Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Adrian Mole:] Friss konfig, Win 11, gyere rám
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] Kempingezés és sátrazás
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00
LOGOUT.hu
Hozzászólások
madarasz92
őstag
Ja és kőszi a segitséget..
hiszen nem is kellett segíteni...
Jó szerencsét!
Bazsee71
őstag
Sziasztok!
Elég nagy problémát okoztam magamnak, és szeretném kikérni a rutinosabbak véleményét.
Van egy LG Arenám. Terveztem, hogy szervízbe viszem (még garanciális), mert néha foltosodik a kijelző, a GPS-t még soha nem sikerült működésre bírni, nem ébreszt, valamint ha valakit tárcsázok a telefonkönyvből, teljesen mást hív fel. (Egyébként a legújabb szoftver van rajta.)
A probléma ott van, hogy ma reggel kiesett a zsebemből a villamoson mikor leültem, és 70cm-t zuhant, minek hatására keresztben eltört az üveg. Kijelző sértetlen, ugyanúgy működik.
Ezek után tudok még bármit kezdeni a garanciával? Telefonoknál nincs olyan szabvány mint sok másnál, hogy bizonyos magasságból (1.2 méter) leejtve még nem kéne, hogy baja legyen?
Remélem létezik valami megoldás, elég kellemetlen helyzetbe hoztam magam.
Előre is köszönöm:
Balázs
krisztian112
senior tag
Hello. Ha jól tudom érintőkijelzős telefonoknál a kijelzőre nincs garancia. Tehát ha leejtetted és megtört vagy karcos lett akkor az a te bajod, saját költségből kell finanszíroznod a cserét, mert ez nem a gyártó kötelessége. Az ébresztéses gondok elég gyakran előfordulnak arénánál és néha a szoftverfrissítés sem segít. :S
Huawei P10 lite
Sokat nem fogsz tudni kezdeni a garanciával szerintem...bár attól még a funkciói nem működnek, s Te nem a kijelzőt akarod cseréltetni...próbáld meg, esetlegesen több szervizponton is!
A későbbiekre pedig: Készülékbiztosítás
Jó szerencsét!
Bazsee71
őstag
Köszönöm a választ!
Kijelzőt nem is akarom cseréltetni, csak a többi funkciót tegyék rendbe nekem. Azért majd próbálkozom.
Bazsee71
őstag
Köszi!
Arra leszek kíváncsi, hogy hisznek-e nekem a szervízben. Mert pl, az, hogy foltosodik a kijelző, meg szoftveresen baja van, annak ehhez semmi köze. Mert a GPS-t rá is foghatják akár, bár egy lelkiismeretes szervizes tudhatja, hogy alapból elég vacak.
Próbálkozni fogok, remélem valahol elvállalják, aztán gariztatás után kicseréltetem a digitizert.
Készülékbiztosításról meg még nem is hallottam, köszi a tippet!
Balázs
tierden
csendes tag
Hali, T-mobilosoknál van ez az ingyen facebook lehetőség(0.facebook.com), és az érdekelne, hogy meg tudom-e azt csinálni, hogyha jön egy üzenetem a facebookon, a telefonom jelezze azt, mint pl egy sms-nél... már rágódok ezen a problémán egy ideje de nem találok megoldást. Amúgy egy LG GS290-em van.
a segítségeteket előre is köszönöm.
Tierden
http://www.facebook.com/profile.php?id=100000173115699
guest666
aktív tag
a készülékbiztosítással kapcsolatban kérdeznék, ha mondjuk betörik a kijelző, de a teló amúgy már elég leharcolt (mondjuk 1,5 év múlva), akkor fizetik a cserét, vagy esetleg úgy, hogy levonnak amortizációként bizonyos százalékot? Vagy hogy működik ez?
