Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Kempingezés és sátrazás
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] [GoodSpeed:] SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Skodry
aktív tag
Valakinek van eladó usb-s internete ami feltöltőkaris?
"Ha ez a nap nem a barátod volt, akkor valószínűleg a tanárod volt!"
1430
senior tag
Ne mond, hogy 4990 Ft-ért nem éri meg zsír új Stick-et venni saját névre!
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
madarasz92
őstag
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem hogy az egyik ismerősőmnek februárba jár le az előfizetése és most szeretne venni a saját számára egy iPhone-t azt most megteheti vagy meg kell várnia februárt?
Mert volt ma benn a T- egyik partner űzletében és ott neki azt mondták hogy nem tudnak adni csak a T-Pont-ba.
De ott tutira adnának?
Ilyen kaukciót se kérnek tőle?
SlayR
senior tag
Kicsivel drágábban mostis megtudja venni előrehozott készülékcsere akcióval de erről tud pontosabbat nézni a t-mobile oldalán ha bejelentkezik az adataival.
madarasz92
őstag
Értem én segitettem neki de ugyan annyit irt ki mint a Webshop -ár..
A T-nél is 70xxx forintot mondtak neki..
paulo92
tag
Sziasztok!
Szeretném megkérdezni, hogy nem tudja-e véletlenül valaki, hogy t-mobile-nál a hűségidő lejárta előtt mennyivel lehet meghosszabbítani a szerződést? (vagy csak akkor lehet, mikor küldik, hogy meg kéne, valahonnan hallottam, hogy már korábban is lehet?) 2 hónapom van még hátra (februárban jár le) és a régi telefonom elkezdett tönkremenni és azt mondták, hogy telefont csak szerződés hosszabbításnál tudok vásárolni. Amúgy üzleti/vállalati előfizetés, partner 3-as.
Válaszotok előre is köszönöm!
Üdv
Paulo
SlayR
senior tag
18hónap leteltével nekem márciusban jár le ésmost volt készülékváltásom december elején.
tjb007
nagyúr
Megérkezett a Motorola Defy, a HTC Desire és Desire HD a T-Mobile -hoz.
A Desire HD adatlapja még feltöltés alatt van.
Nem írom most le a véleményemet a "Hamarosan kapható..." népvakító oldalukról, mert nem szeretném kizárni magam a további fórumozás lehetőségéből, de szánalmas ez a képmutatás a T részéről!
(Mi a bánatos francnak kellett ezt a hamarosan oldalt létrehozniuk, ha tesznek rá magasból, s az oldalon található információ -még ha igaz is- erősen hiányos?!
(Nem válasz akart ám lenni, csak rosszat "nyomtam! )
Jó szerencsét!
lindermen
aktív tag
A desire HD képe helyett betették a HD2-ét
link
Vagy lehet hogy csak a nevet írták ki rosszul, majd kiderül ha felviszik az adatokat is.
[ Szerkesztve ]
Itt a HD szerepel...
Ennyire pancserek nem lehetnek...
Jó szerencsét!
zoli62
addikt
Nocsak. HTC divizióban erősített szeretett T-Mobile-unk?
Mondjuk már ideje volt, hogy nem csak Variok, meg MDA Variok vannak...
Jó szerencsét!
paulo92
tag
Értem köszi, csak beszéltem egy területi képviselővel, látszott rajta, hogy fogalma sincs, aztán felhívtam egy területi elosztót vagy hogy nevezeik őket Azt mondta, hogy csak akkor vehetek új telót, ha majd meghosszabbítom a mostani szerződést (ami februárban jár le). De amúgy ez egy éves hűségidős, viszont az benne a rossz, hogy mikor kötöttem nem vettem telefont, így meg most, hogy már lassan egy éve él a szerződés, nem lehet venni, csakis ha újrakötöm majd Csak ezt nem tudom, hogy lehet-e 2 hónappal előtte szerződést hosszabbítani.
Motion_Blur
félisten
üdv!
