Hirdetés

2019. szeptember 18., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2018-11-27 17:56:13

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobil szolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#110001) 4Grider válasza poli27 (#110000) üzenetére


4Grider
(addikt)

Nem tudom elképzelni, hogy bármelyik általad említett felügyeleti szerv ebben a kérdésben hatáskörrel bírna. Maximum a GVH-t tudnám mögé képzelni, viszont az esetedben pont hogy nem újabb piacszerzési próbálkozásként kell értékelni a kamatmentes fizetés elutasítását.
De majd ne felejtsd el megírni, hogy mire jutottak a sóhivatalok.

(#110002) mmcka


mmcka
(újonc)

Sziasztok,

van itt üzleti előfizető, akinek van aktivált voWifi szolgáltatása már?

(#110003) viktorhu válasza poli27 (#109997) üzenetére


viktorhu
(addikt)

Mert pont ez a keret a Te - szolgáltató szerinti - hitelképességed. Ezzel nem nagyon lehet mit csinálni.

(#110004) SV21 válasza Putyin90 (#109994) üzenetére


SV21
(csendes tag)

Szia!

Nekem az előbb a chaten azt írták, csak mobil irányba érvényes.
De utána kellett néznie, egyből az ügyintéző sem tudta.
És régebben tényleg vont le pénzt, amikor aktív opció mellett Telekom vezetékest hívtam.

(#110005) ubyegon2 válasza poli27 (#110000) üzenetére


ubyegon2
(veterán)
LOGOUT blog

Csak halkan kérdem, minek erőlteted ezt az ÁSZF dolgot, ha kibontod szépen ezt a betűszót, neked is le fog esni, hogy abban qrvára semmi keresnivalója nincs annak, hogy neked mi alapján kalkulálják a hitelképességedet! Mi a viziragyának kéne a te hitelképességed vizsgálati metodikájának szerepelni az Általános Szolgáltatási Feltételek között???? :F Szépen minden cég, aki hitelezéssel is foglalkozik a saját kis belső előírásai alapján majd eldönti, de akár hasraütve is, hogy ki hitelképes, ki nem - nála!

Másik ft írta, hogy sok milliós hitelt adna neki a bank. Na és? Ezzel a siralmas szöveggel még a szomszéd banknál is kiröhögnék. Amúgy meg ha annyira könnyen kap ott milliókat, van miből telót venni mindjárt! Hol a probléma?

Hozzám is odajöhetne a hajléktalan, hogy adjak neki én márpedig 500 ft-ot, mert az előttem álló autós is azt ígérte, hogy annyit adna!

No offense, de kicsit már kínos olvasgatni ezeket a sírásokat tőletek. Javaslom, hogy ne nevettesd ki magad ilyen marhaságokkal a fogyvédnél, nmhh-nál..........bocs, de arra meg aztán mennyire tartozik, hogy ad-e neked részletre eszközt a szolgáltató? De igazad van, akár az AVH-nak is írhatsz, ki tudja............ :D (küzvetlenül az Alaptörvény asztalához is lehet írni állítólag)

Nem is értem, mi a fenének foglalkozik még készülékekkel a T......minap is valaki fel volt háborodva, hogy nem kap 100ezres kedvezményt! :Y Micsoda mocsadék galád cég ez a T*!

(*nehezebben értők miatt, a T=Telekom)

no offense, but....rágjál lóherét

(#110006) twofatcat válasza poli27 (#110000) üzenetére


twofatcat
(senior tag)

Nem kell megmondaniuk. Bemásolt szövegből:
...a Szolgáltató jogosult saját szabad belátása szerint dönteni...
...ezen túlmenően további indokolásra nem köteles...
célszerűbb személyesen megkérdezni őket az újabb készülékről elmondva a helyzeted

(#110007) ish4d0w válasza poli27 (#110000) üzenetére


ish4d0w
(aktív tag)

Ez a "kihozok" valami új szó a vásárlásra? Vagy ez a 0ftos készülékek vásárlását jelenti?

Amúgy miért nem nézed végig a webshopban a "szóba jöhető" készülékeket? Ott mutat rá neked árkalkulációt, azzal be tudod lőni a keretet is.

