Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#6651) atila4


atila4
senior tag

Hogy megy a pontozás a hűségprogramban?

Mobil internet előfizetésemnél ezt írja
#
Beváltható Kapcsolat pontegyenleg
0
#
Ebből a hónap végén lejár
0
#
Kedvezményjogosultság
kék
#
A következő szinthez szükséges Kapcsolat pontok száma
0
#
Utolsó havi Kapcsolat pontszám
105
#
Utolsó 6 hónap egyenlege
640
#
Tarifakedvezmény

Mikor tudom átváltani az előfizetést Aranytárskártyába?

Windows 10 / Galaxy S 7 / Asus ROG

(#6652) 1430 válasza albiosz (#6649) üzenetére


1430
senior tag

Ha nem volt aktív a Roaming szolgáltatásod, akkor evidens, hogy ez probléma volt, ilyenkor valóban csak az SMS fogadás működik (mert az díjmentes).

Most, hogy ez már aktív, még két dologra kell figyelned. Először is az egyenleged minimum egy tranzakciónyi összeggel (hívás, SMS) több mint 1125 Ft legyen (ez az úgymond nullpont), másrészt nemzetközi formában használd a hívószámokat.

Amúgy egyes hálózatokon a hívásindításhoz nem elég a nemzetközi formátum (SMS-hez igen), hanem: *101*+36301234567# formátumot kell használni.
Melyek ezek a hálózatok? A Domino Roaming táblázatban hasonlítsd össze a Domino Direkt (ennél elég csak a nemzetközi) és a Domino Általános (ez a *101*-os) oldalt. Amelyik szolgáltató csak az utóbbiban van, ott csak a kódos hívásindítás működik. Az EU-n kívül ennek olyan szempontból is jelentősége lehet, hogy ahol működik a *101*-os megoldás (is), azzal a módszerrel olcsóbbak a percdíjak.

Például az általad említett országok közül Ausztriában a Mobilkom (A1) esetén csak kóddal lehet hívást indítani. Lehet kényelmesebb átjelentkezni másik hálózatra, hisz az EU-n belül a kódos megoldás nem jelent kedvezőbb percdíjakat.

Ha itthon vagy, a *105#-tel tudod kikapcsolni a Roaming szolgáltatást, ezzel tudod elkerülni, hogy határ közelben véletlenül a roaming díjakat kelljen fizetned, illetve amíg aktív a Roaming, és az egyenleged 1125 Ft felett van, addig nem tudsz hívást átirányítani.

Egyébként használd a GYIK-ot! ;)

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#6653) 1430 válasza atila4 (#6651) üzenetére


1430
senior tag

Amíg "kék", addig nem arany. ;)

Amúgy csak ez az egy előfizetésed van (ami mobilinternet díjcsomagban van)? Mert akkor soha nem válthatod át társkártya díjcsomagban, lévén nincs másik fő hívószám, aminek a társkártyása lehetne. Ha van másik, legalább arany szinten lévő előfizetésed (akár T-Home is), akkor pedig azonnal átválthatod társkártya díjcsomagba (ha ebben a hónapban nem módosítottál még rajta díjcsomagot).

Amúgy ha az utóbbi 6 hónapban 640 pontot gyűjtöttél, és még mindig "kék" a számod, akkor vagy pont most fog feljebb váltani a számod (legkorábban 8 hónap után lehet egy új hívószám arany szintű) vagy számlaelmaradás miatt elveszítetted az arany kedvezményjogosultsági szintedet, és meg kell várni, míg az utóbbi fél évben már csak egy egyirányúsítást lát a rendszer (vagy egyetlen számlatartozás béli felfüggesztést sem).
További részletek a Programszabályzatban.

Elnézést dedike, hogy külön HSZ-ben válaszoltam, de az előző olyan hosszú lett. :B

[ Szerkesztve ]

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#6654) atila4 válasza 1430 (#6653) üzenetére


atila4
senior tag

Van egy másik kártyám ami mix díjcsomagban van. Az még nem aranykártyás, tehát addig a netem se lehet.
Most már értem Köszi!