Az írásodtól felfelé számítva a negyedik hsz-ben vagy egy link, de ez már többször megtalálható volt a topikban. Ha az ezen a linken található leírást elolvasod, választ találsz a kérdésedre, de mivel aranyból vagyok, későre jár, és éppen semmi dolgom, ide másolom neked a vonatkozó részt:
A Biztosító nem tartozik felelősséggel:
Az olyan kárért, amelyet az alábbi események idéztek elő, vagy amely az alábbi eseményeknek tulajdonítható:
(i) egy alkatrész tényleges törését vagy kiégését okozó hirtelen, előre nem látható, belső mechanikai vagy elektronikus hiba, amely miatt a Készülék rendeltetésszerű működésre képtelen;
Magyarul nem fizetnek rá semmit. Legyél okos, ha ilyen módon akarsz új telefont!
Jó szerencsét!
copperhead
aktív tag
Szerintem, ha valakinek kiesik a telefon a kezéből és összetörik a kijelző (azt olvastam , hogy ez a 4-es modellnél ez többször előfordul, mint a 3-nál) az biztosítási esemény. Pont ezt kérdeztem az ügyintézőtől és ő ajánlotta a biztosítást. Persze ha sok visszaélés lesz és nem éri meg a T-Mobile-nak, akkor majd megszüntetik ezt a biztosítást. Egyébként nem kapható csak előjegyzést vesznek fel.
[ Szerkesztve ]
guest666
aktív tag
köszi, olvasgattam én is. Van egy csomó eset, amikor a "biztosító nem tartozik felelősséggel", de akkor mire fizetnek? Csak ha elromlik ?
Nézegettem én is, s minél többet olvasok, annál kevesebbet tudok! Mert amit én idéztem, végső soron az sem a Te kérdésedre volt válasz!
(érdemesebb olyan indokot/okot keresni, ami nincs felsorolva.. )
Jó szerencsét!
Mappa
addikt
Üdv
Garanciális idő alatt, (2 hét) a szolgáltató kárpótlója ezt a kiesési időszakot az előfizetőnél? Ez alatt értem, hogy cserekészüléket nem biztosítottak a 2 hétre(ezt több helyen is hallottam 50-50 arányba megosztva, hogy vagy igényelni kell garanciális ügyintézésnél, vagy fel kell hogy kínálja a ügyintéző a cserekészüléket), illetve microSIM kártya lévén, használni sem tudom az előfizetést más készülékkel a garanciális ügyintézés alatt. Tehát ez már kizárja azt hogy cserekészüléket adjanak ? Erre van valami apró betűs szabály gondolom, hogy NEM!
Mert engem a szervizes mindenféleképpen ezen a microSIM-es előfizetésen akart volna értesíteni, csak mondtam neki, hogy "igen és mibe tegyem a microSIM-et? "
[ Szerkesztve ]
nem kötelező megadni
Érdekes probléma. Általában fel szoktak ajánlani a javítás idejére cserekészüléket. Aztán azt vagy kéri az előfizető, vagy sem. Én úgy vélem, hogy nem volt a szervizben a microSIM-et fogadni képes másik készülék, de ezt azért illet volna közölni veled. Hogy aztán ilyenkor milyen lehetőséged van? Szerintem dobj egy emailt az ugyfelszolgalat@t-mobile.hu-ra! Arra biztosan válaszolnak!
[ Szerkesztve ]
Jó szerencsét!
Mappa
addikt
köszi megejtem oda is
nem kötelező megadni
misuti
tag
Sziasztok!
Érdeklődnék,hogy a webshopos rendelésnél lehet e a részletfizetési konstrukciók közül is választani?
Szia!
Természetesen!
Jó szerencsét!
misuti
tag
Köszi a választ!
Mondjuk konkrétan az Iphone 4 -nél nem találtam ezt,pedig elvileg lehet részletre is!
Szóval kiválasztottál a 63 készülék közül egyet, amely több szempontból más....
Gondolom azt is lehet egyébként, de hívd a 1430-at, ott biztos választ fogsz kapni a kérdésedre!
Jó szerencsét!
1430
senior tag
Ügyintéző úgy is meg tudja rendelni, de csak a meghatározott konstrukciókban van részletfizetés.
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
Kedves Kolléga!
Kitöltöttem a kérdőívet, remélem hasznát veszed!