(#110008) SenorGrande


SenorGrande
(senior tag)

Sziasztok!
Be van állítva az sms értesítő a nem fogadott hívásokra. Ez ugye egy átirányítás. Lehet ezt tudni, és/vagy állítani, hány csörgés után történjen meg?
Állítólag keveset csörög, van aki szerint kinyomom a hívását.

✂– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – (Kérjük ennél a vonalnál levágni!)

(#110009) erikviking válasza ubyegon2 (#110005) üzenetére


erikviking
(senior tag)

Én voltam aki a bank hitellel példálózott. Elfogadom az álláspontodat ez is egy a sok közül. Én személy szerint nem "vergődtem" volna korábban ha a rendszer konzisztens lenne. De nem erről van szó. A szent rendszer kénye kedve szerint állapít meg előleget. Egy csomószor hibásan. Nem hiszem, hogy egyiknap enged vásárolni részletre előleg nélkül aztán következő nap bekéri a készülék teljes vételárat harmadnap megint semmit. Teszteltem az ügyintézőket is. Tudom, hogy 2 év hűségem van az otthoni szolgáltatásaimra, de küldte a hibátlan rendszer, hogy már vásárolhatok új készüléket. Telefont ragadtam és megkérdeztem vásárolhatok e. A válasz igen volt, mondom de ugy tudom fut egy törlesztőm. Ő látja és vehetek. Mondom akkor legyen hát. Fél óra szerencsétlenkedés után kiderül mégsem mert fut készülék hűség. Mondom én mondtam előre. Nos ennyire jó ez a rendszer. Tudom ahogy írtad ő dönti el hisz joga van hozzá, de ennyi erővel egy random szám generátor is lehetne. És hogy reagáljak a kedves hozzám intézett válaszodra. Nem röhögtek ki egyik bankban sem, mert ott a logika mentén adnak hitelt nem egy random valamire. Logikus hitelbírálati rendszer van a legtöbb banknál, de ezt a részt hagyjuk is. Azért veszek részletre telefont és mást is, mert egy kedvezményes a készülék, kettő az ő pénzüket használom addig is. Nem kell túlgondolni ezt.

(#110010) atosan válasza erikviking (#110009) üzenetére


atosan
(addikt)

Elnézést a szövegkörnyezetből kiragadt részér:
"A szent rendszer kénye kedve szerint állapít meg előleget. Egy csomószor hibásan. Nem hiszem, hogy egyiknap enged vásárolni részletre előleg nélkül aztán következő nap bekéri a készülék teljes vételárat harmadnap megint semmit."
2 éve jártam úgy, hogy lejárt a hűség, reggeli kávézás közben gondoltam megnézem mit ajánlanak. Elsőre egy közepkategóriás telefonra kb 5ezer előleget kértek Magentásként. Délben megint ránéztem, már csak tizen valahány ezer volt, este már semmi előleget nem kértek. Csak mint sztorit osztom meg.

Maine coon

(#110011) dptrsk válasza SenorGrande (#110008) üzenetére


dptrsk
(Topikgazda)

Keress rá hogyan kell ussd kóddal beállítani az átirányítási eseteket azokban megadható a másodperc is, ahol értelmezhető

(#110012) anglergab válasza dptrsk (#110011) üzenetére


anglergab
(őstag)

Kis kiegészítés, ez nem USSD kód technikailag (csak nagyon hasonló), hanem GSM kód.

(#110013) kovacsmi_74 válasza SenorGrande (#110008) üzenetére


kovacsmi_74
(tag)

Nekem az oldotta meg ezt a problémát, amikor kikapcsoltam a "Ha nem válaszol"-t.

(#110014) ubyegon2 válasza erikviking (#110009) üzenetére


ubyegon2
(veterán)
LOGOUT blog

Tényleg te voltál, sorry, hogy nem jelenítettelek meg, de csak az elv miatt idéztem a mondandódból. :) Egyrészt teljesen igazad van, ami a rendszerrel kapcsolatos kritikát illeti. Másrészt, ezért tartom indokolatlannak és már kínosnak is a háborgást, idézlek:

Azért veszek részletre telefont és mást is, mert egy kedvezményes a készülék, kettő az ő pénzüket használom addig is.

Teljesen nyilvánvaló. Mint ahogyan az, hogy akkor, ha adják a pénzüket! Mint szintén nyilvánvaló, akkor adják, ha akarják, ehhez joguk van. ;) Hadd ne idézzem magamat a hajléktalanos szöveggel!

