Hirdetés

2024. március 19., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#98001) Watto1991 válasza bozsokiandra (#98000) üzenetére


Watto1991
senior tag

1 évre nincs kedvezmény.
Az A3 2017 egy jó ideje kifutott az üzletekben is.

(#98002) rétisün válasza bozsokiandra (#98000) üzenetére


rétisün
veterán

[link]

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#98003) Keem1 válasza tatv (#97996) üzenetére


Keem1
addikt

Ez is mendemonda lesz. ;)
Az enyém Samsung, de anyám 25 év alatt a harmadik Whirlpool mosógépét fogyasztja, megelégedve. Ha az első 5 év problémás, ott a gari. Ha azt átvészeli, a következő 5-ben sem lesz gond.
Szolgáltatásokban pedig csak a Samsung veri.

[ Szerkesztve ]

(#98004) kali válasza bozsokiandra (#98000) üzenetére


kali
legenda

Szia,

Már nem rendelhető, de az nem zárja ki teljesen, hogy üzletben akad még valahol, azt viszont csak úgy lehet biztosra kideríteni, hogy személyesen megkérdezed, ahol csak tudod, bár kicsi az esélye, hogy szerencsével járj.
1 év hűséggel nincs akkora kedvezmény, a te szempontodból sokkal kedvezőtlenebb úgy a konstrukció, több készüléket is megnéztem most, 1 évre is van kedvezmény, de nagyon minimális.

[ Szerkesztve ]

(#98005) taki01 válasza Bornie127 (#97998) üzenetére


taki01
őstag

Csak személyesen lehet megkötni és lesz egy felmérés is hogy megfelelő-e a beltéri lefedetség.

(#98006) Nordik válasza Zeki (#97999) üzenetére


Nordik
őstag

Én azt hittem már lezárták. Vagy akkor most mi az igazság? Akinek anno aktivalva volt annak maradt?

(#98007) kali válasza Nordik (#98006) üzenetére


kali
legenda

Lezárták, de nem vezették ki, így újonnan már nem aktiválható, viszont amely előfizetéseken aktív volt a lezárás pillanatában, azokon az is maradt és használható továbbra is.

[ Szerkesztve ]

(#98008) gabor9991 válasza lugosi (#97993) üzenetére


gabor9991
őstag

Telefonom beleesett a fürdőkádba a bejelentéskor válaszolnom kellett néhány kérdésre, hogy a balesetet meg lehetett-e volna előzni.
Nem offolnám itt a topikot a részletekkel a lényeg az, nem mindegy mit válaszol a kérdésekre vagy milyen sztorit ad elő azzal kapcsolatban, hogy mi történt.

(#98009) lugosi válasza Nordik (#98006) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Aki aktiválta előtte annak maradt.

(#98010) prozodus válasza gabor9991 (#98008) üzenetére


prozodus
őstag

És hogyan nem lehetett megelőzni smiképpen a fkádat?
A kutyára is rá lehet fogni, h nem lett volna szabad a közelébe menni.
V ahogy anno a cipész mondta: ha nem használod, nem kopik el :D

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#98011) Matthisa válasza gabor9991 (#98008) üzenetére


Matthisa
tag

Most vettem én is meg párom is és 2hónapig fizetni kell rá biztit!Nekem júni 6án jár le!Milyen storyt adjak be?

(#98012) bkca


bkca
tag

Üdv!

Holnap lesz 2 hete, hogy aktiváltattam egy Domino Quick SIM-et. Kérdeztem az ügyfelestől, aki az aktiválást végezte, hogy kb. mikor érkezne meg a postai levél a szóbeli szerződéskötést megerősítő kóddal. Azt mondta, hogy már nincs ilyen kódküldés. Tényleg megszűnt? Csak mert a honlapon továbbra is írják: https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/gyakori-kerdesek/2648/hova_kell_beirnom_a_domino_quick_kartya_vasarlasa_utan_kapott_adategyezteto_kodot_ Mondjuk eddig tényleg nem kaptam levelet a Telekomtól.