Windows 10 / Galaxy S 7 / Asus ROG

(#6655) StLui


StLui
veterán

Szerintetek normális, hogy Göd városban, a 2-es főút mentén városközpontban (polgármesteri hivatalnál), csak edge net elérés van? annyi csak a gondom, hogy a mobilTV-t akkor igencsak kevés helyen lehet nézni ezek szerint, mert így 15mp adás után jön 30-40mp szakadás és ez ismétlődik.

Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire

(#6656) lindermen válasza lindermen (#6595) üzenetére


lindermen
aktív tag

Nos, megrendeltem a palettát, inkább személyesen és nem bántam meg, kb 5 perc volt. És valóban, csak a családbarátért nem kell fizetni, a díjcsomagok havidíját kell, mindegy hány hívószámot vonsz be.
Lenne egy olyan kérdésem viszont, hogy lehetésges-e internet előfizetéshez mobiltelefont vásárolni, és kapok-e kedvezményt az árlistás árból, ha 1 éves hűséget írok alá, de azt a díjcsomagra is vállalom?

[ Szerkesztve ]

(#6657) albiosz válasza 1430 (#6652) üzenetére


albiosz
őstag

Köszönöm a részletes választ! :R

(#6658) dedike válasza zoli62 (#6650) üzenetére


dedike
addikt

Mi az a starnet? :U

Jó szerencsét!

(#6659) tjb007 válasza lindermen (#6656) üzenetére


tjb007
nagyúr

"lehetséges-e internet előfizetéshez mobiltelefont vásárolni"

Mobilinternet (RelaxNet) mellé igen, sima, vezetékes internet mellé nem (soha nem is lehetett ilyent).

(#6660) lindermen válasza tjb007 (#6659) üzenetére


lindermen
aktív tag

Köszönöm, természetesen mobilinternetre gondoltam :R

(#6661) CsuRi101 válasza dedike (#6658) üzenetére


CsuRi101
tag

netstart...:)

(#6662) tjb007 válasza lindermen (#6660) üzenetére


tjb007
nagyúr

Pontosítok mert az előbb hülyeséget írtam.
A RelaxNet készülékkedvezmény csak a notebook-netbook-Galaxy Tab vásárlása esetén érhető el, mobiltelefonnál nem.
Mobiltelefonnál a MédiaMánia és Net500 csomaggal lehet kedvezményesen telefont vásárolni.

[ Szerkesztve ]

(#6663) perempe


perempe
addikt

Kb. 2 hónapja váltottam sima díjcsomagról aktívra, aminek 500Ft a díja havonta. Hogyan tudom lemondani? (Vmi olyasmit mond, hogy töltsem fel, 7-800Ft körül lehet az egyenlegem.)

Mennyibe kerülhet a lemondás?

[ Szerkesztve ]

* Brahms: 4. szimfónia *

(#6664) dedike válasza perempe (#6663) üzenetére


dedike
addikt

Szerintem hívd a 1777-et, és ott a "díjcsomagváltás" környékén nézz (hallgass) körül! Ott kell annak lennie!

Jó szerencsét!

(#6665) club1 válasza StLui (#6655) üzenetére


club1
veterán

Sajnos a hazai 3G hálózat 2100 MHz-en került kiépítésre, aminek aztán az a következménye, hogy a toronytól akár már néhány száz méterre sincs UMTS hálózat (természetesen sok mindentől függ a hatótávolság).

(#6666) Chriss2 válasza club1 (#6665) üzenetére


Chriss2
tag

Sziasztok!
Ha már a T-mobile ról esik szó!
Azt nem értem hogyha veszek Csomagban telefont és ha nem használom a kártyát amit kaptam hozzá akkor miért tiltják le a telót ? ? ?
Mert én igy jártam!

$$$ "Ha azért játszól hogy Nyerj,Már is Vesztettél" $$$

(#6667) tjb007 válasza Chriss2 (#6666) üzenetére


tjb007
nagyúr

Először is tisztázni kéne pár dolgot.
1. Milyen csomag ? Dominó ?
2. Hol vásároltad ezt a "csomagot" ?

