Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#6301) madarasz92 válasza dedike (#6300) üzenetére


madarasz92
őstag

Ja és kőszi a segitséget.. :)

(#6302) dedike válasza madarasz92 (#6301) üzenetére


dedike
addikt

hiszen nem is kellett segíteni... :B ;)

Jó szerencsét!

(#6303) Bazsee71


Bazsee71
őstag

Sziasztok!

Elég nagy problémát okoztam magamnak, és szeretném kikérni a rutinosabbak véleményét.

Van egy LG Arenám. Terveztem, hogy szervízbe viszem (még garanciális), mert néha foltosodik a kijelző, a GPS-t még soha nem sikerült működésre bírni, nem ébreszt, valamint ha valakit tárcsázok a telefonkönyvből, teljesen mást hív fel. (Egyébként a legújabb szoftver van rajta.)

A probléma ott van, hogy ma reggel kiesett a zsebemből a villamoson mikor leültem, és 70cm-t zuhant, minek hatására keresztben eltört az üveg. Kijelző sértetlen, ugyanúgy működik.

Ezek után tudok még bármit kezdeni a garanciával? Telefonoknál nincs olyan szabvány mint sok másnál, hogy bizonyos magasságból (1.2 méter) leejtve még nem kéne, hogy baja legyen?

Remélem létezik valami megoldás, elég kellemetlen helyzetbe hoztam magam.

Előre is köszönöm:
Balázs

(#6304) krisztian112 válasza Bazsee71 (#6303) üzenetére


krisztian112
senior tag

Hello. Ha jól tudom érintőkijelzős telefonoknál a kijelzőre nincs garancia. Tehát ha leejtetted és megtört vagy karcos lett akkor az a te bajod, saját költségből kell finanszíroznod a cserét, mert ez nem a gyártó kötelessége. Az ébresztéses gondok elég gyakran előfordulnak arénánál és néha a szoftverfrissítés sem segít. :S

Huawei P10 lite

(#6305) dedike válasza Bazsee71 (#6303) üzenetére


dedike
addikt

Sokat nem fogsz tudni kezdeni a garanciával szerintem...bár attól még a funkciói nem működnek, s Te nem a kijelzőt akarod cseréltetni...próbáld meg, esetlegesen több szervizponton is! :K

A későbbiekre pedig: Készülékbiztosítás

Jó szerencsét!

(#6306) Bazsee71 válasza krisztian112 (#6304) üzenetére


Bazsee71
őstag

Köszönöm a választ!

Kijelzőt nem is akarom cseréltetni, csak a többi funkciót tegyék rendbe nekem. Azért majd próbálkozom.

(#6307) Bazsee71 válasza dedike (#6305) üzenetére


Bazsee71
őstag

Köszi!

Arra leszek kíváncsi, hogy hisznek-e nekem a szervízben. Mert pl, az, hogy foltosodik a kijelző, meg szoftveresen baja van, annak ehhez semmi köze. Mert a GPS-t rá is foghatják akár, bár egy lelkiismeretes szervizes tudhatja, hogy alapból elég vacak.

Próbálkozni fogok, remélem valahol elvállalják, aztán gariztatás után kicseréltetem a digitizert.

Készülékbiztosításról meg még nem is hallottam, köszi a tippet! :R

Balázs

(#6308) tierden


tierden
csendes tag

Hali, T-mobilosoknál van ez az ingyen facebook lehetőség(0.facebook.com), és az érdekelne, hogy meg tudom-e azt csinálni, hogyha jön egy üzenetem a facebookon, a telefonom jelezze azt, mint pl egy sms-nél... már rágódok ezen a problémán egy ideje de nem találok megoldást. Amúgy egy LG GS290-em van.

a segítségeteket előre is köszönöm.
Tierden

http://www.facebook.com/profile.php?id=100000173115699

(#6309) guest666


guest666
aktív tag

a készülékbiztosítással kapcsolatban kérdeznék, ha mondjuk betörik a kijelző, de a teló amúgy már elég leharcolt (mondjuk 1,5 év múlva), akkor fizetik a cserét, vagy esetleg úgy, hogy levonnak amortizációként bizonyos százalékot? Vagy hogy működik ez?