Nem röhögtek ki egyik bankban sem, mert ott a logika mentén adnak hitelt nem egy random valamire. Logikus hitelbírálati rendszer van a legtöbb banknál, de ezt a részt hagyjuk is.

Neked logikus, aham. Én meg ezen röhögök! :D Anno öcsémnek 1+ éves munkaviszonyára vendéglátósként bejelentve adtak x kölcsönt, nekem ugyanannál a banknál hatod annyi értékű áruvásárlásomat elutasították azzal, hogy nem hitelképes! 10+ éve voltam akkor még atomstabil munkaerőpiaci körülmények között állami alkalmazásban jóval több fizetésért, mint a tesóm.

Logikus hitelbírálati rendszer van a legtöbb banknál :K

Egyszóval a pénzünkért járó stabil szolgáltatás és ügyfélkezelés hiánya miatt jogosan panaszkodik bárki, de egy vélelmezett kedvezményért, ami nem is jár, nem ildomos itt ennyit háborogni!

[ Szerkesztve ]

no offense, but....rágjál lóherét

(#110015) erikviking válasza ubyegon2 (#110014) üzenetére


erikviking
(senior tag)

Ebben sajnos vagy nem sajnos nem fogunk tudni egyet érteni, de szerintem nem is baj.
Ahogy korábban írtam megoldottam máshogy.

Jó pár éve vagyok előfizető és "részletre" készülék vásárló, de az utóbbi 1 évben tapasztalt viselkedés szöges ellentétben van az eddigi ismert Telekommal, legalábbis a vásárlással kapcsolatosan. Azt is megértem, hogy a sok csaló miatt került ez is arra a sorsra amire, de egyrészről nyugodtan felfordulhat a sok "kijátszom a rendszert" jóska pista, más részről pedig lehetne ügyfélmúltra tekintettel lévő rendszer.

Itt én befejeztem ezt a témát, köszönöm az eszmefuttatást. :R

(#110016) poli27 válasza erikviking (#110015) üzenetére


poli27
(veterán)

Igen nekem is ez a bajom, pont leszarja a rendszer hogy havi 80k fizetek be nekik évek óta, nem enged venni semmit, mert tartozom az oled tévéből még 4 részlettel ( 90k kb) meg a s9+ ból (130k) val mindkettőnek több mint a felét kifizettem már de a rendszer a teli árukat nézi nem a fennmaradót....... míg a romák 2 utcával arréb meg vidáman röhögve megrendelik a 6 kilós oled tévét, és ki is viszik nekik 6 hónap becsületes fizetés után... Ez a szar rendszer kb 3-4 hónapja van előtte nem volt ilyen probléma vele....

[ Szerkesztve ]

(#110017) herdsman12 válasza SenorGrande (#110008) üzenetére


herdsman12
(senior tag)

(#110018) enginev3.0


enginev3.0
(nagyúr)
LOGOUT blog

Telekom Szeged SZIN

Szép :K

Nem jó, de nem is tragikus ll Logitech <3 ll Oneplus 7 Pro Blue

(#110019) Dr.FantastiK válasza poli27 (#110016) üzenetére


Dr.FantastiK
(őstag)

ezekszerint adtak neked is / reszletre , nem panaszkodhatsz ! :K

Main full time job : >>> The ultra fast money producer !!!

(#110020) poli27 válasza Dr.FantastiK (#110019) üzenetére


poli27
(veterán)

látom neked ez jött le gratulálok...

(#110021) Kbali válasza poli27 (#110016) üzenetére


Kbali
(veterán)

Persze, hogy a teli árat nézi, hiszen, ha nem fizeted, neki annyi a veszteség, merthogy a készülék nem fedezet. Mivel nem klasszikus hitelezés, ezért nincs banki jellegű hitelbírálat.
Elárulom, ott még sok érvénytelen próbálkozás miatt is elutasíthatnak.
Ráadásul néhány keret jogszabálynak való megfelelésen kívül kb. mindenhol az adott cég kockázatviselési hajlandóságán múlik, hogy - látszólag - mit enged és mit nem.
A T-nél pedig valószínűleg pont az elmúlt időszakban változtattak a kockázati policy-n (amit természetesen lehet és kell is finomhangolni). Ezek a rendszerek általában előre definiált szabályok szerint működnek, minimális manuális beavatkozási lehetőséggel (mert drága a munkaerő).

nem vagyok suhanc...

(#110022) AtiSnatch válasza erikviking (#110009) üzenetére


AtiSnatch
(aktív tag)

Én úgy vettem a mate 20 prot, hogy még volt 4 hónap hűségem és mind a két számomon telefon törlesztés is (kb. 20 ezer), plusz erre jött még a mate 12 ezres törlesztője. Engedte a rendszer. :D

Más:
Tegnap délelőtt sikerült Telekom chaten bekapcsoltatni a voWifit a saját számomra (Kösz Jani!) . Ezen a sikeren felbuzdulva gondoltam délután, bekapcsolom az feleségem telójára is. Itt közölte a hölgy, hogy nincs lehetőség chaten keresztül bekapcsolni. Mondom délelőtt még sikerült. Kérte az üi nevét és, hogy továbbítja neki a problémám. Majd keresni fog telefonon. Írom, hogy ez nekem nem felel meg, inkább felhívom Vandát, megköszöntem a segítségét. Várok vagy 5 percet, semmi reakció, mondom akkor neked is szép napot kívánok és további jó munkát.

Amin meglepődtem, hogy este fél 7 körül kábé 4 perc alatt elintéztem Vandástól mindenestül és még be is kapcsolták :D 3-ból 2, annyira nem rossz.

C35i, 8210, V300, 6280, F480, 5800, N97, ArcS, Z1C, Z3C, XZ --> Mate20pro

(#110023) Kbali válasza lugosi (#109929) üzenetére


Kbali
(veterán)

Időközben chat-en jeleztem a problémát adatokkal, azt írták, központi hiba egyes iOS készülékeken, folyamatban a javítás. Nálam még mindig nem jó.

nem vagyok suhanc...

(#110024) SenorGrande válasza herdsman12 (#110017) üzenetére


SenorGrande
(senior tag)

Köszönöm mindenkinek a hasznos tanácsokat! Alapból 15 másodpercre van állítva.

✂– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – (Kérjük ennél a vonalnál levágni!)

(#110025) kovacsmi_74 válasza SenorGrande (#110024) üzenetére


kovacsmi_74
(tag)

Én kikapcsolnám a "Ha nem válaszol"-t. Így elég sokáig tud csörögni nekem.

Annak csak akkor volna értelme, ha egy hívást szeretnél mondjuk egy idő után egy másik telefonra átirányítani. Azt meg úgyis látni fogod, hogy hívott valaki. A Hívásértesítőnek kikapcsolt állapot vagy térerő hiány miatt van értelme.

[ Szerkesztve ]

(#110026) dugynok


dugynok
(senior tag)

Sziasztok!

Új telefont vettünk, jelenleg micro sim kártyánk van, de az új telefonba nano sim kell. Van rá valamilyen lehetőség, hogy ingyen kapjunk cserekártyát? Vágatni most nem szeretném.

(#110027) Bogyó bá' válasza dugynok (#110026) üzenetére


Bogyó bá'
(veterán)

Nano-ra nem is szabad vágatni - nem csak kisebb, jóval vékonyabb is.
Telekomos üzletben ingyen kicserélik neked.

szerk: az előfizetés tulajdonosának kell bemenni, más nem tudja elintézni!

[ Szerkesztve ]

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#110028) Atomantiii válasza dugynok (#110026) üzenetére


Atomantiii
(őstag)

Ingyen adnak másikat t-pontban vagy hogy hívják ezeket most.

(#110029) Mikulásbá válasza dugynok (#110026) üzenetére


Mikulásbá
(veterán)

Ingyen cserélik.

Asus ROG Zephyrus M gaming laptop eladó! -> https://tinyurl.hu/6O8I/

(#110030) Nordik válasza Bogyó bá' (#110027) üzenetére


Nordik
(őstag)

Barátom vette meg tőlem az előző telefonomat. Nem egy műszaki zseni a srác, hagyományos SIM kártyája volt az előző telefonjaba, mondtam neki menjen be a vodafonehoz és ingyen kicserélik neki. Be is ment és a szolgáltató nem kicserélte neki hanem kivágta Nano simre. Néztem egy nagyot. És én még a múltkor szamhordozni akartam hozzájuk. :)

[ Szerkesztve ]

(#110031) dugynok


dugynok
(senior tag)

Köszönöm mindenk8nek, szerdàn tudunk bemenni, addig régi telót hasznàlunk.
Elvileg céges előfizu, de most megnéztem, Partner3 díjcsomag vállalati kedvezménnyel, de előfizető a párom neve. Ilyenkor ha csak sim-et akarunk cserélni kell a cégtől valami papír?

[ Szerkesztve ]

(#110032) Nordik


Nordik
(őstag)

Ha dominorol valtok előfizetésre kb mennyi idő mire kiküldik a SIM kártyát illetve a papírokat?

(#110033) ish4d0w válasza Nordik (#110030) üzenetére


ish4d0w
(aktív tag)

sajnos ez a vagdosás nem akar kikopni a világból, de két dolgot kell erről tudni:

- sokszor a vagdosást csak felajánlják, mivel az ügyfél egy (két) évnél nem régebbi kártyával rendelkezik, így nem lenne ingyenes a csere (de pénzért lehetne), ezt az ügyfél élből elutasítja és ide a fórumra már úgy érkezik a hozzászólás hogy a gonosz ügyfélszolgálat VÁGTA a kártyáját

- sokszor valami fura meggyőződésből akkor is vagdossák a kártyát, ha a csere amúgy már INGYENES lenne
--> ez szörnyű, hiszen sok telefonra már rá is matricázzák: ne tegyél bele vágott kártyát, mert kárt tehet benne -- a micronak és a nanonak a vastagsága is eltér, vékonyabb tálcás telefonokban komoly kárt okozhat
--> van hogy az ügyintéző hanyagságából ered ez, nem ismeri a pontos szabályokat és neki egyszerűbb vágni

Ilyenkor fel kell hívni figyelmét a szolgáltató szabályaira, vagy felhívni az ügyfélszolgálatot és átadni, hogy beszéljék meg. A Telekom ingyen cseréli a normál és micro kártyákat.

dugynok: Céges előfizetésnél szinte minden esetben kell papír. A kártyacsere kivétel lehet, de ha nem akarsz feleslegesen menni, inkább kérdezz rá a flottakezelőnél. A protokoll az, hogy MINDENT ő intéz, nem te vagy az előfizető, hanem Ő. Te csak a számlafizető vagy. (vagy az sem, ha a cég fizeti, utóbbi esetben csak felhasználó)

Nordik: 5 munkanapon belül általában

(#110034) Nordik válasza ish4d0w (#110033) üzenetére


Nordik
(őstag)

Szerintem alapból cserélni kellene. Telekomnal ezen nem szórakoznak és jobb is így ugyanis egymásból kipattinthato kártyát adnak ami később jól jöhet ha a Nano simes telefon megdoglik és egy 2ezer forintos használt telefonnal használnad a kártyát amibe sima sim van.

Így, hogy kivágják ettől a lehetőségtől is megfosztják a felhasználót. Szolgáltatás, telefon nélkül marad esetleg. Általában a fiókban mindenkinél lapul egy régi gombos telefon, amivel legalább a hívásokat kezelheted.

(#110035) kovacsmi_74 válasza dugynok (#110031) üzenetére


kovacsmi_74
(tag)

Ez inkább dolgozói előfizetés lehet. Ugyanilyen nevű előfizetésem volt, a munkáltatótól kellett vinnem igazolást a szerződéskötéshez a telekomhoz + belépőkártya. Mindent tudtam intézni magam később, kártyacserét is.

[ Szerkesztve ]

(#110036) kalanchoe válasza Nordik (#110032) üzenetére


kalanchoe
(junior tag)
LOGOUT blog

Változó, de 1 héten belül biztos. Pl ha ma megrendelnéd, hétfő-kedd körülre saccolnám.

Galaxy A40

(#110037) Dr.FantastiK válasza ish4d0w (#110033) üzenetére


Dr.FantastiK
(őstag)

'' vágott kártyát, mert kárt tehet benne -- a micronak és a nanonak a vastagsága is eltér, vékonyabb tálcás telefonokban komoly kárt okozhat ''

>>> Marhasagokat irsz ! ! . . Semilyen kart nem okozhat , nincs mitol !

Ha rosszul vagtak , nem erintkezik , es nem csatlakozik fel ,, ennyi !!

Main full time job : >>> The ultra fast money producer !!!

