Hirdetés

2019. augusztus 19., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2018-11-27 17:56:13

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobil szolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#25001) Soulfly842


Soulfly842
(őstag)

Változik a feltöltési kedvezmény-rendszer:
Feltöltés bónuszok

Ismét van egyet fizet kettőt vihet akció:
- Egy-kettő készülékajánlat
Az ajánlatban az alábbi készülékek vesznek részt:
-Sony Xperia J
-Sony Xperia Tipo
A készüléktípusok nem variálhatók, csak azonos készüléktípusból választható 2 db.

Aki minőségi készülékcserével vásárol Xperia J-t Mozaik díjcsomaggal (XS,S,M) Webshopon keresztül spec. kedv. jár hozzá.

[ Szerkesztve ]

(#25002) polonic válasza 1430 (#24993) üzenetére


polonic
(nagyúr)

Köszi az infokat.

Nem jól tettem fel a kérdést. Úgy értettem, hogy egyszerre több részletet is be lehet fizetni, esetleg végtörleszteni?

Ha regisztráltok a hivatkozasommal 3000 HUF-ot kaptok, amikor először vásároltok az ingyenes Revolut kártyával. https://revolut.com/referral/szabolb1ek!G10D21

(#25003) Cilindrik válasza 1430 (#24993) üzenetére


Cilindrik
(aktív tag)

Köszi a választ csak az a baj hogy amit meg szeretnék venni ezzel a konstrukcióval azt csak webshopban árulják az árlista szerint. (Retina 32 Gb)
Van esély rá hogy ezt javítják?

A 6 számjegyű folyószámlaszintő jelszóval nem enged be a webshop csak az 5 sámjegyűvel. Mit csinálok rosszul. (5 előfizum van, annak egy egyik számát adtam meg telefonszámnak + a 6 számjegyű jelszót)

[ Szerkesztve ]

(#25004) Lehiñito


Lehiñito
(senior tag)

Sziasztok.
Ha számhordozással akarok új előfizetést a T-nél új telefonnal, akkor az elbírálás után kapom meg az új sim kártyát a telefonnal, vagy egyből odaadják és egyszer csak aktiválódik az új előfizetés?

(#25005) Soulfly842 válasza Lehiñito (#25004) üzenetére


Soulfly842
(őstag)

Akkor egyből megkapod, de kb 72 órával később lesz a legkorábbi időablak este 8 és éjfél között, addig a másik szolg. kártyája él.

(#25006) Lehiñito válasza Soulfly842 (#25005) üzenetére


Lehiñito
(senior tag)

Ez jól hangzik.
Köszönöm a válaszod.

(#25007) woolwich


woolwich
(tag)

Üdv.

Lassan 3 hete vettem a T-nél egy Lumia 920-at. Díjcsomagot is váltottam, Mozaik XS-re. Ehhez kértem még, a Net&Roll 1 GB opciót is.
Szerdáig minden működött is, viszont tegnap óta nincs mobilnetem. Beléptem online az accountommal, ahol látom, hogy az ügyintéző a Net&Rollt mégsem aktiválta...
Viszont ha el is fogyott az a 200 mb ami jár az XS-hez, elvileg akkor is csak a sebességnek kellene lecsökkennie, már ha jól értelmezem ezt: "A díjcsomagban foglalt adatmennyiség felhasználása esetén nincs túlforgalmazási díj, ilyenkor lecsökkentjük az adatforgalom sebességét, és legfeljebb 32 kbit/s letöltési/ feltöltési sebességgel mobilinternetezhet tovább a következő fordulónapjáig."
Azonban jelenleg semmi netem nincs csak ez az üzenet: "Hiba lépett fel: Nem található a kiszolgáló, vagy DNS-kiszolgálóhiba történt." :F

Előre is köszönöm.

(#25008) blueye válasza woolwich (#25007) üzenetére


blueye
(addikt)

Amikor beléptél nem kapcsoltál ki vmilyen netet?
Egyébként hívd a 1430-at és hamar rendben lesz minden.

I feel good!

