Hirdetés

2019. augusztus 21., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2018-11-27 17:56:13

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobil szolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#85001) gianone válasza tsteve (#85000) üzenetére


gianone
(őstag)

Valamelyik topikban olvastam, hogy valaki 30 napot szívott, mert nem tudta kinek a nevén volt kártyája, végül utána kiderült, hogy az unokatesója nem olvasta el az értesítést. 30 napos procedúra volt neki. Egy másikban meg valaki pont értesítést kapott, hogy az ő régi kártyáján egyeztetnek adatot, és mit szól hozzá. Mivel alapból nem érint, mert ideiek a dominóim, és előfizetéses ügyfél nevére lett véve, és erre 1430 azt mondta, idén nincs szükség egyeztetésre, így nem jegyeztem meg, melyik szolgáltatónál voltak ezek, de így normális.

A másik meg a talált SIM, miért ne akarhatná valaki regisztrálni, ha simán lehetne. Nem lopta, találta. És ha tényleg úgy volna, hogy simán megcsinálják, és ez el is terjed, minden talált SIM-et a saját nevére íratna mindenki, ha úgysincs következménye.

[ Szerkesztve ]

Nokia 1610i Huawei Nova

(#85002) dethroner


dethroner
(addikt)

Sziasztok!

Megszokott az hogy a telekom a neten rendelt sim kártyát nem szállítja le a megadott időre? Szerda vagy csütörtök volt a visszaigazolásban, ehhez képest még ma sem jött a futár, de még csak egy tájékoztató, elnézést kérő hívás vagy email se :((( Magyarország legnagyobb szolgáltatója tényleg ilyen?

Mindenkinek barátság, kegyelem, Csak a királyoknak nem, sohasem! Lantom s kardom kezembül eldobom, A hóhérságot majd én folytatom, Ha kívülem rá ember nem akad – Akasszátok föl a királyokat!

(#85003) Black_Raven válasza dethroner (#85002) üzenetére


Black_Raven
(addikt)

Ilyen bárkivel előfordulhat, nemcsak a Telekommal.biztos megkapod, az elnézést is.

..Someone I never forget..Cs&E..nice trip my dears.

(#85004) lugosi válasza gianone (#85001) üzenetére


lugosi
(nagyúr)

"alapból nem érint, mert ideiek a dominóim, és előfizetéses ügyfél nevére lett véve, és erre 1430 azt mondta, idén nincs szükség egyeztetésre"

A mi egyik céges dominó számunk is ilyen. Akkor azt nem kell egyeztetni? Ezt eddig nem tudtam.

(#85005) ACE- válasza lugosi (#85004) üzenetére


ACE-
(őstag)

Az idén vásárolt SIM kártyák megvásárlása már eleve adategyeztetéssel történt, ezért idén már nincs szükség rá.

(#85006) gianone válasza lugosi (#85004) üzenetére


gianone
(őstag)

Mivel a honlapjuk nem éppen megbízható, tuti, ami biztos, felhívtam őket. Azt mondták, nem kell.

Egyébként belépve a weboldalra a nevet tudja, de egyéb adatokat pl. nem rendelt hozzá. Ha szeretnének valamit, majd küldenek sms-t.

Nokia 1610i Huawei Nova

(#85007) #08205312 válasza ACE- (#85005) üzenetére


#08205312
(törölt tag)

légy szíves szólj nekik: 1 hónapja hordoztam ide, mégis küldtek SMS-t, hogy "ne hagyd elveszni a számod, egyeztesd adataid"... :U

(#85008) Soulfly842 válasza gianone (#84999) üzenetére


Soulfly842
(őstag)

(#85000) tsteve

Nekem ne akarjatok lekicsinyelően (felületesen olvastad át, fuss neki még eggyszer) észt osztani PLS ;) Kicsit több sejtelmem van a folyamatokról, mint a többi felhasználónak, akiknek válaszoltok, válaszolgattok.

Ideje azt hiszem tisztába tenni néhány dolgot, hogy ne csak spekulációk, találgatások, s a betérőknek dezinformációk szerepeljenek itt! Tele van a topic téves adatokkal és találgatásokkal.

