Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#6101) tjb007 válasza tailor (#6099) üzenetére


tjb007
nagyúr

Mindig is volt HTC csak éppen T-Mobile XY néven.

(#6102) F-ECT$ válasza tjb007 (#6101) üzenetére


F-ECT$
titán

Főleg Legend meg Desire, ugye :U

Dive ever, work never.

(#6103) tjb007 válasza F-ECT$ (#6102) üzenetére


tjb007
nagyúr

Itt most magáról a HTC -ről volt szó és nem az egyes típusokról :)

(#6104) tailor válasza tjb007 (#6103) üzenetére


tailor
őstag

Valóban, ezt elfelejtettem. De ugye a G2 Touch kifutott, utód sehol... Egyéb típusnak meg se híre-se hamva.

F-ECT$: Vodáról váltanék, de amíg ott tele vannak jó kis készülékekkel, a T-nél nincs igazán olyan, amit szívesen megvennék :( Úgyhogy most én is"gondban" vagyok. iP4 horror árú, nonszensz; SGS műanyag, vakumentes; Wave (még) nem győzött meg az oprendszerével, programkínálatával...

Hejj....

(#6105) tjb007 válasza tailor (#6104) üzenetére


tjb007
nagyúr

És mondta valaki (vagy megírták valahol), hogy nem lesz ? :)
Sosem volt szokás előre bejelenti, hogy milyen telefon jön holnap, holnap után, jövő héten vagy éppen következő hónapban (kivétel iPhone).

(#6106) tailor válasza tjb007 (#6105) üzenetére


tailor
őstag

Nem mondta senki, mindössze annyi az észrevételem, hogy a többieknél már most van, ami itt nincs. Lehet, hogy lesz, de az is lehet, hogy nem. És engem pl. jó érzéssel töltene el, hogy ha átmegyek, egy frankó készüléket tudok venni az előfizu mellé, és nem kell függetlent vadásszak... :)

Szerk.: na abbahagyom a sírást mára :D

[ Szerkesztve ]

(#6107) kali válasza tailor (#6106) üzenetére


kali
legenda

meg van típus itt, ami a másik két hazai szolgáltatónál (még vagy egyáltalán) nincs - ilyen az üzletpolitika... :)

(#6108) dedike válasza tjb007 (#6105) üzenetére


dedike
addikt

Akkor ez mi a szentsz@r? ;]

(Most nézem...mik nem lesznek...ott a szuper optimus... :DDD )

Jó szerencsét!

(#6109) tjb007 válasza dedike (#6108) üzenetére


tjb007
nagyúr

Ne kezd már el te is :)
Oda van írva valamelyik mellé is, hogy jövő héttől vagy holnap 10 órától lehet kapni ? Mert itt most erről volt szó. A hamarosan az akár 2 hetet is jelenthet, nem mellékesen meg azt sem szabad elfelejteni, hogy ezt sem szabad szentírásnak venni: "Fontos, hogy az itt feltüntetett információk tájékoztató jellegűek, változások akár váratlanul is előfordulhatnak!"

(#6110) chuck91


chuck91
tag

Hallosztok.
Lenne egy igen érdekes kérdésem, venni akartam Webshopba egy telefont részletre egy Samsung galaxy 3 -at ma fel is hívtak , mondtam hogy tanuló vagyok de rendelkezem állandó fizetéssel/ösztöndijjal/ , erre kérdezte hogy mennyi is a család összes bevétele mire közölte hogy csak korlátozzottan vagyok hitelképes és csak ugy van lehetőségem venni ha kiperkálok még 50000Ft ot , amit persze késöbbiekben lebeszélhetek.???? Hát annyiból már megis tudnám venni egy összegbe a telefont , akkor miért kellene a részlet?
Most akkor ez hogy van? Mert egyik ismerösöm is igy vett de tőle nem kérdezgettek ieneket.
Ha boltba venném akkor is igy kiba*znának velem?

(#6111) heidrich


heidrich
senior tag

Sziasztok!

