Hirdetés

2019. augusztus 22., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2018-11-27 17:56:13

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobil szolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#103001) thomas77 válasza anadroid (#102978) üzenetére


thomas77
(senior tag)

Pontosan.
Kb 1 éve rendeltem a feleségemnek +1 domino kártyát. A rendelést követően, de a kiszállítás előtt kezdődött egy promóció. Ennek ellenére megkapta ő is.

(#103002) #66267136 válasza Aaron14 (#102998) üzenetére


#66267136
(törölt tag)

Nyugi, en a 10GB netet nem kaptam meg, meg... :)

(#103003) Aaron14 válasza #21493760 (#103000) üzenetére


Aaron14
(őstag)

Nekem sikerült kapcsolatok által töröltetni. Persze, ha nincs protekció, akkor ez újabb egy hét lett volna. Most leadtam újra a rendelést, már a helyes kóddal, délután 1 előtt, szóval minden feltétel teljesült, hogy hétfő reggel hozza a futár.

Személyesen is átvehetném most pl. a Westendben, de ma csak du. 2-ig vannak, mint minden T-Pont.

Nikon D90 - AKG Y50 - rMBP 13" Mid 2014 - iPhone XR 64GB

(#103004) ElektrikusDE válasza Aaron14 (#103003) üzenetére


ElektrikusDE
(tag)

"de ma csak du. 2-ig vannak, mint minden T-Pont."

Persze...

Odasiettem háromnegyed kettőre, erre sopronban már 11.30-kor bezártak!

Remélem hogy holnap még meg lesz a kártyám...

[ Szerkesztve ]

(#103005) #81733120 válasza kali (#102989) üzenetére


#81733120
(törölt tag)

Köszi, akkor aktiválom. :R

(#103006) Aaron14 válasza ElektrikusDE (#103004) üzenetére


Aaron14
(őstag)

Az nem lehet, hogy T-Partner volt?

Nikon D90 - AKG Y50 - rMBP 13" Mid 2014 - iPhone XR 64GB

(#103007) #77646080


#77646080
(törölt tag)

Úgy tűnik, hogy a rendelések feldolgozása, a konkrét termék csomagolása és futárhoz történő eljuttatása az a pont, ahol valami nem működik.

E heti tapasztalataim: hétfői Dominó rendelés, csütörtökön került a szerződés a fiókba (ez is több idő, mint korábban volt). Mára ígért szállítás a fasorban sincs, státusza: összeállítás alatt. Tehát átadva sincs, főleg nem becsomagolva.

Tegnapi rendelés, új előfiz. & készülék, ma megkaptam a fiókba a papírokat, de csak a szerződést, az előfizetésről. Se számla, se jótállási jegy. A csomagnak pedig semmi státusza sincsen, a rendszer nem látja. Ez nagyon nem így volt a Westeles időkben, de még az idei, év eleji Telekomos rendeléseimnél sem. Szinte azonnal történt meg a feldolgozási folyamat.

Tehát a doksik elkészülnek, de a többi lépés akadozik. Ez furcsa.

[ Szerkesztve ]

(#103008) ubyegon2 válasza #77646080 (#103007) üzenetére


ubyegon2
(veterán)

Nekem most jött a szerdán rendelt Domino, a pár hónappal ezelőtt rendelt is megjött akkor 2 napon belül.
Igaz nem nézegettem sehol, hogy áll a dolog. Megrendeltem mindkét alkalommal úgy, hogy majd hozzák. 😉

[ Szerkesztve ]

no offense, but....rágjál lóherét

(#103009) #77646080 válasza ubyegon2 (#103008) üzenetére


#77646080
(törölt tag)

Igen, az elmúlt cirka 20 évben én is így kaptam, ahogy írod. Most valami nem kerek, de mivel egyik sem sürgős, nyugodtan várok rájuk. Csak (szokatlan) tapasztalatként írtam meg. :)

(#103010) ubyegon2 válasza #77646080 (#103009) üzenetére


ubyegon2
(veterán)

Sokaktól olvastam hasonlót, így én alapból így készülök rá a dologra!
Ha viszont mondjuk egy super ketyerét rendelnék, már nem várnám ily nyugodtan. 😁

no offense, but....rágjál lóherét

(#103011) lucky07


lucky07
(aktív tag)

Sziasztok

Mikor Várható a Black Friday? :R

Megbízhatóságom: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=lucky07 Üzlet menete: http://logout.hu/bejegyzes/lucky07/ha_uzletelunk.html

(#103012) thomas77 válasza lucky07 (#103011) üzenetére


thomas77
(senior tag)

Ne várj rá! Ott van a banneren...

