Hirdetés

2019. augusztus 24., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2018-11-27 17:56:13

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobil szolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#30001) Beca1990


Beca1990
(senior tag)

Tegnap óta nem tudom befizetni a számlámat. ez az üzenet jön ki mindig:

ötlet?

[ Szerkesztve ]

(#30002) gabo89


gabo89
(senior tag)

Üdv.

Van egy Like díjcsomagom, amire rendeltem régebben egy Go!Net M csomagot. Ezt most mondtam le, de újra kéne aktíválni a netemet, az 50MB-os alapot. Ezt a "Net Start"-tal tegyem meg?

indul a görög aludni

(#30003) pepe091 válasza gabo89 (#30002) üzenetére


pepe091
(MODERÁTOR)

Hívd a 1430-at és visszarakják.

(#30004) motoflug válasza kali (#29997) üzenetére


motoflug
(őstag)

wow,köszönöm!

(#30005) motoflug


motoflug
(őstag)

Kicsúsztam a szerkből.: Ha veszek egy dominos készüléket,de javításra szorul,akkor simán kicserélik,ha nem az én nevemen van,vagy kell adás-vételi?

(#30006) blueye válasza motoflug (#30005) üzenetére


blueye
(addikt)

Garanciajegyed nincs?

I feel good!

(#30007) motoflug válasza blueye (#30006) üzenetére


motoflug
(őstag)

Dede,gari,számla minden.

(#30008) blueye válasza motoflug (#30007) üzenetére


blueye
(addikt)

Akkor nem lesz gondod.

I feel good!

(#30009) kali válasza motoflug (#30007) üzenetére


kali
(titán)

akkor elég csak a jótállási jegy, az meg nem névre szól, hanem a készülékhez adott.

(#30010) Deck


Deck
(veterán)

Van a T-nél két előfizetésem amit rendesen fizetek. Aranykártyás is vagyok. Akkor kell előleget fizetnem? Ha vennél még egyet? Mivel, úgy olvastam, hogy arany és platina kártyásoknak nem kell.

PSN ID: deck91_x

(#30011) kali válasza Deck (#30010) üzenetére


kali
(titán)

nem jellemző, hogy kérnek.

(#30012) club1


club1
(veterán)

Ez egyre gázosabb. Ma hajnalban nem tudtam úgy átmenni a városon (M6->M3), hogy szinte minden sarkon ne szakadt volna meg az adatkapcsolatom. Direkt elindítottam online rádiót is (15 másodperc előtöltéssel), finoman szólva nem volt élmény hallgatni mit csinál. Remélem ez a 3G így nem fog állandósulni, mert pont emiatt hagytuk ott a Telenyomort. Náluk a tartalomszűrő rendszer okozza az időnkénti kieséseket, merem remélni hogy itt nem épp ezt vezetik be...

(#30013) vasii


vasii
(senior tag)

Hali, tudja valaki, hogy mennyi ido egy telefon fuggetlenitese a Tben?
Napokra ott kell hagyni, vagy esetleg megcsinálják helyben?
Dominos telefont ha veszek, arra télleg 25000Ft?
Viszont a garanciat nemerinti ugye?
Köszi

(#30014) Vigneau válasza Plasticbomb (#29979) üzenetére


Vigneau
(nagyúr)

Kossuth Rádiót tegnap kipróbáltam, de még az is megállt 5 perc után. No, ez már valóban bosszantó... :(((

Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...

(#30015) Plasticbomb válasza Vigneau (#30014) üzenetére


Plasticbomb
(őstag)

Jaja, sajnos már ez sem segít nagyon. Én pluszban azt szoktam csinálni, hogy ha épp nem mozdulok, csak állok, teszem azt a 30 sec visszaszámlálás alatt is, nyomok egy újratöltést vagy köszönök hogy Hi all! 10 secre rá egy Good luck and have fun! szöveget, csak hogy legyen valamilyen mozgás a szerver felé, megpróbálván elkerülni a disconnectedet. Általában ez bejön, de van,a mikor ez sem megy. Ha a csatában folyton rongyolok, nem szokott előjönni, mert mindig van változás, amit jelent a szerver felé a kliens.

(Ne tudd meg, hoyg szoktam dühöngeni melóban, amikor ad 1 épp egy baromi jó körre van kilátás, de egyből jön egy vevő, valamint ez a vacak is szétkapcsol... Még szerencse, hogy ilyenkorra a vevő már el is húzott.)

[ Szerkesztve ]

Star Citizen, Subnautica

(#30016) Vigneau válasza Plasticbomb (#30015) üzenetére


Vigneau
(nagyúr)

Most esett csak le, hogy Te is WoT-ozol - bár igaz, írtál a kliensről korábban. De legalább átlátod és átérzed a gondom, mert Te is ugyanattól a hibajelenségtől szenvedsz. :R

Először egyébként azt hittem, hogy az XVM vagy a statmod a ludas. Utána meg a Leatrix-re gyanakodtam a ping miatt, aztán jöttél Te és erősítettél meg, ez bizony mobilnet hiba. :K

Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...

(#30017) sarkanyolo2 válasza vasii (#30013) üzenetére


sarkanyolo2
(senior tag)

Úgy tudom, hogy 25k és a garanciát nem érinti, mivel ők csinálták.

Sony XZ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ / LG U620 / Lenovo Z50-70

(#30018) Logeeen válasza Vigneau (#30016) üzenetére


Logeeen
(senior tag)

World of Tanks? Androidon? :Y

[ Szerkesztve ]

~ Samsung Galaxy S7 Edge ~

(#30019) Plasticbomb válasza Logeeen (#30018) üzenetére


Plasticbomb
(őstag)

Androidon? Hol látsz te ilyet?

Star Citizen, Subnautica

(#30020) Gizmo94


Gizmo94
(veterán)

Sziasztok!

Érdeklődnék t-s hozzáértőktől, hogy mi a teendő ilyen esetben, vagy mit lehet kezdeni a dolgokkal, mert ez igencsak a hülyének nézés tipikus esete.

Adott egy vidéken élő idősebb rokonom, akinek van egy Nokia E52-es telefonja, ami még szeptemberig garanciás a t-nél. Ez a telefon harmadjára döglött be a két év alatt, idén áprilisban. Kicsit problémásabb a javítás, mert a rokonom lakóhelyétől majdnem 50km-re Békéscsabán lehetett legközelebb leadni javításra a telefont, ami ugye nem kevés útiköltség alkalmilag. Ez megtörtént május 10.-én, amikor is átvették a granciajeggyel javításra, 15 nap határidővel. Cserekészüléket természetesen az aranykártyás ügyfelüknek (mediamánia xl és sok éves előfizetés) nem tudtak/akartak adni. Nem baj, 15 nap és lesz telefon megint.
Nem lett. Egy hónap múlva elunva a várakozást felhív ügyfélszolgálat, ahol közölték, hogy ha nem kapott sms-t, akkor nyilván nincs készen a telefon javítása, ennyi. És a 15 nap határidő? Hát sajnálják, ez van.
Természetesen a békéscsabai t-pont nem hívható, nincs száma, nincs mailcíme, semmi nincs, érdeklődni nem lehet, odamenni pedig oda-vissza 100 km., amire mondta is az ügyfélszolgálatos, hogy kár lenne, amíg nem jön sms, mert úgysem lesz ott a telefon.

Eltelt a június is, sms sehol, telefon sem. Úgy másfél hónap múlva ismét telefon az ügyfélszolgálatra, hogy egyáltalán, lehet még telefon?? Válasz: biztosan, várni kell. Siránkozás: dehát 15 nap helyett már 45 is eltelt..
Válasz: Hát, sajnálják, nem tudnak mit mondani, ők onnan nem látják, segíteni nem tudnak. Cseretelefon, merthogy amúgy is harmadszor hibásodott meg, ráadásul el is tűnt?? Válasz: á, nem, az nem jár, mert túl van az egy éves garancián, ez már a második év végefelé tart, tehát csere szóba sem jöhet. Majd készen lesz egyszer, hogy mikor azt nem tudja, nem tehet semmit, sajnálja, visszhall.
Nos, a május 10.-én leadott 15 nap szervizelési határidős telefonra tegnap jött az sms, hogy átvehető..
A kérdésem az, hogy ilyen esetben ezzel az elképesztő patkánysággal lehet-e kezdeni valamit, érdemes-e jegyzőkönyvezni és fogyasztóvédelem, vagy a t-től valami kompenzáció, stb. vagy örülni kell, hogy egyáltalán meglett egyszer a telefon, kussolni kell, elmenni érte és átvenni, és birka módjára örülni,hogy egyáltalán visszakapta, nem nyúlták le.. Ami éktelen dühítő, hogy sehol még csak szóba sem nagyon álltak vele, teljes tehetetlenség és mérgelődés volt az egész. Részemről én nem hinném, hogy ezt meg lehet egy ügyféllel csinálni büntetlenül, csak azt nem tudom, mit lehet tenni ilyenkor..

Ti mit tennétek ebben az esetben, mit javasoltok? Válaszokat köszönöm. :)

Gizmo

(#30021) raziel01


raziel01
(veterán)

Most kaptam T-nél a régi számomhoz micro-sim-et, mert Xperia SP-be az való. Mikortól lesz aktív?
Még a régi kártya is működik. Pedig azt mondták az inaktív lesz.

(#30022) Zaja2


Zaja2
(aktív tag)

Szevasztok!

Megjött a telefonom,és a sim kártyám a mai napon,de nem tudom,hogy hogyan kell regisztrálni a sim-et a hálózaton. Segítenétek? Semmilyen számot nem enged hívni.

Megbízhatóságom: http://users.atw.hu/phmegbizhatosag/phtabla.php?nev=Zaja2 /Valamint adatlapon

(#30023) polonic válasza Zaja2 (#30022) üzenetére


polonic
(nagyúr)

Nincs egy leírás a csomagban, hogy mit kell csinálni?

Ha regisztráltok a hivatkozasommal 3000 HUF-ot kaptok, amikor először vásároltok az ingyenes Revolut kártyával. https://revolut.com/referral/szabolb1ek!G10D21

(#30024) djculture válasza Gizmo94 (#30020) üzenetére


djculture
(félisten)

Nem kellett volna csak annyit mondani hogy akkor a 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet szerint legyen szíves megírni a jegyzőkönyvet. Ha nem teszi akkor területileg illetékes regionális fogyasztóvédelmi felügyelőséghez elmész és bejelentést teszel hogy nem volt hajlandó jegyzőkönyvet készíteni az esetről. Rekord sebességgel szoktak intézkedni ilyen esetben. Ha felveszi a jegyzőkönyvet a panaszoddal akkor a békéltető testület a következő állomás az nem kerül semmibe és ott ajánlást fogalmaznak meg az ügyben amit ha tovább megy az ügy a bíróság is el szokott fogadni.

[ Szerkesztve ]

(#30025) Zaja2 válasza polonic (#30023) üzenetére


Zaja2
(aktív tag)

De. Van 2 db. szám is,amit hívhatok az aktiválással kapcsolatban.
Az egyik:06309303030 a másik: 0612659090 de egyiket sem engedi.

Megbízhatóságom: http://users.atw.hu/phmegbizhatosag/phtabla.php?nev=Zaja2 /Valamint adatlapon

(#30026) polonic válasza Zaja2 (#30025) üzenetére


polonic
(nagyúr)

Másik telefonról hívd.

Ha regisztráltok a hivatkozasommal 3000 HUF-ot kaptok, amikor először vásároltok az ingyenes Revolut kártyával. https://revolut.com/referral/szabolb1ek!G10D21

(#30027) kali válasza Gizmo94 (#30020) üzenetére


kali
(titán)

szia,

a 15 nap nem kötött határidő, arra csak törekedni kell, indokolt esetben jóval több is lehet, ráadásul a szolgáltató a gyártó központi szervizbe küldi a telefont javításra, bár ezzel nem kell foglalkozni, hiszen az ügyfél a szolgáltatóval áll szerződésben.
amennyiben már többször volt javítva adott készülék - pláne ha azonos hibával - és újra meghibásodik, úgy a garanciális igény érvényesítésekor cserét kell kérni jegyzőkönyvileg, mivel a sokszori javítás sem hozta meg a várt eredmény, meg már fáradtságos és költséges szervizelésre hurcolászni...stb.
jogszabályilag sajnos tágabb értelemben vannak véve a határidők és a kapcsolódó értelmezések, a 15 napra csak törekedni kell, a gyártói szerviz aránylag egyszerűen tudja indokolni akár a 30 napot is, meg ez az aránytalan kellemetlenség okozása nélkül kijavítás is, ami bírói egyedi mérlegelés tárgya...stb.
némi támpont; link
amennyiben a hosszú határidő (45 nap azért elég durva már) mellett még a szolgáltató illetékese(i) is inkorrekt módon állnak hozzá, úgy pláne semmi akadálya annak, hogy a vásárlók könyvében rögzítésre kerüljön a történet!

[ Szerkesztve ]

(#30028) Zaja2 válasza polonic (#30026) üzenetére


Zaja2
(aktív tag)

Felhívtam,azt mondta a hölgy,hogy kapcsoljam ki a készüléket,várjak 5-6 percet,és már regisztrálva lesz. Plusz netcsomagot is váltottam. Kikapcsoltam,vártam,bekapcsoltam de semmi térerő,semmi adatforgalom. Hívjam őket újra,vagy várjak 1-2 órát?

Megbízhatóságom: http://users.atw.hu/phmegbizhatosag/phtabla.php?nev=Zaja2 /Valamint adatlapon

(#30029) munnergep válasza Plasticbomb (#30019) üzenetére


munnergep
(senior tag)

http://wotblitz.com/
Itt :)

"I like big fat men like you. When they fall they make more noise. And sometimes they don't get up." / "Dr.Schultz, five thousand dollar ni##er, is practically my middle name."

(#30030) Zaja2


Zaja2
(aktív tag)

Na,megvan a probléma forrása. A SIM kártya hibás. Kipróbáltuk egy másik készülékben,és ott sem csatizott fel a hálózatra,de a másik készülék simje fel csatizott az én készülékemen.
Tehát holnap mehetek be a szervízbe... Mennyi idő alatt cserélik ki a sim-et?

Megbízhatóságom: http://users.atw.hu/phmegbizhatosag/phtabla.php?nev=Zaja2 /Valamint adatlapon

(#30031) KZP válasza Zaja2 (#30030) üzenetére


KZP
(őstag)

Lesz vagy 2 perc. :D
Aztán felcsatizik a hálózatra. ;]
(Bocs, nem lehetett kihagyni!)

[ Szerkesztve ]

(#30032) Logeeen válasza Plasticbomb (#30019) üzenetére


Logeeen
(senior tag)

Azt vettem ki a szavakból... :(

~ Samsung Galaxy S7 Edge ~

(#30033) djculture


djculture
(félisten)

Roamingosok jövőre fellélegezhetnek:
Jövőre minden, az Európai Unió területén működő mobilszolgáltatónak kötelező lenne egy az egész Unió területén egységes díjakat biztosító havidíjas díjcsomagot kínálnia - így képzeli el az európai szakpolitika a roamingdíjak teljes eltörléséhez vezető út első nagyobb mérföldkövét.
Az 56 oldalas dokumentum - melyet várhatóan ősszel terjeszt be az európai döntéshozók elé a politikus - egyik központi eleme a roamingdíjak eltörlése, vagyis az, hogy a nemzetközösség tagállamain belül minden előfizető az anyaország percdíjaival telefonálhasson, illetve forgalmazhasson adatot.

[ Szerkesztve ]

(#30034) Zaja2 válasza djculture (#30033) üzenetére


Zaja2
(aktív tag)

Akkor ha Szlovákiában vagyok,nem sok péz' a netezés?

Megbízhatóságom: http://users.atw.hu/phmegbizhatosag/phtabla.php?nev=Zaja2 /Valamint adatlapon

(#30035) djculture válasza Zaja2 (#30034) üzenetére


djculture
(félisten)

Ha magyar vagy és szlovákba tartózkodol akkor a díjcsomagod forgalmi díjai lesznek szlovákba is érvényesek számodra. Magyarán tartozik az előfizetésedhez 100mega akkor azt kinn is leforgalmazhatod mindenféle plusz díj nélkül.

[ Szerkesztve ]

(#30036) kengyel


kengyel
(nagyúr)

Sziasztok !

Szeretnék 4G hálózatra váltani, a következő alapokkal. Jelenleg MIX díjcsomagom van már legalább 3-éve. Hogy tudok erre 4G kapcsolatot rakatni ? Viszont van még rajta hűségidőm, több mint egy év.

kengyel

(#30037) htc07 válasza djculture (#30035) üzenetére


htc07
(addikt)

Tehát egységesen drágul minden, ahogy azt itthon el szokták intézni. :(

(#30038) Zaja2 válasza htc07 (#30037) üzenetére


Zaja2
(aktív tag)

Ha magyar szolgáltatónál vagy akkor ,Annyiért netezel Angliában is,mint amennyiért Magyarban. Ha Angol vagy akkor, Annyiért netezel Magyarban,mint Angliában!

Megbízhatóságom: http://users.atw.hu/phmegbizhatosag/phtabla.php?nev=Zaja2 /Valamint adatlapon

(#30039) szabogabor10 válasza kengyel (#30036) üzenetére


szabogabor10
(Topikgazda)

Mix díjcsomag mellé nem lehet LTE-s opciót választani.

[ Szerkesztve ]

iPhone X -- iPad Pro 10.5” -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods

(#30040) kali válasza kengyel (#30036) üzenetére


kali
(titán)

szerintem semmi akadálya sem lesz olyan díjcsomagra/kombóra átugrani, amiket odaát írtam, mivel neked vélhetően csak az előfizetésre van még érvényben hűség, a díjcsomagra nem.

[ Szerkesztve ]

(#30041) lugosi


lugosi
(nagyúr)

Ha EU - n belül roamingolok és előfizetek az 1 hetes roaming átalányra (250 megás) akkor a netmegosztás arról a telefonról fog működni?

(#30042) club1 válasza lugosi (#30041) üzenetére


club1
(veterán)

Nagy valószínűség szerint fog működni. De 7000 Ft-nak megfelelő helyi valutáért a legtöbb országban vehetsz modemet ettől kicsivel több nettel...

(#30043) lugosi válasza club1 (#30042) üzenetére


lugosi
(nagyúr)

Köszi a választ, nézegettem, Ausztriába megyek, egy hétre. Az ott-tartózkodásom 3. napján tudnék vásárolni, onnantól már csak 5 nap max, és utána egy Orange függő modemmel meg nem tudom mit kezdek. Úgyhogy azért gondoltam hogy egyszerűbb lenne a roaming.

(#30044) BigBlackDog


BigBlackDog
(veterán)

Sziasztok!
Mai napon vásároltam T-nél új simet, új előfizetéssel. A vásárlásnál a hölgy közölte, hogy hálózati karbantartás miatt előfordulhat, hogy néhány óráig nem tudok beregisztrálni a hálózaton. Ez volt kb. 18.00. Ha még mindig nem tud hálózatra följelentkezni, az természetes?

(#30045) BigBlackDog válasza Zaja2 (#30030) üzenetére


BigBlackDog
(veterán)

Akkor nem csak nekem van ilyen problémám. Lehet, hogy tényleg hálózati karbantartás lesz? :DDD

(#30046) GeoJoe válasza BigBlackDog (#30045) üzenetére


GeoJoe
(tag)

hali!

Sajnos gondok vannak, remélhetőleg éjszaka lefutnak :(

(#30047) BigBlackDog válasza GeoJoe (#30046) üzenetére


BigBlackDog
(veterán)

Másnak lefutottak már a gondok. Nálam továbbra sincs hálózat. :(

(#30048) dedike válasza BigBlackDog (#30047) üzenetére


dedike
(addikt)

Ugye egy ki-be kapcsolást megejtettél azóta?

(#30049):

Az viszont elég gáz akkor.... :(

[ Szerkesztve ]

Jó szerencsét!

(#30049) BigBlackDog válasza dedike (#30048) üzenetére


BigBlackDog
(veterán)

Persze. Nemrég hívtam 1430-at, szerintük még mindig fent áll a váratlan hiba, ők is várják a javítást. Elvileg ügyfélszolgálat szerint nem kéne, de gyakorlatban máshogy szoktak működni ezek a dolgok. :(((

(#30050) club1 válasza BigBlackDog (#30049) üzenetére


club1
(veterán)

Úgy látom, telenyomorosodik ez a cég is. Utóbbi cégnél pl. az ÁSZF alapján 72 órájuk van a sim kártyák aktiválására, amit elég gyakran ki is használnak (a Telenyomor így köszönti az új előfizetőket, csak hogy tudják később mi vár rájuk). A Telekom tavaszi ügyviteli rendszer-váltása, a korábban hónapokig tartó internet-forgalom korlátlansága (gondolhatjátok, hogy nem direkt), a június óta tartó internet-zűrök és most az aktiválás: Tisztára deja vu érzés a Telenyomor után. :Y
Azért merem remélni hogy a vezetőket, hálózattervezőket és projekt menedzsereket nem a Telenyomortól veszik fel a Telekomhoz, mert ha igen, itt a vég. :O

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.