Nem felületesen olvastam át, hanem ti nem vagytok tisztában a dolgokkal. :)

A metódus, ami fent le lett írva, hogy a 30 napos folyamat alatt, ha jelentkezik az eredeti tulajdonos már MEGSZŰNT létezni magánszemélyek esetén, mivel az az ideiglenes 30 napos felhasználó rögzítési folyamata volt!

A folyamati metódusok teljes egészében megváltoztak.
04.23 óta TILOS és nem működik a Felhasználó rögzítés

Ez a folyamati metódus jogi személyeknél maradt csak meg (kft-k, magánszemélyek, stb.)

___

Hiába írja le bárki, NEM KELL ügyintézőhöz baktatni átírás, illetve egyebek miatt, mivel a rendszerekben már NEM LÉTEZIK felhasználó rögzítés, s előfizetőt sem rögzítenek közvetlenül.

Ők is csak ugyanazt a rögzítést végezhetik el, amit bárki megtehet az online felületen.

(EGYEDÜLI kivétel, ha riasztóban van az eszköz, vagy ha külföldi személyről van szó) (vadkamera esetén Ki kell műteni addig a kártyát, mivel erre nincs extra kitétel, ezt az előfizetőnek magának kell megoldni.)

Előfizető(!)-váltás

2017. június 30-ig az új előfizető adatait az online adategyeztető felületen tudja megadni az ügyfél és ügyintéző is fent leírt folyamat szerint. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy az új előfizetőnek el kell végeznie az adategyezetést a törvény értelmében.

Ebben az esetben is az végezheti el a módosítást, akinél ott van az adott SIM kártya, és vagy arról telefonál, vagy arra tudja fogadni az egyszer használatos jelszót. Tehát az előfizető-váltás feltétele és folyamata 2017. június 30-ig ugyanaz, mint az adategyeztetésé, csak az a feltétel, hogy a SIM kártyának az ügyfélnél kell lennie.

A központi nyilvántartásban történt sikeres ellenőrzés után az adatok a Telekom adatbázisunkban is ellenőrzése kerülnek és ezt követően kerül rögzítésre az adott ügyfélhez. Sikeres rögzítést követően az ügyfél tájékoztató SMS-t kap.

____

Van külföldről is elérhető telefonszám:

+36-30-344-0861

Amit a roaming díjszabás szerint lehet hívni, ha valaki telefonon akarja egyeztetni, s huzamosabb ideig kint tartózkodik.

___

FONTOS!
A Domino adategyeztetés során az ügyfél születési helyét pontosan ugyanúgy kell rögzíteni, mint ahogy az igazolványban szerepel.
Például, ha Budapesten született az ügyfél, és az igazolványban így szerepel: „Budapest 08 (Magyarország)”, akkor a felületen is így kell beírni, fontos a szóközöket is figyelni.
A budapesti kerületek arab, míg a vidéki nagyvárosok kerületei római számokkal szerepelnek az új típusú személyi igazolványokon a születési helynél.

Így nagyjából ennyi, amit hirtelen egzakt módon (és vita tárgyát nem képezhető módon) leakartam írni, mert ez ÍGY MŰKÖDIK :)

Lehet egyet érteni vele és nem, de a törvényi szabályozás az TÖRVÉNYI SZABÁLYOZÁS, amiről igazából OFFOLNI lehet csak a témában, de teljesen felesleges a továbbiakban, mivel az erről szóló folyamatos írosgatás miatt elveszlik a lényegi tartalom a TOPIC-ban. Így most már kicsit azt hiszem, hogy ezt az off áradatot félbe is lehet hagyni :) Hogy mások is ki tudjanak igazodni itt. Köszönöm!

[ Szerkesztve ]

(#85009) lugosi válasza ACE- (#85005) üzenetére


lugosi
(nagyúr)

Tavalyi, vagy az előtti szerintem. Előfizetésből lett váltva dominóba.

(#85010) Soulfly842


Soulfly842
(őstag)

Kieg:

Ez a folyamati metódus jogi személyeknél maradt csak meg (kft-k, magánszemélyek, stb.) Részlegesen, ehhez hasonlatos módon.

Ettől függetlenül ugyanúgy Online, ill tel. ügyintéző által tudják elvégezni az adategyeztető tel számon.

Adószámot egyéb adatokat is ellenőriz a felület, ill. azt is, hogy olyan személy végzi-e a regisztrációt, aki az eljárási folyamatra jogosult-e.

