Hirdetés

2021. január 22., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2020-07-10 17:32:42

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobil szolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#99001) wolperting válasza PainKiller13 (#99000) üzenetére


wolperting
senior tag

Így van, a technikai net aktiválását kell kérni mindkét kártyára. Onnantól rögtön mennie kell. Ha mégsem, egy kártyafrissítést is nyomhatnak rá, te meg egy készülék újraindítást + ellenőrizd tényleg jó-e az APN.

⭐ ️🧬️️

(#99002) Mr.FRANK_ válasza Soulfly842 (#98300) üzenetére


Mr.FRANK_
újonc

Szia! ;) 2-3g s. A hivásértesitő a hangpostával kellene együtt nekem! Mindkettő csak akkor, ha a mobilkészülék inaktív a hálózaton. Az átirányitások lekérdezésekor két átirányitást (dcf-et) hoz le a telefon: n.válasz 15mp, +36309888333 ha nem elérhető: +36309888333. Egyik sem törölhető készülékről, ezeket nem én állitottam be! Ha lekapcsolom a HP-t és a H.értesítőt, nincs átirányitás, ha fent vannak a megnevezett szolgáltatások azonnal aktiválja a rendszer a másodlagos átirányitásokat! Havidijas telekomnál nem tapasztalható dcf- akkor a dominónál miért így működik? A bejelentés 7 hónapja újra s újra fel van rá véve! De a nagy csend a szolgáltatótól! Ha meg érdeklődöm a bejelentés állapotáról akkor meg további türelmem kérik! Ez elfogyott... ;( :(

(#99003) stilo18


stilo18
addikt

Sziasztok,

1 éve vettem a páromnak egy Sony XA-t.
Elszeretnénk adni, bekértem a függetlenítő kódot, megküldték, betettem a telefonba a Vodafone - os kártyát, viszont nem kéri a kódot...

Tipp, hogy hogyan tudnám rávenni a telefont, hogy a hálózatfeloldó zárat betudjam hozni?

PSN ID: oO-STiLO-Oo#PS5#C9oled#MiMix3'5G

(#99004) rfszabi válasza stilo18 (#99003) üzenetére


rfszabi
tag

és nem ment a vodás kártyával?

(#99005) dptrsk válasza Mr.FRANK_ (#99002) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Ez a hangposta száma, aktv hangposta mellett szerintem logikus, hogy nem törölhetőek.

Nem teljesen értem mit szeretnél, olyan nincs, hogy ha nem vagy elérhető hívásértesítő ÉS hangposta is kapcsoljon.
A hívásértesítő a +36309876543 számra átirnyított hívásról küld SMS-t, ha volt hívoszámkijelzése a hívónak.

Ha valaki magántelefonszámról hív, tud üzenetet hagyni, ha a +36309888333-ra van irányítva, de nem jön SMS, ha a +36309876543 számra van irányítva, s te nem vagy elérhető.
Egy feltételre nem lehet 2 átirányításod.

Ha azt szeretnéd, hogy nem válaszol esetén hangposta, nem elérhető esetén hívásértesítő legyen, próbáld meg átírni a fenti 2 szám köül a megfelelőkre az átirányítási szabályokat, attól, hogy kikapcsolni nem lehet, átírásra lehet, hogy van mód.

Ha nem lehet, ezt úgy tudod maximum megoldani, ha veszel egy másik domino-s SIMet, amit beteszel egy androidos telefonba, otthon a fiókba. Ha jön hívás, s a te számodon nem vagy elérhető átirányít erre, ami kicseng, a telefonon futó erobot program egy IM app(pl. telegram) üzenetet küld a hívó számával.

Eddig ingyenes volt a megoldás, itt két felé ágazhat az eset:
1, fogadja a hívást s a telefon rögzíti az üzenetet, amit akár továbbít IM appon neked
2, átirányít hangpostára, amit fiókban levő telefonszám hangpostáján tudsz lehallgatni, akár távolról is.