Nem tudja valaki, hogy milyen ütemben érkeznek az iPhone 4-ek a T-hez? Mert nekem ma sikerült csak feliratkoznom a szegedi T-pontban a listára mert eddig mindenhol azt mondták 18h után válthatok, ezért nem is iratkoztam fel mert az az csak novemberben járna le…
Launch napján is ezt mondák, 1430-as ügyélszolgálaton és egy másik T-s üzletben is ezt mondták, erre ma a T-pontban azt mondja a csávó megvehetem akár ma is iPhonenál nem 18h után van készülékváltás hanem 12-től asszem.
De az is vicces, hogy egyik helyen 0Ft kötbért mondanak.
Tudom irtátok itt, hogy ha tarifahűségem van ikon200-ra ezért 15000Ft a kötbér (90000 helyett) de akkor mért mondanak nekem más T helyen 0Ft-ot vagy itt a topicban is irt valaki, hogy monták neki nincs kötbér. EZÉRT NEM ÉRTEM én ezt az egészet mert mindenhol mást mondanak!

Mindegy ennek tudatában, hogy akár ma válthatok fel is iratkoztam gyorsan de hát vannak vagy előttem 100-130-an nem tudok megbecsülni pontosan.

Olyastam olyat, hogy 15-én jönnek ujabb készletek, csak nem tudom, hogy Szeged kap-e, vagy, hogy beleférek-e a listába mert leghátul vagyok…
Szóval aki tud valamit az érkezésekről vagy hallott valamit irjon már! :)

Köszi!

Dani.

iPhone 15 Pro Max Blue Titanium 256 GB | Apple Watch Series 7 45mm Silver Stainless Steel | MacBook Air M1 2020 8/256GB | iPad Pro 11” 2021 M1

(#6112) lindermen válasza dedike (#6108) üzenetére


lindermen
aktív tag

Meg hát a Samu Omnia szevön!!!!!! WOOWWW :C

(#6113) F-ECT$


F-ECT$
titán

Azzal lehet-e tenni valamit, hogy a telefonra (Wave) jön hivatalos Samsung firmware frissítés, ami fel is megy a függetlenekre, de a T-s telóra nem. Fordulhatok fogyasztóvédelemhez? (T-s álláspont: "nem jött új fw".)
Persze nemhivatalosan feldobhatnám az új fw-t a telóra, csak gondoltam egy picit fel kellene már rázni a T-t, mert nagyon nagy lett a pofájuk: az egyik tulaj felhívta őket, hogy az ő T-s telefonja kevesebb tud, mint a függetlenek, amire az volt a válasz, hogy "de olcsóbban vette, nem?". Én úgy gondolom, hogy azért kaptam olcsóbban, mert aláírtam a hűséget, és nem akarom elfogadni, hogy a fw frissítésről is le kell mondanom 2 évre. (Vagy van valami apró betűs rész, hogy lemondok 2 évre az fw frissítésről is?)

Dive ever, work never.

(#6114) Jadro válasza heidrich (#6111) üzenetére


Jadro
veterán

Passz, de ugye az a hír hogy hamarosan Vodához meg majd Telenorhoz is jön az I4. Azt is el tudom képzelni hogy Az Apple tartja kicsit vissza addig a készleteket. Lenne benne logika.

Samsung Galaxy S23 8/128 Green

(#6115) tjb007 válasza F-ECT$ (#6113) üzenetére


tjb007
nagyúr

Felesleges, semmit sem fogsz elérni vele.
Első sorban ez a gyártótól függ és nem a T -től.
Másodszor ha a Samsung nagy ívben sz@rik rá akkor a T sok mindent nem tud kezdeni. Amíg a Samsung nem készíti el az egyedi szoftvert addig a T-nél sem fogják tudni tesztelni és így az sosem lesz elérhető.
Mellesleg ez a szoftver mizéria mindig is így volt, nagy hátránnyal indult szoftverfrissítés terén az aki szolgáltatónál vásárolt telefont.