[ Szerkesztve ]

(#85011) poli27


poli27
(veterán)

Az mennyire normális hogy 24. én kötöttem két előfizetést, az egyik egy új volt, a másik számhordozással, amit 27. én meg is csináltak éjfélig, erre a számlázásnál hiába mobil L be vagyok számláztak 1084ft+áfát a hordozott előfizetésre forgalmi díjat ez micsoda?....


(#85012) dptrsk válasza poli27 (#85011) üzenetére


dptrsk
(Topikgazda)

A számla alapján 2 napot volt Mobil Lben a hordozott szám.
1 napra jutó hálón kívüli egység kb 5 perc/SMS. Mivel részarányosan fizeted, így az egységeket is részarányosan kapod meg tört hónapban.
Ezt a 2 napot 350 forint le is vonja, a maradék hívást kiszámlázta kb. 700 forint.

(#85013) poli27 válasza dptrsk (#85012) üzenetére


poli27
(veterán)

Csakhogy én nem erre szerződtem..... vonják le az egészet.... ez sehol nincs feltüntetve, te paraszt ilyenkor átbaszunk....

(#85014) tsteve válasza Soulfly842 (#85008) üzenetére


tsteve
(senior tag)

ehhez képest nekem pl. telenor nem engedett rögzíteni saját adatot párom kártyájára az adategyeztetés során, hiába volt jó a kód és minden egyéb adatom, azt kérte a végén, hogy menjek be egyéni szerződést kötni...
előtte délelőtt pedig a telekom 1430 is azt közölte hogy csak a jogosult előfizető végezhet adategyeztetést, idegen nem... valami komoly zűr van itt, akármit is írsz

[ Szerkesztve ]

(#85015) PhoenixSzG válasza poli27 (#85013) üzenetére


PhoenixSzG
(tag)

Csakhogy de.
A díjcsomagok törthavi számlázásúak. Törthavi számlázás: a havi díj hóközi aktiválás, díjcsomagváltás és deaktiválás esetén időarányosan számlázódik. Ugyanez vonatkozik a felhasználható kedvezmény mértékére is.

(#85016) dptrsk válasza poli27 (#85013) üzenetére


dptrsk
(Topikgazda)

Te arra szerződtél, hogy havi 150 egységet használhatsz a teljes havidíjért.
Kifizettél 2/30-ad havidíjat, azért 2/30*150 egység jár.
Szerintem rosszabb lenne, ha kiszámlázták volna 2 napra a teljes havidíjat, s te elhasználtál 28 egységet a 150ből.

(#85017) goop válasza PhoenixSzG (#85015) üzenetére


goop
(őstag)

Így van. Ezt én is a saját káromon tanultam meg, jó sok éve. Vettem 500Mb adatot, ami eleve jó drága volt, hó vége előtt pár nappal. Ebből elment kb 100-150Mb. Következő havi számla meg plusz 30.000 Ft, mert időarányosan csak 40-50Mb járt, ez felett ketyegett az X Ft/kb. Csak erről elfelejtettek szólni aktiváláskor, harcoltam velük, de kb a felét így is ki kellett fizetni.

(#85018) tsteve válasza Soulfly842 (#85008) üzenetére


tsteve
(senior tag)

ahhoz képest hogy - állítólag- tilos már a felhasználókénti rögzítés, a telenornál működik simán :
[link]

[ Szerkesztve ]

(#85019) aprokaroka87 válasza tsteve (#85018) üzenetére


aprokaroka87
(veterán)

Szerintem a T-mobile nál sem szabadna tilosnak lennie.

Ugyanis ha te nem vagy regisztrálva mint mint felhasználó,akkor pl személyes ügyintézés során elküldhetnek a bubánatba,mivel nem te vagy az előfizető,sőt semmivel nem tudod igazolni hogy te hasznalod a kártyát.

Persze kérdés hogy a használó az mit takar ez esetben.

Szerintem ez arra szolgálna hogy te mint a kártyát használó is tudj ügyet intézni az eredeti tulajdonos bele egyezése vagy jelenléte nélkül.

