Hirdetés

2024. március 19., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#110001) 4Grider válasza poli27 (#110000) üzenetére


4Grider
nagyúr

Nem tudom elképzelni, hogy bármelyik általad említett felügyeleti szerv ebben a kérdésben hatáskörrel bírna. Maximum a GVH-t tudnám mögé képzelni, viszont az esetedben pont hogy nem újabb piacszerzési próbálkozásként kell értékelni a kamatmentes fizetés elutasítását.
De majd ne felejtsd el megírni, hogy mire jutottak a sóhivatalok.

(#110002) mmcka


mmcka
újonc

Sziasztok,

van itt üzleti előfizető, akinek van aktivált voWifi szolgáltatása már?

(#110003) viktorhu válasza poli27 (#109997) üzenetére


viktorhu
veterán

Mert pont ez a keret a Te - szolgáltató szerinti - hitelképességed. Ezzel nem nagyon lehet mit csinálni.

(#110004) SV21 válasza Putyin90 (#109994) üzenetére


SV21
tag

Szia!

Nekem az előbb a chaten azt írták, csak mobil irányba érvényes.
De utána kellett néznie, egyből az ügyintéző sem tudta.
És régebben tényleg vont le pénzt, amikor aktív opció mellett Telekom vezetékest hívtam.

(#110005) ubyegon2 válasza poli27 (#110000) üzenetére


ubyegon2
nagyúr

Csak halkan kérdem, minek erőlteted ezt az ÁSZF dolgot, ha kibontod szépen ezt a betűszót, neked is le fog esni, hogy abban qrvára semmi keresnivalója nincs annak, hogy neked mi alapján kalkulálják a hitelképességedet! Mi a viziragyának kéne a te hitelképességed vizsgálati metodikájának szerepelni az Általános Szolgáltatási Feltételek között???? :F Szépen minden cég, aki hitelezéssel is foglalkozik a saját kis belső előírásai alapján majd eldönti, de akár hasraütve is, hogy ki hitelképes, ki nem - nála!

Másik ft írta, hogy sok milliós hitelt adna neki a bank. Na és? Ezzel a siralmas szöveggel még a szomszéd banknál is kiröhögnék. Amúgy meg ha annyira könnyen kap ott milliókat, van miből telót venni mindjárt! Hol a probléma?

Hozzám is odajöhetne a hajléktalan, hogy adjak neki én márpedig 500 ft-ot, mert az előttem álló autós is azt ígérte, hogy annyit adna!

No offense, de kicsit már kínos olvasgatni ezeket a sírásokat tőletek. Javaslom, hogy ne nevettesd ki magad ilyen marhaságokkal a fogyvédnél, nmhh-nál..........bocs, de arra meg aztán mennyire tartozik, hogy ad-e neked részletre eszközt a szolgáltató? De igazad van, akár az AVH-nak is írhatsz, ki tudja............ :D (küzvetlenül az Alaptörvény asztalához is lehet írni állítólag)

Nem is értem, mi a fenének foglalkozik még készülékekkel a T......minap is valaki fel volt háborodva, hogy nem kap 100ezres kedvezményt! :Y Micsoda mocsadék galád cég ez a T*!

(*nehezebben értők miatt, a T=Telekom)

(#110006) #86564352 válasza poli27 (#110000) üzenetére


#86564352
törölt tag

Nem kell megmondaniuk. Bemásolt szövegből:
...a Szolgáltató jogosult saját szabad belátása szerint dönteni...
...ezen túlmenően további indokolásra nem köteles...
célszerűbb személyesen megkérdezni őket az újabb készülékről elmondva a helyzeted

(#110008) SenorGrande


SenorGrande
senior tag

Sziasztok!
Be van állítva az sms értesítő a nem fogadott hívásokra. Ez ugye egy átirányítás. Lehet ezt tudni, és/vagy állítani, hány csörgés után történjen meg?
Állítólag keveset csörög, van aki szerint kinyomom a hívását.

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – (Kérjük ennél a vonalnál levágni!)