Még valami: eddig egyetlen mobilelőfizum volt, egy 20-as szám, amit pontosan 10 éve a Telekomhoz hordoztam, azóta folyamatosan ott volt/van Domino csomagban. Ezen 2016. dec. óta aktív volt a Most opció. Az új Dominómmal jól pofára estem, mert sajnos nem olvastam március 31-én és ápr. 1-én ezt a fórumot (meg a Telekom honlapot se), így csak most májusban tudtam meg, hogy lezárták a Most opciót. Az új, 30-as számot azért vettem, mert a 20-ast visszavinném a Telenorhoz. Reménytelen, hogy az új Dominómon nagy kegyesen aktiválják a Most opciót (mintegy „átvigyék” a régi előfizetésemről az újra)?

(#98013) bkca válasza bkca (#98012) üzenetére


bkca
tag

Örömöm az ürömben, hogy egy szűz 30-as számot sikerült szereznem igen jutányos áron. :)

(#98014) gabor9991 válasza prozodus (#98010) üzenetére


gabor9991
őstag

Eléggé off ez itt :U
Szóval, ha telefonnal együtt ballagsz be a fürdőszobába és úgy engedsz a kádba vizet, de véletlenül megcsúszol vagy csak úgy kiesik a kezedből és vízbe/mosdóba/wc-be esik akkor gondatlan voltál, mert tudnod kellene, hogy a fürdőszobában előfordulhat ilyen baleset, de te bevitted oda a telefonod, így nem tettél meg mindent a baleset megelőzése érdekében :)
Esetemben azért volt más a helyzet, mert ugyan én is bevittem a fürdőbe a telefont, de én azt mondtam, hogy már folyamatban lévő hívás közben mentem be a fürdőbe kezemben a telefonnal, mivel hallottam a gyerekeimet rosszalkodni, így kénytelen voltam bemenni rendet tenni, de a kipancsolt vízen megcsúsztam, és kiesett a kezemből a telefon, bele a kádba.
Ezt így hihetőnek gondolták és kaptam kárszámot.

"(#98011) Milyen storyt adjak be?"

Fogalmam sincs...valami hihetőt :)

(#98015) dptrsk válasza bkca (#98012) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

reménytelen.
Az viszont megoldható, hogy a 30as számot viszed a telenorhoz, a 20as a MOST opcióval marad.

(#98016) prozodus válasza bkca (#98013) üzenetére


prozodus
őstag

A telenyomor ingyé dobálja most a számokat/kártyákat, némi türelemjátékkal ki lehet fogni nagyon jókat. Pl a 202124344-hez oda tudom adni neked a linket, még annál is jobbat is talált a bnőm :)

[ Szerkesztve ]

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#98017) #08205312 válasza prozodus (#98016) üzenetére


#08205312
törölt tag

Más is rulettezik ;)

[ Szerkesztve ]

(#98018) bkca válasza dptrsk (#98015) üzenetére


bkca
tag

Kösz.

(#98019) bkca válasza prozodus (#98016) üzenetére


bkca
tag

Kösz, tudom. Nem akarok másik 20-as számot, jó nekem ez a meglévő, ez is szűzen került hozzám még 2003-ban, és elég tetszetős szám, szóval ragaszkodom hozzá. Soha nem kaptam még zavaró hívást, mindig jól meggondoltam, hogy hol, kinek adom meg.

[ Szerkesztve ]

(#98020) prozodus válasza #08205312 (#98017) üzenetére


prozodus
őstag

Jaja, épp megfordult a fejemben, h jól jönne egy, mert rendszeresen megfordulok egy helyen, ahol csak nekik van térerejük, de még egy kártyára költeni a meglévők mellé, mikor azokat is inkább csökkenteném, nem akarózott, de így megoldva, h elérhető legyek ott is, aztán majd kitalálom, h megtartom-e, de jó szám, érdemes :D Ott se lehet sokkal több az éves min feltöltés.

Apropó, az mitől van, h egy csomó helyen, pince/mélygarázs/stb, csak nekik van térerejük, a trének nem?