(#103013) #81733120 válasza lucky07 (#103011) üzenetére


#81733120
(törölt tag)

Erre én is kíváncsi lennék, mert nem tudom, hogy ez lenne-e a Black Friday vagy 23-án lesz? :DDD

(#103014) kali válasza lucky07 (#103011) üzenetére


kali
(titán)

Szia,

Amennyiben lesz, úgy gondolom egy hét múlva.

[ Szerkesztve ]

(#103015) lucky07 válasza thomas77 (#103012) üzenetére


lucky07
(aktív tag)

Felhívtam a Telekomot és azt mondta a hölgy persze lesz csak pontosan ők sem tudják mikor.

Megbízhatóságom: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=lucky07 Üzlet menete: http://logout.hu/bejegyzes/lucky07/ha_uzletelunk.html

(#103016) #81733120 válasza lucky07 (#103015) üzenetére


#81733120
(törölt tag)

:C
Úgy látszik nagyon felkészültek.

(#103017) Tesco Value válasza #21493760 (#103000) üzenetére


Tesco Value
(aktív tag)

Úgy látom nem csak én szívok, a rendeléssel. Múlt szombati rendelésem hétfő reggel jóváhagyták (szerdán kellett volna kiszállítaniuk, Bp. PickPack Pontra) de hétfő óta szállításra vár állapotban van. A telekom fiókba már ott a számla, garjegy, számláknál a részlet befizetése, csak a telefon nincs itt. Szerda óta minden nap mondanak egy holnapot és megsürgetik, de ha hétfő estig nem változik az állapot lemondom én is. Nincs benne magenta 1, semmi, új előfizetés lenne partnerkátyával...
Azt írja, hogy van ilyen készülékük más színben a Pólusban, mondtam hogy módositsák már, bemennék érte és kész, de azt se lehet... nem is értem. :F

(#103007) German_TD: Nekem úgy volt, hogy hétfőn hagyták jóvá a rendelésem, kedden lett ott a számla és a garjegy.

[ Szerkesztve ]

Olyan sokszor megbuktam matematikából, hogy meg se tudom számolni.

(#103018) #77646080 válasza Tesco Value (#103017) üzenetére


#77646080
(törölt tag)

"hétfőn hagyták jóvá a rendelésem, kedden lett ott a számla és a garjegy."

Ez azt, ezt hiányolom én is. Ezek egyik napról a másikra történtek meg, évtized során az összes rendelésnél.

Most pedig csak a síri csend. :F Befogadják a rendelést, utána a következő lépések nem (vagy elképesztő lassan) kerülnek sorra. Nem tudom, hogy emberi vagy műszaki oka van (esetleg mindkettő?).

(#103019) Tesco Value válasza #77646080 (#103018) üzenetére


Tesco Value
(aktív tag)

Azt mondta a csütörtöki ügyintéző, technikai hiba történt, sokan jártak így. (Meg azt is, hogy megsürgeti, ma biztosan fel lesz adva a csomagom és hétfőn megkapom) A mai azt mondta, hogy megoldották a problémát, de a csomagom nem lett valamiért feladva. :DDD Vicc.

[ Szerkesztve ]

Olyan sokszor megbuktam matematikából, hogy meg se tudom számolni.

(#103020) erikviking


erikviking
(senior tag)

Sziasztok. Lehet esetleg tudni, hogy van e készleten bármelyik T-Pontban iPhone Xr?

(#103021) Tesco Value válasza erikviking (#103020) üzenetére


Tesco Value
(aktív tag)

Ha rámész a készülékre, kiválasztod a színt, kiírja, hogy hol van készleten.

