Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#6751) Skodry


Skodry
aktív tag

Valakinek van eladó usb-s internete ami feltöltőkaris?

"Ha ez a nap nem a barátod volt, akkor valószínűleg a tanárod volt!"

(#6752) 1430 válasza Skodry (#6751) üzenetére


1430
senior tag

Ne mond, hogy 4990 Ft-ért nem éri meg zsír új Stick-et venni saját névre! ;)

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#6753) madarasz92


madarasz92
őstag

Sziasztok!
Az lenne a kérdésem hogy az egyik ismerősőmnek februárba jár le az előfizetése és most szeretne venni a saját számára egy iPhone-t azt most megteheti vagy meg kell várnia februárt?
Mert volt ma benn a T- egyik partner űzletében és ott neki azt mondták hogy nem tudnak adni csak a T-Pont-ba.
De ott tutira adnának?
Ilyen kaukciót se kérnek tőle?

(#6754) SlayR válasza madarasz92 (#6753) üzenetére


SlayR
senior tag

Kicsivel drágábban mostis megtudja venni előrehozott készülékcsere akcióval de erről tud pontosabbat nézni a t-mobile oldalán ha bejelentkezik az adataival.

(#6755) madarasz92 válasza SlayR (#6754) üzenetére


madarasz92
őstag

Értem én segitettem neki de ugyan annyit irt ki mint a Webshop -ár..
A T-nél is 70xxx forintot mondtak neki..

(#6756) paulo92


paulo92
tag

Sziasztok!
Szeretném megkérdezni, hogy nem tudja-e véletlenül valaki, hogy t-mobile-nál a hűségidő lejárta előtt mennyivel lehet meghosszabbítani a szerződést? (vagy csak akkor lehet, mikor küldik, hogy meg kéne, valahonnan hallottam, hogy már korábban is lehet?) 2 hónapom van még hátra (februárban jár le) és a régi telefonom elkezdett tönkremenni és azt mondták, hogy telefont csak szerződés hosszabbításnál tudok vásárolni. Amúgy üzleti/vállalati előfizetés, partner 3-as.
Válaszotok előre is köszönöm!
Üdv
Paulo

(#6757) SlayR válasza paulo92 (#6756) üzenetére


SlayR
senior tag

18hónap leteltével nekem márciusban jár le ésmost volt készülékváltásom december elején.

(#6758) tjb007


tjb007
nagyúr

Megérkezett a Motorola Defy, a HTC Desire és Desire HD a T-Mobile -hoz.
A Desire HD adatlapja még feltöltés alatt van.

(#6759) dedike válasza tjb007 (#6758) üzenetére


dedike
addikt

Nem írom most le a véleményemet a "Hamarosan kapható..." népvakító oldalukról, mert nem szeretném kizárni magam a további fórumozás lehetőségéből, de szánalmas ez a képmutatás a T részéről!

(Mi a bánatos francnak kellett ezt a hamarosan oldalt létrehozniuk, ha tesznek rá magasból, s az oldalon található információ -még ha igaz is- erősen hiányos?! :F

(Nem válasz akart ám lenni, csak rosszat "nyomtam! :B )

Jó szerencsét!

(#6760) lindermen


lindermen
aktív tag

A desire HD képe helyett betették a HD2-ét ;] :W
link
Vagy lehet hogy csak a nevet írták ki rosszul, majd kiderül ha felviszik az adatokat is.

[ Szerkesztve ]

(#6761) dedike válasza lindermen (#6760) üzenetére


dedike
addikt

Itt a HD szerepel...
Ennyire pancserek nem lehetnek... ;]

Jó szerencsét!

(#6762) zoli62


zoli62
addikt

Nocsak. HTC divizióban erősített szeretett T-Mobile-unk? :)

(#6763) dedike válasza zoli62 (#6762) üzenetére


dedike
addikt

Mondjuk már ideje volt, hogy nem csak Variok, meg MDA Variok vannak... :K

Jó szerencsét!

