Hirdetés

2024. március 19., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Információk az ingyenes függetlenítéssel kapcsolatban: [link]
(Lakossági ügyfeleknek: 1414 - 3.6.# menüpont, Magenta 1 előfizetőknek 6.#)

Arra megkérnék mindenkit, hogy a függetlenítési folyamat megkezdése előtt akár egy idegen SIM kártyával, akár szoftveresen ellenőrizzétek, hogy valóban hálózatfüggő-e a készülék! Ezzel a magatok és a Telekom munkáját is megkönnyítitek.

Elérhetőségek és ügyintézési módok: Link
Üzletkereső: Link

Hasznos videók:

DORO 1360 DS Black (Model: DFB-0120) bemutató videó

Akciók és újdonságok:

Aktuális akciók: Link

Vásárlással kapcsolatos tudnivalók:

Készülékvásárlás GYIK: Link
Szükséges dokumentumok: Link
Szállítási és fizetési feltételek: Link
Rendelés követése: Link (Pick Pack Pontra és házhoz történő kiszállítás esetén)
Számhordozás: Link

Díjcsomagok:

Havidíjas díjcsomagok: Link
Domino díjcsomagok: Link

A lezárt és kivezetett díjcsomagok megtalálhatók az ÁSZF-hez kapcsolódó díjszabásoknál, amik szintén linkelésre kerülnek alább.

A Domino szolgáltatás átváltása havidíjas előfizetésre: Link
Készülékbiztosítás: Link
A részletes tájékoztató mellett, a kapcsolódó kiskereskedelmi árlista is megtalálható a leírásban.

4G hang (VoLTE):

Infók: Link
Gyakori kérdések: Link

Lényeges, hogy iPhone-ok esetében nem szükséges, hogy a Telekomtól származzon a készülék, független készülékeken is működik.

Mobilinternet:

Havidíjas előfizetők számára: Link
Domino előfizetőknek: Link
Eseti adatbővítés: Link
Sebesség: Link
Egységes internet szolgáltatás-leíró táblázat: Link
Telekom Wi-Fi Fon: Link

A lezárt és kivezetett opciók és díjcsomagok megtalálhatók az ÁSZF-hez kapcsolódó díjszabásoknál, amik szintén linkelésre kerülnek alább.

GSM, 3G, HSPA és 4G/LTE lefedettségek:

Lefedettség: Link

Általános és jogi tudnivalók:

Általános szerződési feltételek, díjszabások és kapcsolódó mellékletek: Link

Adatvédelemmel kapcsolatos dokumentumok:
[link]

Segítség kérdés és probléma esetén:

Gyakori kérdések: Link
Garanciális feltételek: Link
A SIM kártya - méretben eltérőre történő - cseréje: Link
Hűség-/Kapcsolat program: [link]

Fórum és közösség:

Telekom fórum: Link
Facebook: Link
Twitter: Link
YouTube: Link
Instagram: Link

Gyakran ismételt kérdések:

Az összes díjcsomagban engedélyezett a VoIP?

Igen, egy EU-s rendelet alapján a szolgáltatók már nem tilthatják a VoIP-t.

Aktiváltam a mobiltelefonomban használt havidíjas/Domino díjcsomag mellé az egyik NetPlusz mobilinternet díjcsomagot, a honlapon azt láttam, hogy x Ft, de több lett kiszámlázva/levonva az egyenlegből!?!?

Havidíjas és Domino díjcsomagok esetén is kéretik figyelembe venni a választható Még több netre van szükséged? és a Nincs még net a díjcsomagodban? opciókat, előbbi (olcsóbb) kategória akkor érvényes, ha a használt díjcsomag - amihez aktiválva lett az adatcsomag - alapban tartalmaz benne foglalt adatforgalmat és annak bővítésére van szükség, utóbbi (drágább) pedig külön adatcsomag azon díjcsomagokhoz, amik nem tartalmaznak alapban benne foglalt adatmennyiséget.

Aktiváltam a mobiltelefonomban használt havidíjas/Domino díjcsomag mellé az egyik NetPlusz mobilinternet bővítő opciót, de a későbbiekben nem volt már rá szükségem és lemondtam/kikapcsoltam, azóta viszont nem működik a mobilinternet, nincs adatkapcsolat, pedig a használt díjcsomagban alapban is van meghatározott adatmennyiség, ami miatt funkcionálnia kellene!?!?

A bővítő opció bekapcsolásakor az lesz az alapértelmezett adatcsomag, így annak kikapcsoláskor/lemondásakor teljesen lekapcsolja a rendszer az adatkapcsolatot, ami okán a használt díjcsomagban alapban adott adatkeret újraaktiválására van szükség - erre a díjszabásban is felhívják a figyelmet! -, amit két módon lehet eszközölni:

- a mobiltelefonon; *111# -> (1) Továbblépés -> (2) Szolgáltatások és biztonság -> (2) Mobilinternet, Mobil TV és Zene -> (1) Mobilinternet -> (1) Csomagok napi használatra -> (6) (LTE) Alap Net szolgáltatás
Bizonyos esetekben lehetnek eltérések az elérési útban, de az a lényeg, hogy az "(LTE) Alap Net szolgáltatás" pontot kell keresni és aktiválni!

- telefonos ügyintéző segítségével visszakapcsoltatni a díjcsomagban alapban adott adatkeretet, ez a 1430-as telefonszámon tehető meg

Megnéztem az aktuális egyenlegemet a My T-Mobile felületen, szerintem nem stimmel az ott kiírt összeg!?!?

Egyrészt nettó összeg kerül kiírásra, másrészt - ahogy azt az egyenleg után zárójelben meg is jegyzik - a kedvezmények levonása nélkül értendő - ehhez egy magyarázó leírás az illetékes részéről; Link -, végül pedig kéretik figyelembe venni a linkelt leírásban taglaltakat annak tekintetében is, hogy a hónap elején nem frissül azonnal az egyenleg.

Megjelent a hónap elején a befizetendő számla összege a My Telekom fiókban és a Telekom alkalmazásban, de magát a számlát nem tudom megnézni/letölteni!?!?

A számla végösszege az előző havi zárást követően megjelenik a fent írt felületeken, de a megtekinthető/letölthető számla(kép) csak néhány nappal később kerül feltöltésre.

Melyik LTE frekvenciákat használja a Telekom?

Vidéken általában a 800 MHz-et (band 20), városokban az 1800 MHz-et (band 3), néhány határmenti területen pedig a 2600 MHz-et (band 7). Ha új készüléket tervezel vásárolni, és a teljes lefedettségi területen szeretnéd kihasználni az LTE előnyeit, ügyelj arra, hogy mindhárom frekvenciával kompatibilis legyen.

Használtam vettem egy készüléket, meghibásodott, és a szerviz nem tudja javítani, így csereutalványt kaptam. El tudom végezni a készülék cseréjét?

Nem, mindenképpen kelleni fog hozzá az eredeti tulajdonos, aki a Telekomnál vette a készüléket.

Hogyan tudom beváltani a csereutalványomat?

Csereutalvány beváltásnál kettő lehetőség adott:

1: értékegyeztetéses csere: az xy készülék vásárláskori kiskereskedelmi ára alapján, az aktuális kiskereskedelmi árlistában szereplő nem drágább készülékekből;
2: visszavásárlás: az ügyfél által eddig kifizetett készülékár (teljes összeg vagy részletfizetés esetén a kezdő-, és további befizetett részletek).

Lehetőség szerint hivatalos Telekom üzletben intézkedj, ne partnerüzletben. A hivatalos üzletek listája megtalálható az üzletkeresőben.

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.