1x évig pannonos voltam, de már túl sokan tudták a számomat, így vettem egy domino-s sim kártyát. a kártya kb. 1 hetes volt, 1500 huf-al senki nem használta előttem. a probléma az, hogy sima Domino csomagban vagyok és döbbenettel néztem a 90ft-os percdíjakat, amikor is egy beszélgetés után kaptam az sms-t hogy 300ft alatt vagyok.. megpróbáltam online váltani csomagot de mivel korlátozott jelszóval vagyok bent ezért gyak. semmit nem tudok tenni. megváltoztattam a nevet, mail címet, postacímet és kértem hogy postázzák ki az új jelszót amivel be tudok lépni rendesen. két hete kértem ezt és azóta k*rvára nem történik semmi.. ha bemegyek t-pontba ott meg elhajtanak hogy nem az én nevemen van a kártya. meg vagyok kötve és tovább szopok 90ft-os percdíjjal...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
SPF
senior tag
1430-on nem lehet már díjcsomagot váltani?
tjb007
nagyúr
1777 lesz az
zoli62
addikt
Webshop az átalakítás óta legtöbbször nagyon lassan jön be.
Sajnos nem legtöbbször, hanem mindig...legalábbis nekem..sajnos...
Jó szerencsét!
lindermen
aktív tag
Na mostmár "képben vannak", legalábbis ami a Desire HD-t illeti
kisbandima
tag
Sziasztok!
Fél éve vagyok a T-Mobile ügyfele (iPhone 3GS, IKON 200, 2 év). November közepén felhívtak telefonon, hogy lehet náluk is biztosítást kötni (családi baleset-biztosítás, nem telefon biztosítás), csak 690 Ft/hó és mindenkire vonatkozik, akivel egy háztartásban lakom. Felajánlották, hogy ha nem tudok most rögtön dönteni, küldenek egy tájékoztatót és kézhezvételtől számítva 8 napom van arra, hogy jelezzem feléjük, hogy kérem-e a biztosítást. Abban maradtunk, hogy akkor küldenek nekem egy tájékoztatót. Amikor megkaptam a tájékoztatót nagyon meglepődtem, mert egy szerződés is volt benne, miszerint én a telefonbeszélgetés napján megkötöttem a biztosítást! Bementem az egyik helyi T-Mobile üzletbe, ahol már nem én voltam az első ezzel a problémával. Természetesen azonnal lemondtam a biztosítást, de közölték, hogy sajnos azt a közel 2 hetet ki kell majd fizetnem. Tegnap megkaptam a számlát és sajnos tényleg szerepel rajta a biztosítás is.
A kérdésem az lenne, hogy tudja-e valaki, hogy a T-Mobile jóváírja-e automatikusan a következő hónapban az ügyfeleinek a biztosítás összegét? Természetesen csak azoknak, akiknek annak ellenére kell fizetni a biztosításért, hogy kérték volna a szolgáltatást.
Ha nem írják jóvá, akkor természetesen megy a feljelentés a GVH-nak és a Fogyasztóvédelemnek.
Illetve lehet-e ilyen esetben kérni az előfizetés felbontását erre az ügyre hivatkozva anélkül, hogy a kötbért ki kellene fizetnem?
club1
veterán
Ügyelj rá, hogy a beszélgetést felvették. Mivel a hatályos hazai jogszabályok alapján a telefonon történt szerződés is érvényes (hozzáteszem, szerintem az ilyen jogszabályokat kellene egy forradalomnak elsöpörnie).
Te is leírtad, 8 napod volt rá hogy lemondd, te viszont valamiért ezt nem tetted meg csak később. Ezek után mit vársz, melyik jogász ad neked igazat?
mrlujoak
veterán
"November közepén felhívtak telefonon, hogy lehet náluk is biztosítást kötni (családi baleset-biztosítás, nem telefon biztosítás), csak 690 Ft/hó és mindenkire vonatkozik, akivel egy háztartásban lakom. Felajánlották, hogy ha nem tudok most rögtön dönteni, küldenek egy tájékoztatót és kézhezvételtől számítva 8 napom van arra, hogy jelezzem feléjük, hogy kérem-e a biztosítást. Abban maradtunk, hogy akkor küldenek nekem egy tájékoztatót."
Ezek a telefonon történő "szerződéskötések" elég faramuci dolgok.
1. mindenképp kérd ki a szerződés - telefonbeszélgetés - hanganyagát!