A hátrány, hogy a jelenlegi domino-s SIMeden ki kell fizetned az átirányítás díját, ha havidíjas lennél, akkor díjmentes lenne az átirányítás

[ Szerkesztve ]

(#99006) stilo18 válasza rfszabi (#99004) üzenetére


stilo18
addikt

Nem... És nem is kér semmit.

Hálózat választásra rámegyek és írja, hogy nem sikerült csatlakozni a hálózathoz, próbálja később.

PSN ID: oO-STiLO-Oo#PS5#C9oled#MiMix3'5G

(#99007) csacsi67 válasza stilo18 (#99006) üzenetére


csacsi67
addikt

Ezt nézd meg erre mit aadd ki Hol tudom ellenőrizni hogy kártyafüggetlen-e a készülékem?
Tárcsázó -> *#*#7378423#*#* -> Service info -> SIM lock -> ha 0 van mindenhol, akkor független a telefonod.

(#99008) kali válasza zergepaci (#98963) üzenetére


kali
legenda

Megnéztem több családi előfizetésnél is, két Domino Fix előfizetésnél szintén így van, nincs aktiválási lehetőség. (A gyakorlatban nem lényeg, mert olyan személyek használják, akik nem mobilinterneteznek, így csak elméletben problémás a szolgáltató részéről, hogy ha már kiírták Domino előfizetésekre is, akkor azoknál is működnie kellene.)
Egy havi díjas előfizetésre aktiváltam kíváncsiságból - azon meg azért nem lesz elhasználva, mert az alapban adott keret sem szokott elfogyni -, annál korrektül jelzi külön is.

[ Szerkesztve ]

(#99009) prozodus válasza dptrsk (#99005) üzenetére


prozodus
őstag

Akkor ezt is elszarták, mert konkrétan így működött nekem jópár éve, vmikor, még mielőtt fizetős lett a hangposta lehallgatása.

(#99010) stilo18 válasza csacsi67 (#99007) üzenetére


stilo18
addikt

Ahhh :))

A telefon független, a Vodafone - os kártya pedig valószínűleg lejárt :W

Ne haragudjatok a blődségért... Köszönöm a segítséget :R

PSN ID: oO-STiLO-Oo#PS5#C9oled#MiMix3'5G

(#99011) prozodus válasza prozodus (#99009) üzenetére


prozodus
őstag

Ja, és a dolog szépsége, h mindezt külföldön tette, mert itthon sosem használtam a hangpostát, csak az értesítőt.
Az egyetlen macera az volt a dologban, h nem lehetett a telefonról beállítani, és utazás előtt mindig fel kellett hozzá az ügyfélszolgálatot hívni, csak ők tudták ilyenre beállítani.

Most meg az értesítő nme képes működni külföldön.

(#99012) thomas77 válasza prozodus (#99011) üzenetére


thomas77
senior tag

A hangpostát alkalmazásban, vagy a webes felületen te is tudod ki-be kapcsolni. Ha kikapcsoltad a hangpostát, akkor pedig a telefon menüjében te is á tudod irányítani a hívást a hívásértesítő számára, feltéve hogy maga a hívásátirányítás (mint szolgáltatás) szintén be van kapcsolva.
Tehát elvileg ügyfélszolgálat nélkül is meg tudod csinálni.

(#99013) Mr.FRANK_ válasza Soulfly842 (#98300) üzenetére


Mr.FRANK_
újonc

Tehát a probléma az, hogy n,válasz esetére nem szeretnék hangpostát!

(#99014) Mr.FRANK_ válasza Mr.FRANK_ (#99013) üzenetére


Mr.FRANK_
újonc

Ez a probléms.

(#99015) dptrsk válasza Mr.FRANK_ (#99013) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Akkor az n.válaszol esetre állítsd át a hangposta számát a hívásértesítőre.

(#99016) atala válasza air (#98998) üzenetére


atala
addikt

Akinek van hozzá rendelve előfizetéses díjcsomag, csak arra ajánlja fel fölül az aktiválást. A dominós számoknál a testreszabásnál már nincs aktiváló gomb.
Biztos meg fogják csinálni, de mivel ingyenes, így nem kapkodják el.

