Hirdetés

2024. március 19., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#100001) Zeki válasza Fred23 (#99996) üzenetére


Zeki
nagyúr

aztaqrva! :W :W :W :W :W :W :W :W

(#100002) kory24 válasza giroud199 (#99997) üzenetére


kory24
őstag

Nemrég befizettem appban.

Sikerest írt, appban azt irja nincs fizetendő számlám.

De számlámról nem vette le pénzt, ezért beléptem neten, ott jelzi számlákat, de státusz-nak folyamatban-t ír

[ Szerkesztve ]

(#100003) #77646080 válasza Fred23 (#99996) üzenetére


#77646080
törölt tag

Reggel olvastam, nem semmi történet.

Nem kétlem, amiket leírt, elfogadom, hogy ezek így jöttek sorban. Mindössze egy pont van, amivel kapcsolatban az én tapasztalatom eltér:

Nagyon kevés adat elég ehhez a művelethez, és az új szerződéseknél ezt állítólag úgy védik ki, hogy a szerződésben van valami titkos szám, amit meg kell adni az ilyen műveletekhez, de mivel én régi ügyfél vagyok (10+ év), ezért nálam nincs ilyen, és ha jól értettem, ilyenkor nem is kéri ezt a számot.

Ez nem így van. Nekem kereken 20 éves az előfizetésem, még a Westel 900-nál kötöttem szerződést 1998 nyarán. Akkor kaptam egy 5 jegyű titkos azonosító számot, amit az eltelt évtizedek során rendszeresen kértek is pl. Webshopos vagy telefonon történő rendelés alkalmával. Erre hivatkozik is a panaszos, hogy tőle nem kérték (mint írta, ha jól érti, nála ilyen nem kellett a 10+ év miatt). Amikor tavaly létrehoztam életem első Telekom fiókját, internetes felületen, akkor addig nem is történt meg a regisztráció, ameddig ezt, a 20 éve kapott és használt titkos azonosítót meg nem adtam. Ez nyújt védelmet az ellen, hogy random illető helyettem járhasson el. Ez lényegi pont.

A másik, kapitális hiba, hogy a futár nem győzödött meg az átvevő személyazonosságáról.

(#100004) Lackooo84 válasza #77646080 (#100003) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Hát nem tudom, nekem mindig smsben kiküldött kódot kellett megadni, addig nem lehet előfizetést hozzáadni a fiókhoz.

The Truth is out there...

(#100005) glacious válasza #77646080 (#100003) üzenetére


glacious
addikt

Pont ezen a nyáron szűnt meg az 5 számjegyű azonosítás. Legalábbis nálam jelezte, hogy megszűnt és adjak meg normális jelszót :D

Nagyon sántít a sztori.

[ Szerkesztve ]

(#100006) kory24 válasza kory24 (#100002) üzenetére


kory24
őstag

Most jött email sikertelen volt fizetés, próbáljam újra.

Beléptem alkalmazás, újra ott vokt fizetendő számlák és befizettem, ezúttal sikeresen.

De ez lehet nem telekom hiba, mert ugyanez volt a villany számla befizetésével is...

(#100007) #77646080 válasza glacious (#100005) üzenetére


#77646080
törölt tag

Az odáig stimmel, nálam is megszűnt ez a szám, miután fiókot hoztam létre, immár jelszóval. De! Ahhoz, hogy ez a változás megtörténjen, először meg kell adni a számot. Tehát védve vagy, ez fontos. :)

Ez az a pont, ahol nem kerek a történet, ezen a részen maga a panaszos is csak feltételez, de tényeket nem tud mondani ("állítólag" és "ha jól értettem").

Mindettől függetlenül a panasz kezelési módja sem helyénvaló, ezt el kell ismerni.

[ Szerkesztve ]

(#100008) #77646080 válasza kory24 (#100006) üzenetére


#77646080
törölt tag

Velem a múlt hónapban történt ugyanez, szintén jött a sikertelenségi e-mail, utána pedig második alkalommal már oké volt.