(#6310) dedike válasza guest666 (#6309) üzenetére


dedike
addikt

Az írásodtól felfelé számítva a negyedik hsz-ben vagy egy link, de ez már többször megtalálható volt a topikban. Ha az ezen a linken található leírást elolvasod, választ találsz a kérdésedre, de mivel aranyból vagyok, későre jár, és éppen semmi dolgom, ide másolom neked a vonatkozó részt:
A Biztosító nem tartozik felelősséggel:
Az olyan kárért, amelyet az alábbi események idéztek elő, vagy amely az alábbi eseményeknek tulajdonítható:
(i) egy alkatrész tényleges törését vagy kiégését okozó hirtelen, előre nem látható, belső mechanikai vagy elektronikus hiba, amely miatt a Készülék rendeltetésszerű működésre képtelen;

Magyarul nem fizetnek rá semmit. Legyél okos, ha ilyen módon akarsz új telefont! ;)

Jó szerencsét!

(#6311) copperhead válasza dedike (#6310) üzenetére


copperhead
aktív tag

Szerintem, ha valakinek kiesik a telefon a kezéből és összetörik a kijelző (azt olvastam , hogy ez a 4-es modellnél ez többször előfordul, mint a 3-nál) az biztosítási esemény. Pont ezt kérdeztem az ügyintézőtől és ő ajánlotta a biztosítást. Persze ha sok visszaélés lesz és nem éri meg a T-Mobile-nak, akkor majd megszüntetik ezt a biztosítást. Egyébként nem kapható csak előjegyzést vesznek fel.

[ Szerkesztve ]

(#6312) guest666 válasza dedike (#6310) üzenetére


guest666
aktív tag

köszi, olvasgattam én is. Van egy csomó eset, amikor a "biztosító nem tartozik felelősséggel", de akkor mire fizetnek? Csak ha elromlik ?

(#6313) dedike válasza guest666 (#6312) üzenetére


dedike
addikt

Nézegettem én is, s minél többet olvasok, annál kevesebbet tudok! Mert amit én idéztem, végső soron az sem a Te kérdésedre volt válasz! :(

(érdemesebb olyan indokot/okot keresni, ami nincs felsorolva.. :DDD )

Jó szerencsét!

(#6314) Mappa


Mappa
addikt

Üdv

Garanciális idő alatt, (2 hét) a szolgáltató kárpótlója ezt a kiesési időszakot az előfizetőnél? Ez alatt értem, hogy cserekészüléket nem biztosítottak a 2 hétre(ezt több helyen is hallottam 50-50 arányba megosztva, hogy vagy igényelni kell garanciális ügyintézésnél, vagy fel kell hogy kínálja a ügyintéző a cserekészüléket), illetve microSIM kártya lévén, használni sem tudom az előfizetést más készülékkel a garanciális ügyintézés alatt. Tehát ez már kizárja azt hogy cserekészüléket adjanak ? Erre van valami apró betűs szabály gondolom, hogy NEM!

Mert engem a szervizes mindenféleképpen ezen a microSIM-es előfizetésen akart volna értesíteni, csak mondtam neki, hogy "igen és mibe tegyem a microSIM-et? "

[ Szerkesztve ]

nem kötelező megadni

(#6315) dedike válasza Mappa (#6314) üzenetére


dedike
addikt

Érdekes probléma. Általában fel szoktak ajánlani a javítás idejére cserekészüléket. Aztán azt vagy kéri az előfizető, vagy sem. Én úgy vélem, hogy nem volt a szervizben a microSIM-et fogadni képes másik készülék, de ezt azért illet volna közölni veled. Hogy aztán ilyenkor milyen lehetőséged van? Szerintem dobj egy emailt az ugyfelszolgalat@t-mobile.hu-ra! Arra biztosan válaszolnak! :)

[ Szerkesztve ]

Jó szerencsét!

(#6316) Mappa válasza dedike (#6315) üzenetére


Mappa
addikt

köszi megejtem oda is :K

nem kötelező megadni

(#6317) misuti


misuti
tag

Sziasztok!
Érdeklődnék,hogy a webshopos rendelésnél lehet e a részletfizetési konstrukciók közül is választani?

(#6318) dedike válasza misuti (#6317) üzenetére


dedike
addikt

Szia!

Természetesen! ;)

Jó szerencsét!

(#6319) misuti válasza dedike (#6318) üzenetére


misuti
tag

Köszi a választ!
Mondjuk konkrétan az Iphone 4 -nél nem találtam ezt,pedig elvileg lehet részletre is!

(#6320) dedike válasza misuti (#6319) üzenetére


dedike
addikt

Szóval kiválasztottál a 63 készülék közül egyet, amely több szempontból más.... :DDD

Gondolom azt is lehet egyébként, de hívd a 1430-at, ott biztos választ fogsz kapni a kérdésedre! ;)

Jó szerencsét!

(#6321) 1430 válasza misuti (#6319) üzenetére


1430
senior tag

Ügyintéző úgy is meg tudja rendelni, de csak a meghatározott konstrukciókban van részletfizetés.