(#110009) Huroq válasza ubyegon2 (#110005) üzenetére


Huroq
senior tag

Én voltam aki a bank hitellel példálózott. Elfogadom az álláspontodat ez is egy a sok közül. Én személy szerint nem "vergődtem" volna korábban ha a rendszer konzisztens lenne. De nem erről van szó. A szent rendszer kénye kedve szerint állapít meg előleget. Egy csomószor hibásan. Nem hiszem, hogy egyiknap enged vásárolni részletre előleg nélkül aztán következő nap bekéri a készülék teljes vételárat harmadnap megint semmit. Teszteltem az ügyintézőket is. Tudom, hogy 2 év hűségem van az otthoni szolgáltatásaimra, de küldte a hibátlan rendszer, hogy már vásárolhatok új készüléket. Telefont ragadtam és megkérdeztem vásárolhatok e. A válasz igen volt, mondom de ugy tudom fut egy törlesztőm. Ő látja és vehetek. Mondom akkor legyen hát. Fél óra szerencsétlenkedés után kiderül mégsem mert fut készülék hűség. Mondom én mondtam előre. Nos ennyire jó ez a rendszer. Tudom ahogy írtad ő dönti el hisz joga van hozzá, de ennyi erővel egy random szám generátor is lehetne. És hogy reagáljak a kedves hozzám intézett válaszodra. Nem röhögtek ki egyik bankban sem, mert ott a logika mentén adnak hitelt nem egy random valamire. Logikus hitelbírálati rendszer van a legtöbb banknál, de ezt a részt hagyjuk is. Azért veszek részletre telefont és mást is, mert egy kedvezményes a készülék, kettő az ő pénzüket használom addig is. Nem kell túlgondolni ezt.

(#110010) atosan válasza Huroq (#110009) üzenetére


atosan
addikt

Elnézést a szövegkörnyezetből kiragadt részér:
"A szent rendszer kénye kedve szerint állapít meg előleget. Egy csomószor hibásan. Nem hiszem, hogy egyiknap enged vásárolni részletre előleg nélkül aztán következő nap bekéri a készülék teljes vételárat harmadnap megint semmit."
2 éve jártam úgy, hogy lejárt a hűség, reggeli kávézás közben gondoltam megnézem mit ajánlanak. Elsőre egy közepkategóriás telefonra kb 5ezer előleget kértek Magentásként. Délben megint ránéztem, már csak tizen valahány ezer volt, este már semmi előleget nem kértek. Csak mint sztorit osztom meg.

Maine coon

(#110011) dptrsk válasza SenorGrande (#110008) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Keress rá hogyan kell ussd kóddal beállítani az átirányítási eseteket azokban megadható a másodperc is, ahol értelmezhető

(#110012) anglergab válasza dptrsk (#110011) üzenetére


anglergab
addikt

Kis kiegészítés, ez nem USSD kód technikailag (csak nagyon hasonló), hanem GSM kód.

(#110013) kovacsmi_74 válasza SenorGrande (#110008) üzenetére


kovacsmi_74
aktív tag

Nekem az oldotta meg ezt a problémát, amikor kikapcsoltam a "Ha nem válaszol"-t.

(#110014) ubyegon2 válasza Huroq (#110009) üzenetére


ubyegon2
nagyúr

Tényleg te voltál, sorry, hogy nem jelenítettelek meg, de csak az elv miatt idéztem a mondandódból. :) Egyrészt teljesen igazad van, ami a rendszerrel kapcsolatos kritikát illeti. Másrészt, ezért tartom indokolatlannak és már kínosnak is a háborgást, idézlek:

Azért veszek részletre telefont és mást is, mert egy kedvezményes a készülék, kettő az ő pénzüket használom addig is.

Teljesen nyilvánvaló. Mint ahogyan az, hogy akkor, ha adják a pénzüket! Mint szintén nyilvánvaló, akkor adják, ha akarják, ehhez joguk van. ;) Hadd ne idézzem magamat a hajléktalanos szöveggel!

Nem röhögtek ki egyik bankban sem, mert ott a logika mentén adnak hitelt nem egy random valamire. Logikus hitelbírálati rendszer van a legtöbb banknál, de ezt a részt hagyjuk is.

Neked logikus, aham. Én meg ezen röhögök! :D Anno öcsémnek 1+ éves munkaviszonyára vendéglátósként bejelentve adtak x kölcsönt, nekem ugyanannál a banknál hatod annyi értékű áruvásárlásomat elutasították azzal, hogy nem hitelképes! 10+ éve voltam akkor még atomstabil munkaerőpiaci körülmények között állami alkalmazásban jóval több fizetésért, mint a tesóm.

Logikus hitelbírálati rendszer van a legtöbb banknál :K

Egyszóval a pénzünkért járó stabil szolgáltatás és ügyfélkezelés hiánya miatt jogosan panaszkodik bárki, de egy vélelmezett kedvezményért, ami nem is jár, nem ildomos itt ennyit háborogni!