(Egyébként jó, hogy szakdolgozatban nincs megszólítás, mert abban rögtön elkövettél négy hibapontot, ami érettségin eléggé gázos lenne! (A megszólítás minden szava NAGYBETŰVEL kezdődik, valamint a az utolsó szó és a felkiáltójel között NINCS szóköz... )
Sok sikert a záró (lánykori nevén állam-)vizsgához!
[ Szerkesztve ]
Jó szerencsét!
raziel01
veterán
Sziasztok
Kaptam egy SMS-t, hogy MMS üzenetem érkezett amit itt tudok megnézni:
212.51.125.1:8080/mmcp/C?url=mmc1&p=xxxxx(x jelöli a jelszót)
Telón nem akarom megnyitni, mert akkor menne a pénzem. Valahogy nem lehet megnézni PC-n?
[ Szerkesztve ]
1430
senior tag
Nem.
szerk.: Ellenben megnézheted más telefonján keresztül, akinek esetleg lenne net csomagja, így ezt a kis forgalmat bevállalná.
[ Szerkesztve ]
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
m0h0senator
őstag
Sziasztok,
tudtok valami várakozási időt az iPhone 4-re? Ma délután felhívtam a 1430-at és a Hölgy nem tudott semmilyen információval szolgálni. Vagy hova írjak kit hívjak fel?
Előre is köszi
An odyssey through the realm of consciousness.
lacikaALLSTA
csendes tag
valakitől kérek szépen megoldást. nyáron váltottam médiamánia m-re a tnél. azelőtt volt egy net80as előfizu a sima akármilyen előfizetésre. azt hittem, hogyha bemegyek a t-hez, és megmondom váltani szeretnék 80megásról 750 megás csomagra, akkor a régit fölülírják. ehelyett számlázták az új előfizu összegét (amibe van sok mega net) + a net80as okosságot is. tegnap lemondtam a net80at, és most nincs internetem. whaddup now
válaszokat előre is köszi
wannabe pornstar.
Ez nem csak valamilyen készülékbeállítási probléma?
Jó szerencsét!
1430
senior tag
A Net80at a net Startra kellett volna cserélnie a kollégának. Ha most kikapcsoltad manuálisan a Net80-at (ami részarányosan számlázódik), akkor kapcsold be a Net Start-ot, és menni fog a net (ilyenkor a MM keretet használod).
Aktiváló üzenet: +NETSTART
Címzett: 1430 (díjmentes)
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
lacikaALLSTA
csendes tag
köszi főnök, ma beslattyogtam hozzátok, kolléga mosolygott, elintézte, működik, mindenki boldog.
wannabe pornstar.
_seth_
veterán
Üdv!
Milyen felállással beszélhetnék párommal "ingyen"? Havi 1000 forint vagy ilyesmi áron.
Kártyásan érdekel főleg vagy akár úgy, hogy az egyik szám előfizus.
Előre is köszi!
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
1430
senior tag
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
Rikarda
csendes tag
Üdv!
Az érdekelne, lehet-e dominó kártyáról pénzt utalni, egy tetszőleges számlára? Arról van szó, hogy van egy domino kari, amin mondjuk van 10E Ft, de nem nagyon van használva, egyfajta pót kártyának van, de minden évben töltöm 3500Ft-al, hogy ne vesszen el, így gyűlik az a pénz, és azt kéne megoldani, hogy például lejárat előtt átutalok róla 3500-at, és abból veszel új 3500-as feltöltő karit. Így amolyan körforgásként megmaradna a szám, és nem kéne minden évben 3500-at rákölteni. Tudom van valami ilyen szolgáltatása a T-nek, valami ilyen bankos fizetéses, de nem nagyon tudom hogy van ez.
?
Köszi.
1430
senior tag
Szerintem tökéletesen megindokoltad, hogy miért nincs lehetőség egy Domino szám egyenlegét "visszakérni" vagy másik számra áttölteni.