(#6764) paulo92 válasza SlayR (#6757) üzenetére


paulo92
tag

Értem köszi, csak beszéltem egy területi képviselővel, látszott rajta, hogy fogalma sincs, aztán felhívtam egy területi elosztót vagy hogy nevezeik őket:) Azt mondta, hogy csak akkor vehetek új telót, ha majd meghosszabbítom a mostani szerződést (ami februárban jár le). De amúgy ez egy éves hűségidős, viszont az benne a rossz, hogy mikor kötöttem nem vettem telefont, így meg most, hogy már lassan egy éve él a szerződés, nem lehet venni, csakis ha újrakötöm majd:( Csak ezt nem tudom, hogy lehet-e 2 hónappal előtte szerződést hosszabbítani.

(#6765) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

üdv!

1x évig pannonos voltam, de már túl sokan tudták a számomat, így vettem egy domino-s sim kártyát. a kártya kb. 1 hetes volt, 1500 huf-al senki nem használta előttem. a probléma az, hogy sima Domino csomagban vagyok és döbbenettel néztem a 90ft-os percdíjakat, amikor is egy beszélgetés után kaptam az sms-t hogy 300ft alatt vagyok.. megpróbáltam online váltani csomagot de mivel korlátozott jelszóval vagyok bent ezért gyak. semmit nem tudok tenni. megváltoztattam a nevet, mail címet, postacímet és kértem hogy postázzák ki az új jelszót amivel be tudok lépni rendesen. két hete kértem ezt és azóta k*rvára nem történik semmi.. ha bemegyek t-pontba ott meg elhajtanak hogy nem az én nevemen van a kártya. meg vagyok kötve és tovább szopok 90ft-os percdíjjal...

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#6766) SPF válasza Motion_Blur (#6765) üzenetére


SPF
senior tag

1430-on nem lehet már díjcsomagot váltani?

(#6767) tjb007 válasza SPF (#6766) üzenetére


tjb007
nagyúr

1777 lesz az ;)

(#6768) zoli62


zoli62
addikt

Webshop az átalakítás óta legtöbbször nagyon lassan jön be.

(#6769) dedike válasza zoli62 (#6768) üzenetére


dedike
addikt

Sajnos nem legtöbbször, hanem mindig...legalábbis nekem..sajnos... :(

Jó szerencsét!

(#6770) lindermen


lindermen
aktív tag

Na mostmár "képben vannak", legalábbis ami a Desire HD-t illeti ;]

(#6771) kisbandima


kisbandima
tag

Sziasztok!

Fél éve vagyok a T-Mobile ügyfele (iPhone 3GS, IKON 200, 2 év). November közepén felhívtak telefonon, hogy lehet náluk is biztosítást kötni (családi baleset-biztosítás, nem telefon biztosítás), csak 690 Ft/hó és mindenkire vonatkozik, akivel egy háztartásban lakom. Felajánlották, hogy ha nem tudok most rögtön dönteni, küldenek egy tájékoztatót és kézhezvételtől számítva 8 napom van arra, hogy jelezzem feléjük, hogy kérem-e a biztosítást. Abban maradtunk, hogy akkor küldenek nekem egy tájékoztatót. Amikor megkaptam a tájékoztatót nagyon meglepődtem, mert egy szerződés is volt benne, miszerint én a telefonbeszélgetés napján megkötöttem a biztosítást! Bementem az egyik helyi T-Mobile üzletbe, ahol már nem én voltam az első ezzel a problémával. Természetesen azonnal lemondtam a biztosítást, de közölték, hogy sajnos azt a közel 2 hetet ki kell majd fizetnem. Tegnap megkaptam a számlát és sajnos tényleg szerepel rajta a biztosítás is.

A kérdésem az lenne, hogy tudja-e valaki, hogy a T-Mobile jóváírja-e automatikusan a következő hónapban az ügyfeleinek a biztosítás összegét? Természetesen csak azoknak, akiknek annak ellenére kell fizetni a biztosításért, hogy kérték volna a szolgáltatást.