(#100009) #77646080 válasza Lackooo84 (#100004) üzenetére


#77646080
törölt tag

Erről nem is szólva... Akárhogy is nézzük, ez a dolog nem stimmel a sztoriban.

(#100010) Bferibörs válasza vwpolopg (#99998) üzenetére


Bferibörs
addikt

Ha szigszámot adtál meg próbáld újra jogsival ha van. A személyivel nekem is gondom volt,jogsit elfogadta.

Galaxy S23 ultra, Xiaomi 12T, Blackview Tab 18, Lenovo P2 dual

(#100011) lesaux


lesaux
veterán

Sziasztok!

Előre is elnézést kérek a kérdésért, tudom, hogy a téma naponta visszatér, de pontos választ nem találtam. Ha függetleníteni szeretném a telefonomat, azt meg tudom tenni új SIM-kártya nélkül is? Akár Telekom-üzletben. De egész egyszerűen nincs más szolgáltatótól SIM-kártyám.

(#100012) vwpolopg válasza Bferibörs (#100010) üzenetére


vwpolopg
őstag

Nem fogadja el se a nevem, se a születési évem, se a címem, se a jogsim és se a szemelyim. Az előbb törtem ketté a kártyát, részemről ennyi :) de azért köszi ;)

(#100013) glacious válasza lesaux (#100011) üzenetére


glacious
addikt

Lekéred a függetlítési kódot sms-ben, majd bemész egy MM-ba, ahol adnak ajándék vodás kártyát.

[ Szerkesztve ]

(#100014) Bferibörs válasza vwpolopg (#100012) üzenetére


Bferibörs
addikt

Hja az más.

Galaxy S23 ultra, Xiaomi 12T, Blackview Tab 18, Lenovo P2 dual

(#100015) kali válasza giroud199 (#99997) üzenetére


kali
legenda

Délelőtt fizettem (regisztrált) bankkártyával, nem volt gond.

Fred23: Ha a kiszállítást végző cég érintett dolgozója (futár) az előírás szerint végzi a munkáját, nem lenne gond.
Látok néhány kanyart a történetben, ami szerintem abban a formában nem stimmel, de hiányzó adott infók hiányában nem akarok ítélkezni, hogy a panaszos/sértett csúsztatása, vagy más miatt van úgy leírva..

lesaux: Szia, Megoldható a hálózati zár feloldása eltérő szolgáltatós SIM kártya nélkül is.

[ Szerkesztve ]

(#100016) dptrsk válasza kali (#100015) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Volt ma OTP fennakadás 11-13 között kb.

[ Szerkesztve ]

(#100017) kali válasza dptrsk (#100016) üzenetére


kali
legenda

Az lehet, de én 11 óra előtt fizettem, meg nem is az OTP-nél vagyok, bár ez adott esetben csak részben számít.

(#100018) szabogabor10 válasza #77646080 (#100003) üzenetére


szabogabor10
veterán

Nekem is feltűnt ez a rész. Az biztos, hogy valami sántít a sztoriban. Csak úgy, mindenféle azonosítás nélkül nem lehet előfizetést regisztrálni.

[ Szerkesztve ]

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#100019) bopeti98 válasza #77646080 (#100007) üzenetére


bopeti98
őstag

Most már akkor sem kell az 5 jegyű szám, ha a fiókhoz adsz hozzá előfizetést. SMS-ben küldenek egy biztonsági kódot, és azzal tudod hozzáadni a Telekom fiókhoz.

(#100020) lugosi válasza vwpolopg (#99998) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Én is annak idején az üzletbe voltam kénytelen bemenni. Ahol nem ment, mert a webes verziót próbálták. Később valamiért nagy nehezen sikerült.

(#100021) EmberXY válasza szabogabor10 (#100018) üzenetére


EmberXY
addikt

Csak nem azt mondjátok, hogy fizetett lejárató cikkről lehet szó? :F

Up the Irons!