(#6668) Chriss2 válasza tjb007 (#6667) üzenetére


Chriss2
tag

Domino és Györben T-mobil üzletben!

$$$ "Ha azért játszól hogy Nyerj,Már is Vesztettél" $$$

(#6669) Chriss2 válasza Chriss2 (#6668) üzenetére


Chriss2
tag

Ja és csak akkor kapcsolják vissza ha személyessen be megy az ember mert én probálkoztam mobilon de azt mondták hogy személyessen menjek be és kihültem!

$$$ "Ha azért játszól hogy Nyerj,Már is Vesztettél" $$$

(#6670) tjb007 válasza Chriss2 (#6668) üzenetére


tjb007
nagyúr

Személyesen bemész holnap abba az üzletbe ahol vetted és elmondod, hogy mi a probléma.
Elképzelni nem tudom, hogy miért lett letiltva egy feltöltőkártyás csomagban vásárolt telefon.

(#6671) Chriss2 válasza tjb007 (#6670) üzenetére


Chriss2
tag

Azt mondták azért mert a kártyát állitolag használni kell minimum 3 honapig vagy valami ilyesmit hablatyolt a nö!
De midegy csak visszanyomják! De én is meglepödtem az biztos amikor nem látott a telefon téreröt és kiadtam rá majdnem 60k-t!

$$$ "Ha azért játszól hogy Nyerj,Már is Vesztettél" $$$

(#6672) zoli62 válasza dedike (#6658) üzenetére


zoli62
addikt

Startnet vagy net start, kimaradt egy t betű.

(#6673) lindermen válasza tjb007 (#6662) üzenetére


lindermen
aktív tag

Köszönöm!
Ez lett volna a lényeg, a kedvezmény :O

(#6674) szaszabee


szaszabee
aktív tag

Megmondom öszintén a t-mobilnál elég nagy a fejetlenség Én a csekkel nem jártam postára mindig az üzletbe fizettem be És álandó jeleggel csak probléma volt vele Mindig volt valami ki nem fizettet tartozásom ami még 3 hónappal elötte keletkezett Volt hogy kifizetteék velem amég ki nem postázott cseket is tartozásra hivatkozva mert benne volt a gépbe :W

(#6675) szaszabee


szaszabee
aktív tag

Volt olyan hogy lemondtam egy mobolnetet a hüség után kifizettem a számlát Ez volt novemberben Januárban erröl a számrol kipostáznak egy 18 ezer forintos csekket Elkezdtem reklamálni de közben kiapcsolták a telefonom mert nem voltam hajlandó befizetni 1.5 hó reklamáció után jóváirtak ebböl 10k Az addig rendben is van Csak nekem van 4 elöfizetésem
és ilyenkór minden számot kikapcsolnak ami a nevemen van Figyelj!!! Számonként 1k a visszakapcsolás Miyen korekt ez a t-mobil "együtt veled " :C De ez még nem ért itt véget

(#6676) szaszabee


szaszabee
aktív tag

Bemegyek kifizetek mindent az üzletbe amit lát ott tartozást a gépben az a drága semmihez nem értö hölgy vagy hölgyek inkább Megkérdezem hogy akkor ki van fizetve minden ?Az mondja igen vissza is fogják kapcsolni 1 órán belül Ez volt szombat délben Mikor hazaértem még mindig semmi eltelt 2 ó Felhivom az ügyfélszolgálatot miért is nem kapcsolják vissza Hát még mindig van egy be nem fizettet számlám Na akkor felfort az agy vizem rendesen :W
A hölgy azzal nyugtatott hogy a következö számlámon egy havi alapdijat jóváir a következö hónapban De ez mind egy órás káromkodás szitkozódás után Egyébként a jóváirás nem jött létre Na ez a T-mobil !!!!