[ Szerkesztve ]

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#98021) Soulfly842 válasza Matthisa (#97983) üzenetére


Soulfly842
addikt

1, A párod közeli hozzátartozója-e annak, akinek a nevére lett vásárolva a készülék? (aki a szerződő fél a biztosítítónál)
2, A kutya egyes családokban szintén közeli hozzátartozónak nevezhető, de vajh' a biztosító is így kezeli-e? :) Harmadik fél általi tudatos készülékrongálás miatt (ha a kutya így gondolkodott) tehettek feljelentést, hátha a biztosító elfogadja :)

Nem véletlenül írták, hogy elsőnek nézd át a biztosító papírjait - kicsit sarkítva erre akartam felhívni a figyelmet. :)

[ Szerkesztve ]

(#98022) Thunderzolee

Üdv!

Rendelnék online egy Domino fix sim kártyát (a +10GB miatt online kell megrendelni).

Ezt nem lehet számhordozással csinálni, ha jól olvastam, ugye? :F
A számhordozáshoz be kell menni személyesen (is), de ezt a kedvezményt csak akor adják, ha online rendelem meg.

[ Szerkesztve ]

Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)

(#98023) gabor9991 válasza Thunderzolee (#98022) üzenetére


gabor9991
őstag

Igen, online, kapsz egy új simet egy új számmal.Ha elhasználtad az adatkeretet és a perceket eldobhatod, ha nem kell.
Számhordozás itt nem játszik, ha jól tudom.

[ Szerkesztve ]

(#98024) Thunderzolee válasza gabor9991 (#98023) üzenetére

Ja én is erre gondoltam, h ha elfogy, veszek egy másikat, azt majd hordozom. :K

Addig meg a másik sim foglalatban hagyom a régi számot.

[ Szerkesztve ]

Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)

(#98025) Thunderzolee

Komolyan létezik, h Esztergomban nincs Telekom üzlet, ahol át tudnám venni a sim kártyát? :F :W

Hát de wazz van itt Telekom üzlet, voltam már benn, most nem jó a rendszerük, vagy mi van, az előfizető lakcíme ahol van, azt figyeli egy bot, és ha üzletben való átvételt kérek, akkor azt nem adja be direkt?
Vagy hogy van ez? :(((

[ Szerkesztve ]

Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)

(#98026) zoltan6 válasza Thunderzolee (#98025) üzenetére


zoltan6
őstag

GLS ingyen kihozza 1-2 nap alatt,vagy ha nem akarod várni a futárt pick-pack pont van már minden utcasarkon :K

(#98027) cris78 válasza Thunderzolee (#98025) üzenetére


cris78
őstag

Én is a Csepel plázában lévő T üzletbe akartam rendelni (idáig mindig oda rendeltem mindent) és nekem sem ajánlotta fel.

Legjobb akciók Kínából: https://www.facebook.com/groups/192131087874217

(#98028) lugosi válasza Thunderzolee (#98025) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Csomó telekom üzletet nem ajánl fel a rendszer, nagyobbakat sem sajnos. Én is jártam már így.

(#98029) Lackooo84 válasza lugosi (#98028) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Mert azok valószínű külsős cégek, nálunk is van egy ilyen ott nem lehet átvenni semmit, és van egy saját nagyobb Telekom üzlet is is.

The Truth is out there...

(#98030) lugosi válasza Lackooo84 (#98029) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Lehet, ezt nem tudom eldönteni. Mondjuk az egyik pont a legnagyobb üzlet volt (megyeszékhely), furcsa.

(#98031) Cilindrik


Cilindrik
aktív tag

Sziasztok

Tegnap vettem egy duonet sim-et. Működik rendesen, viszont sehol nem látok (web/T app) róla semmit, hogy nekem lenne ilyenem. Hívószámát ha van ilyen nem találtam hogy hozzáadjam a fiókomhoz.
Hol kellene valamit látnom róla?

(#98032) dptrsk válasza Cilindrik (#98031) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Ha duonet, akkor a fő előfizetésed adatkeretét használja, így nem kell hozzáadni a telekom fiókban

Ha érdekel a hívószáma, akkor *121# hívás le tudod kérdezni.

(#98033) Cilindrik válasza dptrsk (#98032) üzenetére


Cilindrik
aktív tag

Köszi

Azt értem hogy hogyan működik, csak az zavar hogy sehol egy szerződés vagy egy sor, vagy utalás hogy lenne nekem ilyen.

(#98034) kali válasza Cilindrik (#98033) üzenetére


kali
legenda

Szia,

Külön hívószám, viszont nincs külön előfizetés, hanem ahhoz tartozik, amihez kapcsolva lett, ezért van ez.

(#98035) Cilindrik válasza kali (#98034) üzenetére


Cilindrik
aktív tag

köszi

(#98036) freeknight


freeknight
őstag

Sziasztok!

Picit hossú leszek, de annyi féle-fajta tájékoztatást kaptam a Telekomtól, hogy hihetetlen, hátha történt már itt valakivel ilyesmi, és meg tudná velem osztani a tapasztalatait.

Röviden: számlatulajdonos halála utáni számhordozásról lenne szó.

Bővebben kifejtve:
Édesapám elhunyt tavaly márciusban, és szűkebb családunknak rajta keresztül volt munkahelyi flottás kártyánk, de már 6-8 éve, én se gondolkodtam a váltáson, mert tényleg nagyon jó áron volt.
Viszont így mennünk kell. A probléma ott kezdődik, hogy nem enyhén találom drágának a Telekom lakossági szolgáltatásait, főleg, mikor az én céges flottámban 5300 ft-ért full ingyen lehet beszélni, szinte korlátlan nettel.
A következő probléma, hogy a cégem flottája a Telenornál van, így ott kell hagyni a Telekomot (egyébként eddig semmi bajom velük, de hülye lennék ugyanazért a szolgáltatásért kártyánként 3x-os árat fizetni). Persze ez a szolgáltatónak azonnali piros lámpát gyújt a fejében, főleg, mikor 4, majdnem egy évtizede tűpontosan fizető ügyfél elvesztéséről van szó.

Szóval szépen bemegyek a telekomba személyesen, gondolom, ennek semmi akadálya. Sajnos a hölgy közli velem, hogy mivel novemberig van hűségem az egyik számra, ezért álmodni se merjek a szerződés felmondásáról. Azért kicsit furának találtam, mivel mégiscsak elhalálozott a szerződés aláírója, miért kellene nekem tovább fizetni egy szolgáltatást? De mivel apám munkahelyi flottája is elég jó árban van, ezért mondom semmi baj, akkor novemberig fizetjük tovább a számlákat, mint eddig, aztán majd megyünk.
A hölgy közli, hogy olyan nincs, édesapám meghalt, nem lehetünk a flottában tovább, lakossági díjcsomagra kell váltani.

Na, itt már többszörösen vakartam a fejem. A hűség nem szűnik meg édesapám halálával, de a díjcsomag igen? Őket nem köti azért valami minimális hűség?

Most nem tudom mit tegyek, elvileg a számok megszüntetésére azonnal van lehetőségem és mehetek, csak a probláma, hogy nekem kell a számom, van céges telefonom is, de sok ügyfél még vállalkozó koromból ismer és a magánszámomat tudja, előfordult már, hogy évek után kerestek meg, ezeket az ügyfeleket és lehetőségeket nem szeretném elveszteni.

Nincs mód arra, hogy valahogyan továbbvigyem a számokat? A telefonos üfsz-t felhívva ők azt mondták, hogy elviekben ilyen esetben van valami számonkénti 4500 ft-os díj, amiért cserébe lehet váltani, de a bolt szerint ilyen nem létezik. Mi lehet az igazság?

Segítségeteket köszönöm!

[ Szerkesztve ]

(#98037) rétisün válasza freeknight (#98036) üzenetére


rétisün
veterán

amikor a húgom meghalt, és le akartam mondani az előfizetős telefonját, a halotti bizonyítvány elég volt hozzá. azt mondjuk nem tudom, volt-e hűsége rá, vagy sem, de egy percig nem akadékoskodtak.

[ Szerkesztve ]

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#98038) thomas77 válasza freeknight (#98036) üzenetére


thomas77
senior tag

A boltokban sok esetben nem állnak a helyzet magaslatán.
Lehet, hogy érdemes lenne kilépni a flottából, kifizetni a kötbért arra az egy kártyára és utána egyszerűen hordozható a szám.
Megpróbálhatnád a webes ügyfélszolgálatot is. Ott leítod, mi a probléma és ők jobban körbejárják a témát, mint az üzletben. Ráadásul írásos nyoma is lesz az ügynek.

