Hirdetés

2019. augusztus 18., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2018-11-27 17:56:13

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobil szolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#106001) Lehiñito


Lehiñito
(senior tag)

Sziasztok.
A telekom oldalán a domino egyenleg feltöltésnél mióta szünt meg a 2500ft után járó bónusz?
Már nem lehet kiválasztani mint eddig, és már csak 3500ft a legkisebb összeg amiért ad bónuszt.

(#106002) kali válasza Lehiñito (#106001) üzenetére


kali
(titán)

Szia,

Alul beírható egyéb összegnek 2500 Ft, ez alapján pedig továbbra is jár arra is a bónusz: [link]

[ Szerkesztve ]

(#106003) dptrsk válasza Lehiñito (#106001) üzenetére


dptrsk
(Topikgazda)

Ha jól emlékszem a +bonusz SMS-t kell a 1414re elküldeni.
Ha ez a "szolgáltatás" aktív, akkor a rendszer automatikusan adja a 2500 vagy nagyobb feltöltésekre a bónuszt

(#106004) Soulfly842 válasza cris78 (#105992) üzenetére


Soulfly842
(őstag)

Akkor nem is kérdés :)

(#105987) Oposzumtoszó

Szia!

A fontos az, hogy elsőnek legyen meg a feljelentés, majd a feljelentésről dokumentumaival menj be egy Telekom üzletbe és mutasd ezt be.

Egy dolog a lényeg, hogy erről ne 30 napos reklamációt, hanem Hamis vásárlás kérelmet vegyenek fel.

Ha ez elindult, akkor részedről rendben van egyelőre és mindkét szükséges helyen megtetted a megfelelő bejelentést, amit vizsgálni/kezelni fognak.

(#106005) Bferibörs válasza dptrsk (#106003) üzenetére


Bferibörs
(őstag)

ez csak a kisebb összegre vonatkozhat? ( 3500 alatt) Most töltöttem 3500-at,jött az sms a bónuszról.
25 perc hálón belül
100 MB
14 napon belül felh.

Huawei P20 Pro dual, Lenovo P2 dual, Sony Xperia X Performance dual

(#106006) Bferibörs


Bferibörs
(őstag)

Valaki olvasta az új ÁSZF-t, Dominó fix-re vonatkozóan?
Szolgáltatót váltanék,érdekelnének az új "buktatók".

Huawei P20 Pro dual, Lenovo P2 dual, Sony Xperia X Performance dual

(#106007) kali válasza Bferibörs (#106005) üzenetére


kali
(titán)

Elég egyszer elküldeni a kódot, utána már aktív marad a szolgáltatás a későbbi tranzakciókhoz is, egy alkalommal viszont muszáj - vagy telefonos/személyes ügyfélszolgálat általi aktiválás -, legyen szó bármilyen összegű feltöltésről.

[ Szerkesztve ]

(#106008) kmarci25


kmarci25
(addikt)

Sziasztok! Tegnap számhordozással a vodától átkerült egy szám a Telekomhoz. A kártya látszólag aktiválódott, térerőt jelez a készülék, a mobilnet működik, hívást indítani lehet róla, de hívást fogadni nem lehet. Ha hívni próbálom az adott számot, akkor vonalasról foglaltat jelez, mobilról pedig egyszerűen bármilyen jelzés nélkül befejezi a hívást. Azt hittem csak átmeneti, de tegnap este volt a számhordozás és ma reggel sem működik. Újraindítások megvoltak, de nem segít. Átirányítás, ilyesmi nincs beállítva.
Gondoltam hívom az ügyfélszolgálatot, de reménykedem hátha van valami egyszerűbb megoldás is.

"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief

(#106009) Bferibörs válasza kali (#106007) üzenetére


Bferibörs
(őstag)

oké,értem, régebben egyszer már elküldtem

Huawei P20 Pro dual, Lenovo P2 dual, Sony Xperia X Performance dual

(#106010) Ateszpapa válasza Soulfly842 (#106004) üzenetére


Ateszpapa
(őstag)

Hogy lehetséges ez, hisz kell a személyi, meg egyéb papírok a vásárláshoz.
Ügyintéző nem is nézte meg ki van az igazolványon?
:F

(#106011) Vangelis válasza Ateszpapa (#106010) üzenetére


Vangelis
(nagyúr)

Jutalék az első :)

(#106012) Karcub


Karcub
(aktív tag)

Sziasztok! A mai nap jár le a 2 év hűség (mobil), és szeretnék új készüléket kihozni. Amúgy már 6 éve folyamatosan előfizetéses vagyok, mindig volt hosszabbitva. Kérdésem az lenne, hogy ilyenkor is kell az adott készülék valahány %-át előre kifizetni? Egy iPhone 7-ről lenne szó egyébként.