[ Szerkesztve ]

(#6116) F-ECT$ válasza tjb007 (#6115) üzenetére


F-ECT$
titán

Egy próba feljelentést nekem megér. Ha a T nem hajlandó elkészíteni a legfrisebb fw verziók T-s változatát, akkor engedje meg feltenni a független fw-t.

Dive ever, work never.

(#6117) dedike válasza chuck91 (#6110) üzenetére


dedike
addikt

Olvass vissza kicsit, nemrégen írtam már erről! Úgy 34 hsz lehet mínuszban... :U

heidrich:

18 hónap előtt nincs készülékváltás. Arra természetesen van lehetőséged, hogy egy teljesen új előfizetéssel megvásárold a telefont, itt gondolom arról van szó. Kötbér pedig akkor van 18 és 24 hónap között történő készülékváltásnál, ha ikon díjcsomagod van, egyéb díjcsomagoknál nincs! (Illetve lehet, ha MédiaMánia L vagy XL csomaggal vásároltál készüléket...) ;)

F-ECT$:

Te tudod, neked mennyit ér a dolog! Szerinted megéri? Előtte mindenképpen tájékozódj erre szakosodott ügyvédtől, nehogy aztán neked legyen "többe" a dolog, mint elsőre látszik! :R

[ Szerkesztve ]

Jó szerencsét!

(#6118) F-ECT$ válasza dedike (#6117) üzenetére


F-ECT$
titán

Nem pert szeretnék, csak egy fogyasztóvédelmi feljelentést. Kérek egy írásos választ a T-től és a Samutól az fw frissítéssel kapcsolatban, és ezt küldeném el.

De az is lehet, hogy leszarom, mert nem hivatalosan tudok fw-t frissíteni...

Dive ever, work never.

(#6119) zoli62 válasza tjb007 (#6115) üzenetére


zoli62
addikt

Mármint leginkább a T-nél, de nem a Pannonnál.

[ Szerkesztve ]

(#6120) tjb007 válasza zoli62 (#6119) üzenetére


tjb007
nagyúr

Mert aztán ott is a független szoftverrel egy napon jelenik meg a szolgáltatós szoftver.

(#6121) dedike válasza tjb007 (#6120) üzenetére


dedike
addikt

Nem úgy volt régebben, hogy a Pannon (Telenor) nem piszkált bele a telefonba szoftverügyileg? Vagy ez is csak urbanlegend? :U

Jó szerencsét!

(#6122) tjb007 válasza dedike (#6121) üzenetére


tjb007
nagyúr

Én nem látok bele a szoftverbe, mondani meg mindenki azt mond amit akar :)
Erre csak a telefongyártók tudnának válaszolni de ők meg úgysem fognak arra hivatkozva, hogy üzleti titok.

[ Szerkesztve ]

(#6123) runner 125


runner 125
nagyúr

Srácok, valaki már próbálkozott a problémájával a T ügyfélszolgálatához fordulni e-mail-ben?

.. én írtam nekik pont 1,5 hete, már tojtam is rá, el is intéztem amit akartam, erre tegnap jött a válasz. OMG.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#6124) dedike válasza runner 125 (#6123) üzenetére


dedike
addikt

Volt már rá példa... :K
Mondjuk akkor sem kapkodták el... :B

Más. Aki olcsón akar készüléket és előfizetést vásárolni: Kifutó készülékek még olcsóbban

Jó szerencsét!

(#6125) tjb007 válasza dedike (#6124) üzenetére


tjb007
nagyúr

Már kezdek hozzászokni, hogy mindig akkor akcióznak amikor már túl vagyok a telefonvásárláson ;]

(#6126) runner 125 válasza dedike (#6124) üzenetére


runner 125
nagyúr

Számomra meglepő volt, h azért egy ilyen kaliberű "cég", ilyen kényelmes.
..az tuti, ha én lennék a fő-fő, csak egy ember az e-maileket nézné és válaszolna egyszerre.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#6127) dedike válasza runner 125 (#6126) üzenetére


dedike
addikt

Szerintem egynél azért több ember tölti emailek megválaszolásával a napjait a T-nél, bár a fene sem tudja... :U

Jó szerencsét!