(#99017) prozodus válasza thomas77 (#99012) üzenetére


prozodus
őstag

Miért kell olyat jobban tudni, amiről fogalmad sincs? Sztem csak szimplán nem értetted, amit írtam. Eleve nehéz lett volna bmit is állítani egy nemlétező appban.... Főleg olyat, amit amúgyis CSAK az üfsz tudott beállítani.

(#99018) thomas77 válasza prozodus (#99017) üzenetére


thomas77
senior tag

Nem tudom pontosan, hogy mikor vezették be az alkalmazást, meg a *111#-et, de emlékeim szerint ez előtt is működött a dolog ügyfélszolgálat nélkül, ha az átirányítás mint szolgáltatás aktív volt. Azzal tudtál választani a hangposta vagy a hívásértesítő között, higy melyik számra irányítottad át a hívást.
Ha nem így volt, vagy nem ez volt a téma, akkor ne haragudj. Nem akartam a lelkedbe tiporni a hozzászólásommal.
Nem vagyok Telekomos szakember, csupán egyszerű felhasználó. Rég volt, lehet hogy rosszul emlékszem.

(#99019) kali válasza thomas77 (#99018) üzenetére


kali
legenda

Jól emlékszel, aki tudta a módját, az korábban is módosíthatta, megoldhatta úgy magának.

[ Szerkesztve ]

(#99020) prozodus válasza thomas77 (#99018) üzenetére


prozodus
őstag

Akkor mondom újra: anno tudott MIND2 működni EGYSZERRE, hívásértesítő ÉS hangposta. De ezt csak az üfsz tudta beállítani, h párhuzamosan fusson 2 átirányítás, v talán pontosabb, h a hangpostáról még átterelték az értesítőre is, vmi liyet magyaráztak anno. Évekig használtam így, minden utazásnál.
Ehhez képest ma...

[ Szerkesztve ]

(#99021) Lackooo84


Lackooo84
veterán

Dominora még mindig nem lehet aktiválni az ajcsi netet...

The Truth is out there...

(#99022) #77646080 válasza Lackooo84 (#99021) üzenetére


#77646080
törölt tag

Majd egyszer csak helyre fogják pofozni. 😀

(#99023) air válasza atala (#99016) üzenetére


air
nagyúr

Nincs előfizetéses díjcsomagom. Egyetlen egy Dominó Fixem van.

Tintatartó, aligátor, búzavirág, csók, gyalupad, fogpiszkáló

(#99024) PainKiller13 válasza Lackooo84 (#99021) üzenetére


PainKiller13
őstag

Nekem azt írja a honlapjuk hogy aktiválva van, összesen 11gb net az új simmel, viszont adat nem jön át rajta :(

(#99025) #77646080 válasza PainKiller13 (#99024) üzenetére


#77646080
törölt tag

Próbálj meg egy újraindítást, néha segít ilyen esetben.

(#99026) lufi7


lufi7
tag

Sziasztok!
Egy gyors kérdés. Külföldön vagyunk és az ujjonan rendelt sim kártyával nem tudunk telefonálni, sem internetezni. Ra kell tölteni valamennyi lóvét, hogy működjön? Csak az ajándék perc és net van rajta.
Koszi!

"Csak szóljatok mindig 5 perccel a gól előtt"

(#99027) glacious válasza lufi7 (#99026) üzenetére


glacious
addikt

Írd ezt a tárcsázóba és indítsd el a hívást : *104#

(#99028) jbnd-007


jbnd-007
tag

Csodálatos ez a Telekom informatika.

Adategyeztetés belépett felhasználóként: végigtölteti az összes adatot, aztán közli, hogy "A vásárlási tranzakciók száma a vártnál jobban megnőtt, kérjük, próbáld újra később." Adatokat persze gépeljem végig újra.

Kijelentkezve is próbáltam, ekkor egy 4 jegyű kódot kér, amit SMS-ben kapnék. Ha elküldené.