(#106013) kali válasza Karcub (#106012) üzenetére


kali
(titán)

Szia,

Ha nem volt probléma az előfizetéssel - komolyabb elmaradás például a számlák tekintetélben -, akkor nem jellemző a mobil előleg bekérése, pláne ha az arany/platina kiemeltség adott, az aranyhoz nem is kell nagy "fogyasztás" havonta.
Ja, és ha van arany/platina kiemeltség, akkor a 24 hónapos hűségből elég 21-nek letelnie és már lehet is hosszabbítani hűséget, azzal pedig új készüléket vásárolni.

(#106014) kmarci25 válasza kmarci25 (#106008) üzenetére


kmarci25
(addikt)

Tárgytalan, megjavult. Ezek szerint kicsit nagyobb türelem kéne... :)

"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief

(#106015) Karcub válasza kali (#106013) üzenetére


Karcub
(aktív tag)

És hogy ha más névre akarom kötni az előfizetést, nem arra amire eddig volt?

(#106016) kali válasza Karcub (#106015) üzenetére


kali
(titán)

Új előfizetőnél már esélyes lehet a mobil előleg.

[ Szerkesztve ]

(#106017) Soulfly842 válasza Ateszpapa (#106010) üzenetére


Soulfly842
(őstag)

Sok minden lehet. Nem csak erről szólhat a történet...

Lopott iratok, hasonló fazon.

Hamisított ügyvéd által készített és ellenjegyzett, vagy közjegyző által hitelesített meghatalmazás (azzal más is eljárhat bármiben)

Céges vásárlás, hamisított meghatalmazás

Online vásárlás, ez alapján átadott készülék (ez esetben a GLS felelőssége is, mert nekik is kötelező szerződéskötéssel együtt járó eszközkiszállításnál okmányokat ellenőrizni!)

(#106018) Soulfly842 válasza Soulfly842 (#106017) üzenetére


Soulfly842
(őstag)

... Tudatosan biztos nem hibázott ekkorát senki, hiszen tisztában van mindennek a jogi felelősségével.

(#106019) KZP válasza Karcub (#106012) üzenetére


KZP
(őstag)

Ha nincs több törlesztőrészleted náluk, akkor nem valószínű, hogy kell majd mobilelőleg.

(#106020) #77646080 válasza Vangelis (#106011) üzenetére


#77646080
(törölt tag)

Tévúton jársz.

(#106021) Vangelis válasza #77646080 (#106020) üzenetére


Vangelis
(nagyúr)

:)

(#106022) Ateszpapa válasza Soulfly842 (#106017) üzenetére


Ateszpapa
(őstag)

Köszi a felvilágosítást.
Elég szomorú, gondolom nem egy nagyitelefon lett véve a nevére.
Sok sikert neki, minél hamarabb rendeződjön az ügye.

(#106023) prozodus válasza #77646080 (#106020) üzenetére


prozodus
(őstag)

Annyira sajnos nem...

(#106024) #77646080 válasza prozodus (#106023) üzenetére


#77646080
(törölt tag)

Ebben nem értünk egyet, feljebb olvasható is, miért nem.

Lépjünk tovább.

(#106025) TomPack


TomPack
(őstag)

A mai domino day 1Gb net ma éjfélig, vagy az aktiválástól számított 24 óráig él?
Az app éjfélt ír, az sms pedig az utóbbit!
Vajon melyik az igaz?

(#106026) radio100jozs válasza TomPack (#106025) üzenetére


radio100jozs
(őstag)

Utóbbi az igaz azaz holnap éjfélig fog járni.

(#106027) #77646080 válasza TomPack (#106025) üzenetére


#77646080
(törölt tag)

Tapasztalatom alapján az aktiválástól számított 24 órán belül használható fel.

Ebben téves az App, viszont helytálló a szolgáltató üzenete.

[ Szerkesztve ]

(#106028) Pxs


Pxs
(aktív tag)

Ha szeretnék egy viszonylag visszafogott csomagot (Mobil S + korlátlan net) venni 2 év hűséggel új előfizetőként, a webshopos rendelést követően kb. hány nap múlva számíthatok az átvételére?
Ha jól tudom, mobilelőleg és belépési díj ilyenkor nincs.