(#6677) StLui válasza szaszabee (#6676) üzenetére


StLui
veterán

megmondom őszintén én minden hónapban feladom az egy csekket a a három telefonra és tizenéve nem volt gondom soha, sajnálom elég peches vagy, és ilyenkor elég tehetetlennek érzi magát az ember

több más csekkel együtt adom fel, ezért úgyis mennem kell postára

[ Szerkesztve ]

Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire

(#6678) szaszabee válasza StLui (#6677) üzenetére


szaszabee
aktív tag

Igen azt akartam irni Most már csak csekk és azóta semmi gond nics vele :C
Egyébként van egy két fura húzásuk A mobilnetemre ráteszik a hivószámkijelzést :F Nembeszélve hogy az összes szolgáltatónál ez ingyenes ,söt a dominóba is
Na ennyire dijazzák a hüséget

(#6679) CsuRi101 válasza Chriss2 (#6671) üzenetére


CsuRi101
tag

valaki félreértett valamit, nincs semmi ilyen kötelezettséged. a kártyát kidobhatod, ha akarod, nem vagy köteles avval a telóval azt a kártyát használni.

(#6680) StLui válasza CsuRi101 (#6679) üzenetére


StLui
veterán

"De én is meglepödtem az biztos amikor nem látott a telefon téreröt és kiadtam rá majdnem 60k-t!"

Ne de ennél a mondatnál én már elvesztettem a fonalat, vagy letiltásnál olyan mintha térerő nem lenne :F

[ Szerkesztve ]

Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire

(#6681) Chriss2 válasza StLui (#6680) üzenetére


Chriss2
tag

Nem is volt térerö mivel kinyomták a telefont is meg a kártyát is és domino ban vásároltam!

$$$ "Ha azért játszól hogy Nyerj,Már is Vesztettél" $$$

(#6682) Chriss2 válasza Chriss2 (#6681) üzenetére


Chriss2
tag

De amugy nem csak én jártam már igy mástól is halottam a mai nap!
De mindegy az a lényeg hogy most rendben van!

$$$ "Ha azért játszól hogy Nyerj,Már is Vesztettél" $$$

(#6683) dedike válasza szaszabee (#6678) üzenetére


dedike
addikt

Ha annyira értelmesen intézed az ügyeid is, amennyire ezeket a hozzászólásokat megfogalmaztad, valamint ugyanennyire szépen és szabatosan fogalmaztad meg minden esetben a problémádat a T felé, ne csodálkozz azon, hogy semmit nem értesz meg!

Személy szerint már 10+ éve vagyok előfizetője a (jelenleg) T_mobile-nak. A mai napig egyetlen fikarcnyi problémám nem volt a számláimmal. Be kell őket fizetni addig a napig, ami rajtuk szerepel aztán annyi. (Mielőtt belekötnél, jelenleg 9 havidíjas előfizetésem van náluk.)

Még valami:
Ennek a hozzászólásnak mi a bánatos köze van a hűséghez?:

Igen azt akartam irni Most már csak csekk és azóta semmi gond nics vele :C
Egyébként van egy két fura húzásuk A mobilnetemre ráteszik a hivószámkijelzést :F Nembeszélve hogy az összes szolgáltatónál ez ingyenes ,söt a dominóba is
:W :F

Jó szerencsét!

(#6684) dedike válasza Chriss2 (#6681) üzenetére


dedike
addikt

A T dominós számot csupán akkor tilt, ha azt az előfizetője kéri. Egyéb esetben nem. Innentől kezdve értelmetlen és felesleges hangulatkeltés az, amit leírtál. :(((

Jó szerencsét!

(#6685) Rusi


Rusi
senior tag

Ha bárkinek gondja van a mobilnettel, sms küldéssel, esetleg hívással, akkor nem a telefonban van a gond. A T hálózatán üzemzavar van, már igyekeznek helyrehozni. Úgy látszik év vége felé minden szolgáltatónál elöjönnek a gondok...

Mobilaréna (2010-2017)

(#6686) SZ4B válasza Rusi (#6685) üzenetére


SZ4B
tag

amennyiben a minden szolgáltató a magenta és a kék T-t jelenti ;]

[ Szerkesztve ]

szigNÓ

(#6687) dedike válasza SZ4B (#6686) üzenetére


dedike
addikt

Együtt megvan a 2/3-ad, nem? :P

Jó szerencsét!