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
m0h0senator
őstag
Akit érdekel az iPhone 4: Pénteken voltam a mom parkban természetesen nem volt és nem is tudják, hogy mikor lesz. Utána Allee következett, ott feliratkoztam a listára és 2-3 hetet mondtak.
An odyssey through the realm of consciousness.
Viktor89
aktív tag
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne,hogyha nem töltöttem fel a sim kártyát 1 éve és lejárt,akkor ha most tennék rá pénzt akkor újra aktív lenne,vagy elveszne a pénz,vagy nem is engedné rátenni? Hogy van ez?
#41635072
törölt tag
Üdv!
Gondolom badarság, de azért megkérdezem hátha:
Egy darab T-mobile netelőfizetéshez lehet valahogy 2db SM kártyát igényelni?
(Egy kéne a telefonomba, másik a nővéremébe, vagy a számítógépbe...)
1430
senior tag
Nem, nincs ilyen megoldás.
Alternatív megoldásként szóba jöhetne az Autóskártya (külön SIM, de az "anya SIM" szolgáltatásait/díjait használja), de a plusz díj miatt ez nem lenne gazdaságos, hiszen abból kijöhetne már egy külön net csomag egy második SIM kártyára (és az autóskártyát kellene használni "normál" számként).
Viktor89:
Kérdezd le az egyenleged a *102# és hívásindító gombbal. Nem csak az egyenleged láthatod, hanem lesz ott egy dátum is, addig tölthető a SIM. Ha már az egyenleglekérdezés sem megy, akkor kuka...
Amúgy másik módja az ellenőrzésnek, hogy ráhívsz a Domino számodra. Ha lejár a rendelkezésre állási időd, elkezdődik egy 90 napos hívószám lekötéri idő. Ezen 90 nap alatt a hívószámod felhívásakor az hallható, hogy a hívott szám "átmenetileg ki van kapcsolva a forgalomból". Ha a 90 nap is letelt, akkor "a hívott számon előfizető nem kapcsolható" bemondás hallható.
Mielőtt azt kérdeznéd, hogy elfelejtetted vagy nem vagy biztos a hívószámban: Ha még feljelentkezik a SIM a hálózatra, akkor *121# és hívásindító gomb.
Ha biztos, hogy vége a SIM-nek, akkor WebShop-ban (díjmentes kiszállítás mellett) 2790-ért vehetsz újat, amiből 2700 lebeszélhető.
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
Viktor89
aktív tag
Nem használom már ezt a SIM-et mert vettem azóta előfizusat,viszont van még rajta pénz. Ha lekérdezem az egyenleget még 1 hónapot ír,hogy addig jó. Gondolom ha addig nem beszélem le róla a pénzt akkor az elveszik,de inkább az érdekelne,hogy ha letelik az az 1 hónap,akkor azután később valaikor akár rá 1-2 évre is ha feltöltöm akkor tudom majd használni,vagy ha lejár az az idő akkor utána dobhatom a kukába?
1430
senior tag
Ha lejár a hátralévő egy hónap, nullázódik az egyenleged, és lesz még 90 napod, hogy feltöltsd a számot, ezzel visszaaktiválva és a feltöltés mértékétől függően x ideig megint elérhető lesz. Ha nem töltesz rá, és a 90 nap is letelik, akkor kuka.
[ Szerkesztve ]
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
tjb007
nagyúr
Ismét érkezett pár "újdonság", érdemes megnézni őket.
De hogy ez a karácsonyi akciók mekkora egy átvágás...
(Nagy részük eddig is ennyi volt...)
Meg persze azt a kettő telefont felejtették ki, ami érne is valamit, nem csak ipari hulladéknak minősül, ahogyan az "új" jelzővel illetett készülékek!
Jó szerencsét!
tjb007
nagyúr
"Meg persze azt a kettő telefont felejtették ki, ami érne is valamit, nem csak ipari hulladéknak minősül, ahogyan az "új" jelzővel illetett készülékek! "
Most végül is mi a problémád az új, mától kapható telefonokkal ?
Rátapintottál Te arra!
Jó szerencsét!
Mr.Csizmás
félisten
help...