(#98039) Zeki válasza freeknight (#98036) üzenetére


Zeki
nagyúr

Tudatlan az ügyintéző. Ennyi.
A halál az annyira durva vis major, hogy nyilván bambi a szerződésnek úgy ahogy van, hiszen maga a szerződött nem él. Szerintem nem rakhatnak át addig más csomagba sem, mert az a szerződés úgy megszűnt létezni, a másik fél halálával. Nincs hűség sem másik csomagba rakással, mert akivel ŐK szerződtek, az nem él. És az a szerződés csak azokkal a feltételekkel élt.
Írj levelet ez ügyben a Telekomnak. Aztán nyomd a csaj orra elé a választ.

(#98040) 4Grider válasza Zeki (#98039) üzenetére


4Grider
nagyúr

Teljesen igazad van, de itt az örökösök azért szívathatóak, mert a számokat meg szeretnék tartani. És az már átírás, új szerződés, új felállás...

(#98041) Soulfly842 válasza Cilindrik (#98033) üzenetére


Soulfly842
addikt

Azért is van ez, mert ez nem egy új szerződés, hanem egy kiegészítő szolgáltatás. Ugyanazon az elven működik, mint régen az autóskártyák - csak ez a szerződés adatforgalmát ossza meg és nem a beszélgetést.

(#98042) dptrsk válasza freeknight (#98036) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Hivatalosan két lehetőséged van
- Saját nevedre veszed az előfizetést és a kötelezettségeit, hűség lejárta után átviszed a számodat, ahova szeretnéd.
-Az előfizetésre nem tartasz igényt, felmondod a szerződést. Ezzel a telefonszám megszűnik.

Nem hivatalosan írhatsz levelet és méltányosságból kérheted a hűségtől való eltekintést, s a szám elhordozását.

[ Szerkesztve ]

(#98043) Soulfly842 válasza Zeki (#98039) üzenetére


Soulfly842
addikt

Nem tudatlan az ügyintéző. Közel nem erről van szó. Bonyolultabb ettől a helyzet.

"A halál az annyira durva vis major, hogy nyilván bambi a szerződésnek úgy ahogy van, hiszen maga a szerződött nem él. Szerintem nem rakhatnak át addig más csomagba sem, mert az a szerződés úgy megszűnt létezni, a másik fél halálával. Nincs hűség sem másik csomagba rakással, mert akivel ŐK szerződtek, az nem él. És az a szerződés csak azokkal a feltételekkel élt."

Nem a hűség szüntethető meg, hanem a szerződés, s ez nem is automatikus, hanem a közeli hozzátartozó eljárását/bejelentését követően történik. Ez minden esetben a szerződés felmondásával, megszüntetésével jár.

Az átírásra van lehetőség, de igen, ilyen az új elő-, számlafizető átvállalja a hűségidőt is, hiszen az átírásnak ez feltétele.

Nem azért célszerű írni levelet, mert ott jobban értenek hozzá, hanem azért mert ott a kivizsgálás során dönthetnek úgy, hogy méltányosságból kezelik a helyzetet és a kötbér törlést is jóváhagyják.

Nem kell azt a papírt, se nyomkodni az orra elé, hanem ha látja, hogy pozitívan elbírálták ő is örülni fog annak, hogy korrektebbül eljárhat.

(#98044) radio100jozs válasza Cilindrik (#98033) üzenetére


radio100jozs
őstag

Ez nem külön előfizetés, mert a fő kártyát hordozza, csak technikai megoldás, hogy van egy másik sim, amin megy a fő kártya netje.

(#98045) Soulfly842 válasza Zeki (#98039) üzenetére


Soulfly842
addikt

Bocsi a dupláért, valamiért új hsz lett a vége szerkesztés helyett :D Nem neked szól :D

(#98036) freeknight

"Na, itt már többszörösen vakartam a fejem. A hűség nem szűnik meg édesapám halálával, de a díjcsomag igen? Őket nem köti azért valami minimális hűség?"

Flottás díjcsomagra értelemszerűen az előfizető volt jogosult sajna :( A díjcsomagba való belépéskor maga az előfizető nyilatkozik írásban, hogy tudomásul veszi, hogy ha a díjcsomagra nem jogosult, akkor átválthatják központilag más díjcsomagra, ill. - ha lehetősége van rá (értelemszerűen itt nincs) - akkor ő maga tartozik bejelentési kötelezettséggel.

Milyen szolgáltatóról van szó? Van olyan szolgáltatók, ahol utólag 'rálehet hordozni' a hívószámot az előfizetésre (erre célszerű rákérdezni). Azt mondod, hogy flottás szám, tehát gondolom, hogy az alap havidíj itt alacsony lenne csak a kiegészítő szolgáltatások/internet/forgalom megnyomja a számlát. Annak a lehetőségét kellene megvizsgálni, hogy nem lenne-e egyszerűbb a másik szolgáltatónál kötni egy előfizetést (ha 'ráhordozható a szám') és ott csak az alapokat fizetni.

Abba, hogy általános univerzális igazságként taglalod, hogy a telekom szolgáltatásai drágák abba ne menjünk bele. Flottája válogatja. Garantáltan tudnék mondani olyan flottát, ami fényévekkel jobb, mint a tiéd :) Igen Telekomost. :) Maradjunk annyiban, hogy ebben az esetben olcsóbb flottába lenne lehetőséged menni, mint ez és eszerint tegyük a kijelentéseket is ;)

[ Szerkesztve ]

(#98046) #37812992


#37812992
törölt tag

10 Gb megjelent az app-ban , végre!

(#98047) CoolBoy323 válasza #37812992 (#98046) üzenetére


CoolBoy323
nagyúr

Nekem még mindig nem :)

(#98048) thomas77 válasza CoolBoy323 (#98047) üzenetére


thomas77
senior tag

Én tegnap rendeltem kártyát. Kiváncsi vagyok, hogy jut-e még a 10 GB-ból...

(#98049) 4Grider válasza thomas77 (#98048) üzenetére


4Grider
nagyúr

Miért ne jutna?

(#98050) freeknight


freeknight
őstag

Köszönöm szépen mindenkinek a segítségét :R !

Nos, nálam a számhordozási igényem bonyolítja a dolgokat meg. Addig tiszta sor, hogy az előfizető halálával megszűnik a szerződés, ezt fel is ajánlották az üzletben is, csak én lehetőség szerint ragaszkodnék a számokhoz is.
Viszont jól gondoltam én is, ha viszem tovább novemberig az előfizetést, akkor nekik is az eredeti feltételek mellett kellene szolgáltatni. Illetve megnéztem édesapám szerződését, nincs benne olyan kitétel, hogy ők mozgathatnának engem másik díjcsomagba.

Soulfly842: neked külön is válaszolnék. Nem mondtam ilyet, hogy drágák a telekom szolgáltatásai, én azt mondtam, hogy a lakossági díjcsomagok jelentősen drágábbak a flottás csomagoknál, ez viszont általános igazság. Az már más kérdés, hogy a számomra elérhető flottás lehetőségek közül a telenor díjcsomagja a legjobb feltételű. Lehet, hogy vannak még ennél is jobbak, csak azok számomra nem elérhetőek.
Én elégedett vagyok a telekommal, nem szidom őket, csak nem értem, miért nem lehet egy westeles idők óta hűséges előfizetőnek ennyi engedményt tenni, hogy elvigye a számát.

Most már csak az a kérdés, hogy a telefonos ügyintéző említett egy ilyen lehetőséget, hogy ilyen esetben ők eltekintek a hűségidőtől, ha számonként egy 4500 ft-os összeget fizetek, akkor ennek befizetése után hordozhatom a számokat. Az üzlet szerint ilyen nincs, a telefonos ügyfélszolgálat szerint viszont van. Nekem ez lenne a legjobb megoldás. A kötbér is megoldás, de az nálam 70k+fentmaradó 5 havi díj, annyit már nem ér meg, inkább akkor megszüntetem a szerződést és elengedem a számokat.

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.