Nem ezek csinálták véletlenül a BKK rendszerét? :)

Szerk: telefonon se megy, lerohadt a rendszer, hívjuk máskor. LOL

[ Szerkesztve ]

(#99029) Lackooo84 válasza lufi7 (#99026) üzenetére


Lackooo84
veterán

Az ajándék percekés smsek csak belföldön használhatók.

The Truth is out there...

(#99030) lufi7 válasza Lackooo84 (#99029) üzenetére


lufi7
tag

Sajna erre tippeltem én is.
glacious koszi neked is :((

"Csak szóljatok mindig 5 perccel a gól előtt"

(#99031) UHHH válasza PainKiller13 (#99024) üzenetére


UHHH
senior tag

apn állítás? :D
illetve azt mondta egy tés facebookon, hogy hívást kell indítani a kártyán, tehát csörgess meg valakit.
továbbá a 10 gb nem lehet 4g-n, kapcsold át a telefont 3g-re.
nekem is szarakodott, de 3g-n vígan ment külföldön is.

[ Szerkesztve ]

Két kijelzős csúcsmobil (Axon M USA) eladó, 50 000 Ft, privi, ha érdekel!

(#99032) Rataxes


Rataxes
csendes tag

Sziasztok!
Lejárt törlesztőjű telenoros Samsung A3 (2016) készülékemet kifüggetlenítettem a telenornál kapott kóddal, azonban feltöltős t-mobil kártyával nem hajlandó működni. Elindítom a telót, a pint még elfogadja, aztán a "hálózat ellenőrzése, kérem várjon" üzenet pörög végeláthahatlanul. Mi lehet a hiba?

(#99033) Lackooo84 válasza Rataxes (#99032) üzenetére


Lackooo84
veterán

Hibás, ill. lejárt sim...

The Truth is out there...

(#99034) Rataxes válasza Lackooo84 (#99033) üzenetére


Rataxes
csendes tag

10 éves nokiában tökéletesen működik.

(#99035) Lackooo84 válasza Rataxes (#99034) üzenetére


Lackooo84
veterán

Akkor viszont egyértelműen következik, hogy a telefon hibásodott meg. Biztos, hogy rendesen érintkezik a sim mind a 6 érintkezője?

The Truth is out there...

(#99036) Rataxes válasza Lackooo84 (#99035) üzenetére


Rataxes
csendes tag

A telefon meg az eredeti telenoros simmel működik tökéletesen... Az érintkezést azért ellenőrzöm. Ha hiba lenne a pint sem fogadná el, nem?

[ Szerkesztve ]

(#99037) Lackooo84 válasza Rataxes (#99036) üzenetére


Lackooo84
veterán

Ja az felett elsiklottam. A beállításokban a készülék mit ír a sim-re? Valószínű, hogy elszállt rf része a telónak.

The Truth is out there...

(#99038) Rataxes válasza Lackooo84 (#99037) üzenetére


Rataxes
csendes tag

Nem jutok el sajnos a beállításokig :( Mit jelent az rf rész?

(#99039) thomas77 válasza Lackooo84 (#99029) üzenetére


thomas77
senior tag

Az ajándék perceket (40 vagy 80), amit az új simhez adnak már egy ideje felhasználható roamingban is. Pár napja teszteltem egy új, még feltöltetlen kártyával. Az ajándék adat korábban is ment. Az sms-t nem próbáltam.

(#99040) lugosi válasza Lackooo84 (#99037) üzenetére


lugosi
félisten

Akkor a telenoros simmel se kellene működnie, nem?

(#99041) prozodus válasza Rataxes (#99036) üzenetére


prozodus
őstag

A pint elfogadja, de nem működik, pl ha nem függetlenített mégsem. Kiírja, h csak segélyhívás?

Más egyéb kártyával működik? V csak ezzel az eggyel próbáltad?

[ Szerkesztve ]

(#99042) Lackooo84 válasza thomas77 (#99039) üzenetére


Lackooo84
veterán

EU-ban lehet használni igen, de csak annyit írt, hogy külföldön van, lehet, hogy EU-n kívül azért nem megy.