(#6128) kali válasza dedike (#6127) üzenetére


kali
legenda

a szolgáltató honlapján hivatkozott dokumentumtárban, egy adott telcsi (galaxy s :U ) egyik leírásban van egy baki, én erre e-mail formájában hívtam fel a szolgáltató figyelmét, és elég sok nap után kaptam csak választ, hogy köszönik a tájékoztatást, továbbítják a probléma leírását az illetékesnek, hogy kijavításra kerüljön a hiba! mondjuk a hiba azóta - hetek óta - sem került orvoslásra... :U

(#6129) dedike válasza kali (#6128) üzenetére


dedike
addikt

Lehet, hogy már kifutó készülék és nem szenvednek vele... :D :P ;]

Jó szerencsét!

(#6130) runner 125 válasza dedike (#6127) üzenetére


runner 125
nagyúr

..s a válasz tartott nekik 1,5 hétig?! Na ne már. :D

Noh mind1.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#6131) dedike válasza runner 125 (#6130) üzenetére


dedike
addikt

áhhh...ne is mondd....lassú munkához rengeteg idő kell.... ;)

Jó szerencsét!

(#6132) runner 125 válasza dedike (#6131) üzenetére


runner 125
nagyúr

..én úgy ismerem, h "jó munkához idő kell" :D

Ráadásul szar munkát is végeztek, mert olyan választ kaptam, mint ha anyámat kérdeztem volna a garanciális feltételekről. :)

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#6133) zoli62 válasza kali (#6128) üzenetére


zoli62
addikt

Isten malmai lassan örölnek. :) Én is írtam egy hibariportot az egyik Hp laptop leírásával kapcsolatban. Több hónap után látom, hogy sikerült kijavítani.

[ Szerkesztve ]

(#6134) Воланд


Воланд
titán

Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogyha át szeretnék íratni egy mobilnet előfizetést (nincs rajta tartozás, minden számla pontosan volt fizetve) másnak a nevére akkor az "új" ügyfélnek mennyire néz utána a t-mobile? Mert régebbről van tartozása, a cég visszamondta a szerződést, mert az ügyfél nem tudta fizetni a számlákat. Meddig van feketelistán a szolgáltatónál és ez mennyire nehezíti meg az átíratást, lehet-e egyáltalán?

"Woland egy fura sátán, nem Isten ellenfele, hanem afféle küldötte, végrehajtója egy megromlott emberi világban, csak annyi rossz van benne, amennyi itt rátapadt."

(#6135) 1430 válasza Воланд (#6134) üzenetére


1430
senior tag

A nagy "T" nem felejt! ;]

Pont tegnap konzultám a végrehajtási csoporttal, hogy egy hónapja Domino-ból MIX-re váltott egy ügyfél, most Net csomagot kért, de olyan behajtási folyamatban van (egy majd 5 évvel ezelőtti hívószámához kapcsolódó bő 80 ezres elmaradása miatt), hogy nem lehetett volna a Net csomagot aktiválni, de hogy lehetséges az, hogy átváltották? A kolléganő mondta, hogy ezt az átváltást valóban nem lehetett volna elvégezni, úgyhogy mindjárt le is tiltják az "új" előfizetői számát. :B
Aztán mivel az ügyfél nem volt valami "kedves", jeleztem, hogy van egy Mobilinternetes száma is (amiatt is panaszkodott), csak másik ügyfélazonosítóra van rögzítve (illetve az anyja nevénél egy betűt mellé ütöttek), ezért ott nem jelent meg a behajtási státusz.

No látjátok, ezért (is) éri meg normálisan viselkedni az ügyintézővel! ;)

[ Szerkesztve ]

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#6136) Воланд válasza 1430 (#6135) üzenetére


Воланд
titán

De gondolom próbálkozni lehet, hátha? :F

"Woland egy fura sátán, nem Isten ellenfele, hanem afféle küldötte, végrehajtója egy megromlott emberi világban, csak annyi rossz van benne, amennyi itt rátapadt."