2. a telefonbeszélgetésben elhangzott, hogy kéri-e a szolgáltatást?
3. az a 8 napos dolog nem véletlenül a szolgáltatás lemondására vonatkozott, ha mégsem kéred?
Ezekre figyelni kell, mert a telefonbeszélgetés többnyire ennyi lényegi részt tartalmaz:
-ön az előfizető> igen
-érdekli a szolgáltatás, kipróbála>igen
-ha nem tetszik, vagy meggondolja magát, a levelünk (szerződés) kézhezvételét követően 8 napon belül lemondhatja...
Nagyon figyelni kell!
Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel
kisbandima
tag
Akkor egy kicsit pontosítok. A telefonbeszélgetés során én nem kértem a szolgáltatást, csak egy tájékoztatót a szolgáltatásról. A 8 nap arra vonatkozott, hogy ennyi időm van eldönteni, hogy a tájékoztató alapján kérem-e a szolgáltatást vagy nem. Nekem legalábbis ezt mondta a hölgy. Különben is, ha megrendelek egy szolgáltatást miért kérnék utána tájékoztatót róla?
A telefonbeszélgetés nekem is eszembe jutott. Ha kell nyilván hivatkozni fogok rá.
Radian
csendes tag
Valaki akinek van T-nél előfizetése meg tudná nekem nézni, hogy mennyibe kerül a Sony Ericsson X8 készülékváltással és 2 év hűséggel. Jelenleg még dominoban vagyok és csak akkor engedi megnézni a készülékváltás árait, ha belépek egy előfizetéses felhasználóval(gondolom a hűségpontok beszámítása miatt). Voltam bent ma a boltban és én kis naiv azt hittem, hogy az új előfizetőknek járó akció az nem csak új számmal jár. Mert végül is én új előfizető leszek csak a számom nem lesz új. Amikor meghallottam, hogy nem annyi mint amire számoltam akkor egyből eljöttem, mert nem volt nálam annyi. Azt hiszem 27900-at mondott az eladó. Hálás lennék ha valaki meg tudná nekem nézni
kali
legenda
nálam a webshop ár 20805 ft - de arra figyelj, hogy a boltban drágább, mint a webshop által rendelve (+5%), írják is, hogy t-pont és partnerek esetén 21900 ft!
[ Szerkesztve ]
Radian
csendes tag
Igen,én is erre számítottam de fel lettem világosítva, hogy a 22e csak az új számmal jár.
kali
legenda
vagy amennyiben egy már nem hűséges előfizetésemre további 2 év hűséget írok alá?!?!
[ Szerkesztve ]
Radian
csendes tag
Elképzelhető. Bár akkor nem értem nekem miért kerül többe,vagy hogy is van ez.
paulo92
tag
Helló! Én vagyok megint Utánanéztem, és februárban már a 24 hónapos húségidő jár le. Szerintetek akkor valahogy meg lehet oldani, hogy már most, azaz 2 hónappal korábban újrakössem a szerződést, plusz telefont vásároljak?
Paulo
hevica
csendes tag
Sziasztok!
Segítséget kérnék! Meg tudnátok nekem mondani, hogy ha új előfizetéssel szeretnék vásárolni a T-mobilnál egy készüléket, akkor milyen adatoknak néznek utána? Miket kérnek a személyi igazolványon, a lakcím és adókártyán kívül? Az előfizetésben egy Nokia C5-öst szeretnénk venni a páromnak, de azt mondták utánanéznek, hogy tudjuk-e fizetni a számlát... De hol néznek utána? Ja, és a vásárlás itt a neten történik... Nem volt még előfizetés a nevén, de már T-mobilosok vagyunk 11-12 éve, igaz dominoban. Előre is köszönöm a segítségeteket!