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#6323) dedike válasza Hitman (#6322) üzenetére


dedike
addikt

Kedves Kolléga!

Kitöltöttem a kérdőívet, remélem hasznát veszed! ;)

(Egyébként jó, hogy szakdolgozatban nincs megszólítás, mert abban rögtön elkövettél négy hibapontot, ami érettségin eléggé gázos lenne! (A megszólítás minden szava NAGYBETŰVEL kezdődik, valamint a az utolsó szó és a felkiáltójel között NINCS szóköz... :P ;] )

Sok sikert a záró (lánykori nevén állam-)vizsgához! :R

[ Szerkesztve ]

Jó szerencsét!

(#6324) raziel01


raziel01
veterán

Sziasztok

Kaptam egy SMS-t, hogy MMS üzenetem érkezett amit itt tudok megnézni:

212.51.125.1:8080/mmcp/C?url=mmc1&p=xxxxx(x jelöli a jelszót)

Telón nem akarom megnyitni, mert akkor menne a pénzem. Valahogy nem lehet megnézni PC-n?

[ Szerkesztve ]

(#6325) 1430 válasza raziel01 (#6324) üzenetére


1430
senior tag

Nem.

szerk.: Ellenben megnézheted más telefonján keresztül, akinek esetleg lenne net csomagja, így ezt a kis forgalmat bevállalná.

[ Szerkesztve ]

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#6326) m0h0senator


m0h0senator
őstag

Sziasztok,

tudtok valami várakozási időt az iPhone 4-re? Ma délután felhívtam a 1430-at és a Hölgy nem tudott semmilyen információval szolgálni. Vagy hova írjak kit hívjak fel?

Előre is köszi

An odyssey through the realm of consciousness.

(#6327) lacikaALLSTA


lacikaALLSTA
csendes tag

valakitől kérek szépen megoldást. nyáron váltottam médiamánia m-re a tnél. azelőtt volt egy net80as előfizu a sima akármilyen előfizetésre. azt hittem, hogyha bemegyek a t-hez, és megmondom váltani szeretnék 80megásról 750 megás csomagra, akkor a régit fölülírják. ehelyett számlázták az új előfizu összegét (amibe van sok mega net) + a net80as okosságot is. tegnap lemondtam a net80at, és most nincs internetem. whaddup now

válaszokat előre is köszi

wannabe pornstar.

(#6328) dedike válasza lacikaALLSTA (#6327) üzenetére


dedike
addikt

Ez nem csak valamilyen készülékbeállítási probléma? :U

Jó szerencsét!

(#6329) 1430 válasza lacikaALLSTA (#6327) üzenetére


1430
senior tag

A Net80at a net Startra kellett volna cserélnie a kollégának. Ha most kikapcsoltad manuálisan a Net80-at (ami részarányosan számlázódik), akkor kapcsold be a Net Start-ot, és menni fog a net (ilyenkor a MM keretet használod).

Aktiváló üzenet: +NETSTART
Címzett: 1430 (díjmentes)

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#6330) lacikaALLSTA


lacikaALLSTA
csendes tag

köszi főnök, ma beslattyogtam hozzátok, kolléga mosolygott, elintézte, működik, mindenki boldog. :)

wannabe pornstar.

(#6331) _seth_


_seth_
veterán

Üdv!

Milyen felállással beszélhetnék párommal "ingyen"? Havi 1000 forint vagy ilyesmi áron.

Kártyásan érdekel főleg vagy akár úgy, hogy az egyik szám előfizus.

Előre is köszi!

Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN

(#6332) 1430 válasza _seth_ (#6331) üzenetére


1430
senior tag

Családbarát kedvezmény

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#6333) Rikarda


Rikarda
csendes tag

Üdv!

Az érdekelne, lehet-e dominó kártyáról pénzt utalni, egy tetszőleges számlára? Arról van szó, hogy van egy domino kari, amin mondjuk van 10E Ft, de nem nagyon van használva, egyfajta pót kártyának van, de minden évben töltöm 3500Ft-al, hogy ne vesszen el, így gyűlik az a pénz, és azt kéne megoldani, hogy például lejárat előtt átutalok róla 3500-at, és abból veszel új 3500-as feltöltő karit. Így amolyan körforgásként megmaradna a szám, és nem kéne minden évben 3500-at rákölteni. Tudom van valami ilyen szolgáltatása a T-nek, valami ilyen bankos fizetéses, de nem nagyon tudom hogy van ez.

?

Köszi.

