many thousands, and the world will not suffer if it ends too soon.

(#7738) Jadro válasza Szancsó (#7737) üzenetére


Jadro
veterán

Mázlista. :) Be kellett volna újítani egyet még akkor is ha igazából nincs rá szükségem. El lehetett volna adni drágábban.

Samsung Galaxy S23 8/128 Green

(#7739) DonMedve válasza Szancsó (#7737) üzenetére


DonMedve
addikt

Makker! :C Grat! :K

"...Nekem nincs semmim ezen a világon,csak a tököm meg a puszta szavam...,és ezt a kettőt nem játszom el senkiért,megértetted?!..." <Tony Montana>

(#7740) Szancsó válasza Jadro (#7738) üzenetére


Szancsó
aktív tag

Én is így terveztem, de elkövettem azt a hibát, hogy kibontottam és kipróbáltam. Most adhatom el még a szomszéd telefonját is, hogy nullásan zárjam a hónapot: nem volt betervezve telefon csere :)

My story is one of many thousands, and the world will not suffer if it ends too soon.

(#7741) Jadro válasza Szancsó (#7740) üzenetére


Jadro
veterán

Ez a veszély engem nem fenyegetett volna az SGS mellett. :) Mindegy, lemaradtam erről a buliról.

Samsung Galaxy S23 8/128 Green

(#7742) kungzi


kungzi
veterán

sziasztok

van egy kártyás készülék és feltöltő kártyás sim, ha én át akarok menni előfizetésesbe, akkor fog menni a mostani feltöltős készülékbe?

(#7743) tjb007 válasza kungzi (#7742) üzenetére


tjb007
nagyúr

Igen, tudod vele használni.
Amúgy a szolgáltató függő telefonok nem különböztetik meg a feltöltőkártyás és havidíjas SIM kártyákat.

[ Szerkesztve ]

(#7744) dedike válasza tjb007 (#7743) üzenetére


dedike
addikt

..a szolgáltató függő telefonok nem különböztetik meg a feltöltőkártyás és havidíjas SIM kártyákat

...az pedig de szép is lenne... :DDD ;)

Jó szerencsét!

(#7745) kungzi


kungzi
veterán

köszönöm a választ!

(#7746) B1T3


B1T3
addikt

Előfizetésnél melyik napra esik a hónap lezárása?

(#7747) kungzi


kungzi
veterán

előfizetést milyen fizetési módokként lehet kérni?
csekkes befizetés, átutalásos stb. gondolok

az előttem szóló kérdése engem is érdekelne!

(#7748) kali válasza B1T3 (#7746) üzenetére


kali
legenda

alapesetben gondolom a hónap utolsó napjára, mert a számlákon a számlázott időszak mindig úgy szerepel, hogy a hónap első napjától az utolsóig!

kungzi; készpénzátutalási megbízással, banki átutalással - személyesen, vagy elektronikus úton -, illetve csoportos beszedési megbízással!

[ Szerkesztve ]

(#7749) B1T3 válasza kali (#7748) üzenetére


B1T3
addikt

Én is így tudtam, de előfordult, hogy a hónap vége előtt néhány nappal már a következőhöz vette a tevékenységemet.

(#7750) kali válasza B1T3 (#7749) üzenetére


kali
legenda

én ilyennel csak akkor talákoztam, ha például a hónap utolsó napjának a végéhez közeledvén csináltam valami extrát, és azt már csak a következő hónaphoz csapta hozzá! bizonyos esetekben meg szinte várható, hogy csúszhat/csúszni fog a számlázás, például külföldi hálózatokból indított hívások...stb!
amúgy sima havidíjas csomagokról beszélsz, és nem mobilinternetes előfizetésről vagy ilyesmiről, ugye?

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.