Előre is köszönöm! :)

'The key to success is just that - standing up one time more than falling.' Regisztrált: 2005-09-29 21:12 - fanatikus tag

(#106029) kali válasza Pxs (#106028) üzenetére


kali
(titán)

Ideális esetben 1 - 2 munkanap. (Ha munkanapon rendelsz, 13 óráig tedd meg, akkor akár a következő munkanapon átvehető.)

(#106030) #77646080 válasza Pxs (#106028) üzenetére


#77646080
(törölt tag)

Amikor minden flottul megy, akkor maximum 3-5 napon belül átveheted. Ha pedig úszik a téma (ilyen is volt a topikban 😔 ), akkor hetekig tart. De nem ez utóbbi a jellemző. 😊

[ Szerkesztve ]

(#106031) Vangelis válasza Pxs (#106028) üzenetére


Vangelis
(nagyúr)

Készülékkel? Mivel 2 év ebből gondolom.

De hűség nélkül sem drágább igaz ott van 5000ft belépési díj vagy mi.

[ Szerkesztve ]

(#106032) prozodus válasza TomPack (#106025) üzenetére


prozodus
(őstag)

Éjfélig tudod megrendelni 24 órára.

(#106033) myckie2


myckie2
(senior tag)

Sziasztok!

Segítséget/tanácsot szeretnék kérni az ügyemben, ha valaki tud. Domino kártyával rendelkezem és benéztem a rendelkezésre állási időt, ezért letiltották a kártyámat. Rá egy napra feltöltöttem. A probléma, hogy a kártyámon rendelkeztem még 3GB 3 hónapig felhasználható adatmennyiséggel és ez újra aktiválás után eltűnt. Elsőnek utána néztem, hogy Telekom honlapja erről mit ír és esetleg az ÁSZF-ben található-e erre valami, de semmi infot nem találtam arra vonatkozóan, hogy a megmaradt mobilinternet egyenleggel mi az eljárás rendelkezési idő lejárása és újra aktiválása után. Bementem a telekomhoz és ott azt mondták, hogy nem fogom visszakapni, de szerintetek helyes ez így? Alsó hangon is az a 3GB kb 3000Ft-ot jelent ráadásul az újra aktiválás díja is 300Ft volt.

"For every man there is a cause which he would gladly die for."

(#106034) fornettisuti válasza myckie2 (#106033) üzenetére


fornettisuti
(addikt)

szerintem helyes ez igy, amennyiben kaptal ertesitest a rendelkezesi idot illetoen; akkor ez a tanulo penz neked.

Samsung S7 - LG Gpad 8.3 - Xiaomi MiBand2

(#106035) myckie2 válasza fornettisuti (#106034) üzenetére


myckie2
(senior tag)

Kaptam mint utólag kiderült, de ahogy mondtam mobilnettel kapcsolatban semmilyen tájékoztatás nem történt és az a honlapon sem erélhető tudomásom szerint.

"For every man there is a cause which he would gladly die for."

(#106036) 4Grider válasza myckie2 (#106033) üzenetére


4Grider
(addikt)

Abszolút helyesen jártak el. A Maraton adategyenleg a rendelkezésre állási idő végéig áll rendelkezésedre, lejáratkor elveszik.

(#106037) myckie2 válasza 4Grider (#106036) üzenetére


myckie2
(senior tag)

Igaz, így már látom. Köszönöm! :R

"For every man there is a cause which he would gladly die for."

(#106039) prozodus válasza myckie2 (#106035) üzenetére


prozodus
(őstag)

Most akkor ez maraton volt, v nem maraton?

[ Szerkesztve ]

(#106040) lugosi válasza prozodus (#106039) üzenetére


lugosi
(nagyúr)

Vagy félmaraton, vagy ultramaraton? ;)

(#106049) Soulfly842 válasza herdsman12 (#106047) üzenetére


Soulfly842
(őstag)

Szerintem még ez se a realitás.

A csomagok 99%-a gyorsan megoldódik, csak rohadt sok a csomag, egy-egy ilyen előfordul minden nagyobb forgalmú online shopnál.

(#106050) Vangelis válasza Soulfly842 (#106048) üzenetére


Vangelis
(nagyúr)

Van még talán, mert én pár hete beszéltem velük.. itt a topiban volt valahol.
De az is lehet, hogy a sima ügyfélszolgálatra kapcsol tovább...

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.