(#25009) woolwich válasza blueye (#25008) üzenetére


woolwich
(tag)

Hát múltkor 2 órára kikapcsoltam az adatkapcsolatot a telefonon, majd vissza, de jelenleg bekapcsolt adatkapcsolattal sincs net. T-mobile accountomnál nem állítottam semmit. Annyit ír, hogy Mozaik XS-hez jár 200 mb net és ennyi.
1430-nál ügyintézőt érdemes kérni?

[ Szerkesztve ]

(#25010) d.beni


d.beni
(aktív tag)

sziasztok!
érdeklődnék hogy hűség lejárta elött lehetséges e még most is vásárolni telefont?
régen fél évvel a hűség lejárta elött tudtam vásárolni telefont..
most is van ez a lehetőség?
előre is köszi a segítséget! :)

(#25011) Dusee


Dusee
(őstag)

üdv
ügyfélszolgálaton IMEI alapján megmondják nekem, hogy az adott telefon le van-e tiltva?

PSN - dusee12

(#25012) kali válasza Dusee (#25011) üzenetére


kali
(titán)

igen!

(#25013) kbn


kbn
(csendes tag)

Március 1-től megszűnik a Go!Net S.

http://www.t-mobile.hu/static/DocumentStore/lakossagi/ugyintezes/aszf/osszefoglalo_tablazat_1302.pdf

(#25014) pepe091


pepe091
(MODERÁTOR)

Nem mintha annyira sürgős lenne, de másnak sem jelent még meg a februári számla?

(#25015) Phreetsie válasza pepe091 (#25014) üzenetére


Phreetsie
(tag)

az nem is fog elv. mindenhonap 2-4-nal elobb. legalabbis az itteni "1430"-as ott dolgozo valami olyasmit mondott.. mert, hogy ilyenkor nagy a terheles v. mi

[ Szerkesztve ]

Lumia 710 BLACK | vodafone HU

(#25016) peugeotmate


peugeotmate
(őstag)

Hali!
A Navigon by T-Mobile ezt a hibát dobja fel egyfolytában.kép (iPhone 4 készüléken, 1 évig, vagy 2 teljesen ingyen használhatja minden T-Mobile-os, akinek iPhone-ja van.)
Korábban működött rendesen. Többször újratelepítettem már, meg minden fenét csináltam, de csak nem akar működni mióta iOS 6.0.1 van a készüléken. Wifi ki van kapcsolva, 3G be, mobilnet is. T-Mobile-t is hívtam már, de fogalmuk sincs mi lehet a baj.
Like díjcsomagban vagyok, számla mindig időben volt rendezve.
Esetleg ötlet? (iPhone topikokban nem fordult elő ilyen mással.)

[ Szerkesztve ]

FreshUp

(#25017) blueye válasza woolwich (#25009) üzenetére


blueye
(addikt)

Igen.

I feel good!

(#25018) Dusee válasza kali (#25012) üzenetére


Dusee
(őstag)

:R

(#25014) pepe091: nekem már mutatta neten 1.-én.

PSN - dusee12

(#25019) Crytec210 válasza polonic (#25002) üzenetére


Crytec210
(veterán)

Persze, nekem is mondta a csaj, hha bemegyek személyesen, akkor minden gond nélkül befizethetem előre a részleteket, vagy akár az egészet is..
Szóval igen, lehet ilyet :P

[ Szerkesztve ]

Everybody lies.

(#25020) zoli62 válasza pepe091 (#25014) üzenetére


zoli62
(őstag)

Nálam már megjelent a My T-Home-ban. Más. A 90 Ft-os kedvezmény előfizetésnél nem jár a bekapcsolás hónapjára is a rá következő két hónapon kívül ?