(#6137) chuck91


chuck91
tag

Ma bementem a T-be a webshopos eset után elkérte az okmányokat és már kérdezte is hogy már akartam-e a napokban vásároni, mondtam hogy igen , és már lökte is hogy csak ugy tudom megvenni a 44ezer forintos készüléket hogyha kiperkálok elsőnek 50ezer forint kaukciót és a kezdő részletet .... hát én ezt már tényleg nem értem akkor miért van a részlet ha egybe oda kell adnom ráadásul még több mint 10ezerel többet.. nem tudom ott milyen okosok vannak de ha már van 54ezrem akkor már a 44ezres készüléket kitudom pengetni... hát azthiszem a T-mobiles pályafutásom eddig tartott.

[ Szerkesztve ]

(#6138) Z0C! válasza chuck91 (#6137) üzenetére


Z0C!
őstag

ha nem vagy keresőképes, vagy ha van/volt máshol tartozásod, akkor szoktak kaukciót / előleget kérni amit a 3. befizetett számlád után jóváírnak..

----- www.zoci.gumroad.com -----

(#6139) chuck91 válasza Z0C! (#6138) üzenetére


chuck91
tag

Igen diák vagyok mondtam , de amikor még 2hónapja felhivtam őket akkor azt mondták hogy ez nem akadáj .. akkor most nem értem kapok havi 25 ösztön díjat mondtam is , akkor én nem értem ha elvileg még keresetit se kérnek akkor már teljesen nem értem az egészet.És ez az 50 elévül valamikor? vagy 10év mulva bemegyek és ugyanugy látni fogja hogy csak akkor kapok ha kipengeted 50 papirt?

[ Szerkesztve ]

(#6140) Z0C! válasza chuck91 (#6139) üzenetére


Z0C!
őstag

ha kifizeted, 3 hónap utánna jóváírják..tehát lehet hogy 2-3-5hónapig (csomagtól függ)
havidíjat sem kell fizetned...

----- www.zoci.gumroad.com -----

(#6141) dedike válasza Z0C! (#6138) üzenetére


dedike
addikt

ha nem vagy keresőképes

Persze! Kérnek táppénzes utalványt is, egyből, hogy keresőképes-e... :C :Y

Különben pedig chuck91nek igaza van! Ennyiért akár függetlenül is megveheti, és beny@lhat neki jó mélyen a T! Engem a rugalmatlanság ilyen mértéke nagyon elkeserít... :F

[ Szerkesztve ]

Jó szerencsét!

(#6142) 1430 válasza dedike (#6141) üzenetére


1430
senior tag

"Engem a rugalmatlanság ilyen mértéke nagyon elkeserít..."

Jó pár kitöltött HKV (hitelképességi vizsgálat) után azt mondhatom, hogy ha 50 ezres előleget kértek tőle, akkor valamit nagyon nem mondott el nekünk, és nem a "diák" státusz a magas előleg oka. ;)

Z0C!
Ez nem a Vodafone, itt már az első számlát is jóváírják az előlegből. ;)

chuck91
Kértek tőled bármi mást a személyin és egy továbi okiraton (pl. adókártya, TB kártya) kívül?
Akkor mit kell a 2 hónappal korábi telefonos ügyintézőt szapulni?!
A diák státusz akadály? Kaphattál volna előfizetést? IGEN! Csak hát előleg elenében. Ráadásul ezt tudhattad volna, ha rendeléskor is kértek...

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#6143) dedike válasza 1430 (#6142) üzenetére


dedike
addikt

Értem. Csak tudod, mint kívülállónak nekem így jött le a dolog. Persze ennek oka a "titkolózás" is (a hitelbírálat körül), amit persze szintén megértek, hiszen a bankok gyakorlata ugyanez. :R

Jó szerencsét!

(#6144) chuck91 válasza dedike (#6143) üzenetére


chuck91
tag

Ma is voltam benn a T-be kértem hogy nézzék meg mi az amiért 50ezret kértek , azt mondták hogy mert túl fiatal vagyok... na puff...