(#6334) 1430 válasza Rikarda (#6333) üzenetére


1430
senior tag

Szerintem tökéletesen megindokoltad, hogy miért nincs lehetőség egy Domino szám egyenlegét "visszakérni" vagy másik számra áttölteni. ;)

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#6335) m0h0senator


m0h0senator
őstag

Akit érdekel az iPhone 4: Pénteken voltam a mom parkban természetesen nem volt és nem is tudják, hogy mikor lesz. Utána Allee következett, ott feliratkoztam a listára és 2-3 hetet mondtak.

An odyssey through the realm of consciousness.

(#6336) Viktor89


Viktor89
aktív tag

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne,hogyha nem töltöttem fel a sim kártyát 1 éve és lejárt,akkor ha most tennék rá pénzt akkor újra aktív lenne,vagy elveszne a pénz,vagy nem is engedné rátenni? Hogy van ez?

(#6337) #41635072


#41635072
törölt tag

Üdv!
Gondolom badarság, de azért megkérdezem hátha:
Egy darab T-mobile netelőfizetéshez lehet valahogy 2db SM kártyát igényelni?
(Egy kéne a telefonomba, másik a nővéremébe, vagy a számítógépbe...)

(#6338) 1430 válasza #41635072 (#6337) üzenetére


1430
senior tag

Nem, nincs ilyen megoldás.
Alternatív megoldásként szóba jöhetne az Autóskártya (külön SIM, de az "anya SIM" szolgáltatásait/díjait használja), de a plusz díj miatt ez nem lenne gazdaságos, hiszen abból kijöhetne már egy külön net csomag egy második SIM kártyára (és az autóskártyát kellene használni "normál" számként).

Viktor89:
Kérdezd le az egyenleged a *102# és hívásindító gombbal. Nem csak az egyenleged láthatod, hanem lesz ott egy dátum is, addig tölthető a SIM. Ha már az egyenleglekérdezés sem megy, akkor kuka...

Amúgy másik módja az ellenőrzésnek, hogy ráhívsz a Domino számodra. Ha lejár a rendelkezésre állási időd, elkezdődik egy 90 napos hívószám lekötéri idő. Ezen 90 nap alatt a hívószámod felhívásakor az hallható, hogy a hívott szám "átmenetileg ki van kapcsolva a forgalomból". Ha a 90 nap is letelt, akkor "a hívott számon előfizető nem kapcsolható" bemondás hallható.

Mielőtt azt kérdeznéd, hogy elfelejtetted vagy nem vagy biztos a hívószámban: Ha még feljelentkezik a SIM a hálózatra, akkor *121# és hívásindító gomb.

Ha biztos, hogy vége a SIM-nek, akkor WebShop-ban (díjmentes kiszállítás mellett) 2790-ért vehetsz újat, amiből 2700 lebeszélhető.

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#6339) Viktor89 válasza 1430 (#6338) üzenetére


Viktor89
aktív tag

Nem használom már ezt a SIM-et mert vettem azóta előfizusat,viszont van még rajta pénz. Ha lekérdezem az egyenleget még 1 hónapot ír,hogy addig jó. Gondolom ha addig nem beszélem le róla a pénzt akkor az elveszik,de inkább az érdekelne,hogy ha letelik az az 1 hónap,akkor azután később valaikor akár rá 1-2 évre is ha feltöltöm akkor tudom majd használni,vagy ha lejár az az idő akkor utána dobhatom a kukába?

(#6340) 1430 válasza Viktor89 (#6339) üzenetére


1430
senior tag

Ha lejár a hátralévő egy hónap, nullázódik az egyenleged, és lesz még 90 napod, hogy feltöltsd a számot, ezzel visszaaktiválva és a feltöltés mértékétől függően x ideig megint elérhető lesz. Ha nem töltesz rá, és a 90 nap is letelik, akkor kuka.

[ Szerkesztve ]

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#6341) tjb007


tjb007
nagyúr

Ismét érkezett pár "újdonság", érdemes megnézni őket.

(#6342) dedike válasza tjb007 (#6341) üzenetére


dedike
addikt

De hogy ez a karácsonyi akciók mekkora egy átvágás... :W

(Nagy részük eddig is ennyi volt...) :(((

Meg persze azt a kettő telefont felejtették ki, ami érne is valamit, nem csak ipari hulladéknak minősül, ahogyan az "új" jelzővel illetett készülékek! :Y

Jó szerencsét!

(#6343) tjb007 válasza dedike (#6342) üzenetére


tjb007
nagyúr

"Meg persze azt a kettő telefont felejtették ki, ami érne is valamit, nem csak ipari hulladéknak minősül, ahogyan az "új" jelzővel illetett készülékek! :Y"

Most végül is mi a problémád az új, mától kapható telefonokkal ?