(#25021) pepe091


pepe091
(MODERÁTOR)

Köszönöm Neked is, meg mindenkinek. Ma már nekem is megjelent. :)

(#25022) 1430 válasza Cilindrik (#25003) üzenetére


1430
(senior tag)

Akkor várj még kicsit, hátha lesz elég készlet, hogy üzletbe is jusson belőle, illetve ha sikerülne belépned a My T-Mobile-ba, akkor ott van "Írjon nekünk" link a jobb felső sarokban, ott jelezheted a hibát (ha nem sikerül belépned, akkor ugyfelszolgalat@t-mobile.hu).
Amúgy a hívószámhoz 5 számjegyű jelszó tartozik. Ha van 6 számjegyű folyószámla szintű jelszavad is, akkor itt tudsz belépni.

woolwich
Nem lehet, hogy mégis kikapcsoltad a Net&Roll opciót? Mert akkor teljesen kiiktatod a mobilinternet hozzáférést is, és a díjcsomaghoz tartozó alapcsomagot csak ügyintéző tudja aktiválni.

d.beni
Ha van arany vagy platnia szinted, akkor 3 hónappal a hűség vége előtt vehetsz új készüléket.

zoli62
Januártól már csak az S csomagra volt érvényes a 90 Ft-os kipróbálási akció, és az is csak akkor, ha a megelőző 90 napban nem volt aktív és ha még nem érvényesült a kedvezmény. Egyébként igen, a bekapcsolás hónapjára és még két hónapra járt a kedvezmény (havidíjas számokra).

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#25023) woolwich válasza 1430 (#25022) üzenetére


woolwich
(tag)

Mikor díjcsomagot váltottam kértem az ügyintézőtől, hogy kapcsolja be a Net&Rollt is, hogy legyen plusz 1 giga netem. Azt mondta bekapcsolja.
Viszont mikor beléptem az accountommal pár napja, akkor azt láttam, hogy a Net&Roll nincs aktiválva.
Szóval jelenleg csak a díjcsomaghoz tartozóból élek elvileg, de az sem működik valamiért.
Akkor próbáljam meg bekapcsolni a Net&Rollt vagy jobb ha az ügyintézővel beszélek 1430-on?

[ Szerkesztve ]

(#25024) 1430 válasza woolwich (#25023) üzenetére


1430
(senior tag)

Ha amúgy is igényt tartanál a Net&Roll 1GB opcióra, akkor egyszerűen kapcsold be (akár a +NETROLL kulcsszóval a 1430-ra küldött SMS-sel). Ha maradnál a csomagban foglalt 200 MB-nál, de nem megy, akkor hívd fel az ügyfélszolgálatot, hogy ellenőrizzék le az alapcsomag meglétét. (Amúgy a hirtelen net megszűnés előtt nem telepítettél valami alkalmazást, ami hatással lehet a net használatra? Mert pár hete egy ismerősöm valami Task Manager - vagy hasonló nevű - alkalmazás miatt nem tudott mobilinternetet használni.)

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#25025) woolwich válasza 1430 (#25024) üzenetére


woolwich
(tag)

Telepítettem programokat, gyorsan le is szedtem őket, nyomtam egy soft resetet is, de semmi.
Igényt tartanék rá, viszont az sms nem fog menni. Ez a másik fennálló problémám: sms-t fogadni tudok, küldésnél csak annyit ír ki, hogy "az üzenet nem küldhető el"...

Bekapcsoltam a Net&Rollt online, úgyhogy végül megjött a net.
Köszönöm a segítséget! :)

(#25026) Crytec210 válasza woolwich (#25025) üzenetére


Crytec210
(veterán)

Az sms küldés is megjavult?

[ Szerkesztve ]

Everybody lies.

(#25027) 1430 válasza woolwich (#25025) üzenetére


1430
(senior tag)

Az SMS beállításoknál a legfontosabb, hogy az üzenetközpont száma +36309888000.
Ezen kívül - ha vannak még más beállítási lehetőségek - az üzenet típusa szöveg és a csatorna GSM legyen.

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#25028) dellfanboy


dellfanboy
(senior tag)

van vmi gáz a T- hálózatával? mert a telefonomon csak segélyhívásokat tudok indítani, számlaelmaradásom nincs, és teloval se volt még tegnap probléma...a telefonom szerint a jelerősség -70dm. ez jó? jut eszembe mi ez a jelerősség? melyik a jobb? alacsonyabb és negatív érték, vagy pozitív magas?

eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei

(#25029) woolwich válasza Crytec210 (#25026) üzenetére


woolwich
(tag)

Hát talán rájöttem mi lehet a gond. Elvileg azokra a számokra nem tudott a telefon sms-t küldeni amelyeket a sim kártyáról szinkronizált a telefon. Legalábbis miután beírtam külön név nélkül a számot már elment az üzenet. Próbálhattam volna előbb is... :B Úgyhogy most állhatok neki rendbe tenni a névjegyeket, de legalább megvan mi volt a gond.