Ha nem írják jóvá, akkor természetesen megy a feljelentés a GVH-nak és a Fogyasztóvédelemnek.

Illetve lehet-e ilyen esetben kérni az előfizetés felbontását erre az ügyre hivatkozva anélkül, hogy a kötbért ki kellene fizetnem?

(#6772) club1 válasza kisbandima (#6771) üzenetére


club1
veterán

Ügyelj rá, hogy a beszélgetést felvették. Mivel a hatályos hazai jogszabályok alapján a telefonon történt szerződés is érvényes (hozzáteszem, szerintem az ilyen jogszabályokat kellene egy forradalomnak elsöpörnie).
Te is leírtad, 8 napod volt rá hogy lemondd, te viszont valamiért ezt nem tetted meg csak később. Ezek után mit vársz, melyik jogász ad neked igazat?

(#6773) mrlujoak válasza kisbandima (#6771) üzenetére


mrlujoak
veterán

"November közepén felhívtak telefonon, hogy lehet náluk is biztosítást kötni (családi baleset-biztosítás, nem telefon biztosítás), csak 690 Ft/hó és mindenkire vonatkozik, akivel egy háztartásban lakom. Felajánlották, hogy ha nem tudok most rögtön dönteni, küldenek egy tájékoztatót és kézhezvételtől számítva 8 napom van arra, hogy jelezzem feléjük, hogy kérem-e a biztosítást. Abban maradtunk, hogy akkor küldenek nekem egy tájékoztatót."

Ezek a telefonon történő "szerződéskötések" elég faramuci dolgok.
1. mindenképp kérd ki a szerződés - telefonbeszélgetés - hanganyagát!
2. a telefonbeszélgetésben elhangzott, hogy kéri-e a szolgáltatást?
3. az a 8 napos dolog nem véletlenül a szolgáltatás lemondására vonatkozott, ha mégsem kéred?

Ezekre figyelni kell, mert a telefonbeszélgetés többnyire ennyi lényegi részt tartalmaz:
-ön az előfizető> igen
-érdekli a szolgáltatás, kipróbála>igen
-ha nem tetszik, vagy meggondolja magát, a levelünk (szerződés) kézhezvételét követően 8 napon belül lemondhatja...

Nagyon figyelni kell!

Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel

(#6774) kisbandima válasza club1 (#6772) üzenetére


kisbandima
tag

Akkor egy kicsit pontosítok. A telefonbeszélgetés során én nem kértem a szolgáltatást, csak egy tájékoztatót a szolgáltatásról. A 8 nap arra vonatkozott, hogy ennyi időm van eldönteni, hogy a tájékoztató alapján kérem-e a szolgáltatást vagy nem. Nekem legalábbis ezt mondta a hölgy. Különben is, ha megrendelek egy szolgáltatást miért kérnék utána tájékoztatót róla?

A telefonbeszélgetés nekem is eszembe jutott. Ha kell nyilván hivatkozni fogok rá.

(#6775) Radian


Radian
csendes tag

Valaki akinek van T-nél előfizetése meg tudná nekem nézni, hogy mennyibe kerül a Sony Ericsson X8 készülékváltással és 2 év hűséggel. Jelenleg még dominoban vagyok és csak akkor engedi megnézni a készülékváltás árait, ha belépek egy előfizetéses felhasználóval(gondolom a hűségpontok beszámítása miatt). Voltam bent ma a boltban és én kis naiv azt hittem, hogy az új előfizetőknek járó akció az nem csak új számmal jár. Mert végül is én új előfizető leszek csak a számom nem lesz új. Amikor meghallottam, hogy nem annyi mint amire számoltam akkor egyből eljöttem, mert nem volt nálam annyi. Azt hiszem 27900-at mondott az eladó. Hálás lennék ha valaki meg tudná nekem nézni :)

(#6776) kali válasza Radian (#6775) üzenetére


kali
legenda

nálam a webshop ár 20805 ft - de arra figyelj, hogy a boltban drágább, mint a webshop által rendelve (+5%), írják is, hogy t-pont és partnerek esetén 21900 ft!