The Truth is out there...

(#99043) Lackooo84 válasza lugosi (#99040) üzenetére


Lackooo84
veterán

Nem írta sehol, hogy azzal működik. :D

The Truth is out there...

(#99044) wolperting válasza 4Grider (#98836) üzenetére


wolperting
senior tag

(#98835) hozzászólásom miért tűnt el?

- Most posztolnám a follow-upot

[ Szerkesztve ]

⭐ ️🧬️️

(#99045) 4Grider válasza wolperting (#99044) üzenetére


4Grider
addikt

Ne tőlem kérdezd...
A 37-est is folytathatod, abban is benne van a lényeg.

(#99046) wolperting válasza wolperting (#98837) üzenetére


wolperting
senior tag

Június 12-én tettem panaszt, hogy az 5-én online vásárolt SIM kártyára nem írták jóvá a 60 napig felhasználható 10GB ajándék adatforgalmat.

27-én kaptam 3221225472 byte + 3221225472 byte + 3221225472 byte + 1073741824 byte feltöltést.
Korrekten precízek és milyen kedvesek, hogy byteban adják meg!

Ugyanaznap kaptam egy emailt, hogy postai úton válaszolnak. Július 3-án érkezett a postai levél:

Az egyenlegemben azóta sem jelent meg a kapott adatforgalom, ha használok adatot az az eredeti 1GB-ból megy, tehát hiába a jóváírás, nem tudom használni. Ez azért problémás, mert az 1GB 1 évig érvényes, a 10GB meg elvileg 60 napig.
Az ügyfélszolgálat látja a 10GB-ot de nem tudja megmondani, hogy pontosan meddig használhatom fel, érvényességet nem látnak hozzá, és fogalmuk sincs, hogy miért nem látszódik nálam, illetve miért nem a 10GB-ból megy először az adat, ahogy az akcióban működnie kéne.
Az ügyfélszolgálatot akárhányszor keresem, minden ügyintéző mást és mást mond, sokszor teljesen fals infókat (pl hogy az 1GB 30 napig érvényes...).

Összefoglaló: Tehát a panaszbejelentésem eredményeképpen közel egy hónap múlva megkaptam az erdetileg akcióban járó adatot, de használni továbbra sem tudom, az egyenlegemen nem látom.

30 napos írásbeli panaszbejelentéssel élhetek, hogy kivizsgálják a fentieket.

[ Szerkesztve ]

⭐ ️🧬️️

(#99047) thomas77 válasza Lackooo84 (#99042) üzenetére


thomas77
senior tag

Nyilván eu-ban, hiszen azon kívül minden fizetős... (na jó az sms, meg talán az mms fogadása nem)
Amúgy ez sem ennyire egyértelmű. Pár hónapja még nem lehetett felhasználni az ajándék perceket eu-roamingban. Volt is ezzel kapcsolatban egy panaszom, amit ki is vizsgáltak. Arra a következtetésre jutottak, hogy hiába van feltüntetve az oldalon, hogy eu-ban is felhasználhatóak az ajándék percek, valójában csak az első feltöltéstől számítva lehetett. Valószínűleg most ezt a hibát javították, mert mint említettem, egy szűz kártyával próbáltam (feltöltés nélkül) és most remekül működik.

(#99048) Lackooo84 válasza thomas77 (#99047) üzenetére


Lackooo84
veterán

Én is ezért tudtam úgy, hogy csak belföldön használható, mert régen nekem sem ment.

The Truth is out there...

(#99049) lufi7 válasza thomas77 (#99047) üzenetére


lufi7
tag

Romániában vagyok. Akkor most ilyenkor mi van? A régi saját kártyák működnek.
Mar próbálkoztunk mindennel. :F

"Csak szóljatok mindig 5 perccel a gól előtt"

(#99050) thomas77 válasza lufi7 (#99049) üzenetére


thomas77
senior tag

*104# majd hívásindító.
Ez megvolt?
Az adatkapcsolat megy? Adatroaming aktiválva van?

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2021 PROHARDVER Informatikai Kft.