Olyan sokszor megbuktam matematikából, hogy meg se tudom számolni.

(#103022) Grawens válasza Tesco Value (#103017) üzenetére


Grawens
(aktív tag)

Humm, ez érdekes.

Tegnap délután 15:56-kor rendeltem készüléket, hűséghosszabbítással (Magenta1 + Platina). Este 6 előtt megjött az új szerződés, szolgáltatás melléklet, stb. (Szállításra vár). Ma délelőtt 10:18-kor megjött a számla és átváltott "Szállítás alatt"-ra.

Nem hiszem, hogy a rendszer lenne kaki, ez nekem inkább prioritásgyanús. :U

(#103023) erikviking válasza Tesco Value (#103021) üzenetére


erikviking
(senior tag)

És az a személyes vásárlásra is vonatkozik, tehát hogy ha nem rendelem meg online?

(#103024) kali válasza erikviking (#103023) üzenetére


kali
(titán)

Szia,

Amennyiben online be nem foglalják időközben, úgy igen, hiszen ha van ott készleten, akkor nekik a személy vásárlás a legjobb üzlet.

(#103025) Tesco Value válasza Grawens (#103022) üzenetére


Tesco Value
(aktív tag)

Annyi, hogy én hétvégén rendeltem, lehet hétfő reggel előtt nem nyúlnak hozzá. De, benne van, hogy te "fontosabb" vagy nekik. Nekem, viszont nem muszáj tőlük venni telefont. Most beszéltem egy másik ügyintézővel, azt ajánlotta, ha látok elérhető közelségbe készüléket, töröljük a rendelést, rendeljem meg újra és menjek érte, akkor holnapra akár hozzájuthatok. Mert tapasztalatai szerint jövő szerda előtt esélytelen lett volna, hogy megkapjam. iPhone XR-ről beszélünk amúgy.

Olyan sokszor megbuktam matematikából, hogy meg se tudom számolni.

(#103026) erikviking válasza kali (#103024) üzenetére


erikviking
(senior tag)

Köszönöm a segítséget. :R Holnap akkor benézek oda ahol van készleten.

[ Szerkesztve ]

(#103027) kali válasza erikviking (#103026) üzenetére


kali
(titán)

Nincs mit!
Most nézem, kihagyott a billentyűzetem (na jó, az ujjaim :D ), személyes akart lenni az a személy.

(#103028) #21493760 válasza Tesco Value (#103017) üzenetére


#21493760
(törölt tag)

Igen, ismerős. Ezzel a megsürgetjük dumával engem is próbáltak nyugtatni, másnap inkább lemondtam. Persze azóta is Szállításra vár, talán jövőhét közepére sikerül törölniük.

(#103029) Aaron14 válasza #21493760 (#103028) üzenetére


Aaron14
(őstag)

Nem sürgetnek semmit. Az én előző esetemet hiába sürgették, mert IT részen 3 nap alatt nem tudták megoldani. Őszintén, szerintem rá sem néztek.

Röviden tömören az a story, hogy nagyon sok diák és gyakornok dolgozik IT részen + voltak elbocsátások. Nekem sikerült töröltetni és újra leadni a rendelést délelőtt. Azóta jóváhagyásra vár, tehát leghamarabb kedd délelőtt érkezhet a csomag, ami azt jelenti, hogy az eredeti rendelés napjától számítva 11 nap.

Szerettem volna panaszt tenni és telefonon kértem egyébként valaki felsőbb vezetőt. Érdekes, nem tudtak ilyet kapcsolni. :) Nem véletlen van most ekkora kedvezmény online, mert iszonyat nagy kakiban vannak. Csak annyit érnek, mint annó a BKK-s rendszerük. Egy nagy nullát! :DDD

Online rendelésből egyébként az Apple.hu és az Alza.hu jeles! Az Apple Csehroszágból küldi az árut délelőtti rendelés esetén már másnap reggelre, az Alza pedig minden egyes mozzanatról értesít.

[ Szerkesztve ]

Nikon D90 - AKG Y50 - rMBP 13" Mid 2014 - iPhone XR 64GB

(#103030) Intel fan11 válasza lucky07 (#103015) üzenetére


Intel fan11
(őstag)

Egész hónapban black friday van. A reklám szerint.

Battletag: hojszi#2983

(#103031) #21493760 válasza Aaron14 (#103029) üzenetére


#21493760
(törölt tag)

Apple.hu nálam is jelesre vizsgázott. :K

(#103032) Intel fan11 válasza Grawens (#103022) üzenetére


Intel fan11
(őstag)

Szerda este rendeltem meg a nokia 7 plust. Csütörtökön megjöttek a papírok szerződések. Átállt a csomag. Péntek délelőtt 9 kor hozta a futár a telót! Gyakorlatilag 1 munkanap alatt lezajlott minden.

Aaron14: Vannak bakik mindenütt. Jártam úgy online rendeléssel más weboldalon, hogy eltelt 1 hét és nem történt semmi. Rájuk telefonáltam. Ja, hát itt van a rendszerbe, de vmiért elkallódott és nem foglalkozott vele senki. Ez milyen duma? elkallódik a rendszerbe??? Na szóval emberek vagyunk, dolgozunk, hibázunk,bakizunk.

[ Szerkesztve ]

Battletag: hojszi#2983

(#103033) ShanDor1982


ShanDor1982
(tag)

Üdv.Az mért van,ha online akarok rendelni mobilt nagy előleget kér,viszont üzletbe lemenve 0ft előleg kellett?3mobilt vettünk családba mindenkinek.S8ra is magas előleget akart online rendelésnél,viszont boltban kihoztuk 0ft-al s havi 8ezret kell rá fizetni.
Elvileg ugyanaz rendszert használják,ugyanazokat adatokat kell megadnom ezért nem értem.Lehet volt már szó erről akkor elnézést érte!

[ Szerkesztve ]

(#103034) Keem1 válasza ShanDor1982 (#103033) üzenetére


Keem1
(addikt)

Jó ideje probléma, és nem igazán lehet tudni az okát (=szar a rendszer :D ).

Amúgy:

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy S7 edge | Nexus 7 (2013) | Dropbox reg: https://goo.gl/6rOnTn | OneDrive reg: https://goo.gl/7VH7RU ... Mindketten +500 MB-ot kapunk. Te is, én is.

(#103035) Soulfly842 válasza ShanDor1982 (#103033) üzenetére


Soulfly842
(őstag)

Nem ugyanazt a rendszert használják, és másak a szabályok is. Más a hitelképességi vizsgálat folyamata is.

(#103036) ShanDor1982 válasza Keem1 (#103034) üzenetére


ShanDor1982
(tag)

Ok,kösz ill javítva... :) Nem szeretek várni.Meg boltban még millió dolgot Rád akarnak sózni,s van akit megzavar.Jó ez a munkája(van jobban jössz ki),de Én inkább sürgettem,hogy gyorsan kész legyünk.
Soulfly842:Értem,köszi.
Igazán lényeg üzletben sikerül jártunk,csak amit lehet szeretek itthon elintézni.
Meg biztos volt már szó itt,ezért bocsánat! :)

[ Szerkesztve ]

(#103037) troland26


troland26
(őstag)

Urak!

Hol tudom megnézni mikor van a csomagban foglalt mobil adatforgalmam forduló napja ? ( azt hittem elromlott a készülékem , mert nem tölti be az oldalakat csak wifin , de aztán megnéztem , hogy a felhasználható adatforgalmam 0 gb . )

(#103038) kali válasza troland26 (#103037) üzenetére


kali
(titán)

Szia,

Az alkalmazásban és a fiókban is ellenőrizhető.

(#103039) troland26 válasza kali (#103038) üzenetére


troland26
(őstag)

Fél órája bújom , de nem látom ..

(#103040) szabogabor10


szabogabor10
(Topikgazda)

Hmm. Olyan fura jelenség van a multisimmel, hogy ha a mellék SIM egy iPad-ben van benne, és fel van csatlakozva a hálózatra, akkor minden hívónak foglalt jelzés megy, nálam meg nem fogadott hívásként jelennek meg a telefonon. Megy a hibajelentés a telekom felé. Remélem meg tudják oldani.