(#6344) dedike válasza tjb007 (#6343) üzenetére


dedike
addikt

Rátapintottál Te arra! :DDD

Jó szerencsét!

(#6345) Mr.Csizmás


Mr.Csizmás
félisten

help...
[link]

új sim kártyám van, és nem tudok sms-t küldeni...az előfizetés maradt, csak a díjcsomag miatt lett új kártya (mix -> médiamania S)

valaki segítsen kérem, mert így ku.idegesítő, hogy nem tudok sms-t küldeni...

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#6346) Jadro


Jadro
veterán

Ezekben a karácsonyi akciós webshop ajánlatokban hogy lehetne olyat alkalmazni, hogy a meglévő előfizetést hosszabbítani két évvel? Vagy csak teljesen új előfizetésre lehet használni? Csak mert rögtön az első pontban kér egy csomagbeállítást.

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy S23 8/128 Green

(#6347) dedike válasza Jadro (#6346) üzenetére


dedike
addikt

Szerintem sehogy. Gondolom olyat szeretnél, ahol valamilyen "drágább" díjcsomaggal van kedvezményesen a telefon. :U

A "normál" készülékváltás gondolom azért még működik.... :K
(csak akkor meg nem "kedvezményes a készülék...bár így sem... :((( )

Jó szerencsét!

(#6348) Jadro válasza dedike (#6347) üzenetére


Jadro
veterán

Nem. Semmi extra, konkrétan egy X10 mini. Nincs hozzá díjcsomagvállalás, csak a két év előfizetés fenntartás. Egy jelenlegi csomagomat szeretném hosszabbítani újabb két év hűséggel, viszont erre nem találok opciót a webboltban.

Samsung Galaxy S23 8/128 Green

(#6349) dedike válasza Jadro (#6348) üzenetére


dedike
addikt

Akkor az egy sima készülékváltás. Belépsz, kiválasztod a készüléket, ott pedig a készülékváltási ajánlatok közül a számodra megfelelőt! ;)

Jó szerencsét!

(#6350) Jimmy8


Jimmy8
senior tag

Gratula a T-nek!

Vasárnap (tegnap) rendeltem Webshop-on keresztül előfizetést + készüléket. (Készpénzes teljes összegű fizetés, és nem hiteles). Előtte felhívtam az információt, hogy kb. milyen gyorsan kapom kézhez a kártyát + telót. Azt mondta az ügyintéző csaj, hogy plusz egy nap, mint ha Dominosan vásárolnám.
A Webshop-ban az adatok megadása, stb.. után a nyomon követéskor azt írta , hogy ha 2010.11.15. 16.30-ig (azaz ma du. -ig) sikerül felvenni velem a kapcsolatot adategyeztetés végett, akkor szerdán szállítják a cuccot.
Egész nap mellettem a teló, ill nézem az e-mailt óránként. Semmi.
Hívom most 17-kor az ügyfélszolgálatot, hogy akkor most most mi van? Kérdezem: a héten még lesz teló?
Csaj: a kolléganője elfelejtette közölni, hogy 3 munkanapjuk van az "adategyeztetésre"., ill lehet vissza is kellene faxolnom valamit.
Én: akár 1 percen belül ment volna vissza a fax, tehát nem azon múlt, hanem hogy nem kerestek.
Csaj: 3 munkanap. És különben is az első előfizetésem náluk, ezért az adatokat fel is kell vinni..

Erre nem mondtam semmit, hanem elköszöntem...

1. A Webshopban sehol nincs (én nem találtam) leírva, hogy vissza kell faxolnom valamit.
2. Ha én az adataimat feltöltöm (kitöltöm), akkor mit is kell gépre vinni?
3. A webshopban a leírás szerint a futár hozza a szerződést, azt kell aláírni. Akkor mit kell faxolnom?
4. És hol a ...-ban van az leírva, hogy 3 munkanap.
5. A szállítási és fizetési feltételeknél az van leírva, hogy: "Normál szállításnál: Egy munkanapon belül a megrendelés jóváhagyását követően az Ön által választott időpontban". Tehát ha hétfőn jóváhagyják, akkor miért szerdán szállítanák?

Nehéz leírni a rendelés leadásakor, hogy mire számíthatok?

Most ott tartok, hogy talán csütörtökre lesz teló, de ha tartják a három napot , akkor lehet csak hétfőre.

Ha ezt tudom, akkor bemegyek egy T-pontba, és megkötöm ott: dolgozzanak meg a + 5%-ért. Úgy látszik nekik ez a jobb....

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.