(#110038) Lidl Jacob válasza Dr.FantastiK (#110037) üzenetére


Lidl Jacob
(addikt)

Nekem volt anno egy vágott sim-em ami felcsatlakozott és működött szépen... csak brutál módón elkezdte meríteni a telefont... fél nap alatt lemerült tőle. Nem rögtön a vágás után kezdte el produkálni, hanem egyszercsak a semmiből... először azt hittem a szoftver kergült meg, 2 nap volt mire rájöttem, hogy a vágott sim volt a ludas.

Respect, seen?

(#110039) viktorhu válasza Nordik (#110030) üzenetére


viktorhu
(addikt)

Valószínűleg viszonteladóhoz ment, nem ügyfélszolgálatra. Ott meg a boltot üzemeltető vállalkozó kreativitásán múlik sok minden (mint amikor T viszonteladó nem akar prepaid simet adni).

(#110040) bul07 válasza Dr.FantastiK (#110037) üzenetére


bul07
(veterán)

Te aztán megmondod a tutit :DDD

Ezért már megérte benézni :DDD

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A70 / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°)

(#110041) Dr.FantastiK válasza Lidl Jacob (#110038) üzenetére


Dr.FantastiK
(őstag)

En mar Legalabb 30 -szor vagtam Olloval '' kezbol '' ,, es mindig mukodtek rendesen , soha semmi gond nem volt . .

Main full time job : >>> The ultra fast money producer !!!

(#110042) dugynok válasza kovacsmi_74 (#110035) üzenetére


dugynok
(senior tag)

Igen, köszönöm. Közben sikerült, beugrottunk budaörsi auchanban levő telekomba, megcsinàltàk egyből. Ott mondtàk, hogy csak készülékvàsàrlàshoz kell papír.

(#110043) anglergab válasza Dr.FantastiK (#110041) üzenetére


anglergab
(őstag)

Szerencséd volt.
Valóban más a nano kártya vastagsága a specifikációja szerint.
Ha nem terveznek bele elég "biztonsági ráhagyást" a foglalatra és/vagy kicsit vastagabbra sikerült az eredeti kártyát legyártani, akkor beleszorulhat.

A SIM vágás ezért, illetve a SIM belső kábeleinek esetleges átvágása miatt nem ajánlott!

Amúgy is, a SIM-ek is fejlődnek, nem árt ha cserélve van vágás helyett (modernebbre).
Az utolsó nagy technológiai váltás 3G-nél volt (USIM), de azóta is fejlesztik.

[ Szerkesztve ]

(#110044) ish4d0w válasza Dr.FantastiK (#110037) üzenetére


ish4d0w
(aktív tag)

Dr.FantasiK: Javaslom nézz utána a SIM kártyára vonatkozó szabványoknak, mielőtt írsz valamit. Sajnos nem jogos az észrevételed. Jól írtam, amit írtam. Az a baj, hogy erről az üzletekben sem mindig tudnak, amikor oly könnyelműen ajánlják a kártya vágást.

anglergab +1, köszi.

[ Szerkesztve ]

(#110045) martonl válasza mmcka (#110002) üzenetére


martonl
(tag)

Tudtommal egyelőre csak lakosságiaknak van vowifi.

(#110046) poli27 válasza ish4d0w (#110033) üzenetére


poli27
(veterán)

Igazából már a sim kártyáról szokhatnának le végleg.... e-sim-el is mehet a buli.... nem értem minek még mindig normális sim kártya...

(#110047) anglergab válasza poli27 (#110046) üzenetére


anglergab
(őstag)

Az eSIM is egy SIM-chip, csak programozható és nem cserélhető.
Jelenleg Androidon még nagyon kevés telefon támogatja.

(#110048) anglergab válasza martonl (#110045) üzenetére


anglergab
(őstag)

Minden előfizetésen bekapcsoltatható a VoWiFi, amelyen azt kizáró szolgáltatás nem aktív. Ha van ilyen szolgáltatás, akkor el kell dönteni, hogy az vagy a VoWiFi kell.

(#110049) poli27 válasza anglergab (#110047) üzenetére


poli27
(veterán)

tudom de minek is kéne cserélni? :))

(#110050) kalanchoe válasza poli27 (#110049) üzenetére


kalanchoe
(junior tag)
LOGOUT blog

Ha meghibasodik. :D

Galaxy A40

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.