Hirdetés

2021. január 20., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2020-07-10 17:32:42

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobil szolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#119001) atosan válasza Winne (#118802) üzenetére


atosan
addikt

Köszi a tippet! :R
Írtam nekik, ma visszaállították a régi díjcsomagot.

Maine coon

(#119002) Siofok000


Siofok000
senior tag

Szép áremelés. Eltűnt a korlátlan dominó net, ez az igazi kiszúrás. Ez mindenben drágább mint a Vodafone már jóval. 5gb ott 2490,-Ft, 500giga (kvázi korlátlan) 7.890. A poén, hogy városi környezetben sok helyen jobb a Vodafone 4g mint a Telekom. Remélem akinek van korlátlan dominó net opció az hosszabbodik, amíg fizetve van. (Szülőknél így oldottam meg az internetet). Nem akarok előfizetést venni, telefont meg Apple veszek vagy Média Markt.

[ Szerkesztve ]

Oliver

(#119003) Siofok000 válasza Lackooo84 (#118960) üzenetére


Siofok000
senior tag

Minden havi számlában benne van.

Oliver

(#119004) kovacsmi_74 válasza Siofok000 (#119002) üzenetére


kovacsmi_74
tag

Nem szűntek meg a korlátlan net opciók, csak már nincs ott a nevükben a Domino.

Ha éppen nincs az egyenlegeden elegendő összeg, akkor is csak felfüggesztésre kerül, feltöltés után újra megy (a megújuló 30 napos).

[ Szerkesztve ]

(#119005) Tompika777 válasza Siofok000 (#119002) üzenetére


Tompika777
tag

Dehogy szűnt meg...

(#119006) Lackooo84 válasza Siofok000 (#119003) üzenetére


Lackooo84
veterán

Azt vágom, de régebben volt egy egyenleg menü (asszem ez volt a neve), és ott volt az összeg amivel sáros volt még a paraszt.

The Truth is out there...

(#119007) Zsolt_72 válasza Tompika777 (#119005) üzenetére


Zsolt_72
MODERÁTOR

A topiktársat vélhetően az elnevezés megváltozása zavarta meg (megszűnt a „Domino“ kifejezés), tehát a képen látható tartalmat megtalálta - de hiányzik onnan egy szó, emiatt írt.

(#119008) Siofok000 válasza Zsolt_72 (#119007) üzenetére


Siofok000
senior tag

IOS appban nincs korlátlan opció benne, csak az 5 vagy a 15, legalábbis nálam.

Oliver

(#119009) Pityu.


Pityu.
veterán

Ha anno az itthoni telefon+tv+internet szolgáltatásunkhoz lett még egy magenta csomagos mobil előfizetés is társítva de csak mobilnet végett akkor azt a sim kártyát csak hozzá adott modemmel használhatom vagy bele rakhatom dual simes telefonba is?

Az aki kérdez, öt percre tudatlan, de az ki nem kérdez,örökre tudatlan marad.

(#119010) kovacsmi_74 válasza Siofok000 (#119008) üzenetére


kovacsmi_74
tag

Nem azért nem látszik ott, mert aktív a szolgáltatás?

Ha jól értem, egy jó ideje már használod, és ez egy megújuló net csomag. Míg le nem mondod, és nem jár le az a 30 nap, addig itt nem fogod látni. Az aktív szolgáltatások között nem mutatja?

(#119011) Zsolt_72 válasza Siofok000 (#119008) üzenetére


Zsolt_72
MODERÁTOR

Legfrissebb iOS és Telekom App.
Nálam ott van: [kép]

[ Szerkesztve ]

(#119012) kory24


kory24
őstag

Sziasztok!

Online ki akartam fizetni egyik készülék vásárlásom hátra lévő részleteit egyben.
Bankkártyámrol az összeget levonta, viszont a Telekomnál nem tűnt el, továbbra is ott van a befizetendő számlák között...

Természetesen irtam nekik, csak kérdem itt, hogy más járt már e így?
Ha igen sikerült megoldani, mennyi idő alatt és hogyan?

(#119013) Kaba válasza kory24 (#119012) üzenetére


Kaba
senior tag

Van egy kis átfutási idő,a könyvelés nem olyan gyors.

(#119014) kory24 válasza Kaba (#119013) üzenetére


kory24
őstag

Nem első alkalommal fizetek így.
Mindig igy szoktam telekom weboldal, bankkártya, simple alkalmazás.

Ahogy vége és szokott is jönni egyből visszaigazoló email.

Most már 50 perc eltelt és semmi...

Bár most annyi más, hogy nem csak aktuális részlet fizettem volna, hanem az összes hátra lévőt (2db), esetleg emiatt lehet lassabb?

(#119015) Kaba válasza kory24 (#119014) üzenetére


Kaba
senior tag

A visszaigazoló mail az egyből jön automatikusan,de nem erről írtál,hanem arról hogy a számlád nem lett rendezve.

(#119016) kory24 válasza Kaba (#119015) üzenetére


kory24
őstag

Igen, ezekszerint nem lett rendezve, mert email nem jött, de simple-ben sikeresnek irja tranzakciót és netbankban látom, hogy bankkártyáról is levette pénzt (Budapest Otpmobil*Telekom)

(#119017) Zsolt_72 válasza kory24 (#119012) üzenetére


Zsolt_72
MODERÁTOR

Szia!
Egy kicsit várj még. Hasonló történt már velem is, de „magától“ helyre jött a Telekomos felületen az információ. Ennyi késés, főleg, hogy nem is gyakori, belefér.

Amúgy, ha a banki tranzakcióid között szerepel (gondolom, igen), akkor semmi okod aggódni. 🙂

(#119018) kory24


kory24
őstag

Most jött meg visszaigazoló email :)
73 perccel később...
Bocsi sok felesleges hsz miatt

[ Szerkesztve ]

(#119019) btudos válasza kory24 (#119018) üzenetére


btudos
veterán

Ma nekem is szokatlanul lassan jött a visszaigazolás a sikeres számlafizetésről, elképzelhető, hogy van valami központi probléma a háttérben, de a lényeg, hogy sikeres volt. :)

Amúgy nem feltétlen, de teljes mértékben majdnem igaz.

(#119020) MadMancs válasza Lackooo84 (#119006) üzenetére


MadMancs
őstag

Most meg megnézed telekom fiókban a számlák között. Nem nagy ördöngösség. :DDD

(#119021) m1lan válasza Siofok000 (#119002) üzenetére


m1lan
senior tag

A Vodánál a 2490 forintos 5GB csak 30 napig érvényes, a Telekomnál a 3990 forintos 5GB viszont addig megmarad, amíg nem használod el teljesen. Ha 2 hónapig is elég lenne valakinek az az 5GB, akkor máris nem olcsóbb a Voda. 3990 ft vs 4980 ft

Telekom HU | SAMSUNG GALAXY NOTE9 & S7 EDGE

(#119022) hr2


hr2
őstag

Üdv.
Most néztem a mobilszámlámat.
Ez mit takar?

SixMonthsActivationforDuplexIPTV(D(ÁHK) 359Ft

Eddig ilyen nem volt.

(#119023) Pityu.


Pityu.
veterán

Erre esetleg valaki?

Az aki kérdez, öt percre tudatlan, de az ki nem kérdez,örökre tudatlan marad.

(#119024) csako válasza Pityu. (#119009) üzenetére


csako
addikt

Abba teszed, amibe akarod.

Holnap országszerte 10 fok várható. Ebből 2 Budapesten, 1 Győrött, 2 Miskolcon...

(#119025) dptrsk válasza hr2 (#119022) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Fura, ez így angolul szerepel a számlán?
Ráadásul az IPTVnek nem sok köze van a mobilszámlához

(#119026) picur10 válasza #04535040 (#118999) üzenetére


picur10
tag

az ÁSZF-et már megváltoztatták stikában ;)
lakossagi-aszf-5a-melleklet-dijak-mobil-domino-ertekesitheto-20201101-uj.pdf
utolsó módosítás: 2020.11.02 11:44 és már 3990 ott is.
Vagy még régi ÁSZF-ed letöltve? :D

(#119027) Pityu. válasza csako (#119024) üzenetére


Pityu.
veterán

Tehát akkor nincs kikötés,hogy csak a mobil wifibe rakhatom.

Az aki kérdez, öt percre tudatlan, de az ki nem kérdez,örökre tudatlan marad.

(#119028) #04535040 válasza picur10 (#119026) üzenetére


#04535040
törölt tag

Naná, hogy van olyan ászf-em letöltve, amiben az 5GB 3390 Ft. Tegyem közkincsé? ;]

(#119029) picur10 válasza #04535040 (#119028) üzenetére


picur10
tag

ha fent lett volna, akkor úgyis akarok más miatt is írni nekik, de ennyi nem küzdök vele :)

(#119030) Lackooo84 válasza MadMancs (#119020) üzenetére


Lackooo84
veterán

Az tök jó, csakhogy nekem nincs ott ilyen... :U

The Truth is out there...

(#119031) kapasz


kapasz
tag

Az másnál is előjött-e, hogy a Telekom appban megrendeltem az új 5GB-os maratont, amit az egyenlegből levont, de az appban nem látszik a rendelkezésre álló adatmennyiségeknél több óra elteltével sem...

[ Szerkesztve ]

(#119032) kisspall válasza kapasz (#119031) üzenetére


kisspall
aktív tag

Az majd a következő hét újdonsága lesz. Nem lehet mindent egyszerre. ;)

[ Szerkesztve ]

(#119033) FLD1987 válasza kapasz (#119031) üzenetére

2020.11.02. 23 óra körül megvettem a Maraton 5 GB adatcsomagot, de nem jelent meg az adatkeretnél, viszont a 3.990 HUF összeget levonta a rendszer.

Dell Latitude 5491; Samsung Galaxy Note 10+ 5G; Nokia 8.1; Huawei Mate 9

(#119034) ElektrikusDE válasza hr2 (#119022) üzenetére


ElektrikusDE
aktív tag

Szia!

Nem vettél meg egy programot pl. a Google áruházban?

Erre gondolok:

[link]

(#119035) MaxxDamage


MaxxDamage
nagyúr

Telekom alkalmazásban nem tudok tölteni.
Megerősítő kód nem érkezik meg, most hívtam a bankot és azt mondták ez nem is volt kérve (vagy mi) így ők nem látják a rendszerbe és nem tudnak segíteni ebben, T aki kompetens lehet. Ilyenkor mit tehetek? :F

◄►MSI® GT73VR 6RF Titan Pro -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►LG® V50 ThinQ 5G Dual Screen 6/128GB "Black"◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#119036) herdsman12 válasza MaxxDamage (#119035) üzenetére


herdsman12
őstag

Nekem írták tegnap:
“Tájékoztatjuk, hogy jelenleg az alkalmazással funkcionális problémák merültek fel, melynek a megoldásán már munkatársaink dolgoznak.”

(Azért jelezheted nekik.)

[ Szerkesztve ]

(#119037) dptrsk válasza ElektrikusDE (#119034) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

** The app is free to try for 7 days
Könnyen lehet, hogy a fórumtárs ebbe futott bele.

Nem semmi..., én egyből Telekomra gondoltam az IPTV láttán, de furcsa volt, hogy teljesen angol a szöveg.

Minden nap tanul valamit az ember...

(#119038) MaxxDamage válasza herdsman12 (#119036) üzenetére


MaxxDamage
nagyúr

:R
Megírtam nekik.

◄►MSI® GT73VR 6RF Titan Pro -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►LG® V50 ThinQ 5G Dual Screen 6/128GB "Black"◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#119039) st3v3np3t3r válasza MaxxDamage (#119035) üzenetére


st3v3np3t3r
addikt
LOGOUT blog (1)

Nekem meg a számlabefizetés funkció nem tetszik a telekom appban! :((( Remélem visszarakják a régi számlabefizetés funkciót

[ Szerkesztve ]

 iPhone 11 64GB // Huawei Matebook D15 R7 // LG 55 UHD TV // XBoX OneS All Digital // Digi500+Telekom Optika 2G/1G // Telekom IPTV // PH! app a GPlay áruházban // Korábbi hsz-eim #97246720 név alatt...

(#119040) MaxxDamage válasza st3v3np3t3r (#119039) üzenetére


MaxxDamage
nagyúr

Most sikeresen töltöttem :)

◄►MSI® GT73VR 6RF Titan Pro -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►LG® V50 ThinQ 5G Dual Screen 6/128GB "Black"◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#119041) YxVs


YxVs
aktív tag

Sziasztok,

Online szeretnék Domino sim-et vásárolni számhordozással.
A rendelés során nem tudom sehol kiválasztani, hogy számhordozást szeretnék.
Vagy ezt csak üzletben tudom megtenni?

(#119042) Greybeard válasza Greybeard (#118849) üzenetére


Greybeard
tag

Szerintetek mennyire normális az, hogy egy hálózaton belüli díjcsomagváltást (Bluemobile -> Domino) követő SIM aktiválás immár nyolcadik napja húzódik úgy, hogy 2 naponta sürgetem a Telekomot messengeren? Mindig leírják udvariasan, hogy dolgoznak rajta, várjak türelemmel, de 8 nap után már elfogyott a türelmem. Érdemes az NMHH-hoz fordulnom, vagy semmi értelme nem lenne?

s.k.

(#119043) bksgbr válasza Greybeard (#119042) üzenetére


bksgbr
tag

Hát vannak érdekes dolgok Telekoméknál. Apunak meg pont fordítva volt 3 éve, Telekomról váltott Bluemobilra, de 3 napig nem sikerült ott sem a váltás. A megadott számhordozási időablakban szépen lekapcsolták a Telekom SIM kártyáját, csak éppen elfelejtették a Bluemobil SIM-et bekapcsolni, így 3 napig nem volt elérhető a telefonszámán. Csak a sokadik telefonálás után oldódott meg a probléma. Valami elakadhatott a rendszerben.

(#119044) 4Grider válasza Greybeard (#119042) üzenetére


4Grider
addikt

Akkor fordulhatsz az NMHH-hoz, ha - miután kijavították a problémát - a kérésedre nem fizetnek kártérítést/kötbért. A bejelentést követő 72 óra után ez jár.
Az NMHH a szolgáltatók törvényi feltételeknek és legfőképpen saját ÁSZF-jüknek megfelelő működését ellenőrzi, a vizsgálat nem alapulhat egy javítás alatt lévő technikai hibára.

(#119045) Greybeard válasza bksgbr (#119043) üzenetére


Greybeard
tag

A Bluemobile kártyámat azonnal lekapcsolták, de a Domino kártya még nem aktív. 8 nyomorult nap után sem. Időnként próbálkozom repülőmód be/kikapcsolással, de semmi. Messengeren hiába zargatom őket, csak a "várjak türelemmel" szöveget kapom folyamatosan. Az avatarommal nem összhangban már nagyon vörös a fejem. Leginkább a tehetetlen dühnek köszönhetően.

s.k.

(#119046) 4Grider válasza Greybeard (#119045) üzenetére


4Grider
addikt

Mondjuk a messengeren keresztül történő bejelentés az nem biztos, hogy jogalapot képez a kötbérre. Volt telefonos vagy más írásbeli bejelentésed is, vagy csak messenger?

(#119047) Greybeard válasza 4Grider (#119046) üzenetére


Greybeard
tag

Az üzletbe mentem vissza, ahol a Dominora váltást intéztem. Az ügyintéző nyitott hibajegyet, aminek meg is van a száma. Mármint a hibajegynek, nem az ügyintézőnek. Messengeren csak a noszogatást végzem a hibajegy számára hivatkozva.

s.k.

(#119048) 4Grider válasza Greybeard (#119047) üzenetére


4Grider
addikt

Akkor már csak idő kérdése a dolog. A hibabejelentéskor az ügyintézővel leellenőriztétek a nálad lévő az új sim icc számát?

(#119049) Greybeard válasza 4Grider (#119048) üzenetére


Greybeard
tag

Ez a 15 millió forintos kérdés, hogy mennyi idő kérdése. Azt gondoltam max. 1-2 nap alatt lezongorázzák. Hajmeresztőnek tartom, hogy 8 nap sem elég egy ilyen volumenű probléma megoldására.
Az ügyintéző dolgába nem szóltam bele gondolván, hogy tudja mit csinál. Adtam a lakcímkártyát, személyit, ahogy kérte és vártam mosolyogva, míg ő intézte, amit kellett.

s.k.

(#119050) Orgi


Orgi
őstag

Sziasztok, édesanyám hűsége lejárt, még függő a p10 lite telója, de lehet újat kapna, ez pedig tovább menne a családban. A biztonság kedvéért ha úgyis ingyen van függetleníteném, ez ugye nem nyúl az adatokhoz, semmihez a telón, nem csinál gyári visszaállítást vagy ilyesmi? És rögtön kell hozzá más sim kártya vagy kb beütöm a kódot, újraindul és már nem függő, ennyi az egész? Előre is köszi!

Copyright © 2000-2021 PROHARDVER Informatikai Kft.