1430: Előbbi rendben volt, utóbbit pedig nem tudom állítani.

Köszönöm a segítséget!

Üdv. Woolwich

(#25030) bubi92


bubi92
(őstag)

hogy van most? a hűségidő lejárta előtt 3 hónappal vehetek új telefont? ilyenkor csomagot is módosíthatok? a T szemszögéből pozitív lenne a váltás mert nagyobb csomagra váltanék.

(#25031) Crytec210 válasza bubi92 (#25030) üzenetére


Crytec210
(veterán)

Felfelé tudtommal bármikor módosíthatsz :)

Everybody lies.

(#25032) bubi92 válasza Crytec210 (#25031) üzenetére


bubi92
(őstag)

tehát a mostani eco+gonetM csomagom ami kb. 4rugó havonta, lecserélhetem mozaik S-re, és közben vásárolhatok telefont részletre?

(#25033) pepe091 válasza bubi92 (#25032) üzenetére


pepe091
(MODERÁTOR)

A csomag váltás mindenképp mehet, a készülék vásárlás csak akkor, ha arany vagy platina szintű vagy.

De ezt minden oldalon legalább kétszer megkérdezik.. :)
Lassan már ide is elkelne egy 1. HSZ.. :D

(#25034) Zsolt_72 válasza bubi92 (#25030) üzenetére


Zsolt_72
(nagyúr)

a hűségidő lejárta előtt 3 hónappal vehetek új telefont?

Igen, ha Arany- vagy Platina szinten vagy.

(#25035) bubi92 válasza pepe091 (#25033) üzenetére


bubi92
(őstag)

na most megnéztem arany vagyok. ez mi a toszra jó amúgy?:D réges régen mikor első telefonomat kaptam akkor kb ingyé volt anyám aranykártyája miatt. most is van ilyen, hogy occóbb?:D

(#25036) Zsolt_72 válasza bubi92 (#25035) üzenetére


Zsolt_72
(nagyúr)

ez mi a toszra jó amúgy?

Kedvezmények igénybevételére. Pl. arra, hogy hamarabb válthass telefont...

(#25037) Beca1990


Beca1990
(senior tag)

webshopból rendelt készüléket és előfizetést 8 napon VAGY 8 munkanapon belül lehet visszamondani?

(#25038) kali válasza Beca1990 (#25037) üzenetére


kali
(titán)

A termék átvételétől és a szolgáltatás igénybevételére vonatkozó szerződés megkötésétől számított 8 munkanapon (nem naptári nap!) belül élhetünk elállási jogunkkal. Az általános szabályok szerint a 8 munkanapos határidőbe a termék átvételének, illetve szolgáltatás esetén a szerződéskötés napja nem számít bele.
forrás; link

(#25039) Beca1990 válasza kali (#25038) üzenetére


Beca1990
(senior tag)

köszi a választ!
még annyi hogy nekem a szerződés és a garancialevél is 01.18 dátummal szerepel,de én 22.én vettem át.
tehát holnapután (hétfőn) jár le a 8 munkanap. jól gondolom?
és mivel a szerződés megszűnik az eddig lebeszélt pénzt azt kiszámlázzák?
és hol tudom a visszavételt kezdeményezni?

(#25040) Zsolt_72 válasza Beca1990 (#25039) üzenetére


Zsolt_72
(nagyúr)

Szervizzel is rendelkező üzletben add le és igen, azt a szolgáltatást, amit igénybe vettél, ki kell fizetned. A készülék árát kapod vissza.

(#25041) sarkanyolo2


sarkanyolo2
(senior tag)

Sziasztok!