[ Szerkesztve ]

iPhone X -- iPad Pro 10.5” -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods

(#103041) kali válasza troland26 (#103039) üzenetére


kali
(titán)

A fiókban az egyenlegnél mutatja, hogy hány nap múlva lesz:

Mindjárt mutatom az alkalmazást is.

[ Szerkesztve ]

(#103042) troland26 válasza kali (#103041) üzenetére


troland26
(őstag)

nekem ezt mutatja ..66x ráfrissítettem

(#103043) Aaron14 válasza Intel fan11 (#103032) üzenetére


Aaron14
(őstag)

Persze. De azert az nonszensz, hogy eloszor egy hetig nem tudjak atadni futarnak. Ervenytelenitik, majd masodjara megint nem sikerult jovahagyniuk 1 munkanap alatt. Itt a forumon tobben is jeleztek, hogy megrendeltek reggel es masnap kezhez kaptak. Nem baj, majd megy a panaszlevel a Telekomnak es kerek egy havi keszulektorleszto reszlet jovairasat. Mikor hasznalt keszuleket adtak el nekem egy T-Partnernel, akkoris irtam nekik. Persze letagadtak, hogy mar hasznalt volt, de milyen erdekes, kaptam 12.490 Ft jovairast. :)

Nikon D90 - AKG Y50 - rMBP 13" Mid 2014 - iPhone XR 64GB

(#103044) #77646080 válasza troland26 (#103042) üzenetére


#77646080
(törölt tag)

Ilyenkor sajnos nem tudsz mást tenni, mint várni. Egyszer csak helyre fog jönni. :(

(#103045) lugosi válasza Aaron14 (#103043) üzenetére


lugosi
(nagyúr)

Együttérzek veled, valóban furcsa néha a hazai kiszállítás. Ellenben volt már olyan, hogy a német amazonról rendeltem valamit haza Magyarországra, vasárnap rendeltem meg és kedden kiszállították. Persze tudatában kell lenni annak hogy az amazon erre van specializálva, a telekomnak meg ez egy kényelmi kiegészítő szolgáltatása. Meg lehet, hogy lassan kezdenek ők is túlterhelődni így közeledve az év végéhez.

(#103046) kali válasza troland26 (#103042) üzenetére


kali
(titán)

Néhány perc elteltével sem tölt be, vagy ráfrissítést követően sem?
Nekem betölti rendesen mindegyik előfizetésnél.
A Telekom alkalmazásban:

[ Szerkesztve ]

(#103047) szabogabor10 válasza szabogabor10 (#103040) üzenetére


szabogabor10
(Topikgazda)

Nos úgy néz ki, ezt csak úgy lehet ezt megoldani, hogy ha majd egyszer beállíthatóvá válik, hogy az iPad-ben lévő mellék SIM ne fogadjon hívást. Nem igazán felkészülten vezették be ezt, meg kell mondjam...
Ráadásul pont a korlátlan netesekkel basznak ki, de nagyon. Egyébként ez szerintem megmagyarázza az akciós időszakot is. Amíg nem oldják ezt meg, szerintem nem viszik fel a multisim árát se.

[ Szerkesztve ]

iPhone X -- iPad Pro 10.5” -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods

(#103048) troland26 válasza kali (#103046) üzenetére


troland26
(őstag)

Semmi és az alkalmazásban sem látni semmi információt . Elfogyott a mobil netem és szerettem volna tudni mikor lesz ismét... ( azt hittem előszőr a telefon romlott el . ) Mind1 , most találtam olyat , hogy 3gb 7 napra ingyen , bekapcsoltam , szóval 1 hétig el leszek .

(#103049) kali válasza troland26 (#103048) üzenetére


kali
(titán)

Az alkalmazásban rányomtál a jelölt 'i' piktogramra?
Úgy, illetve akkor írja ki adott információt.

(#103050) troland26 válasza kali (#103049) üzenetére


troland26
(őstag)

Most , hogy aktiváltam az ingyen 3 gbot ezt jelzi ..az egyenleget még 6 napig használhatja fel

előtte természetesen nem volt infó , nyomkodtam az i betüt...

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.