[ Szerkesztve ]

(#110015) Huroq válasza ubyegon2 (#110014) üzenetére


Huroq
senior tag

Ebben sajnos vagy nem sajnos nem fogunk tudni egyet érteni, de szerintem nem is baj.
Ahogy korábban írtam megoldottam máshogy.

Jó pár éve vagyok előfizető és "részletre" készülék vásárló, de az utóbbi 1 évben tapasztalt viselkedés szöges ellentétben van az eddigi ismert Telekommal, legalábbis a vásárlással kapcsolatosan. Azt is megértem, hogy a sok csaló miatt került ez is arra a sorsra amire, de egyrészről nyugodtan felfordulhat a sok "kijátszom a rendszert" jóska pista, más részről pedig lehetne ügyfélmúltra tekintettel lévő rendszer.

Itt én befejeztem ezt a témát, köszönöm az eszmefuttatást. :R

(#110016) poli27 válasza Huroq (#110015) üzenetére


poli27
veterán

Igen nekem is ez a bajom, pont leszarja a rendszer hogy havi 80k fizetek be nekik évek óta, nem enged venni semmit, mert tartozom az oled tévéből még 4 részlettel ( 90k kb) meg a s9+ ból (130k) val mindkettőnek több mint a felét kifizettem már de a rendszer a teli árukat nézi nem a fennmaradót....... míg a romák 2 utcával arréb meg vidáman röhögve megrendelik a 6 kilós oled tévét, és ki is viszik nekik 6 hónap becsületes fizetés után... Ez a szar rendszer kb 3-4 hónapja van előtte nem volt ilyen probléma vele....

[ Szerkesztve ]

(#110017) herdsman12 válasza SenorGrande (#110008) üzenetére


herdsman12
őstag

(#110018) enginev3.0


enginev3.0
félisten

Telekom Szeged SZIN

Szép :K

A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3

(#110019) Dr.FantastiK válasza poli27 (#110016) üzenetére


Dr.FantastiK
őstag

ezekszerint adtak neked is / reszletre , nem panaszkodhatsz ! :K

Main full time job : >>> The ultra fast money producer !!!

(#110020) poli27 válasza Dr.FantastiK (#110019) üzenetére


poli27
veterán

látom neked ez jött le gratulálok...

(#110021) Kbali válasza poli27 (#110016) üzenetére


Kbali
nagyúr

Persze, hogy a teli árat nézi, hiszen, ha nem fizeted, neki annyi a veszteség, merthogy a készülék nem fedezet. Mivel nem klasszikus hitelezés, ezért nincs banki jellegű hitelbírálat.
Elárulom, ott még sok érvénytelen próbálkozás miatt is elutasíthatnak.
Ráadásul néhány keret jogszabálynak való megfelelésen kívül kb. mindenhol az adott cég kockázatviselési hajlandóságán múlik, hogy - látszólag - mit enged és mit nem.
A T-nél pedig valószínűleg pont az elmúlt időszakban változtattak a kockázati policy-n (amit természetesen lehet és kell is finomhangolni). Ezek a rendszerek általában előre definiált szabályok szerint működnek, minimális manuális beavatkozási lehetőséggel (mert drága a munkaerő).

(#110022) AtiSnatch válasza Huroq (#110009) üzenetére


AtiSnatch
aktív tag

Én úgy vettem a mate 20 prot, hogy még volt 4 hónap hűségem és mind a két számomon telefon törlesztés is (kb. 20 ezer), plusz erre jött még a mate 12 ezres törlesztője. Engedte a rendszer. :D

Más:
Tegnap délelőtt sikerült Telekom chaten bekapcsoltatni a voWifit a saját számomra (Kösz Jani!) . Ezen a sikeren felbuzdulva gondoltam délután, bekapcsolom az feleségem telójára is. Itt közölte a hölgy, hogy nincs lehetőség chaten keresztül bekapcsolni. Mondom délelőtt még sikerült. Kérte az üi nevét és, hogy továbbítja neki a problémám. Majd keresni fog telefonon. Írom, hogy ez nekem nem felel meg, inkább felhívom Vandát, megköszöntem a segítségét. Várok vagy 5 percet, semmi reakció, mondom akkor neked is szép napot kívánok és további jó munkát.

Amin meglepődtem, hogy este fél 7 körül kábé 4 perc alatt elintéztem Vandástól mindenestül és még be is kapcsolták :D 3-ból 2, annyira nem rossz.