[ Szerkesztve ]

(#6777) Radian válasza kali (#6776) üzenetére


Radian
csendes tag

Igen,én is erre számítottam de fel lettem világosítva, hogy a 22e csak az új számmal jár.

(#6778) kali válasza Radian (#6777) üzenetére


kali
legenda

vagy amennyiben egy már nem hűséges előfizetésemre további 2 év hűséget írok alá?!?!

[ Szerkesztve ]

(#6779) Radian válasza kali (#6778) üzenetére


Radian
csendes tag

Elképzelhető. Bár akkor nem értem nekem miért kerül többe,vagy hogy is van ez.

(#6780) paulo92


paulo92
tag

Helló! Én vagyok megint:) Utánanéztem, és februárban már a 24 hónapos húségidő jár le. Szerintetek akkor valahogy meg lehet oldani, hogy már most, azaz 2 hónappal korábban újrakössem a szerződést, plusz telefont vásároljak?
Paulo

(#6781) hevica


hevica
csendes tag

Sziasztok!
Segítséget kérnék! Meg tudnátok nekem mondani, hogy ha új előfizetéssel szeretnék vásárolni a T-mobilnál egy készüléket, akkor milyen adatoknak néznek utána? Miket kérnek a személyi igazolványon, a lakcím és adókártyán kívül? Az előfizetésben egy Nokia C5-öst szeretnénk venni a páromnak, de azt mondták utánanéznek, hogy tudjuk-e fizetni a számlát... De hol néznek utána? Ja, és a vásárlás itt a neten történik... Nem volt még előfizetés a nevén, de már T-mobilosok vagyunk 11-12 éve, igaz dominoban. Előre is köszönöm a segítségeteket! :)

[ Szerkesztve ]

(#6782) kapuvarinoem


kapuvarinoem
csendes tag

A T-mobile múlt heti problémája, amikor nem lehetett hívást kezdeményezni, illetve nem működtek a mobil netek, engem nagyon felidegesített. Volt már ilyen ez előtt is. Olyan helyzetben voltam, hogy nagyon sürgős lett volna telefonálnom. Ja és nem utolsó sorban nem is keveset fizetek ezért a szolgáltatásért. Szóval nagy szükségem lett volna működő hálózatra. Gondoljátok, hogy ez gyakrabban is előfordulhat? Mert én úgy hallottam, hogy a vodánál nem volt még példa ilyenre, és gondolkodom rajta, hogy esetleg szolgáltatót váltok. Ha jól emlékszem a T-nél nem ez volt az első eset...

(#6783) kali válasza kapuvarinoem (#6782) üzenetére


kali
legenda

bizotsan lesz még rá példa, mert olyan nincs, hogy mindig minden tökéletesen működjön! viszont ez nem csak erre a szolgáltatóra igaz!
voda? egy cég erősen gondolkodik rajta, hogy visszadob elég sok (százas nagyságrendű) üzleti előfizetést, mert folyamatos problémák vannak - hálózati túlterheltség, vagy a fene tudja, hogy mi lehet az oka, de jó térerő mellett sincs elérhetőség, és a probléma kizárásos alapon leszűkítve a szolgáltatóra/szolgáltatásra, a sim kártyák és a mobiltelefonok hibája kizárva!

(#6784) dedike válasza kapuvarinoem (#6782) üzenetére


dedike
addikt

Üzemzavar, műszaki probléma bárhol előfordulhat! Nem is javasolják a sürgős/életmentő kommunikációt csak és kizárólag rádiótelefon-hálózatra alapozni!
(Én sem tudtam ma használni 11 körül a T-Mobile-os telefonomat.., tudom ilyen kérdés nem is volt... ;] )

Viszont van itthon jó öreg T-s vezetékes telefonom...ha fontos lenne...na annál tényleg nem emlékszem semmilyen problémára... ;)

(Ne keverd az üzemzavart pl az EDGE elérhetőségével...mert ez utóbbi valóban soha nem volt a Vodafon-nál... ;] :P )

Jó szerencsét!