(#6145) heidrich válasza dedike (#6117) üzenetére


heidrich
senior tag

Tudom pontosan mit irtál visszaolvastam comment előtt vagy 300 hsz-t. Bementem a T-pontba, úgy, hogy szerettem volna megérdeklődni pontosan mikor jár le a 18 hónapom. Erre a ügyintéző srác azt mondta, hogy iPhone-nál máshogy van nem kell megvárnom a 18 hónapot készülékváltásnál. Mondta megvehetem akár most is csak nem volt nekik ezért fel kellett iratkoznom a listára, majd hívni fognak. Mondta lesz egy 15000 Ft kötbér (ugye ha jól tudom az ikon tarifahűsége miatt) de ezt mondtátok itt többen a topikban.

Nem tudom mit higyjek, de szerintem csak jól mondják már egy T-pontban.

iPhone 15 Pro Max Blue Titanium 256 GB | Apple Watch Series 7 45mm Silver Stainless Steel | MacBook Air M1 2020 8/256GB | iPad Pro 11” 2021 M1

(#6146) kali válasza heidrich (#6145) üzenetére


kali
legenda

majd kiderül, de számtalan példával találkoztam már magam is, amikor még egy adott t pontban is két módon adott elő egy dolgot két illetékes - és természetesen csak az egyiknek lehetett/volt igaza... :)

(#6147) dedike válasza heidrich (#6145) üzenetére


dedike
addikt

Kívánom neked, hogy igaza legyen a téged felvilágosító ügyintézőnek! :K

Jó szerencsét!

(#6148) heidrich válasza dedike (#6147) üzenetére


heidrich
senior tag

Amúgy köszi az infót, csak nem értem, hogy hogy lehet más infot adni nem egységes az egész???...
Ügyfélszolgálaton (1430) és a szegedi Tescoban lévő T-nél se mondtak 18 hónapnál előbbi készülékváltást csak a T-pontban.

Mindenesetre ha megjön az iPhone és értesitenek és képembe vágják, hogy én bizony nem tudok váltani még és megint várhatok heteket akkor én azt nem fogom szó nélkül hagyni, velem ne szórakozzanak!

iPhone 15 Pro Max Blue Titanium 256 GB | Apple Watch Series 7 45mm Silver Stainless Steel | MacBook Air M1 2020 8/256GB | iPad Pro 11” 2021 M1

(#6149) dedike válasza heidrich (#6148) üzenetére


dedike
addikt

..és tegyük hozzá a Webshopos felületen sem engedi a dolgot hamarabb .. :(

Jó szerencsét!

(#6150) 1430 válasza heidrich (#6148) üzenetére


1430
senior tag

Azok esetében, akik korábban iPhone vásárlás miatt vállaltak hűséget, és most iPhone 4-et vennének, valóban van egy promóció, mely jelenleg október 31-ig tart. A promóció lényege, hogy eltörlik a hátralévő hűségedet, ami díjmentes, ha idén járna le (tehát nem előrehozott készülékváltás történik, hanem olyan lesz, mintha letelt volna a hűséged).

Amennyiben jövőre jár le a hűséged, csökkentett kötbért kell fizetned, melynek értéke függ attól, hogy 2011 első vagy másodi félévében jár e le a hűséged, és hogy melyik tarifacsoportra írtad alá.

Fontos kitétel, hogy az új iPhone-t csak azonos vagy magasabb tarifahűséggel veheted meg. Ezt a 1430-on is nagyon jól tudják az ügyintézők, szóval szerintem valami félreértés lehetett, ha neked nem ezt mondták, de a folyamat úgyis csak üzletben végezhető el (Webshopon nem).

Mindenki más akkor válthat készüléket, ha letelt a hűsége vagy 24 hónap esetén legalább 18 hónap. Természetesen az eddig leírtakon kívül az is feltétel, hogy legyen legalább arany kedvezményjogosultsági szinten a hívószám és ne legyen számlaelmaradás.

Remélem most már mindenkinek világos a téma, további részletek jelszóegyeztetés után a 1430-on vagy üzletben. ;)

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.