[link]
új sim kártyám van, és nem tudok sms-t küldeni...az előfizetés maradt, csak a díjcsomag miatt lett új kártya (mix -> médiamania S)
valaki segítsen kérem, mert így ku.idegesítő, hogy nem tudok sms-t küldeni...
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
Jadro
veterán
Ezekben a karácsonyi akciós webshop ajánlatokban hogy lehetne olyat alkalmazni, hogy a meglévő előfizetést hosszabbítani két évvel? Vagy csak teljesen új előfizetésre lehet használni? Csak mert rögtön az első pontban kér egy csomagbeállítást.
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy S23 8/128 Green
Szerintem sehogy. Gondolom olyat szeretnél, ahol valamilyen "drágább" díjcsomaggal van kedvezményesen a telefon.
A "normál" készülékváltás gondolom azért még működik....
(csak akkor meg nem "kedvezményes a készülék...bár így sem... )
Jó szerencsét!
Jadro
veterán
Nem. Semmi extra, konkrétan egy X10 mini. Nincs hozzá díjcsomagvállalás, csak a két év előfizetés fenntartás. Egy jelenlegi csomagomat szeretném hosszabbítani újabb két év hűséggel, viszont erre nem találok opciót a webboltban.
Samsung Galaxy S23 8/128 Green
Akkor az egy sima készülékváltás. Belépsz, kiválasztod a készüléket, ott pedig a készülékváltási ajánlatok közül a számodra megfelelőt!
Jó szerencsét!
Jimmy8
senior tag
Gratula a T-nek!
Vasárnap (tegnap) rendeltem Webshop-on keresztül előfizetést + készüléket. (Készpénzes teljes összegű fizetés, és nem hiteles). Előtte felhívtam az információt, hogy kb. milyen gyorsan kapom kézhez a kártyát + telót. Azt mondta az ügyintéző csaj, hogy plusz egy nap, mint ha Dominosan vásárolnám.
A Webshop-ban az adatok megadása, stb.. után a nyomon követéskor azt írta , hogy ha 2010.11.15. 16.30-ig (azaz ma du. -ig) sikerül felvenni velem a kapcsolatot adategyeztetés végett, akkor szerdán szállítják a cuccot.
Egész nap mellettem a teló, ill nézem az e-mailt óránként. Semmi.
Hívom most 17-kor az ügyfélszolgálatot, hogy akkor most most mi van? Kérdezem: a héten még lesz teló?
Csaj: a kolléganője elfelejtette közölni, hogy 3 munkanapjuk van az "adategyeztetésre"., ill lehet vissza is kellene faxolnom valamit.
Én: akár 1 percen belül ment volna vissza a fax, tehát nem azon múlt, hanem hogy nem kerestek.
Csaj: 3 munkanap. És különben is az első előfizetésem náluk, ezért az adatokat fel is kell vinni..
Erre nem mondtam semmit, hanem elköszöntem...
1. A Webshopban sehol nincs (én nem találtam) leírva, hogy vissza kell faxolnom valamit.
2. Ha én az adataimat feltöltöm (kitöltöm), akkor mit is kell gépre vinni?
3. A webshopban a leírás szerint a futár hozza a szerződést, azt kell aláírni. Akkor mit kell faxolnom?
4. És hol a ...-ban van az leírva, hogy 3 munkanap.
5. A szállítási és fizetési feltételeknél az van leírva, hogy: "Normál szállításnál: Egy munkanapon belül a megrendelés jóváhagyását követően az Ön által választott időpontban". Tehát ha hétfőn jóváhagyják, akkor miért szerdán szállítanák?
Nehéz leírni a rendelés leadásakor, hogy mire számíthatok?
Most ott tartok, hogy talán csütörtökre lesz teló, de ha tartják a három napot , akkor lehet csak hétfőre.
Ha ezt tudom, akkor bemegyek egy T-pontba, és megkötöm ott: dolgozzanak meg a + 5%-ért. Úgy látszik nekik ez a jobb....
[ Szerkesztve ]
Téma tudnivalók
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja