Hirdetés

2024. március 19., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#25001) Soulfly842


Soulfly842
addikt

Változik a feltöltési kedvezmény-rendszer:
Feltöltés bónuszok

Ismét van egyet fizet kettőt vihet akció:
- Egy-kettő készülékajánlat
Az ajánlatban az alábbi készülékek vesznek részt:
-Sony Xperia J
-Sony Xperia Tipo
A készüléktípusok nem variálhatók, csak azonos készüléktípusból választható 2 db.

Aki minőségi készülékcserével vásárol Xperia J-t Mozaik díjcsomaggal (XS,S,M) Webshopon keresztül spec. kedv. jár hozzá.

[ Szerkesztve ]

(#25002) polonic válasza 1430 (#24993) üzenetére


polonic
félisten

Köszi az infokat.

Nem jól tettem fel a kérdést. Úgy értettem, hogy egyszerre több részletet is be lehet fizetni, esetleg végtörleszteni?

(#25003) Cilindrik válasza 1430 (#24993) üzenetére


Cilindrik
aktív tag

Köszi a választ csak az a baj hogy amit meg szeretnék venni ezzel a konstrukcióval azt csak webshopban árulják az árlista szerint. (Retina 32 Gb)
Van esély rá hogy ezt javítják?

A 6 számjegyű folyószámlaszintő jelszóval nem enged be a webshop csak az 5 sámjegyűvel. Mit csinálok rosszul. (5 előfizum van, annak egy egyik számát adtam meg telefonszámnak + a 6 számjegyű jelszót)

[ Szerkesztve ]

(#25004) Lehiñito


Lehiñito
senior tag

Sziasztok.
Ha számhordozással akarok új előfizetést a T-nél új telefonnal, akkor az elbírálás után kapom meg az új sim kártyát a telefonnal, vagy egyből odaadják és egyszer csak aktiválódik az új előfizetés?

(#25005) Soulfly842 válasza Lehiñito (#25004) üzenetére


Soulfly842
addikt

Akkor egyből megkapod, de kb 72 órával később lesz a legkorábbi időablak este 8 és éjfél között, addig a másik szolg. kártyája él.

(#25006) Lehiñito válasza Soulfly842 (#25005) üzenetére


Lehiñito
senior tag

Ez jól hangzik.
Köszönöm a válaszod.

(#25007) woolwich


woolwich
tag

Üdv.

Lassan 3 hete vettem a T-nél egy Lumia 920-at. Díjcsomagot is váltottam, Mozaik XS-re. Ehhez kértem még, a Net&Roll 1 GB opciót is.
Szerdáig minden működött is, viszont tegnap óta nincs mobilnetem. Beléptem online az accountommal, ahol látom, hogy az ügyintéző a Net&Rollt mégsem aktiválta...
Viszont ha el is fogyott az a 200 mb ami jár az XS-hez, elvileg akkor is csak a sebességnek kellene lecsökkennie, már ha jól értelmezem ezt: "A díjcsomagban foglalt adatmennyiség felhasználása esetén nincs túlforgalmazási díj, ilyenkor lecsökkentjük az adatforgalom sebességét, és legfeljebb 32 kbit/s letöltési/ feltöltési sebességgel mobilinternetezhet tovább a következő fordulónapjáig."
Azonban jelenleg semmi netem nincs csak ez az üzenet: "Hiba lépett fel: Nem található a kiszolgáló, vagy DNS-kiszolgálóhiba történt." :F

Előre is köszönöm.

(#25008) blueye válasza woolwich (#25007) üzenetére


blueye
veterán

Amikor beléptél nem kapcsoltál ki vmilyen netet?
Egyébként hívd a 1430-at és hamar rendben lesz minden.

(#25009) woolwich válasza blueye (#25008) üzenetére


woolwich
tag

Hát múltkor 2 órára kikapcsoltam az adatkapcsolatot a telefonon, majd vissza, de jelenleg bekapcsolt adatkapcsolattal sincs net. T-mobile accountomnál nem állítottam semmit. Annyit ír, hogy Mozaik XS-hez jár 200 mb net és ennyi.
1430-nál ügyintézőt érdemes kérni?

[ Szerkesztve ]

(#25010) d.beni


d.beni
aktív tag

sziasztok!
érdeklődnék hogy hűség lejárta elött lehetséges e még most is vásárolni telefont?
régen fél évvel a hűség lejárta elött tudtam vásárolni telefont..
most is van ez a lehetőség?
előre is köszi a segítséget! :)

(#25011) Dusee


Dusee
őstag

üdv
ügyfélszolgálaton IMEI alapján megmondják nekem, hogy az adott telefon le van-e tiltva?

(#25012) kali válasza Dusee (#25011) üzenetére


kali
legenda

igen!