(#6688) ottoyes válasza dedike (#6684) üzenetére


ottoyes
senior tag

Védd csak meg a T-t!... :DDD

Ottoyes

(#6689) szaszabee válasza dedike (#6683) üzenetére


szaszabee
aktív tag

Elöszöris drága t-mobil fan forumtárs /te biztos ott dolgozól/ :B
Tényleg be kell fizetni a számlát? :U Akkor ez vólt a baaaj :C
A hüségnek annyi köze van hózzá hogy még a több éve ott lévö elöfizetöket szépen lehüzzák
és azzal etetik az embert hogy dijazzák az eltöltött idöt Miközben a dominó csomagban sokkal nagyobb kedvezmény van Itt értem a hivószám kijelzés havi 200ft diját pl
És egyébként nagyon gusztustalanok hogy ezt ráteszik egy mobil internet csomagra amin az ember egyáltalán nem telefonál :W

(#6690) dedike válasza ottoyes (#6688) üzenetére


dedike
addikt

..már hiányoltalak... :P ;)

Jó szerencsét!

(#6691) dedike válasza szaszabee (#6689) üzenetére


dedike
addikt

Tévedés. Nem dolgozom ott! :N

A hüségnek annyi köze van hózzá hogy még a több éve ott lévö elöfizetöket szépen lehüzzák
Én sem repdesek az örömtől, hogy a hívószámkijelzésért fizetni kell, de nem is érint különösebben, mivel azokon a számaimon, amelyeken szükséges a hívószámkijelzés, olyan díjcsomagot használok, amely esetén nem kell ezért fizetni. Különben ennek mi köze van a hűséghez? Tovább megyek. A hűség szó miért megfelelője a "sok pénznek"? Miért csak az lehet a hűség "ellenértéke", ha sok pénzt kapok? :F

És egyébként nagyon gusztustalanok hogy ezt ráteszik egy mobil internet csomagra amin az ember egyáltalán nem telefonál

Semmit sem "tesznek rá", az előfizetési szerződés megkötése során az ügyintézőnek kell megkérdezni, hogy kéred-e ezt a szolgáltatást. (Optimális esetben.) (Ti. hangalapú előfizetések mellé is kérhető Relaxnet!) Valamint a hívószámkijelzés bármikor módosítható a My-T-Mobile-ban, valamint a saját hálózatból díjmentesen hívható 1430-as telefonszámon, a # billentyűvel elérhető önkiszolgáló ügyfélszolgálaton! ;)

Jó szerencsét!

(#6692) tomp


tomp
félisten

Hogy is volt az a vodás beszólás? Majd csörögjetek ránk.:D

(#6693) szaszabee válasza dedike (#6691) üzenetére


szaszabee
aktív tag

Ezt lemerem fogadni veled bármibe hogy nem kérdeznek semmit nem mondanak semmit És rajta lessz az elsö számlán És hogy még fokozzam A kolegámnak kiszámláztak a mobilnetre több tiz ezer forintot mikor felmondta hüség után Ugyanis az eladó elfelejtette vele közölni hogy ha nemvárja meg a hónap végét részösszeget kell fizetnie és nem havidijat És itt az átverés
Mivel meghaladta az 5GB felhasználást és felmondta a szerzödést kikellet fizetnie a tulhaladott összeget Az 5k havidíjbol lett 20k Ennyit az ott dolgozó eladókról és tájékoztatásró
Egyébként neki is jóváirtak valamennyit az összegböl de közel nem az egészet