(#100022) lugosi válasza #77646080 (#100003) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Bármiféle ilyen titkos azonosító nélkül csináltam telekom fiókot, és adtam hozzá a céges számokat. Semmi ilyesmi nem kellett hozzá. Az sms megjött és kész.

(#100023) szabogabor10 válasza bopeti98 (#100019) üzenetére


szabogabor10
veterán

A telefonos üfsz is milyen lett már. Mióta van ez az - olyan alsó hangon még 10 évnyi tömény fejlesztést igénylő - vanda, azóta be se tudod magad azonosítani a jelszavaddal. Nem rég egy otthoni előfizetésemmel kapcsolatos számlareklamációval hívtam őket, az MT ID-mon kívül SEMMILYEN más azonosítási módot nem kért a kolléga...simán bekapcsoltatathattam volna mindenféle extra szolgáltatást.
Ugyanígy tudtam ügyet intézni MINDEN azonosítás nélkül olyan mobil előfizetésen is, ami ráadásul nem is az én nevemen van, de én kezelem...
Jó lenne, ha vandát konkrétan kiírtanák a 1414-ről, amíg nem tudja normálisan átvenni az automata szerepét. Megy a panaszlevél feléjük.

EmberXY: nem is erre gondoltam, hanem inkább arra, hogy
- vagy volt a jómadaraknak egy Telekomos ismerőse, aki “segített” nekik
- vagy a fantasztikus online rendszer egyszerűen baszott kiküldeni egy 2FA SMS-t az előfizető telszámára.

Mind a kettő egészen elképesztő eshetőség.

[ Szerkesztve ]

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#100024) Fred23 válasza kali (#100015) üzenetére


Fred23
nagyúr

& German_TD: Remélem, ki fog derülni egyértelműen, mi történt pontosan, egy ilyen történetnek szerintem -mindenki érdekében- alaposan utána kellene járni!

(#100025) lugosi válasza szabogabor10 (#100023) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Jaja, utoljára ilyen titkos azonosítót emlékem sincs, hogy mikor kértek tőlem utoljára. Azzal, hogy céges az előfizetésünk, és nem vagyok se ügyvezető, se kontakt személy, csak én szoktam az ilyesmit intézni. Ha rákérdeztem, hogy el tudom-e intézni, akkor megkérdezték, hogy én vagyok-e az ügyvezető, mondtam hogy nem, akkor azt mondták, hogy nem. Ha nem kérdeztem rá, hanem csak intéztem, akkor semmi ilyesmi nem volt.
Személyes ügyintézésnél sose tudtam elintézni semmit az ügyvezető nélkül, ott megakadtam mindig, de telefonon évekkel ezelőtt, ha kértek tőlem bármiféle azonosítót. Valójában már el is felejtettem, hogy van ilyen egyáltalán.

(#100026) lesaux válasza kali (#100015) üzenetére


lesaux
veterán

És hogyan oldható meg? Személyesen T-Pontban?

glacious: vagy ha ezt pontosítod, hogyan kaphatnék ajándék Voda-kártyát, nekem az is jó lenne

(#100027) 1bitesjuzer válasza lugosi (#100025) üzenetére


1bitesjuzer
csendes tag

Ez akkora kamu mint a huzat.
Telekomnál meghatalmazás nélkül te nem intézel semmit céges flotta esetén!

[ Szerkesztve ]

(#100028) kali válasza lesaux (#100026) üzenetére


kali
legenda

Elég az online kapott kód is, a legtöbb telefonon SIM kártyától függetlenül is beírható az, Apple készülékek esetén pedig másik szolgáltatós SIM kártyával történő aktiválás hiányában, iTunes alól visszaállítás.

EmberXY: Annak jogi következménye lenne.
Biztos megtörtént valamilyen formában az eset, de a leírtak alapján nem kerek.
A stílussal és a részletekkel is van továbbá gondom (a szolgáltató nevét és hasonló dolgokat sem tud a panaszos rendesen leírni), de ettől most eltekintek.