(#25013) kbn


kbn
csendes tag

Március 1-től megszűnik a Go!Net S.

http://www.t-mobile.hu/static/DocumentStore/lakossagi/ugyintezes/aszf/osszefoglalo_tablazat_1302.pdf

(#25014) pepe091


pepe091
MODERÁTOR

Nem mintha annyira sürgős lenne, de másnak sem jelent még meg a februári számla?

(#25015) Phreetsie válasza pepe091 (#25014) üzenetére


Phreetsie
tag

az nem is fog elv. mindenhonap 2-4-nal elobb. legalabbis az itteni "1430"-as ott dolgozo valami olyasmit mondott.. mert, hogy ilyenkor nagy a terheles v. mi

[ Szerkesztve ]

Lumia 710 BLACK | vodafone HU

(#25016) peugeotmate


peugeotmate
őstag

Hali!
A Navigon by T-Mobile ezt a hibát dobja fel egyfolytában.kép (iPhone 4 készüléken, 1 évig, vagy 2 teljesen ingyen használhatja minden T-Mobile-os, akinek iPhone-ja van.)
Korábban működött rendesen. Többször újratelepítettem már, meg minden fenét csináltam, de csak nem akar működni mióta iOS 6.0.1 van a készüléken. Wifi ki van kapcsolva, 3G be, mobilnet is. T-Mobile-t is hívtam már, de fogalmuk sincs mi lehet a baj.
Like díjcsomagban vagyok, számla mindig időben volt rendezve.
Esetleg ötlet? (iPhone topikokban nem fordult elő ilyen mással.)

[ Szerkesztve ]

meg

(#25017) blueye válasza woolwich (#25009) üzenetére


blueye
veterán

Igen.

(#25018) Dusee válasza kali (#25012) üzenetére


Dusee
őstag

:R

(#25014) pepe091: nekem már mutatta neten 1.-én.

(#25019) Pttypang válasza polonic (#25002) üzenetére


Pttypang
veterán

Persze, nekem is mondta a csaj, hha bemegyek személyesen, akkor minden gond nélkül befizethetem előre a részleteket, vagy akár az egészet is..
Szóval igen, lehet ilyet :P

[ Szerkesztve ]

Everybody lies.

(#25020) zoli62 válasza pepe091 (#25014) üzenetére


zoli62
addikt

Nálam már megjelent a My T-Home-ban. Más. A 90 Ft-os kedvezmény előfizetésnél nem jár a bekapcsolás hónapjára is a rá következő két hónapon kívül ?

(#25021) pepe091


pepe091
MODERÁTOR

Köszönöm Neked is, meg mindenkinek. Ma már nekem is megjelent. :)

(#25022) 1430 válasza Cilindrik (#25003) üzenetére


1430
senior tag

Akkor várj még kicsit, hátha lesz elég készlet, hogy üzletbe is jusson belőle, illetve ha sikerülne belépned a My T-Mobile-ba, akkor ott van "Írjon nekünk" link a jobb felső sarokban, ott jelezheted a hibát (ha nem sikerül belépned, akkor ugyfelszolgalat@t-mobile.hu).
Amúgy a hívószámhoz 5 számjegyű jelszó tartozik. Ha van 6 számjegyű folyószámla szintű jelszavad is, akkor itt tudsz belépni.

woolwich
Nem lehet, hogy mégis kikapcsoltad a Net&Roll opciót? Mert akkor teljesen kiiktatod a mobilinternet hozzáférést is, és a díjcsomaghoz tartozó alapcsomagot csak ügyintéző tudja aktiválni.

d.beni
Ha van arany vagy platnia szinted, akkor 3 hónappal a hűség vége előtt vehetsz új készüléket.

zoli62
Januártól már csak az S csomagra volt érvényes a 90 Ft-os kipróbálási akció, és az is csak akkor, ha a megelőző 90 napban nem volt aktív és ha még nem érvényesült a kedvezmény. Egyébként igen, a bekapcsolás hónapjára és még két hónapra járt a kedvezmény (havidíjas számokra).

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#25023) woolwich válasza 1430 (#25022) üzenetére


woolwich
tag

Mikor díjcsomagot váltottam kértem az ügyintézőtől, hogy kapcsolja be a Net&Rollt is, hogy legyen plusz 1 giga netem. Azt mondta bekapcsolja.
Viszont mikor beléptem az accountommal pár napja, akkor azt láttam, hogy a Net&Roll nincs aktiválva.
Szóval jelenleg csak a díjcsomaghoz tartozóból élek elvileg, de az sem működik valamiért.
Akkor próbáljam meg bekapcsolni a Net&Rollt vagy jobb ha az ügyintézővel beszélek 1430-on?