Várható a közeljövőben normális ár/érték arányú dominós internet csomag? :F

üdv, sarkanyolo

[ Szerkesztve ]

Sony XZ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ / LG U620 / Lenovo Z50-70

(#25042) Beca1990 válasza Zsolt_72 (#25040) üzenetére


Beca1990
(senior tag)

részletre vettem. akkor a kezdő részletet ott visszakapom? a részleteket meg törlik? milyen gyors ez az ügyintézés?

[ Szerkesztve ]

(#25043) bubi92 válasza Zsolt_72 (#25036) üzenetére


bubi92
(őstag)

köszi a válaszokat!

(#25044) Zsolt_72 válasza Beca1990 (#25042) üzenetére


Zsolt_72
(nagyúr)

Ami a telefont érinti, azt a pénzt visszakapod és persze a további részleteket sem kell kifizetni.

Ami a szolgáltatást érinti, azt be kell fizetni.

30 napon belül zajlik le.

(#25045) sarkanyolo2


sarkanyolo2
(senior tag)

Még 1 kérdésem lenne. :) Milyen időszakonként lehet kártyásan készüléket venni? (online)

Üdv, sarkanyolo

Sony XZ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ / LG U620 / Lenovo Z50-70

(#25046) kali válasza Beca1990 (#25039) üzenetére


kali
(titán)

nem lepődnék meg, ha úgy számolnák, hogy 01-én 24 órakor lejárt a 8 munkanap!
22-én vetted át, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 01
bepróbálkozhatsz úgy, hogy vasárnap leadod megfelelő t-s üzletben, hátha...
30 napon belül kapod/kapnád vissza a pénzt.

[ Szerkesztve ]

(#25047) ShadowX


ShadowX
(senior tag)

Sziasztok!

Elsősorban 1430-hoz szólna a kérdésem. Megjelent a fizetendő számláim között a szokásos 4200 Ft-os számlám (Mozaik XS + Net bővítő). Ugyanakkor látom, hogy a havi egyenlegem 2225 Ft nettó. Ezt azért furcsállom, mert februárból még csak 2 nap telt el és kb. 10 percet telefonálhattam, semmi sms.
Felhívtam a 1430-at, ahol azt mondta az ügyintéző, hogy hónap elején előfordulhat, hogy nincs letisztulva az aktuális egyenleg, és hogy az csak 7-e után ad valós képet. (Azonban volt egy hívásom a héten szám nélkül, amit felvettem - mivel a munkám része, hogy szám nélkül is hívnak - de rögtön le is raktam, mert valami telemarketing maszlagnak hangzott (valami zene kezdett el szólni). Szóval tartok tőle, hogy ez valami átverés lehetett, ami rögtön számláz valami összeget. Lehetséges ilyen?

Mellesleg hol lehet letiltani, hogy az ilyen marketinges idióták ne hívogathassanak?

[ Szerkesztve ]

(#25048) kali válasza ShadowX (#25047) üzenetére


kali
(titán)

amennyiben már bekerült különböző marketinges és hasonló nyilvántartásokba a telefonszámod, úgy tedd ezt; hívnak, te fogadod, elkezdi mondani, te félbeszakítod és közlöd vele, hogy nem kérsz több ilyen hívást, és kéred, hogy töröljön a nyilvántartásukból! ezzel csak adott nyilvántartásból leszel törölve, szóval ha többe is szerepel a telefonszámod, akkor mindegyikkel lefocizandó a fenti meccs!
az átveréses szituáció nem lehetetlen, de nem valószínű, hogy az volt...

[ Szerkesztve ]

(#25049) 1430 válasza ShadowX (#25047) üzenetére


1430
(senior tag)

Akkor Neked is ajánlott olvasmány. ;)
Egyébként meg a belföldi hívásfogadásért nem kell fizetni.

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#25050) .noxwill


.noxwill
(veterán)

A Net&Roll limitbővítőt minden hónapban aktiválnom kell ha szükséges, vagy ha miután aktiválva lett, és a következő hónapban elfogy a díjcsomagba foglalt adatforgalom akkor automatikusan aktiválódik?

All→M8

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.