(#6785) dani0904


dani0904
tag

szaisztok!

lehet, hogy hülye kérdés, de lehet már úgy iphone4-et kapni, hogy egyszerűen bemegyek a t-mobilehoz és rögtön adnak egyet? tehát van már annyi készleten, hogy akármikor lehessen kapni? vagy esetleg kell várni napokat?

(#6786) dedike válasza dani0904 (#6785) üzenetére


dedike
addikt

Szai! ;]

Természetesen elképzelhető, hogy van olyan hely ahol van készleten! Itt a fórumban is kérdezte pár napja valaki, van-e olyan hely, ahol 16-os van, mert Székesfehérváron csak 32-es volt... :)

Próbálkozz! ;)

Jó szerencsét!

(#6787) coys


coys
csendes tag

Sziasztok!

2008.08.21-én vettem egy Samsung F480-as telefont a T-nél. 2009.05.04-én bevittem garanciális javításra. Kicserélték az érintőképernyőt, kalibrálták és szoftvert frissítettek.

A múlt héten ismét gondok adódtak a az érintőképernyővel. De mivel letelt a 2 év garancia nem is foglalkoztak vele, mert nincs fizetős javítás.

Hiába mondtam, hogy a készülék volt javítva, és a jótállási jegy 8. pontja szerint a terméknek vagy jelentős részének kicserélése esetén a jótállás időtartama a kicserélt termék (annak kicserélt része) tekintetében újra kezdődik.

Ilyenkor mi a teendő? Hová vigyem a készüléket?

A segítségeteket előre is köszönöm!

(#6788) dedike válasza coys (#6787) üzenetére


dedike
addikt

Szia!
Erre én nem tudok válaszolni, de javaslom, tedd fel itt is a kérdést! :K

Jó szerencsét!

(#6789) Samus


Samus
addikt

Előfizetéses kérdés. My T-Mobile-ba belépve napok óta követem az egyenlegem, és hirtelen két nap alatt körülbelül 1800 pénzt ugrott meg. Az előfizetés 3 napja él, van Családbarát kedvezmény, 2 telefonszám benne, +hívószámkijelzés. Nem tudom mi micsoda, és mi mit jelent a weblapon. Azt írja, hogy "Kedvezmények levonása nélkül"...ECO díjcsomagban vagyok. A kérdésem, hogy ez hogy lehet? Mobilnet nincs, telefonban letiltva, +APNdroid is összekuszálta a hozzáférési pontokat, és még 500 mega adatforgalmam is van (SMS értesítést is kaptam, hogy aktiválták, akárcsak a Családbarát kedvezményről).

Egyszerűen csak tudni akarom, hogy hol tartok az előfizetésben, van erre valamiféle egyszerű megoldás?

'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!

(#6790) kali válasza coys (#6787) üzenetére


kali
legenda

a samsung alapban 12 hónap jótállást ad a mobiltelefonjaira, szolgáltatós készüklék esetén 24 hónap korlátozott jótállás van (link), ahol is a második 12 hónap korlátozott jótállást a szolgáltató adja, bizonyos feltételek mellett - ezen felállás a jótállási jegyen is feltüntetésre került, hogy a második 12 hónap a szolgáltató önálló jogosultsága, nem minősül a fogyasztó részére a jogszabályok által biztosított szavatosság, illetve jótállás szolgáltató általi kiterjesztésének!
amennyiben jótállási időn belül javítanak/cserélnek valamit, úgy szerintem arra is maximum csak a gyártó által adott 12 hónap indul(hat) újra, ami esetedben 2010. májusában lejárt! eztán már a samsung szervize is csak fizetős kategóriában javítja!