[ Szerkesztve ]

(#25024) 1430 válasza woolwich (#25023) üzenetére


1430
senior tag

Ha amúgy is igényt tartanál a Net&Roll 1GB opcióra, akkor egyszerűen kapcsold be (akár a +NETROLL kulcsszóval a 1430-ra küldött SMS-sel). Ha maradnál a csomagban foglalt 200 MB-nál, de nem megy, akkor hívd fel az ügyfélszolgálatot, hogy ellenőrizzék le az alapcsomag meglétét. (Amúgy a hirtelen net megszűnés előtt nem telepítettél valami alkalmazást, ami hatással lehet a net használatra? Mert pár hete egy ismerősöm valami Task Manager - vagy hasonló nevű - alkalmazás miatt nem tudott mobilinternetet használni.)

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#25025) woolwich válasza 1430 (#25024) üzenetére


woolwich
tag

Telepítettem programokat, gyorsan le is szedtem őket, nyomtam egy soft resetet is, de semmi.
Igényt tartanék rá, viszont az sms nem fog menni. Ez a másik fennálló problémám: sms-t fogadni tudok, küldésnél csak annyit ír ki, hogy "az üzenet nem küldhető el"...

Bekapcsoltam a Net&Rollt online, úgyhogy végül megjött a net.
Köszönöm a segítséget! :)

(#25026) Pttypang válasza woolwich (#25025) üzenetére


Pttypang
veterán

Az sms küldés is megjavult?

[ Szerkesztve ]

Everybody lies.

(#25027) 1430 válasza woolwich (#25025) üzenetére


1430
senior tag

Az SMS beállításoknál a legfontosabb, hogy az üzenetközpont száma +36309888000.
Ezen kívül - ha vannak még más beállítási lehetőségek - az üzenet típusa szöveg és a csatorna GSM legyen.

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#25028) dellfanboy


dellfanboy
senior tag

van vmi gáz a T- hálózatával? mert a telefonomon csak segélyhívásokat tudok indítani, számlaelmaradásom nincs, és teloval se volt még tegnap probléma...a telefonom szerint a jelerősség -70dm. ez jó? jut eszembe mi ez a jelerősség? melyik a jobb? alacsonyabb és negatív érték, vagy pozitív magas?

eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei

(#25029) woolwich válasza Pttypang (#25026) üzenetére


woolwich
tag

Hát talán rájöttem mi lehet a gond. Elvileg azokra a számokra nem tudott a telefon sms-t küldeni amelyeket a sim kártyáról szinkronizált a telefon. Legalábbis miután beírtam külön név nélkül a számot már elment az üzenet. Próbálhattam volna előbb is... :B Úgyhogy most állhatok neki rendbe tenni a névjegyeket, de legalább megvan mi volt a gond.

1430: Előbbi rendben volt, utóbbit pedig nem tudom állítani.

Köszönöm a segítséget!

Üdv. Woolwich

(#25030) bubi92


bubi92
őstag

hogy van most? a hűségidő lejárta előtt 3 hónappal vehetek új telefont? ilyenkor csomagot is módosíthatok? a T szemszögéből pozitív lenne a váltás mert nagyobb csomagra váltanék.

(#25031) Pttypang válasza bubi92 (#25030) üzenetére


Pttypang
veterán

Felfelé tudtommal bármikor módosíthatsz :)

Everybody lies.

(#25032) bubi92 válasza Pttypang (#25031) üzenetére


bubi92
őstag

tehát a mostani eco+gonetM csomagom ami kb. 4rugó havonta, lecserélhetem mozaik S-re, és közben vásárolhatok telefont részletre?

(#25033) pepe091 válasza bubi92 (#25032) üzenetére


pepe091
MODERÁTOR

A csomag váltás mindenképp mehet, a készülék vásárlás csak akkor, ha arany vagy platina szintű vagy.

De ezt minden oldalon legalább kétszer megkérdezik.. :)
Lassan már ide is elkelne egy 1. HSZ.. :D

(#25035) bubi92 válasza pepe091 (#25033) üzenetére


bubi92
őstag

na most megnéztem arany vagyok. ez mi a toszra jó amúgy?:D réges régen mikor első telefonomat kaptam akkor kb ingyé volt anyám aranykártyája miatt. most is van ilyen, hogy occóbb?:D

(#25037) Beca1990


Beca1990
senior tag

webshopból rendelt készüléket és előfizetést 8 napon VAGY 8 munkanapon belül lehet visszamondani?

GRÁNIT Bank ajánlókód: 3GYUH // 10000Ft jóváírás online számlanyitás esetén!