Fred23: Biztos kiderül majd, de nem biztos, hogy megismerjük majd a teljes valóságot.
Abban reménykedem, hogy például a UPC-hez hasonlóan, a Telekom is reagál majd adott oldalon a történtekkel kapcsolatban.

[ Szerkesztve ]

(#100029) #77646080 válasza Fred23 (#100024) üzenetére


#77646080
törölt tag

Egyetértek, ezért követem tovább is a témához érkezett hsz.-eket a Homáron. Remélem, lesz folytatása, lezárása a blogon.

Többieknek:

Elképzelhetőnek tartom, hogy az előfizetés jellege is közre játszik az ilyen fajta titkos azonosító használatában.
Magam egy nem publikus csomag előfizetője vagyok, ezért jutott eszembe a lehetősége. Ismétlem: nem kételkedem sem a ti tapasztalataitokban, sem a panaszos soraiban. De én mást láttam a saját ügyeim során. Ezt itt, a topikban nyilván nem lehet teljes részleteiben megismerni, hogy pontosan mi is történt. Maga a panaszos is bizonytalan néhány részletet illetően.

[ Szerkesztve ]

(#100030) prozodus válasza szabogabor10 (#100023) üzenetére


prozodus
őstag

Én a múltkor hívtam az üfsz-t azt egyik számról (mikor itt szidtam vandát :D ), smi azonosítás, de utána az élő embernél sem, és így intéztem ügyet a segítőkész üfsz révén a másik számhoz.
Jó, ez nem volt egy nagy vaszisztdasz, ami nekem kellett, csak egy infó, de ha vmi extrábbat akarok, akkor is megcsinálták volna esetleg? Ami nekem, tisztességes ügyfélnek könnyebbség, de ha vki vissza akar élni vele, akkor hatalmas szívás lehet.

Szóval az adott történetet simán el tudom hinni, nekem inkább az a megdöbbentő, h egyesek kapásból azt feltételezik itt, h a történet leírója hazudik...
Mki magából indul ki?...

Az meg, h az illető nem tudja pontosan, h mi történt?
Nos, a mostani vitás ügyemben én sem tudom pontosan... És nem is nagyon igyekeznek felvilágosítani...
És volt már alkalmam megtapasztalni azt is, h milyen az, amikor pl a tré bizonyítékot tüntet el... Anno nekem simán letagadták v letörölték az én igazamat bizonyító hangfelvételt. Csak vmi normálisabb alkalmazott jóindulatán múlt, h végül visszakaptam a pénzem, mikor már rég letettem róla, csak mivel bosszantott, minden ügyintézésnél megemlítettem :)

[ Szerkesztve ]

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#100031) zsoltzsolt válasza prozodus (#100030) üzenetére


zsoltzsolt
addikt

Szerintem nem írta senki, hogy hazudik, csak hogy valami nem kerek. A kettő nem ugyanaz.

(#100032) prozodus válasza zsoltzsolt (#100031) üzenetére


prozodus
őstag

Ja, és mikor szokták azt mondani? Továbbá konkrétan "elhangzott" a csúsztatás szó. Az eufémizmusok nem teszik szebbé a valóságot és a rosszindulatot.

**********************

Ja, az ügyintézés kb uígy zajlik nálam is... Smi érdemi válasz, csak elkenés, sablonlevelek, stb.

[ Szerkesztve ]

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#100033) #08205312 válasza Fred23 (#99996) üzenetére


#08205312
törölt tag

Csak jelezném: nem egyedülálló történet.
Ismerősöm ugyanígy járt...

(#100034) prozodus


prozodus
őstag

Láttátok a változásokban?

Érintett szolgáltatás: Mobil hang, mobil internet
Módosítás lényegének rövid leírása: Kiegészítésre kerülnek az Előfizetői (SIM)kártya feltöltésére vonatkozó rendelkezések: a havidíjas előfizetés terhére indított univerzális egyenleg és Domino
egyenleg 4 900,- Ft összeget meghaladó feltöltése előzetes regisztrációhoz kötötté válik.
Amódosítással érintett dokumentumok, fejezetek éspontok: Lakossági ÁSZF
2/a melléklet 1.9. és3.1.2.10. pontok
5/a havidíjas- értékesíthető- melléklet 4.4.1. pont

Egyrészt nem értem, milyen regisztrációra gondol, másrészt vhol elég vicces az egyre növekvő paranoia főleg a párhuzamosan létező ellenőrzési hiányok fényében.

[ Szerkesztve ]

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#100035) kali válasza prozodus (#100032) üzenetére


kali
legenda

Bízom benne, hogy aki pontosan és részletesen ismeri a csúsztatás szó jelentését, az helyén tudja kezelni, pláne abban a szövegkörnyezetben és feltételes módban leírva.
A többi a szokásos, amit megint csak helyén kell kezelni - anélkül, hogy bárki is magára venné, megbántódna...stb. -, akik nem szeretik a szolgáltatót, netán volt is azzal kapcsolatban valamilyen sérelmük korábban, ők ilyenkor általában szintén háborognak, szidják a céget és hasonlók, valamilyen szinten még önigazolást is látnak benne, aztán a másik oldal, akik valamilyen okból elkötelezettek a szolgáltató felé, megpróbálják védeni, végül pedig a harmadik tábor, akik egyik irányban sem elfogultak, próbálják reálisan nézni a történéseket, de az ilyen, csak az egyik fél elmondásán alapuló eset kapcsán nehéz dolguk van, ezért nem is ítélkeznek látatlanban.

[ Szerkesztve ]

(#100036) draco31


draco31
veterán

Hali!

Ismerősöm vett egy Androidos telefont, valami Ilike márka. 2 napja nézem a beállításokat, de sehol sincs benne a hívószámkijelzés bekapcsolása. Van erre valami kód, vagy fel kell hívni az ügyfélszolgálatot ilyen esetben?
Egyszerűen nincs benne a telefonban ez a lehetőség.

[ Szerkesztve ]

ASUS S14 S410U /\/\ Xiaomi Redmi Note 12 pro 5G /\/\ Switch Lite /\/\ Amazfit T-Rex Pro /\/\ Blitzwolf BW-FYE15 /\/\

(#100037) #86564352 válasza prozodus (#100030) üzenetére


#86564352
törölt tag

Vanda még nem volt meg nekem, azon már értetlenkedtem pár éve az ügyfélmegtartó osztályukról rejtett számról hívtak! Szerintem ez tök furcsa. Egyrészt fel se szoktam venni sokszor az ilyet, van aki kapásból szűri is okostelefonon ki se csengjen, másrészt magyarországi "állandóan résen lenni hol vernek át" környezetben ki mire gondol először hogy rejtett számról keresnek a Telekomtól szuper ajánlat kezdetű mondókára? Próbált új telefont, nagyobb csomagot mindent mikor nem hagytam magam akkor felkínáltak havi egy ezres kedvezményt egy év plusz hűségért, ami jó volt csak idáig majdnem el sem jutottunk a kezdeti kételkedés miatt. A végén kérdezték is mit gondolok az ügyfélszolgálatról el is mondtam ezt a rejtett szám dolgot hogy jön le, miért nem írtak sms-t, emailt? Nagyon egyetértett a nő, természetesen nem rajta múlik ilyen a rendszerük.

A kommunikációs cég kommunikációs problémái...

(#100038) kali válasza draco31 (#100036) üzenetére


kali
legenda

Szia,

Bizonyos telefonoknál úgy érhető el az opció, hogy a tárcsázóban kell az opcióra (három pötty vagy vonás) nyomni, majd Beállítások és ott lesz.
Az alkalmazásban és az online felületen is lehet ellenőrizni, hogy az előfizetésen mi az alapértelmezett beállítás, ott is lehet módosítani: [kép]

(#100039) draco31 válasza kali (#100038) üzenetére


draco31
veterán

Szia, tudom, hogy ott lehet. De ebben nincs ott. Mindenhol néztük benne, lehetetlen helyeken is, de semmi.
Akkor marad az alkalmazás, vagy a netes felület, köszi!

ASUS S14 S410U /\/\ Xiaomi Redmi Note 12 pro 5G /\/\ Switch Lite /\/\ Amazfit T-Rex Pro /\/\ Blitzwolf BW-FYE15 /\/\

(#100040) olloczky


olloczky
senior tag

Hali

Mobil m csomagban csak annyi van, hogy ingyen hivsz telekomost, de barmi masert mar 35 ft/perc pluszban?

Előre is köszi

Udv

Úgy még sosem volt, hogy valahogy ne lett volna!

(#100041) -secret- válasza olloczky (#100040) üzenetére


-secret-
Arcképgyáros

Pontosan.

(#100042) olloczky válasza -secret- (#100041) üzenetére


olloczky
senior tag

Bocsi meg egy tisztazas: a 3000 forint le sem beszelheto gondolom. Marmint masik halozatokba. Haverom valtott hirtelen csomagot erre a mar reg megszunt move m-rol es most csorikam nem akarja elhinni :D

Úgy még sosem volt, hogy valahogy ne lett volna!

(#100043) kali válasza olloczky (#100042) üzenetére


kali
legenda

Szia,

Nem forgalmazható le a díjcsomag ára, hálózaton belül korlátlan hívás és SMS, minden más hálózatba 35 Ft.
Olyan nincs is már egyik díjcsomagnál sem, hogy a havi díj leforgalmazható, a Mobil S esetén 80 perc vagy SMS, a Mobil M adott, a Mobil L-ben pedig a korlátlan hálózatin felül 150 perc vagy SMS hálózaton kívül.

[ Szerkesztve ]

(#100044) olloczky válasza kali (#100043) üzenetére


olloczky
senior tag

Igen, világos. Köszönöm szépen a segítséget!

Úgy még sosem volt, hogy valahogy ne lett volna!

(#100047) lugosi válasza 1bitesjuzer (#100027) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Nem vagyunk semmilyen céges flottában, nekünk sincs flottánk. Egyszerűen több számunk van, ennyi. Láthatóan a körülményeket nem tudva meggyanúsítasz, hogy kamu. Bizonyára ugyanígy kamu a többi hozzászóló is, akik páran ugyanezt írták, hogy ugyanígy jártak. Azért, mert valamivel még eddig nem találkoztál, nem feltétlenül kamu.

(#100048) prozodus válasza draco31 (#100039) üzenetére


prozodus
őstag

Annyit még hozzá, h figyeld meg, mi a beállítás a neten, és h pont úgy működik-e v forítva, és akkor kiderül a telefon alapbeállítása, ami vszleg a küldje-el.

***********************

lugosi: Hát ja, pontosan erről a hozzáállásról beszéltem alant... ami miatt rám támadtak egyesek...

[ Szerkesztve ]

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#100049) draco31 válasza prozodus (#100048) üzenetére


draco31
veterán

Rendben.

ASUS S14 S410U /\/\ Xiaomi Redmi Note 12 pro 5G /\/\ Switch Lite /\/\ Amazfit T-Rex Pro /\/\ Blitzwolf BW-FYE15 /\/\

(#100050) jozsi968 válasza draco31 (#100049) üzenetére


jozsi968
tag

Hívószámkijelzés USSD kódok:

Hívószámkijelzés szolgáltatásunk státuszának lekérdezése (CLIP): *#30#
Hívószámkijelzés-tiltásunk státuszának lekérdezése (CLIR): *#31#

Saját hívószámunk továbbításának engedélyezése egy hívás erejéig: *31# hívószám
Saját hívószámunk továbbításának letiltása egy hívás erejéig: #31# hívószám

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.