(#85020) Soulfly842


Soulfly842
(őstag)

Ez nem a Telenor, hanem a Telekom topic,

Én a tényeket, s nem a találgatásokat írtam le. Nem érdekel a találgatás, vagy ha valahol mást mondtak. Mégegyszer mondom, hogy nem az egyes esetek és a félrevezető információkért kardoskodás érdekel, vagy h. igazam legyen, hanem a tényeket írtam le azoknak a kedvéért, akik ezért térnek be ide, Felesleges szőrszálhasogatásba nem fogok bocsátkozni. Remélem ezt megértitek, :) En nem egy-egy esetet láttam már, nagyon nem, így nem érdekelnek a téves spekulációk, konklúziók sem. Köszönöm mindenesetre, h, ismét tartalmas a Telekomhoz kapcsolódó valós információk kerülnek előtérbe, :)

[ Szerkesztve ]

(#85021) tsteve válasza Soulfly842 (#85020) üzenetére


tsteve
(senior tag)

mindenestre az is tény, hogy a 1430 (immár másodszor is) veled ellentétes infót adott nekem most is, azaz idegen nem adategyeztethet semmilyen kártyára még a kóddal sem, csak az előfizető... gáz van a cégnél, hidd el nekem...

[ Szerkesztve ]

(#85022) Beca1990 válasza Soulfly842 (#85020) üzenetére


Beca1990
(senior tag)

inkább követné a telekom a Telenor példáját sokmindenben... :)

[ Szerkesztve ]

(#85023) dedike válasza Soulfly842 (#85008) üzenetére


dedike
(addikt)

Végre leírta valaki. A poszt lényegét be kellene tenni az összefoglalóba. Ezt én most kivastagítom, hogy egy arra jogosult intézni tudja a dolgot, utána pedig ezt a posztót vissza tudja tenni simára, vagy törölni tudja. :R

Jó szerencsét!

(#85024) #08205312


#08205312
(törölt tag)

Üdv.
Most aktiváltam kezelőn keresztül egy Domino 5 Quick SIM kártyát.
A csomagoláson azt írja, hogy "ajándék egyszeri 200 MB".

1777-en jelszót igényeltem, aztán hozzáadtam a fiókomhoz.

Látom bekapcsolva a napinetet...
Visszahívtam a 1430-at. Másik ügyintéző....
Kértem, hogy kapcsolja be nekem a technikai netet, mert szeretném kikapcsolni a napinetet.
Erre ő: mi nem kapcsolunk be semmit...hívja a 1777-et.
Oké.. :((( Akkor másik kérdés: ha átváltok "domino fix"-re, akkor kikapcsolódik a napinet, és lesz technikai netem? Illetve a 200 MB megmarad? A válasz igen volt.
A jelenlegi állás pedig ez:

Szóval: napinet aktív maradt (pedig ászf szerint a fix-hez nem kapcsolható be), és nem tudom, hogy most mi van a 200 MB-tal.

Szerintetek :F

[ Szerkesztve ]

(#85025) Beca1990 válasza #08205312 (#85024) üzenetére


Beca1990
(senior tag)

napinetet kapcs ki.
látnod kéne az ajándék netet...

[ Szerkesztve ]

(#85026) ACE- válasza lugosi (#85009) üzenetére


ACE-
(őstag)

Ha idén lett váltva, akkor váltásnál megtörtént az adategyeztetés...

(#85027) lugosi válasza ACE- (#85026) üzenetére


lugosi
(nagyúr)

Úgy értem akkor lett váltva.

(#85028) Oszhgiv


Oszhgiv
(csendes tag)

Tegnap rendeltem online felületen előfizetéssel 1 telefont. Ha meggondoltam magam, másik telefont kérnék,hogy a legegyszerűbb módosítani a rendelést?

(#85029) Ateszpapa válasza Oszhgiv (#85028) üzenetére


Ateszpapa
(őstag)

Felhívod őket, hogy töröljék a rendelést.

(#85030) ACE- válasza lugosi (#85027) üzenetére


ACE-
(őstag)

Akkor kell adategyeztetni...

(#85031) Oszhgiv válasza Ateszpapa (#85029) üzenetére


Oszhgiv
(csendes tag)

Köszi. Most néztem,hogy küldtek üzenetet, hogy munkanapon még keresnek. Ha hivnak,akkor tudom módosítani a rendelést?

[ Szerkesztve ]

(#85032) St3ven válasza ACE- (#85005) üzenetére


St3ven
(addikt)

Nekem mégis küldtek SMS-t az idén vásárolt számomra, hogy adategyeztessek, és sikeres is volt online.