(#25038) kali válasza Beca1990 (#25037) üzenetére


kali
legenda

A termék átvételétől és a szolgáltatás igénybevételére vonatkozó szerződés megkötésétől számított 8 munkanapon (nem naptári nap!) belül élhetünk elállási jogunkkal. Az általános szabályok szerint a 8 munkanapos határidőbe a termék átvételének, illetve szolgáltatás esetén a szerződéskötés napja nem számít bele.
forrás; link

(#25039) Beca1990 válasza kali (#25038) üzenetére


Beca1990
senior tag

köszi a választ!
még annyi hogy nekem a szerződés és a garancialevél is 01.18 dátummal szerepel,de én 22.én vettem át.
tehát holnapután (hétfőn) jár le a 8 munkanap. jól gondolom?
és mivel a szerződés megszűnik az eddig lebeszélt pénzt azt kiszámlázzák?
és hol tudom a visszavételt kezdeményezni?

GRÁNIT Bank ajánlókód: 3GYUH // 10000Ft jóváírás online számlanyitás esetén!

(#25041) sarkanyolo2


sarkanyolo2
őstag

Sziasztok!

Várható a közeljövőben normális ár/érték arányú dominós internet csomag? :F

üdv, sarkanyolo

[ Szerkesztve ]

Sony XZ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ / LG UJ620V / Kanto YU6

(#25042) Beca1990 válasza #40993792 (#25040) üzenetére


Beca1990
senior tag

részletre vettem. akkor a kezdő részletet ott visszakapom? a részleteket meg törlik? milyen gyors ez az ügyintézés?

[ Szerkesztve ]

GRÁNIT Bank ajánlókód: 3GYUH // 10000Ft jóváírás online számlanyitás esetén!

(#25043) bubi92 válasza #40993792 (#25036) üzenetére


bubi92
őstag

köszi a válaszokat!

(#25045) sarkanyolo2


sarkanyolo2
őstag

Még 1 kérdésem lenne. :) Milyen időszakonként lehet kártyásan készüléket venni? (online)

Üdv, sarkanyolo

Sony XZ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ / LG UJ620V / Kanto YU6

(#25046) kali válasza Beca1990 (#25039) üzenetére


kali
legenda

nem lepődnék meg, ha úgy számolnák, hogy 01-én 24 órakor lejárt a 8 munkanap!
22-én vetted át, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 01
bepróbálkozhatsz úgy, hogy vasárnap leadod megfelelő t-s üzletben, hátha...
30 napon belül kapod/kapnád vissza a pénzt.

[ Szerkesztve ]

(#25047) ShadowX


ShadowX
őstag

Sziasztok!

Elsősorban 1430-hoz szólna a kérdésem. Megjelent a fizetendő számláim között a szokásos 4200 Ft-os számlám (Mozaik XS + Net bővítő). Ugyanakkor látom, hogy a havi egyenlegem 2225 Ft nettó. Ezt azért furcsállom, mert februárból még csak 2 nap telt el és kb. 10 percet telefonálhattam, semmi sms.
Felhívtam a 1430-at, ahol azt mondta az ügyintéző, hogy hónap elején előfordulhat, hogy nincs letisztulva az aktuális egyenleg, és hogy az csak 7-e után ad valós képet. (Azonban volt egy hívásom a héten szám nélkül, amit felvettem - mivel a munkám része, hogy szám nélkül is hívnak - de rögtön le is raktam, mert valami telemarketing maszlagnak hangzott (valami zene kezdett el szólni). Szóval tartok tőle, hogy ez valami átverés lehetett, ami rögtön számláz valami összeget. Lehetséges ilyen?

Mellesleg hol lehet letiltani, hogy az ilyen marketinges idióták ne hívogathassanak?

[ Szerkesztve ]

(#25048) kali válasza ShadowX (#25047) üzenetére


kali
legenda

amennyiben már bekerült különböző marketinges és hasonló nyilvántartásokba a telefonszámod, úgy tedd ezt; hívnak, te fogadod, elkezdi mondani, te félbeszakítod és közlöd vele, hogy nem kérsz több ilyen hívást, és kéred, hogy töröljön a nyilvántartásukból! ezzel csak adott nyilvántartásból leszel törölve, szóval ha többe is szerepel a telefonszámod, akkor mindegyikkel lefocizandó a fenti meccs!
az átveréses szituáció nem lehetetlen, de nem valószínű, hogy az volt...

[ Szerkesztve ]

(#25049) 1430 válasza ShadowX (#25047) üzenetére


1430
senior tag

Akkor Neked is ajánlott olvasmány. ;)
Egyébként meg a belföldi hívásfogadásért nem kell fizetni.

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#25050) callmeakos


callmeakos
veterán

A Net&Roll limitbővítőt minden hónapban aktiválnom kell ha szükséges, vagy ha miután aktiválva lett, és a következő hónapban elfogy a díjcsomagba foglalt adatforgalom akkor automatikusan aktiválódik?

All→M8

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.