[ Szerkesztve ]
kapuvarinoem
csendes tag
A T-mobile múlt heti problémája, amikor nem lehetett hívást kezdeményezni, illetve nem működtek a mobil netek, engem nagyon felidegesített. Volt már ilyen ez előtt is. Olyan helyzetben voltam, hogy nagyon sürgős lett volna telefonálnom. Ja és nem utolsó sorban nem is keveset fizetek ezért a szolgáltatásért. Szóval nagy szükségem lett volna működő hálózatra. Gondoljátok, hogy ez gyakrabban is előfordulhat? Mert én úgy hallottam, hogy a vodánál nem volt még példa ilyenre, és gondolkodom rajta, hogy esetleg szolgáltatót váltok. Ha jól emlékszem a T-nél nem ez volt az első eset...
kali
legenda
bizotsan lesz még rá példa, mert olyan nincs, hogy mindig minden tökéletesen működjön! viszont ez nem csak erre a szolgáltatóra igaz!
voda? egy cég erősen gondolkodik rajta, hogy visszadob elég sok (százas nagyságrendű) üzleti előfizetést, mert folyamatos problémák vannak - hálózati túlterheltség, vagy a fene tudja, hogy mi lehet az oka, de jó térerő mellett sincs elérhetőség, és a probléma kizárásos alapon leszűkítve a szolgáltatóra/szolgáltatásra, a sim kártyák és a mobiltelefonok hibája kizárva!
Üzemzavar, műszaki probléma bárhol előfordulhat! Nem is javasolják a sürgős/életmentő kommunikációt csak és kizárólag rádiótelefon-hálózatra alapozni!
(Én sem tudtam ma használni 11 körül a T-Mobile-os telefonomat.., tudom ilyen kérdés nem is volt... )
Viszont van itthon jó öreg T-s vezetékes telefonom...ha fontos lenne...na annál tényleg nem emlékszem semmilyen problémára...
(Ne keverd az üzemzavart pl az EDGE elérhetőségével...mert ez utóbbi valóban soha nem volt a Vodafon-nál... )
Jó szerencsét!
dani0904
tag
szaisztok!
lehet, hogy hülye kérdés, de lehet már úgy iphone4-et kapni, hogy egyszerűen bemegyek a t-mobilehoz és rögtön adnak egyet? tehát van már annyi készleten, hogy akármikor lehessen kapni? vagy esetleg kell várni napokat?
Szai!
Természetesen elképzelhető, hogy van olyan hely ahol van készleten! Itt a fórumban is kérdezte pár napja valaki, van-e olyan hely, ahol 16-os van, mert Székesfehérváron csak 32-es volt...
Próbálkozz!
Jó szerencsét!
coys
csendes tag
Sziasztok!
2008.08.21-én vettem egy Samsung F480-as telefont a T-nél. 2009.05.04-én bevittem garanciális javításra. Kicserélték az érintőképernyőt, kalibrálták és szoftvert frissítettek.
A múlt héten ismét gondok adódtak a az érintőképernyővel. De mivel letelt a 2 év garancia nem is foglalkoztak vele, mert nincs fizetős javítás.
Hiába mondtam, hogy a készülék volt javítva, és a jótállási jegy 8. pontja szerint a terméknek vagy jelentős részének kicserélése esetén a jótállás időtartama a kicserélt termék (annak kicserélt része) tekintetében újra kezdődik.
Ilyenkor mi a teendő? Hová vigyem a készüléket?
A segítségeteket előre is köszönöm!
Szia!
Erre én nem tudok válaszolni, de javaslom, tedd fel itt is a kérdést!
Jó szerencsét!
Samus
addikt
Előfizetéses kérdés. My T-Mobile-ba belépve napok óta követem az egyenlegem, és hirtelen két nap alatt körülbelül 1800 pénzt ugrott meg. Az előfizetés 3 napja él, van Családbarát kedvezmény, 2 telefonszám benne, +hívószámkijelzés. Nem tudom mi micsoda, és mi mit jelent a weblapon. Azt írja, hogy "Kedvezmények levonása nélkül"...ECO díjcsomagban vagyok. A kérdésem, hogy ez hogy lehet? Mobilnet nincs, telefonban letiltva, +APNdroid is összekuszálta a hozzáférési pontokat, és még 500 mega adatforgalmam is van (SMS értesítést is kaptam, hogy aktiválták, akárcsak a Családbarát kedvezményről).
Egyszerűen csak tudni akarom, hogy hol tartok az előfizetésben, van erre valamiféle egyszerű megoldás?