C35i, 8210, V300, 6280, F480, 5800, N97, ArcS, Z1C, Z3C, XZ, Mate20pro --> X13

(#110023) Kbali válasza lugosi (#109929) üzenetére


Kbali
nagyúr

Időközben chat-en jeleztem a problémát adatokkal, azt írták, központi hiba egyes iOS készülékeken, folyamatban a javítás. Nálam még mindig nem jó.

(#110024) SenorGrande válasza herdsman12 (#110017) üzenetére


SenorGrande
senior tag

Köszönöm mindenkinek a hasznos tanácsokat! Alapból 15 másodpercre van állítva.

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – (Kérjük ennél a vonalnál levágni!)

(#110025) kovacsmi_74 válasza SenorGrande (#110024) üzenetére


kovacsmi_74
aktív tag

Én kikapcsolnám a "Ha nem válaszol"-t. Így elég sokáig tud csörögni nekem.

Annak csak akkor volna értelme, ha egy hívást szeretnél mondjuk egy idő után egy másik telefonra átirányítani. Azt meg úgyis látni fogod, hogy hívott valaki. A Hívásértesítőnek kikapcsolt állapot vagy térerő hiány miatt van értelme.

[ Szerkesztve ]

(#110026) dugynok


dugynok
senior tag

Sziasztok!

Új telefont vettünk, jelenleg micro sim kártyánk van, de az új telefonba nano sim kell. Van rá valamilyen lehetőség, hogy ingyen kapjunk cserekártyát? Vágatni most nem szeretném.

(#110027) Bogyó bá' válasza dugynok (#110026) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Nano-ra nem is szabad vágatni - nem csak kisebb, jóval vékonyabb is.
Telekomos üzletben ingyen kicserélik neked.

szerk: az előfizetés tulajdonosának kell bemenni, más nem tudja elintézni!

[ Szerkesztve ]

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#110028) Atomantiii válasza dugynok (#110026) üzenetére


Atomantiii
őstag

Ingyen adnak másikat t-pontban vagy hogy hívják ezeket most.

(#110029) Mikulásbá válasza dugynok (#110026) üzenetére


Mikulásbá
nagyúr

Ingyen cserélik.

(#110030) Nordik válasza Bogyó bá' (#110027) üzenetére


Nordik
őstag

Barátom vette meg tőlem az előző telefonomat. Nem egy műszaki zseni a srác, hagyományos SIM kártyája volt az előző telefonjaba, mondtam neki menjen be a vodafonehoz és ingyen kicserélik neki. Be is ment és a szolgáltató nem kicserélte neki hanem kivágta Nano simre. Néztem egy nagyot. És én még a múltkor szamhordozni akartam hozzájuk. :)

[ Szerkesztve ]

(#110031) dugynok


dugynok
senior tag

Köszönöm mindenk8nek, szerdàn tudunk bemenni, addig régi telót hasznàlunk.
Elvileg céges előfizu, de most megnéztem, Partner3 díjcsomag vállalati kedvezménnyel, de előfizető a párom neve. Ilyenkor ha csak sim-et akarunk cserélni kell a cégtől valami papír?

[ Szerkesztve ]

(#110032) Nordik


Nordik
őstag

Ha dominorol valtok előfizetésre kb mennyi idő mire kiküldik a SIM kártyát illetve a papírokat?

(#110034) Nordik válasza #72445440 (#110033) üzenetére


Nordik
őstag

Szerintem alapból cserélni kellene. Telekomnal ezen nem szórakoznak és jobb is így ugyanis egymásból kipattinthato kártyát adnak ami később jól jöhet ha a Nano simes telefon megdoglik és egy 2ezer forintos használt telefonnal használnad a kártyát amibe sima sim van.

Így, hogy kivágják ettől a lehetőségtől is megfosztják a felhasználót. Szolgáltatás, telefon nélkül marad esetleg. Általában a fiókban mindenkinél lapul egy régi gombos telefon, amivel legalább a hívásokat kezelheted.

(#110035) kovacsmi_74 válasza dugynok (#110031) üzenetére


kovacsmi_74
aktív tag

Ez inkább dolgozói előfizetés lehet. Ugyanilyen nevű előfizetésem volt, a munkáltatótól kellett vinnem igazolást a szerződéskötéshez a telekomhoz + belépőkártya. Mindent tudtam intézni magam később, kártyacserét is.