(#6694) zoli62


zoli62
addikt

A hívószám kijelzésen nincs költség, így pár száz milla tiszta bevétel, amiről már a Westel se akart lemondani. :) De említhetném a Behajtási Osztályt, ami harminc napon túl, és nem belül küld ki levelet lejár tartozásról, de persze közben már szépen ráteszik a kimenőtiltást. Nekem is van náluk pár előfizetésem. A napokban véletlenül egy T-Pontban derült ki, hogy egyik kérésemre szünetelő előfizetésemen tatrtozás van. Jóhiszeműen kifizettem, itthon derült ki, hogy már november 9-én utaltam a havidíjat. Reklamációm során kiderült, hogy rossz helyre könyvelték le a havidíjat. Ha időben nem veszem észre, akkor persze behajtási folyamatba ketrült volna, persze ezt harminc bnapon belül nem tudtam volna meg, hogy lejárt tartozásom van. A befizetett pénz meglet,t Intézkedtek a visszautalásról, perszer arra már egy hete várok.
Sarkítva: lejárt tartozásról nincs Hr erőforrás, hogy harminc napon belül figyelmeztetőt küldjenek, de utána már egyből korlátoznak, viszont a jóváírásokat, visszautalásokat nem kapkodják el. Ha én ma nem telefonálok be nekik erélyesen, két hét múlva kaptam volna vissza talán a jogos pénzemet.
Ennyit arról, hogy nem kell mindig azt mondani, hogy legdrágább szolgáltató, cserébe legjobb minőségű szolgáltatást nyújtja a T-Mobile, mert akkor ezeket a háttereket is meg kell nézni.

(#6695) szaszabee


szaszabee
aktív tag

Egyébként nics bajom a T-mobilal :D Amint lejár a céges szerzödésem velük keresek más szolgáltatót

(#6696) StLui


StLui
veterán

West_end T-mobil emeleten, megkérdezték a hívószámot, valamint szóltak hogy a feleségem kedvezőbben jönne ki egy díjcsomagváltással (nem kellett semmilyen hűséget aláírni érte) és úgy is lett, havi 13-15eFt, azt hiszem relax500-on, helyett lett 11eFt MM L
Gondolom emberből van mindegyik, ki ilyen, ki olyan.

Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire

(#6697) dedike válasza szaszabee (#6693) üzenetére


dedike
addikt

Amelyik üzletben én eddig megfordultam, ott mindenhol megkérdezték. Egyébként az "Egyéni előfizetői szerződés"-t Te írtad alá. Azt hiszem innentől felesleges szócséplés az egész.

A kolegámnak kiszámláztak a mobilnetre több tiz ezer forintot mikor felmondta hüség után Ugyanis az eladó elfelejtette vele közölni hogy ha nemvárja meg a hónap végét részösszeget kell fizetnie és nem havidijat És itt az átverés

Szerintem a Relaxnet csomagok még nincsenek két évesek... Jah! Vazze! Az 5GB-os csomag mindig is adatkorlátos volt! :W Azaz, azt a díjat így is, meg úgy is fizette volna, hiszen az még forgalomarányos volt. Tehát itt nincs átverés, itt a kapott sms-t figyelmen kívül hagyó user van. :F

Nyugodtan keress másik szolgáltatót, s ha jobbat találtál, írj nekem is! :P

zoli62:

legjobb minőségű szolgáltatást nyújtja a T-Mobile

Mi köze a minőségnek a számlázáshoz? :U

Egyébként itt is volt valami diagram, én meg nem keresem, amiben a T volt a legproblémamentesebb hazai mobilszolgáltató! ;)

[ Szerkesztve ]

Jó szerencsét!

(#6698) DiscoStu


DiscoStu
csendes tag

helló

Valaki azt megtudná mondani, hogy T-nél havidíjas előfizu vásárláskor kérnek esetleg valami kereseti igazolást, bankszámlakivonat vagy hasonlót?

előre is köszi

(#6699) dedike válasza DiscoStu (#6698) üzenetére


dedike
addikt

Szia!

Itt nézz szét, elvileg ezeket a papírokat kérik(kérhetik)!
A Szolgáltató az Előfizetői Szerződés megkötése előtt és annak hatálya alatt bármikor jogosult
az Előfizető hitelképességét akár harmadik személyek igénybevétele útján vizsgálni és az Előfizetőtől
ehhez szükséges információkat illetőleg ezt igazoló okmányokat kérni.

Ez az idézet pedig innen származik, 28. oldal, lap teteje! :R

Jó szerencsét!

(#6700) DiscoStu válasza dedike (#6699) üzenetére


DiscoStu
csendes tag

Hello

Köszi. A személyit ilyesmit láttam is. De közben felhívtam üszijüket, csaj azt mondta nem szoktak kérni. :)

köszi a választ

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.