[ Szerkesztve ]

(#6791) dedike válasza Samus (#6789) üzenetére


dedike
addikt

Válasz. Él a családbarát kedvezményed, viszont azoknak a hívásoknak a díja, melyeket ennek igénybevételével bonyolítottál, a fizetendő összegben szerepel! ;)
Ez majd a számla elkészítése során kerül figyelembevételre!

(Én személy szerint utálom, hogy ez az adat nem a pontos összeget mutatja!) :(((

Jó szerencsét!

(#6792) Samus válasza dedike (#6791) üzenetére


Samus
addikt

Köszönöm :) Akkor meg kell várnom a hónap végét...Egyébként nincs valami olyan lehetőség, hogyha 100%ban lebeszélhető havidíjas csomagban vagyok, sms-ben értesítsenek, ha elfogyott a "lebeszélhető" keret, vagyis túlléptem a díjcsomagot?

'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!

(#6793) Overclocked


Overclocked
tag

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne hogy a T-mobile-nál lehet-e limitet tettetni a számlámra? Eco csomagban szeretnék venni egy Galaxy 3-at 2 éves hűségnyilatkozattal, de hogy nem szaladjak bele nagy telefonszámlákba leszeretném korlátoztatni X forintra a lebeszélhetőséget(Nem tudom hogy megfogalmazni :B ), tehát hogy ha az X forintot elértem akkor ne tudjak hívást kezdeményezni . Ilyenre van lehetőség?

Ha igen akkor azután is hogy megvettem a telefont a neten kereszetül és bemegyek egy helyi t pontba?

A válaszokat előre is köszönöm!

Üdv:

Dani

(#6794) gixxer-tomee


gixxer-tomee
aktív tag

Hali! Megtudná valaki mondani, hogy miért nem tudom beírni a MyTmobile jelszavát amit sms-ben kapok? Ugyanis csak számokat enged beírni a mezőbe, és az sms-ben olyat kapok csak amiben betűk is vannak. Valaki mondana valami hasznosat? Köszi!

tacstacstacstacsveddveddveddveddbebebebe

(#6795) racis


racis
tag

Szeretnék venni egy Samsung Galaxy 3-t részletre 2 év hűséggel a jelenlegi dominos számom megtartásával. Ezt meg tudom tenni a webshopon keresztül? Mert ha az üzletben veszem meg akkor 10e FT-tal többe kerülne.

(#6796) dedike válasza Samus (#6792) üzenetére


dedike
addikt

Csak mobilnetnél van ilyen lehetőség! :K

Overclocked:

Sajnos nincs ilyen megoldás, esetleg a Mix díjcsomagot tudnám a figyelmedbe ajánlani! ;)

Jó szerencsét!

(#6797) dedike válasza racis (#6795) üzenetére


dedike
addikt

A lehetőségek:
1.) Átváltod havidíjas előfizetésre. Így.
2.) Megveszed a legolcsóbb havidíjas díjcsomaggal, s használod a régi kártyád.

Véleményem szerint személyesen intézed, hamarabb lesz mega telefonod! ;)

gixxer-tomee:

Szerintem hívd a 1430-at, és keress egy ügyintézőt! :K

[ Szerkesztve ]

Jó szerencsét!

(#6798) racis válasza dedike (#6797) üzenetére


racis
tag

Ezek szerint engedi majd a készülékváltást miután átmentem havidíjas előfizetésbe?

(#6799) dedike válasza racis (#6798) üzenetére


dedike
addikt

Opsz... ez jó kérdés...olyan 1430-as... :B

(Szerintem igen, de ez a magánvéleményem!)

Jó szerencsét!

(#6800) Overclocked válasza dedike (#6796) üzenetére


Overclocked
tag

Köszi az ötlet.

Ez lekorlátozható 3000ft-ra is?(Vagy hogyan is működik ez? Holnap utána is járok a helyi T-pontban, de addig is itt megkérdezem hogy ne teljesen tudatlanul menjek oda :D) Illetve ha neten keresztül rendelem meg akkor utólag is lelehet korlátozni?

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.