"Ultimate Windows Phone megoldás: factory reset" 😈

(#85033) ACE- válasza St3ven (#85032) üzenetére


ACE-
(őstag)

És amikor vásároltad nem volt adategyeztetés? Szerintem lehet bármikor adategyeztetni, az SMS-eket meg feltehetően minden DOMINO-snak kiküldték, mert az egyszerűbb volt...

(#85034) St3ven válasza ACE- (#85033) üzenetére


St3ven
(addikt)

Miért kellett volna adategyeztetni vásárláskor? Akkor adtam meg a szerződéskötéshez az éppen aktuális adataimat. Nem teljesen világos, miért kellett volna ezt követően az előtte egy perccel megadott adataimat egyeztetni. :F

[ Szerkesztve ]

"Ultimate Windows Phone megoldás: factory reset" 😈

(#85035) lugosi válasza ACE- (#85030) üzenetére


lugosi
(nagyúr)

Oké köszi, akkor beballagunk valamikor.

(#85036) ACE- válasza St3ven (#85034) üzenetére


ACE-
(őstag)

Az adategyeztetés azt jelenti, hogy a személyi igazolványodban szereplő adatokat egyeztetik a hatósági nyilvántartásban lévővel. Ha a személyivel kapcsolatban pl. bejelentették, hogy elvesztették, vagy ellopták, vagy körözik, akkor nem lesz az adategyeztetés sikeres. Ezzel kerülhető el pl. hogy a lopott vagy elhagyott személyiddel pl. előfizus telefont vegyenek.

(#85037) St3ven válasza ACE- (#85036) üzenetére


St3ven
(addikt)

Továbbra sem értem, ha ott helyben látta az igazolványomat az ügyintéző, és rögzítette róla az adatokat, miért kellene adategyeztetni a hatósági nyilvántartással.

Maga az igazolvány a hatósági nyilvántartás kivonata, pont ez a lényege, hogy ami abban van adat (természetesen érvényességi időn belül), az hiteles. És mivel én is ott voltam, meggyőződhetett a személyazonosságról. Nyilván nem loptam el magamtól a személyimet.

Érted, mire akarok kilyukadni?

[ Szerkesztve ]

"Ultimate Windows Phone megoldás: factory reset" 😈

(#85038) tsteve válasza St3ven (#85037) üzenetére


tsteve
(senior tag)

sz@r a nemzeti nyilvántartó sajnos... erről egyik szolgáltató sem tehet... az ügyintéző meg nem tudhatja, hogy pl. nem hamis-e a személyid... és itt vége is a dalnak.. s jön a macera

[ Szerkesztve ]

(#85039) St3ven válasza tsteve (#85038) üzenetére


St3ven
(addikt)

Jaj, ne már, hamis személyi... DNS vizsgálat ne kelljen?

Azt, hogy hamis-e a személyi, úgy szűri ki, amennyire az megfelelő körültekintéssel megállapítható. Vagy kéne egy olyan igazolványt is bevezetni, ami azt igazolná, hogy a személyid nem hamis?

És miért lenne szar a nyilvántartás?

"Ultimate Windows Phone megoldás: factory reset" 😈

(#85040) tsteve válasza St3ven (#85039) üzenetére


tsteve
(senior tag)

ha nem egyezik vmelyik adat a személyiben, akkor a hamis személyi az egyik lehetőség... a másik a hatósági adatbázis hibája... ez utóbbi a valószínűbb, de ezt egy ügyintéző nem tudhatja soha biztosan, s mindenképp további macera jön.. azért sz@r a nyilvántartás mert emberek készítik...felesleges ezen rágódni... most te jártál így...ez van

[ Szerkesztve ]

(#85041) St3ven válasza tsteve (#85040) üzenetére


St3ven
(addikt)

Hogy jártam? Nem egészen értem, mire utalsz. :F

"Ultimate Windows Phone megoldás: factory reset" 😈

(#85042) tsteve válasza St3ven (#85041) üzenetére


tsteve
(senior tag)

ha sikeres egyeztetés volt, akkor meg főleg nem értem miért ragódsz ezen

(#85043) poli27


poli27
(veterán)

Itthoni előfizu mellé(net+tel) amit 8 hónapja van meg(még nem arany), kötöttem egy új mobilt előfizut (L) meg egy hordozottat (L), csak 1 készüléket tudtam vásárolni, mennyi időnek kell eltelni, hogy a másik számhoz is tudjak venni? A Telenornál simán bármit odaadtak már majd 10 éve ott voltunk, csak meguntam a térerő problémákat.

(#85044) St3ven válasza tsteve (#85042) üzenetére


St3ven
(addikt)

Mert arról volt szó, hogy az idén vásárolt kártyákon nem kell adategyeztetni.

"Ultimate Windows Phone megoldás: factory reset" 😈

(#85045) Mr Dini


Mr Dini
(addikt)
LOGOUT blog

Üdv!

Az egyik fiam elég nagy net addikt, s mivel holnaptól táborozni mennek, kell a 4G mindenképp... S gondoltam, mielőtt felhívom őket, megkérdezlek ismét Benneteket is.

Domino 5 Quick csomagja van, elméletileg 3000Ft+ feltöltésnél jár Neki akár 1 GB adat. Nos, nekem ez az akár szó gyanús volt, de gondoltam meglátjuk!

Azóta rohamosan fogyott az egyenleg a kártyán, s mint kiderült, a napinet csomag aktiválva volt. Ezt is csak személyesen tudták megmondani egy T pontban korrektül, mivel se az alkalmazásuk, sem pedig a telefonos üfsz. mélyen hallgatott erről... :(((

Nem baj, ezt lemondtuk már, viszont kellene Neki holnaptól valamilyen netcsomag. Egyelőre egyszeri egy gigára gondoltam, de jó lenne, ha ezt egész évben, s nem csak egy hónapig tudná kihasználni. Ha jól értettem a Marathon csomag tud ilyet. Namost, elég csak ezt kérni, vagy kell hozzá valami más is?

Illetve ez az akár 1 GB pontosan hogyan működik?

Köszönöm! :R

[ Szerkesztve ]

Csak gyöngeség, mit az erő szerethet.

(#85046) lcdtv


lcdtv
(tag)

Valaki tudja hogy miért tünt el az előfizetésemből a korlátlan email net opció. De úgy hogy nem is szóltak!

(#85047) ACE- válasza St3ven (#85037) üzenetére


ACE-
(őstag)

Jajj, bakker, azért vezették ezt be, hogy a helyszínen az üfsz-os figyeljen oda, hogy kinek ad el előfizetést. Az eladó nem antropológus, nem feltétlen lehet arcról személyazonosságot megállapítani és legtöbbször nem is ellenőrizte. (Hidd el, tudom...) A személyi kötelező ellenőrzésével (ami eddig nem volt kötelező) viszont kiszűrhető és ezzel kikerülhető, hogy valaki besétáljon más személyijével, és vegyen egy 300ezres telefont 60ezer kaució ellenében egy 16ezres havidíjú díjcsomaggal.

(#85048) Zeki válasza Mr Dini (#85045) üzenetére


Zeki
(veterán)

Letöltöd a fiad telójára telekom appot, aztán belépsz oda, és megy az aktiválás könnyen. A Domino 5-ből meg célszerű Fix-re váltani. Akkor nem lesz napinetes szívás.
Vagy marad az, hozzá Netplusz s meg korlátlan web és email.

(#85049) csako válasza Mr Dini (#85045) üzenetére


csako
(addikt)

Átváltjátok Domino Fix-re és mehet rá a Maraton, amúgy a 4GB fajlagosan jobban megéri, addig használja, amíg érvényes a sim kártya.
Azt az "akár"-t nem tudom, de Maratonnál pontosan megkapja az adatmennyiséget, amennyit kértek.

Holnap országszerte 10 fok várható. Ebből 2 Budapesten, 1 Győrött, 2 Miskolcon...

(#85050) aprokaroka87 válasza ACE- (#85047) üzenetére


aprokaroka87
(veterán)

Értem
tehát ha mondjuk nekem ellopják a személyi igazolványom,aki ellopja vásárolhat vele úgy hogy a fotó ami a személyin van az nem hasonlit arra aki ott van.

Szerintem ha ez igaz lenne az büncselekmény lenne,vagy hanyagság.

Azért van fotó az igazolványon hogy azt is kell nézni.

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.