[ Szerkesztve ]

(#110036) kalanchoe válasza Nordik (#110032) üzenetére


kalanchoe
senior tag

Változó, de 1 héten belül biztos. Pl ha ma megrendelnéd, hétfő-kedd körülre saccolnám.

(#110037) Dr.FantastiK válasza #72445440 (#110033) üzenetére


Dr.FantastiK
őstag

'' vágott kártyát, mert kárt tehet benne -- a micronak és a nanonak a vastagsága is eltér, vékonyabb tálcás telefonokban komoly kárt okozhat ''

>>> Marhasagokat irsz ! ! . . Semilyen kart nem okozhat , nincs mitol !

Ha rosszul vagtak , nem erintkezik , es nem csatlakozik fel ,, ennyi !!

Main full time job : >>> The ultra fast money producer !!!

(#110038) South Velen válasza Dr.FantastiK (#110037) üzenetére


South Velen
addikt

Nekem volt anno egy vágott sim-em ami felcsatlakozott és működött szépen... csak brutál módón elkezdte meríteni a telefont... fél nap alatt lemerült tőle. Nem rögtön a vágás után kezdte el produkálni, hanem egyszercsak a semmiből... először azt hittem a szoftver kergült meg, 2 nap volt mire rájöttem, hogy a vágott sim volt a ludas.

(#110039) viktorhu válasza Nordik (#110030) üzenetére


viktorhu
veterán

Valószínűleg viszonteladóhoz ment, nem ügyfélszolgálatra. Ott meg a boltot üzemeltető vállalkozó kreativitásán múlik sok minden (mint amikor T viszonteladó nem akar prepaid simet adni).

(#110040) bul07 válasza Dr.FantastiK (#110037) üzenetére


bul07
nagyúr

Te aztán megmondod a tutit :DDD

Ezért már megérte benézni :DDD

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#110041) Dr.FantastiK válasza South Velen (#110038) üzenetére


Dr.FantastiK
őstag

En mar Legalabb 30 -szor vagtam Olloval '' kezbol '' ,, es mindig mukodtek rendesen , soha semmi gond nem volt . .

Main full time job : >>> The ultra fast money producer !!!

(#110042) dugynok válasza kovacsmi_74 (#110035) üzenetére


dugynok
senior tag

Igen, köszönöm. Közben sikerült, beugrottunk budaörsi auchanban levő telekomba, megcsinàltàk egyből. Ott mondtàk, hogy csak készülékvàsàrlàshoz kell papír.

(#110043) anglergab válasza Dr.FantastiK (#110041) üzenetére


anglergab
addikt

Szerencséd volt.
Valóban más a nano kártya vastagsága a specifikációja szerint.
Ha nem terveznek bele elég "biztonsági ráhagyást" a foglalatra és/vagy kicsit vastagabbra sikerült az eredeti kártyát legyártani, akkor beleszorulhat.

A SIM vágás ezért, illetve a SIM belső kábeleinek esetleges átvágása miatt nem ajánlott!

Amúgy is, a SIM-ek is fejlődnek, nem árt ha cserélve van vágás helyett (modernebbre).
Az utolsó nagy technológiai váltás 3G-nél volt (USIM), de azóta is fejlesztik.

[ Szerkesztve ]

(#110045) martonl válasza mmcka (#110002) üzenetére


martonl
senior tag

Tudtommal egyelőre csak lakosságiaknak van vowifi.

(#110046) poli27 válasza #72445440 (#110033) üzenetére


poli27
veterán

Igazából már a sim kártyáról szokhatnának le végleg.... e-sim-el is mehet a buli.... nem értem minek még mindig normális sim kártya...

(#110047) anglergab válasza poli27 (#110046) üzenetére


anglergab
addikt

Az eSIM is egy SIM-chip, csak programozható és nem cserélhető.
Jelenleg Androidon még nagyon kevés telefon támogatja.

(#110048) anglergab válasza martonl (#110045) üzenetére


anglergab
addikt

Minden előfizetésen bekapcsoltatható a VoWiFi, amelyen azt kizáró szolgáltatás nem aktív. Ha van ilyen szolgáltatás, akkor el kell dönteni, hogy az vagy a VoWiFi kell.

(#110049) poli27 válasza anglergab (#110047) üzenetére


poli27
veterán

tudom de minek is kéne cserélni? :))

(#110050) kalanchoe válasza poli27 (#110049) üzenetére


kalanchoe
senior tag

Ha meghibasodik. :D

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.