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
kali
legenda
a samsung alapban 12 hónap jótállást ad a mobiltelefonjaira, szolgáltatós készüklék esetén 24 hónap korlátozott jótállás van (link), ahol is a második 12 hónap korlátozott jótállást a szolgáltató adja, bizonyos feltételek mellett - ezen felállás a jótállási jegyen is feltüntetésre került, hogy a második 12 hónap a szolgáltató önálló jogosultsága, nem minősül a fogyasztó részére a jogszabályok által biztosított szavatosság, illetve jótállás szolgáltató általi kiterjesztésének!
amennyiben jótállási időn belül javítanak/cserélnek valamit, úgy szerintem arra is maximum csak a gyártó által adott 12 hónap indul(hat) újra, ami esetedben 2010. májusában lejárt! eztán már a samsung szervize is csak fizetős kategóriában javítja!
[ Szerkesztve ]
Válasz. Él a családbarát kedvezményed, viszont azoknak a hívásoknak a díja, melyeket ennek igénybevételével bonyolítottál, a fizetendő összegben szerepel!
Ez majd a számla elkészítése során kerül figyelembevételre!
(Én személy szerint utálom, hogy ez az adat nem a pontos összeget mutatja!)
Jó szerencsét!
Samus
addikt
Köszönöm Akkor meg kell várnom a hónap végét...Egyébként nincs valami olyan lehetőség, hogyha 100%ban lebeszélhető havidíjas csomagban vagyok, sms-ben értesítsenek, ha elfogyott a "lebeszélhető" keret, vagyis túlléptem a díjcsomagot?
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
Overclocked
tag
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne hogy a T-mobile-nál lehet-e limitet tettetni a számlámra? Eco csomagban szeretnék venni egy Galaxy 3-at 2 éves hűségnyilatkozattal, de hogy nem szaladjak bele nagy telefonszámlákba leszeretném korlátoztatni X forintra a lebeszélhetőséget(Nem tudom hogy megfogalmazni ), tehát hogy ha az X forintot elértem akkor ne tudjak hívást kezdeményezni . Ilyenre van lehetőség?
Ha igen akkor azután is hogy megvettem a telefont a neten kereszetül és bemegyek egy helyi t pontba?
A válaszokat előre is köszönöm!
Üdv:
Dani
gixxer-tomee
aktív tag
Hali! Megtudná valaki mondani, hogy miért nem tudom beírni a MyTmobile jelszavát amit sms-ben kapok? Ugyanis csak számokat enged beírni a mezőbe, és az sms-ben olyat kapok csak amiben betűk is vannak. Valaki mondana valami hasznosat? Köszi!
tacstacstacstacsveddveddveddveddbebebebe
racis
tag
Szeretnék venni egy Samsung Galaxy 3-t részletre 2 év hűséggel a jelenlegi dominos számom megtartásával. Ezt meg tudom tenni a webshopon keresztül? Mert ha az üzletben veszem meg akkor 10e FT-tal többe kerülne.
Csak mobilnetnél van ilyen lehetőség!
Overclocked:
Sajnos nincs ilyen megoldás, esetleg a Mix díjcsomagot tudnám a figyelmedbe ajánlani!
Jó szerencsét!
A lehetőségek:
1.) Átváltod havidíjas előfizetésre. Így.
2.) Megveszed a legolcsóbb havidíjas díjcsomaggal, s használod a régi kártyád.
Véleményem szerint személyesen intézed, hamarabb lesz mega telefonod!
gixxer-tomee:
Szerintem hívd a 1430-at, és keress egy ügyintézőt!
[ Szerkesztve ]
Jó szerencsét!
racis
tag
Ezek szerint engedi majd a készülékváltást miután átmentem havidíjas előfizetésbe?
Opsz... ez jó kérdés...olyan 1430-as...
(Szerintem igen, de ez a magánvéleményem!)
Jó szerencsét!
Overclocked
tag
Köszi az ötlet.
Ez lekorlátozható 3000ft-ra is?(Vagy hogyan is működik ez? Holnap utána is járok a helyi T-pontban, de addig is itt megkérdezem hogy ne teljesen tudatlanul menjek oda ) Illetve ha neten keresztül rendelem meg akkor utólag is lelehet korlátozni?
Téma tudnivalók
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja